abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 september 2010 @ 22:28:41 #1
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_86770124
Het vorige deel.

De defenitie volgens BMEzine:
Tatoeëren is een proces waarbij een pigment, gewoonlijk inkt, permanent geimplanteerd wordt onder de huid door het doorboren van de epidermis (A&B) en het in te brengen in de dermis (C)



Voor alle vragen over risico's etc. kan je terecht op:
http://wiki.bmezine.com/index.php/Tattoo

Mocht je op zoek zijn naar wat inspiratie, kijk dan eens op:
http://www.bmezine.com/
http://browse.deviantart.(...)=1&order=5&limit=24#

Zoek je een shop? Of nog meer flash? Of sowieso IETS wat met tattoo's te maken heeft?
http://www.tattoopedia.com/

Nederlandse Tattooblog met forum:
http://www.tonsoftattoos.com/

Wil je weten wat een tattoo kost?
Loop een tattoo winkel binnen; tattoo artiesten rekenen een uurtarief, dus het is afhankelijk van de grootte en detaillering van je kunstwerk, en dat is dus voor elke tattoo anders.
pi_86771984
Hier moet ik gepost hebben :)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86778102
Ik moet ook hard gaan doorsparen want in mijn hoofd begint sleeve en backpiece behoorlijk vorm te krijgen.
Pas een zenuwblokkade gehad dus de onderkant van mn rug is nu half om half verdoofd O-)
  vrijdag 24 september 2010 @ 08:58:55 #4
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_86778545
Ik moet echt ff een bijbaantje zien te scoren, nu ik verhuisd ben en weet hoe ik met lestijden zit.
Dan kan ik sneller sparen
  vrijdag 24 september 2010 @ 12:37:16 #5
314540 Seraphina85
Voorheen Seraphina...
pi_86784973
Ik heb mijn tattoo plan ook maar weer eens uit de koelkast gehaald... ik wil al jaren een tattoo met sterretjes op mijn rug (zo geformuleerd zodat er even over sterretjes gezucht kan worden ;-)). Maar dan wel in de vorm van sterrenbeeld cassiopeia, dat heeft een W-vorm met 5 sterren waarbij elke ster dan staat voor een gezinslid: mijn ouders, 2 boers en mezelf. Cassiopeia was een van de eerste sterrenbeelden die ik kon herkennen. Oh ja en ik ben ook echt van de sterretjes, zit bij een sterrenkundevereniging en is ook iets wat ik vanuit huis heb meegekregen. Ik heb een soort basisontwerp in mijn hoofd met alleen zwarte sterren, maar eigenlijk wil ik `m met van die twinkle stars. Vind ik meer passen. Dus daar ben ik nu mee bezig :). En ik bedacht deze week ineens dat ik eigenlijk wel iets op mijn enkel/onderbeen wil. In het kader van plekken die soms zichtbaar zijn maar werktechnisch heel gemakkelijk te bedekken zijn. Ook iets met een ster, maar daar ben ik pas net mee bezig.
Voorheen Seraphina... Mysterie: welk emailadres heb ik de vorige keer bij mijn Fok!registratie gebruikt...?
pi_86785393
ik heb zo erg de kriebels, maar zo geen geld -O-
high fives and stagedives
pi_86786031
Ik krijg in november alweer tattoo nummer 4 en 5 :Y
En ik weet alles van werk, piercings en tattoos combineren; doe het met mate en op plekken die je onder kleding bedenkt dan heb je nooit een probleem :9
En wat is duur, ik vind piercings in verhouding duurder. Voor een eurootje of ¤50 heb je al n redelijk leuke tattooage die niet al te groot is (zonder kleur).
pi_86786644
Ik moet 21 oktober weer heen voor de 2e sessie van mn half sleeve! Zit op dit moment alleen met een gebroken enkel thuis en heb dus geen inkomsten! :( even kijken of ik voor die tijd het geld bij elkaar kan krijgen!
"You can't snort a line of coke off a woman's ass and not wonder about her hopes and dreams, it's not gentlemanly."
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:38:18 #9
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_86787209
Als je een beetje een menselijke tattooeerder hebt kan je dat toch ook gewoon voorleggen.

Of kan je zelf echt niet wachten? :P
pi_86787425
Dan zou ik maar beginnen met sparen :Y
pi_86787607
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:37 schreef Seraphina85 het volgende:
Ik heb mijn tattoo plan ook maar weer eens uit de koelkast gehaald... ik wil al jaren een tattoo met sterretjes op mijn rug (zo geformuleerd zodat er even over sterretjes gezucht kan worden ;-)). Maar dan wel in de vorm van sterrenbeeld cassiopeia, dat heeft een W-vorm met 5 sterren waarbij elke ster dan staat voor een gezinslid: mijn ouders, 2 boers en mezelf. Cassiopeia was een van de eerste sterrenbeelden die ik kon herkennen. Oh ja en ik ben ook echt van de sterretjes, zit bij een sterrenkundevereniging en is ook iets wat ik vanuit huis heb meegekregen. Ik heb een soort basisontwerp in mijn hoofd met alleen zwarte sterren, maar eigenlijk wil ik `m met van die twinkle stars. Vind ik meer passen. Dus daar ben ik nu mee bezig :). En ik bedacht deze week ineens dat ik eigenlijk wel iets op mijn enkel/onderbeen wil. In het kader van plekken die soms zichtbaar zijn maar werktechnisch heel gemakkelijk te bedekken zijn. Ook iets met een ster, maar daar ben ik pas net mee bezig.
Datzelfde heb ik op mn rug met sterren die staan voor overleden dierbaren. Moet je s ff bij n shop langsgaan en ideeën bekijken. De mijne is deels zelfbedacht deels van een ander ontwerp, maar wel zo uitgevoerd dat ie nog uitbreidbaar is. En zoek dan wel graag een goede tatooëerder :')
  vrijdag 24 september 2010 @ 14:06:33 #12
314540 Seraphina85
Voorheen Seraphina...
pi_86788345
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:47 schreef Darklife het volgende:

[..]

Datzelfde heb ik op mn rug met sterren die staan voor overleden dierbaren. Moet je s ff bij n shop langsgaan en ideeën bekijken. De mijne is deels zelfbedacht deels van een ander ontwerp, maar wel zo uitgevoerd dat ie nog uitbreidbaar is. En zoek dan wel graag een goede tatooëerder :')
Het was wel het idee om `m door een goed iemand te laten zetten ;-). Ik denk dat ik eens langsga bij skin-a-matic in Nijmegen. Volgens mij is die gast daar goed, maar ik ben een beetje afgeknapt op de shop toen ik mijn piercings liet zetten. Je zit daar zo meer dan een half uur te wachten voordat iemand je te woord staat en echt tijd voor een gesprekje is er niet. Maar ik heb ontdekt dat maandag in het begin van de middag meestal rustige tijdstippen zijn in dit soort winkels en laat ik maandag nou vrij zijn... 'Mijn' piercingshop in Nijmegen is tegenwoordig daarom All or Nothing, maar een vriendin van mij heeft haar tattoo daar laten zetten en ik ben niet wild enthousiast over de lijnen...(nou staat ie ook op dr binnenkant pols, maar toch...). Mijn hoofd heeft inmiddels wel wat bedacht voor mijn enkel haha.
Voorheen Seraphina... Mysterie: welk emailadres heb ik de vorige keer bij mijn Fok!registratie gebruikt...?
pi_86788902
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:38 schreef GimmeGore het volgende:
Als je een beetje een menselijke tattooeerder hebt kan je dat toch ook gewoon voorleggen.

Of kan je zelf echt niet wachten? :P
Kan eigenlijk niet wachten nee :P , maar we zullen zien of ik op tijd het geld bij elkaar heb! Moest naar mijn idee namelijk al lang wachten op de 2e sessie!
"You can't snort a line of coke off a woman's ass and not wonder about her hopes and dreams, it's not gentlemanly."
pi_86794091
09 oktober voor de laatste bijkleur dingetjes en touch-ups en dan issie eindelijk af!
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  zondag 26 september 2010 @ 13:17:54 #15
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_86857450
Misschien dat ik van m'n 13e maand de sterren eens kan laten fixen en misschien een touch-up aan m'n kruisje :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_86897923
Zaterdag m'n eerste tatoeage gezet...
or maybe i'm just another megalomaniac.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 27 september 2010 @ 14:04:16 #17
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_86898869
quote:
Op maandag 27 september 2010 13:39 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Zaterdag m'n eerste tatoeage gezet...
Nu willen we natuurlijk foto's!

Edit; oh volgens mij lees ik verkeerd, :+ . Gezet, niet laten zetten! Haha, sorry. Gaaf!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 27 september 2010 @ 16:33:54 #18
314860 Alouette
Queen of Chevron
pi_86905277
quote:
Op maandag 27 september 2010 13:39 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Zaterdag m'n eerste tatoeage gezet...
Wauw, super tof! Was het moeilijk?
pi_86917732
Eh, oeps. :')

Sorry.

Ik bedoel LATEN zetten.

Misschien eens meer gaan slapen zodat ik beter oplet.
or maybe i'm just another megalomaniac.
pi_87017445
Ik heb een interview gedaan met Mudra Ink Family, dit weekend zijn ze ook in Eindhoven!
http://www.tonsoftattoos.com/2010/09/29/the-flying-swastika.html
  donderdag 30 september 2010 @ 13:13:55 #21
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_87017957
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:57 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb een interview gedaan met Mudra Ink Family, dit weekend zijn ze ook in Eindhoven!
http://www.tonsoftattoos.com/2010/09/29/the-flying-swastika.html
[ afbeelding ]
Jammer is me te ver.. Had graag weer even naar een conventie gewild.
Love will tear us apart (Joy Division)
  donderdag 30 september 2010 @ 13:47:47 #22
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_87019311
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:57 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb een interview gedaan met Mudra Ink Family, dit weekend zijn ze ook in Eindhoven!
http://www.tonsoftattoos.com/2010/09/29/the-flying-swastika.html
[ afbeelding ]
ik ga zaterdag met m'n broertje

enig idee of die japanse artiesten de moeite waard zijn? (ken ze niet, en m'n broertje wilt een japanse koi laten zetten?)
pi_87019333
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:13 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Jammer is me te ver.. Had graag weer even naar een conventie gewild.
Ik weet neit precies waar je woont, maar in november is Alkmaar. Die is altijd wel tof (in de grote kerk). Een week later is Brussel, daar staan HELE toffe namen...!
  donderdag 30 september 2010 @ 13:51:02 #24
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_87019453
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:48 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ik weet neit precies waar je woont, maar in november is Alkmaar. Die is altijd wel tof (in de grote kerk). Een week later is Brussel, daar staan HELE toffe namen...!
Noord Nederland :') Alkmaar is ook zo'n klote eind. Ik was vorig jaar op de beurs in Assen. Lekker dichtbij :Y)
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_87019544
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:51 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Noord Nederland :') Alkmaar is ook zo'n klote eind. Ik was vorig jaar op de beurs in Assen. Lekker dichtbij :Y)
Daar ben ik juist nog nooit geweest. We zaten er met de studio aan te denken volgend jaar misschien te gaan. Wat vond jij ervan?
  donderdag 30 september 2010 @ 14:13:24 #26
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_87020297
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:53 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Daar ben ik juist nog nooit geweest. We zaten er met de studio aan te denken volgend jaar misschien te gaan. Wat vond jij ervan?
De conventie zelf was wel oké, maar de locatie straalde niks uit natuurlijk. Gewoon 'hokjes' gemaakt die versierd waren met wat posters en flash aan de muren en portfolio's lagen op tafel natuurlijk. Standaard conventie dus. Speelde wel een leuke band though en zag een geweldige sleeve op een gast. :9

Wel met leuke mensen gesproken over ideeën e.d. zoals o.a. Gordon van Nine Lives Tattoo uit Bottrop.

Als het weer komt, ga ik wel weer even heen. Het is voor mij gewoon lekker dichtbij.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_87021896
Ik zoek nog ideetjes voor mijn onderarm-sleeve :)

Heb nu een tattoo, op mijn linker onderarm. Deze wil ik graag zo houden, denk niet dat ik nog iets aan die arm wil doen. Maar wil wel mijn rechter onderarm vol zetten met een mooi maar simpel design. Iets met strak gezette lijnen (zoals Boucherie Moderne http://www.yourmeatismine.com/image/5438.jpg ) en weinig tot geen kleur. Is er een artist hier in NL die dit soort werk maakt?

Mijn huidige tattoo:
pi_87025493
Yann Black himself staat volgens mij in Brussel op de tattooconventie. En anders staat Lionel van Out of Step er ook.
  maandag 4 oktober 2010 @ 11:45:21 #29
159909 -Peach
Prunus persica
pi_87163240
Gisteren naar de conventie in Ehv geweest, leuk om een keer te zien! We waren alleen best laat, dus een deel van de standjes waren al leeg.
Kerel die bij ons was, heeft ook nog een tattoo laten zetten, tenminste, hij zat ineens achter een tafel. Hij had alleen nog geen avondeten gehad na een dag werken op koopzondag, dus ben benieuwd of hij het overleefd heeft (hebben 'm nog wat chocokoekjes gegeven voor het geval dat :') ) Helaas moest ik alweer weg voordat de tattoeerder begon...
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_87168142
Chocokoekjes...? Dan zat hij denk ik bij ons in de stand, en liet hij de naam van zijn moeder zeten toch? Ik zat op de tafel ernaast met mijn telefoon te spelen...was doodop.
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:10:49 #31
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_87168372
ben zaterdag ook naar de beurs geweest met mn broertje helaas niks laten zetten.
vond het qua ruimte allemaal een stuk smaller dan de vorige in amsterdam moet ik zeggen.
al met al wel een leuke dag gehad ;)

vond het werk van die bart van White Trash Tattoo wel mooi trouwens. zaten er ook een paar tussen waarvan ik dacht dat die er niet echt thuishoorde...
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:12:13 #32
159909 -Peach
Prunus persica
pi_87168422
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:05 schreef ParanoidEv het volgende:
Chocokoekjes...? Dan zat hij denk ik bij ons in de stand, en liet hij de naam van zijn moeder zeten toch? Ik zat op de tafel ernaast met mijn telefoon te spelen...was doodop.
Ja!!! Lol. D'r kwam een meisje d'r telefoon vragen aan de tattoeerder, dat was jij? :D
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_87170433
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:12 schreef -Peach het volgende:

[..]

Ja!!! Lol. D'r kwam een meisje d'r telefoon vragen aan de tattoeerder, dat was jij? :D
Dat was ik ja, en die tattooeerder was m'n lieve vriend :P Ik werk zelf ook bij de studio maar paste niet meer in de stand. En d'r was toch geen reet meer te doen verder.
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:49:42 #34
159909 -Peach
Prunus persica
pi_87171891
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:08 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]


Dat was ik ja, en die tattooeerder was m'n lieve vriend :P Ik werk zelf ook bij de studio maar paste niet meer in de stand. En d'r was toch geen reet meer te doen verder.
Oh nice, leuke vent ;) Volgende keer toch iets beter opletten, dan had ik vast iig je tattoo's herkent!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_87176737
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:06 schreef Seraphina85 het volgende:

[..]

Het was wel het idee om `m door een goed iemand te laten zetten ;-). Ik denk dat ik eens langsga bij skin-a-matic in Nijmegen. Volgens mij is die gast daar goed, maar ik ben een beetje afgeknapt op de shop toen ik mijn piercings liet zetten. Je zit daar zo meer dan een half uur te wachten voordat iemand je te woord staat en echt tijd voor een gesprekje is er niet. Maar ik heb ontdekt dat maandag in het begin van de middag meestal rustige tijdstippen zijn in dit soort winkels en laat ik maandag nou vrij zijn... 'Mijn' piercingshop in Nijmegen is tegenwoordig daarom All or Nothing, maar een vriendin van mij heeft haar tattoo daar laten zetten en ik ben niet wild enthousiast over de lijnen...(nou staat ie ook op dr binnenkant pols, maar toch...). Mijn hoofd heeft inmiddels wel wat bedacht voor mijn enkel haha.
Skin-a-matic _O_ :Y
Beauty is skin deep. A tattoo goes all the way to the bone.
  maandag 4 oktober 2010 @ 18:49:46 #36
314540 Seraphina85
Voorheen Seraphina...
pi_87178289
Nou, het is toch stiekem All or Nothing geworden, na nadere inspectie van de tattoo van die vriendin. Zelfs bij dezelfde man gezet, Niels. Voel me in die shop gewoon wat meer op mijn gemak.
Het resultaat:


De zwarte ster staat voor het verleden, de bovenste voor de toekomst en de paarse voor het heden en die is natuurlijk het grootst, om aan te geven dat er niets is dan het heden en dat ik in het nu moet leven.

Ik voelde me wel echt een watje tijdens het zetten, de pijn... ;(
Voorheen Seraphina... Mysterie: welk emailadres heb ik de vorige keer bij mijn Fok!registratie gebruikt...?
pi_87180061
Susan wat een schattige tattoo :D

@ Sera, ziet er strak uit!

En Paranoid en Peach: grappig dat jullie elkaar ontmoet hebben zonder het te weten, small world :P
pi_87288394
Iemand ervaring met een dag later betalen voor een tattoo?

Het zit zo, ik zit nu al 3 weken thuis met een gebroken enkel en kan niet werken, dus heb geen inkomsten. Nu heb ik gevraagd of ze mijn snipperuren en vakantiegeld uit kunnen betalen, maar dit krijg ik een dag nadat de afspraak staat voor de 2e sessie van mijn black-grey sleeve. Dit is zeker nog niet de laatste sessie, dus ze hoeven niet bang te zijn dat ze hun geld niet krijgen.

Ik weet dat dit per shop verschilt, maar iemand ervaring hiermee? alvast bedankt
"You can't snort a line of coke off a woman's ass and not wonder about her hopes and dreams, it's not gentlemanly."
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:49:50 #39
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_87292497
Ik zou gewoon eventjes langsgaan/bellen als ik jou was.
pi_87343586
Weet iemand toevallig waar ik het best heen kan gaan voor een pin up (zwart/grijs) in Nijmegen? Ik woon hier net, en heb over All or Nothing en Skin-a-matic goede verhalen gehoord, dus ik weet niet waar ik heen moet.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_87461864
Weet iemand of Ralph (Voormalig artiest bij Needle-Art Breda) weer ergens tattoeert?
Ik kan er op internet werkelijk niets over vinden.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:52:50 #42
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_87461948
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:31 schreef DevilsWhore het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik het best heen kan gaan voor een pin up (zwart/grijs) in Nijmegen? Ik woon hier net, en heb over All or Nothing en Skin-a-matic goede verhalen gehoord, dus ik weet niet waar ik heen moet.
Ga gewoon naar allebei.
Eens een beetje portfolio's bekijken, kijken waar je je prettig voelt.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:40:04 #43
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_87603681
Ellow, wil in de toekomst een sleeve zetten in Japan. Had hiervoor een boek gekocht voor inspiratie. Het boek is zo groot als een dienblad en heeft 300+ pagina's. Boek is echt een dikke aanrader voor ink liefhebbers, dacht ik deel het even :) :





















pi_87606594
Sinji, ^O^

Wat vragen, als je een tatoeage neemt hoe moet je hem dan achteraf verzorgen? En waar in omgeving Rotterdam / Amsterdam zetten ze strakke lijnen? Ik wil gewoon "H." op mijn pols en geen zin dat zoiets simpels heel lelijk wordt. En wat kost zoiets?
pi_87611076
Mij werd verteld om niet in de volle zon te gaan met de tatoeage, regelmatig insmeren met vaseline totdat het vervellen is gestopt en niet nat te maken voor een week.
Ik heb zelf ook losse kleding gedragen toen de mijne net was gezet(3 sterren in elkaar op mijn schouder/ sleutelbeen).
Voor prijzen enz zul je toch even binnen moeten lopen bij de tattoeerder :).
pi_87614564
Komende dinsdag ben ik aan de beurt. Sessie ingepland van 7 uur, hoop dat ik het overleef. :D
pi_87614725
@ Sinji thx for sharing! Mooie plaatjes!

n0a succes! Mijn langste zit is dik 3 uren, khad zo nog wel een paar uren door gewild maar dan zou het niet zo mooi geworden zijn denk ik.
Hoe je het trekt ligt ook wel aan waar de tat komt, dus wat gaat het worden?
Ben nu al benieuwd naar het resultaat :)
pi_87615419
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:20 schreef MarMar het volgende:
@ Sinji thx for sharing! Mooie plaatjes!

n0a succes! Mijn langste zit is dik 3 uren, khad zo nog wel een paar uren door gewild maar dan zou het niet zo mooi geworden zijn denk ik.
Hoe je het trekt ligt ook wel aan waar de tat komt, dus wat gaat het worden?
Ben nu al benieuwd naar het resultaat :)
Tnx, mijn langste zit voorheen was geloof ik 5.5 uur. Dit keer wordt het een 3/4 tot full sleeve met waarschijnlijk nog een deel schouder. Denk dat de eerste sessie vooral lijnen en misschien wat invullen wordt. Het wordt een biomechaniche tattoo. Moeilijk te omschrijven, definitief ontwerp heb ik nog niet gezien. Uiteindelijk zal er 40 tot 50 uur inzitten.

Sinji, ook al ideeen naar welke artist je zou willen gaan? Ben wel fan van Shige.
pi_87615909
Plaatjes zeggen meer dan woorden ;) ik wacht wel op de foto's.
In mijn hoofd heb ik ook al een sleeve en een backpiece, maar eerst es op vakantie met mijn gezinnetje voordat mams alle centjes alleen opmaakt :P
pi_87621242
Toffe foto's Sinji!
Heb net een nieuwe, maar het begint nu al weer te kriebelen om mijn vierde te laten zetten.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_87628182
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:49 schreef Seraphina85 het volgende:
Nou, het is toch stiekem All or Nothing geworden, na nadere inspectie van de tattoo van die vriendin. Zelfs bij dezelfde man gezet, Niels. Voel me in die shop gewoon wat meer op mijn gemak.
Het resultaat:
[ afbeelding ]

De zwarte ster staat voor het verleden, de bovenste voor de toekomst en de paarse voor het heden en die is natuurlijk het grootst, om aan te geven dat er niets is dan het heden en dat ik in het nu moet leven.

Ik voelde me wel echt een watje tijdens het zetten, de pijn... ;(
Grappig dat je verleden, heden en toekomst in je tattoo hebt verwerkt. :) Zoiets wil ik ook in mijn tattoo doen. Alleen dan geen sterretjes.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_87637691
Welk lettertype vinden jullie mooi voor een tattoo?
  zondag 17 oktober 2010 @ 17:14:10 #53
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_87637717
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 00:15 schreef Juminelle het volgende:
Toffe foto's Sinji!
Heb net een nieuwe, maar het begint nu al weer te kriebelen om mijn vierde te laten zetten.
Waar en wat voor tattoo wil/heb je?
pi_87639394
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 17:14 schreef Sanndoe het volgende:

[..]

Waar en wat voor tattoo wil/heb je?
Ik heb AJ en een kruisje op mijn vinger, bloemen op mijn heup en romeinse cijfers op mijn ribben.
Wat ik nu wil weet ik eigenlijk nog niet echt...
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_87639420
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:08 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Ik heb AJ en een kruisje op mijn vinger, bloemen op mijn heup en romeinse cijfers op mijn ribben.
Wat ik nu wil weet ik eigenlijk nog niet echt...
Heb je foto van die laatste?
pi_87639588
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:09 schreef Sanndoe het volgende:

[..]

Heb je foto van die laatste?
Hij heeft hier al eerder gestaan, maar nog maar een keertje dan:
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:09:51 #58
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_87641296
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:39 schreef n0a het volgende:

[..]

Tnx, mijn langste zit voorheen was geloof ik 5.5 uur. Dit keer wordt het een 3/4 tot full sleeve met waarschijnlijk nog een deel schouder. Denk dat de eerste sessie vooral lijnen en misschien wat invullen wordt. Het wordt een biomechaniche tattoo. Moeilijk te omschrijven, definitief ontwerp heb ik nog niet gezien. Uiteindelijk zal er 40 tot 50 uur inzitten.

Sinji, ook al ideeen naar welke artist je zou willen gaan? Ben wel fan van Shige.
Ik ga Shige doen! Toevallig, ken je mij ofzo :D. Wel jammer dat de wachttijd 3+ jaar is. Maar dan kan ik goed besluiten wat ik wil. Waarschijnlijk een Kintaro op een Koi als hoofdonderwerp. Daarmee een sleeve met hoge dichtheid mijn rechterarm vullen! c_/

Een van de ziekste werken van Shige vind ik persoonlijk deze:





[ Bericht 0% gewijzigd door Sinji op 17-10-2010 19:18:21 ]
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:17:19 #59
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_87641525
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:14 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Hij heeft hier al eerder gestaan, maar nog maar een keertje dan:
[ afbeelding ]
Mooie plek voor een tattoo. Niet iedereen kan het meteen zien en toch heel vrouwelijk :)
pi_87644696
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:09 schreef Sinji het volgende:

[..]

Ik ga Shige doen! Toevallig, ken je mij ofzo :D. Wel jammer dat de wachttijd 3+ jaar is. Maar dan kan ik goed besluiten wat ik wil. Waarschijnlijk een Kintaro op een Koi als hoofdonderwerp. Daarmee een sleeve met hoge dichtheid mijn rechterarm vullen! c_/

Een van de ziekste werken van Shige vind ik persoonlijk deze:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nice. Mijn favoriet kan ik niet meer op z'n site terug vinden :/. Is ook al weer een tijd geleden dat ik daar een kijkje nam. Je hebt iig genoeg tijd om te sparen, de reis alleen al lijkt me ook niet zo goedkoop.
  zondag 17 oktober 2010 @ 22:26:39 #61
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_87651905
Dat klopt ja, gelukkig woont mijn broer in Yokohama dus kan ik daar terecht. Ik vind het belangrijk om het in Japan te zetten omdat ik dat authentieker vindt. Volgend jaar ga ik ook naar Japan voor fotografie, maar dat is weer anders :P
pi_87656852
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:17 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Mooie plek voor een tattoo. Niet iedereen kan het meteen zien en toch heel vrouwelijk :)
Thanks :) !
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_87661093
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:09 schreef Sinji het volgende:

[..]

Ik ga Shige doen! Toevallig, ken je mij ofzo :D. Wel jammer dat de wachttijd 3+ jaar is. Maar dan kan ik goed besluiten wat ik wil. Waarschijnlijk een Kintaro op een Koi als hoofdonderwerp. Daarmee een sleeve met hoge dichtheid mijn rechterarm vullen! c_/

Een van de ziekste werken van Shige vind ik persoonlijk deze:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Vet :9
Ja en dus?
pi_87666522
Helleuh,

Ben meer een lurker dan wat anders maar kon het toch niet laten om mijn nieuwe aanwinst te laten zien O-)

Heb vorige week woensdag na lang wikken en wegen een feniks laten zetten op mijn rug. De symboliek die er achter zit, elke 100 jaar herrijzing uit zijn eigen as om een nieuw leven te beginnen, slaat ook op mij.

Vorig jaar januari een maagverkleining gehad en ben 63 kilo afgevallen waardoor er voor mij een compleet nieuw leven is begonnen als magere hein (weeg nu nog 62 kg) *O*

De lijnen staan nu en in januari is de eerste sessie voor het inkleuren gepland. Ruim de tijd dus om alle pijn van afgelopen woensdag te vergeten, god wat heb ik gevloekt :@

Van riesenbaby naar Skinnybitch in 14 mnd, Damn I'm good!
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:30:54 #65
159909 -Peach
Prunus persica
pi_87669793
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:06 schreef energymuppet het volgende:
Helleuh,

Ben meer een lurker dan wat anders maar kon het toch niet laten om mijn nieuwe aanwinst te laten zien O-)

Heb vorige week woensdag na lang wikken en wegen een feniks laten zetten op mijn rug. De symboliek die er achter zit, elke 100 jaar herrijzing uit zijn eigen as om een nieuw leven te beginnen, slaat ook op mij.

Vorig jaar januari een maagverkleining gehad en ben 63 kilo afgevallen waardoor er voor mij een compleet nieuw leven is begonnen als magere hein (weeg nu nog 62 kg) *O*

De lijnen staan nu en in januari is de eerste sessie voor het inkleuren gepland. Ruim de tijd dus om alle pijn van afgelopen woensdag te vergeten, god wat heb ik gevloekt :@

[ afbeelding ]
Woh, das een flinke! Ziet er goed uit, ben benieuwd naar het resultaat na de inkleuring. Hoe lang heb je moeten zitten voor de lijnen?
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_87670081
Vraagje. De Tattoo Convention in Brussel komt eraan. Nu zag ik ergens dat er wat 'boucherie moderne'-artists langskomen. Kan ik er vanuit gaan dat zij op de convention al helemaal volgeboekt zijn met afspraken, of is er een mini-kansje dat ik hen kan opzoeken voor een nieuw kunstwerk op mijn lijf? :)
pi_87670200
@ Peach

Ja, klein is anders :X

Maar euhhh afgelopen woensdag ruim 2,5 uur gezeten en hij wilde eigenlijk nog doorgaan maar ik heb geweigerd. Ik kon me op een gegeven moment niet meer afsluiten van de pijn waardoor het leek alsof ie met een mes in mijn rug zat te kerven :X Donderdag was de pijn weg maar vrijdag en zaterdag kwam de spierpijn opzetten van het elke keer aanspannen van de spieren om de pijn tegen te gaan :')
Van riesenbaby naar Skinnybitch in 14 mnd, Damn I'm good!
pi_87673423
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:41 schreef energymuppet het volgende:
@ Peach

(...) maar vrijdag en zaterdag kwam de spierpijn opzetten van het elke keer aanspannen van de spieren om de pijn tegen te gaan :')
Ah daar heb je het al. Hoe meer je je spieren aanspant, hoe erger de pijn. Laat jezelf in de stoel zakken en ontspan en accepteer de pijn. Klinkt zweverig, maar dan heb je echt minder last dan dat je je spieren aanspant. Succes, mooi stuk!
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_87678202
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:06 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

Ah daar heb je het al. Hoe meer je je spieren aanspant, hoe erger de pijn. Laat jezelf in de stoel zakken en ontspan en accepteer de pijn. Klinkt zweverig, maar dan heb je echt minder last dan dat je je spieren aanspant. Succes, mooi stuk!
Bedankt voor het compliment :s)

In het begin lukte het ontspannen nog wel maar na ruim anderhalf uur ging het gewoon niet meer en hoe hard je dan ook je best doet om te ontspannen op de een of andere manier val je toch weer terug in het focussen op de pijn terwijl je dondersgoed weet dat het niet moet, raar gedoetje de werking van het brein en het lichaam 8)7
Van riesenbaby naar Skinnybitch in 14 mnd, Damn I'm good!
pi_87678930
Door het lezen van deze topic wil ik ook weer een nieuwe!!
Heb 2 maanden geleden in Thailand nog een tatt laten zetten op de old skool manier met bamboo :9
Beauty is skin deep. A tattoo goes all the way to the bone.
  FOK!fotograaf maandag 18 oktober 2010 @ 17:17:55 #71
159915 -Menn0-
MNO
pi_87679046
Pics!
,,/
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:20:03 #72
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_87679120
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:38 schreef susannetilburg het volgende:
Vraagje. De Tattoo Convention in Brussel komt eraan. Nu zag ik ergens dat er wat 'boucherie moderne'-artists langskomen. Kan ik er vanuit gaan dat zij op de convention al helemaal volgeboekt zijn met afspraken, of is er een mini-kansje dat ik hen kan opzoeken voor een nieuw kunstwerk op mijn lijf? :)
Je kan ze natuurlijk altijd eventjes mailen. Dan weet je het zeker.
pi_87680545
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:17 schreef -Menn0- het volgende:
Pics!


Ze hebben er 3 uur over gedaan ( 1 deed stretchen en ander was aan het tattooeren). Wou eerst een traditionele sak yant bij die monikken zetten maar toen ik hoorde dat het niet steriel was heb ik het toch maar bij de lokale tattooboer gedaan. Het is trouwens ook geen sak yant geworden omdat het niet mijn geloof is en daardoor toch niet bij mij past.
Beauty is skin deep. A tattoo goes all the way to the bone.
pi_87704374
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:58 schreef energymuppet het volgende:

[..]

Bedankt voor het compliment :s)

In het begin lukte het ontspannen nog wel maar na ruim anderhalf uur ging het gewoon niet meer en hoe hard je dan ook je best doet om te ontspannen op de een of andere manier val je toch weer terug in het focussen op de pijn terwijl je dondersgoed weet dat het niet moet, raar gedoetje de werking van het brein en het lichaam 8)7
Na anderhalf uur is het JUIST zaak om te focussen op ontspannen. Echt, dat helpt, trust me :)
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_87704454
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:24 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

Na anderhalf uur is het JUIST zaak om te focussen op ontspannen. Echt, dat helpt, trust me :)
7 januari mag ik weer, dus zal kijken of het me dan wel goed af gaat :@ Heb je ook nog tips voor de jeuk?? Ik word zo onderhand helemaal dol hier }:| Als het op het ene plekje niet jeukt dan wel op het andere plekje... :'(
Van riesenbaby naar Skinnybitch in 14 mnd, Damn I'm good!
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:14:38 #76
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_87715241
Enige wat ik kan bedenken is dat je moet bedenken dat jeuk een goed teken is.

Ik heb het "voordeel" dat ik eczeem heb, dus ik kan heel goed tegen jeuk, en als ik echt wil krabben, heb ik nog altijd wel een andere plek op mijn lichaam die ook jeukt :')
pi_87717225
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 15:14 schreef GimmeGore het volgende:
Enige wat ik kan bedenken is dat je moet bedenken dat jeuk een goed teken is.

Ik heb het "voordeel" dat ik eczeem heb, dus ik kan heel goed tegen jeuk, en als ik echt wil krabben, heb ik nog altijd wel een andere plek op mijn lichaam die ook jeukt :')
Stiekem moest ik lachen :o :@ Maar wel mooi bagger voor je :N
Van riesenbaby naar Skinnybitch in 14 mnd, Damn I'm good!
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:13:20 #78
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_87717620
Wie gaat er ook naar de tattoo beurs in Alkmaar 20 november?
Ik ga daar naar o.a naartoe om foto's te maken, vriend van me laat zijn tatoeages afmaken bij Tattoo Mario en wil daar graag foto's van hebben.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_87743245
Uiteindelijk 4 uur gezeten. Rest van de tijd was babbelen en stencil in orde maken. Volgende sessie over 2 weken. Bij mij werd de pijn echt niet minder na verloop van tijd, maar ik wil gewoon doorzetten dan is die ook zo snel mogelijk klaar.

*sneak preview*
pi_87753911
[img]mijnes :-) (toen was hij pas gezet)
6 jr geleden laten zetten, ik wil m nog iets langer maar heb nog geen tattoeerder gevonden die dat mooi kan doen.
mijn tattoeerder toen was een lul
Chickz Rule!!!!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 22:57:09 #81
267741 SeeNoEvil
Never Give Up, Never Back Down
pi_87775780
he, ben nieuw in deze topic reeks. Maar loop nu al een tijdje in me hoofd om een tattoo te nemen.
Het zal me eerste en waarschijnlijk ook laatste worden omdat ik de tattoo uniek wil laten.

Het idee is dat ik op mijn linkerborst een soort ''scratch'' wil van een leeuw oid. Hetzelfde idee alsof je met je vier vingers een krab maakt over je borst vanaf je oksel diagonaal naar het midden van je buik. Van een afstand zal het lijken alsof het een scratch is, maar zodra je dichterbij komt zal je zien dat elke ''lijn'' apart, een naam is. Elke lijn wil ik variërend van 6 tot 12 cm laten.
Deze namen zijn mensen die mij dierbaar zijn. De namen wil ik in heel sierlijke letters. Natuurlijk moet het nog wel op een zogenaamde ''scratch'' lijken.

Weet iemand of dit idee haalbaar is? En misschien iemand die ervaring heeft met een goede/betrouwbare tatoeëerder in de omgeving van Den Haag?
What get us into trouble is not what we don't know.
Its what we know for sure that just ain't so.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 08:41:46 #82
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_87782436
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:57 schreef SeeNoEvil het volgende:
he, ben nieuw in deze topic reeks. Maar loop nu al een tijdje in me hoofd om een tattoo te nemen.
Het zal me eerste en waarschijnlijk ook laatste worden omdat ik de tattoo uniek wil laten.

Het idee is dat ik op mijn linkerborst een soort ''scratch'' wil van een leeuw oid. Hetzelfde idee alsof je met je vier vingers een krab maakt over je borst vanaf je oksel diagonaal naar het midden van je buik. Van een afstand zal het lijken alsof het een scratch is, maar zodra je dichterbij komt zal je zien dat elke ''lijn'' apart, een naam is. Elke lijn wil ik variërend van 6 tot 12 cm laten.
Deze namen zijn mensen die mij dierbaar zijn. De namen wil ik in heel sierlijke letters. Natuurlijk moet het nog wel op een zogenaamde ''scratch'' lijken.

Weet iemand of dit idee haalbaar is? En misschien iemand die ervaring heeft met een goede/betrouwbare tatoeëerder in de omgeving van Den Haag?
Mad Science Tattoo
of On Edge kunnen je wel verder helpen in Den Haag.
pi_87782594
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:41 schreef energymuppet het volgende:
@ Peach

Ja, klein is anders :X

Maar euhhh afgelopen woensdag ruim 2,5 uur gezeten en hij wilde eigenlijk nog doorgaan maar ik heb geweigerd. Ik kon me op een gegeven moment niet meer afsluiten van de pijn waardoor het leek alsof ie met een mes in mijn rug zat te kerven :X Donderdag was de pijn weg maar vrijdag en zaterdag kwam de spierpijn opzetten van het elke keer aanspannen van de spieren om de pijn tegen te gaan :')
Tip: Juist niet je spieren aanspannen maar ontspannen; door ze aan te spannen krijg je alleen meer pijn.
Trust me, I know pain :P
pi_87787285
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 08:52 schreef MarMar het volgende:

[..]

Tip: Juist niet je spieren aanspannen maar ontspannen; door ze aan te spannen krijg je alleen meer pijn.
Trust me, I know pain :P
dazzeggik :)
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_87787762
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 11:52 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

dazzeggik :)
Woeps, overheen gelezen :)
pi_87789895
So, nu een weekje verder en ben geheel pijnloos. Volgende keer ga ik echt jullie tip proberen vol te houden want ben er nu achter gekomen dat je toch best spieren op rare plekken hebt zitten 8)7

Word alleen nog btje dol van de jeuk maar dat probeer ik zoveel mogelijk te negeren. Begin er nu alleen wel van te balen dat ik pas 7 januari de vervolg afspraak heb, ik wil hem AF :') :D
Van riesenbaby naar Skinnybitch in 14 mnd, Damn I'm good!
pi_87790452
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 13:12 schreef energymuppet het volgende:
So, nu een weekje verder en ben geheel pijnloos. Volgende keer ga ik echt jullie tip proberen vol te houden want ben er nu achter gekomen dat je toch best spieren op rare plekken hebt zitten 8)7

Word alleen nog btje dol van de jeuk maar dat probeer ik zoveel mogelijk te negeren. Begin er nu alleen wel van te balen dat ik pas 7 januari de vervolg afspraak heb, ik wil hem AF :') :D
Bij wie laat je em eigenlijk zetten?
pi_87790829
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 13:27 schreef n0a het volgende:

[..]

Bij wie laat je em eigenlijk zetten?
Inkkitchen in Hengelo. Mijn huidige vriend gaat hier altijd naar toe dus ik ben bekend met zijn werk en ben toen overgestapt naar hem toe. Eerder ging ik altijd naar Gert Jan in Nijverdal maar die is me net ff iets te duur geworden. Als het een kleine tattoo was geworden was ik daar denk ik wel weer naar terug gegaan maar de besparing op dit formaat is een beetje groot met een verschil van ca. 25 Euro per uur.

Het enige "nadeel" wat inkkitchen wel heeft is dat je onwijs lang moet wachten op een afspraak, aan de ene kant natuurlijk goed want daar kun je uit afleiden dat het een goede tatoeëerder is maar voor mensen zoals mij zonder veel geduld is het best lastig :P
Van riesenbaby naar Skinnybitch in 14 mnd, Damn I'm good!
pi_87791933
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 13:37 schreef energymuppet het volgende:

[..]

Inkkitchen in Hengelo. Mijn huidige vriend gaat hier altijd naar toe dus ik ben bekend met zijn werk en ben toen overgestapt naar hem toe. Eerder ging ik altijd naar Gert Jan in Nijverdal maar die is me net ff iets te duur geworden. Als het een kleine tattoo was geworden was ik daar denk ik wel weer naar terug gegaan maar de besparing op dit formaat is een beetje groot met een verschil van ca. 25 Euro per uur.

Het enige "nadeel" wat inkkitchen wel heeft is dat je onwijs lang moet wachten op een afspraak, aan de ene kant natuurlijk goed want daar kun je uit afleiden dat het een goede tatoeëerder is maar voor mensen zoals mij zonder veel geduld is het best lastig :P
Mijn andere tat is door Errol van Inkstitution en daar heb je ook een paar maanden tot een half jaar wachttijd. Als je op tijd een aantal afspraken maakt dan is dat nog best te doen. Waar ik nu ga voor mijn nieuwe sleeve is het normaal gesproken ook druk, maar hij neemt maar een aantal grote stukken per keer aan. Nu had ik het geluk dat ik er tussen paste. Geld is daarbij niet voor mij een issue. Er is verder niemand in NL die zijn stijl zo goed doet.
pi_87794875
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 14:04 schreef n0a het volgende:

[..]

Mijn andere tat is door Errol van Inkstitution en daar heb je ook een paar maanden tot een half jaar wachttijd. Als je op tijd een aantal afspraken maakt dan is dat nog best te doen. Waar ik nu ga voor mijn nieuwe sleeve is het normaal gesproken ook druk, maar hij neemt maar een aantal grote stukken per keer aan. Nu had ik het geluk dat ik er tussen paste. Geld is daarbij niet voor mij een issue. Er is verder niemand in NL die zijn stijl zo goed doet.
Geld is bij mij ook niet zo'n issue maarrrrr, de stijl die ik heb kan in principe door elke goede tatoeëerder worden gedaan dus waarom zou ik dan een dief van mijn eigen portemonnee zijn ;) Als ik bij Inkkitchen geen goed gevoel had gehad dan was ik daar ook niet naar toe gegaan maar was ik in Nijverdal gebleven.

Maar als ik bijvoorbeeld bio-mechanical had willen laten zetten dan was ik cker naar Nijverdal gegaan want dat kan hij echt onwijs goed ^O^ Mijn ex heeft daar een hele mooie van en die hangt ook bij hem in de zaak.

Dus qua stijl ben ik het met je eens dat geld geen issue speelt, alleen bij 13 in dozijn dingen heb ik zoiets van ach... waarom niet.

Wat betreft de afspraken: Ik heb ook meerder afspraken tegelijk gemaakt maar heb er nu dus spijt van dat er zoveel tijd tussen zit :X Inkkitchen neemt 2x per jaar afspraken aan wat dus inhoud dat hij nu vol zit tot maart en in december kunnen er weer afspraken gemaakt worden vanaf maart tot september geloof ik en volgend jaar juni kun je dus afspreken vanaf oktober tot maart. Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb omschreven :D
Van riesenbaby naar Skinnybitch in 14 mnd, Damn I'm good!
pi_87796504
Duidelijk :).

Heb je een foto van die bio-mech? Ben wel benieuwd hoe die er uit ziet.
pi_87797503
Ik heb er geen foto's meer van, ex heeft alles meegenomen maar ik zal wel ff op de site zoeken van Cult art shop om te zien of ie daar op staat.

** Gezocht maar niet gevonden, ik heb hier alleen een foto waar het vrouwenhoofd op te zien is maar daar kun je niets uit af leiden. 'k ga nog ff kijken of ik via via een foto kan krijgen.

[ Bericht 40% gewijzigd door energymuppet op 21-10-2010 16:33:24 ]
Van riesenbaby naar Skinnybitch in 14 mnd, Damn I'm good!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:35:15 #93
277627 Seven.
We are Borg.
pi_87833323


En deze wordt weer groter in januari. Doet het pijn op je ruggewervel? :'( . Ik zit te denken om het nu verder naar links uit te breiden. Of misschien juist weer naar onderen (lijkt me minder pijnlijk in ieder geval :P ). De volgende belastingmeevaller is voor inkleuren maar nog steeds niet zeker hoe en wat. Ik wil de sterren sowieso niet gekleurd hebben.

Oh, nog een vraagje.. Ik wil eigenlijk iets met muzieknootjes, maar ik wil me beperken tot deze stijl. Zou het een raar effect geven als er muzieknoten tussen staan?
Resistance is futile.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:38:25 #94
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_87833467
quote:
7.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:35 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]

En deze wordt weer groter in januari. Doet het pijn op je ruggewervel? :'( . Ik zit te denken om het nu verder naar links uit te breiden. Of misschien juist weer naar onderen (lijkt me minder pijnlijk in ieder geval :P ). De volgende belastingmeevaller is voor inkleuren maar nog steeds niet zeker hoe en wat. Ik wil de sterren sowieso niet gekleurd hebben.

Oh, nog een vraagje.. Ik wil eigenlijk iets met muzieknootjes, maar ik wil me beperken tot deze stijl. Zou het een raar effect geven als er muzieknoten tussen staan?
Ik heb een tattoo vanaf halverwege het midden van mn rug tot mn onderrug, zie mn fobo. :) Tattoo is altijd pijnlijk toch? :+ Maarre, ik vond het wel uit te houden. Die tattoo stond er in 2 uurtjes op bij mij :s) Het irritantste vond ik nog dat als ie echt op mn wervels zat dat ik het dan zo door voelde trillen naar mn benen :P Heel vaag.
En over wat je wil; denk dat je daar zelf moet over beslissen, smaak verschilt nogal qua tattoos enzo. Als jij het mooi vindt, gewoon doen toch? ;)
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:46:26 #95
277627 Seven.
We are Borg.
pi_87833790
Ja, nou ja. Muzieknoten passen wel bij de krullen maar weer niet bij asymmetrische sterren.. Dat is een beetje mijn dilemma. De noten zouden dan ook soort van hoekig moeten zijn om de balans te bewaren tussen alles wat wel en geen lijnenspel is.

En wat vaag dat je dat nog voelt in je benen. Lijkt me echt niet prettig. :P .
Resistance is futile.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:48:49 #96
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_87833906
quote:
7.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:46 schreef Seven. het volgende:
Ja, nou ja. Muzieknoten passen wel bij de krullen maar weer niet bij asymmetrische sterren.. Dat is een beetje mijn dilemma. De noten zouden dan ook soort van hoekig moeten zijn om de balans te bewaren tussen alles wat wel en geen lijnenspel is.

En wat vaag dat je dat nog voelt in je benen. Lijkt me echt niet prettig. :P .
Ja vind je? Je hebt toch ook sierlijke lijnen tussen de sterren, dat is ook 'rond' :P

Haha ja. :P Maar bij iedereen is de ervaring weer anders. Mn man vindt tattoos gewoon 'kietelen', die vindt het niet eens pijnlijk. Ik vind het echt wel pijnlijk, maar kan me er goed voor afsluiten. :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:25:01 #97
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_87841694
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:35 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]

En deze wordt weer groter in januari. Doet het pijn op je ruggewervel? :'( . Ik zit te denken om het nu verder naar links uit te breiden. Of misschien juist weer naar onderen (lijkt me minder pijnlijk in ieder geval :P ). De volgende belastingmeevaller is voor inkleuren maar nog steeds niet zeker hoe en wat. Ik wil de sterren sowieso niet gekleurd hebben.

Oh, nog een vraagje.. Ik wil eigenlijk iets met muzieknootjes, maar ik wil me beperken tot deze stijl. Zou het een raar effect geven als er muzieknoten tussen staan?
Echt heel tof die tattoo! Ik wilde mijn 2de tattoo eerst in de buurt van mijn ruggenwervel zetten, maar ik twijfel heel erg. Nu komt tie aan de binnenkant van mijn arm.
pi_88049015
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 13:40 schreef Sinji het volgende:
Ellow, wil in de toekomst een sleeve zetten in Japan. Had hiervoor een boek gekocht voor inspiratie. Het boek is zo groot als een dienblad en heeft 300+ pagina's. Boek is echt een dikke aanrader voor ink liefhebbers, dacht ik deel het even :) :

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nice! Ik hou wel van die stijl en irezumi achtige sleeves. Heb het boek ook besteld..ben benieuwd.

Weet iemand hier een goede tattoo shop voor deze stijl/sleeves in het westen van het land? Wil binnekort een ontwerp gaan laten maken en laten zetten. Klopt het dat ik ongeveer rond de 2000,- moet rekenen voor bovenarm + ontwerp laten maken?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:50:05 #99
277627 Seven.
We are Borg.
pi_88051904
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:48 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ja vind je? Je hebt toch ook sierlijke lijnen tussen de sterren, dat is ook 'rond' :P

Haha ja. :P Maar bij iedereen is de ervaring weer anders. Mn man vindt tattoos gewoon 'kietelen', die vindt het niet eens pijnlijk. Ik vind het echt wel pijnlijk, maar kan me er goed voor afsluiten. :)
Als ik naar links uit zou breiden, dan kan ik wel d.m.v. die lijnen een notenbalk laten krassen in mijn tere huidje natuurlijk. Maar eigenlijk gaat de voorkeur toch meer uit naar meer naar beneden. En dan een flink eindje naar beneden. Ik wil het over mijn onderrug naar links uitbreiden denk ik, zodat het geheel meer in balans is. Op deze hoogte uitbreiden naar links is te beperkend naar mijn idee. Tenslotte ziet het er ook weer raar uit om het later dan weer naar beneden uit te breiden. Uitbreiding in de breedte moet dan ook gelijk het laagste punt zijn i.v.m. compositie. Hmm, lastig nog.
Resistance is futile.
pi_88096601
Zo... gisteren de tweede en laatste sessie gehad bij Tattoo Mania in Apeldoorn (niet Gerrit, maar een vrouw die er donderdags is). Resultaat, mijn tattoo is eindelijk af *O*, Ben er heel erg blij mee.

Enige jammere vond ik dat ze een paar lijntjes wat strakker wilde zetten. Op papier geen probleem natuurlijk, maar ik vond het erg pijnlijk :'(

Het resultaat vlak na het zetten:


Als de boel genezen is, zal ik een nieuwe foto laten maken :D
pi_88097018
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:35 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]

En deze wordt weer groter in januari. Doet het pijn op je ruggewervel? :'( . Ik zit te denken om het nu verder naar links uit te breiden. Of misschien juist weer naar onderen (lijkt me minder pijnlijk in ieder geval :P ). De volgende belastingmeevaller is voor inkleuren maar nog steeds niet zeker hoe en wat. Ik wil de sterren sowieso niet gekleurd hebben.

Oh, nog een vraagje.. Ik wil eigenlijk iets met muzieknootjes, maar ik wil me beperken tot deze stijl. Zou het een raar effect geven als er muzieknoten tussen staan?
Seven.! :*
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:18:54 #102
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_88097042
Ow wow, mooi!

verkapte jaloezie van mijn vriend: "leuke tattoo hoor, waarom altijd het jaren 80 logo?" :')
pi_88097113
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:18 schreef GimmeGore het volgende:
Ow wow, mooi!

verkapte jaloezie van mijn vriend: "leuke tattoo hoor, waarom altijd het jaren 80 logo?" :')
Omdat ik dat logo het mooiste vind. Simpel :P
pi_88103404
In Groningen hè, is de beste keuze altijd DaTonk? Die komt eigenlijk steeds weer ter sprake.
Ik wil een ontwerp met een aantal strakke lijnen, dus iemand met een vaste hand... Inca Tattoo zit vrij dicht bij mij maar afstand maakt niet uit natuurlijk.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:26:41 #105
269057 Skating-girl
is Soccer Girl
pi_88116222
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:03 schreef RvLaak het volgende:
Zo... gisteren de tweede en laatste sessie gehad bij Tattoo Mania in Apeldoorn (niet Gerrit, maar een vrouw die er donderdags is). Resultaat, mijn tattoo is eindelijk af *O*, Ben er heel erg blij mee.

Enige jammere vond ik dat ze een paar lijntjes wat strakker wilde zetten. Op papier geen probleem natuurlijk, maar ik vond het erg pijnlijk :'(

Het resultaat vlak na het zetten:
[ afbeelding ]

Als de boel genezen is, zal ik een nieuwe foto laten maken :D
Nice
Met vlagen ben ik geniaal, meestal is het windstil!
pi_88119082
Aaaaaahjaaaaah we zijn op de conventie van Brussel met stand! :D Iemand had gecancelled en we stonden bovenaan de wachtlijst.blijjjjjjjjjjjj
pi_88132962
Ben bezig met een sleeve van Markus Lenhard (Lux Altera in Rotterdam). Om de zoveel tijd zit ik daar 4 à 5 uur in de stoel. Lotussen en twee libelles met Jugendstildecoratie en mechanische elementen met tandwieltjes etc. Heeft betekenis, persoonlijk, kan een ander gezwets vinden. Heb nog geen goede foto's van de laatste resultaten. Heb 5 sessies gehad. Het is nog niet af maar nu al ontzettend mooi.

Hoi Ev! (ToT)
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 11:05:45 #108
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_88135109
Je snapt natuurlijk wel dat we nu wel een nieuwe poging tot foto's verwachten :P
pi_88136796
Zal binnenkort erg m'n best doen. Hehe.
pi_88136873
kwil ook 1 keer een vette tatoe laten zette
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 12:35:21 #111
129836 withxhonor
straight edge
pi_88137150
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 12:25 schreef markxx1985 het volgende:
kwil ook 1 keer een vette tatoe laten zette
je wil wat?
high fives and stagedives
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 12:38:30 #112
277627 Seven.
We are Borg.
pi_88137246
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:18 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]



Seven.! :*
Cyntiaa!
Resistance is futile.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 12:39:01 #113
277627 Seven.
We are Borg.
pi_88137258
Laat ik nou in Brussel wonen.
Resistance is futile.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 12:53:55 #114
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_88137705
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 20:42 schreef ParanoidEv het volgende:
Aaaaaahjaaaaah we zijn op de conventie van Brussel met stand! :D Iemand had gecancelled en we stonden bovenaan de wachtlijst.blijjjjjjjjjjjj
hey dat is grappig ik ga ook naar Brussel mn broertje wordt daar getattooeerd door een spaanse artiest. (koi)
pi_88139335
Ik heb zooooveel zin om een tattoeage te laten zetten maar ik mag nog niet van mezelf haha.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 15:09:10 #116
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88141783
Hoezo mag het niet van jezelf Mexicaantje?

Ik ga over ongeveer een jaartje weer, naam van tweede kind (dat nog geboren moet worden). Hoe, wat, waar, weet ik nog niet. De naam van de eerste staat op mijn linkerpols in Elvish.

En ik wil eigenlijk nog altijd mijn hele rug laten doen met engelenvleugels (maar dan ook echt dit werk zeg maar:


Maar volgens mij ben ik dan een alleenstaande moeder :(
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88141881
Nou omdat ik het ene ding op Lowlands had bedacht en wilde het eigenlijk daar laten zetten maar ik vond het niet zo'n goed idee om er maar twee dagen over nagedacht te hebben. :') En ik wil nog iets anders erbij (wil onder mijn grote tenen iets simpels). En ik zat te twijfelen en toen bedacht ik me ineens wat ik al heel lang wil maar waar ik nooit een plek voor wist. Maar dat idee is zegmaar ook pas twee weken oud haha. Alleen ik wil het supergraag, en eerder had ik altijd ideeen maar dan was het het toch net niet ofzo. En dit idee gaat wel lang standhouden denk ik. Alleen ik heb mezelf altijd voorgenomen er minimaal drie jaar over na te denken. Nou heb ik dat ondertussen verkort tot een jaar want die tattoo komt er wel op Lowlands haha. Maar ik vind dus dat ik er niet lang genoeg over nagedacht heb. Oh en ik ben werkeloos tegenwoordig dus moet he tdoen van mijn stufi. :+
pi_88143136
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 15:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nou omdat ik het ene ding op Lowlands had bedacht en wilde het eigenlijk daar laten zetten maar ik vond het niet zo'n goed idee om er maar twee dagen over nagedacht te hebben. :') En ik wil nog iets anders erbij (wil onder mijn grote tenen iets simpels). En ik zat te twijfelen en toen bedacht ik me ineens wat ik al heel lang wil maar waar ik nooit een plek voor wist. Maar dat idee is zegmaar ook pas twee weken oud haha. Alleen ik wil het supergraag, en eerder had ik altijd ideeen maar dan was het het toch net niet ofzo. En dit idee gaat wel lang standhouden denk ik. Alleen ik heb mezelf altijd voorgenomen er minimaal drie jaar over na te denken. Nou heb ik dat ondertussen verkort tot een jaar want die tattoo komt er wel op Lowlands haha. Maar ik vind dus dat ik er niet lang genoeg over nagedacht heb. Oh en ik ben werkeloos tegenwoordig dus moet he tdoen van mijn stufi. :+
Wachten met de beslissing is imo heel verstandig. Een tattoo is namelijk niet een stukje make-up wat je, als je er geen zin meer in hebt, ff weg laat halen.

Ikzelf heb ongeveer 15 jaar met het idee rondgelopen (niet continu bewust ;) ). Begin van het jaar had ik het geld & nog steeds de zin.

En nu tijdelijk de pijn :X
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 16:20:18 #119
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_88143606
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 15:09 schreef Jeetjejom het volgende:
Hoezo mag het niet van jezelf Mexicaantje?

Ik ga over ongeveer een jaartje weer, naam van tweede kind (dat nog geboren moet worden). Hoe, wat, waar, weet ik nog niet. De naam van de eerste staat op mijn linkerpols in Elvish.

En ik wil eigenlijk nog altijd mijn hele rug laten doen met engelenvleugels (maar dan ook echt dit werk zeg maar:
[ afbeelding ]

Maar volgens mij ben ik dan een alleenstaande moeder :(
Zelf heb ik het lef niet om zoiets op mijn rug te zetten, maar wat een mooie tattoo!
pi_88143653
Ja daarom. Ik heb ook altijd gezegd dat ik het minstens drie jaar leuk moest vinden, want dan weet ik zeker dat ik het daarna nog steeds een mooi/leuk idee vind. Alleen dat ene ding wil ik dus al heeeeeeeeeeeeel erg lang, althans ik heb dat idee altijd al gehad maar wist geen goede plek. En nu dus wel en nu willikhemmmmmm. Idee is trouwens gewoon een simpele smiley. Andere idee plemp ik hier pas neer als ik er 100% zeker van ben (niet dat het zo'n spannend idee is hoor, maar vind het altijd zo lame om later te zeggen ''nahh toch maar niet gedaan.'' :+ ).

Er zit tegenover mijn huis trouwens een tattooshop, dat maakt het nog veel verleidelijker. :')
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 16:47:16 #121
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_88144367
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 16:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja daarom. Ik heb ook altijd gezegd dat ik het minstens drie jaar leuk moest vinden, want dan weet ik zeker dat ik het daarna nog steeds een mooi/leuk idee vind. Alleen dat ene ding wil ik dus al heeeeeeeeeeeeel erg lang, althans ik heb dat idee altijd al gehad maar wist geen goede plek. En nu dus wel en nu willikhemmmmmm. Idee is trouwens gewoon een simpele smiley. Andere idee plemp ik hier pas neer als ik er 100% zeker van ben (niet dat het zo'n spannend idee is hoor, maar vind het altijd zo lame om later te zeggen ''nahh toch maar niet gedaan.'' :+ ).

Er zit tegenover mijn huis trouwens een tattooshop, dat maakt het nog veel verleidelijker. :')
Zohee, een jaar joh? :o Ik snap het wel hoor, deed het vroeger ook :Y Alleen nu (na 4 tattoos) ben ik een stuk makkelijker geworden :+ Ik heb zoiets van; een paar maandjes is goed, en zeker als het gewoon een goed gevoel heeft, je idee van wat je wilt en waar je het wilt hebben :Y
Heb nu weer ideeën voor 3 tattoos :@
2 komen er sowieso, andere vergt idd nog wat denktijd :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_88144428
Ik heb ook wel weer ideetjes voor 2 tattoos... maar het daadwerkelijk afspreken dat schiet niet echt op....

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2010 16:49:40 ]
pi_88144738
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ook wel weer ideetjes voor 2 tattoos... maar het daadwerkelijk afspreken dat schiet niet echt op....
Wat zijn je ideeën dan? Maw; heb je plaatjes?

Ennuh, een afspraak is zo gemaakt hoor. Hoe lang het duurt voor de afspraak plaats vindt, is een ander dingetje ja... Bij Tattoo Mania schijnt de wachttijd al snel een jaar (of langer) te zijn.
pi_88144915
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 16:59 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Wat zijn je ideeën dan? Maw; heb je plaatjes?

Ennuh, een afspraak is zo gemaakt hoor. Hoe lang het duurt voor de afspraak plaats vindt, is een ander dingetje ja... Bij Tattoo Mania schijnt de wachttijd al snel een jaar (of langer) te zijn.
Ik wil een gitaar pick op mijn pols met daarin het logo van mijn favo band... of een G-sleutel (daar ben ik nog niet over uit)
En verder moet de naam van mijn jongste zoon ook nog ergens komen...

De meneer waar ik mijn tattoo wil laten zetten, die heeft het een beetje druk met The Voice of Holland :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2010 17:11:36 ]
pi_88147619
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 16:47 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Zohee, een jaar joh? :o Ik snap het wel hoor, deed het vroeger ook :Y Alleen nu (na 4 tattoos) ben ik een stuk makkelijker geworden :+ Ik heb zoiets van; een paar maandjes is goed, en zeker als het gewoon een goed gevoel heeft, je idee van wat je wilt en waar je het wilt hebben :Y
Heb nu weer ideeën voor 3 tattoos :@
2 komen er sowieso, andere vergt idd nog wat denktijd :P
Ja nouja ik ben ook net 18, dus wat ik nu een goed idee vind kan zo weer veranderen zegmaar. Moet zeggen dat ik er wel 100 keer zekerder over ben dan vroegahh (gek he als klein pubertje haha), maar wil het zekere voor het onzekere nemen. :) En ik snap jou ook haha, maar ik heb het met mezelf afgesproken dus daar houd ik me voorlopig aan haha. Hoewel ik met dat smiley-idee zoiets heb van NU NU NU
pi_88152087
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 04:24 schreef J0SIE het volgende:
Ben bezig met een sleeve van Markus Lenhard (Lux Altera in Rotterdam). Om de zoveel tijd zit ik daar 4 à 5 uur in de stoel. Lotussen en twee libelles met Jugendstildecoratie en mechanische elementen met tandwieltjes etc. Heeft betekenis, persoonlijk, kan een ander gezwets vinden. Heb nog geen goede foto's van de laatste resultaten. Heb 5 sessies gehad. Het is nog niet af maar nu al ontzettend mooi.

Hoi Ev! (ToT)
Ik ga vrijdag weer naar Markus voor sessie nr 2. :)
  zondag 31 oktober 2010 @ 11:37:28 #127
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_88167863
Ik weet wat ik wil en waar, maar ik had altijd gezegd geen tattoo's op zichtbare plaatsen te laten zetten :')
  zondag 31 oktober 2010 @ 11:40:11 #128
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_88167939
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 11:37 schreef GimmeGore het volgende:
Ik weet wat ik wil en waar, maar ik had altijd gezegd geen tattoo's op zichtbare plaatsen te laten zetten :')
Naja, dat heb ik dus ook. M'n Vegas tattoo staan dan weliswaar op binnenkant bovenarm, maar da's nog wel goed af te dekken. Maar ik wil het Sankofa logo graag op m'n pols of in m'n nek en da's toch.. tsja, minder goed af te dekken :P
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zondag 31 oktober 2010 @ 12:43:26 #129
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_88169793
ik heb bedacht dat de zijkant van mijn onderarm toch wel heel mooi zou zijn :P
pi_88169922
Oeioeioei, ik wil sinds kerst vorig jaar een tatoeage om mijn pols. Ik heb met mijn vriend afgesproken dat als ik dat rond Maart volgend jaar nog wil, dat het dan wel kan/mag. Dit is vooral voor mezelf omdat ik bang ben dat ik een fout maak. Wil het aan de ene kant heel graag, aan de andere kant, het gaat nooit meer weg. En je pols is toch een plek die veel mensen zien.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_88170004
Ik vind zoveel plekken zooo mooi voor een tattoeage maar zou het zelf nooit op een zichtbare plek doen. Vind het aan de ene kant SUPERmooi namelijk, maar aan de andere kant houd ik ook wel van het 'pure' van een lichaam. Dik dilemma geweest voor mij altijd haha.
pi_88170020
Maar wat maakt het dan uit of het zichtbaar of onzichtbaar is, het is allebei puur je lichaam toch? xD
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_88170129
Ja maar niet natuurlijk zegmaar. Ik weet niet zo goed hoe ik het kan uitleggen, ik vind het bij anderen heel erg mooi altijd, maar bij mezelf vind ik het dan zonde ofzo. En bij anderen aan de ene kant ook wel, maar aan de andere kant geil ik op tattoeages haha. I dunno, beetje moeilijk uit te leggen.
  zondag 31 oktober 2010 @ 12:56:40 #134
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_88170196
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 12:48 schreef Tamashii het volgende:
Oeioeioei, ik wil sinds kerst vorig jaar een tatoeage om mijn pols. Ik heb met mijn vriend afgesproken dat als ik dat rond Maart volgend jaar nog wil, dat het dan wel kan/mag. Dit is vooral voor mezelf omdat ik bang ben dat ik een fout maak. Wil het aan de ene kant heel graag, aan de andere kant, het gaat nooit meer weg. En je pols is toch een plek die veel mensen zien.
Als je een tattoo laat zetten, moet je er idd zeker van zijn dat je het wilt. Wel verstandig dat je er wat bedenktijd voor neemt. Ik weet niet of je al in gedachte hebt wat je ontwerp gaat worden? Je pols is idd een plek waar veel mensen het zien, maar je doet het nog altijd voor jezelf :)
pi_88170227
Ja weet het ontwerp wel, wil gewoon een soort armbandje/rozenkrans, maar dan nog wat van mij erin. Dus ben nog niet helemaal zeker verder. :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_88170272
Vorige week bij Sin66 in Apeldoorn geweest voor mijn eerste tattoo!

Heb een kattenpootje van 1 van onze katten laten zetten op de binnenkant van m'n linkerpols. :)
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 31 oktober 2010 @ 13:02:27 #137
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_88170331
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 12:58 schreef Tamashii het volgende:
Ja weet het ontwerp wel, wil gewoon een soort armbandje/rozenkrans, maar dan nog wat van mij erin. Dus ben nog niet helemaal zeker verder. :9
Dan zou ik er idd nog goed over nadenken. Ik weet na lang nadenken eindelijk hoe mijn 2de tattoo eruit gaat zien en dan is het gewoon een kwestie van doen :9
  zondag 31 oktober 2010 @ 14:18:00 #138
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88172620
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 16:47 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Zohee, een jaar joh? :o Ik snap het wel hoor, deed het vroeger ook :Y Alleen nu (na 4 tattoos) ben ik een stuk makkelijker geworden :+
Dat herken ik zo! Over de eerste heb ik 4 jaar nagedacht, de 2e anderhalf jaar, de 3e zat er anderhalf jaar later. En toen kon ik niets omdat ik zwanger was. Nummer 4 is er ook inmiddels.....

En ook de onzichtbaarheid van de plekken wordt steeds minder eigenlijk _O-
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zondag 31 oktober 2010 @ 14:25:55 #139
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_88172863
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 18:40 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Ja nouja ik ben ook net 18, dus wat ik nu een goed idee vind kan zo weer veranderen zegmaar. Moet zeggen dat ik er wel 100 keer zekerder over ben dan vroegahh (gek he als klein pubertje haha), maar wil het zekere voor het onzekere nemen. :) En ik snap jou ook haha, maar ik heb het met mezelf afgesproken dus daar houd ik me voorlopig aan haha. Hoewel ik met dat smiley-idee zoiets heb van NU NU NU
Ja, logisch :) Had ik ook op die leeftijd. Heb idd over mn 1e en 2e ook aardig lang nagedacht :Y

quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 14:18 schreef Jeetjejom het volgende:

[..]



Dat herken ik zo! Over de eerste heb ik 4 jaar nagedacht, de 2e anderhalf jaar, de 3e zat er anderhalf jaar later. En toen kon ik niets omdat ik zwanger was. Nummer 4 is er ook inmiddels.....

En ook de onzichtbaarheid van de plekken wordt steeds minder eigenlijk _O-
Haha :D Ja precies :7
Ohja? :D Leuk :D Ja, ik kan dat echt niet vanwege mn werk, dus zeg maar halverwege mn bovenarm en lager kan gewoon niet :s) Maar wellicht dat ik nog iets groots op mn kuit laat zetten ofzo, dat vind ik wel vet :7 Ik wil eigenlijk wel een sleeve, maarja, dan wordt ie heel klein. Kan wellicht ook, maar dat idee staat me toch iets meer tegen vanwege mn werk en eventuele zichtbaarheid enzo..
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 31 oktober 2010 @ 14:44:17 #140
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_88173383
als ik nu, na een tijdje niet te hebben gekeken, weer naar de afbeelding kijk die ik als nieuwe tattoo wil, dan weet ik gewoon dat het "moet"
  zondag 31 oktober 2010 @ 17:58:45 #141
277627 Seven.
We are Borg.
pi_88179362
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 11:37 schreef GimmeGore het volgende:
Ik weet wat ik wil en waar, maar ik had altijd gezegd geen tattoo's op zichtbare plaatsen te laten zetten :')
Whahaha, ik had bij mijn eerste tattoo zoiets van 'één heel kleintje'. Maar goed, mijn ex liet dezelfde zetten en 4 jaar nadat we uit elkaar waren wilde ik iets anders. Dus er een grote ster overheen laten krassen met wat lijnen, bewuster gekozen. Toen besloot ik om nog één uitbreiding te doen om de compositie mooier te maken, maar ik zou wel alleen die stijl doen. Toen besloot ik dat hij nóg groter moet en dat ik er dan ook graag muzieknootjes bij wil. En inmiddels weet ik ook dat ik het héle ding wil laten inkleuren. De laatste drempel is nog om verder te gaan naar mijn rechter boven- en onderarm met die lijnen en sterren maar voor ik zover ben, ben ik wel drie jaar verder denk ik.

:D

Het is écht verslavend.
Resistance is futile.
pi_88183720
Iemand ervaring met tattoo shops in Groningen?
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  maandag 1 november 2010 @ 09:19:35 #143
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_88200169
http://piercingforum.nl/viewforum.php?f=27

misschien dat je hier wat aan hebt.
Ik weet niet hoe ver je eventueel wil uitwijken.
pi_88200560
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 09:19 schreef GimmeGore het volgende:
http://piercingforum.nl/viewforum.php?f=27

misschien dat je hier wat aan hebt.
Ik weet niet hoe ver je eventueel wil uitwijken.
Oi, thanks! :D

EDIT
Hmz, nou daar gaat het toch vooral over piercings... en blijkbaar zijn de shops in Groningen niet zo goed. Rinto's daarentegen klinkt wel heel goed. :)

[ Bericht 16% gewijzigd door skunkasaur op 01-11-2010 10:11:22 ]
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  maandag 1 november 2010 @ 16:08:47 #145
277627 Seven.
We are Borg.
pi_88212608
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:02 schreef skunkasaur het volgende:
Iemand ervaring met tattoo shops in Groningen?
Nee. Maar tof dat je tattoo wil, weet je al wat?
Resistance is futile.
pi_88213138
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 13:02 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Dan zou ik er idd nog goed over nadenken. Ik weet na lang nadenken eindelijk hoe mijn 2de tattoo eruit gaat zien en dan is het gewoon een kwestie van doen :9
Ja he, dat denk ik ook. Ach, ik heb ook nog alle tijd. xD
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_88215713
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 09:36 schreef skunkasaur het volgende:

[..]



Oi, thanks! :D

EDIT
Hmz, nou daar gaat het toch vooral over piercings... en blijkbaar zijn de shops in Groningen niet zo goed. Rinto's daarentegen klinkt wel heel goed. :)
Rinto hoort bij de top van Nederland, maar die zet eigenlijk alleen nog maar old school en japans, vanwege enorme wachtlijsten. Een ex van me heeft zijn tattoeage daar laten zetten, maar heeft er 8 maanden op moeten wachten. Dus als je ongeduldig bent kan je het beter iets verder weg zetten.
In Joure schijnt nu ook een goede te zitten, zij werkte eerst bij Flash in Heerenveen (waar je dus NIET heen moet gaan, die vent kan niet tattoeeren). Ik ken haar werk voor de rest niet.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 1 november 2010 @ 18:47:00 #148
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_88218440
Ik heb wel hele goeie verhalen gelezen over Maaike van Growink.
Zit ook in Heerenveen
Foto's zien er ook wel goed uit.

http://www.maaika.com/content/tattoos.php
pi_88218494
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 18:47 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb wel hele goeie verhalen gelezen over Maaike van Growink.
Zit ook in Heerenveen
Foto's zien er ook wel goed uit.

http://www.maaika.com/content/tattoos.php
Ja klopt, was ik nog vergeten. Vriendin van me heeft 2 van de 3 door haar laten zetten, en het is echt superstrak, en ze is echt goed in vervagen. :)
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_88219827
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 18:47 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb wel hele goeie verhalen gelezen over Maaike van Growink.
Zit ook in Heerenveen
Foto's zien er ook wel goed uit.

http://www.maaika.com/content/tattoos.php
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 17:27 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Rinto hoort bij de top van Nederland, maar die zet eigenlijk alleen nog maar old school en japans, vanwege enorme wachtlijsten. Een ex van me heeft zijn tattoeage daar laten zetten, maar heeft er 8 maanden op moeten wachten. Dus als je ongeduldig bent kan je het beter iets verder weg zetten.
In Joure schijnt nu ook een goede te zitten, zij werkte eerst bij Flash in Heerenveen (waar je dus NIET heen moet gaan, die vent kan niet tattoeeren). Ik ken haar werk voor de rest niet.
Joure of Heerenveen, da's inderdaad prima te doen vanaf hier. Weet je van de zaak in Joure een naam of andere hint?

Die Maaika heeft inderdaad indrukwekkend werk! Vooral de portretten zijn overtuigend, ik heb toch wel vaak wat mindere gezien. Dank! :D

quote:
7s.gif Op maandag 1 november 2010 16:08 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nee. Maar tof dat je tattoo wil, weet je al wat?
Jep, exact zelfs. Ben er ook helemaal zeker van, en zelfs mijn moeder is al overtuigd :')
Ik plaats wel foto's als de boel af is.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_88243814
quote:
Op maandag 1 november 2010 19:18 schreef skunkasaur het volgende:

[

Joure of Heerenveen, da's inderdaad prima te doen vanaf hier. Weet je van de zaak in Joure een naam of andere hint?
[..]

Dat is de tattooshop van Joy. Supermeid! Low Voltage Ink heet de shop en zit in een zijstraatje van de winkelstraat daar. Op de website kun je zien welke stijl ze heeft. Ze heeft ook veel gewerkt met Maaika van Growink.

http://www.lowvoltageink.nl/
http://lowvoltageink.hyves.nl/
  dinsdag 2 november 2010 @ 17:43:27 #152
293993 sveno1990
Lick it, lick it, lick it
pi_88255344
ik heb een vraag ik zit al heel lang met het idee om een polynesie tattoo te nemen. graag wil ik hem op mijn linkerarm van schouder tot de helft van me bicep.

dus mijn vraag is hoeveel gaat dit kosten en waar kan ik het beste laten doen in omgeving arnhem?
I'll rip your head off and shit down your neck
pi_88255597
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 19:18 schreef skunkasaur het volgende:

[..]


[..]



Joure of Heerenveen, da's inderdaad prima te doen vanaf hier. Weet je van de zaak in Joure een naam of andere hint?

Die Maaika heeft inderdaad indrukwekkend werk! Vooral de portretten zijn overtuigend, ik heb toch wel vaak wat mindere gezien. Dank! :D
[..]



Jep, exact zelfs. Ben er ook helemaal zeker van, en zelfs mijn moeder is al overtuigd :')
Ik plaats wel foto's als de boel af is.
Low voltage.

Van een meisje dat ik ken, die heeft 'm daar laten zetten. :)
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 2 november 2010 @ 21:35:34 #154
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_88265323
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 17:43 schreef sveno1990 het volgende:
ik heb een vraag ik zit al heel lang met het idee om een polynesie tattoo te nemen. graag wil ik hem op mijn linkerarm van schouder tot de helft van me bicep.

dus mijn vraag is hoeveel gaat dit kosten en waar kan ik het beste laten doen in omgeving arnhem?
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2010 22:28 schreef GimmeGore het volgende:

Wil je weten wat een tattoo kost?
Loop een tattoo winkel binnen; tattoo artiesten rekenen een uurtarief, dus het is afhankelijk van de grootte en detaillering van je kunstwerk, en dat is dus voor elke tattoo anders.

verder: Paradigm, Corazon Santo, Underline?
pi_88265709
Oh als we dat soort dingen gaan vragen, iemand ervaring met eentje in Eindhoven? Er zit er eentje tegenover mijn kamer dus ik hoef eigenlijk alleen de poort uit te lopen maar kan op de site niet echt zien of ze goed zijn ofzo. Dus vroeg me af of mensen ervaring hebben met een andere.
pi_88271026
Mag ik even een schaamteloze terugvindtattoo plaatsen mèt mijn weer werkzame oude account :). Ik zit inmiddels ook weer te denken over een nieuwe tattoo. Een sillhouette van een meeuw, ergens op mijn rug. Mijn beste vriendin snapte meteen de link met Texel, waar we vroeger elke vakantie zo`n beetje te vinden waren als gezin.
~ "That is the essence of a linear existence, each day affects the next"
pi_88271168
Ik moet aan Breskens denken als ik aan zeemeeuwen denk. :+ Maar wel gaaf idee, weer eens wat anders dan een zwaluw.
  donderdag 4 november 2010 @ 09:39:25 #158
323946 Japandroids
young hearts spark fire
pi_88316484
Momenteel probeer ik af te kicken van deze dure verslaving haha. Heb er momenteel 3. Maar het begint toch echt weer te jeuken, heb alleen even geen inspiratie voor een nieuwe. Blijf dit topic even volgen
  donderdag 4 november 2010 @ 09:50:02 #159
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_88316805
Ik heb geen geld, als jij mij nou eens een donatie doet, is dat dan een goeie manier om af te kicken? :P
  donderdag 4 november 2010 @ 10:57:11 #160
323946 Japandroids
young hearts spark fire
pi_88318732
quote:
Op donderdag 4 november 2010 09:50 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb geen geld, als jij mij nou eens een donatie doet, is dat dan een goeie manier om af te kicken? :P
In ruil voor wat inspiratie ^O^
pi_88322591
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 09:39 schreef Japandroids het volgende:
Momenteel probeer ik af te kicken van deze dure verslaving haha. Heb er momenteel 3. Maar het begint toch echt weer te jeuken, heb alleen even geen inspiratie voor een nieuwe. Blijf dit topic even volgen
Als het jeukt, is het toch nog niet genezen? :P
pi_88322828
Hee de website van Maaika is stuk :'(
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_88349429
* lynda blijft sparen..
  vrijdag 5 november 2010 @ 00:19:30 #164
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_88350055
Spaar je niet zo snel of heb je hele grootse plannen?
pi_88350093
Spaar niet zo snel met net een huis gekocht :D
Andere prioriteiten O+ ;(
  vrijdag 5 november 2010 @ 00:37:03 #166
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:45:11 #167
134875 boban
Feestje?!
pi_88369898
Zoveel plannen heb ik nog, woensdag moet ik weer heen voor volgende sessie voor mijn half sleeve! :s)

Uiteindelijk moet het zoiets worden O+


[ Bericht 0% gewijzigd door boban op 05-11-2010 17:23:48 ]
"You can't snort a line of coke off a woman's ass and not wonder about her hopes and dreams, it's not gentlemanly."
pi_88373650
Net terug van Markus, 5,5 uur aan m'n sleeve gewerkt. Zit nog ingepakt, dus nog ff geen foto. Over 2 weken verder. *O*
  vrijdag 5 november 2010 @ 19:43:32 #169
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_88403998


gister eerste sessie gehad. :9
niet zo goede kwaliteit, telefoonpic. :)
  zaterdag 6 november 2010 @ 16:38:10 #171
277627 Seven.
We are Borg.
pi_88404104
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 16:33 schreef dawg het volgende:
[ afbeelding ]

gister eerste sessie gehad. :9
niet zo goede kwaliteit, telefoonpic. :)

OMG, wat is het mooi geworden!
Resistance is futile.
pi_88404163
quote:
17s.gif Op zaterdag 6 november 2010 16:38 schreef Seven. het volgende:

[..]



OMG, wat is het mooi geworden!
thanks :D ben er zelf ook al heel erg blij mee, maar moet nog 2x. misschien anderhalf. :P
pi_88425365
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 19:43 schreef GimmeGore het volgende:
Ik ben benieuwd naar de foto's
Wat foto's, heb geen fatsoenlijke foto van de onderkant kunnen maken.





Als dit stuk is genezen komt er nog meer zwart en detail in.
  zondag 7 november 2010 @ 12:11:37 #174
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_88428448
mm daar kan ik me nog niet echt n goede voorstelling van maken?
pi_88429789
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 12:11 schreef scrub_nurse het volgende:
mm daar kan ik me nog niet echt n goede voorstelling van maken?
Kan ook niet echt. Ook met ontwerp erbij is een beetje moeilijk te zien waar wat komt. Tis iig bio mechanisch en nog maar een klein onderdeel van de sleeve. Voor het uiteindelijke resultaat zijn we minimaal 30 uur verder.
pi_88429890
had je de foto niet van een iets grotere afstand kunnen nemen, zodat je heel je arm ziet?
pi_88430435
Auauauau, gisteren mijn sterretjes van een maand laten bijwerken. Dat is pijnlijk zeg, ik weet weer helemaal hoe het voelt. Beetje jammer dat ik zwemplannen had deze week en dat ik het bijwerken van mijn tattoo niet had ingecalculeerd hihihi. Dus dat doen we maar even niet.
~ "That is the essence of a linear existence, each day affects the next"
pi_88430634
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 13:00 schreef dawg het volgende:
had je de foto niet van een iets grotere afstand kunnen nemen, zodat je heel je arm ziet?
Had gekund, maar dat zijn alleen nog maar wat (schets)lijnen. Sws wil ik pas een complete foto laten zien als het af is.
pi_88430693
kan niet quoten. :')

@n0a, waarom pas als ie af is dan? :)
pi_88431384
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 13:27 schreef dawg het volgende:
kan niet quoten. :')

@n0a, waarom pas als ie af is dan? :)
Omdat ie dan is zoals het hoort en ik het leuker vind om het dan in al z'n "glorie" te laten zien :). Maar vind het wel leuk om stukjes van het proces te delen.
  zondag 7 november 2010 @ 14:17:39 #181
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
  zondag 7 november 2010 @ 14:24:54 #182
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_88432408
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 09:44 schreef n0a het volgende:

[..]



Wat foto's, heb geen fatsoenlijke foto van de onderkant kunnen maken.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Als dit stuk is genezen komt er nog meer zwart en detail in.
Tof hoe je op zo'n "klein" stuk al zo duidelijk zijn stijl herkent O+. Ben superbenieuwd hoe het eindproduct gaat worden!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_88439540
Een vriendin van mij wil heel graag onderstaand portret laten zetten:


Weet iemand hier welke tattoo toko heel goed is in portretten?

Ze woont in de omgeving Leiden, maar reizen is geen enkel bezwaar...
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:24:28 #184
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_88517761
Ik heb net een afspraak gemaakt voor mijn eerste tattoo, volgende week dinsdag laat ik hem zetten.
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:27:45 #185
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_88517880
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb net een afspraak gemaakt voor mijn eerste tattoo, volgende week dinsdag laat ik hem zetten.
Tof ^O^ Post foto's als je terug bent. :)
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_88542682
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb net een afspraak gemaakt voor mijn eerste tattoo, volgende week dinsdag laat ik hem zetten.
Wat ga je laten zetten als ik vragen mag? Ik moet zelf morgen heen! Spannend weer! :o
"You can't snort a line of coke off a woman's ass and not wonder about her hopes and dreams, it's not gentlemanly."
  woensdag 10 november 2010 @ 06:54:39 #187
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_88543552
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 01:25 schreef boban het volgende:

[..]



Wat ga je laten zetten als ik vragen mag? Ik moet zelf morgen heen! Spannend weer! :o

Lijnen van het vogeltje wat zwarter
  woensdag 10 november 2010 @ 21:59:12 #188
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_88574033
zo net even 6 uur gezeten ik kon wel huilen op het einde :')
ben ook echt kapot nu

maar hij is af zal van de week wel even foto'tje maken
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_88574333
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 06:54 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lijnen van het vogeltje wat zwarter
Leuk, maar wat betekent het? :@

quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 21:59 schreef genakt het volgende:
zo net even 6 uur gezeten ik kon wel huilen op het einde :')
ben ook echt kapot nu

maar hij is af zal van de week wel even foto'tje maken
Tof, ben benieuwd!

Heb net zelf ook een paar uur gezeten, zal na het douchen even foto plaatsen!
"You can't snort a line of coke off a woman's ass and not wonder about her hopes and dreams, it's not gentlemanly."
  woensdag 10 november 2010 @ 22:08:04 #190
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_88574585
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:04 schreef boban het volgende:

[..]



Leuk, maar wat betekent het? :@

[..]



Tof, ben benieuwd!

Heb net zelf ook een paar uur gezeten, zal na het douchen even foto plaatsen!
Een goed begin, het is IJslands.
  woensdag 10 november 2010 @ 22:12:01 #191
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_88574814
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:08 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Een goed begin, het is IJslands.
Tof hoor :). Welke plek komt 'ie?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 10 november 2010 @ 22:37:00 #192
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_88576131
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 06:54 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lijnen van het vogeltje wat zwarter
Fan van Sigur Ros?
pi_88576869


"You can't snort a line of coke off a woman's ass and not wonder about her hopes and dreams, it's not gentlemanly."
  donderdag 11 november 2010 @ 10:52:14 #194
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
  donderdag 11 november 2010 @ 12:14:08 #195
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_88590130


klein stukje zijkanten zit ook nog
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  donderdag 11 november 2010 @ 15:07:40 #196
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_88596392
Zelf zou ik graag een 'Yellow Ribbon' op mijn buik willen hebben, ooit ergens in de toekomst.

Maar vervaagt geel ook snel?
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
pi_88596478
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:14 schreef genakt het volgende:
[ afbeelding ]

klein stukje zijkanten zit ook nog
Oh wauw! Tof!
All good things are wild and free.
pi_88600030
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:14 schreef genakt het volgende:
[ afbeelding ]

klein stukje zijkanten zit ook nog
Zeker mooi! ^O^
"You can't snort a line of coke off a woman's ass and not wonder about her hopes and dreams, it's not gentlemanly."
  donderdag 11 november 2010 @ 17:56:12 #199
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_88602211
dank jullie wel :D was maar 250 eurotjes ervoor kwijt ink a holics in hoogvliet
door vriend gedaan die net zijn eigen shop heeft geopend

hiervoor had hij er al 1 gezet andere kant van dezelfde arm in zijn slaapkamer :')
zie fobo

nog paar kleine stukjes opvullen doen we volgende maand en dan is me sleeve klaar :)

[ Bericht 19% gewijzigd door genakt op 11-11-2010 18:03:36 ]
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  donderdag 11 november 2010 @ 18:49:14 #200
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_88604237
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:12 schreef Debsterr het volgende:

[..]



Tof hoor :). Welke plek komt 'ie?
Op m'n pols!

quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:37 schreef solyaris het volgende:

[..]



Fan van Sigur Ros?
Ja behoorlijk. En ik heb ook heel veel met IJsland. Dus die twee in combinatie is gewoon perfect. Er zit ook een bedoeling achter, Sigur Rós betekent veel voor me, maar of dat over 50 jaar nog zo is, vandaar dat ik voor een tekst heb gekozen die bij dingen past wat ik zelf heb meegemaakt.
pi_88612419
Vandaag mijn 1e tattoo laten zetten. Een sleutel aan de binnenkant van mijn boveneram. Wist niet dat je je erna zo goed en trots voelt. Zou best wel eens een verslaving kunnen worden.
  donderdag 11 november 2010 @ 23:59:56 #202
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_88618711
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:30 schreef sterandje het volgende:
Vandaag mijn 1e tattoo laten zetten. Een sleutel aan de binnenkant van mijn boveneram. Wist niet dat je je erna zo goed en trots voelt. Zou best wel eens een verslaving kunnen worden.
ik dacht ook dat het er bij 1 bleef :')
heel me arm staat nu vol haha
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  vrijdag 12 november 2010 @ 00:30:07 #203
316126 Tieszo
be awesome instead
pi_88619981
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:14 schreef genakt het volgende:
[ afbeelding ]

klein stukje zijkanten zit ook nog
Baas.
  vrijdag 12 november 2010 @ 18:42:31 #204
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_88643053
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 17:47 schreef RvLaak het volgende:
Een vriendin van mij wil heel graag onderstaand portret laten zetten:
[ afbeelding ]

Weet iemand hier welke tattoo toko heel goed is in portretten?

Ze woont in de omgeving Leiden, maar reizen is geen enkel bezwaar...
http://laura-juan.hyves.nl/ zij is een als ik me niet vergis, Spaanse, en komt geregeld naar Zuid-Limburg
pi_88643141
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:30 schreef sterandje het volgende:
Vandaag mijn 1e tattoo laten zetten. Een sleutel aan de binnenkant van mijn boveneram. Wist niet dat je je erna zo goed en trots voelt. Zou best wel eens een verslaving kunnen worden.
Pics : O-)
Met vlagen ben ik geniaal, meestal is het windstil!
pi_88648842
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:42 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]



http://laura-juan.hyves.nl/ zij is een als ik me niet vergis, Spaanse, en komt geregeld naar Zuid-Limburg
Dank, ik zal het doorgeven.

Als andere mensen nog meer namen hebben? Keuze is altijd leuk :D
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:04:26 #207
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_88658396
Mijn vrouw heeft deze tattoo vandaag laten zetten. Het is haar eerste. O+

8 januari heb ik eindelijk mijn eerste sessie van een sleeve. Die gaat uiteindelijk mijn hele linkerarm plus een deel van mijn borst vullen. Eindelijk worden die rare ouwe plaatjes die ik nu heb weg gewerkt. *O*
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  zaterdag 13 november 2010 @ 11:25:19 #208
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_88665780
het begint te jeuken :'(
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_88690048
Vanavond iets fijns tegen tattoo jeuk uitgevonden! Een maillot aandoen en krabbelen. Heerlijk. Natuurlijk is strakke kleding niet goed voor een tattoo, maar dit was bijwerkjeuk en mijn inschatting was dat het al aardig genezen was zodat ik dit wel even kon aandoen voor een paar uurtjes. Maar dat krabbelen was het hoogtepunt van mijn avond :).
~ "That is the essence of a linear existence, each day affects the next"
  maandag 15 november 2010 @ 09:36:32 #210
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_88729043
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:04 schreef cheqy het volgende:
Mijn vrouw heeft deze tattoo vandaag laten zetten. Het is haar eerste. O+ [ afbeelding ]

8 januari heb ik eindelijk mijn eerste sessie van een sleeve. Die gaat uiteindelijk mijn hele linkerarm plus een deel van mijn borst vullen. Eindelijk worden die rare ouwe plaatjes die ik nu heb weg gewerkt. *O*
Ow, wow, die rozen vind ik echt heel mooi gedaan :D
pi_88750778
Oehh. ik wil er ook weer eentje.. Moet binnenkort maar weer eens langs om wat te laten uittekenen. Deze keer wordt het een stukje bladmuziek met een stukje lyric; seguir amandote es inevitable' eronder. 4e tattoo voor mij. Maar dit;



blijft toch wel mijn grootste trots! :D
I won't cross these streets until you hold my hand.
  maandag 15 november 2010 @ 20:02:22 #212
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_88751642
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 19:46 schreef Carmy het volgende:
Oehh. ik wil er ook weer eentje.. Moet binnenkort maar weer eens langs om wat te laten uittekenen. Deze keer wordt het een stukje bladmuziek met een stukje lyric; seguir amandote es inevitable' eronder. 4e tattoo voor mij. Maar dit;

[ afbeelding ]

blijft toch wel mijn grootste trots! :D
ook mooie rug :D
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_88753955
Merci! Ben er nog steeds heul blij mee!
I won't cross these streets until you hold my hand.
pi_88760720
Wahaha ik sms gisteren mijn broer iets over dat ik sneeuwuilen zo mooi vind en dat ik niet weet waar dat vandaan komt (maar vermoedelijk te maken heeft met dat ik deze week naar HP ga) smst 'ie terug: "Neem aan dat je niet hier een sneeuwuil hebt gezien nee...Btw: nieuw tattoo ideetje?"

Ik heb nu al een naam bij `m _O- .

En ja de gedachte was al wel bij me opgekomen :@
~ "That is the essence of a linear existence, each day affects the next"
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:16:49 #215
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_88790320

jeeuj. hij ziet er wel echt kak uit op de foto :')
pi_88790542
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
jeeuj. hij ziet er wel echt kak uit op de foto :')
wat zit er overheen? :?
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:24:19 #217
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_88790685
Zo'n plakbeschermfoliedinges, weet ik veel. Hij is pas net gezet.
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:26:25 #218
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_88790797
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
jeeuj. hij ziet er wel echt kak uit op de foto :')
Wow! De meest originele pols tattoo ooit, denk ik! En ik ben erg benieuwd naar foto's over een weekje :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_88790852
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
Zo'n plakbeschermfoliedinges, weet ik veel. Hij is pas net gezet.
Ah .. oke...
Verder wel heel tof en origineel

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2010 19:27:49 ]
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:28:32 #220
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_88791131
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
jeeuj. hij ziet er wel echt kak uit op de foto :')
Mooi!
pi_88793037
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
jeeuj. hij ziet er wel echt kak uit op de foto :')
Sigur ros?

Tevens, kan je een "ring" laten tatoeëren om je ring vinger?
  dinsdag 16 november 2010 @ 20:19:17 #223
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_88793574
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:09 schreef vault_tec het volgende:

[..]



Sigur ros?

Tevens, kan je een "ring" laten tatoeëren om je ring vinger?
Ja
  dinsdag 16 november 2010 @ 20:19:46 #224
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_88793598
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
jeeuj. hij ziet er wel echt kak uit op de foto :')
Echt heel mooi!
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  dinsdag 16 november 2010 @ 20:48:54 #225
159909 -Peach
Prunus persica
pi_88794999
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
jeeuj. hij ziet er wel echt kak uit op de foto :')
Echt supervet geworden!!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  dinsdag 16 november 2010 @ 20:55:50 #226
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_88795337
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:09 schreef vault_tec het volgende:

Tevens, kan je een "ring" laten tatoeëren om je ring vinger?
Ja, kan, maar je moet er rekening mee houden dat hele fijne werkjes op je vinger wel uit kunnen lopen in de loop der jaren en dat er dan niet zoveel meer overblijft van een mooi motiefje

Dat doen ze overal, niet alleen op je vinger, maar daar heb je natuurlijk minder ruimte
pi_88796487
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:55 schreef GimmeGore het volgende:

[..]



Ja, kan, maar je moet er rekening mee houden dat hele fijne werkjes op je vinger wel uit kunnen lopen in de loop der jaren en dat er dan niet zoveel meer overblijft van een mooi motiefje

Dat doen ze overal, niet alleen op je vinger, maar daar heb je natuurlijk minder ruimte
Bedankt, het wordt toch een lijntje. *;
pi_88805442
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
jeeuj. hij ziet er wel echt kak uit op de foto :')
wat betekent het ? sorry als je het al gezegd hebt, heb niet alles gelezen.
  woensdag 17 november 2010 @ 07:07:47 #229
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_88808079
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 23:56 schreef loqdawq het volgende:

[..]



wat betekent het ? sorry als je het al gezegd hebt, heb niet alles gelezen.
Een goed begin, in het IJslands
  woensdag 17 november 2010 @ 07:34:16 #230
323946 Japandroids
young hearts spark fire
pi_88808167
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 07:07 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Een goed begin, in het IJslands
En waar staat die vogel voor?
  woensdag 17 november 2010 @ 08:06:44 #231
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_88808363
quote:
Op woensdag 17 november 2010 07:34 schreef Japandroids het volgende:

[..]



En waar staat die vogel voor?
Het is de vogel van sigur ros, maar het hele verhaaltje achter mn tattoo is dat het de afgelopen paar jaar gewoon heel kut ging, en het nu sinds een jaar en stuk beter gaat (dat agaetis byrjun gedeelte dus) en ondanks dat het kak ging ik altijd de vrijheid heb gekregen van mn ouders (het vogeltje wat dus 'wegvliegt'). Daarnaast heb ik gewoon heel veel met sigur ros en ijsland.
pi_88893137
sinds september heb ik ook een tattoo laten zetten. Het is mijn eerste, hij staat rechtsboven mijn borst:
  vrijdag 19 november 2010 @ 11:41:29 #233
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_88895699
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 10:13 schreef Herr_Munk het volgende:
sinds september heb ik ook een tattoo laten zetten. Het is mijn eerste, hij staat rechtsboven mijn borst:
[ afbeelding ]
waar staat het voor ?
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_88895882
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:41 schreef genakt het volgende:

[..]



waar staat het voor ?
Het getal 16 staat voor mijn in 2001 gestorven oma. Ze stierf op 16 augustus, ik was 16 toen dat gebeurde en ze was geboren in 1916. Sindsdien zag ik een patroon in het getal 16 en heb het ook aangenomen als mijn voetbalgetal.

VSLM staat voor Votum Solvit Libens Merito. Stamt uit de Romeinse tijd waar Romeinen altaren voor goden inrichten en afsloten met VSLM. "Ik heb mijn gelofte ingelost." Omdat ik het gevoel heb dat mijn oma altijd over mij waakt, heb ik dit als gelofte laten zetten.
  vrijdag 19 november 2010 @ 11:51:13 #235
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_88896061
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:46 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]



Het getal 16 staat voor mijn in 2001 gestorven oma. Ze stierf op 16 augustus, ik was 16 toen dat gebeurde en ze was geboren in 1916. Sindsdien zag ik een patroon in het getal 16 en heb het ook aangenomen als mijn voetbalgetal.

VSLM staat voor Votum Solvit Libens Merito. Stamt uit de Romeinse tijd waar Romeinen altaren voor goden inrichten en afsloten met VSLM. "Ik heb mijn gelofte ingelost." Omdat ik het gevoel heb dat mijn oma altijd over mij waakt, heb ik dit als gelofte laten zetten.
dan is het wel heel stoer
en super idee
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_88896317
Ik vind hem mooi ook.
pi_88896324
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:46 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]



Het getal 16 staat voor mijn in 2001 gestorven oma. Ze stierf op 16 augustus, ik was 16 toen dat gebeurde en ze was geboren in 1916. Sindsdien zag ik een patroon in het getal 16 en heb het ook aangenomen als mijn voetbalgetal.

VSLM staat voor Votum Solvit Libens Merito. Stamt uit de Romeinse tijd waar Romeinen altaren voor goden inrichten en afsloten met VSLM. "Ik heb mijn gelofte ingelost." Omdat ik het gevoel heb dat mijn oma altijd over mij waakt, heb ik dit als gelofte laten zetten.
Hele mooie betekenis.
All good things are wild and free.
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:24:38 #238
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_88899404
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:58 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Hele mooie betekenis.
ja inderdaad. En ik me arm maar vol kwakken met onzin haha :')
ach je de ene vind het mooi de andere doet het echt om de betekenis maar het bovenstaande is toch wel de mooiste betekenis die ik tot nu toe heb gehoord haha
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_88901998
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:24 schreef genakt het volgende:

[..]



ja inderdaad. En ik me arm maar vol kwakken met onzin haha :')
ach je de ene vind het mooi de andere doet het echt om de betekenis maar het bovenstaande is toch wel de mooiste betekenis die ik tot nu toe heb gehoord haha
Met dat wat jij hebt is zeker niets mis hoor! O+ Dat vind ik zelfs nog mooier. De een zet een tat omdat het een betekenis heeft, en de ander heeft ze omdat hij ze mooi vind. Mijn tat die ik nu heb is met een betekenis, de andere die ik wil zijn ook voor de sier.
All good things are wild and free.
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:32:20 #240
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_88902202
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:27 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Met dat wat jij hebt is zeker niets mis hoor! O+ Dat vind ik zelfs nog mooier. De een zet een tat omdat het een betekenis heeft, en de ander heeft ze omdat hij ze mooi vind. Mijn tat die ik nu heb is met een betekenis, de andere die ik wil zijn ook voor de sier.
heb dan ook me zusjes naam :D maar dat is gewoon omdat ik van der houd haha lekker simpel :D

maar het is verslavend. Volgende maand weer :')
me tatoeëerder was trouwens op tv bij so u think u can dance ging hij die neger tatoeëren :D
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:43:52 #241
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_88902652
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 14:27 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Met dat wat jij hebt is zeker niets mis hoor! O+ Dat vind ik zelfs nog mooier. De een zet een tat omdat het een betekenis heeft, en de ander heeft ze omdat hij ze mooi vind. Mijn tat die ik nu heb is met een betekenis, de andere die ik wil zijn ook voor de sier.
De eerste tat die ik heb gezet, was gewoon voor de sier en de tweede die eraan komt met betekenis. Voor iedereen ligt dat idd anders. Denk dat er in de toekomst wel meerdere komen. Blijft gewoon mooi om iets op je lichaam te laten zetten :)
pi_88906815
morgen 2e sessie van mijn sleeve. :9
  vrijdag 19 november 2010 @ 16:28:32 #243
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_88906957
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:24 schreef dawg het volgende:
morgen 2e sessie van mijn sleeve. :9
hoe lang moet je ?
de volgende keer als ik ga doe ik echt geen 6 uur meer :')
verdeel het wel
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_88909652
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:28 schreef genakt het volgende:

[..]



hoe lang moet je ?
de volgende keer als ik ga doe ik echt geen 6 uur meer :')
verdeel het wel
4 uur, dus zal in totaal 3,5u zijn gok ik, was de 1e sessie ook. alleen bovenarm trouwens.
  vrijdag 19 november 2010 @ 17:34:30 #245
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_88909747
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:31 schreef dawg het volgende:

[..]


4 uur, dus zal in totaal 3,5u zijn gok ik, was de 1e sessie ook. alleen bovenarm trouwens.
dat gaat nog wel als je erboven gaat word je echt zat
:) nou de foto's zien wel wel verschijnen succes :D
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_88943552
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:34 schreef genakt het volgende:

[..]



dat gaat nog wel als je erboven gaat word je echt zat
:) nou de foto's zien wel wel verschijnen succes :D
sessie 2, van slechts 2 uurtjes, zit erop. :9
bijna klaar nu, denk dat de volgende sessie wel de laatste zal zijn, over 10 dagen.

nog geen pics, zit nog ingepakt.
edit, ff pic gemaakt toen ik hem schooon ging maken. :9



[ Bericht 7% gewijzigd door dawg op 20-11-2010 18:25:26 ]
pi_88943862
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 07:07 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Een goed begin, in het IJslands
Sigur ros verzint zijn taal toch? mix van ijslands en eigen inbreng?
  zaterdag 20 november 2010 @ 21:58:14 #248
50430 Yuki
Student Midwife
pi_88957344
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 15:12 schreef dawg het volgende:

[..]


sessie 2, van slechts 2 uurtjes, zit erop. :9
bijna klaar nu, denk dat de volgende sessie wel de laatste zal zijn, over 10 dagen.

nog geen pics, zit nog ingepakt.
edit, ff pic gemaakt toen ik hem schooon ging maken. :9

[ afbeelding ]
Wauw! _O_
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_88957799
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:12 schreef dawg het volgende:

[..]


sessie 2, van slechts 2 uurtjes, zit erop. :9
bijna klaar nu, denk dat de volgende sessie wel de laatste zal zijn, over 10 dagen.

nog geen pics, zit nog ingepakt.
edit, ff pic gemaakt toen ik hem schooon ging maken. :9

[ afbeelding ]
is misschien een vreemde vraag maar wat kost nou zoiets? :@
pi_88962597
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:22 schreef vault_tec het volgende:

[..]



Sigur ros verzint zijn taal toch? mix van ijslands en eigen inbreng?
Soms is wikipedia een uitkomst. :P
She said she wanna be dentist really badly
She's in school paying
For tuition doing porn in the valley
At least you working
  zondag 21 november 2010 @ 03:31:04 #251
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_88965660
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 november 2010 22:11 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

is misschien een vreemde vraag maar wat kost nou zoiets? :@
is echt heel verschillend. Ik heb het geluk dat ik zowat gratis kan of voor de helft van de prijs maar nomaal ga je toch echt voor 100 euro per uur minimaal denk ik wel.

Zo mooi begin van sleeve trouwens :D
die van mij gaat ook over paar weekjes weer verder ^^
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  zondag 21 november 2010 @ 10:24:24 #252
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_88967446
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 15:12 schreef dawg het volgende:

[..]


sessie 2, van slechts 2 uurtjes, zit erop. :9
bijna klaar nu, denk dat de volgende sessie wel de laatste zal zijn, over 10 dagen.

nog geen pics, zit nog ingepakt.
edit, ff pic gemaakt toen ik hem schooon ging maken. :9

[ afbeelding ]
Ik vind je tattoo nu al tof. Las ook dat je hem nog uit gaat breiden. Al een idee wat er verder op komt?
  zondag 21 november 2010 @ 13:21:32 #253
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_88972048
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 15:22 schreef vault_tec het volgende:

[..]



Sigur ros verzint zijn taal toch? mix van ijslands en eigen inbreng?
Ja hopelandic, niet alles is in hopelandic, veel dingen zijn wel IJslands.
pi_88978304
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 november 2010 22:11 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

is misschien een vreemde vraag maar wat kost nou zoiets? :@
ik betaal 150 p/u, en er zitten de nodige uurtjes in.

quote:
14s.gif Op zondag 21 november 2010 10:24 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Ik vind je tattoo nu al tof. Las ook dat je hem nog uit gaat breiden. Al een idee wat er verder op komt?
thanks. :9
nee, verder ga ik hem niet uitbreiden? er stond een roos al, en die heb ik uitgebreid met deze sleeve, misschien dat je dat bedoelt?
pi_88978529
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 augustus 2010 13:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Hoiii! Ik ben op zoek naar een artist die zich specialiseert/uitblinkt in kalligrafie/handschriften. Het gaat om een paar woorden in deze stijl (met een aantal aanpassingen).

Ik gok dat jullie me hierbij wel kunnen helpen O+
Poging 2, maar dan onder nieuw account.
Zolang ik niet al te noordelijk/zuidelijk moet vind ik het prima. :s)
She said she wanna be dentist really badly
She's in school paying
For tuition doing porn in the valley
At least you working
pi_88978695
Gisteren 5.5/6 u gezeten bij Markus. Vooral de pijnlijke stukken binnenkant/buitenkant elleboog gedaan. Ben kaput.
  zondag 21 november 2010 @ 16:36:34 #257
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_88978751
quote:
Op zondag 21 november 2010 16:24 schreef dawg het volgende:

[..]


ik betaal 150 p/u, en er zitten de nodige uurtjes in.


[..]


thanks. :9
nee, verder ga ik hem niet uitbreiden? er stond een roos al, en die heb ik uitgebreid met deze sleeve, misschien dat je dat bedoelt?
Dat bedoelde ik ook idd. Maar hij is nu helemaal af?
  zondag 21 november 2010 @ 16:38:39 #258
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_88978831
quote:
Op zondag 21 november 2010 16:34 schreef n0a het volgende:
Gisteren 5.5/6 u gezeten bij Markus. Vooral de pijnlijke stukken binnenkant/buitenkant elleboog gedaan. Ben kaput.
Ik wil mijn nieuwe tattoo aan de binnenkant van mn bovenarm. Is dat echt zo pijnlijk? Ik hoor jou over je elleboog kant nu...
pi_88978837
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:36 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook idd. Maar hij is nu helemaal af?
nope. nog 1 sessie als het goed is, misschien 2, maar dan zal die 2e puur voor de puntjes op de i zijn. er zijn nog wat kleine bloemetjes die ingekleurd moeten worden, aan de binnenkant van mijn arm moet nog een roos komen (zwart met donkerblauwe gloed), en nog wat meer schaduw, dat het ook echt een sleeve is. :)
pi_88978859
quote:
15s.gif Op zondag 21 november 2010 16:38 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Ik wil mijn nieuwe tattoo aan de binnenkant van mn bovenarm. Is dat echt zo pijnlijk? Ik hoor jou over je elleboog kant nu...
dichtbij mijn elleboog vond ik ook niet zo fijn. :P
binnenkant arm is wel wat gevoeliger, maar niet dat je door de grond zakt. ;)

wat wil je laten zetten?
  zondag 21 november 2010 @ 16:41:45 #261
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_88978942
quote:
Op zondag 21 november 2010 16:38 schreef dawg het volgende:

[..]


nope. nog 1 sessie als het goed is, misschien 2, maar dan zal die 2e puur voor de puntjes op de i zijn. er zijn nog wat kleine bloemetjes die ingekleurd moeten worden, aan de binnenkant van mijn arm moet nog een roos komen (zwart met donkerblauwe gloed), en nog wat meer schaduw, dat het ook echt een sleeve is. :)
Puntjes op de i laten zetten dus. Het ziet er nu al heel tof uit dus lijkt me dat het eindresultaat helemaal mooi wordt! Ik zou zeggen, post foto's als je weer bent geweest!
  zondag 21 november 2010 @ 16:45:06 #262
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_88979061
quote:
Op zondag 21 november 2010 16:39 schreef dawg het volgende:

[..]


dichtbij mijn elleboog vond ik ook niet zo fijn. :P
binnenkant arm is wel wat gevoeliger, maar niet dat je door de grond zakt. ;)

wat wil je laten zetten?
Op zich kan ik goed tegen pijn alleen hoor er verschillende verhalen over.. Mn ontwerp is al klaar eigenlijk. Het wordt een Latijnse spreuk met betekenis zeg maar.
pi_88979084
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:41 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Puntjes op de i laten zetten dus. Het ziet er nu al heel tof uit dus lijkt me dat het eindresultaat helemaal mooi wordt! Ik zou zeggen, post foto's als je weer bent geweest!
of course :)
pi_88979114
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:45 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Op zich kan ik goed tegen pijn alleen hoor er verschillende verhalen over.. Mn ontwerp is al klaar eigenlijk. Het wordt een Latijnse spreuk met betekenis zeg maar.
welke? :)

tja, je hoort andere verhalen omdat het voor iedereen anders is natuurlijk. als je hem op de binnenkant wilt zou ik dat gewoon doen, niet de plek af laten hangen van de eventuele pijn bij het zetten. ;)
pi_88979316
piccie van de achterkant:

  zondag 21 november 2010 @ 16:54:50 #266
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_88979429
quote:
Op zondag 21 november 2010 16:46 schreef dawg het volgende:

[..]


welke? :)

tja, je hoort andere verhalen omdat het voor iedereen anders is natuurlijk. als je hem op de binnenkant wilt zou ik dat gewoon doen, niet de plek af laten hangen van de eventuele pijn bij het zetten. ;)
De spreuk is in het Latijns:

Bis vincit, qui se vincit in victoria.

Wat dan weer betekent:

Wie zichzelf overwint, is 2x overwinnaar.

Je hebt gelijk trouwens dat je de plek niet moet laat afhangen van de pijn. Ik moet ook gewoon gaan desnoods met mn ogen dicht ;)
pi_88979580
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:54 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

De spreuk is in het Latijns:

Bis vincit, qui se vincit in victoria.

Wat dan weer betekent:

Wie zichzelf overwint, is 2x overwinnaar.

Je hebt gelijk trouwens dat je de plek niet moet laat afhangen van de pijn. Ik moet ook gewoon gaan desnoods met mn ogen dicht ;)
nice. :)

ik vind altijd dat hoe langer hij bezig is met tattoeeren, hoe minder je het gaat voelen. endorfines enzo. :P

dus zet een grote dan heb je er minder last van. ;)
  zondag 21 november 2010 @ 17:04:21 #268
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_88979763
quote:
Op zondag 21 november 2010 16:58 schreef dawg het volgende:

[..]


nice. :)

ik vind altijd dat hoe langer hij bezig is met tattoeeren, hoe minder je het gaat voelen. endorfines enzo. :P

dus zet een grote dan heb je er minder last van. ;)
Thanks.

Een grote tattoo zou ik nu niet willen. Maar wie weet in de toekomst. Een sleeve zou bij mij ook niet passen terwijl ik het bij anderen echt mooi vind staan..
pi_88979959
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 17:04 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Thanks.

Een grote tattoo zou ik nu niet willen. Maar wie weet in de toekomst. Een sleeve zou bij mij ook niet passen terwijl ik het bij anderen echt mooi vind staan..
ligt een beetje aan de type vrouw, maar meestal vind ik een sleeve bij vrouwen minder, al ligt het er ook aan wat. maar das altijd wel eigenlijk. :')

ik vind een backpiece bij vrouwen vaak wel heel sexy, mits ze wat fijner gebouwd is (en de tattoo mooi is). of vrouwelijke plekken ofzo.
  zondag 21 november 2010 @ 17:20:11 #270
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_88980223
quote:
Op zondag 21 november 2010 17:10 schreef dawg het volgende:

[..]


ligt een beetje aan de type vrouw, maar meestal vind ik een sleeve bij vrouwen minder, al ligt het er ook aan wat. maar das altijd wel eigenlijk. :')

ik vind een backpiece bij vrouwen vaak wel heel sexy, mits ze wat fijner gebouwd is (en de tattoo mooi is). of vrouwelijke plekken ofzo.
Het ligt zeker aan de type vrouw vandaar ook mijn opmerking dat het bij mij niet past. Maar dat geldt voor mannen natuurlijk ook :)

Ik ga zelf meer voor de "vrouwelijke plekken".
pi_88980420
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 17:20 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Het ligt zeker aan de type vrouw vandaar ook mijn opmerking dat het bij mij niet past. Maar dat geldt voor mannen natuurlijk ook :)

Ik ga zelf meer voor de "vrouwelijke plekken".
eens.

zoals bijvoorbeeld (ik dacht) juminelle, in haar zij. zoiets vind ik erg sexy, mooie plek voor een vrouw. :9
onderrug vind ik persoonlijk minder.
  zondag 21 november 2010 @ 17:32:21 #272
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_88980597
quote:
Op zondag 21 november 2010 17:26 schreef dawg het volgende:

[..]


eens.

zoals bijvoorbeeld (ik dacht) juminelle, in haar zij. zoiets vind ik erg sexy, mooie plek voor een vrouw. :9
onderrug vind ik persoonlijk minder.

Dat is idd een hele vrouwelijke plek waar zij hem heeft gezet. Is zeker mooi. Bedankt trouwens, want ik heb een tattoo op mn onderrug ;)
pi_88980763
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 17:32 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Dat is idd een hele vrouwelijke plek waar zij hem heeft gezet. Is zeker mooi. Bedankt trouwens, want ik heb een tattoo op mn onderrug ;)
oh. :P wat heb je op je onderrug staan dan?

en hey, niks persoonlijkers dan tattoo's, toch? ;)
  zondag 21 november 2010 @ 18:02:55 #274
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_88981487
Onderrug kan een hele mooie plek zijn, het wordt alleen tegenwoordig altijd geassocieerd met een aarsgewei.
pi_88981741
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 18:02 schreef GimmeGore het volgende:
Onderrug kan een hele mooie plek zijn, het wordt alleen tegenwoordig altijd geassocieerd met een aarsgewei.
ja, ik vind met name dan ook tribals oid op die plek niet zo. maar afhankelijk van de tattoo kan het wel mooi zijn, maar dat geldt eigenlijk voor elke plek wel.
  zondag 21 november 2010 @ 18:21:07 #276
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_88981983
quote:
Op zondag 21 november 2010 18:12 schreef dawg het volgende:

[..]


ja, ik vind met name dan ook tribals oid op die plek niet zo. maar afhankelijk van de tattoo kan het wel mooi zijn, maar dat geldt eigenlijk voor elke plek wel.
Tribals vind ik echt NIET mooi. Ook niet bij een man. Zelf heb ik een teken van mn geboortejaar op mijn onderrug.
pi_88982043
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 18:21 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Tribals vind ik echt NIET mooi. Ook niet bij een man. Zelf heb ik een teken van mn geboortejaar op mijn onderrug.
nee, ik vind tribals over het algemeen ook niet zo mooi.

heb je een foto? :)
  zondag 21 november 2010 @ 18:30:30 #278
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_88982236
quote:
Op zondag 21 november 2010 18:23 schreef dawg het volgende:

[..]


nee, ik vind tribals over het algemeen ook niet zo mooi.

heb je een foto? :)
Ik zal nog wel een keer foto's droppen. Ook met mn nieuwste ontwerp dan :)
pi_88982264
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 18:30 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Ik zal nog wel een keer foto's droppen. Ook met mn nieuwste ontwerp dan :)
relax. 14.gif
  zondag 21 november 2010 @ 19:15:03 #280
50430 Yuki
Student Midwife
pi_88983627
quote:
Op zondag 21 november 2010 18:21 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Tribals vind ik echt NIET mooi. Ook niet bij een man. Zelf heb ik een teken van mn geboortejaar op mijn onderrug.
Ben daar wel benieuwd naar :Y
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_88990201
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 18:21 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Tribals vind ik echt NIET mooi. Ook niet bij een man. Zelf heb ik een teken van mn geboortejaar op mijn onderrug.
Ik vind tribals ook echt niet mooi. Ik zie me dan altijd zo'n typische volkbuurter voor me :@

Ik heb nu 3 tattoo's, maar ik wil alweer een nieuwe. Heb alleen nog geen idee wat..
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
  maandag 22 november 2010 @ 10:09:16 #282
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_89004505
quote:
Op zondag 21 november 2010 21:23 schreef Juminelle het volgende:

[..]


Ik vind tribals ook echt niet mooi. Ik zie me dan altijd zo'n typische volkbuurter voor me :@

Ik heb nu 3 tattoo's, maar ik wil alweer een nieuwe. Heb alleen nog geen idee wat..

Haha, ieder zn eigen ding natuurlijk.
Voor mij wordt het mn 2de. Wil er zeker nog wel meer alleen wil ik wel iets wat bij me past. Eerste tattoo heb ik laten zetten toen ik 18 was en nu al wat jaartjes verder :')
pi_89006990
quote:
15s.gif Op zondag 21 november 2010 16:38 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Ik wil mijn nieuwe tattoo aan de binnenkant van mn bovenarm. Is dat echt zo pijnlijk? Ik hoor jou over je elleboog kant nu...
Normaal gesproken kan ik wel wat pijn hebben (galstenen gehad), maar bij tattoos ben ik vergeleken met mijn vriend een watje. Maar er is ook wel een verschil met een sleeve en tekst. Denk dat je met de tekst in 1 tot 2 uur klaar kan zijn als je niet veel versieringen er nog bij hebt. Binnenkant bovenarm is denk ik ook wel wat minder gevoelig.
  maandag 22 november 2010 @ 12:03:53 #284
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_89007678
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 11:40 schreef n0a het volgende:

[..]



Normaal gesproken kan ik wel wat pijn hebben (galstenen gehad), maar bij tattoos ben ik vergeleken met mijn vriend een watje. Maar er is ook wel een verschil met een sleeve en tekst. Denk dat je met de tekst in 1 tot 2 uur klaar kan zijn als je niet veel versieringen er nog bij hebt. Binnenkant bovenarm is denk ik ook wel wat minder gevoelig.
Ik geloof je gelijk dat er verschil is tussen een sleeve en tekst. Er komt sowieso bij mij niet veel tekst bij kijken en hou ik het simpel om er geen versieringen bij te doen. Kwa pijn kan ik ook wel wat hebben dus we zien wel :)
  maandag 22 november 2010 @ 12:13:24 #285
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_89007956
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 12:03 schreef Danielle83 het volgende:

[..]



Ik geloof je gelijk dat er verschil is tussen een sleeve en tekst. Er komt sowieso bij mij niet veel tekst bij kijken en hou ik het simpel om er geen versieringen bij te doen. Kwa pijn kan ik ook wel wat hebben dus we zien wel :)
lijntjes vallen wel mee maar inkleuren op sommige plekken :'( grote vlakken
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_89008100
Net nieuwe preview foto's gepost. Komt nog meer detail in.
  maandag 22 november 2010 @ 12:29:51 #287
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_89008439
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 12:18 schreef n0a het volgende:
Net nieuwe preview foto's gepost. Komt nog meer detail in.
Ik vind de kleuren die erin zitten echt heel mooi! Wat voor details komen erin te staan verder?
Btw heb je het in R'dam laten zetten? Ik zag iets over Sumo staan.. Niet echt de lekkerste sushibar in R'dam ;)
  maandag 22 november 2010 @ 12:34:16 #288
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_89008575
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 12:18 schreef n0a het volgende:
Net nieuwe preview foto's gepost. Komt nog meer detail in.
markus maakt echt vette dingen. ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat !
pi_89008819
Danielle, er komt nog wat meer zwart in, kleur en wat breuk lijntjes. Wat er nu staat is echt nog maar de basis. Heb er nu ongeveer 15 uur in zitten en dat wordt nog minimaal het dubbele denk ik.

Ik heb het in Rotterdam bij Lux Altera laten zetten idd. Als we echt lekkere sushi willen gaan we naar Kiraku of Genki Tei in Den Haag :). Maar daar had ik op een dag als zaterdag nog weinig fut voor.

AntiChrist, kan ook niet wachten. Gelukkig kan ik vaak bij hem terecht. Afgelopen tijd zo om de 2 weken. Ben iig klaar voor hij naar Berlijn verhuist.
  maandag 22 november 2010 @ 14:25:57 #290
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_89012154
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 12:43 schreef n0a het volgende:
Danielle, er komt nog wat meer zwart in, kleur en wat breuk lijntjes. Wat er nu staat is echt nog maar de basis. Heb er nu ongeveer 15 uur in zitten en dat wordt nog minimaal het dubbele denk ik.

Ik heb het in Rotterdam bij Lux Altera laten zetten idd. Als we echt lekkere sushi willen gaan we naar Kiraku of Genki Tei in Den Haag :). Maar daar had ik op een dag als zaterdag nog weinig fut voor.

AntiChrist, kan ook niet wachten. Gelukkig kan ik vaak bij hem terecht. Afgelopen tijd zo om de 2 weken. Ben iig klaar voor hij naar Berlijn verhuist.
Het ziet er nu al heel mooi uit dus ben wel benieuwd naar de rest. Al 15 uur erop zitten. Damn je moet er iets voor over hebben!

In Den Haag ben ik niet echt bekend met sushitenten! Ik ben vaker in Rdam :)
  maandag 22 november 2010 @ 14:42:51 #291
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_89012737
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 12:43 schreef n0a het volgende:
Danielle, er komt nog wat meer zwart in, kleur en wat breuk lijntjes. Wat er nu staat is echt nog maar de basis. Heb er nu ongeveer 15 uur in zitten en dat wordt nog minimaal het dubbele denk ik.

Ik heb het in Rotterdam bij Lux Altera laten zetten idd. Als we echt lekkere sushi willen gaan we naar Kiraku of Genki Tei in Den Haag :). Maar daar had ik op een dag als zaterdag nog weinig fut voor.

AntiChrist, kan ook niet wachten. Gelukkig kan ik vaak bij hem terecht. Afgelopen tijd zo om de 2 weken. Ben iig klaar voor hij naar Berlijn verhuist.
ik zit voor Sushi eigenlijk altijd bij Momiji Sushi in Den Haag ;)
wist trouwens niet dat Markus ging verhuizen. dat is wel jammer zeg.
pi_89033051
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 14:25 schreef Danielle83 het volgende:

[..]



Het ziet er nu al heel mooi uit dus ben wel benieuwd naar de rest. Al 15 uur erop zitten. Damn je moet er iets voor over hebben!

In Den Haag ben ik niet echt bekend met sushitenten! Ik ben vaker in Rdam :)
dat lijkt me niet zo erg, maar elke keer 5,5/6 uur zitten wel. ik vond die 3,5 uur al lang genoeg, ongemakkelijke houdingen enzo. :+
  dinsdag 23 november 2010 @ 10:48:52 #293
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_89045143
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:23 schreef dawg het volgende:

[..]


dat lijkt me niet zo erg, maar elke keer 5,5/6 uur zitten wel. ik vond die 3,5 uur al lang genoeg, ongemakkelijke houdingen enzo. :+
Ik kan er niet over meepraten, want het langste dat ik heb gezeten was hooguit een half uur :')
  dinsdag 23 november 2010 @ 15:09:36 #294
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_89053487
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:23 schreef dawg het volgende:

[..]


dat lijkt me niet zo erg, maar elke keer 5,5/6 uur zitten wel. ik vond die 3,5 uur al lang genoeg, ongemakkelijke houdingen enzo. :+
nou ik zat in gemakkelijke houding maar zo lang doe ik nooit meer :')
doe het inderdaad wel in delen van 3 uur ongeveer
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_89065820
Toch maar even hier posten om wat tips te krijgen.
Mijn idee voor een tattoo (eerste ontwerp);



Het is echt nog maar een idee hoor. Ik moet namelijk nog een manier vinden om de letters bovenaan op een mooie manier erin te verwerken. Maar ik denk dat ik nu wel alle elementen erin heb weten te vangen.

De tattoo draait zeg maar om de woorden "Famine of Mind" (honger naar kennis). Ik ben namelijk een vrij nieuwsgierig persoon.
De afgebeelde man is 'The vitruvian man' van Leonardo da Vinci. Deze afbeelding associeer ik altijd met Da Vinci en da Vinci is een historisch figuur dat ik bewonder/interessant vind. Daarnaast is het gewoon een ontzettend mooie afbeelding.

De tekst is overigens in het spiegelschrift geschreven dat da vinci ook gebruikte.

In de afbeelding van da vinci zitten nog twee dingen verwerkt; een circuitboard; symboliseert mijn interesses/studie, en wederom de 'wetenschap'. Aan de zijkanten is het logo van a perfect circle te zien (een van mijn favoriete bands). Het logo is een beetje ironisch bedoeld ook, omdat het de symmetrie die van 'the vitruvian man' verstoord (deze beeld de "perfecte mens" af).

Ik ga er donderdag mee naar een shop (25 to life in Rotterdam), eens even wat informatie verzamelen. Misschien kijken of ik een ander ontwerp kan laten maken. Puur ter oriëntatie hoor.

Waar denken jullie dat de moeilijkheden zitten? Het lijkt me dat sommige lijnen lastig zijn om te maken. Ook het hoofd is misschien te gedetailleerd.

Iemand een idee waar ik zo'n soort afbeelding het beste kan laten zetten (als het zo ver komt)? Is er een shop met vergelijkbaar werk?
PSN id: Puddled_nl
  dinsdag 23 november 2010 @ 21:51:40 #296
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_89071455
Ik heb helaas geen tips voor je maar ik wil wel even zeggen dat ik het een heel vet idee vind. Leuk ontwerp ook, best strak gedaan :)
  dinsdag 23 november 2010 @ 22:08:03 #297
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_89072419
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 20:11 schreef Renzokuken het volgende:
Toch maar even hier posten om wat tips te krijgen.
Mijn idee voor een tattoo (eerste ontwerp);

[ afbeelding ]

Het is echt nog maar een idee hoor. Ik moet namelijk nog een manier vinden om de letters bovenaan op een mooie manier erin te verwerken. Maar ik denk dat ik nu wel alle elementen erin heb weten te vangen.

De tattoo draait zeg maar om de woorden "Famine of Mind" (honger naar kennis). Ik ben namelijk een vrij nieuwsgierig persoon.
De afgebeelde man is 'The vitruvian man' van Leonardo da Vinci. Deze afbeelding associeer ik altijd met Da Vinci en da Vinci is een historisch figuur dat ik bewonder/interessant vind. Daarnaast is het gewoon een ontzettend mooie afbeelding.

De tekst is overigens in het spiegelschrift geschreven dat da vinci ook gebruikte.

In de afbeelding van da vinci zitten nog twee dingen verwerkt; een circuitboard; symboliseert mijn interesses/studie, en wederom de 'wetenschap'. Aan de zijkanten is het logo van a perfect circle te zien (een van mijn favoriete bands). Het logo is een beetje ironisch bedoeld ook, omdat het de symmetrie die van 'the vitruvian man' verstoord (deze beeld de "perfecte mens" af).

Ik ga er donderdag mee naar een shop (25 to life in Rotterdam), eens even wat informatie verzamelen. Misschien kijken of ik een ander ontwerp kan laten maken. Puur ter oriëntatie hoor.

Waar denken jullie dat de moeilijkheden zitten? Het lijkt me dat sommige lijnen lastig zijn om te maken. Ook het hoofd is misschien te gedetailleerd.

Iemand een idee waar ik zo'n soort afbeelding het beste kan laten zetten (als het zo ver komt)? Is er een shop met vergelijkbaar werk?
Over de afbeelding. Hij moet waarschijnlijk groter worden dan het plaatje wat hij nu al is. Heel moeilijk om zo gedetailleerd op die schaal te maken. Maar je kan het beste daarvoor even naar een tatoeëerder gaan
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_89085160
Ik doe ook eens showen dan.. Gisteren laten zetten:



Niet m'n eerste, zeker niet de laatste..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  woensdag 24 november 2010 @ 10:17:22 #299
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_89085230
Idee bewonderenswaardig maar de uitvoering had m.i. beter gekund.. No offence..
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_89085376
Ik vind het heel lelijk, sorry.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  woensdag 24 november 2010 @ 11:18:26 #301
148500 OiFromTheStreets
De leugen regeert!
pi_89087156
Schele uil!
What a wonderful world!
What a wonderful world this is!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')