abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 november 2010 @ 17:07:41 #126
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_88254034
quote:
NEC wil graag verder met Davids, Otten en Sibum

02/11/2010 15:56

Bas Sibum (27), Mark Otten (25) en Lorenzo Davids (24) waren afgelopen zondag in de derby tegen Vitesse alle drie basisspeler van NEC, maar het is nog uiterst onzeker of ze dat volgend seizoen ook zullen zijn.

De middenvelders Sibum en Davids, en verdediger Otten beschikken over een aflopend contract. De clubleiding van de NEC heeft inmiddels de intentie uitgesproken om met het drietal verder te gaan, alleen is het nog niet tot een concrete aanbieding gekomen. Dit heeft alles met de financiële situatie van de Nijmeegse club te maken.

'Het is nog even afwachten welk budget we voor de spelerssalarissen voor komend seizoen tot onze beschikking hebben', zegt technisch directeur Carlos Aalbers tegen Voetbal International. 'Als td moet je altijd schipperen tussen sportieve en financiële belangen. Dat is nu ook het geval.'

'We hebben de zaakwaarnemers van de spelers verteld dat we graag met ze verder willen. Nu moeten we dat kracht bijzetten met een aanbieding, maar ik beslis niet alleen over de inhoud daarvan. Binnenkort staat een vergadering met de raad van commissarissen gepland, en daaruit zal meer duidelijk worden.'

'Dit is geen vervelende situatie', aldus Sibum (foto). 'Ik heb signalen opgevangen dat de club met me verder wil, maar op welke manier dit tot uiting komt zie ik wel. Een transfervrije status is nooit verkeerd en kan ook voor mij aantrekkelijk zijn. Ik heb het goed naar mijn zin bij NEC, maar natuurlijk heb ik ook ambities.'
Wie dit leest is gek
pi_88277013
Heb zo'n voorgevoel dat Sibum er volgend jaar niet meer bij is.
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 3 november 2010 @ 08:51:02 #128
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_88277019
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 08:50 schreef BasNijmegen het volgende:
Heb zo'n voorgevoel dat Sibum er volgend jaar niet meer bij is.
Second that.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_88282088
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 08:51 schreef GSbrder het volgende:

[..]



Second that.
Dat zou dan gunstig voor Davids kunnen zijn. Ik snap alleen niet waarom Otten een contractverlenging krijgt. Zo goed is hij niet imo. Denk dat vd Eijden voetballend meer toevoegt, die jongen moet alleen meer zelfvertrouwen krijgen.
pi_88282565
Van Otten wordt juist altijd gezegd dat hij opbouwend zo sterk is...

Vond 'm het jaar voordat hij geblesseerd raakte echt goed (toen naast Wisgerhof en Olsson). Afgelopen zondag hield hij zich vooral bezig met het naar voren rammen van iedere bal die hij kreeg aangespeeld..
I don't really come from outer space || Last.fm
  woensdag 3 november 2010 @ 12:29:11 #131
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_88282618
Ik heb toch altijd wel een zwak voor Otten, speelt dit seizoen inderdaad ver onder zijn niveau, maar opbouwend was hij altijd heel sterk, geeft 200 % - hence, de blessuregevoeligheid en is toch een goede Nijmeegse jongen die veel pech heeft gehad.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_88290048
Otten was in potentie zeker een goede speler voor NEC. Daarnaast een Nijmegenaar (jongen met krediet bij supporters). Hij is na de blessure nooit meer op zijn oude niveau gekomen. Ik zie hem liever vertrekken, gezien de ontwikkelingen van Zomer. Zomer is bezig een gedaantewisseling te ondergaan. Van onzekere sluitpost tot dirigerende verdediger. Hij neemt (heb ik al eerder gezegd) de rol van Pothuizen over. Als Otten blijft staan kan dit alleen maar de ontwikkeling van Zomer (en zichzelf) remmen. Otten is namelijk ook iemand die een natuurlijke leider is, alleen kun je geen twee leiders hebben op één lijn.

Gezien de blessuregevoeligheid van Otten en de trage ontwikkeling, zie ik liever een speler als Zomer, die jongens als Will, Van Eijden en Nuytinck beter maakt.

@ GSborder
Of het een goed jong is, dat geloof ik ook wel. Alleen is dat niet genoeg voor een contractverlenging.
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 3 november 2010 @ 15:56:16 #133
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_88290199
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 15:51 schreef BasNijmegen het volgende:
@ GSborder
Of het een goed jong is, dat geloof ik ook wel. Alleen is dat niet genoeg voor een contractverlenging.
Dat klopt. Dit was ook geen rationele reactie op mogelijke contractverlenging van Otten.
Weet niet helemaal of het klopt wat betreft die "natuurlijke leiderschapsrol" maar ben het er wel met een groot deel van je verhaal.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_88290239
even een stom vraagje maar kan je nog vrij naar nec of heb je allerlei clubkaart verplichtingen :')
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  woensdag 3 november 2010 @ 17:20:59 #135
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_88293355
quote:
Op woensdag 3 november 2010 15:57 schreef gers het volgende:
even een stom vraagje maar kan je nog vrij naar nec of heb je allerlei clubkaart verplichtingen :')
Ja: http://www.nec-nijmegen.nl/tickets/clubcard
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_88407126
zo op naar doetinchem
ik pak weer eens een uitwedstrijd mee
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_88410522
quote:
fijn dan kan ik dus niet gaan kijken :')
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_88416160
Vleem _O_
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zaterdag 6 november 2010 @ 23:42:13 #139
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_88418820
Prachtig :D
You know, I've learned something today
  zondag 7 november 2010 @ 02:07:52 #140
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_88423200
Topscorer :D
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_88426082
Wat een grap :) mooi hoor voor Vleem.

Was weer een mooi uitduel.

Ik neem aan dat contract van Otten niet wordt verlengd..... Die kerel is zo blessuregevoelig. Hij zal nooit het niveau meer halen wat er van hem verwacht wordt. Dan kun je beter voor de ontwikkeling van een andere speler gaan.
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 7 november 2010 @ 11:00:39 #142
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_88426506
Jammer van die gemiste pingel, anders stond Bjorn nu eenzaam aan kop. Sinds Hristov volgens mij niet meer voorgekomen dat er een NEC'er aan kop van de topscorerslijst staat.
Zag trouwens dat Muslu na zijn goal ook niet uitbundig vierde, wel respectvol. Kan me nog zijn eerste goal herinneren, compleet uit zijn dak *O*
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_88426546
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 11:00 schreef Mark het volgende:
Jammer van die gemiste pingel, anders stond Bjorn nu eenzaam aan kop. Sinds Hristov volgens mij niet meer voorgekomen dat er een NEC'er aan kop van de topscorerslijst staat.
Zag trouwens dat Muslu na zijn goal ook niet uitbundig vierde, wel respectvol. Kan me nog zijn eerste goal herinneren, compleet uit zijn dak *O*
Hij vierde zijn goal idd niet en bedankte het uitplubliek ook voor de lofzang (ondanks tegendoelpunt). Mooie speler, zonder allure.
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 7 november 2010 @ 12:38:49 #144
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_88429256
Vond Moes altijd een van de meest sympathieke spelers van NEC, binnen en buiten het veld.

Die gekke Vleem had er sowieso vier moeten hebben. Die afgekeurde goal was gewoon een doelpunt, niks buitenspel.
I don't really come from outer space || Last.fm
  zondag 7 november 2010 @ 13:10:06 #145
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_88430184
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 12:38 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Vond Moes altijd een van de meest sympathieke spelers van NEC, binnen en buiten het veld.

Die gekke Vleem had er sowieso vier moeten hebben. Die afgekeurde goal was gewoon een doelpunt, niks buitenspel.
Had hij natuurlijk weer vanaf moeten blijven, net zoals bij Willem II, maar afgekeurd is onzin.
Eigenlijk had hij er dus gewoon 5 moeten hebben (incl. zwakke penalty die had moeten zitten).
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 7 november 2010 @ 13:40:25 #146
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_88431083
quote:
Op zondag 7 november 2010 12:38 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Die afgekeurde goal was gewoon een doelpunt, niks buitenspel.
Op TV leek het mij wel buitenspel, hoor. Ik meende uit de beelden van zijn wissel wel te begrijpen dat hij die bal niet expres raakte (zoals tegen Willem II), maar gewoon niet meer weg kon.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_88431897
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 13:10 schreef GSbrder het volgende:

[..]



Had hij natuurlijk weer vanaf moeten blijven, net zoals bij Willem II, maar afgekeurd is onzin.
Eigenlijk had hij er dus gewoon 5 moeten hebben (incl. zwakke penalty die had moeten zitten).
Hij kon er niets aan doen. Hij liep daar al en bal werd tegen Vleem aangeschoten. Bij W2 was het wel bewust, deze niet.
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 7 november 2010 @ 14:41:48 #148
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_88432965
quote:
Op zondag 7 november 2010 13:40 schreef Mark het volgende:

[..]

Op TV leek het mij wel buitenspel, hoor. Ik meende uit de beelden van zijn wissel wel te begrijpen dat hij die bal niet expres raakte (zoals tegen Willem II), maar gewoon niet meer weg kon.
Moet het misschien nog een keer zien. Maar de keeper stond op een lijn met Vleem, en Fränkel stond nog achter de achterlijn. De grensrechter liep ook al gelijk terug naar de middenlijn, zonder gevlagd te hebben dus..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_88433303
heerlijk avondje gister
dacht dat bij dat afgekeurde doelpunt de bal al achter was geweest
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_88632019
Aankomend weekend een compleet fitte selectie (behalve Babos).
Ben benieuwd!
Website: Sneaker-forum.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')