abonnement Unibet Coolblue
pi_86720343

Play

Farmville is hét spel van Facebook waarbij je je eigen farm kan aanmaken om er vervolgens veel verschillende crops op te planten, het naar je eigen smaak in te richten én ook nog eens bomen en dieren kan oogsten.


XP - Je krijgt voor het aankopen van bepaalde items een hoeveelheid XP.
Deze XP heb je nodig om te kunnen levelen. In totaal zijn er 90 levels.

Ribbons - Je kan verschillende ribbons halen, door bepaalde hoeveelheden te voltooien.
Hieronder valt bijvoorbeeld: 50 buren toevoegen aan je farm, of zoveel soorten bomen te oogsten.
Op het moment zijn er 37 ribbons, maar er zullen er vast nog wel een aantal bij komen.

Masterys - De mastery kan je zien in de Market, dat is het balkje onder de crops hun foto en die 3 sterren.
Als je met je muis op dat balkje gaat staan krijg je te zien hoeveel je van die soort moet oogsten om dan de eerste mastery ster te halen. Je kan ook zien hoe ver je bent, die balk wordt langzamerhand blauw.
Als je een ster hebt gehaald krijg je een hoeveelheid xp.

Bushels - Als je gewassen oogst kun je bushels van dat gewas krijgen. Voor 30.000 coins kun je een marktkraampje kopen waarin je je bushels voor een bepaalde tijd kunt aanbieden. Als anderen een bushel van je kopen kun als beloning kiezen uit coins, XP of fuel. Zelf kun je ook bushels van anderen pakken, dit kost je (vooralsnog) niets. Als je bij voorbeeld grapes oogst en net voor het oogsten een grape bushel activeert dan krijg je dubbele masterypunten. Ook zijn bushels nodig om producten te produceren in je crafting building, lees hier meer over bij "goods".

Goods - Goods zijn producten die je in kunt leveren voor fuel, hoe hoger het level van het product hoe meer fuel het oplevert. In een crafting building, dat kan een bakkerij een wijnboerderij of een spa zijn, kun je goods maken om ze daarna te verkopen aan je buren. Goods maak je van verschillende bushels die je bij je buren kunt pakken, elk product heeft andere bushels nodig. Elke keer als je een product maakt of verkoopt kan het een level omhoog gaan, dat houdt in dat ze duurder voor je buren zijn om ze te kopen maar ook dat ze meer fuel opleveren. Als een bepaalds aantal goods een level omhoog zijn gegaan kan je je crafting building upgraden met coins.

Co-op - Het samen boeren. Met een aantal mensen moet je zo snel mogelijk een opdracht voltooien voor een beloning in de vorm van xp en coins, en daarnaast een aparte beloning bij het behalen van een gouden medaille. Je kan Co-ops joinen via de wall of via de co-op knop in het spel zelf. Voor meer info: klik hier.


De Dairy Farm - Deze stal is bedoeld voor koeien, en heeft ruimte voor 20 koeien. Als je er een stier bij plaatst heb je kans op kalfjes. De kalfjes kunnen overigens NIET in de Dairy Farm.

De Chicken Coop - Deze opslag is bedoeld voor kippen, en heeft ruimte voor 20 kippen.
Sinds kort is deze opslag ook uit te breiden tot een opslag van 60 kippen. Deze stal heeft ruimte voor 20 kippen, van allerlei soorten. Het voordeel van deze stal is dat het eieren kan produceren. Als je een ei weet te produceren uit je Chicken Coop kan je deze posten op je startpagina. Iedereen die een ei open maakt, kan allerlei verschillende cadeautjes krijgen.

Horse Stable - Deze stal is bedoeld voor paarden, en heeft ruimte voor 20 paarden. Sinds kort is hij in stappen uit te breiden naar ruimte voor 40 paarden. Bij het oogsten van deze stal maak je kans op verschillende bonussen. Als je een stallion in je stal zet (via de feed) dan heb je kans op een veulentje. Het leuke aan deze stal is dat je hem zelf moet opbouwen. Je moet 50 items verzamelen om de stal compleet te krijgen en te kunnen gebruiken voor je paarden. Via hulp van vrienden kan je je stal zo snel mogelijk af maken.

Deze 50 items zijn opgedeeld in de volgende categoriën:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Harness
- Horseshoe

De Nursery - Een speciale stal voor kalfjes en veulens. De Nursery is net als de Horse Stable een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Blanket
- Bottle

Je kalfjes en veulens kunnen opgroeien in de Nursery tot volwassen beesten die je dan weer in je Dairy Farm of Horse Stable kunt zetten Als je in de Nursery kijkt en met je muis over de verschillende beesten gaat kun je zien waarin ze opgroeien. Want ze veranderen niet per definitie in een volwassen versie van hun soort. Je moet het volgroeide jong wel vervangen voor een nieuw exemplaar.

De Beehive - Je kunt nu ook bijen verzamelen in de daarvoor bestemde Beehive, deze wordt steeds groter naarmate er meer bijen in zitten. Ook de Beehive is een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de categoriën:
- Smoker
- Bees wax
- Wooden board
- Brick
- Nail

Om de bijen te kunnen verzamelen in je Beehive moet je eerst een "Queen Bee" vinden, deze kun je vinden tijdens het fertilizen van land van je buren óf bij het oogsten van bloemen op je eigen farm. De bijen zelf kun je krijgen door gifts van je buren of door ze te kopen van FC. Het nut van de bijen is dat je pollinated seeds (bestuivde zaden) krijgt van crops die gefertilized zijn. Ze zorgen ervoor dat je Pollinated crops krijgt in je market waarmee je een grotere kans krijgt dat je meer bushels bij het oogsten van die crops vind.

De Pigpen - Sinds kort is het mogelijk om je varkens onderdak te geven in dit hok, in totaal is er ruimte voor 20 varkens. Ook de Pigpen is een verzamelgebouw waarvoor je ditmaal maar 30 items moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de volgende 3 categoriën:
- Brick
- Nail
- Wooden board

De Garage- Je kunt hier niet alleen al je voertuigen kwijt maar je kunt ze hierin ook nog eens upgraden! Door vehicle parts (die je kan krijgen als gifts van buren) toe te voegen aan je voertuig kun je ervoor zorgen dat ze over een groter stuk land hun werk doen, stel je tractor kan 2x2 ploegen en je upgrade hem één keer dan kan hij 2x3 ploegen! De maximale grote dat je je voertuig kan laten ploegen is 9x9. Vanaf level 20 kun je de garage in de farmers market kopen voor 50.000 coins, daarna moet je nog eens 30 items verzamelen om hem op te kunnen bouwen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Brick
- Nail
- Wooden board

Storage Cellar - Dit is een opslagplaats die weinig plaats in beslag neemt maar die ervoor zorgt dat je tot maarliefst 500 spullen kan opslaan. Hier moet je natuurlijk wel iets voor doen. Door shovels toe te voegen vergroot je het aantal spullen die je kwijt kan, elke shovel zorgt voor 1 plekje ruimte meer. Het leuke is dat je ook prijzen kan claimen met je shovels, zo kun je bijv. voor 60 shovels een miner sheep claimen en voor 200 shovels een antique tractor!


FarmVille Calculator
FarmVille Wiki
FarmVille Freak
Hoeveel moet ik planten voor ik een mastery haal?


Wanneer je level 10 bereikt kan je collections verzamelen. Onderdelen hiervoor vind je bij vrienden of op je eigen farm. Zodra je een collection compleet hebt kan je deze op je prikbord of op het forum plaatsen zodat anderen hier weer een collectible door krijgen.
Complete Handleiding
Uitleg Firefox
Uitleg Chrome
Uitleg Internet Explorer


Als buren kan je elkaar gifts sturen. Wil je een gift versturen die niet in je lijstje staat?
Gebruik dan deze handleiding.

FOK!kers op farmville:

! Je wordt vriendelijk verzocht bij het toevoegen van een van deze personen erbij te vermelden dat je van FOK! bent en/of dat het voor FV is !

Borisz
Buurvrouw_Rietman
CasB
Cat22
DjFrodo
Gateway
Hara
just me
Krioro
liesje1979
Morrisz
NelisZ
Nizno
Lienzz
Lorteti
Peekies
Pindanoot
Pisces29
ry4life
sbientje
Sjowhan
Solique
TJV
Tombolafan
Trainfreak

Wel meespelen maar niet al je gegevens blootgeven?
Hier kun je tips over de privacy settings voor Facebook en Farmville vinden.


Deze OP is hier te vinden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 september 2010 @ 18:32:32 #2
163650 Greys
pi_86720390
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:29 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb je twine aan mijn collectie twine toegevoegd. :)

En Hara vindt harkjes heeeeel bijzonder. :P
Ja, alleen jammer dat Hara gloves kreeg :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 22 september 2010 @ 18:33:10 #3
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86720415
Stash Centipedes: http://apps.facebook.com/(...)B%2Akey%2A%7D&ref=nf

Fertilize All: http://apps.facebook.com/(...)B%2Akey%2A%7D&ref=nf

Heb net bijna 500 Dog Roses geoogst, maar kreeg geen bushels. Is 't d'r net zo een als die Pinto Beans en Lupines?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 14% gewijzigd door Xebber op 22-09-2010 18:42:14 ]
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_86720427
ik wilde liever shears ;)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86720511
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:32 schreef Greys het volgende:

[..]



Ja, alleen jammer dat Hara gloves kreeg :+
Ik weet het. >:)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_86721008
TerugVindBoerderie *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_86721293
ik krijg elke x blankets uit die mystery giften.. maar ik zou niet weten waarvoor ik ze nodig heb heb me nurserybarn al upgegrade :o 2x ;(
pi_86721456
Hoiii!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86721748
FV werkt hier nu niet meer }:| , laadbalkje blijft hangen op 3/4, meer mensen last van?

Kom er nu wel in maar tis wel traag :)

Nog maar een goud eitje dan:
http://apps.facebook.com/(...)R3iKpL8%2ChvJ&ref=nf

En yay je kan nu die schoolspullen in je rugzak doen zonder steeds naar de school te gaan *O*

[ Bericht 25% gewijzigd door ry4life op 22-09-2010 19:16:51 ]
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
pi_86722069
Sorry hoor blijf bezig hier :@ :@
Sheaaaaars *O*
http://apps.facebook.com/(...)rU7cMrMa28EJd&ref=nf
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  woensdag 22 september 2010 @ 19:13:27 #12
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86722119
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:12 schreef ry4life het volgende:
Sorry hoor blijf bezig hier :@ :@
Sheaaaaars *O*
http://apps.facebook.com/(...)rU7cMrMa28EJd&ref=nf
O+
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_86722135
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:12 schreef ry4life het volgende:
Sorry hoor blijf bezig hier :@ :@
Sheaaaaars *O*
http://apps.facebook.com/(...)rU7cMrMa28EJd&ref=nf
Fuck te laat :'(
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86722204
Jezus, link posten lukt me echt niet :P

edit:

Ah, kijken of dit werkt; Vehicle parts :P

http://apps.facebook.com/(...)TttgRYE0uUrob&ref=mf

[ Bericht 54% gewijzigd door Blistering op 22-09-2010 19:22:30 ]
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 22 september 2010 @ 19:20:33 #15
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86722433
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:15 schreef Blistering het volgende:
Jezus, link posten lukt me echt niet :P

edit:

Ah, kijken of dit werkt; Vehicle parts :P

http://apps.facebook.com/(...)2d9e40ce0e32bccbe056
Prima link, ze waren alleen weg, en ik gok d'r op dat je niet op "overslaan" hebt gedrukt, maar op "publiceren". :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_86722557
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:20 schreef Xebber het volgende:

[..]

Prima link, ze waren alleen weg, en ik gok d'r op dat je niet op "overslaan" hebt gedrukt, maar op "publiceren". :)
Ah, als ik op skip druk dan kan je alleen dingen claimen middels de link? Ook wel logisch, ik leer nog iedere dag :D Nu krijg ik wel fatsoenlijke links btw. Ook leuk om te weten, ook maar wat dingetjes sharen de komende dagen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2010 @ 19:34:36 #17
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86722973
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86723018
facebook is down hier ;(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2010 @ 19:36:16 #19
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86723036
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:35 schreef Mirjam het volgende:
facebook is down hier ;(
hier ook!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86723543
zo kan ik toch niet fatsoenlijk soggen?
Da gao nie nou!
pi_86723676
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:12 schreef ry4life het volgende:
Sorry hoor blijf bezig hier :@ :@
Sheaaaaars *O*
http://apps.facebook.com/(...)rU7cMrMa28EJd&ref=nf
*O* *O* _O_ _O_ _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_86724347
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86727200
Buren worden?
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2010 @ 21:22:21 #24
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86727874
FB gaat bij mij absoluut niet vlekkeloos :(
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86728215
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:09 schreef studiohans het volgende:
Buren worden?
Ja hoor http://www.facebook.com/profile.php?id=1474884239
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_86728381
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_86728989
ah dom, zaai ik anderhalf uurtje geleden nieuwe ghost chilli in... maar die is natuurlijk haske vergaan als ik morgen wakker word... maar ff wat anders doen :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2010 @ 21:50:01 #28
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86729351
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86729567
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:50 schreef just me het volgende:
Bugs collectie compleet;
http://apps.facebook.com/(...)G%2Aw%21qoksj&ref=nf
Ik moet nog een beetle & een ladybug :s)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86729612
>:O
You dream it, I live it.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 september 2010 @ 22:00:30 #31
163650 Greys
pi_86729894
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 23 september 2010 @ 01:02:41 #32
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86736508
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 23 september 2010 @ 06:35:43 #33
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86738698
Netjes! Ik heb wat eitjes en tuingereedschap meegenomen. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_86739080
idd netjes, ik heb ook wat eieren meegenomen :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86739583
Eventjes schrok ik, mcdonald items voor fv :')
http://farmvillefreak.com(...)alds-promotion-items
Maar gelukkig niet hier in nederland :P
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
pi_86739633
hoe vet is dat :D een mcdonalds dairy farm _O-
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86739998
Dat lijkt me echt vet :D
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86742498
FB bugged bij mij, hij zegt steeds dat er 21 FV gifts klaar staan als ik m'n farm wil laden, en als je dan op de request page komt staat er niets. Bahbah :(
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86742562
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:15 schreef Blistering het volgende:
FB bugged bij mij, hij zegt steeds dat er 21 FV gifts klaar staan als ik m'n farm wil laden, en als je dan op de request page komt staat er niets. Bahbah :(
dat is bij mij ook. Zijn misschien requests die je geignored hebt?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 23 september 2010 @ 11:57:38 #42
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86743877
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:18 schreef sbientje het volgende:

[..]

dat is bij mij ook. Zijn misschien requests die je geignored hebt?
ik heb wel meer dan 19 geingnored..... dus dan staat er bij mij een veel te laag aantal...

Maar goed dat soort nummertjes lette ik sowieso al nooit op....
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_86744386
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:18 schreef sbientje het volgende:

[..]

dat is bij mij ook. Zijn misschien requests die je geignored hebt?
Geen idee, vind het alleen irritant dat ik steeds 1x extra moet klikken om bij m'n farm te komen :P

* Blistering is liever lui dan moe :P
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86744582
Ik heb dat ook:o
maar ik krijg zegmaar de heletijd uit die soort van mystery gifts die je iemand kan sturen en dan krijgt ie wat die nodig heb, krijg ik blankets... maar die heb ik helemaal niet nodig!!!! ik heb alles al klaar van die nursery barn :')
  donderdag 23 september 2010 @ 13:23:08 #45
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86746774
Ik had weer eens niet door dat het topic dicht was :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 23 september 2010 @ 13:58:05 #46
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86748058
Heeft er iemand eigenlijk al een Rainbow Chicken gespot ergens?
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_86749423
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:58 schreef Xebber het volgende:
Heeft er iemand eigenlijk al een Rainbow Chicken gespot ergens?
vroeg ik me ook af :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † donderdag 23 september 2010 @ 16:02:43 #48
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86752730
Ik ben een rijst project begonnen, als jullie zin hebben...
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 23 september 2010 @ 16:11:13 #49
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86753086
Kunnen jullie me helpen aan wat Vehicle Parts? :)

http://apps.facebook.com/(...)d=vehiclepart&ref=nf
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_86753168
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:02 schreef just me het volgende:
Ik ben een rijst project begonnen, als jullie zin hebben...
ik kan vanavond wel meedoen, mocht je dan nog nodig heben :) Ik kijk wel even tegen die tijd :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86753231
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_86753256
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:58 schreef Xebber het volgende:
Heeft er iemand eigenlijk al een Rainbow Chicken gespot ergens?
Weet je wat die beesten kosten :r
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  donderdag 23 september 2010 @ 16:45:53 #53
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86754511
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:15 schreef Kimbell het volgende:

[..]

Weet je wat die beesten kosten :r
28 FV-Cash! ^O^

Maar je kan ze toch ook wel uit eieren krijgen?
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  donderdag 23 september 2010 @ 16:51:21 #54
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86754773
Mansion gekauft! *O*

5 Miljoen. :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_86755645
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:51 schreef Xebber het volgende:
Mansion gekauft! *O*

5 Miljoen. :')
Patser ;)
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  † In Memoriam † donderdag 23 september 2010 @ 17:32:08 #56
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86756392
Buggs collectie compleet;

http://apps.facebook.com/(...)D%2Aw%2Aroksj&ref=nf


Gefeliciteerd Xebber *)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86756563
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 23 september 2010 @ 17:43:53 #58
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86756790
ah crap...d rukte ik per ongeluk op een nail ipv op wat ik wilde drukken en nu ben ik toch mijn nursery aan het uitbreiden...
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86756882
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86762459
Boooo, moet nog een Cow Bell zien te vinden ergens om m'n collectie compleet te maken. :P
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86764964
hij doet het bij mij niet :%
  † In Memoriam † donderdag 23 september 2010 @ 20:57:49 #63
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86765171
Hij doet het bij mij weer wel *) weer niet

Geboren een holstein kalfje
http://apps.facebook.com/(...)48lFXtpoLLzVf&ref=nf

[ Bericht 1% gewijzigd door just me op 23-09-2010 21:06:57 ]
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † donderdag 23 september 2010 @ 21:06:10 #64
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86765587
dubbel :@
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86766682
facebook bij jullie ook weer down? -O-
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 september 2010 @ 21:28:11 #66
163650 Greys
pi_86766751
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:26 schreef Mirjam het volgende:
facebook bij jullie ook weer down? -O-
Yep. Als hij het maar niet té laat weer gaat doen, anders slaap ik al en zijn morgenochtend mijn blueberries verschrompeld :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_86767107
kut is dat, want dan word je doorverwezen naar farmville.com, maar daaer moet je eerst weer connecten met facebook voor je kan gaan spelen, dat schiet lekker op -O-
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † donderdag 23 september 2010 @ 21:47:46 #68
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86767910
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86769913
quote:
Dat schiet dus niet op als FB raar doet. ;(

quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:28 schreef Greys het volgende:

[..]



Yep. Als hij het maar niet té laat weer gaat doen, anders slaap ik al en zijn morgenochtend mijn blueberries verschrompeld :')
Blueberries en blackberries hier. :'(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † donderdag 23 september 2010 @ 22:29:28 #70
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86770167
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:24 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat schiet dus niet op als FB raar doet. ;(
[..]

Blueberries en blackberries hier. :'(
Ben al zo gewend om met mijn laptop op schoot tv te kijken en te FV-en :{
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86770224
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:29 schreef just me het volgende:

[..]

Ben al zo gewend om met mijn laptop op schoot tv te kijken en te FV-en :{
Same here. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_86770270
ik ga maar ff niet op truffeljacht
want dat kan ik dan toch nie posten. bleh :P
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 september 2010 @ 23:17:57 #73
163650 Greys
pi_86772302
quote:
Farmers, if you're experiencing trouble loading FarmVille on Facebook, please try www.farmville.com while these issues are sorted out. Wither will be off until all is well and your puppies will not get hungry and run away in the meantime, either. Happy farming!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_86772556
quote:
Thnx! Ik wilde je een thankyougift terugsturen, maar net voordat hij dan gaat laten zien wat ik mag sturen stopt hij er mee en blijft dan hangen... Gebeurt standaard hier, dus maar ff een gewoon bedankje :)

En de collectie natuurlijk: http://apps.facebook.com/(...)ITsvgPYq%28fU&ref=nf
Da gao nie nou!
  † In Memoriam † donderdag 23 september 2010 @ 23:37:53 #75
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86773062
Brutale mensen.... dezelfde persoon (niet van hier!!) die vorige keer opeens joinde staat er bij mij opeens wéér bij :D ik denk dat ik haar maar eens ga ontburen *)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86773150
Je hebt er toch geen last van :Z
You dream it, I live it.
  † In Memoriam † donderdag 23 september 2010 @ 23:40:52 #77
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86773172
Neuh geen last, vind het het alleen asociaal :W
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † donderdag 23 september 2010 @ 23:57:13 #78
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86773727
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 24 september 2010 @ 06:07:50 #79
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86777338
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:57 schreef just me het volgende:

country collectie compleet
http://apps.facebook.com/(...)PVG%28r_yoksj&ref=nf
Cowbeeeheeeel! *O*

Zo weer mijn dagelijkse ochtendrondje buren doen. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  vrijdag 24 september 2010 @ 06:44:36 #80
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86777395
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_86777901
Is er iemand vroeg wakker die zo een haiti schooltje wil (als je er niet met gemak aan kan komen he ;) )
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  vrijdag 24 september 2010 @ 08:17:54 #82
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86778017
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 08:09 schreef ry4life het volgende:
Is er iemand vroeg wakker die zo een haiti schooltje wil (als je er niet met gemak aan kan komen he ;) )
Vroeg wakker ben ik zeker, zo'n schooltje hoef ik niet. ^O^

Wel graag een zooi Vehicle Parts. http://apps.facebook.com/(...)d=vehiclepart&ref=nf :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_86778111
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 08:17 schreef Xebber het volgende:

[..]

Vroeg wakker ben ik zeker, zo'n schooltje hoef ik niet. ^O^

Wel graag een zooi Vehicle Parts. http://apps.facebook.com/(...)d=vehiclepart&ref=nf :)
Verzonden :D
Ik vraag vanmiddag nog wel eens over dat schooltje, moet zo weg...

Maar ik heb ontdekt dat er nu crafting jobs komen (zie bij de co-op het tabje crafting job) :)
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  vrijdag 24 september 2010 @ 08:25:31 #84
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86778118
Ik wil die peacock!!! Maar k heb drie FV-cash :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † vrijdag 24 september 2010 @ 09:35:06 #85
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86779252
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86779632
iemand nog op zoek naar een queen bee? :) en dan bedoel ik iemand die er nog geen heeft natuurlijk :D

http://apps.facebook.com/(...)%295dtS7ixnB-&ref=nf
hier is er een iig :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 24 september 2010 @ 10:16:48 #87
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86780341
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 24 september 2010 @ 10:53:11 #89
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86781453
quote:
Tweede vandaag. ^O^
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:12:25 #92
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86782027
quote:
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 10:53 schreef Xebber het volgende:
Tweede vandaag. ^O^
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 24 september 2010 @ 11:36:14 #93
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86782809
quote:
yeah :D
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_86783653
Booo, steeds te laat voor cow bell :(
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 24 september 2010 @ 12:00:24 #95
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86783710
Iemand nog wat Pumpkin bushels over? :)

http://apps.facebook.com/(...)B%2Akey%2A%7D&ref=nf
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_86783787
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:00 schreef Xebber het volgende:
Iemand nog wat Pumpkin bushels over? :)

http://apps.facebook.com/(...)B%2Akey%2A%7D&ref=nf
Done :)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 24 september 2010 @ 12:19:08 #97
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86784375
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:00 schreef Xebber het volgende:
Iemand nog wat Pumpkin bushels over? :)

http://apps.facebook.com/(...)B%2Akey%2A%7D&ref=nf
verzendt ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 24 september 2010 @ 12:38:18 #98
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86785017
Thanks. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_86785677
Ben een Sowing Seeds for Haiti co-op begonnen, dus mochten er mensen nog interesse hebben in een groene harvester ;)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86786169
You dream it, I live it.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 24 september 2010 @ 15:29:21 #101
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86791956
Wipwap gepakt :@ ^O^ *O*
Wil je er wat voor terug? Schoolgebouw heb je zeker al :)
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 24 september 2010 @ 15:39:42 #103
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86792187
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:34 schreef ry4life het volgende:
Wipwap gepakt :@ ^O^ *O*
Wil je er wat voor terug? Schoolgebouw heb je zeker al :)
nope heb ik nog niet... maar wil ik ook niet... vind ik niet mooi ;)

Dus dan beland hij toch maar saai in de kelder.......


Hoef er niets voor terug dus :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_86792300
Ik wil ook een wipwap. ;(

*gaat ijverig doorsparen*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 24 september 2010 @ 15:43:29 #105
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86792326
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik wil ook een wipwap. ;(

*gaat ijverig doorsparen*
Zullen we elkaar een wipwap geven, ik wil m ook nog en dan hebben we er twee.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86792368
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:43 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Zullen we elkaar een wipwap geven, ik wil m ook nog en dan hebben we er twee.
Ja! *O* O+

Ik moet nog wel even sparen, heb nu ongeveer de helft van de supplies binnen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 24 september 2010 @ 15:46:26 #107
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86792458
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:44 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ja! *O* O+

Ik moet nog wel even sparen, heb nu ongeveer de helft van de supplies binnen.
Dit gaat bij mij ook veel langzamer dan eerdere acties :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86792508
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:39 schreef Nizno het volgende:

[..]

nope heb ik nog niet... maar wil ik ook niet... vind ik niet mooi ;)

Dus dan beland hij toch maar saai in de kelder.......

Hoef er niets voor terug dus :)
Aha, gewoon zeggen als je een keer iets nodig hebt hoor :D

Is er dan iemand anders die een schoolgebouw wil, moet hem toch kwijt :s)
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
pi_86792774
no thankx, ik heb hetzelfde als nizno, wat moet ik met zo'n schoolgebouw :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86792947
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:47 schreef ry4life het volgende:

[..]

Aha, gewoon zeggen als je een keer iets nodig hebt hoor :D

Is er dan iemand anders die een schoolgebouw wil, moet hem toch kwijt :s)
Ik wil hem wel :@
Wil je er iets bepaalds voor terug?
pi_86792973
Ik ben vandaag trouwens JARIG :D *O*
pi_86793040
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:00 schreef Peekies het volgende:
Ik ben vandaag trouwens JARIG :D *O*
hiephoi! ik ga je een cadeautje sturen dan! wat is je facebook naam? :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86793150
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:02 schreef sbientje het volgende:

[..]

hiephoi! ik ga je een cadeautje sturen dan! wat is je facebook naam? :D
Cadeautjes :D

Ik zal kijken of ik zelf nog iets te trakteren heb...
Maar mijn naam is Mick (+ de eerste vier letters van m'n username ;))
pi_86793249
ja dan weet ik het. okee!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86793274
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:59 schreef Peekies het volgende:

[..]

Ik wil hem wel :@
Wil je er iets bepaalds voor terug?
Nee hoor hoef niets terug, zal hem zo sturen naar je!
En van harte gefeliciteerd *O* *O* *O*
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
pi_86793582
Bedankt!! :D
pi_86793707
Ik trakteer... cream draft foals :D

http://apps.facebook.com/(...)&key=%7B%2Akey%2A%7D
pi_86793859
Dan gooi ik er silver foals bij:
http://apps.facebook.com/(...)08%2904ktE33x&ref=nf
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
pi_86794545
Gebruikt iemand deze autoklikker?

http://farmvilleapps.tk/
pi_86794691
:') Autoklikker, wat voor zin heeft het dan nog om te spelen _O-

Sowieso raar om met je eerste post op dit forum met zo;n linkje aan te komen :N
You dream it, I live it.
pi_86795159
Iemand die het durft uit te proberen eigenlijk? Ben nu ook wel nieuwsgierig maar ben bang dat het vol virussen zit ;(
You dream it, I live it.
pi_86795166
een autoklikker :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86795194
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:57 schreef Meddo het volgende:
Iemand die het durft uit te proberen eigenlijk? Ben nu ook wel nieuwsgierig maar ben bang dat het vol virussen zit ;(
ik ga het zeker niet proberen nee...
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86795265
Nee, wij spelen het 'echt'.

Ik heb blijkbaar een veld vol broccoli gezaaid. :D ;( Ik wilde sugar cane. :')

Nu heb ik dus 2 dagen niks te oogsten terwijl ik tussendoor best op mijn farm kan komen. Ah well, dan heb ik die mastery ook bijna binnen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_86795497
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 17:00 schreef Cat22 het volgende:
Nee, wij spelen het 'echt'.

Ik heb blijkbaar een veld vol broccoli gezaaid. :D ;( Ik wilde sugar cane. :')

Nu heb ik dus 2 dagen niks te oogsten terwijl ik tussendoor best op mijn farm kan komen. Ah well, dan heb ik die mastery ook bijna binnen.
dat is wel naar ja, ik heb ook heel veel gewassen nog niet gemastered, omdat je dan 2 dagen niets hoeft te doen, daar vind ik niets aan.. Ik denk dat ik dan maar 1/3e delen ga doen en om de beurt inzaaien ofzo... :D hele planning!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 24 september 2010 @ 18:55:04 #127
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86799929
Gelukkig heb ik al die lange dingen al gedaan. Het kortste wat ik kan doen is 6 uur, en 't langste 1 dag. :')

Nu nog maar 13 dingetjes te masteren, rest is al klaar. :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_86800053
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 17:06 schreef sbientje het volgende:

[..]

dat is wel naar ja, ik heb ook heel veel gewassen nog niet gemastered, omdat je dan 2 dagen niets hoeft te doen, daar vind ik niets aan.. Ik denk dat ik dan maar 1/3e delen ga doen en om de beurt inzaaien ofzo... :D hele planning!
Lange gewassen zijn ideaal voor als je het druk hebt. Hoef je niet iedere dag naar je farm. En dan maar meteen een heel veld, want met 1/3 schiet je ook niet veel op.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_86800065
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:55 schreef Xebber het volgende:
Gelukkig heb ik al die lange dingen al gedaan. Het kortste wat ik kan doen is 6 uur, en 't langste 1 dag. :')

Nu nog maar 13 dingetjes te masteren, rest is al klaar. :')
Wauw! Ik moet nog zeker de helft. Maar ik heb geen haast. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 24 september 2010 @ 19:13:16 #130
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86800663
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:58 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wauw! Ik moet nog zeker de helft. Maar ik heb geen haast. :)
Ik ook niet. :)

Vier oktober speel ik 't precies 1 jaar, en op een paar dagen na heb ik continu dingen op mijn velden gehad. Het is eigenlijk debiel wat je in 1 jaar allemaal haalt. Neem bijvoorbeeld de High Roller, daar staat bij mij bijna 52 miljoen. Cream of the Crop, bijna 200.000, en zo zijn d'r nog wel meer dingen.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_86800723
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 19:13 schreef Xebber het volgende:

[..]

Ik ook niet. :)

Vier oktober speel ik 't precies 1 jaar, en op een paar dagen na heb ik continu dingen op mijn velden gehad. Het is eigenlijk debiel wat je in 1 jaar allemaal haalt. Neem bijvoorbeeld de High Roller, daar staat bij mij bijna 52 miljoen. Cream of the Crop, bijna 200.000, en zo zijn d'r nog wel meer dingen.
Het kan sneller hoor.. na een half jaar hoef ik er nog maar 5 en heb er al 70 :s)
You dream it, I live it.
pi_86800746
1 jaar al, phoe hee :). Ik speel nu precies een week en ben level 26.. Haha, ach ja. Het blijft wel een tof spelletje :)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86800878
Ik heb werkelijk geen idee wanneer ik ermee ben begonnen :o
Even nadenken hoor....
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  vrijdag 24 september 2010 @ 19:23:54 #134
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86801186
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 19:14 schreef Meddo het volgende:

[..]

Het kan sneller hoor.. na een half jaar hoef ik er nog maar 5 en heb er al 70 :s)
Een jaar geleden mocht je nog blij zijn met 250 XP op een dag bijvoorbeeld. Tegenwoordig haal je met een beetje moeite minimaal het tienvoudige.

En een tijd terug hebben ze heel wat masteries flink ingekort. Ik heb nog 15.500 Raspberry's handmatig zitten ploegen, zaaien en oogsten bijvoorbeeld. Vandaar ook mijn verwarring van de week over die Wheat. Ik was in de veronderstelling dat die nog steeds 3 dagen duurde in plaats van de 12 uur nu. :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Xebber op 24-09-2010 19:29:23 ]
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 september 2010 @ 19:24:53 #135
163650 Greys
pi_86801582
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:58 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Lange gewassen zijn ideaal voor als je het druk hebt. Hoef je niet iedere dag naar je farm. En dan maar meteen een heel veld, want met 1/3 schiet je ook niet veel op.
ik heb geen leven, dus ik ben blij als ik iedere dag naar mijn farm kan _O-
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 september 2010 @ 19:33:20 #137
163650 Greys
pi_86801607
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 september 2010 @ 19:40:13 #138
163650 Greys
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 24 september 2010 @ 19:46:01 #139
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86802110
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 19:32 schreef sbientje het volgende:

[..]

ik heb geen leven, dus ik ben blij als ik iedere dag naar mijn farm kan _O-
en dan daar al je buren weer te zien.... ben je meteen sociaal ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_86802147
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 19:46 schreef Nizno het volgende:

[..]

en dan daar al je buren weer te zien.... ben je meteen sociaal ;)
Ja, schijten bij de buren, dat doet je sociale leven goed. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_86802501
Fertilize all
http://apps.facebook.com/(...)B%2Akey%2A%7D&ref=nf

oh, ik had coppers en painted ladys *O*
You dream it, I live it.
  vrijdag 24 september 2010 @ 19:55:23 #143
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86802540
6 Emperors, 3 Painted Lady's en 1 nuttige Swallowtail. :')

Bijna alles laten liggen dus. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_86802729
Moet ook nog een Swallowtail om m'n collectie compleet te krijgen..
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86802738
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 19:55 schreef Xebber het volgende:
6 Emperors, 3 Painted Lady's en 1 nuttige Swallowtail. :')

Bijna alles laten liggen dus. :)
hahaha, het spijt me verschrikkelijk :P
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86802789
2 Swallowtails en een coppertje meegepakt. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:06:16 #147
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86803027
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_86803120
cowbell *O*

eitjes heb ik niet maar ik zal ze hier posten als ik langs mijn buren ga :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 september 2010 @ 20:09:10 #149
163650 Greys
pi_86803137
Ik heb alle eitjes van mijn ronde buren hierboven al gepost :)
Heb je zelf al chickies gevoerd Xeb?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:09:43 #150
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86803167
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:09 schreef Greys het volgende:
Ik heb alle eitjes van mijn ronde buren hierboven al gepost :)
Heb je zelf al chickies gevoerd Xeb?
Jup, ze staan nu af te wassen.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_86803765
You dream it, I live it.
pi_86803785
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:09 schreef Xebber het volgende:

[..]

Jup, ze staan nu af te wassen.
LOL
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 september 2010 @ 20:28:51 #155
163650 Greys
pi_86803999
Ik kan bij jou niets pakken omdat je me nooit als vriendje hebt geaccepteerd.

:'(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_86804039
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:28 schreef Greys het volgende:
Ik kan bij jou niets pakken omdat je me nooit als vriendje hebt geaccepteerd.

:'(
Same :'(
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86804087
Oh wat jammer :*
You dream it, I live it.
pi_86804197
Ik ben net de peanutbutter& jelly coop gestart.
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:38:39 #159
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86804396


O+ Thnx Meddo.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_86804413
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_86806560
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_86807001
weer emperor :(
You dream it, I live it.
  vrijdag 24 september 2010 @ 21:32:51 #163
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86807054
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:30 schreef Meddo het volgende:
Oh wat jammer :*
_O-
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86807056
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:31 schreef Meddo het volgende:
weer emperor :(
Inderdaad ;( Me wants Swallowtail!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86807932
de cowbell waar ik zo blij mee was, was in mijn giftbox ineens een spigot geworden :'( zo verdrietig is at altijd!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86808942
Verdrietig? Een grof schandaal is het. Outrage! :(
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_86809806
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 22:10 schreef Kimbell het volgende:
Verdrietig? Een grof schandaal is het. Outrage! :(
een gotspe :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 24 september 2010 @ 23:26:30 #168
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86812574
even een waarschuwing,
ik merkte het ook al op de ipad... maar nu ook met het in the game accepteren van gifts... doe de bushels niet in de game accepteren.. want dan staan ze doodleuk in je giftbox en krijg je ze niet in je crafting/marktstal......

ik ben nu dus 4 lavendel kwijt geraakt en eerder ook al een keer 4 op de ipad.......

aardbei
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_86812665
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:26 schreef Nizno het volgende:
even een waarschuwing,
ik merkte het ook al op de ipad... maar nu ook met het in the game accepteren van gifts... doe de bushels niet in de game accepteren.. want dan staan ze doodleuk in je giftbox en krijg je ze niet in je crafting/marktstal......

ik ben nu dus 4 lavendel kwijt geraakt en eerder ook al een keer 4 op de ipad.......

aardbei
iksnapterniksvan
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86812685
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:26 schreef Nizno het volgende:
even een waarschuwing,
ik merkte het ook al op de ipad... maar nu ook met het in the game accepteren van gifts... doe de bushels niet in de game accepteren.. want dan staan ze doodleuk in je giftbox en krijg je ze niet in je crafting/marktstal......

ik ben nu dus 4 lavendel kwijt geraakt en eerder ook al een keer 4 op de ipad.......
aardbei
Wat vreemd. Ik snap trouwens de nieuwe crafting coops niet zo goed. De beloning is bushels? Wat moet ik daarmee, die kan ik ook gewoon uit de marktstalletjes kopen. Dat motiveert mij decht niet.
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_86812718
ik zit net de podcast te luisteren, er komt een combi-voertuig aan.. waarmee je kan harvesten, ploegen en weer zaaien in 1 keer, geloof ik :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 24 september 2010 @ 23:32:27 #172
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86812860
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:28 schreef sbientje het volgende:

[..]

iksnapterniksvan
ik krijg nu elke keer als ik mijn farm opstart een extra schermpje dat ik cadeau's kan accepteren.

als ik daar een bushel accepteer dan staat hij daarna in mijn giftbox, dus niet in de marktstal, en ik krijg hem niet uit mijn giftbox.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 24 september 2010 @ 23:33:22 #173
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86812896
Die nieuwe jobs zijn online. Bij mij iig. Maar wat moet je debiel veel gaan zaaien en oogsten zeg, niet normaal.

Voor de Spa, de Fresh Sachet: 1000 Pumpkins, 1000 Cranberries en 1400 Sunflowers. In 3 dagen en 8 uur.

En die rewards zijn bij alle jobs ook 't zelfde: 3 Bushel Sets.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 24 september 2010 @ 23:36:01 #174
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86813030
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:33 schreef Xebber het volgende:
Die nieuwe jobs zijn online. Bij mij iig. Maar wat moet je debiel veel gaan zaaien en oogsten zeg, niet normaal.

Voor de Spa, de Fresh Sachet: 1000 Pumpkins, 1000 Cranberries en 1400 Sunflowers. In 3 dagen en 8 uur.

En die rewards zijn bij alle jobs ook 't zelfde: 3 Bushel Sets.
ik oogst dan mn bushels zelf wel... met de hoeveelheid meelifters is het niet te doen om zoveel te oogsten in die korte tijd.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_86813090
is idd wel veel ja, en ik zie ook niet echt het nut... je kan maar 6 tafels tegelijk doen, en dan ehb je ook zo je bushelopslag vol
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 24 september 2010 @ 23:39:19 #176
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86813207
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_86813438
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:33 schreef Xebber het volgende:
Die nieuwe jobs zijn online. Bij mij iig. Maar wat moet je debiel veel gaan zaaien en oogsten zeg, niet normaal.

Voor de Spa, de Fresh Sachet: 1000 Pumpkins, 1000 Cranberries en 1400 Sunflowers. In 3 dagen en 8 uur.

En die rewards zijn bij alle jobs ook 't zelfde: 3 Bushel Sets.
Met een 26x26 veld en 2 personen ben je hier vrij snel aan.
Da gao nie nou!
  vrijdag 24 september 2010 @ 23:44:33 #178
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86813452
Nou ja, morgenvroeg met een leeg land maar eens flink wat Morning Glory en Blue/Blackberries zaaien voor de Floral Perfume (1500 Blueberries en 1250 Morning Glory). Zit met griep thuis, dus kan om de 4 uur nog meer zaaien. Kijken of 't wat wordt. :P

En als ik d'r teveel bushels aan overhoud, heb ik nog altijd 6 lege tafels om te vullen. :P
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 24 september 2010 @ 23:47:50 #179
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86813571
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:44 schreef Xebber het volgende:
Nou ja, morgenvroeg met een leeg land maar eens flink wat Morning Glory en Blue/Blackberries zaaien voor de Floral Perfume (1500 Blueberries en 1250 Morning Glory). Zit met griep thuis, dus kan om de 4 uur nog meer zaaien. Kijken of 't wat wordt. :P

En als ik d'r teveel bushels aan overhoud, heb ik nog altijd 6 lege tafels om te vullen. :P
kan je niet helpen helaas... heb een bakker en een wijnboer....
dus die kunnen elkaar ook al niet helpen ;(
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_86818938
Als het goed is heb je nu een stuk of 4 a 5 berichtjes van ene Joris...
Da gao nie nou!
  zaterdag 25 september 2010 @ 07:26:30 #182
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86819054
Ik ben die Floral Perfume Co-Op begonnen. Wie met een Spa helpt? :)

Straks weer een rondje buren doen. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  zaterdag 25 september 2010 @ 08:13:02 #183
132098 Xebber
Immer Intelligent
  † In Memoriam † zaterdag 25 september 2010 @ 08:21:56 #184
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86819212
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 25 september 2010 @ 09:46:36 #185
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86820103
Zo, ik heb gebruik gemaakt van een sweet beets coop, bedankt voor de seeder
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86820959
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zaterdag 25 september 2010 @ 10:43:06 #187
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86821050
Beetle komt altijd van pas. ^O^
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  † In Memoriam † zaterdag 25 september 2010 @ 11:10:22 #188
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86821661
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 09:46 schreef Harajuku. het volgende:
Zo, ik heb gebruik gemaakt van een sweet beets coop, bedankt voor de seeder
ik heb nog 3 seeders, kan er niks van weggeven en de verkoopprijs is 0 :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86822355
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 25 september 2010 @ 11:39:04 #191
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86822373
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 10:43 schreef Xebber het volgende:
Beetle komt altijd van pas. ^O^
Truths.
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 11:10 schreef just me het volgende:

[..]

ik heb nog 3 seeders, kan er niks van weggeven en de verkoopprijs is 0 :)
'k Heb aan 1 wel genoeg.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 25 september 2010 @ 11:59:08 #192
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86822915
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 09:46 schreef Harajuku. het volgende:
Zo, ik heb gebruik gemaakt van een sweet beets coop, bedankt voor de seeder
graag gedaan ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 25 september 2010 @ 12:08:29 #193
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86823191
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 25 september 2010 @ 12:10:57 #194
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86823240
Ik zie nu pas dat d'r een schotel op mijn dure Mansion zit. :r

Nog wat Vehicle Parts gezocht. http://apps.facebook.com/(...)d=vehiclepart&ref=nf :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_86823335
Halp met m'n chicken coop plx:
http://apps.facebook.com/(...)B%2Akey%2A%7D&ref=mf

Love ya <3
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 september 2010 @ 12:17:37 #196
163650 Greys
pi_86823434
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 12:10 schreef Xebber het volgende:
Ik zie nu pas dat d'r een schotel op mijn dure Mansion zit. :r
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_86823561
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 25 september 2010 @ 12:23:30 #198
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86823597
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 12:22 schreef Mirjam het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat vind jij die vaak!!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86823633
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 12:22 schreef Mirjam het volgende:
[ link | afbeelding ]
Woot, die moest ik nog! *O* *O* *O*
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 september 2010 @ 12:25:04 #200
163650 Greys
pi_86823643
Ik doe een coöp samen met iemand op wiens wall ik niet kan posten, da's best irritant :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_86823651
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 12:23 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wat vind jij die vaak!!
vind je?
de laatste tijd toevallig 2 keer ofzo, maar wenig hoor :o
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 25 september 2010 @ 12:25:23 #202
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86823655
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 12:22 schreef Mirjam het volgende:
[ link | afbeelding ]
O+
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 september 2010 @ 12:25:40 #203
163650 Greys
pi_86823665
Ik heb ook een cow bell, die moest ik ook nog! O+ w/
Thanks Mir!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 25 september 2010 @ 12:26:46 #204
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86823699
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 12:25 schreef Mirjam het volgende:

[..]

vind je?
de laatste tijd toevallig 2 keer ofzo, maar wenig hoor :o
Ja, die staan me nog bij :') Ik heb ze volgens mij één keer gevonden sinds ik speel _O-
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 25 september 2010 @ 12:27:31 #205
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86823734
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 12:25 schreef Mirjam het volgende:

[..]

vind je?
de laatste tijd toevallig 2 keer ofzo, maar wenig hoor :o
Waaruit eigenlijk? Koeienstal?
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_86823761
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 12:27 schreef Xebber het volgende:

[..]

Waaruit eigenlijk? Koeienstal?
ja :Y
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_86823803
ik heb hem ook nog :D
You dream it, I live it.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 september 2010 @ 12:56:35 #208
163650 Greys
pi_86824706
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 25 september 2010 @ 12:57:07 #209
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86824725
Hihi, cultivator.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86824772
Boo, je bent nog geen neighbor van mij Greys :(
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86824872
You dream it, I live it.
  zaterdag 25 september 2010 @ 13:05:29 #212
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86825064
quote:
Cowbell en Shears. :D :D
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  zaterdag 25 september 2010 @ 13:06:18 #213
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86825092
:(
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 25 september 2010 @ 13:08:31 #214
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86825181
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:06 schreef Harajuku. het volgende:
:(
Wees toch blij met je Cultivator. :*
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 september 2010 @ 13:09:27 #215
163650 Greys
pi_86825216
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 12:58 schreef Blistering het volgende:
Boo, je bent nog geen neighbor van mij Greys :(
Ik heb (in tegenstelling tot ik-noem-geen-namen :( ) geen verzoeken meer openstaan.
Doe ff opnieuw dan!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 25 september 2010 @ 13:11:45 #216
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86825295
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86825762
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:09 schreef Greys het volgende:

[..]



Ik heb (in tegenstelling tot ik-noem-geen-namen :( ) geen verzoeken meer openstaan.
Doe ff opnieuw dan!
Added als neighbor *O*
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86830986
Irritant dat je nu alleen share kan klikken en niet dat je het niet wil, ja daarna kan je het nog wegklikken gelukkig :s)



En een schots eitje:
http://apps.facebook.com/(...)htO5jHpB3%2C8&ref=nf
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
pi_86831604
Er zijn nu crafting co-ops. Maar zo te zien kosten die heel veel tijd en kun je er weinig bushels mee winnen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_86833389
ik heb eindelijk het rode paard gekrast met de lotto :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86833637
ik ben sinds gisteravond 12 uur niet meer op de farm geweest en nu heb ik 65 gifts? :') Seriously...
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86834150
http://apps.facebook.com/(...)7grV6bJeK-%2C&ref=nf
scotsgrey ei

edit - het stikt ineens weer van de queen bees he? heb er weer een, gister ook al
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86835191
Yep, ik had er ook twee in twee dagen
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  zaterdag 25 september 2010 @ 18:34:55 #225
132098 Xebber
Immer Intelligent
  † In Memoriam † zaterdag 25 september 2010 @ 18:53:02 #226
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86836677
groene veer heb ik, dank :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86838108
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 16:12 schreef ry4life het volgende:
Irritant dat je nu alleen share kan klikken en niet dat je het niet wil, ja daarna kan je het nog wegklikken gelukkig :s)

[ link | afbeelding ]

En een schots eitje:
http://apps.facebook.com/(...)htO5jHpB3%2C8&ref=nf
dat is idd irri zeg :S
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † zaterdag 25 september 2010 @ 21:24:17 #228
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86841397
lichtblauwe pony

http://apps.facebook.com/(...)48lHVnufQLzVf&ref=nf


bugs compleet
http://apps.facebook.com/(...)PXC%21n0roksj&ref=nf

gouden ei:
http://apps.facebook.com/(...)HuO64lMVnggCL&ref=nf

[ Bericht 18% gewijzigd door just me op 25-09-2010 22:19:42 ]
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86843711
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 25 september 2010 @ 22:37:14 #230
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_86844217
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  † In Memoriam † zaterdag 25 september 2010 @ 22:54:06 #231
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86844831
quote:
dank :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 25 september 2010 @ 23:26:08 #232
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86845972
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 26 september 2010 @ 00:32:50 #233
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86848259
Clover gemasterd :9~ Nu heb ik alle stomme 2 en 4 uur gewassen gedaan.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 26 september 2010 @ 00:37:05 #234
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86848376
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 26 september 2010 @ 00:37:55 #235
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86848403
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 26 september 2010 @ 06:21:22 #236
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86852363
Het rondje van de dag:

Fertilize All: http://apps.facebook.com/(...)B%2Akey%2A%7D&ref=nf

Brown Egg: http://apps.facebook.com/(...)B%2Akey%2A%7D&ref=nf

Scots Grey Egg: http://apps.facebook.com/(...)B%2Akey%2A%7D&ref=nf

Scots Grey Egg: http://apps.facebook.com/(...)B%2Akey%2A%7D&ref=nf

Cornish Egg: http://apps.facebook.com/(...)B%2Akey%2A%7D&ref=nf

Rhode Island Red Egg: http://apps.facebook.com/(...)B%2Akey%2A%7D&ref=nf

Nog 115 buurtjes en dan heb ik de Good Samaritan Blue Ribbon en schei ik d'r mee uit. :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_86852688
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  zondag 26 september 2010 @ 09:30:40 #238
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_86852921
Wat een stom gedoe zeg me die gifts zoals het nu is :{
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 26 september 2010 @ 09:33:20 #239
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86852954
Als Co-Op Starter zou je profiteurs uit je team moeten kunnen kicken. :r
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_86853000
quote:
Op zondag 26 september 2010 09:33 schreef Xebber het volgende:
Als Co-Op Starter zou je profiteurs uit je team moeten kunnen kicken. :r
Eens :Y Hoewel ik voor die seeder geprofiteerd heb in zo'n haiti coop :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  zondag 26 september 2010 @ 09:38:11 #241
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86853003
quote:
Op zondag 26 september 2010 09:37 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Eens :Y Hoewel ik voor die seeder geprofiteerd heb in zo'n haiti coop :@
Ik ook, maar dat had ik van te voren ook netjes gevraagd aan just me. :)

En die Haïti-seeder is nog steeds niet volledig geupgraded, dus wie zin heeft om te helpen: http://apps.facebook.com/(...)d=vehiclepart&ref=mf :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  zondag 26 september 2010 @ 09:42:59 #242
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86853046
quote:
Op zondag 26 september 2010 09:37 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Eens :Y Hoewel ik voor die seeder geprofiteerd heb in zo'n haiti coop :@
Ik ook *O* Ik was bijna klaar met alles upgraden, en nu moet die seeder nog ;( :')

En dat requestgedoe is schraal, dat verstopt mn farmville en dan moet ik steeds eerst op more klikken, keiveel werk
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86853109
ik heb ook geprofiteerd van zo'n sweet beets coop :9
in dit geval moet dat kunnen hoor :D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 26 september 2010 @ 10:51:14 #244
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86853816


Wut?
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_86853903
quote:
Op zondag 26 september 2010 10:51 schreef Xebber het volgende:
[ afbeelding ]

Wut?
Gelukkig krijg je de bushels voor de coop nog ook al heb je er teveel *O*
En trouwens ik kon gewoon kiezen welke bushels ik wou voor de recepten van de bakery
ook al was die coop voor iets van de spa *O*
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  zondag 26 september 2010 @ 11:01:14 #246
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86853974
Oh, ik kreeg geen keuze volgens mij, maar die ik heb komen goed van pas. :Y

Bedankt voor 't helpen. Tip me als d'r weer eentje van start gaat. :*
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_86854139
quote:
Op zondag 26 september 2010 09:52 schreef Mirjam het volgende:
ik heb ook geprofiteerd van zo'n sweet beets coop :9
in dit geval moet dat kunnen hoor :D
Ik ook. :@

Thanks Nizno! :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 september 2010 @ 11:36:10 #248
163650 Greys
pi_86854665
Ik heb braaf mee ge-tulpt voor onze coöp :P
En daarna nog twee velden gezaaid en geoogst, maar toen was de coöp al klaar door de anderen.
Ging sneller dan ik dacht, dus ik heb maar 15% geleverd ofzo :@

En de enige die nu nog te joinen is is er eentje van pinda's en aardbeien maar die staat al op 90%, da's ook lullig om daar dan aan te gaan hangen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 26 september 2010 @ 11:40:49 #249
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86854784
Dan join je die ry4life net heeft geopend. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  zondag 26 september 2010 @ 11:56:10 #250
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_86855212
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 26 september 2010 @ 12:00:34 #252
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86855274
Cat, topic voor jou poezen bevalling
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86855350
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:00 schreef Harajuku. het volgende:
Cat, topic voor jou poezen bevalling
Check!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_86855439
Windmill uit m'n ei *O*
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 september 2010 @ 12:38:18 #256
163650 Greys
pi_86856294
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 september 2010 @ 12:39:47 #257
163650 Greys
pi_86856330
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_86856479
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:39 schreef Greys het volgende:
Swallowtail vlindertjes
http://apps.facebook.com/(...)B%2Akey%2A%7D&ref=nf
Die moest ik nog, thanks! *O*
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 september 2010 @ 12:46:27 #259
163650 Greys
pi_86856509
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 26 september 2010 @ 12:49:27 #260
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86856591
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:39 schreef Greys het volgende:
Swallowtail vlindertjes
http://apps.facebook.com/(...)B%2Akey%2A%7D&ref=nf
Yeeessshhh, op tijd.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 september 2010 @ 12:51:13 #261
163650 Greys
pi_86856650
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 26 september 2010 @ 13:47:43 #262
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86858443
quote:
Op zondag 26 september 2010 11:10 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik ook. :@

Thanks Nizno! :*
yw.... maar ik flikker binnenkort wel mensen uit mn burenlijst die niet bedanken ofzo.... want er zaten nu 9 personen in.. waarvan 1 bedankt heeft.. 1 ben ik ook zelf met andere account en van de andere 6 heb ik niets gehoord of gelezen....
en ik heb met 1 account de hele coop gezaaid en geoogst.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 26 september 2010 @ 13:48:03 #263
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86858452
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_86858711
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:47 schreef Nizno het volgende:

[..]

yw.... maar ik flikker binnenkort wel mensen uit mn burenlijst die niet bedanken ofzo.... want er zaten nu 9 personen in.. waarvan 1 bedankt heeft.. 1 ben ik ook zelf met andere account en van de andere 6 heb ik niets gehoord of gelezen....
en ik heb met 1 account de hele coop gezaaid en geoogst.
dat zag ik al ja :o
nou, bedankt hoor, voor je harde werk O+
en ik zag idd ook de lange lijst profiteurs :D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 26 september 2010 @ 13:56:16 #265
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86858717
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 26 september 2010 @ 14:06:39 #266
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86859004
Toen ik in beets zat waren er maar 4 of 5 of zo? Of er zijn later nog heel veel bijgekomen, die heb ik dan gemist :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86859027
waarom wil iedereen die groene zaaiert dan? Wat is er mis met die gele? _O-
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86859031
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:06 schreef Harajuku. het volgende:
Toen ik in beets zat waren er maar 4 of 5 of zo? Of er zijn later nog heel veel bijgekomen, die heb ik dan gemist :')
in die van nizno zaten er 9 ofzo :D :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 26 september 2010 @ 14:08:29 #269
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86859048
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:06 schreef Harajuku. het volgende:
Toen ik in beets zat waren er maar 4 of 5 of zo? Of er zijn later nog heel veel bijgekomen, die heb ik dan gemist :')
dat was met 4 idd... ikzelf 2, jij 1 en een meeloper die ik tijdens de coop ontvriend en ontbuurt heb ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 26 september 2010 @ 14:10:08 #270
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86859088
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:07 schreef Mirjam het volgende:

[..]

in die van nizno zaten er 9 ofzo :D :')
ik heb er 3r gedaan... 1 met 4 en met 7 en 1 met 9 :)

en doe er binnenkort weer 1 aangezien ik mn masterie toch wil halen :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_86859124
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:10 schreef Nizno het volgende:

[..]

ik heb er 3r gedaan... 1 met 4 en met 7 en 1 met 9 :)

en doe er binnenkort weer 1 aangezien ik mn masterie toch wil halen :)
3 al :o netjes hoor.
ik moet toch ook weer eens een coop doen.
misschien doe ik wel zo'n crafting coop ofzo
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 26 september 2010 @ 14:17:19 #272
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_86859315
nog iemand die iets wil hebben van de cadeaud uit de kelder of uit de rugzak?
heb bij beiden nog redelijk wat punten staan om in te wisselen....
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_86860478
vraagje, hebben jullie ook dat als iemand je pig slop stuurt (via de wall) dat je dat niet kan accepteren omdat het al weg is? :?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † zondag 26 september 2010 @ 14:56:47 #274
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86860615
heb ik regelmatig sbientje!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86860632
Wat heeft het trouwens voor zin om bij andere mensen iets te kopen in hun bakery/spa etc? Puur en alleen omdat hoger level food/wijn meer benzine oplevert? Of kan je er ook nog andere dingen mee?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86860636
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:53 schreef sbientje het volgende:
vraagje, hebben jullie ook dat als iemand je pig slop stuurt (via de wall) dat je dat niet kan accepteren omdat het al weg is? :?
heb ik idd ook regelmatig
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_86860665
okee, dan ligt het niet aan mij..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86860903
ik ga maar weer eens wat buren langs... Pfff, ik wou dat dat blauwe lintje eens in zicht kwam maar ik moet er nog 1100 :')
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † zondag 26 september 2010 @ 15:06:18 #279
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86860985
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:04 schreef sbientje het volgende:
ik ga maar weer eens wat buren langs... Pfff, ik wou dat dat blauwe lintje eens in zicht kwam maar ik moet er nog 1100 :')
ik doe vanavond een rondje buren dan is er toch weer de hele avond sport op de tv :7
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86861174
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86861559
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:57 schreef Blistering het volgende:
Wat heeft het trouwens voor zin om bij andere mensen iets te kopen in hun bakery/spa etc? Puur en alleen omdat hoger level food/wijn meer benzine oplevert? Of kan je er ook nog andere dingen mee?
Voor de koper levert het behalve dat niets op (een relatief goedkoper bron voor fuel.. kijk maar eens wat het in de market zou moeten kosten). De verkoper krijgt er weer knaken van EN als je nog aan het groeien bent met je bakery ofzo, dan telt een verkoop ook mee in je level, net als een good maken.
Da gao nie nou!
pi_86861715
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 26 september 2010 @ 15:26:38 #283
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86861750
Sorry, Sabine's collection sharing has ended. Try again next time! :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86861793
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:26 schreef Harajuku. het volgende:
Sorry, Sabine's collection sharing has ended. Try again next time! :')
hahaha hoe kan dat nou :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † zondag 26 september 2010 @ 15:27:47 #285
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86861805
Ik had ook graag dank je wel willen zeggen maar was ook te laat :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86861831
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:27 schreef just me het volgende:
Ik had ook graag dank je wel willen zeggen maar was ook te laat :)
volgens mij iets misgegaan dan, want anders staat er wel wat anders
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † zondag 26 september 2010 @ 15:29:04 #287
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86861850
maar bedankt voor de poging ;)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zondag 26 september 2010 @ 15:29:38 #288
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86861869
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:28 schreef sbientje het volgende:

[..]

volgens mij iets misgegaan dan, want anders staat er wel wat anders
Joa, dit behoor je te krijgen als je 24 uur te laat bent. Ik gaf Cat gisteren een varken, die kreeg ook bericht dat ie al weg was :{
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86861989
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:29 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Joa, dit behoor je te krijgen als je 24 uur te laat bent. Ik gaf Cat gisteren een varken, die kreeg ook bericht dat ie al weg was :{
wat idioot weer. Gelukkig heb ik ze zelf wel
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86862068
heb ik net 10 tanks bij mijn buren verzameld, kom ik op mijn farm na het accepteren van wat gifts, zijn ze weer weg :r
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 26 september 2010 @ 15:37:00 #291
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86862137
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86862773
Farmville :')
  zondag 26 september 2010 @ 15:57:41 #293
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86862852
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:55 schreef ReWout het volgende:
Farmville :')
Ah, troll gespot, niet voeren mensen! Voer de kippen maar!
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_86862929
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:55 schreef ReWout het volgende:
Farmville :')
jij :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 26 september 2010 @ 18:45:32 #295
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86869002
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  zondag 26 september 2010 @ 18:47:17 #296
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86869085
White.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86871738
Ik ben de laatste tijd hier wat minder actief, ik ben druk bezig met andere dingen...

Country kitsch:
http://apps.facebook.com/(...)B%2Akey%2A%7D&ref=nf
pi_86873794
Ik heb nog 2 klikjes nodig..
http://apps.facebook.com/(...)R9qjS-drU7fOoP748EJd

Waarom kan ik niet gewoon met coins die dingen upgraden? Scheelt jullie weer RSI. :')
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_86873849
Sorry, zou je graag helpen maar we zijn geen neighbors blijkbaar. ;)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zondag 26 september 2010 @ 21:17:55 #300
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_86875771
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_86875840
quote:
*O*


ik krijg bijna nooit truffles, áls ik ze al krijg is 't zo'n suffe bruine ;(
vind overal gouden en witte, maar niemand die ff terugshared :{
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')