abonnement Unibet Coolblue
pi_88129931
Wat een kutaflevering. :') Dikke anti-climax na de vorige.

Oh en ik ben een beetje verliefd op Avery sinds die aflevering dat hij gaat flirten met godhoeheetzeookalweer. Die ene chick waarmee Hunt eerst liep te kutten. Ik vergeet d'r naam steeds.
pi_88129993
Oh het was wel leuk voor de afwisseling trouwens. Maar echt vrolijk werd ik er niet van.
pi_88134024
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 22:32 schreef clumsy_clown het volgende:

Beetje jammer trouwens, dat ze Mary laten overlijden zonder reden te geven. Dit soort scenes zijn nou net de reden waarom ik elke dag patiënten moet overtuigen dat ze heus wel wakker worden na een operatie :').
Dat hebben ze toch wel gedaan, Bailey vertelde dat ze niet wakker was geworden uit de narcose en dat diverse onderzoeken en scans niets vertelde wat er gebeurd was?
pi_88134069
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 09:52 schreef Fredgroes het volgende:

[..]



Dat hebben ze toch wel gedaan, Bailey vertelde dat ze niet wakker was geworden uit de narcose en dat diverse onderzoeken en scans niets vertelde wat er gebeurd was?
Dat zeg ik: geen oorzaak. Ze werd 'gewoon' niet wakker na narcose. Naast dat het deprimerend is, veroorzaakt het veel angst bij mensen dit.

Maar goed, daar is het een ziekenhuisserie voor. Lexie's moeder ging dood aan de hik.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 11:11:49 #155
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_88135241
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 09:57 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dat zeg ik: geen oorzaak. Ze werd 'gewoon' niet wakker na narcose. Naast dat het deprimerend is, veroorzaakt het veel angst bij mensen dit.

Maar goed, daar is het een ziekenhuisserie voor. Lexie's moeder ging dood aan de hik.
Ik moest er laatst ook aan denken toen ik een artikel in de Metro las dat mensen die veel ziekenhuis series kijken veel sneller naar de dokter gaan dan mensen die dat niet doen. Was echt meer dan 50% volgens mij. Dus dan kan ik jouw situatie goed snappen. Je ziet zoveel op TV, dat je dan ook gauwer denkt dat je er zelf mee te maken krijgt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 12:29:36 #156
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_88136984
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 11:11 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]



Ik moest er laatst ook aan denken toen ik een artikel in de Metro las dat mensen die veel ziekenhuis series kijken veel sneller naar de dokter gaan dan mensen die dat niet doen. Was echt meer dan 50% volgens mij. Dus dan kan ik jouw situatie goed snappen. Je ziet zoveel op TV, dat je dan ook gauwer denkt dat je er zelf mee te maken krijgt.
En als je dan ook nog House erbij kijkt, denk je waarschijnlijk meteen ook dat je iets superzeldzaams hebt. :P Ow, en dat je het gaat overleven, maar dan wel op het allerlaatste moment. Nadat de dokters in je huis hebben ingebroken en alles overhoop hebben gehaald. En nadat is gebleken dat je man liegt en met geiten neukt of zoiets.
pi_88137367
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 12:29 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

En als je dan ook nog House erbij kijkt, denk je waarschijnlijk meteen ook dat je iets superzeldzaams hebt. :P Ow, en dat je het gaat overleven, maar dan wel op het allerlaatste moment. Nadat de dokters in je huis hebben ingebroken en alles overhoop hebben gehaald. En nadat is gebleken dat je man liegt en met geiten neukt of zoiets.
:D !!! so true haha
pi_88143717
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 09:57 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dat zeg ik: geen oorzaak. Ze werd 'gewoon' niet wakker na narcose. Naast dat het deprimerend is, veroorzaakt het veel angst bij mensen dit.

Maar goed, daar is het een ziekenhuisserie voor. Lexie's moeder ging dood aan de hik.
The Chief gaf nog een verklaring; "in some rare occasions people do not wake up from a routine operation" of iets in die geest, hier kwam het in ieder geval op neer. Of nouja.. eigenlijk komt het erop neer dat ze gewoon pech gehad heeft / shit happens / one in a million / etc etc etc. :)

Vond het een relativerende aflevering.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 17:13:33 #159
302028 Irenee
Life Is War
pi_88145143
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 16:23 schreef unaco10 het volgende:

[..]

The Chief gaf nog een verklaring; "in some rare occasions people do not wake up from a routine operation" of iets in die geest, hier kwam het in ieder geval op neer. Of nouja.. eigenlijk komt het erop neer dat ze gewoon pech gehad heeft / shit happens / one in a million / etc etc etc. :)

Vond het een relativerende aflevering.
Chumsy bedoeld dat mensen juist na zo'n zaak de angst krijgen dat het ook bij hun gebeurd. De oorzaak is dan wel genoemd, maar dat haalt die angst niet weg bij mensen. Als ik die aflevering net heb gezien en morgen opeens geopeerd moet worden voor een simpele operatie...dan maakt mij dat ook angstig. ---> artsen die je gerust moeten stellen en Clumsy is dus een zuster/arts ( als ik t goed heb :P ).
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 17:21:21 #160
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_88145367
Ik vond 't een toffe aflevering (al moeten ze het bij één keer houden, maar daar ga ik ook vanuit). Heb me van begin tot eind vermaakt. Weinig Teddy, Owen, April en Avery - ik begrijp de fuzz om laatstgenoemde niet zo - en veel humor ondanks het zware onderwerp. Naast Lexie en de Chief vond ik vooral dat stel met die man zonder armen en z'n vriendin (Megan uit Felicity, toch?!) erg vermakelijk.
Ik denk niet dat Callie naar Afrika gaat, met al het gedonder van dien, en vraag me af wanneer Yang haar groove terug gaat vinden... wordt wel eens tijd!

Ook leuk: Arizona mag weer achter de clipboards vandaan kruipen!!

quote:
Jessica Capshaw Is a Mom – Again!

It's a girl for Jessica Capshaw and husband Christopher Gavigan! The couple are now the proud parents of Eve Augusta, born Oct. 20. "The family is thrilled to welcome their newest addition," her rep tells PEOPLE.

Capshaw, 33, the daughter of actress Kate Capshaw and stepdaughter of Steven Spielberg, already has a son, 3-year-old Luke, with her husband Gavigan, the CEO of non-profit Healthy Child, Healthy World.
*O*
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 17:54:34 #161
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_88146291
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 17:21 schreef babette21 het volgende:
Ik vond 't een toffe aflevering (al moeten ze het bij één keer houden, maar daar ga ik ook vanuit). Heb me van begin tot eind vermaakt. Weinig Teddy, Owen, April en Avery - ik begrijp de fuzz om laatstgenoemde niet zo - en veel humor ondanks het zware onderwerp. Naast Lexie en de Chief vond ik vooral dat stel met die man zonder armen en z'n vriendin (Megan uit Felicity, toch?!) erg vermakelijk.
Ik denk niet dat Callie naar Afrika gaat, met al het gedonder van dien, en vraag me af wanneer Yang haar groove terug gaat vinden... wordt wel eens tijd!

Ook leuk: Arizona mag weer achter de clipboards vandaan kruipen!!
[..]

*O*
Callie gaat wel naar Afrika ; dat werd duidelijk genoemd. Voor een paar afleveringen zijn ze denk ik gewoon weg, door de maternity leave van Jessica ( Arizona ), waarna ze beiden weer terugkomen. Liever dat, dan Callie die elke aflevering loopt te zeiken dat Arizona weg is en dat ze zo zielig is...
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:40:14 #162
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_88147598
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 17:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Callie gaat wel naar Afrika ; dat werd duidelijk genoemd. Voor een paar afleveringen zijn ze denk ik gewoon weg, door de maternity leave van Jessica ( Arizona ), waarna ze beiden weer terugkomen. Liever dat, dan Callie die elke aflevering loopt te zeiken dat Arizona weg is en dat ze zo zielig is...
Ja het werd wel duidelijk gemaakt dat dit het plan is, maar ik denk dat ze afhaakt. Ik vind het wel des Greys dat er wat tussenkomt.
Waardoor je uiteindelijk alsnog drama krijgt... maar daar hou ik dan wel weer van :')
pi_88148982
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 17:13 schreef Irenee het volgende:[/b]

[..]



Chumsy bedoeld dat mensen juist na zo'n zaak de angst krijgen dat het ook bij hun gebeurd. De oorzaak is dan wel genoemd, maar dat haalt die angst niet weg bij mensen. Als ik die aflevering net heb gezien en morgen opeens geopeerd moet worden voor een simpele operatie...dan maakt mij dat ook angstig. ---> artsen die je gerust moeten stellen en Clumsy is dus een zuster/arts ( als ik t goed heb :P ).
Dat is zeg maar hetzelfde als de avond voordat je naar Walibi World gaat even naar Final Destination kijken. :P
pi_88155630
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 23:35:29 #165
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_88157332
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 19:25 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]


Dat is zeg maar hetzelfde als de avond voordat je naar Walibi World gaat even naar Final Destination kijken. :P
Dat had ik niet moet kijken voor t slapen gaan..:P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 31 oktober 2010 @ 02:58:28 #166
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_88163272
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 19:25 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]


Dat is zeg maar hetzelfde als de avond voordat je naar Walibi World gaat even naar Final Destination kijken. :P
Ik was laatst in walibi, halloween-thema was er, en op grote schermen was onder meer dit fragment te zien, terwijl we stonden te wachten voor de achtbaan. :P
pi_88164687
quote:
99s.gif Op zondag 31 oktober 2010 02:58 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ik was laatst in walibi, halloween-thema was er, en op grote schermen was onder meer dit fragment te zien, terwijl we stonden te wachten voor de achtbaan. :P
Dat lijkt mij dus k*t.
  zondag 31 oktober 2010 @ 10:14:18 #168
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_88166033
Ik hoop dat ze niet bedenken dat we nog een paar van de afleveringen zo willen zien. Ik zie liever 'gewoon gefilmde' afleveringen.

Maar het was voor 1 keer wel redelijk.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:54:28 #169
164283 Luco
Buongiorno!
pi_88181125
Eerste shot deed me direct denken aan die live aflevering van ER. Dit viel gelukkig anders uit. Leuke aflevering, ook al moest het even op gang komen.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  maandag 1 november 2010 @ 00:27:21 #170
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_88197024
Topaflevering! ^O^
Vond het heel leuk om als kijker in het perspectief geplaatst te worden van de "onwetende kijker" die verder niets van alle personen en verhalen uit Seattle Grace Hospital weet. De opmerking van Derek over de sleepovers bijvoorbeeld, wat natuurlijk in zo'n docu lekker juicy is en kinky trio's suggereert (omdat er verder weinig context wordt gegeven), maar in het echt een heel ander verhaal omhelst. En natuurlijk de kleine dingen door "de documentairemakers" juist wel goed worden opgepikt/weergegeven, bijvoorbeeld Karev die dat kindje helpt O+
Vond het wel shocking dat Callie en Arizona weggaan. Zijn ze de volgende aflevering dan al in Afrika?! :o -O- :'( Want ze waren al aan het inpakken enzo... Ik vind dit alleen acceptabel als ze een eigen spinoff in Afrika beginnen! :P
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  maandag 1 november 2010 @ 06:23:24 #171
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_88198715
Heeft misschien te maken met zwangerschapsverlof van Arizona?
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_88202116
Ik vind toch dat Callie bereid is meer op te geven voor Arizona dan andersom...
  maandag 1 november 2010 @ 10:57:50 #173
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_88202633
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:39 schreef emss het volgende:
Ik vind toch dat Callie bereid is meer op te geven voor Arizona dan andersom...
Ach, als Callie die kans had gekregen was ze ook naar Afrika gegaan en dan was Arizona ook wel meegegaan. Callie kan nu wel mooi zeggen dat zij er dan niet eens aan zou denken om naar Afrika te gaan ; maar als zij in de schoenen stond van Arizona had ze het ook gedaan. Bovendien hoor je zulke dingen ook gewoon voor elkaar over te hebben in een relatie. Callie kan altijd de relatie verbreken als ze niet tevreden is, maar dat doet ze ook niet. Ze hebben allebei veel aan elkaar.

Het is inderdaad zo gedaan omdat Jessica Capshaw die Arizona speelt op zwangerschapsverlof is. Kind is ondertussen geboren, maar ze heeft nu dus een paar weken verlof. Daarna komen ze ook gewoon weer terug in de serie. Ik vind deze oplossing wel mooi gedaan eigenlijk, en vooral dat Callie ook meegaat. Ik bedoel, anders ergeren we ons weer aan het feit dat de komende afleveringen Callie steeds loopt te zeiken dat Arizona weg is, blablabla. Ik gok dat ze misschien 3-4 afleveringen weg zullen zijn.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_88204378
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:57 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]



Ach, als Callie die kans had gekregen was ze ook naar Afrika gegaan en dan was Arizona ook wel meegegaan. Callie kan nu wel mooi zeggen dat zij er dan niet eens aan zou denken om naar Afrika te gaan ; maar als zij in de schoenen stond van Arizona had ze het ook gedaan. Bovendien hoor je zulke dingen ook gewoon voor elkaar over te hebben in een relatie. Callie kan altijd de relatie verbreken als ze niet tevreden is, maar dat doet ze ook niet. Ze hebben allebei veel aan elkaar.

Het is inderdaad zo gedaan omdat Jessica Capshaw die Arizona speelt op zwangerschapsverlof is. Kind is ondertussen geboren, maar ze heeft nu dus een paar weken verlof. Daarna komen ze ook gewoon weer terug in de serie. Ik vind deze oplossing wel mooi gedaan eigenlijk, en vooral dat Callie ook meegaat. Ik bedoel, anders ergeren we ons weer aan het feit dat de komende afleveringen Callie steeds loopt te zeiken dat Arizona weg is, blablabla. Ik gok dat ze misschien 3-4 afleveringen weg zullen zijn.
Natuurlijk moet je dingen voor elkaar over hebben en concessies doen in een relatie, maar Callie doet dit toch meer dan Arizona lijkt het. Kijk ook maar naar het feit dat Callie dolgraag kinderen wil en Arizona niet. Callie legt zich (een soort van) neer bij het feit dat Arizona geen kinderen wil omdat ze niet uit elkaar wil gaan.

De oplossing vind ik wel goed, want een aantal afleveringen een jammerende Callie over Arizona die weg is zitten weinig mensen op te wachten idd.
pi_88204517
Ik denk niet dat Callie een jammerend type is hoor, die vermaakt zich wel. Maar omdat deze 2 een tijdje weg zijn, komt Peter MacNicol (John Cage O+ ) er dus voor in de plaats.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')