abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_86744042
Ik ben op zoek naar goede aandelen waar ik voor 3000 euro aan aandelen van wil gaan kopen en daarin vijf tot acht jaar blijven zitten.

Ik zit nu al in BAM, Ahold, Air France KLM, Aegon, Wavin en Heijmans.

Aandelen die mij interessant lijken zijn ING, AMG en Randstad. Alleen ING heeft heel veel dingen van de hand gedaan, de vraag is of ze ooit weer naar het oude niveau gaan stijgen.

Daarnaast zit ik er ook over na te denken om Aegon bij te kopen, aangezien ze ver onder mijn vorige inkoopprijs zitten. Alleen volgens mij heeft Aegon ook dingen verkocht. Kan Aegon fundamenteel gezien nog ver omhoog?

Dus help mij met het uitkiezen van goede aandelen.
  donderdag 23 september 2010 @ 12:05:46 #2
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_86744160
indexbeleggen
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_86744187
Goud :9~
pi_86744230
Aegon is een risico, gaan onderdelen verkopen in de komende jaren. Zelf lees ik veel op IEX of belegger.nl.
Gratis parkeren bij Schiphol? Lees hier de mogelijkheden. Vergelijk alle aanbieders en profiteer van de laagste tarieven.
www.parkerenschipholgratis.nl
pi_86744266
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:07 schreef Femmie101 het volgende:
Aegon is een risico, gaan onderdelen verkopen in de komende jaren. Zelf lees ik veel op IEX of belegger.nl.
Ja ik volg het forum van iex ook maar daar gaat het alleen over dagkoersen, niks lange termijn.
pi_86744280
¤3000 aan aandelen kopen en je vraagd advies op fok? Kun je beter gelijk aan mij geven, ben je er ook vanaf
pi_86744320
TomTom is heel erg ondergewaardeerd. Koers is 4,42, terwijl ze voor de crisis +- 20 euro waren. TomTom heeft weliswaar wat slechtere jaren gehad, maar sluit nu veel deals met automerken.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_86744406
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:10 schreef gohan16 het volgende:
TomTom is heel erg ondergewaardeerd. Koers is 4,42, terwijl ze voor de crisis +- 20 euro waren. TomTom heeft weliswaar wat slechtere jaren gehad, maar sluit nu veel deals met automerken.
TomTom gaat eerder omlaag. Google komt met gratis navigatiesoftware. Het enige van waarde aan TomTom is Tele atlas.
pi_86744446
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:06 schreef luckyb1rd het volgende:
Goud :9~
Daar had je 5 jaar geleden in moeten stappen.
  donderdag 23 september 2010 @ 12:17:04 #10
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_86744545
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:06 schreef luckyb1rd het volgende:
Goud :9~
Als bedrijven als postal gold de boer op gaan om goud aan te prijzen weet je dat het eind van de goud hausse eraankomt.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  donderdag 23 september 2010 @ 12:20:23 #11
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_86744664
Aan je huidige pakket te oordelen zit je stevig in NL. Wellicht een idee om wat over de grens te kijken en je pakket wat onafhankelijker te maken van de nationale economie?
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_86744752
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:12 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

TomTom gaat eerder omlaag. Google komt met gratis navigatiesoftware. Het enige van waarde aan TomTom is Tele atlas.
Er zijn meer factoren die meespelen dan alleen software van google. Google zou komen met die navigatiesoftware en tomtom daalt met 30%, er was toen niks, nu nog steeds niks. Google's software werkt via mobiel internet. Onbeperkt internet is aan banden gelegd door de meeste providers, plus voor buitenland gaat niemand op mobiel internet navigeren. Tomtom gaat echt wel weer stijgen, maar ik snap wel dat je iets meer zekerrheid wil (aandelen en zekerheid :'))
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  donderdag 23 september 2010 @ 12:23:51 #13
279105 luckyb1rd
Hmmm lekker hmmm
pi_86744785
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:13 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

Daar had je 5 jaar geleden in moeten stappen.
5 jaar geleden zeiden ze dat precies hetzelfde ;)
En het kan nog heel goed verdubbelen..
pi_86744866
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:20 schreef DoctorB het volgende:
Aan je huidige pakket te oordelen zit je stevig in NL. Wellicht een idee om wat over de grens te kijken en je pakket wat onafhankelijker te maken van de nationale economie?
Goed idee. Misschien handig om wat aandelen van de Euronext Parijs te kopen. Peugot lijkt wel interessant.
pi_86745007
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:22 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Er zijn meer factoren die meespelen dan alleen software van google. Google zou komen met die navigatiesoftware en tomtom daalt met 30%, er was toen niks, nu nog steeds niks. Google's software werkt via mobiel internet. Onbeperkt internet is aan banden gelegd door de meeste providers, plus voor buitenland gaat niemand op mobiel internet navigeren. Tomtom gaat echt wel weer stijgen, maar ik snap wel dat je iets meer zekerrheid wil (aandelen en zekerheid :'))
TomTom zal vast wel stijgen maar ik denk niet dat TomTom hard gaat stijgen. Neem nou Navigon, dat kon ik als t-mobile gebruiker gratis downloaden op mijn iphone en dat terwijl TomTom op de iphone 80 euro ofzo kost. Google komt ook echt wel met die software, want via die navigatie software gaan zij weer advertenties verkopen.
pi_86745045
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:23 schreef luckyb1rd het volgende:

[..]

5 jaar geleden zeiden ze dat precies hetzelfde ;)
En het kan nog heel goed verdubbelen..
Als er een dubbele dip komt en wat banken gaan omvallen zou dat kunnen, maar ik denk niet dat er een dubbele dip komt.
pi_86745985
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:05 schreef droom_econoom8 het volgende:
indexbeleggen
Dat dus. Met zo´n lange termijn horizon en een dergelijk beperkt bedrag kan je het beste gewoon met de index meehobbelen.
pi_86746439
Clinuvel en Novo Nordisk zijn héél interessant.

Wel op lange termijn. Verwacht niet dat je binnen 1 jaar big cash hebt.
pi_86746499
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:25 schreef PaulieWalnuts het volgende:

Goed idee. Misschien handig om wat aandelen van de Euronext Parijs te kopen. Peugot lijkt wel interessant.
Waarom zou Peugeot een goed aandeel zijn, denk jij?

Ze worden keihard gepwnd door Duitse merken qua motorbouw.
  donderdag 23 september 2010 @ 13:56:46 #20
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_86748012
Ik zou aandelen kopen die wat meer spreiden in je portefeuille. Misschien iets met arbeidsmarkt (randstad) of grondstoffen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 23 september 2010 @ 13:59:36 #21
256829 Sokz
Livin' the life
pi_86748123
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:12 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

TomTom gaat eerder omlaag. Google komt met gratis navigatiesoftware. Het enige van waarde aan TomTom is Tele atlas.
Inderdaad, TT is drama.
IMO zou ik Arcelormittal eens bekijken, Aegon inderdaad ook. En als je valutarisico's niet caren zou ik overzee ook eens kijken. Financials als BAC, GS of farma's als Pfizer en J&J staan ook erg goedkoop jeden tag.
  donderdag 23 september 2010 @ 14:45:29 #22
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_86749666
Ik zou voor niet-cyclische aandelen gaan.

Een dubbele dip behoort nog nadrukkelijk tot de mogelijkheden.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_86750532
Het feit dat aandelen steeds meer correleren met de index (courtesy: SL) maakt het juist aantrekkelijker om meer in de bluechips te gaan zitten gezien de consistentere cash- en dividendflows. Blijft natuurlijk de vraag hangen of de prijs die je op dit moment betaalt wel goed is. Daar zijn de meningen op FOK over verdeeld. Vergeet echter niet dat het effect van te veel betalen voor een aandeel desastreuze gevolgen kan hebben voor je portfolio. Dubbele dip of niet, niemand kan in de toekomst kijken en daarom is het van cruciaal belang dat je weet wat goede evenwichtswaarden zijn of in ieder geval kan inschatten of de markt goedkoop of duur is. Onder de huidige marktomstandigheden zou de kwalificatie duur gelden.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  donderdag 23 september 2010 @ 15:47:30 #24
256829 Sokz
Livin' the life
pi_86752156
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:07 schreef Mendeljev het volgende:
Het feit dat aandelen steeds meer correleren met de index (courtesy: SL) maakt het juist aantrekkelijker om meer in de bluechips te gaan zitten gezien de consistentere cash- en dividendflows. Blijft natuurlijk de vraag hangen of de prijs die je op dit moment betaalt wel goed is. Daar zijn de meningen op FOK over verdeeld. Vergeet echter niet dat het effect van te veel betalen voor een aandeel desastreuze gevolgen kan hebben voor je portfolio. Dubbele dip of niet, niemand kan in de toekomst kijken en daarom is het van cruciaal belang dat je weet wat goede evenwichtswaarden zijn of in ieder geval kan inschatten of de markt goedkoop of duur is. Onder de huidige marktomstandigheden zou de kwalificatie duur gelden.
[ afbeelding ]
Daarom moet je ook nooit 100% instappen.
En jammer dat ze die grafiek niet 2 of 7 jaar (20/25y) verder laten zien. Dan zie je de enorme verschillen.
pi_86755810
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:47 schreef Sokz het volgende:
Daarom moet je ook nooit 100% instappen.
Wel als je een bepaalde zekerheid betreffende het aankoopniveau hebt op basis van historische evenwichtswaarden of rendementen. Nooit 100% instappen op de lange termijn doe je alleen als je niet weet waar je mee bezig of bewust handelt op basis van de grilligheid van de markt maar dat zou ik eerder onder gokken scharen.

quote:
En jammer dat ze die grafiek niet 2 of 7 jaar (20/25y) verder laten zien. Dan zie je de enorme verschillen.
Het plaatje illustreert een bijzonderheid op zich. Namelijk de outperformance van een aandeel op de markt gedurende een periode van 16 jaar. Dat is enorm uitzonderlijk want er zijn sowieso weinig bedrijven die dat voor elkaar hebben gekregen gedurende zo'n lange periode. Dus ook al heb je de bijzondere skills van het stockpicken dan nog geldt dat de aankoopprijs een enorm belangrijke factor is in het geheel van winst maken.
Als je namelijk in de eerste instantie die 50% verlies niet had gedraaid had je na 25 jaar de index met een factor 3.2 verslagen. Maar in de situatie met een initieel verlies van 50% was dat 1.38 geweest over 25 jaar (jouw voorbeeld). Dat zijn significante verschillen, niet?
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_86758231
Ik zou nauwelijks een aandeel kopen van een europees of amerikaans bedrijf, tenzij een groot deel van de omzet uit emerging country komt. Verder zou ik vooral zoeken in Azie, Australie en Canada.
pi_86764333
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:02 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ik ben op zoek naar goede aandelen waar ik voor 3000 euro aan aandelen van wil gaan kopen en daarin vijf tot acht jaar blijven zitten.

Ik zit nu al in BAM, Ahold, Air France KLM, Aegon, Wavin en Heijmans.

Aandelen die mij interessant lijken zijn ING, AMG en Randstad. Alleen ING heeft heel veel dingen van de hand gedaan, de vraag is of ze ooit weer naar het oude niveau gaan stijgen.

Daarnaast zit ik er ook over na te denken om Aegon bij te kopen, aangezien ze ver onder mijn vorige inkoopprijs zitten. Alleen volgens mij heeft Aegon ook dingen verkocht. Kan Aegon fundamenteel gezien nog ver omhoog?

Dus help mij met het uitkiezen van goede aandelen.
lijkt me goed

Alleen DSM hoort erbij

ik heb het niet zo op financials
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_86764487
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:13 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

Daar had je 5 jaar geleden in moeten stappen.
nee ik zie goud als een duidelijke stijger
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_86765748
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:45 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

nee ik zie goud als een duidelijke stijger
zeker zelf al goud gekocht :')
pi_86766270
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:09 schreef antfukker het volgende:

[..]

zeker zelf al goud gekocht :')
goud is een uitstekende bescherming tegen een ongebreidelde geldprintery en de daaropvolgende val van de Dollar
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
  donderdag 23 september 2010 @ 21:43:55 #31
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_86767702
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:56 schreef LXIV het volgende:
Ik zou aandelen kopen die wat meer spreiden in je portefeuille. Misschien iets met arbeidsmarkt (randstad) of grondstoffen.
Indexbeleggen is m.i. maximaal spreiden, en je voorkomt dat je fonds maar lukraak jouw aandelen gaat kopen/verkopen omdat ze daaraan verdienen daarvoor kosten in rekening kunnen brengen
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_86777276
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:13 schreef Denaamishaas het volgende:
Clinuvel en Novo Nordisk zijn héél interessant.

Wel op lange termijn. Verwacht niet dat je binnen 1 jaar big cash hebt.
Waarom zijn Clinuvel en Novo Nordisk interessant?

Ik vind Peugot interessant omdat het zich heeft bewezen op de beurs en nu heel laag staat. Misschien doen andere autobedrijven het beter maar Peugot gaat sowieso omhoog.
pi_86777277
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:59 schreef Sokz het volgende:

[..]

Inderdaad, TT is drama.
IMO zou ik Arcelormittal eens bekijken, Aegon inderdaad ook. En als je valutarisico's niet caren zou ik overzee ook eens kijken. Financials als BAC, GS of farma's als Pfizer en J&J staan ook erg goedkoop jeden tag.
Valutarisico's caren wel maar ik denk dat de dollar op de lange termijn alleen maar sterker kan worden t.o.v. de euro dus misschien is het daarom slim om in Amerika te gaan beleggen. Pfizer lijkt mij een slimme zet inderdaad, de andere bedrijven ken ik niet.
pi_86777278
Indexbeleggen is leuk, maar ik wil de index juist verslaan.
  vrijdag 24 september 2010 @ 09:39:51 #35
256829 Sokz
Livin' the life
pi_86779357
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 04:41 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

Valutarisico's caren wel maar ik denk dat de dollar op de lange termijn alleen maar sterker kan worden t.o.v. de euro dus misschien is het daarom slim om in Amerika te gaan beleggen. Pfizer lijkt mij een slimme zet inderdaad, de andere bedrijven ken ik niet.
BAC = Bank of America Corps
GS = Goldman Sachs
J&J = Johnson & Johnson

Je kent ze wel, en als je denkt dat de dollar sterker wordt, waar wacht je nog op? =\
  vrijdag 24 september 2010 @ 09:41:46 #36
256829 Sokz
Livin' the life
pi_86779405
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 04:39 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

Waarom zijn Clinuvel en Novo Nordisk interessant?

Ik vind Peugot interessant omdat het zich heeft bewezen op de beurs en nu heel laag staat. Misschien doen andere autobedrijven het beter maar Peugot gaat sowieso omhoog.
Zelfs General Moters zal in de toekomst 'sowieso wel omhoog' gaan. :{ Peugot maakt gewone hele degelijke auto's. Heb 't bedrijf zelf nog niet bekeken maar ik merk om me heen dat er steeds meer Peugot's in het straatbeeld voorkomen. Dat is al een emerging factor.
  vrijdag 24 september 2010 @ 09:42:20 #37
256829 Sokz
Livin' the life
pi_86779414
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 04:43 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Indexbeleggen is leuk, maar ik wil de index juist verslaan.
Indexbeleggen is niet leuk _O-
pi_86783431
Peugot en Aegon gekocht. Ga even bij Lynx voor Amerikaanse aandelen want Binck is kut. Is er ook zoiets als 50 euro gratis transactiekosten bij Lynx als iemand mij aanmeld?
pi_86783589
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 09:39 schreef Sokz het volgende:

[..]

BAC = Bank of America Corps
GS = Goldman Sachs
J&J = Johnson & Johnson

Je kent ze wel, en als je denkt dat de dollar sterker wordt, waar wacht je nog op? =\
Ik ken de bedrijven van naam maar ik weet niet hoe zij er op dit moment voor staan. Of zij bijvoorbeeld net zoals ING veel onderdelen hebben moeten verkopen en of zij veel groeipotentie hebben
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:59:14 #40
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_86783658
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 04:43 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Indexbeleggen is leuk, maar ik wil de index juist verslaan.
_O- _O- _O-

Dat is wat beleggingsfondsen beloven, en niet waar maken. En voor die dienst brengen zij ook nog "kosten" in rekening. Dat doen zij per transactie die hun eigen beleggingsadviseurs voorschrijven, zodat zij -mocht het nodig zijn om hun targets te halen- jouw hele belegging kunnen opstoken.
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_86783781
Kan je niet beter een stel apen wat cavia's door poortjes laten gooien? En dan de poortjes de naam van een aandeel geven. Daar waar een cavia doorgaat, die moet je hebben. Werkt al jaren beter dan de 'experts'.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_86785616
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
Kan je niet beter een stel apen wat cavia's door poortjes laten gooien? En dan de poortjes de naam van een aandeel geven. Daar waar een cavia doorgaat, die moet je hebben. Werkt al jaren beter dan de 'experts'.
Het scheelt al heel veel als je niet meer luistert naar de zogenaamde analisten. Die hebben stuk voor stuk belang bij hun eigen advies.
  vrijdag 24 september 2010 @ 14:19:28 #43
197231 goeiemoggel
De bedrijfsbuffel
pi_86788876
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 04:43 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Indexbeleggen is leuk, maar ik wil de index juist verslaan.
Als je daarvoor advies op Fok! moet vragen betwijfel ik of dat je gaat lukken. De markt is gewoon te efficiënt, het verslaan van een index is erg lastig.
Het verstandigste is dus om je aandelen zoveel mogelijk te spreiden. Ook bij 3000 euro heb je last van transactiekosten, waardoor je dus toch al snel bij een indextracker uitkomt.
  vrijdag 24 september 2010 @ 14:50:53 #44
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_86790155
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:19 schreef goeiemoggel het volgende:

[..]

Als je daarvoor advies op Fok! moet vragen betwijfel ik of dat je gaat lukken. De markt is gewoon te efficiënt, het verslaan van een index is erg lastig.
Het verstandigste is dus om je aandelen zoveel mogelijk te spreiden. Ook bij 3000 euro heb je last van transactiekosten, waardoor je dus toch al snel bij een indextracker uitkomt.
Met spreiden versla je de index bijna niet. Als je de index wil verslaan moet je meer risico's nemen.
The more debt, the better
pi_86791254
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:02 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ik ben op zoek naar goede aandelen waar ik voor 3000 euro aan aandelen van wil gaan kopen en daarin vijf tot acht jaar blijven zitten.

Ik zit nu al in BAM, Ahold, Air France KLM, Aegon, Wavin en Heijmans.

Aandelen die mij interessant lijken zijn ING, AMG en Randstad. Alleen ING heeft heel veel dingen van de hand gedaan, de vraag is of ze ooit weer naar het oude niveau gaan stijgen.

Daarnaast zit ik er ook over na te denken om Aegon bij te kopen, aangezien ze ver onder mijn vorige inkoopprijs zitten. Alleen volgens mij heeft Aegon ook dingen verkocht. Kan Aegon fundamenteel gezien nog ver omhoog?

Dus help mij met het uitkiezen van goede aandelen.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_86799231
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:50 schreef flyguy het volgende:

[..]

Met spreiden versla je de index bijna niet. Als je de index wil verslaan moet je meer risico's nemen.
Juist. Als je meer wilt cashen moet je gewoon je leverage omhoog schroeven. Ik denk zelf dat een leverage van 20-30% bij redelijke P/E safety margin's wel verantwoord is. Het blijft risico, dat wel... :')
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  vrijdag 24 september 2010 @ 18:48:14 #47
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_86799617
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:19 schreef goeiemoggel het volgende:

[..]
De markt is gewoon te efficiënt, het verslaan van een index is erg lastig.
En het pogen de index te verslaan kost veel tijd en energie. Als je die twee gelijk stelt aan geld, dan verslaan nog veel minder mensen de index dan gedacht :o
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_87029217
TT +12% :o (korte termijn, dat wel)
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  donderdag 30 september 2010 @ 21:01:30 #49
256829 Sokz
Livin' the life
pi_87037505
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:45 schreef gohan16 het volgende:
TT +12% :o (korte termijn, dat wel)
IMO is TT waardeloos, alhoewel ze met deze contracten gelukkig wel wat vaste inkomsten genereren.
  † In Memoriam † donderdag 30 september 2010 @ 21:03:02 #50
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87037579
Goud, olie, koffie et cetera. In tijden van crisis moet je terug naar de bronnen van de rijkdom. :P
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_87039961
Ik zou ook lekker in rds gaan, goed dividend en stabiele groei. Een klapper zal je er echter niet mee maken.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:45:27 #52
256829 Sokz
Livin' the life
pi_87066891
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:47 schreef lutser.com het volgende:
Ik zou ook lekker in rds gaan, goed dividend en stabiele groei. Een klapper zal je er echter niet mee maken.
Dan zijn er imo wel betere olies. Total bv.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:39:19 #53
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_87315375
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:10 schreef gohan16 het volgende:
TomTom is heel erg ondergewaardeerd. Koers is 4,42, terwijl ze voor de crisis +- 20 euro waren. TomTom heeft weliswaar wat slechtere jaren gehad, maar sluit nu veel deals met automerken.
4,42 -> 6,00 36%procent ~:)
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')