abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_143923117
Max 1 speler met dubbele nationaliteit?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_143924033
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij een aantal sporten pas na een aantal jaar gespeeld te hebben in dat land
Hij is in 2011 overgekomen van IJsland naar de Nederlandse competitie en speelt hier nog altijd :)

quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Max 1 speler met dubbele nationaliteit?
Heb je voorbeelden van sporten waar zo'n regel is, of zit je nu maar zoveel mogelijk dingen te bedenken om tegen Cunningham te zijn :?
Het begint een beetje kolderiek te worden eerlijk gezegd.
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
pi_143924468
Je kan beter niet proberen tussen de regels te lezen want dat gaat je slecht af

Voetbal, ijshockey, rugby bijvoorbeeld
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_143924517
Feit is: Hij mag als Nederlander voor Nederland spelen, anders had hij niet gespeeld.
Lijkt me niet heel ingewikkeld :)
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
pi_143941573
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:48 schreef heywoodu het volgende:
Feit is: Hij mag als Nederlander voor Nederland spelen, anders had hij niet gespeeld.
Lijkt me niet heel ingewikkeld :)
Voor de KNVB pas per 2016
pi_143942083
Gelukkig is de KNVB de voetbalbond en gaat het hier over basketbal. Hij mag als Nederlander dus gewoon voor Nederland spelen. Vandaar ook dat ie voor Nederland heeft gespeeld.
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
pi_143949423
Diego weer op zijn stokpaardje zo te lezen?

Wanneer begint de competitie in Nederland weer? Wil misschien een keertje gaan kijken hier in de Apollohal (liefst tegen Rotterdam natuurlijk ;) ). Oktober zoiets?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_143949884
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:11 schreef Karina het volgende:
Diego weer op zijn stokpaardje zo te lezen?

Wanneer begint de competitie in Nederland weer? Wil misschien een keertje gaan kijken hier in de Apollohal (liefst tegen Rotterdam natuurlijk ;) ). Oktober zoiets?
Eind september dacht ik ergens gelezen te hebben, maar weet het niet zeker. Ik ben van plan om net als vorig jaar weer regelmatig naar Landstede te gaan. Helaas wel tot de winter begint, want ik geef toch wat voorrang aan het kijken van wintersporten op tv :@

Hopelijk speelt Zwolle dus veel wedstrijden doordeweeks w/
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
pi_143950077
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:25 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Eind september dacht ik ergens gelezen te hebben, maar weet het niet zeker. Ik ben van plan om net als vorig jaar weer regelmatig naar Landstede te gaan. Helaas wel tot de winter begint, want ik geef toch wat voorrang aan het kijken van wintersporten op tv :@

Hopelijk speelt Zwolle dus veel wedstrijden doordeweeks w/
Kon het ook niet vinden, op de site van de bond stond alleen nog het programma van vorig seizoen. Leek me leuk om een keertje te gaan kijken, de hal is vanaf hier op loopafstand (nou ja beetje doorwandelen dat wel), dus waarom niet :)

Ga ik ook zeker weer kijken, wintersport. En tot dan uiteraard voetbal ;)
niet zo tof doen
pi_143950621
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:29 schreef Karina het volgende:

[..]

Kon het ook niet vinden, op de site van de bond stond alleen nog het programma van vorig seizoen. Leek me leuk om een keertje te gaan kijken, de hal is vanaf hier op loopafstand (nou ja beetje doorwandelen dat wel), dus waarom niet :)

Ga ik ook zeker weer kijken, wintersport. En tot dan uiteraard voetbal ;)
Ja van Zwolle ook :')

Wel leuk bij zo'n kleine competitie, ik zat daar vorig seizoen regelmatig naast een Amerikaan (zo'n hele grote donkere :+) en diens Nederlandse vrouw, bleken de ouders te zijn van international Leon Williams en de vriendelijke Amerikaan bracht me zelfs ook nog even thuis toen de trein uit was gevallen _O_
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
pi_143950864
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja van Zwolle ook :')

Wel leuk bij zo'n kleine competitie, ik zat daar vorig seizoen regelmatig naast een Amerikaan (zo'n hele grote donkere :+) en diens Nederlandse vrouw, bleken de ouders te zijn van international Leon Williams en de vriendelijke Amerikaan bracht me zelfs ook nog even thuis toen de trein uit was gevallen _O_
Ja dat is wel iets anders dan bij het voetballen. Gemoedelijk sfeertje waarschijnlijk altijd. Jaren terug ben ik weleens in de Apollohal geweest maar volgens mij is het helemaal verbouwd en opgeknapt, dus ik heb geen idee hoe het er nu uitziet van binnen.
niet zo tof doen
pi_146806504
Ondertussen in Den Helder....
Is er een oplossing voor de club?
Liveblog: http://www.rtvnh.nl/sport(...)dag+Den+Helder+Kings

Het tekort is 200k
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_152440576
Om de landstitel bij de dames
Landsmeer - Bemmel
Van 3-0 in de serie naar 3-4 _O-. Eerste titel voor Bemmel
pi_152440717
Serieuze competitie als een dorp met 3000 man kan winnen :')
pi_152440785
Bemmely Hills forever _O_
Mijn dorp _O_

Oh ja, 13.000 inwoners ;)
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_152441097
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 21:17 schreef -J-D- het volgende:
Mijn dorp _O_

Dat een dorp als Bemmel komt bovendrijven in een nationale sport :D

Ik heb op school gezeten in Bemmel _O-
pi_152441124
Welke school?
pi_152442005
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 21:17 schreef -J-D- het volgende:
Mijn dorp _O_

Oh, dat zijn er veel
pi_152442064
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 21:27 schreef -J-D- het volgende:
Welke school?
OBC
pi_152442071
Landsmeer heeft nog minder inwoners...
pi_152442136
Wel allebei een grote basketball club en spelers in het eerste?
pi_152442155
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 21:51 schreef Max23 het volgende:

[..]

OBC
Ik ook ;)
pi_160975298
Bekerfinale Leiden - Den Bosch nu op NL1.
pi_165623953
Den Bosch is bijna failliet.... Maar de toko wordt overgenomen doorrrrrrrrrrr: Bob van Oosterhout, de sportmarketingbobo http://nos.nl/artikel/213(...)-den-bosch-over.html
  dinsdag 20 december 2016 @ 19:22:28 #175
222754 Dagoduck
Muziekliefhebber
pi_167480521
tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! - QotSA || Den Helder || AZ
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')