abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:49:41 #126
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_87067026
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 07:54 schreef Euribob het volgende:
Goed gedaan Utrecht, tot de volgende ronde zou ik maar zeggen. :s)
Moeten ze nou juist niet tegen de zwakste broeder gaan falen. Zul je altijd zien.
Ja ja
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:58:40 #127
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_87067367
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:20 schreef Paul het volgende:
Bio, zat jij nog op vak U?
Nee, hoofdtribune. Ik had zin in bier en snacks :')
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 1 oktober 2010 @ 17:02:09 #128
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_87067471
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:58 schreef Biogarde het volgende:

[..]



Nee, hoofdtribune. Ik had zin in bier en snacks :')
Gelijk heb je!
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_87068137
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:29 schreef Paul het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen, volgens mij zijn die Liverpool supporters niet zo rebels dat ze al die bussen slopen hoor
Stond in het AD Utrecht van vandaag...
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 17:52:39 #130
251893 WD.40
Multispray
pi_87068983
Helaas pindakaas; http://fcutrecht.nl/nieuw(...)aarten-liverpool-uit.
Dat wordt voor sommigen (waaronder een paar van mijn vrienden) met vliegticket en hotel de pub of een (duur) kaartje via Liverpool

[ Bericht 14% gewijzigd door WD.40 op 01-10-2010 17:58:56 ]
Even spuiten...zo gepiept!
pi_87069356
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:52 schreef WD.40 het volgende:
Helaas pindakaas; http://fcutrecht.nl/nieuw(...)aarten-liverpool-uit.
Dat wordt voor sommigen (waaronder een paar van mijn vrienden) met vliegticket en hotel de pub of een (duur) kaartje via Liverpool
Tja wij zijn ook met een groep van zeven waarvan er twee geen kaartje hebben... maar inderdaad wel ticket en verblijf (al zijn dat de kosten niet)...
pi_87113518
quote:
Geen extra kaarten Liverpool uit
Er komen geen extra kaarten beschikbaar voor de uitwedstrijd tegen Liverpool op 15 december aanstaande.

Binnen twee uur verkocht FC Utrecht twee weken geleden 2400 kaarten voor de laatste wedstrijd in groep K van de Europa League tegen Liverpool. In verband met de grote belangstelling voor deze uitwedstrijd heeft de club een verzoek ingediend voor extra kaarten. Maar ondanks de bereidwilligheid van de clubleiding van Liverpool blijkt dit niet mogelijk. Vastgelegde regelgeving maakt het die club niet mogelijk om meer supporters te ontvangen dan vijf procent van de stadioncapaciteit. Dit komt neer op 2400 supporters van het uitspelende team. Deze kaarten zijn inmiddels vergeven.
http://www.uefa.com/Multi(...)1484890_DOWNLOAD.pdf

quote:
All clubs in the UEFA club competitions must make at least 5% of the total capacity of their stadium available exclusively to visiting supporters, in a segregated, safe area. In addition, visiting clubs are entitled to purchase up to 200 top-category tickets (unless otherwise agreed between the two clubs in question) for their VIP supporters, sponsors, etc. (see Articles 16 and 23 of the UEFA Stadium Infrastructure Regulations and Article 19 of the UEFA Safety and Security Regulations).
:{
pi_87114637
Oh daar waren al meerdere mensen achter. Brief van UtregForum met reacties van Van Dop in de quotes.

Geachte heer van Dop,

UtregForum is, zoals u weet, een actief internetforum voor en door FC Utrecht supporters. Inmiddels hebben wij duizenden aangesloten mensen en circa 900 actieve (waaronder betalende) leden.

Op ons forum zijn er verschillende vragen gerezen rondom de besluitvorming omtrent extra kaarten voor de wedstrijd Liverpool FC - FC Utrecht. Wij willen graag onze vragen en bevindingen aan u voorleggen en hopen op een spoedig antwoord zodat wij onze mede- forummers daarover kunnen informeren.

In een bericht op de officiële website van FC Utrecht, is op vrijdag 1 oktober bekend gemaakt dat er definitief geen extra kaarten komen voor Utrecht supporters voor de wedstrijd Liverpool FC - FC Utrecht op 15 december 2010. Dit is voor veel supporters een uitermate teleurstellend bericht. Inmiddels hebben vele honderden supporters de reis geboekt en betaald, maar dreigen nu de wedstrijd te gaan missen.

U geeft aan dat, ondanks de bereidwilligheid van de clubleiding van Liverpool, extra kaarten niet mogelijk zijn. Vastgelegde regelgeving maakt het die club niet mogelijk om meer supporters te ontvangen dan vijf procent van de stadioncapaciteit.

quote:
Allereerst wil ik nog wel even iets aangeven over hoe bereidheid van Liverpool moet worden gezien. De clubleiding van Liverpool zijn fantastische mensen die al jaren in het vak zitten. Ze weten waar ze over praten. Ze zijn bereid om mee te denken, maar zaken mogen nooit ten koste van eigen supporters en veiligheid gaan, zo zitten ze erin. Zij willen niet buiten een uitvak treden door bijvoorbeeld te werken met afscheidingen gemaakt door stewards.
Er zijn de volgende vragen gerezen;
• Welke inspanning heeft FC Utrecht gedaan (en wanneer) om extra kaarten voor FC Utrecht fans te bemachtigen?
quote:
Op 20 september heeft onze manager operations een schriftelijk verzoek gedaan aan Liverpool voor extra 1500 kaarten. Zelf heb ik ook op 18 september eenzelfde verzoek uitgedaan. Daarnaast is de zaak ook nog op de wedstrijddag 30e september in Utrecht aan de mensen van Liverpool voorgelegd en zij gaven nogmaals aan dat het niet mo0gelijk is om ons van extra kaarten te voorzien.
• Wanneer (welke datum) is er definitief bekend geworden dat er geen extra kaarten vrijkwamen voor FC Utrecht fans?
quote:
Het antwoord op onze verzoeken van 18 en 20 september week niet af van het antwoord dat wij op de 30e september kregen toen wij dit nogmaals met Liverpool hebben besproken en dus nogmaals het verzoek voor extra kaarten hebben gedaan. Het laatste antwoord is dus de 30e geweest.

Overigens, allerlei kruisverbanden die nu worden gelegd op internet met de oproep naar onze supporters afgelopen donderdag “geen vuurwerk” want dan krijgen we misschien extra kaarten voor de wedstrijd op de 15e slaat nergens op. Weet niet wie dat verzint maar laten we ons bij de feiten houden!
In uw bericht stelt u dat regelgeving het niet mogelijk maakt om meer dan 5% van de stadioncapaciteit beschikbaar te krijgen voor bezoekende fans. Gelet op deze verwijzing dient dit te duiden op de 5% regeling welke in het UEFA reglement is vastgelegd. Daarnaast vindt deze wedstrijd plaats onder de regie van de UEFA waardoor de regelgeving van de UEFA in beginsel altijd van toepassing is. Deze reglementen (UEFA Stadium Infrastructure Regulations 2010) kennen de volgende regelgeving voor de toekenning van het minimum aantal kaarten voor bezoekende fans:


UEFA Stadium Infrastructure Regulations 2010
Article 16 - Visiting supporters
At least five per cent of the total stadium capacity must be available exclusively for visiting supporters in a segregated area of the stadium.

In uw berichtgeving stelt u daarnaast dat het niet mogelijk is om meer dan 5% aan kaarten te bemachtigen, terwijl het UEFA reglement minimaal 5% toeschrijft. U zult begrijpen dat hier sprake is van een wezenlijk verschil.

Dit laatste feit in combinatie met de bereidwilligheid van de clubleiding van Liverpool om mee te werken moeten het toch mogelijk maken om binnen bestaande regelgeving extra kaarten te bemachtigen voor de wedstrijd op 15 december aanstaande.

In dat kader de volgende vragen:
• Klopt het dat de UEFA Stadium Infrastructure Regulations 2010 op de wedstrijd van toepassing zijn en u naar deze reglementen verwijst in uw bericht op uw website op 1 oktober? Indien dit niet het geval is; naar welke regelgeving verwijst u dan?
quote:
Ja natuurlijk zijn de regels van de UEFA van toepassing en dient een club tenminste 5% aan de bezoekende club te geven. Echter Liverpool heeft precies 1 sectie van 2400 voor dergelijke wedstrijden (onder de voorwaarde “segregated area, ofwel uitsector, afgescheiden van eigen supporters), de rest van de kaarten gaan dus naar hun eigen fans. Let wel: Zij moeten nog beginnen met de kaartverkoop voor 15 december en willen hun eigen fans niet op voorhand al korten.
Wij houden ons ook aan de 5% en gaan ook niet ten koste van onze supporters bijvoorbeeld de hele cityside beschikbaar stellen aan Liverpool. Dat doe je pas als je merkt dat de kaartverkoop niet loopt. Maar wat ik al zeg, Liverpool moet zelfs nog beginnen met de kaartverkoop naar hun eigen supporters.
• Wat is uw interpretatie van artikel 16 van het UEFA Stadium Infrastructure Regulations 2010 op dit punt?
quote:
Dat Liverpool geeft waar de tegenstander recht op heeft, namelijk de 5% en daar is hun infrastructuur van het stadion ook op ingericht.
• Bent u bereid om op basis van deze informatie in gesprek te treden met Liverpool FC over uitbreiding van het aantal kaarten?
quote:
Zoals gezegd hebben we dit reeds meerdere malen gedaan en op de wedstrijddag laatst nog zeer uitgebreid, face to face. Maar tot nu toe levert dat helaas niet het gewenste resultaat, maar je kunt Liverpool er niet van betichten dat zij zich niet aan afspraken houden. We kunnen hoog of laag springen maar als Liverpool het niet wil, hoe bereidwillend zij ook zijn, dan houdt het op.
Wij hopen op een spoedig antwoord en zien deze met belangstelling tegemoet. Voor het beantwoorden van onze vragen danken wij u alvast hartelijk.

Met een sportieve groet,

Het beheer van het UtregForum.nl

Reactie UtregForum:
quote:
Geachte heer van Dop,

Allereerst hartelijk dank voor uw snelle reactie. Naar aanleiding van uw reactie vragen wij u nogmaals aandacht voor het volgende.

U geeft aan dat er, indien er overeenstemming met Liverpool FC kan worden bereikt over het afnemen van extra kaarten, mogelijkheden liggen. Het UEFA-reglement staat dit immers toe. Echter op dit moment zou Liverpool FC, ondanks een drietal contactmomenten en een bereidwillige houding van FC Utrecht, daar niet aan mee willen werken. Liverpool FC wil op voorhand niet de eigen supporters benadelen nu nog niet duidelijk is hoe de verkoop daar zal gaan lopen. Daarnaast zou de club niet buiten het 'uitvak' willen treden
door te werken met afscheidingen en stewards.

Wij kunnen het argument over het uitbreiden over het 'uitvak' echter niet goed plaatsen. Liverpool FC beschikt over een 'flexibel uitvak', waarbij juist
gewerkt wordt met netafscheidingen en inzet van stewards. Liverpool FC kent niet een dergelijk uitvak zoals wij dat kennen bij FC Utrecht en elders in Nederland.

Daarentegen hebben wij wel het volle begrip voor het standpunt van Liverpool FC om de eigen supporters eerst de kans te geven kaarten af te nemen. Naar verwachting zal de kaartverkoop daar deze maand starten.
Echter, gelet op de kaartverkoop voor de thuiswedstrijd tegen Steaua Boekarest, waar slechts 25.000 kaarten waren afgenomen, verkeren wij in de veronderstelling dat ook de wedstrijd tegen FC Utrecht bij lange na niet uitverkocht zal geraken. Mogelijk zal meespelen dat het in de lijn der verwachting ligt dat Liverpool FC tegen die tijd al geplaatst is.

Dit brengt ons bij de volgende vraag:
• Bent u bereid om bij Liverpool FC, op zeer korte termijn, nogmaals het verzoek neer te leggen om de eerder gedane verzoeken in heroverweging te nemen wanneer blijkt dat de voorverkoop voor Liverpool fans tegenvalt. Het toekennen aan extra plaatsbewijzen voor supporters van FC Utrecht werkt in deze dan niet nadelig voor de eigen supporters van Liverpool FC.

Indien Liverpool FC in dat stadium allicht wel bereid is om het verzoek opnieuw te bekijken zou dit een uitkomst bieden voor degene die al wel een reis geboekt en betaald hebben, maar nog niet de beschikking hebben over een wedstrijdkaart. Bovendien kan er mogelijk in dat stadium nog voorkomen worden dat er grote groepen supporters van FC Utrecht in Liverpool-vakken terecht komen. Zowel de club Liverpool FC als de club FC Utrecht lijken hierbij gebaat.

Tot slot hebben wij in het kader van onze mailwisseling de volgende vraag:
• Heeft u er bezwaren tegen dat onderhavige correspondentie wordt gepubliceerd op het forum. U zult begrijpen dat wij onze leden hierover willen informeren.

Wij hopen wederom op een spoedig antwoord en zien deze met belangstelling
tegemoet. Voor het beantwoorden van onze vragen danken wij u alvast
hartelijk.
Reactie Van Dop:
quote:
Ja, daar ben ik altijd toe bereid maar dat moet dan wel op het moment dat verkoop voor liverpool supporters is gestart en dus tegenvalt.
En ja maak mijn antwoorden maar openbaar op het forum.

Gr/jan willem
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:27:23 #134
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_87131924
Lekker Utreg
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_87132206
Haha lekker dit!

Vooral het tijdrekken wat 020 normaal doet tegenze gebruikt, genieten! suarez die blijkbaar jaloers is op de Steek en zelf keeper gaat spelen :')

Wel wat geluk gehad, maar pingels waren terecht. Mulenga weer 4 kansen verkut, maar ja. Toch lekker!!
pi_87132267
Gewoon een verdiende overwinning, beste kansen waren voor Utrecht.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_87132317
Tja we hadden inderdaad nog een flink aantal goede kansen... Lekker ook dat ze juist dit weekend gratis eredivisie live hadden; ik wilde eigenlijk aan het werk, maar ja....

Mijn collega (410-er) donderdag: "Eerst afgemaakt worden door liverpool om vervolgens weggespeeld te worden in de arena" Aangezien ik er woensdag weer zou zijn zou hij mijn hele kamer versieren met ajax en liverpool valggen... _O-

Wat is dit toch heerlijk *O*
pi_87132492
VI.nl:

quote:
Als we naar thuis- én uitduels kijken, maakte FC Utrecht een einde aan een serie van 25 competitiewedstrijden zonder nederlaag. De club uit de Domstad was op 6 december 2009 de laatste die de Amsterdammers in competitieverband over de knie legde (2-0 in De Galgenwaard).
Wij zijn de angstgegner van Ajax *O*
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:45:07 #139
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_87148385
Ik vind Nesu de laatste tijd zwaar tegenvallen.. -O-
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_87160327
Ben ik de enige die Mulenga, los van een paar gemiste kansen, de laatste wedstrijden erg sterk vind spelen? Tegen Liverpool en Ajax vond ik hem echt beresterk in de duels. Die kans tegen Liverpool vlak voor tijd mist ie op een haar na maar creeert ie wél helemaal zelf door z'n inzet, menig spits was niet eens achter die bal aan gelopen.
pi_87160445
Een spits moet scoren. Punt.

Zo zwart/wit is het bij mij. Sorry.
pi_87160508
Hij is inderdaad sterk in de duels en werkt hard, maar hij moet toch echt beter gaan passen en doelpunten gaan maken. Daar schiet hij toch echt nog te kort in. Die kopbal gisteren tegen Ajax moet er gewoon in.

Toch wel heerlijk die 3 punten uit Amsterdam!
pi_87160698
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 09:50 schreef Stampie22 het volgende:
Ben ik de enige die Mulenga, los van een paar gemiste kansen, de laatste wedstrijden erg sterk vind spelen? Tegen Liverpool en Ajax vond ik hem echt beresterk in de duels. Die kans tegen Liverpool vlak voor tijd mist ie op een haar na maar creeert ie wél helemaal zelf door z'n inzet, menig spits was niet eens achter die bal aan gelopen.
Nee hoor, ik vind m ook sterk spelen, hij zorgt voor enorm veel gevaar ook al scoort ie nooit.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_87160809
Hij speelt en is sterk, maar het is wel een echt gemis dat hij gewoon niet kan scoren. Daar moet ie toch wat aan doen.
  maandag 4 oktober 2010 @ 10:15:55 #145
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_87160939
Winnen van Ajax is altijd fijn ;)
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
pi_87161003
Mulenga is zeker beresterk, maar niet scoren als spit is echt een no-go. En zolang Van Wolfswinkel ook niet echt balvast is (naar mijn mening), blijft het toch een probleem voor Utrecht.

Zet Mulenga maar eens aan de kant en laat Wolf en Demouge eens samen in de spits staan.

Maar genoeg negativiteit! Wat een genot om al mijn collega's te treiteren vandaag!! Utrecht is niet alleen de baas van Europa... Nu ook van Amsterdam hihi!
pi_87161164
Ik weet niet of jullie het goed hebben gezien, maar Mulenga speelt als een verkapte rechtsbuiten, niet als spits.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_87161804
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 10:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik weet niet of jullie het goed hebben gezien, maar Mulenga speelt als een verkapte rechtsbuiten, niet als spits.
Zo speelt hij wel, maar in principe IS het toch een spits? En het is altijd al een probleem geweest bij hem.

Ben ook nog steeds van mening dat ook van Wolfswinkel teveel kansen nodig heeft (hoewel hij natuurlijk wel als een malle scoort nu, maar toch) en dat gecombineerd is toch een probleem(pje).
pi_87172104
Mulenga speelt erg sterk maar die kansen moeten er gewoon in, klaar.
pi_87176044
Heerlijke overwinning gister in De Arena. Ook dik verdiend en jammer dat die 0-3 niet viel.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')