abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 september 2010 @ 21:46:40 #1
163650 Greys
pi_86690671
Omdat we regelmatig verzoeken krijgen of er een topic geopend mag worden voor een bepaald dier dat in het asiel verblijft en we willen voorkomen dat heel F&F er straks mee vol staat (omdat er nu eenmaal véél leuke dieren in asiels verblijven helaas) leek dit ons een mooie tussenweg :)

Dus, zit er een hond/kat van je buren in het asiel?
Ben je gastgezin geweest voor bv. Redcat en wachten de kittens nu in het asiel op een huis?
Keek je op de website van een asiel en zag je daar de leukste hond die je ooit gezien hebt?


Dan mag je die dieren in dit centrale topic onder de aandacht brengen.

Geef even een gil in dit topic of in F&F FB als het dier inmiddels een huis heeft, dan kunnen we er samen voor zorgen dat het topic een beetje up to date blijft :)

Het is niet de bedoeling dat organisaties/asiels hier zelf al hun dieren onder de aandacht gaan brengen, het moet wel gewoon een usertopic blijven.

[ Bericht 13% gewijzigd door Greys op 21-09-2010 22:04:58 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_86691055
Geweldig initiatief ^O^
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_86691104


Deze jongedame heeft bij mij in huis haar 2 kittens (het waren er drie, helaas is er eentje overleden ;( ) grootgebracht. Haar kittens zijn allang geplaatst bij lieve baasjes maar helaas kwam er niemand voor Limoentje en moest ze plaats maken voor nieuwe Redcats in mijn huis. Ik ben namelijk gastgezin bij Redcat, een stichting die zwerfkatten en kittens in gastgezinnen opvangt. Inmiddels is er een hele topicreeks over ontstaan.

Maar, genoeg over Redcat, het gaat hier om Limoentje. Of La Limona, zoals ik haar noem. O+
Ook over haar heb ik op Fok al veel geschreven, maar 3 topics is best veel om door te lezen natuurlijk.
Voor wie wil:
Gastgezin Redcat: Cat's vierde nestje - fruitschaal!
Gastgezin Redcat: Cat's vierde nestje #2 - "New Arrivals!!!"
Redcat: Cat 4e nestje #3: goed huis voor Limoentje gezocht!!

EDIT op verzoek:

*O* Update!!!! *O*
Limoentje heeft samen met zus Lime een huis gekregen! O+

[ Bericht 55% gewijzigd door Greys op 05-10-2010 16:05:33 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_86691897
Vermoedelijk ken ik twee katjes die naar het asiel gaan. Een prachtige maincoon en een klein lief katje.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 21 september 2010 @ 23:00:38 #5
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_86694330
Lola! O+ Sharpei.



Lola is van mijn "om-de-hoek-buurvrouw" geweest. Lola is een onwijs lieve hond, die echter NIET samen kan met andere honden in één huis. Nadat hij hun andere hond onverwachts vanuit het niets had aangevallen hebben ze besloten met pijn in hun hart dat Lola een nieuwe baas moet hebben, 1 waar ze de enige hond is huis is... Sinds een kleine week staat Lola op de site van het dierenasiel Utrecht en nadat de "om-de-hoek-buurman" haar daar op zag staan brak hij in huilen uit.. ze missen hun hondje zo :'( Ze zouden zo graag willen dat ze bij een goede baas komt die hun op de hoogte wilt houden hoe het met Lola gaat...

Lola is in den beginne een kat-uit-de-boom-kijker ( :') ) en zal zelf naar je toe moeten komen, haar benaderen maakt haar nerveus. Als ze eenmaal bij je is geweest, is ze er ook niet meer weg te slaan! Lola kan absoluut NIET met katten, wel met kinderen, ik vertrouw mijn dochter (6) volledig met haar.

Wie wil voor Lola zorgen? O+
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  donderdag 23 september 2010 @ 03:16:25 #6
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_86737289
Leuk topic Greys!

Ik zag op de site van Stg. Dierentehuis 't Schuthok Den Helder 2 oude poezeventjes:

Apollo (geschatte leeftijd van 17 jaar)

update: Apollo heeft een nieuw baasje :)

Miquitte (geschatte leeftijd van bijna 13 jaar)

Tekst op de site van het dierenasiel:
Miquitte is de naam van deze rood-cypers met wit, oudere kater. (Zijn geboortedatum is geschat op bijna 13 jaar.) Het is toch wat om op die leeftijd al zwervend bij iemand aan te komen in de barre wintermaanden om tijdelijk aan te schuiven bij de dagelijkse maaltijd, maar daar niet te kunnen blijven wegens een te groot aantal katten in huis? Natuurlijk is hij liefdevol door ons opgevangen en krijgt hij zijn natje en zijn droogje en heeft hij een lekker warm plekje om op te liggen. En toch, als je diep in zijn hart zou kunnen kijken, zou hij best graag speciaal voor iemand willen zijn. Gewoon ergens thuis horen en waar hij mag blijven wonen totdat zijn leven ophoudt. Zijn leeftijd is een factor die we niet kunnen veranderen; we kunnen hem niet jonger maken. Maar mocht u denken: ach, wat maakt leeftijd nu uit, ik wil hem graag een liefdevol thuis geven?, dan bent u bij deze van harte uitgenodigd om nader kennis te komen maken met onze Miquitte!

Het is dat ik al 2 katten heb (van 19 en 20 jaar) anders hed ik ze allang opgehaald :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door Pippi op 23-09-2010 03:23:57 ]
  Moderator donderdag 23 september 2010 @ 09:12:48 #7
155227 crew  Guppy
dus
pi_86739116
Romy, vrouwtje, ingeënt, sinds 26-6-2010 in het asiel:


Van Romy werd afstand gedaan wegens astma. Zij is een inteeltkonijn en mist één oor.
Deze dame zoekt een fijn tehuis als binnenkonijn.
Zij mag als uitzondering alleen geplaatst worden.
Romy is minder geschikt voor kinderen

Wat niet op de site staat is dat Romy al diverse keren geplaatst is, maar steeds weer terugkwam naar het asiel omdat het niet ging met haar partners. Ze zit al zo lang in Asiel Goofy in Oldenzaal, wie geeft deze lieve éénoor een huisje?

Vind haar hier, ze staat helemaal onderaan.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 23 september 2010 @ 09:15:35 #8
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_86739179
Mag ik hier ook iets vragen? :D

Of is daar weer een ander topic voor?
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  Moderator donderdag 23 september 2010 @ 09:23:19 #9
155227 crew  Guppy
dus
pi_86739354
Je stelt nu toch al een vraag, kun je net zo goed meteen vragen wat je wilt ;)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_87069367
Deze is te ver weggezakt naar mijn zin.
Maar ik schop hem niet omhoog om het schoppen. :P

1) Ik vind Limoentje niet meer terug op de site van het asiel. :D Ik ga er achteraan om te kijken of ze écht een huisje heeft gevonden. O+

2) Tijdens mijn zoektocht kwam ik Dancer tegen. Brok in mijn keel bij het lezen van haar verhaal. ;( Beestjes horen gewoon niet in het asiel! :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:32:08 #11
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_87077682
Ik kwam deze tegen, en hoop zo dat deze 2 bejaarde dametjes nog ergens een mooi liefdevol mandje vinden...

Nouska en Sandy

Dit stel is bij ons gebracht nadat het baasje is overleden.
Heel triest voor ze. Ondanks alles is het een heel vriendelijk stel.
Komen je heel vrolijk begroeten.

Nouska en Sandy zijn teefjes. Sandy is blind en trekt zich op aan haar vriendinnetje.
U zult begrijpen dat we deze hondjes samen gaan herplaatsen.
Overigens is Sandy een hartstikke leuk hondje; is iets terughoudend in het begin, maar als het ijs gebroken is ontzettend gezellig.
Ze heeft totaal geen nare ervaringen met haar handicap.


Nouska en Sandy zijn 11 jaar. Maltezers worden gemiddeld een jaar of 15, dus ze hebben nog wel even.
Het duo kan goed overweg met honden, katten en kinderen. Kleine kinderen zijn bij Sandy niet aan te raden, dat begrijpt u wel...

Komt u snel kijken?
We weten het zeker, als u ze ziet met hun pasgetrimde snoetjes, bent u om.......
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Moderator zondag 3 oktober 2010 @ 15:26:23 #12
155227 crew  Guppy
dus
pi_87133756
Hoera, konijntje Romy, die ik hier postte, heeft een nieuw huisje!

Dat is fijn, en daarom wil ik nu aandacht geven aan twee cavia's, die ook in asiel Goofy zitten. Ze heten Max en Blanco, en zitten er al een hele tijd. Ze staan helemaal onderaan bij de cavia's, en op dit moment zelfs ook in het zonnetje.

De tekst van de site:

MAX & BLANCO
Binnengekomen: 11-06-2010

Beide heren komen van opvang Cindy's Beestenboel in Doetinchem. Dit leuke duo is samen op zoek naar een liefdevol tehuis. Ze wachrten al zo lang op een nieuw baasje. Bij deze twee heren krijgt u eenmalige een mooie grote kooi met alle toebehoren.

En natuurlijk de foto's:





[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 oktober 2010 @ 16:52:55 #13
163650 Greys
pi_87136569
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:32 schreef Ireth het volgende:
Ik kwam deze tegen, en hoop zo dat deze 2 bejaarde dametjes nog ergens een mooi liefdevol mandje vinden...

Nouska en Sandy
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dit stel is bij ons gebracht nadat het baasje is overleden.
Heel triest voor ze. Ondanks alles is het een heel vriendelijk stel.
Komen je heel vrolijk begroeten.

Nouska en Sandy zijn teefjes. Sandy is blind en trekt zich op aan haar vriendinnetje.
U zult begrijpen dat we deze hondjes samen gaan herplaatsen.
Overigens is Sandy een hartstikke leuk hondje; is iets terughoudend in het begin, maar als het ijs gebroken is ontzettend gezellig.
Ze heeft totaal geen nare ervaringen met haar handicap.


Nouska en Sandy zijn 11 jaar. Maltezers worden gemiddeld een jaar of 15, dus ze hebben nog wel even.
Het duo kan goed overweg met honden, katten en kinderen. Kleine kinderen zijn bij Sandy niet aan te raden, dat begrijpt u wel...

Komt u snel kijken?
We weten het zeker, als u ze ziet met hun pasgetrimde snoetjes, bent u om.......
Wat een lekker stel O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87149746
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 18:05 schreef Cat22 het volgende:
Deze is te ver weggezakt naar mijn zin.
Maar ik schop hem niet omhoog om het schoppen. :P

1) Ik vind Limoentje niet meer terug op de site van het asiel. :D Ik ga er achteraan om te kijken of ze écht een huisje heeft gevonden. O+

2) Tijdens mijn zoektocht kwam ik Dancer tegen. Brok in mijn keel bij het lezen van haar verhaal. ;( Beestjes horen gewoon niet in het asiel! :(
He bah wat een rotverhaal van Dancer. :( het is dat ze naar buiten moet, maar anders.
♥ scars make us who we are ♥
  Moderator maandag 4 oktober 2010 @ 14:26:27 #15
155227 crew  Guppy
dus
pi_87168914
Oké, Max en Blanco (zie post hier) zijn ook alweer geplaatst!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_87211755
Limoentje heeft een huisje gevonden! *O*
Samen met zus Lime is ze naar een dame die ervaring heeft met bange katten. Daar gaan ze vast heel gelukkig worden. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_87213866
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:02 schreef Cat22 het volgende:
Limoentje heeft een huisje gevonden! *O*
Samen met zus Lime is ze naar een dame die ervaring heeft met bange katten. Daar gaan ze vast heel gelukkig worden. O+
O+ O+ O+ Wat een geweldig nieuws *O* en ook fijn dat ze met dr zusje is geplaatst!
♥ scars make us who we are ♥
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:23:11 #18
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_87561090
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:00 schreef Ireth het volgende:
Lola! O+ Sharpei.
Volgens het overzicht van het asiel is Lola herplaatst! O+ Straks eens ff vragen aan de buurvrouw of zij er meer over weet! O+
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:33:05 #19
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_87561300
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:32 schreef Ireth het volgende:
Ik kwam deze tegen, en hoop zo dat deze 2 bejaarde dametjes nog ergens een mooi liefdevol mandje vinden...

Nouska en Sandy
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dit stel is bij ons gebracht nadat het baasje is overleden.
Heel triest voor ze. Ondanks alles is het een heel vriendelijk stel.
Komen je heel vrolijk begroeten.

Nouska en Sandy zijn teefjes. Sandy is blind en trekt zich op aan haar vriendinnetje.
U zult begrijpen dat we deze hondjes samen gaan herplaatsen.
Overigens is Sandy een hartstikke leuk hondje; is iets terughoudend in het begin, maar als het ijs gebroken is ontzettend gezellig.
Ze heeft totaal geen nare ervaringen met haar handicap.


Nouska en Sandy zijn 11 jaar. Maltezers worden gemiddeld een jaar of 15, dus ze hebben nog wel even.
Het duo kan goed overweg met honden, katten en kinderen. Kleine kinderen zijn bij Sandy niet aan te raden, dat begrijpt u wel...

Komt u snel kijken?
We weten het zeker, als u ze ziet met hun pasgetrimde snoetjes, bent u om.......
Hhmm.. alleen Nouska staat er nog maar, ben heel benieuwd wat er met Sandy is gebeurd....

UPDATE:
Ik heb net gebeld, was toch te nieuwsgierig naar Sandy's verhaal. De dames zijn uit elkaar gehaald. Sandy is geadopteerd door een medewerkster van het Asiel en blijft daar dus ook waarschijnlijk wonen. Op deze manier heeft Nouska een grotere kans om geadopteerd te worden zonder Sandy er bij! Dus toch een positieve wending! ^O^ Nu alleen Nouska dus nog een baasje O+

[ Bericht 14% gewijzigd door Ireth op 15-10-2010 10:44:21 ]
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_88261516
fout

[ Bericht 24% gewijzigd door Oognip op 02-11-2010 20:28:10 ]
pi_88261972
Hoi!

Ik doe er alles aan om Prins een nieuw huisje te geven dus probeer het zo ook maar (excuses als ik lichtelijk irritant dreig te worden :))

Hallo!

Dit ben ik!


Mijn naam is Prins en ik ben 15 weken oud dus ben al een echte grote man van 2 kilo(!) Ik heb de naam Prins gekregen omdat ik vroeger, toen ik nog klein was, al mijn knuffels op elkaar stapelde en vervolgens op de bovenste ging liggen. Hihi als een echte prins :D

Ik woon nu bij een hele lieve mama die mij goed verzorgd. Maar helaas mag ik van de organisatie waar ik vandaan kom nog maar 2 weekjes hier wonen, want daarna vinden ze mij groot genoeg voor het asiel. Ik ben ontzettend gek op mensen en wil heel graag een nieuw huisje en ik wil graag voorkomen dat ik naar het asiel toe moet.

Mijn poezenmama heeft mij op straat gekregen omdat zij geen huisje had. Na een paar weken ben ik toen gevangen en naar gastgezinnen gebracht waar ik goed kon wennen aan de huiselijke omgeving.
Toen ik voor het eerst bij mijn mensenmama kwam was ik erg verlegen. Gelukkig was mijn mensenmama erg geduldig en kroop ik langzamerhand uit mijn schulp. Ik ben nu een echte stoere bink en ben nergens bang voor! Ik ben gek op spelen met mijn soortgenootjes, kijk maar:
maar heeeeel af en toe schijn ik te moeten slapen zodat ik als ik wakker word nog meer kan spelen. Slapen doe ik graag tegen mijn mensenmama aan of lekker op haar schoot maar ik kan ook goed alleen slapen hoor!

Ik heb mijn 2 inentingen en chip al gehad. Ook ben ik vlo-vrij en ik krijg om de paar weken zo'n vies pilletje in mijn mondje tegen wormen.

Zoals je leest ben ik al helemaal klaar om te verhuizen, maar nog niemand heeft gezegd mij te willen, waarschijnlijk omdat ik al zo groot ben :(
De meeste mensen willen zo'n lief klein schattig kittentje van een paar weekjes. Deze periode ligt al achter mij dus klein ben ik niet meer. De rest wel hoor :)
Zijn er mensen die mij willen adopteren ook al ben ik al iets ouder (en dus ook wijzer :D)

Ik zal je voor eeuwig dankbaar zijn :*
pi_88264934
Prins is tof! Waar op te halen? *denkt na over een kat*...
pi_88265446
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 21:28 schreef PaarsBeestje het volgende:
Prins is tof! Waar op te halen? *denkt na over een kat*...
Prins woont in Enschede! En als ik dat zeg haakt bijna iedereen af omdat het een uithoek is...
pi_88265564
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 21:37 schreef Oognip het volgende:

[..]



Prins woont in Enschede! En als ik dat zeg haakt bijna iedereen af omdat het een uithoek is...
Wie weet lukt het deze keer wel! En Paarsbeestje, mocht je in het zuiden des lands wonen en niet naar Enschede willen afreizen...
Gastgezin Redcat: Cat's 6e nestje - co-ouderschap! Met uitzondering van één cypertje allemaal nog te adopteren. O-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88266692
Randstedeling hier... en ik moet er echt nog even over denken. Gewoon uberhaupt over een kat zeg maar... Werk 5 dagen in de week en aan de ene kant vind ik het zielig voor het beest als het de hele dag alleen zit, maar ik zou het zelf wel gezellig vinden. Prins heeft de voorkeur, ik vind de andere katjes ook leuk, maar zo'n donkere spreekt meer aan (juist ook omdat hij zo groot is, grote katten O+)
pi_88267766
Het is iig fijn dat je Prins leuk vindt!!

Ik moet wel eerlijk zijn. Prins is een druk katertje en speelt ontzettend veel met zijn vriendjes hier. Ik weet niet of hij gelukkig zou zijn als hij 5 dagen in de week alleen thuis zou zitten. Sowieso is de kans groot dat als ie zich verveelt, dat ie de andere kat pakt ipv je spullen :P

En dat je in de randstad woont zou wel iets voor te regelen zijn. Het kost normaal 85 euro om hem te adopteren, inclusief 2 entingen, chip, ontvlooiing, ontworming en castratie. De castratie zou normaal gesproken hier moeten gebeuren en dan zit het bij de prijs in. Als het echter niet handig is omdat je niet in de buurt woont, hoef je "maar" 60 euro te betalen.
  dinsdag 2 november 2010 @ 22:36:42 #27
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_88269010
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 november 2010 21:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
Randstedeling hier... en ik moet er echt nog even over denken. Gewoon uberhaupt over een kat zeg maar... Werk 5 dagen in de week en aan de ene kant vind ik het zielig voor het beest als het de hele dag alleen zit, maar ik zou het zelf wel gezellig vinden. Prins heeft de voorkeur, ik vind de andere katjes ook leuk, maar zo'n donkere spreekt meer aan (juist ook omdat hij zo groot is, grote katten O+)
Dan neem je er 2 ;)
Die vermaken zich samen wel terwijl jij de kattenbrokjes aan het verdienen bent.
Het is wel heeeel gezellig; zo'n stelletje katten in huis O+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_88269963
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]



Dan neem je er 2 ;)
Die vermaken zich samen wel terwijl jij de kattenbrokjes aan het verdienen bent.
Het is wel heeeel gezellig; zo'n stelletje katten in huis O+
Wat De Ing zegt. :Y Als Prins echt zo'n speels beestje is dan zullen hij, jij en je meubels blij zijn met een tweede kat erbij. ^O^
Moet je natuurlijk wel naar het kostenplaatje kijken. Qua ruimte maakt het weinig uit of je 1 of 2 katten neemt. Zeker niet als je er nog eentje uit hetzelfde nest neemt. Want daar kan hij het prima mee vinden geloof ik. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88270584
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:53 schreef Cat22 het volgende:

[..]



Wat De Ing zegt. :Y Als Prins echt zo'n speels beestje is dan zullen hij, jij en je meubels blij zijn met een tweede kat erbij. ^O^
Moet je natuurlijk wel naar het kostenplaatje kijken. Qua ruimte maakt het weinig uit of je 1 of 2 katten neemt. Zeker niet als je er nog eentje uit hetzelfde nest neemt. Want daar kan hij het prima mee vinden geloof ik. :)
Jep daar kan hij het zeker prima mee maar dat zijn ook weer 2 broertjes die ook leuk zijn als ze samen geplaatst worden. Maar ach, die 2 zijn zo leuk dat ze alleen ook wel geplaatst zullen worden. Prins is alleen wel 2x zo zwaar dus die kleintjes piepen nog wel vaak maar ja dat lost ook wel op met de tijd. As I type is Prins Mees aan het wassen O+

En 2 katten is heel gezellig :D Maar ja het moet natuurlijk wel kunnen qua kosten.
  woensdag 3 november 2010 @ 16:04:57 #30
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_88290521
ik vind twee katten het allerleukste :) je ziet ze met elkaar omgaan, de verschillende karaktertjes en ze kunnen zo beter alleen zijn :)

ik was al verliefd geworden op Prins op een ander forum, wat een leukerd :D Helaas kan er hier geen kat meer bij, maar ik hoop wel dat hij snel ergens terecht kan :D
pi_88293136
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 16:04 schreef RandomMoron het volgende:
ik vind twee katten het allerleukste :) je ziet ze met elkaar omgaan, de verschillende karaktertjes en ze kunnen zo beter alleen zijn :)

ik was al verliefd geworden op Prins op een ander forum, wat een leukerd :D Helaas kan er hier geen kat meer bij, maar ik hoop wel dat hij snel ergens terecht kan :D
Het is iig fijn om te lezen dat er toch nog mensen zijn die hem leuk vinden, had de hoop al een beetje opgegeven :P

Ik heb zo het vermoeden dat Prins geen raskatje is maar dat er iets in zit van een Abessijn. Hij heeft ook dat slanke gespierde lijfje en spitse kopje...
  woensdag 3 november 2010 @ 17:26:50 #32
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_88293552
misschien vind ik hem daarom zo leuk ;) heb twee abessijnen en hou juist van dat slanke, spitsige!
en als hij ook wat van het karakter heeft megekregen zit je helemaal goed! leuke katten die tot hoge leeftijd erg energiek blijven, heel sociaal zijn en soms iets te slim :P
pi_88293676
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 17:26 schreef RandomMoron het volgende:
misschien vind ik hem daarom zo leuk ;) heb twee abessijnen en hou juist van dat slanke, spitsige!
en als hij ook wat van het karakter heeft megekregen zit je helemaal goed! leuke katten die tot hoge leeftijd erg energiek blijven, heel sociaal zijn en soms iets te slim :P
Aha je hebt 2 abessijnen! Wat leuk! Prins is iig heel sociaal maar zit toch wel af en toe graag op schoot en dat hoort niet bij het karakter toch?
  woensdag 3 november 2010 @ 18:16:31 #34
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_88295344
mijn katten zijn niet van mijn schoot af te slaan. Volgens mij ligt dat niet aan het ras, maar aan de individuele kat.
pi_88298470
Maar 2.5 abessijn is toch te veel? :p
pi_88298680
Misschien een discussie om in je eigen topic voort te zetten? ;)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88302351
Ik vind Prins enig, maar heb liever één kat (ruimte - het huis is niet zo groot, schoonmaken, aandacht besteden aan één kat, wat ik zelf leuker vind, etc.) dan twee :) Na gepm-t te hebben met Oognip, heeft zij liever dat Prins dan terecht komt bij iemand die vaker thuis is :)
  maandag 8 november 2010 @ 20:27:55 #38
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_88487494
Ik heb er weer 1 die de nodige extra aandacht verdient!

Roxy!



Roxy is ongeveer vijf jaar geleden uit ons asiel gehaald en nu is ze weer teruggebracht.
Toen Roxy geplaatst werd, ging zij ervan uit dat zij haar laatste baasjes zou krijgen.
Helaas, helaas, mensen namen nog niet zo heel lang geleden een pup erbij en dat werd voor Roxy wel wat veel.
Zij is namelijk al 11 jaar en vond de pup helemaal niet zo gezellig.
Het ging niet echt samen; het leeftijdverschil was te groot.
Roxy kwam als eerste en kon ook als eerste vertrekken...
Voor haar gold niet dat, degene die het eerste in huis is gekomen, ook de oudste rechten heeft...
Vele mensen denken dat volwassen honden de pups zullen accepteren maar dit is echt een fabeltje.
Waarom moeten zij die nou leuk vinden??
Ze zijn veel te druk en laten je nooit met rust...

Roxy heeft veel vrijheid gekregen en heeft daardoor een hoge plaats in de roedel veroverd.
Ze gaat door consequente leiding er weer achter komen hoe het moet zijn.
U; de leider en zij; de hond die het leuk vindt om opdrachtjes uit te voeren.
Roxy; ga voor dat meiske!
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_88495657
www.dierenasiels.com > zoek hond/kat > tobbers.

Zijn de dieren die het langste in de asielen zitten.
Al begrijp ik niet hoe je het voor elkaar kan krijgen om een dier 7 jaar lang in het asiel te laten zitten. Dat is walgelijk en ronduit zielig.
Dan besteed je niet genoeg aandacht aan de publiciteit van zon dier (maak een mooiere foto, vertel wat leuks, maak een filmpje, ect), of je bent té kieskeurig opzoek naar de perfecte eigenaar voor zon dier (terwijl een warm huis met liefdevolle mensen al snel véél beter is, dan een koude kennel/hok).

  Moderator zondag 21 november 2010 @ 23:49:04 #40
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_88999042
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:43 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
www.dierenasiels.com > zoek hond/kat > tobbers.

Zijn de dieren die het langste in de asielen zitten.
Al begrijp ik niet hoe je het voor elkaar kan krijgen om een dier 7 jaar lang in het asiel te laten zitten. Dat is walgelijk en ronduit zielig.
Dan besteed je niet genoeg aandacht aan de publiciteit van zon dier (maak een mooiere foto, vertel wat leuks, maak een filmpje, ect), of je bent té kieskeurig opzoek naar de perfecte eigenaar voor zon dier (terwijl een warm huis met liefdevolle mensen al snel véél beter is, dan een koude kennel/hok).

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wat schrijnend he? Ik vind dat zo erg :{

JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_89082106
Erg van die asielen ja.
pi_89104406
Deze dame zit nog geen 7 jaar in het asiel, maar ruim 7 maanden vind ik ook al lang zat. ;(
Zeker als je leest hoe ze hier terecht gekomen is.

Bliksem

quote:
Heb je de respectabele leeftijd van 11 jaar bereikt, word je opeens geconfronteerd met een nieuw fenomeen: kindertjes... Sommige poezen halen dan de schouders op, andere gaan daarvan helemaal over de flos. Zo ook Bliksem. Hoe sneu ook, soms zit er niks anders op dan een nieuw baasje voor de poes te zoeken. Ze kan absoluut niet bij kleine kinderen, blaast en haalt uit.

Ook met andere katten en honden heeft ze weinig op, dit is echt een poes die het rijk alleen moet hebben, anders gedijt ze niet.

Bliksem is een rustige poes die gebaat is bij een rustige omgeving. Ze is in principe vriendelijk, als het maar rustig is om haar heen. Dan komt ze ook zelf knuffels halen en regelmatig op schoot. Ze komt uit zichzelf aandacht vragen, is dan heel aanhankelijk en wil dan overal geaaid worden (behalve bij haar staart). Het initiatief hiervoor moet van haarzelf komen. Ze is royaal met het geven van begroetende kopjes, mits u haar haar gang laat gaan en zelf niet te veel actie vertoont. Ze komt er 's avonds ook graag bij liggen.
Ze heeft af en toe de dolle vijf minuten maar dat wordt minder naarmate ze wat ouder wordt.
Ze is een uitstekende muizenvanger, u zult ervan versteld staan hoe (bliksem)snel ze plotseling wordt als ze vanuit haar ooghoeken iets meent te zien bewegen.
Ze is gewend aan een krabpaal, maakt daar ook goed gebruik van, en zit graag hoog.
Ze is gewend om geregeld naar buiten te gaan maar gaat daarbij nooit ver van huis.

Wie geeft deze poes nog een gezellige ouwe dag? Ze is niet de makkelijkste maar met de handleiding erbij moet het voor een rustige ervaren kattenliefhebber (uiteraard zonder grut, ook niet in de planning) prima te doen zijn. Bliksem doet haar best en was ook liever gewoon rustig in haar eigen omgeving gebleven, maar ja, soms lopen dingen anders. Wie gooit het op een akkoordje met Bliksem?

Bliksem wacht al sinds 21 januari op een nieuw baasje.

Alsof het allemaal nog niet vervelend genoeg is voor de poes, heeft ze last gekregen van een regelmatig terugkerende ontsteking van het gebied rondom de ogen waar ze behoorlijk last van heeft. De ogen tranen, de huid eromheen zwelt, en het jeukt zodat ze zich flink gaat wrijven en krabben. Ze is daar al een paar keer voor behandeld maar het keert toch steeds weer terug. We hebben geëxperimenteerd met hypoallergeen voer omdat er sprake zou kunnen zijn van een voedselintolerantie, maar dat had geen effect.

Bliksem stevent af op een akelig lang asielverblijf, en de stress die dat oplevert is voor geen enkele kat goed. Alleen al dat iedere keer terug in het hok moeten omdat ze nou eenmaal echt niet bij andere katten kan... Weet u hoe bescheiden de afmetingen van onze hokken zijn? Katten zijn fenomenale aanpassings-kunstenaars, maar soms overvragen we ze toch echt. Wie is in de gelegenheid om deze poes te redden en kan haar bieden wat ze nodig heeft?
Linkje
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_89202767
En uiteraard horen 'mijn' Redcats ook in dit topic thuis. Wie weet leest hier wel een perfect baasje mee. *hoopt*

Bella heb ik vandaag in het asiel afgeleverd nadat ze bij mij haar kittens heeft grootgebracht.
Heb ik ook een reeks over op Fok: Gastgezin Redcat: Cat's 6e nestje #2 - en toen waren er nog vier

Op de foto op de site kijkt ze nog erg bang, wat logisch is, die is genomen nadat ze net binnen was gebracht. Hier zie je haar karakter beter:
Kriebelen O+


En lekker relaxed


Het is gewoon een heel gezellige, sociale dame die na alle zorgen voor haar kinderen zelf ook een eigen huisje verdient. Het is dat met 3 katten mijn huis echt vol is (en met gemiddeld 2 Redcat nesten per jaar kan ik écht niet blijven adopteren), anders had ze bij me mogen blijven wonen, net als haar zus Thabith. Die staat nog niet op de site maar komt er vast binnenkort op en zal ik hier ook neerzetten.

Edit: zus Thabith is diezelfde dag nog geplaatst! *O*

[ Bericht 2% gewijzigd door Cat-astrophe op 27-11-2010 12:57:20 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 29 november 2010 @ 20:14:08 #44
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_89313280
In het dierenasiel het Julialaantje in Rijswijk zit Maus, een 7 jaar oude kater:



Hij zit er alweer bijna ANDERHALF jaar...! Een lieve speelse kater met een speciaal dieet (blaasdieet). Dit voer is niet duurder dat een willekeurig ander goed voer.
Maus en wij hopen dat hij niet WEER een jaarwisseling in 't asiel moet meemaken... Want er gaat toch niks boven een fijn vertrouwd huis met liefdevolle baasjes!!


Een droppie O+
Helaas kan ik Maus niet adopteren want ik heb 2 bejaarde katten.
pi_89894336
De volgende kittens komen uit een nest, het zijn drie meisjes en ze zitten nu al heel lang terwijl hun broertjes en zusjes al lang weg zijn. Daarom even speciaal in de aandacht:



Deze kittens komen uit Maasmechelen en stonden al even op de wachtlijst. De schuwe mama was nu al een tijd niet meer gezien dus mochten deze ukjes binnenkomen.

Hallo allemaal,
Ik ben Danu, een zwart-wit poezenmeisje. Toen ik vijf weken oud was kon mijn mama niet meer goed voor mij zorgen en kreeg ik een warm mandje bij de stichting. Ik ben fijngebouwd, een echt meisje-meisje. Ik ben nog een beetje schuw en wil niet altijd opgepakt worden, maar aaien vind ik wel heel lekker. Het gaat steeds beter en met een beetje tijd en aandacht komt het wel goed met mij! Spelen doe ik natuurlijk het liefst. Ik heb tonnen energie en vlieg het liefst door de kamer. Mijn opvangmama moet altijd lachen wanneer ik ’s avonds door de kamer scheur. Maar ik lig ook graag lekker op de grond of op het balkon van een afstandje naar je te kijken als je met iets bezig bent.
Wil jij tijd voor mij nemen en lachen om mijn grappen en grollen? Ik zou het leuk vinden als je naar me kwam kijken! Tot ziens!


Kan met katten: Ja
Kan met honden: Onbekend
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Nee
Moet naar buiten kunnen: Nee

Als iemand interesse heeft in dit kitten, neem contact op met mij via pm, of via onze stichting zwerfkat.com,



[ Bericht 7% gewijzigd door Lienzz op 13-12-2010 22:09:15 ]
En dat kan zomaar.....?
pi_89894485


Deze kittens komen uit Maasmechelen en stonden al even op de wachtlijst. De schuwe mama was nu al een tijd niet meer gezien dus mochten deze ukjes binnenkomen.

Hallo allemaal,

Mijn naam is Aurora, ook ik ben net als mijn zusjes zwart met wit. Toen ik vijf weken oud was kon mijn mama niet meer goed voor mij zorgen en kreeg ik een warm mandje bij de stichting. Volgens mijn opvangmama is Aurora mijn tweelingzusje. Ze heeft altijd moeite ons uit elkaar te houden. We lijken als twee druppels water op elkaar. Zal ik jou eens een geheimpje verklappen. Psst, ik ben slanker en heb minder zwart op mijn kinnetje. Ook ik ben net als mijn broertje en zusjes gek op spelen. Ik zou het liefst een speelkameraadje willen om mee te stoeien. Ik verstop me graag overal achter en tussen en weet de leukste hoekjes te vinden. Toch lig ik ook graag rustig in de vensterbank te slapen als ik moe ben van het spelen.

Wil jij komen kijken of je mij en mijn zusje uit elkaar kunt houden, ik heb je net het geheimpje verklapt!

Kan met katten: Ja
Kan met honden: Onbekend
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Ja
Moet naar buiten kunnen: Nee

Wilt u deze poes hebben? neem dan contact op met mij via pm, of via onze stichting www.zwerfkat.com.
En dat kan zomaar.....?
pi_89894600


Deze kittens komen uit Maasmechelen en stonden al even op de wachtlijst. De schuwe mama was nu al een tijd niet meer gezien dus mochten deze ukjes binnenkomen.

Hallo allemaal,

Mijn naam is Inanna, ik ben een stevige zwart-witte meid. Toen ik vijf weken oud was kon mijn mama niet meer goed voor mij zorgen en kreeg ik een warm mandje bij de stichting. Volgens mijn opvangmama is Aurora mijn tweelingzusje. Ze heeft altijd moeite ons uit elkaar te houden. Het is leuk om haar te foppen, vooral bij de dierenarts! Maar ik ben een beetje steviger en heb meer zwart op mijn kinnetje. Ik knuffel graag en als ik een luie bui heb, lig ik het liefst opgerold bij je op schoot en laat me aaien en achter mijn oortjes kriebelen. Maar mijn grootste hobby is eten. Ik ben altijd haantje de voorste wanneer je met het eten komt. Ik ben sowieso altijd haantje de voorste. Ik was de eerste die begon te snorren. Ik kon ook als eerste klimmen en klauteren en ben een echte Houdini. Ik ontsnap overal uit en kom overal bovenop. Dan mag jij bedenken hoe het me gelukt is!
Wil jij mij met mij knuffelen? Kom dan gerust eens een kijkje bij me nemen. Dat vind ik reuzegezellig!

Kan met katten: Ja
Kan met honden: Onbekend
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Ja
Moet naar buiten kunnen: Nee

Wilt u deze poes hebben? Neem dan contact op met mij via pm, of via onze stichting www.zwerfkat.com.
En dat kan zomaar.....?
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2011 @ 13:04:22 #48
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_98945438
Joker (Shar-Pei reu) zoekt goed tehuis.

quote:
Geslacht: Mannelijk
Ras: Waak- en verdediginshonden / erfhonden
Leeftijd: 1 tot 3 jaar
Koppel: Nee
Kan bij katten: Ja
Kan bij honden: Nee
Kan bij kinderen : Vanaf 8 jaar
Gesteriliseerd/gecastreerd: Ja
Speciale zorg: Nee
Kan alleen thuis zijn: Onbekend
Kan in de auto: Ja
Gedrag aan de lijn: Valt uit naar honden
Kent basiscommando's: Nee, wel te leren
Zindelijk: Ja
Waaksheid: Blaft als de deurbel gaat
Schofthoogte: 30 tot 50 cm
Vachtverzorging: Regelmatig borstelen
Kan los lopen: Nee
Omschrijving:



Joker is gecastreerde Shar pei reu van ongeveer 1 jaar. Joker is als zwerver binnen gebracht over zijn achtergrond is weinig bekend De gevlekte vacht ook wel flowered genoemd is een niet erkende kleur volgens de ras standaard maar het maakt onze Joker er niet minder mooi om.

Joker had veel last van entropion. Hij is aan beide ogen geopereerd en tevens gecastreerd. Nu, helemaal genezen en gezond, is Joker klaar voor plaatsing.

Een goede opvoeding door een ervaren honden heropvoeder of/en Shar pei liefhebber zou voor Joker niet verkeerd zijn. Joker is heel lief maar heeft weinig geleerd. Ook is Joker geen fan van andere honden hij begrijpt ze niet en valt daarom aan als andere honden te dicht bij hem in de buurt komen. Met de juiste begeleiding kan Joker nog heel veel leren.

Zijn naam zegt het al, Joker is een lieve, vrolijke clown. Wie biedt hem een liefdevol thuis.

Honden worden in principe op afspraak geplaatst. Heeft u serieuze belangstelling voor 1 van onze honden laat dan uw telefoonnummer achter in een mailtje, dan bellen wij u terug. Als het dier al geplaatst is of we bezig zijn met mensen sturen we u een mailtje. Wij zijn telefonisch moeilijk bereikbaar en bij de balie kennen ze de dieren niet.
Wij (Strega en Pagan) hebben een groot hart voor dieren en zijn gek op het geweldige karakter van Shar-Pei's. Met vier honden is ons huis helaas vol, daarbij kan Joker het beste als enige hond in het huishouden worden geplaatst.

Wil jij Joker een fijn thuis geven, of weet je wellicht iemand die dat wil, neem contact op met het asiel.

Joker zit in het asiel van Zuidwolde(Gn.)
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 juli 2011 @ 14:51:39 #49
163650 Greys
pi_98949026
Als zwerver binnengekomen. Je kunt je (wederom, net als bij alle andere asieldieren) niet voorstellen dat ook deze leukerd gewoon weer op straat is gedumpt he? :{
Ik hoop dat hij door zijn aparte en leuke opvallende uiterlijk extra snel een nieuw baasje vindt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 2 juli 2011 @ 15:39:33 #50
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_98950389
Je zou toch verwachten dat hij een chip zou hebben.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2011 @ 16:12:52 #51
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_98951372
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:51 schreef Greys het volgende:
Als zwerver binnengekomen. Je kunt je (wederom, net als bij alle andere asieldieren) niet voorstellen dat ook deze leukerd gewoon weer op straat is gedumpt he? :{
Ik hoop dat hij door zijn aparte en leuke opvallende uiterlijk extra snel een nieuw baasje vindt.
Dat niet alleen, hij heeft een enorm goed karakter. ^O^
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  maandag 4 juli 2011 @ 13:53:53 #52
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_99019914
Schopje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 44% gewijzigd door Pagan op 05-07-2011 16:46:52 ]
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 juli 2011 @ 13:58:19 #53
163650 Greys
pi_99020033
Ik denk dat McRimpel er ook weinig van zal voelen van dit schoppen ;)

Is hij ook al onder de aandacht gebracht bij de rasvereniging oid?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_99039057
Tommie van 17; ik kan er met m'n verstand niet bij hoe zo'n dier in een asiel terechtkomt op die leeftijd, behalve dan wanneer 't baasje bv. overlijdt.

Zou willen dat ik weer tijd had om een dagje per week in 'n asiel te helpen, maar dat gaat voorlopig niet :( Dus dan maar hier af en toe 's posten.
pi_99039452
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:30 schreef T_E_O het volgende:
Tommie van 17; ik kan er met m'n verstand niet bij hoe zo'n dier in een asiel terechtkomt op die leeftijd, behalve dan wanneer 't baasje bv. overlijdt.

Zou willen dat ik weer tijd had om een dagje per week in 'n asiel te helpen, maar dat gaat voorlopig niet :( Dus dan maar hier af en toe 's posten.
-O- wat sneu! Als ik niet al een kat had zou ik m zo adopteren O+
♥ scars make us who we are ♥
pi_99040109
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:36 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

-O- wat sneu! Als ik niet al een kat had zou ik m zo adopteren O+
Af en toe zou ik willen dat ik 'n 2e huis had, waar ik dan zo'n Tommie kon adopteren, maar daar gaat de bank niet aan meewerken :P
pi_99040362
Dat filmpje. Met zoveel aandacht en liefde gemaakt. O+ ;( Echt doodzonde dat zo'n kater zijn oude dag in het asiel moet slijten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:57:29 #58
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_99074340
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:58 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat McRimpel er ook weinig van zal voelen van dit schoppen ;)

Is hij ook al onder de aandacht gebracht bij de rasvereniging oid?
Zolang hij maar niet in zijn vel groeit, zoals puppies dat doen. :+
Rasvereniging weet ervan. ^O^
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:30 schreef T_E_O het volgende:
Tommie van 17; ik kan er met m'n verstand niet bij hoe zo'n dier in een asiel terechtkomt op die leeftijd, behalve dan wanneer 't baasje bv. overlijdt.

Zou willen dat ik weer tijd had om een dagje per week in 'n asiel te helpen, maar dat gaat voorlopig niet :( Dus dan maar hier af en toe 's posten.
17 jaar en dan weg moeten. :(
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  † In Memoriam † woensdag 6 juli 2011 @ 15:48:31 #59
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_99114113
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:58 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat McRimpel er ook weinig van zal voelen van dit schoppen ;)

Is hij ook al onder de aandacht gebracht bij de rasvereniging oid?
Rasvereniging doet hier niks mee. De kleur is niet erkend. En de rasvereniging bemiddeld alleen voor eigen leden. Dit is o.a. waarom ik geen werk meer doe voor ze.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_99115707
Mijn collega verkeert in de heugelijke omstandigheid dat zij gaat samenwonen. Alleen heeft zij al jaaaaren 2 katers en heeft haar vriend die ook. Haar katers zijn twee gevoelige wat oudere jongens, een lief gay koppel dat je niet wilt verplaatsen en uit elkaar wil halen.
Zijn katers zijn uiterst stoer en welopgevoed en kunnen beter omgaan met veranderende omstandigheden.
Omdat de 4 niet samen gaan hebben ze de enorme klote beslissing moeten nemen om de twee jongens van haar vriend te herplaatsen.
Het zijn twee broertjes die niet perse erg dol op elkaar zijn. Ze mogen dus ook los van elkaar geplaatst worden.

Ze staan op marktplaats http://dieren.marktplaats(...)-baasje-gezocht.html

En ook op herplaatsers.nl.

Ik heb als Fok!ker aangeboden hen ook hier neer te zetten en ik hoop dat zij apart of samen een toffe plek krijgen.
Zelf zit ik echt vol en kan er echt geen kat meer bij. Toe, geef die knullen een thuis.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  † In Memoriam † woensdag 6 juli 2011 @ 16:35:40 #61
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_99115970
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:28 schreef nokwanda het volgende:
Mijn collega verkeert in de heugelijke omstandigheid dat zij gaat samenwonen. Alleen heeft zij al jaaaaren 2 katers en heeft haar vriend die ook. Haar katers zijn twee gevoelige wat oudere jongens, een lief gay koppel dat je niet wilt verplaatsen en uit elkaar wil halen.
Zijn katers zijn uiterst stoer en welopgevoed en kunnen beter omgaan met veranderende omstandigheden.
Omdat de 4 niet samen gaan hebben ze de enorme klote beslissing moeten nemen om de twee jongens van haar vriend te herplaatsen.
Het zijn twee broertjes die niet perse erg dol op elkaar zijn. Ze mogen dus ook los van elkaar geplaatst worden.

Ze staan op marktplaats http://dieren.marktplaats(...)-baasje-gezocht.html

En ook op herplaatsers.nl.

Ik heb als Fok!ker aangeboden hen ook hier neer te zetten en ik hoop dat zij apart of samen een toffe plek krijgen.
Zelf zit ik echt vol en kan er echt geen kat meer bij. Toe, geef die knullen een thuis.
Wat een mooierds! Helaas kunnen wij ze er ook niet bij hebben.
We hebben er zes + Boris, onze aanloopkater die iedere dag komt eten.
Ik hoop dat ze gauw een mooi plekje vinden!
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_99116085
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:35 schreef Strega het volgende:

[..]

Wat een mooierds! Helaas kunnen wij ze er ook niet bij hebben.
We hebben er zes + Boris, onze aanloopkater die iedere dag komt eten.
Ik hoop dat ze gauw een mooi plekje vinden!
De grijze lijkt op een bolle brit :D

Rimpelhondje al een plekje voor gevonden?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  † In Memoriam † vrijdag 8 juli 2011 @ 00:49:45 #63
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_99181376
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:38 schreef nokwanda het volgende:

[..]

De grijze lijkt op een bolle brit :D

Rimpelhondje al een plekje voor gevonden?
Nee, helaas...
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  woensdag 27 juli 2011 @ 14:22:26 #64
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_100004541
En een schopje voor Joker en Tommy.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  † In Memoriam † woensdag 27 juli 2011 @ 14:47:23 #65
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_100005480
Ja, kreeg gisteren net te horen dat er nog geen huisje voor Joker is.
Echt die schat verdiend het zo. :N
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  donderdag 22 september 2011 @ 16:22:41 #66
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_102263410
*Kick(je)*
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 september 2011 @ 17:48:49 #67
163650 Greys
pi_102266680
Joker nog steeds geen huis? :o
Bah ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_102283415
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2010 03:16 schreef Pippi het volgende:
Leuk topic Greys!

Ik zag op de site van Stg. Dierentehuis 't Schuthok Den Helder 2 oude poezeventjes:

Apollo (geschatte leeftijd van 17 jaar)
[ http://img842.imageshack.us/i/apollob.jpg/ (copy/paste deze link) | http://img842.imageshack.us/img842/3511/apollob.jpg (copy/paste deze link) ]
update: Apollo heeft een nieuw baasje :)

Miquitte (geschatte leeftijd van bijna 13 jaar)
[ http://img822.imageshack.us/i/miquitte.jpg/ (copy/paste deze link) | http://img822.imageshack.us/img822/548/miquitte.jpg (copy/paste deze link) ]
Tekst op de site van het dierenasiel:
Miquitte is de naam van deze rood-cypers met wit, oudere kater. (Zijn geboortedatum is geschat op bijna 13 jaar.) Het is toch wat om op die leeftijd al zwervend bij iemand aan te komen in de barre wintermaanden om tijdelijk aan te schuiven bij de dagelijkse maaltijd, maar daar niet te kunnen blijven wegens een te groot aantal katten in huis? Natuurlijk is hij liefdevol door ons opgevangen en krijgt hij zijn natje en zijn droogje en heeft hij een lekker warm plekje om op te liggen. En toch, als je diep in zijn hart zou kunnen kijken, zou hij best graag speciaal voor iemand willen zijn. Gewoon ergens thuis horen en waar hij mag blijven wonen totdat zijn leven ophoudt. Zijn leeftijd is een factor die we niet kunnen veranderen; we kunnen hem niet jonger maken. Maar mocht u denken: ach, wat maakt leeftijd nu uit, ik wil hem graag een liefdevol thuis geven?, dan bent u bij deze van harte uitgenodigd om nader kennis te komen maken met onze Miquitte!

Het is dat ik al 2 katten heb (van 19 en 20 jaar) anders hed ik ze allang opgehaald :Y
Lieve oude rustige katten die gewoon lekker hun ouwe dagje willen slijten in een warm thuis O+

Had ik nou maar mn eigen huisje en geen 3 katten + ouders die het wel genoeg vinden zo ;(
  donderdag 22 september 2011 @ 23:34:40 #69
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_102283925
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:30 schreef T_E_O het volgende:
Tommie van 17; ik kan er met m'n verstand niet bij hoe zo'n dier in een asiel terechtkomt op die leeftijd, behalve dan wanneer 't baasje bv. overlijdt.

Zou willen dat ik weer tijd had om een dagje per week in 'n asiel te helpen, maar dat gaat voorlopig niet :( Dus dan maar hier af en toe 's posten.
Tommie zit er dus nog steeds :(
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_102284734
Ik moet hier eigenlijk niet meer kijken want ik word alleen maar gefrustreerd als ik al die geweldige beestjes zie en ze niet in huis kan nemen :N
  vrijdag 23 september 2011 @ 12:03:53 #71
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_102294038
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 17:48 schreef Greys het volgende:
Joker nog steeds geen huis? :o
Bah ;(
Nope. :N
We gaan volgende week even bij hem kijken, we hebben een grote hondenmand over en die geven we aan het asiel, kunnen we Joker ook gelijk even een poot geven.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_102294249
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:28 schreef nokwanda het volgende:
Mijn collega verkeert in de heugelijke omstandigheid dat zij gaat samenwonen. Alleen heeft zij al jaaaaren 2 katers en heeft haar vriend die ook. Haar katers zijn twee gevoelige wat oudere jongens, een lief gay koppel dat je niet wilt verplaatsen en uit elkaar wil halen.
Zijn katers zijn uiterst stoer en welopgevoed en kunnen beter omgaan met veranderende omstandigheden.
Omdat de 4 niet samen gaan hebben ze de enorme klote beslissing moeten nemen om de twee jongens van haar vriend te herplaatsen.
Het zijn twee broertjes die niet perse erg dol op elkaar zijn. Ze mogen dus ook los van elkaar geplaatst worden.

Ze staan op marktplaats http://dieren.marktplaats(...)-baasje-gezocht.html

En ook op herplaatsers.nl.

Ik heb als Fok!ker aangeboden hen ook hier neer te zetten en ik hoop dat zij apart of samen een toffe plek krijgen.
Zelf zit ik echt vol en kan er echt geen kat meer bij. Toe, geef die knullen een thuis.
Even wat goed nieuws:
Deze twee heren hebben samen een plek gevonden (buiten fok om) *O*
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 24 september 2011 @ 23:14:54 #73
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_102346079
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2010 09:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Romy, vrouwtje, ingeënt, sinds 26-6-2010 in het asiel:
[ afbeelding ]

Van Romy werd afstand gedaan wegens astma. Zij is een inteeltkonijn en mist één oor.
Deze dame zoekt een fijn tehuis als binnenkonijn.
Zij mag als uitzondering alleen geplaatst worden.
Romy is minder geschikt voor kinderen

Wat niet op de site staat is dat Romy al diverse keren geplaatst is, maar steeds weer terugkwam naar het asiel omdat het niet ging met haar partners. Ze zit al zo lang in Asiel Goofy in Oldenzaal, wie geeft deze lieve éénoor een huisje?

Vind haar hier, ze staat helemaal onderaan.
Weet iemand hoe het met dit konijn is? Mijn dochter gaat binnenkort op zichzelf. Ze heeft een appartementje zonder balkon. Ze wil dolgraag een kat, maar haar woonruimte is te klein en als ze haar ramen openzet kan de kat ontsnappen en komt op een heel drukke weg terecht. Een konijn wat niet perse samen met een andere hoeft en "gebruiksaanwijzingen" heeft zou perfect zijn voor haar.
  zondag 25 september 2011 @ 12:31:26 #74
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_102356551
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:11 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Even wat goed nieuws:
Deze twee heren hebben samen een plek gevonden (buiten fok om) *O*
*O*
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 23:14 schreef childintime het volgende:

[..]

Weet iemand hoe het met dit konijn is? Mijn dochter gaat binnenkort op zichzelf. Ze heeft een appartementje zonder balkon. Ze wil dolgraag een kat, maar haar woonruimte is te klein en als ze haar ramen openzet kan de kat ontsnappen en komt op een heel drukke weg terecht. Een konijn wat niet perse samen met een andere hoeft en "gebruiksaanwijzingen" heeft zou perfect zijn voor haar.
Bel of mail ze eens, Romy staat niet meer op hun site, dus hopelijk heeft ze een goed huis gevonden.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  Moderator zondag 25 september 2011 @ 15:05:10 #75
155227 crew  Guppy
dus
pi_102361639
Hun site wordt inderdaad heel goed bijgehouden, en als Romy er niet meer opstaat, betekent dat inderdaad dat ze inmiddels een goed huis heeft :)

Overigens moet ik zeggen dat twee nijnen nauwelijks meer werk is dan één, dus ze zou eventueel ook een asiel-koppeltje kunnen overwegen?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_102367121
Pepo wacht ook al lang op een eigen gouden mandje.

http://www.sos-strays.nl/nederlands/pepo.html

O+
  vrijdag 30 september 2011 @ 01:01:19 #77
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_102537426
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 15:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Hun site wordt inderdaad heel goed bijgehouden, en als Romy er niet meer opstaat, betekent dat inderdaad dat ze inmiddels een goed huis heeft :)

Overigens moet ik zeggen dat twee nijnen nauwelijks meer werk is dan één, dus ze zou eventueel ook een asiel-koppeltje kunnen overwegen?
Er zijn soms konijnen die liever niet samen zijn met een andere, of die je er iig niet een groot plezier mee doet. Ik heb er zelf zo 1 gehad, uit de opvang. Hij is gekoppeld daar aan anderen. Thuis kwam hij bij mijn rustige Wener. Dat ging goed (in principe kon hij met ieder konijn gekoppeld worden, omdat hij simpelweg geen klik voelde met andere konijnen en er dus ook geen bedreiging/ concurrentie/eventuele partner in zag), ze lieten elkaar links liggen. Toen zij dood ging nam ik er weer 1 voor hem bij. Dat had ik beter niet gedaan. Uiteindelijk is dit zijn voortijdige dood geworden omdat zij hem niet met rust liet.Hij was gewoon een beetje autistisch wbt soortgenoten. Mensen vond hij geweldig, hij gedroeg zich een beetje als 'n hondje, liep met je mee, kwam aanrennen als je hem riep en als ik buiten zat ging'ie tegen mijn voet aanliggen. Zo'n soort konijn zoek ik dus. Ze heeft ook geen eigen buitenplek, er is alleen een gezamelijke binnentuin, het konijn zal dus altijd binnen zijn. Haar binnenruimte is 21 4 kante meter. Genoeg voor 1 flink konijn.

Dus als iemand toevallig een (volwassen) konijn kent/ weet/ tegenkomt wat liever niet met soortgenoten is maar de voorkeur heeft voor mensen dan houden we ons aanbevolen :Y
pi_102950833
Helaas geen foto en de kat staat ook niet op de pagina van het asiel, maar deze vond ik op mijn hyves en hoop dat er misschien hier iemand is die op zoek is naar een kat.
Ik heb zelf al 4 katten en sinds 2 weken een opvangkitten waar ze allemaal nog aan moeten wennen anders had ik deze kat gelijk gehaald.

Hier volgt het verhaal van een siamese kater, van ongeveer acht jaar oud. Hij zit sinds een aantal weken in het asiel, waar hij totaal aan het wegkwijnen is. Er is ons verzocht om speciale aandacht voor hem te vragen...en dat doen we natuurlijk graag! Nadat zijn baasje is overleden heeft hij twee weken zonder zorg gezeten, helemaal in paniek en van streek. Hij is een volbloed siamees (sealpoint), dus we zoeken met spoed een thuis bij mensen die het karakter van de siamese kat kennen en hem nog vele fijne jaren kunnen geven, met alle aandacht en liefde die hij verdiend!
Voor meer informatie kunt U bellen met: HoKaZo, tel. 0413-260546


Een siamees in een asiel is natuurlijk helemaal niets. Ik heb zelf een siamees en als ik zie hoe hij van slag raakt als hij een paar dagen met minder aandacht moet doen, moet dit mannetje in het asiel zich helemaal ellendig voelen. Ik zou hem zo graag zelf halen maar vriend is het er niet mee eens. Hij heeft gelijk, ik kan aan de gang blijven zo. Maar ik hoop dus dat misschien hier iemand een plekje over heeft in huis.
pi_102950997
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:59 schreef miek221 het volgende:
Helaas geen foto en de kat staat ook niet op de pagina van het asiel, maar deze vond ik op mijn hyves en hoop dat er misschien hier iemand is die op zoek is naar een kat.
Ik heb zelf al 4 katten en sinds 2 weken een opvangkitten waar ze allemaal nog aan moeten wennen anders had ik deze kat gelijk gehaald.

Hier volgt het verhaal van een siamese kater, van ongeveer acht jaar oud. Hij zit sinds een aantal weken in het asiel, waar hij totaal aan het wegkwijnen is. Er is ons verzocht om speciale aandacht voor hem te vragen...en dat doen we natuurlijk graag! Nadat zijn baasje is overleden heeft hij twee weken zonder zorg gezeten, helemaal in paniek en van streek. Hij is een volbloed siamees (sealpoint), dus we zoeken met spoed een thuis bij mensen die het karakter van de siamese kat kennen en hem nog vele fijne jaren kunnen geven, met alle aandacht en liefde die hij verdiend!
Voor meer informatie kunt U bellen met: HoKaZo, tel. 0413-260546


Een siamees in een asiel is natuurlijk helemaal niets. Ik heb zelf een siamees en als ik zie hoe hij van slag raakt als hij een paar dagen met minder aandacht moet doen, moet dit mannetje in het asiel zich helemaal ellendig voelen. Ik zou hem zo graag zelf halen maar vriend is het er niet mee eens. Hij heeft gelijk, ik kan aan de gang blijven zo. Maar ik hoop dus dat misschien hier iemand een plekje over heeft in huis.
Ik ga dit even doorspelen aan iemand anders.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_102951103
Hartstikke mooi. Als de kat over een week niet opgehaald is, of een toekomstig huis in het vooruitzicht, ga ik hem toch zelf halen, en dan vanuit huis iets verzinnen, want ik vind dit echt heel sneu voor het beestje. Ik zou hem zelf willen hebben maar het gaat er me vooral om dat dit beestje goed terecht komt.

*edit* laat je weten of daar iets uitkomt?
pi_102951356
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:08 schreef miek221 het volgende:
Hartstikke mooi. Als de kat over een week niet opgehaald is, of een toekomstig huis in het vooruitzicht, ga ik hem toch zelf halen, en dan vanuit huis iets verzinnen, want ik vind dit echt heel sneu voor het beestje. Ik zou hem zelf willen hebben maar het gaat er me vooral om dat dit beestje goed terecht komt.

*edit* laat je weten of daar iets uitkomt?
Waar zit het beestje eigenlijk?

Edit: google leert mij in Uden.

Ik hou je op de hoogte, een vriendin van mij doet Siamees herplaatsing vanuit de rasclub. Ik hoop dat zij wat kan betekenen. Eventueel spring ik bij als tijdelijke opvang. :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_102951744
Kijk eens aan, dat is nog beter. Normaal komen raskatten ook bij zoiets terecht. Egoistisch gesteld wil ik hem zelf hebben, ben helemaal gek van siamezen en voor Loki zou een soortgelijk speelkamaraadje goed doen, maar misschien ook niet omdat het best een dominant mannetje is. En met die kitten erbij word dat vast teveel voor de beestjes thuis. Maar ik heb nog altijd een logeerkamer waar ook het een en ander verbouwd kan worden. Maar via een siamezen herplaatsing is nog beter..
pi_102951897
We gaan het even afwachten, heb haar de informatie doorgestuurd. Ik ga straks bij haar langs (verjaardag) en dan overleggen we even.

Het enige "probleem" is dat Uden best wel een eind weg is (vanaf Apeldoorn). Waar woon jij?

En tja, als jij de kater wil opnemen, ben je daar natuurlijk vrij in. ;)

Heel eerlijk zit ik atm niet echt te wachten op NOG een opvanger. Heb op dit moment naast mijn 5 eigen katten en hond nog 2 opvangkittens in huis, en er is nog een opvanghond (pup) in aankomst.
Maar goed, als het niet anders is. :P Ik heb ook al eens met 9 katten en 2 honden in huis gezeten. :@ :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_102952100
Ik woon in Waalwijk, dus ik kan de kat wel ophalen (al heb ik op dit moment ook niet de financiele middelen, volgende week wel) en iig op de logeerkamer zetten.

Wij hebben op dit moment 4 katten, een opvangkitten en een pup van 6 maanden. Dus het zou nog kunnen als ziet vriend het niet zitten. Als vriend het wel goed had gevonden, was ie hier al geweest vermoed ik O-)
pi_102953440
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 17:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Pepo wacht ook al lang op een eigen gouden mandje.
[ afbeelding ]
http://www.sos-strays.nl/nederlands/pepo.html

O+
Ik was het alweer vergeten maar Pepo is inmiddels geadopteerd!
pi_102961190
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:40 schreef miek221 het volgende:
Ik woon in Waalwijk, dus ik kan de kat wel ophalen (al heb ik op dit moment ook niet de financiele middelen, volgende week wel) en iig op de logeerkamer zetten.

Wij hebben op dit moment 4 katten, een opvangkitten en een pup van 6 maanden. Dus het zou nog kunnen als ziet vriend het niet zitten. Als vriend het wel goed had gevonden, was ie hier al geweest vermoed ik O-)
Ik heb het iig doorgegeven, ze gaat morgen naar het asiel bellen wat de mogelijkheden zijn e.d.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_102961924
Ik ben erg benieuwd, ik hoop dat er iets geregeld kan worden. Vriend zit het niet echt zitten om een kat erbij te nemen (Dan blijf je aan de gang, is zijn redenatie) dus een andere oplossing zou het beste zijn.
pi_102963720
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 17:44 schreef miek221 het volgende:
Ik ben erg benieuwd, ik hoop dat er iets geregeld kan worden. Vriend zit het niet echt zitten om een kat erbij te nemen (Dan blijf je aan de gang, is zijn redenatie) dus een andere oplossing zou het beste zijn.
Daar heeft je vriend wel gelijk in, denk ik. :@

Mijn vriend houdt het ook tegen hoor, als ik er weer wat bij wil. Voor de opvang mag wel, maar niet blijvend.

Ik zal je op de hoogte houden, hoop morgen meer nieuws te hebben.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_102964058
Dat is ook zo, en daarom zal ik het niet doen en probeer ik nu via zoveel mogelijk kanalen een andere goede en vooral blijvende oplossing te vinden. Ik heb gewoon een zwak voor siamezen, en weet hoeveel aandacht juist hun nodig hebben.
Erg tof dat je meedenkt! ^O^
pi_102998415
Ik heb nog niks gehoord, ze neemt d'r telefoon niet op, maar zal mij allicht nog bellen straks.

Ondertussen heb ik wel zelf nog 2 diertjes in de aanbieding, mijn eigen opvangers, uit het asiel.
2 lieve, leuke, mooie kattenjongens. Beide erg ziek geweest maar volledig herstelt. Zoeken nu nog een fijn blijvend huis.
Vallen onder het asiel in Apeldoorn, zitten bij mij in de opvang.

Spyro:



Gremlin:

Sterkheidsbaas van alles.
pi_102998990
Die tweede foto van Spyro is leuk. Wat een mooie katjes. Ik hoop dat deze ook snel een goed huisje vinden.
pi_103033712
Ik heb ook met het asiel gebeld voor meer informatie. Ze gaven me aan dat ik ook een pleeggezin kan worden. Dan komt de kat naar mij en word er door gezocht naar een baasje, maar is de kat in elk geval uit het asiel. Hij heeft het wel moeilijk.
De dame van het asiel ging even informeren, er moet nog afstand getekend worden, en als dat rond is kunnen we hem waarschijnlijk zaterdag halen. Mocht het toevallig helemaal goed gaan bij ons kunnen we altijd nog kijken of we hem alsnog adopteren maar voor nu is het in elk geval goed als hij uit het asiel weg kan.
pi_103034122
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:44 schreef miek221 het volgende:
Ik heb ook met het asiel gebeld voor meer informatie. Ze gaven me aan dat ik ook een pleeggezin kan worden. Dan komt de kat naar mij en word er door gezocht naar een baasje, maar is de kat in elk geval uit het asiel. Hij heeft het wel moeilijk.
De dame van het asiel ging even informeren, er moet nog afstand getekend worden, en als dat rond is kunnen we hem waarschijnlijk zaterdag halen. Mocht het toevallig helemaal goed gaan bij ons kunnen we altijd nog kijken of we hem alsnog adopteren maar voor nu is het in elk geval goed als hij uit het asiel weg kan.
Oh, oke.
Dan zal ik mijn vriendin bellen dat het niet meer nodig is...
Sterkheidsbaas van alles.
pi_103038309
Zou zij hem gaan ophalen dan?

Ik moet even wachten op bericht terug, want de afstandpapieren moeten nog ondertekend terug komen. is waarschijnlijk morgen.
Als ze iemand weet die de kat toch wil adopteren kan dat nog steeds. het staat niet op de planning om hem te houden, maar wil in elk geval zorgen dat hij zo snel mogelijk uit het asiel is. Het is lastiger dan ik dacht om een baasje te vinden.
pi_103038679
Ja, dat snap ik hoor! :)

Zij wilde eens even gaan bellen om te informeren. Gister kon ik d'r niet te pakken krijgen. Dus ik weet niet of ze inmiddels gebeld heeft of niet.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_103039577
Ah zo. Geduld is niet een van mijn beste eigenschappen. :@
Ik zal je in elk geval ook op de hoogte houden hoe het gaat lopen. Ik vermoed dat ze morgen meer weten, en als we dan de auto terug hebben (keuring, reparatie) en het gaat door komt hij zaterdag. Eventueel kan ik hem nog met de bus halen, of een vriend regelen.
pi_103039980
Zo, ze was haar telefoon kwijt. :P

Ze heeft gebeld, en kreeg hetzelfde verhaal als jij, de afstandsverklaring. Echter, vertelde het asiel ook dat ze al iemand hadden voor blijvende adoptie?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_103042211
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 17:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Pepo wacht ook al lang op een eigen gouden mandje.
[ afbeelding ]
http://www.sos-strays.nl/nederlands/pepo.html

O+
Wat een leukerd, die grote oren O+!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † donderdag 13 oktober 2011 @ 17:51:15 #99
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_103043822


Joker zit helaas nog steeds op een huisje te wachten.
Hij heeft nu een eigen filmpje. ^O^
http://www.ikzoekbaas.nl/(...)ierenasiel-zuidwolde

[ Bericht 20% gewijzigd door Strega op 13-10-2011 18:31:47 ]
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_103044234
Vanmorgen was er nog niemand. Misschien dat ze mij bedoeld, ik heb nog niets gehoord. Misschien bellen ze morgen om te vertellen hoe het zit, of ze inderdaad iemand hebben. Zou goed zijn voor het beestje.
  † In Memoriam † donderdag 13 oktober 2011 @ 18:14:05 #101
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_103044466
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:51 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]

Joker zit helaas nog steeds op een huisje te wachten.
Hij heeft nu een eigen filmpje. ^O^
Trouwens, Joker kan wel bij katten. ;)
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_103108682
Vriend en ik gaan de siamees vandaag ophalen. Nu als pleegkat, en eventueel voor adoptie maar dat hangt helemaal af van hoe het thuis zal gaan. maar hij heeft in elk geval een huisje nu.
bedankt voor het meedenken.
pi_103109353
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 11:50 schreef miek221 het volgende:
Vriend en ik gaan de siamees vandaag ophalen. Nu als pleegkat, en eventueel voor adoptie maar dat hangt helemaal af van hoe het thuis zal gaan. maar hij heeft in elk geval een huisje nu.
bedankt voor het meedenken.
^O^
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:16:05 #104
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_103120928
Ik zag dit lieve meiske op de site van dierenasiels O+
http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=181715
Ze zit er al 2 jaar :{ . M.i. onterecht.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_103121880
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:51 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]

Joker zit helaas nog steeds op een huisje te wachten.
Hij heeft nu een eigen filmpje. ^O^
http://www.ikzoekbaas.nl/(...)ierenasiel-zuidwolde
Grappig beestje om te zien!

Maar eerlijk gezegd (en dat is echt niet lullig bedoeld :@ ) mis ik een beetje wat er leuk is aan Joker. Hij is lief en grappig... maar de rest wat er staat, is erg negatief. Zo erg zal het toch wel niet zijn?
Wat zit er (naast Sharpei) eigenlijk bij in? Duitse Staander?
Want ik zie dat hij onder Waak- en verdediginshonden / erfhonden staat. En uuhm... het type mensen wat in die categorie zoekt, is waarschijnlijk opzoek naar een ander type hond (want hij is alleen fel naar andere honden toch, niet naar mensen?).
  zondag 16 oktober 2011 @ 17:34:26 #106
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_103153072
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:42 schreef Waterpistoolheldin het volgende:

[..]

Grappig beestje om te zien!

Maar eerlijk gezegd (en dat is echt niet lullig bedoeld :@ ) mis ik een beetje wat er leuk is aan Joker. Hij is lief en grappig... maar de rest wat er staat, is erg negatief. Zo erg zal het toch wel niet zijn?
Wat zit er (naast Sharpei) eigenlijk bij in? Duitse Staander?
Want ik zie dat hij onder Waak- en verdediginshonden / erfhonden staat. En uuhm... het type mensen wat in die categorie zoekt, is waarschijnlijk opzoek naar een ander type hond (want hij is alleen fel naar andere honden toch, niet naar mensen?).
Zijn kleur is Flowered, dat is in Nederland geen erkende kleur, hier moet een Shar-Pei eenkleurig zijn. Volgens de FCI lijst valt hij onder de Sectie Molossers en berghonden, Subsectie Type Mastiff. Qua karakter zijn het normaal geweldige honden. We hebben hem zelf nog niet ontmoet, maar gaan dat binnenkort wel doen.
Joker heeft zo te lezen aandacht en opvoeding nodig en in een asiel krijgt hij daarvan nooit zoveel als wanneer hij in een gezin zou wonen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 11:50 schreef miek221 het volgende:
Vriend en ik gaan de siamees vandaag ophalen. Nu als pleegkat, en eventueel voor adoptie maar dat hangt helemaal af van hoe het thuis zal gaan. maar hij heeft in elk geval een huisje nu.
bedankt voor het meedenken.
Hoe gaat het nu?
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_103189109
Het gaat goed. Hij heeft geen problemen met de andere katten, die worden besnuffeld als ze voorbij lopen. De hond vind hij nog niet zo lief, dus hij gromt heel wat af als de hond in zicht is, maar hij verstopt zich er niet voor. Twee keer hebben we hem onder de bank vandaan gehaald, en onder een klein protest blijft hij toch weer naast me op de bank liggen.
's nachts heeft hij bij ons geslapen en werd ik wakker met Rambo die dicht tegen me aan lag te slapen, bijna tegen mn gezicht aan.
Dus ik denk dat het vooral aandacht en liefde is wat hij nodig heeft, en dat we daarmee heel ver zullen komen. Dan word het volgens mij een dikke kroelkont met een luide aanwezige stem. Ik kan niet wachten..

Hij is trouwens erg groot, en weegt volgens mij makkelijk 7 kilo, hij heeft het in elk geval altijd goed gehad voor zn baasje overleed.

Bij Saartje gekropen, boos op de hond achter me.


Prachtige (haske schele) ogen...
pi_103268953
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:34 schreef Pagan het volgende:

[..]

Zijn kleur is Flowered, dat is in Nederland geen erkende kleur, hier moet een Shar-Pei eenkleurig zijn. Volgens de FCI lijst valt hij onder de Sectie Molossers en berghonden, Subsectie Type Mastiff. Qua karakter zijn het normaal geweldige honden. We hebben hem zelf nog niet ontmoet, maar gaan dat binnenkort wel doen.
Joker heeft zo te lezen aandacht en opvoeding nodig en in een asiel krijgt hij daarvan nooit zoveel als wanneer hij in een gezin zou wonen.

[..]

Hoe gaat het nu?
Ik wist niet dat dat een echte kleur was, leuk! :)

Maare, op ikzoekbaas kan je hem gewoon onder Dogachtigen en Berghonden zetten... Lijkt me dat daarop mensen kijken die meer bij hem passen, dan de sectie waak- en verdedigingshonden?

En uuhm ik bedoelde niet dat ik persoonlijk de positieve kant van Joker wou weten (ik heb er alle vertrouwen in dat het een leuke hond is) maar meer dat het goed is om dat op internet te belichten. Vaak is het de toon die de muziek maakt.

Als ik zou zeggen dat de Jack Russel van de buren een sportieve, vrolijke, enthousiaste balletjesgek is, komt het heel anders over dan wanneer ik zou zeggen dat het een hyperactieve stuiterbal is. Terwijl het op hetzelfde neer kan komen. En ik denk dat het bij de tekst van Joker ook zo is. Dat je best een bepaald punt kan maken, maar tegelijkertijd mensen enthousiast kan maken.
Immers; ze hebben toch een heel gesprek met de mensen voor Joker (eerst aan de telefoon, dan face 2 face lijkt me). Dus als het niets is, prikken ze er dan wel doorheen?
pi_103324239
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:16 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zag dit lieve meiske op de site van dierenasiels O+
http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=181715
Ze zit er al 2 jaar :{ . M.i. onterecht.
[ afbeelding ]
Die zou ik mee willen nemen, zou alleen niet goed gaan want ik heb al een ontzettend dominante poes die hier de baas is over 2 katers :N
  Moderator donderdag 20 oktober 2011 @ 14:01:43 #110
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103324433
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:57 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Die zou ik mee willen nemen, zou alleen niet goed gaan want ik heb al een ontzettend dominante poes die hier de baas is over 2 katers :N
Ja, zo sneu he? Hier zou het ook niet gaan :N
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_103324591
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:01 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja, zo sneu he? Hier zou het ook niet gaan :N
Joh als het kon zou ik alle dieren uit dit topic mee naar huis nemen, maar dat gaat gewoon niet ):O Ik heb er opzich wel de ruimte voor, alleen niet het geld om nog meer mondjes te voeden. Ook is er zo goed als geen kans dat het boterd tussen de dieren die we al hebben :')
Maar ik zou vooral zo graag een hondje willen. Niet al te groot, misschien een pitbull mixje, met zo'n lekkere grote kop O+ Maarja als de ene ouder het goed vind en de ander niet...
  † In Memoriam † maandag 24 oktober 2011 @ 18:32:24 #112
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_103506889
Helaas, Joker zit er nog, en het is zo'n leuke hond!

quote:
Gister een wandeling met Joker gemaakt van 2 uur,hij leert zo snel! Tijd dat hij een huis krijgt! #fijnehond http://www.ikzoekbaas.nl/(...)ierenasiel-zuidwolde
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_103507090
Joker heeft echt een leuk koppie O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † maandag 24 oktober 2011 @ 18:40:42 #114
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_103507239
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
Joker heeft echt een leuk koppie O+
Ja, het is echt een schatje.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:29:31 #115
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_104962746
Wij waren gisteren even bij het asiel om een megagrote hondenmand die wij over hadden weg te geven, toen hoorden we dat er deze week mensen komen om kennis te maken met Joker.
Duimen maar. :Y
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 november 2011 @ 18:51:50 #116
163650 Greys
pi_104976885
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:29 schreef Pagan het volgende:
Wij waren gisteren even bij het asiel om een megagrote hondenmand die wij over hadden weg te geven, toen hoorden we dat er deze week mensen komen om kennis te maken met Joker.
Duimen maar. :Y
Ik hoop het zó voor Joker!
Het wordt heel hard tijd voor weer een eigen baasje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_104977208
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:29 schreef Pagan het volgende:
Wij waren gisteren even bij het asiel om een megagrote hondenmand die wij over hadden weg te geven, toen hoorden we dat er deze week mensen komen om kennis te maken met Joker.
Duimen maar. :Y
Oh ik duim heel hard! ^O^
Ik klik net die advertentie weer aan met die eerste foto, ik heb meteen weer een glimlach op m'n gezicht als ik dat snoetje zie en aan het leuke filmpje terugdenk :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_105001704
Bij ons zitten deze twee katers in de opvang, we zouden ze het liefste samen plaatsen;



Tony;
kater, zwart met witte bef, oksels en buikvlek.
Gecastreerd en gechipt
Geboren omstreeks 10 augustus 2010
Binnenkat
Kan met;
honden; onbekend
kinderen; onbekend
andere katten; kan met andere katten die niet te dominant voor hem zijn.
Medische achtergrond;
Tony is gevonden met lichte niesziekte verschijnselen. Na een paar dagen was dat over. Na zijn eerste enting kreeg hij een entreactie in de vorm van vieze ogen. Verder heeft hij nooit meer iets gemankeerd.
Verleden;
Hij is ooit als uitgehongerd kitten van een week of 9 op een industrieterrein gevonden, naar het asiel gebracht en in ons gastgezin opgegroeid. Verhaaltjes, foto's en filmpjes uit die tijd zijn ook op Fok! terug te vinden De avonturen van opvangkitten Tony
Tony is eind 2010 geplaatst bij een jong stel die al een poesje hadden. In juli 2011 werd onze hulp ingeroepen omdat Tony van het balkon was gevallen en al 11 dagen vermist was. We hebben hem weer terug bij zijn baasjes weten te krijgen, hij was uitgehongerd en vermagerd maar dolblij om thuis te zijn. Begin november kregen we bericht dat het jonge stel uit elkaar ging en dat ze allebei de katten niet konden houden. Ook al zijn we geen opvanggezien meer voor het asiel maar voor een andere stichting, we hebben Tony en zijn huisgenootje weer in huis genomen, dat poesje is al herplaatst. We hebben hen niet samen gehouden omdat ze niet vreselijk aan elkaar hingen en Tony nogal onder de plak leek te zitten bij haar. We willen Tony niet als enige kat plaatsen, we willen graag een niet-dominant maatje voor hem.
Voer; Tony is bij ons aan alle soorten eten gewend maar het lekkerste vindt hij toch vers voer. Hij is dolgelukkig met het eten wat hij bij ons voorgeschoteld krijgt dus we hopen eigenlijk op een adres waar men ook bereid is vers voer te geven. Het is gezond en de katten vinden het heerlijk.

Tony is een mooie gebouwde kater met een prachtig glanzende vacht. Hij houdt heel veel van knuffelen en ligt graag op schoot of in je armen. Hij is met nieuwe dingen een beetje een held op sokken maar absoluut niet schuw, het is echt een kat die veel liefde te geven heeft.
Wij kunnen hem helaas niet zelf houden en zoeken voor hem een tehuis waar hij nooit meer weg hoeft.

Tony zit momenteel samen met Robin met wie hij goed door één deur kan.



Robin;
kater, rood
Gecastreerd en gechipt
leeftijd (nog) onbekend
kan met;
honden; onbekend
kinderen; onbekend
andere katten; zeer zeker, dat wil hij erg graag.
Medische achtergrond;
(nog) onbekend
Verleden;
Robin is gedumpt in een zwerfkattenkolonie die wordt beheerd door stichting Scheldekat. Hij riep naar de katten die daar woonden en hij liep achter de beheerster aan. Zij heeft hem toen meegenomen, op chip laten checken, etc. Inmiddels weten we waar hij vandaan komt maar hij hoeft niet terug daarheen, wel proberen we nog meer informatie los te krijgen over zijn achtergrond. Wegens gebrek aan opvangcapaciteit heeft Robin een paar weken in een dierenartsenpraktijk in een opnamehokje gezeten, dat heeft zijn vertrouwen in mensen helaas geen goed gedaan. Robin kan enorm genieten van een flinke knuffelsessie maar hij moet wel iets overwinnen voor hij je aanraking toelaat.
Hij is dol op het contact met andere katten en zoekt vooral contact met Tony.
Het liefst zouden we Tony en Robin samen geplaatst zien, met Tony valt er sowieso genoeg te knuffelen en dan heeft Robin rustig de tijd om een nieuwe baasje zijn vertrouwen te schenken.
Voer; Robin is een enorme lekkerbek en eet alles wat wij hem voorzetten. Net als Tony geniet hij ook enorm van vers vlees.



Wie heeft er een fijne plek voor deze prachtige kater ?

Contact kan opgenomen worden via de website van de stichting waarvoor wij opvangen; www.scheldekat.nl of telefoonnummer 0118-412325
Of via ons emailadres kittens apenstaartje zeelandnet punt nl

Nog een filmpje van Robin, hij heeft een nieuw baasje met wat geduld nodig maar hij houdt zeker weten wel van knuffelen;

pi_105338206
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:29 schreef Pagan het volgende:
Wij waren gisteren even bij het asiel om een megagrote hondenmand die wij over hadden weg te geven, toen hoorden we dat er deze week mensen komen om kennis te maken met Joker.
Duimen maar. :Y
Ik ben benieuwd hoe het is gegaan! Ik zag Joker net op de site, dus ik dacht meteen aan dit topic :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 8 december 2011 @ 15:17:44 #120
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_105339271
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe het is gegaan! Ik zag Joker net op de site, dus ik dacht meteen aan dit topic :Y
Het zal wel afgeketst zijn, hij zit er nog steeds. -O-
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  donderdag 8 december 2011 @ 17:42:06 #121
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_105344613
Oh Robin O+ Wat een mooie vacht, net Garfield.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_105471719
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2011 17:42 schreef SEMTEX het volgende:
Oh Robin O+ Wat een mooie vacht, net Garfield.
Hij is echt knap hé ? Maar nog nul reacties voor deze heren helaas -O-

Ik heb dit topic geupdate met veel foto's van Tony en vooral Robin;
Ruby's tweede lichting Scheldekittens



pi_105697803
Schoffie, 10-jarige Mechelaar-reu.

Zijn baasje kan hem door omstandigheden niet de aandacht geven die hij nodig heeft en daarom wordt voor hem een liefdevol huis gezocht.
Schoffie is van 14-02-2001 en heeft een stamboom.

Schoffie is voor mensen enorm sociaal, hij is een hele makkelijke en lieve hond. Hij blaft niet en is dus als waakhond niet geschikt. Hij kan goed met andere honden, reu of teef maakt niet uit. Schoffie loopt zo goed als altijd los en luistert uitstekend. Momenteel verblijft hij buiten in een kennel, binnen wonen zal even wennen zijn maar als hij zijn aandacht krijgt, levert dat geen problemen op.

Schoffie is kerngezond en nog zeer vitaal. Een nieuwe baas zal aan Schoffie een geweldig maatje krijgen, hij is echt een hond om heerlijke wandelingen mee te maken. Als Schoffie zijn aandacht en beweging krijgt is hij een meer dan tevreden hond.

Denk jij de juiste baas voor Schoffie te zijn, neem dan voor meer informatie contact op via http://www.hondenherplaatsingen.nl/

  zaterdag 17 december 2011 @ 18:01:27 #124
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_105698239
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:45 schreef _Multiply86_ het volgende:
Schoffie, 10-jarige Mechelaar-reu.

Zijn baasje kan hem door omstandigheden niet de aandacht geven die hij nodig heeft en daarom wordt voor hem een liefdevol huis gezocht.
Schoffie is van 14-02-2001 en heeft een stamboom.

Schoffie is voor mensen enorm sociaal, hij is een hele makkelijke en lieve hond. Hij blaft niet en is dus als waakhond niet geschikt. Hij kan goed met andere honden, reu of teef maakt niet uit. Schoffie loopt zo goed als altijd los en luistert uitstekend. Momenteel verblijft hij buiten in een kennel, binnen wonen zal even wennen zijn maar als hij zijn aandacht krijgt, levert dat geen problemen op.

Schoffie is kerngezond en nog zeer vitaal. Een nieuwe baas zal aan Schoffie een geweldig maatje krijgen, hij is echt een hond om heerlijke wandelingen mee te maken. Als Schoffie zijn aandacht en beweging krijgt is hij een meer dan tevreden hond.

Denk jij de juiste baas voor Schoffie te zijn, neem dan voor meer informatie contact op via http://www.hondenherplaatsingen.nl/

[ afbeelding ]
Dat roze duizenddingendoekje. O+
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_105699287
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:45 schreef _Multiply86_ het volgende:
Schoffie, 10-jarige Mechelaar-reu.

Zijn baasje kan hem door omstandigheden niet de aandacht geven die hij nodig heeft en daarom wordt voor hem een liefdevol huis gezocht.
Schoffie is van 14-02-2001 en heeft een stamboom.

Schoffie is voor mensen enorm sociaal, hij is een hele makkelijke en lieve hond. Hij blaft niet en is dus als waakhond niet geschikt. Hij kan goed met andere honden, reu of teef maakt niet uit. Schoffie loopt zo goed als altijd los en luistert uitstekend. Momenteel verblijft hij buiten in een kennel, binnen wonen zal even wennen zijn maar als hij zijn aandacht krijgt, levert dat geen problemen op.

Schoffie is kerngezond en nog zeer vitaal. Een nieuwe baas zal aan Schoffie een geweldig maatje krijgen, hij is echt een hond om heerlijke wandelingen mee te maken. Als Schoffie zijn aandacht en beweging krijgt is hij een meer dan tevreden hond.

Denk jij de juiste baas voor Schoffie te zijn, neem dan voor meer informatie contact op via http://www.hondenherplaatsingen.nl/

[ afbeelding ]
Schoffie klinkt echt als een héle makkelijke lieve hond O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_105739060
Vers van de pers:
Schoffie heeft een huis gevonden lees ik net!!!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_105739106
quote:
2s.gif Op zondag 18 december 2011 20:17 schreef Lonaa het volgende:
Vers van de pers:
Schoffie heeft een huis gevonden lees ik net!!!
Wat goed! :o O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_105739210
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat goed! :o O+
Ja!
Op een ander forum was ik even wat aan het lezen en er stond een topic: "als het goed is"
De inhoud was: komt schoffie bij ons wonen in januari!
Met de link erbij. :)

Echt super. Ik ken ze, t zijn lieve mensen, hart van goud voor honden. :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_105739379
quote:
2s.gif Op zondag 18 december 2011 20:19 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja!
Op een ander forum was ik even wat aan het lezen en er stond een topic: "als het goed is"
De inhoud was: komt schoffie bij ons wonen in januari!
Met de link erbij. :)

Echt super. Ik ken ze, t zijn lieve mensen, hart van goud voor honden. :)
Wat heerlijk nieuws, dit maakt m'n avond echt helemaal goed!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 december 2011 @ 20:23:46 #130
163650 Greys
pi_105739415
Geweldig voor die ouwe! O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_105745743
Eerst moeten hun eigen honden nog kennis maken met Schoffie;) ze gaan begin januari kijken.
  † In Memoriam † maandag 19 december 2011 @ 01:40:41 #132
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_105756162
quote:
2s.gif Op zondag 18 december 2011 20:17 schreef Lonaa het volgende:
Vers van de pers:
Schoffie heeft een huis gevonden lees ik net!!!
Geweldig, dit is fijn nieuws te lezen zo vlak voor het slapen gaan! ^O^
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † maandag 19 december 2011 @ 01:43:46 #133
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_105756235
Helaas......Joker is nog steeds niet geplaatst. :'(
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  donderdag 29 december 2011 @ 12:39:50 #134
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_106161309
Deze verdient ook een baasje die liefdevol voor hem zorgt...
quote:
Ze moet weg omdat ze alleen aangelijnd uitgelaten kan worden. Als ze niet aangelijnd is viert ze haar vrijheid door overal heen te rennen waar ze maar iets interessants ziet en rent dan achter fietsers aan. Dit kunnen we niet hebben.
(voor het geval de advertentie pleite is...)
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_106169387
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:39 schreef Ireth het volgende:
Deze verdient ook een baasje die liefdevol voor hem zorgt...

[..]

(voor het geval de advertentie pleite is...)
:o
Wat een achterlijke reden om een hond weg te doen! }:|
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 december 2011 @ 16:18:10 #136
163650 Greys
pi_106169531
Nou wat een idioterie :{
Mijn hond kan ook nog niet los (9 maanden oud) omdat ik het niet vertrouw dat ze de weg niet op rent, maar dat kan je toch oefenen op omheinde velden? En in de tussentijd aangelijnd uitlaten is kennelijk teveel moeite :') :r
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106170059
"Dit kunnen we niet hebben" :')
Ik zie al dat er kinderen in huis zijn, ik heb er allerlei gedachtes over ( :+ ), maar laat ik maar wijselijk zeggen dat ik gewoon hoop dat er een lief baasje gevonden wordt ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_106178712
Schoffie zoekt ook nog steeds een baasje.
  † In Memoriam † vrijdag 30 december 2011 @ 02:31:23 #139
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_106192965
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:39 schreef Ireth het volgende:
Deze verdient ook een baasje die liefdevol voor hem zorgt...

[..]

(voor het geval de advertentie pleite is...)
Dit is toch ook weer te triest voor woorden.... -O-
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  zaterdag 7 januari 2012 @ 13:33:54 #140
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_106522338
Ik wil hier Nero graag in het zonnetje zetten :). Nero heeft wat pech gehad in zijn leven (geadopteerd, weer terug gebracht) en zit nu al dik twee jaar bij ons in het asiel van Enschede. In die tijd is niemand bij hem wezen kijken en lopen bezoekers straal langs hem heen, terwijl het een mooie hond is en hij zichzelf echt wel laat zien.



Nero is een knappe man van zeven jaar oud. Nero is braaf aan de lijn, kent de basiscommando's en is heel actief en houdt van een balletje apporteren, ook is hij zindelijk. Nero kan NIET met kinderen, katten en andere honden. Hij kan wel heel goed een poosje alleen zijn en kan ook mee in de auto.

Nero is een kruising herdershond, houdt ook heel erg van wandelen, maar blaft wel naar vreemden en voorbijgangers. Nero wordt alleen geplaatst bij mensen die veel ervaring hebben met honden en het opvoeden daarvan. Het meest perfect voor Nero is een baasje die alleen woont en een grote tuin of erf heeft die Nero kan 'bewaken'. Nero heeft een middellange vacht en moet dus wel regelmatig geborsteld worden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_106705477
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
Eerst moeten hun eigen honden nog kennis maken met Schoffie;) ze gaan begin januari kijken.
Ik zag Schoffie net op de site staan, vandaar dat ik me af zat te vragen of hij al inmiddels geplaatst is na de kennismaking.. Ik hoop het :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 12 januari 2012 @ 09:37:22 #142
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_106714397
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik zag Schoffie net op de site staan, vandaar dat ik me af zat te vragen of hij al inmiddels geplaatst is na de kennismaking.. Ik hoop het :)
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 20:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
Schoffie zoekt ook nog steeds een baasje.
;)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_106718813
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 09:37 schreef oh-oh het volgende:

[..]

[..]

;)
Oeps :D Jammer dat het niks geworden is ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_106719213
Moet dit topic rond September weer eens in de gaten gaan houden. Is gewoon allemaal te zielig :(
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 15 januari 2012 @ 22:30:32 #145
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_106852603
EDIT: sorry, maar dat gaat om een verkoper van Marktplaats die er 1250 euro voor vraagt, dat hoort niet in dit topic ;)

[ Bericht 77% gewijzigd door Greys op 15-01-2012 22:49:45 ]
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zondag 15 januari 2012 @ 22:42:02 #146
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_106853176
:X Zou die gast niet gewoon doekoe nodig hebben?
Ik kan me niet voorstellen dat je zulke bedragen eist, al had ie me een miljoen gekost, ik gaf hem zo aan iemand die ik kende die er goed voor zou zorgen :o
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 15 januari 2012 @ 22:55:45 #147
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_106853828
Sorry Greys! Je hebt helemaal gelijk, had even totaal niet aan de policy gedacht, vond het gewoon zo'n opmerkelijk aanbod wat je niet snel tegen komt dus snel snel gepost :D Vandaar :D
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_107066599
Tony en Robin zijn nog steeds beschikbaar. We willen de heren graag samen houden maar tot nu toe hebben we alleen nog maar reacties gekregen van mensen die alleen Robin willen adopteren omdat ze hem zo leuk vinden op de foto's.
Wat niet op de foto's te zien is, is dat Tony gewoon een heerlijke knuffelkater is. Robin houdt ook wel van knuffelen en is meestal wel in de buurt maar hij is wat verlegener en heeft wat meer tijd nodig.
Dus nogmaals deze mooie aanbieding; voortaan 's avonds op de bank een lieve Tony op schoot en rooie Robin in de buurt. Twee jonge speelse katten die elkaar erg graag mogen, gezellig ! :Y





pi_108381788
Tony en Robin zijn nog steeds beschikbaar.







Verder hebben we ook nog Maya en Mascha ter herplaatsing. Mooi, jong, speels, lief, wat wil je nog meer.

Ze zijn ongeveer 7 maanden oud, ingeent, gechipt, geholpen en gezond verklaard door de dierenarts. Zijn zindelijk en lusten alles.
Nadat ze met hun moeder en nestgenootjes zijng edumpt langs de snelweg zijn ze gevangen en uiteindelijk opgenomen in ons gastgezin.



Mascha en Maya trekken erg naar elkaar toe en daarom zouden we ze graag samen plaatsen. Bij mensen zonder andere katten is geen probleem, indien u al katten heeft dan moeten het wel katten zijn die sterk in hun schoenen staan, anders loopt Maya zo over ze heen.

Heb jeinteresse in dit leuke duo neem dan contact op met Stichting Scheldekat. Contactpersoon is Marleen Drijgers, 0118-635264, info@scheldekat.nl
Hier op het forum kan ik uiteraard ook extra informatie geven.
Er is ook een topic waarin meer verhalen over Maya en Mascha staan, dat is hier te vinden;
Ruby's Scheldekatjes (opvangkittens en -katten) #2

Maya is een poesje met een uitgesproken sterk karakter, ze is erg grappig en houdt van kroelen. Ze is niet in eerste instantie bij ons gekomen, ze is direct nadat ze van straat gehaald is geadopteerd door een gezin met twee honden en twee katten. Helaas kon ze daar niet blijven omdat ze te dominant was naar de katten en zelfs de honden. Met onze katten gaat het wel goed en met Mascha helemaal.









Mascha is een lief poesje met een wat voorzichtiger karakter dan Maya. Ze houdt ook van knuffelen maar op haar voorwaarden. Ze is erg sociaal naar andere katten toe.









Nog wat foto's van hen samen, met Maya en Mascha haalt u een duo in huis wat erg lief is voor elkaar, dat is niet altijd vanzelfsprekend bij katten en echt een plezier om naar te kijken.









pi_108696848
Tony heeft inmiddels een goed huis gevonden, Robin is nog niet definitief gereserveerd maar er is interesse *O*

Onze twee jonge, mooie, speelse knuffelpoesjes Maya en Mascha zijn nog steeds beschikbaar;

pi_108718467
Ik moet hier echt niet meer kijken. No way dat er nog 2 katten bij mogen hier. Zucht...
Ik wil ze! :'(
  vrijdag 1 juni 2012 @ 22:48:11 #152
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_112328099
Schopje (zachtjes) voor Joker en alle andere dieren op de long-stay afdeling.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 juni 2012 @ 22:50:34 #153
163650 Greys
pi_112328227
Ohhhh, zit Joker er nog steeds? ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 2 juni 2012 @ 00:37:53 #154
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_112333196
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:50 schreef Greys het volgende:
Ohhhh, zit Joker er nog steeds? ;(
Echt? -O- Arme Joker ;(
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zaterdag 2 juni 2012 @ 01:08:19 #155
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_112334183
Ja, helaas wel. En ze noemen het echt de Long Stay afdeling of iets dergelijks. -O-
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_112334340
Oh Joker O+ ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_117458539
Bella, 4,5 maand oud.Zit bij mij in de opvang.
Lief, aanhankelijk hondje. Moet nog leren om aan de lijn te lopen, ze loopt nu heel zielig mee, beetje bang.. maar als ze los mag lopen is ze heel vrolijk. Speelt graag met andere honden, kan met katten en kinderen. Moet even aan je wennen en daarna volgt ze je overal _O-


pi_117905884
Bella heeft een baasje, ze blijft bij mij :P
pi_117906312
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
Bella heeft een baasje, ze blijft bij mij :P
Tof! En wat een supermooi hondje!
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:30:49 #160
155227 crew  Guppy
dus
pi_117906543
Wat een drollig beestje!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_117908790
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst multi!
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 18 oktober 2012 @ 11:59:05 #162
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_118120144
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
Bella, 4,5 maand oud.Zit bij mij in de opvang.
Lief, aanhankelijk hondje. Moet nog leren om aan de lijn te lopen, ze loopt nu heel zielig mee, beetje bang.. maar als ze los mag lopen is ze heel vrolijk. Speelt graag met andere honden, kan met katten en kinderen. Moet even aan je wennen en daarna volgt ze je overal _O-
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
god, wat een schattig koppie zeg
mee bekant vangde gin haas.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 12:48:59 #163
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_118121904
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
Bella, 4,5 maand oud.Zit bij mij in de opvang.
Lief, aanhankelijk hondje. Moet nog leren om aan de lijn te lopen, ze loopt nu heel zielig mee, beetje bang.. maar als ze los mag lopen is ze heel vrolijk. Speelt graag met andere honden, kan met katten en kinderen. Moet even aan je wennen en daarna volgt ze je overal _O-
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooie foto's O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 18 oktober 2012 @ 23:41:04 #164
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118153075
Vanmorgen is er iemand die ik ken onverwacht overleden en nu zoeken we met spoed een nieuw huis voor drie chinese naakthond teefjes. Ze zijn 8 , 9 en 9 jaar oud, een is er geholpen en twee niet.
Mocht er hier iemand graag een of meer chineesjes hebben hoor ik het graag...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator donderdag 18 oktober 2012 @ 23:42:36 #165
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_118153140
Wat erg oh-oh, sterkte! Ik hoop dat jullie snel een warm gouden mandje voor de hondjes zullen vinden. En ik duim dat ze zelfs samen kunnen blijven.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  donderdag 18 oktober 2012 @ 23:46:29 #166
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118153313
Twee ervan zijn al hun hele leven samen, Angel en China. Angel is de zus van de mama van mijn Billy ;( Trinity, het derde hondje, zou goed apart kunnen, zij is geholpen, en later herplaatst waar ze nu woont. Ik kan nu even niet op de database, ik kijk morgen nog even, dan kan ik foto´s hier neer zetten.
Ik neem aan dat ze wel in dit topic mogen :@
Het is echt een noodgeval, ze was alleen met een dochter van een jaar of 18 en er zijn nog twee honden en twee katten ook, dus de situatie is heel dringend -O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † donderdag 18 oktober 2012 @ 23:51:31 #167
7074 moussy
kuttekop
pi_118153525
zo sneu dit.. ;(
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 23:52:41 #168
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118153585
Ik ben een paar dagen weinig online, maar mocht er iemand meer willen weten dan graag een pm naar Moussy voor het mailadres van de contactpersoon ^O^
Morgenochtend zal ik ff kijken of ik foto´s kan fixen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:09:13 #169
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_118193312
Ach, wat naar, wat een rotsituatie. ;(

[ Bericht 4% gewijzigd door Pagan op 19-10-2012 23:16:58 ]
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  Moderator vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:15:52 #170
155227 crew  Guppy
dus
pi_118193548
@oh-oh, wat naar... -O- Hopelijk vind je snel iets voor de dames!

[ Bericht 29% gewijzigd door Guppy op 19-10-2012 23:21:25 ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 22 oktober 2012 @ 15:12:01 #171
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118282601
Trinity is als het goed is geplaats.
Bij deze een foto van Angel:

Ze wordt 26 oktober 8 jaar en is de zus van de moeder van mijn Billy, prachtig hondje vind ik het O+
En dit is China:

Zij is van 23 september 9 jaar.
De dames worden het liefst samen geplaatst omdat ze altijd al samen waren, maar apart is ook goed, het is spoed -O-
Angel is echt kaal, net als mijn Chico, Angel is wat meer scheerwerk, zoals Billy en Sjon zijn...
Ze zijn andere honden ( er wonen nu nog twee bullen ook, en er waren voorheen ook dobermanns en een pharaohond ) en katten gewend.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:48:35 #173
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_118476606
Geweldig mooie poes, met haar 9 jaar in het asiel omdat ze te lief is. Mijn hart breekt.

http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=272489
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_118477361
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:48 schreef senesta het volgende:
Geweldig mooie poes, met haar 9 jaar in het asiel omdat ze te lief is. Mijn hart breekt.

http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=272489
Yep, ik zag de advertentie vanmiddag staan. Toen ik vorige week bij dat asiel was, was Gioia er nog niet volgens mij. Ik heb haar in ieder geval niet gezien.

Over 3 weken ga ik terug naar het asiel (over twee weekjes een weekje naar het buitenland...) om twee nieuwe gezinsleden op te halen. :)
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:25:35 #175
388259 KittenopvangIJssel
Kittenopvang a/d IJssel
pi_118751052
Ik begrijp dat dit topic hier waarschijnlijk niet thuis hoort maar lees ook dingen over mensen die kittens gevonden hebben en niet weten wat te doen. Breng deze alstublieft naar mensen met ervaring en besluit niet zomaar op ze zelf op te voeden. Het grootbrengen van kittens kost geld en veel tijd en verzorging!

Heeft u één of meerdere kittens gevonden?
Neem dan contact met mij op via: kattenopvang-ijssel@live.nl
Ik woon in Raalte, Overijssel. Helaas kan ik alleen wat doen voor kittens in de omgeving van Zwolle tot Deventer, tenzij u een eind wilt rijden.

Elk jaar worden er vele (zwerf)kittens op de meest rare plekken gevonden. Langs de weg, in de berm, leegstaande schuren, vuilnisbakken, in dozen op straat. Vaak zijn deze kittens in de steek gelaten door de moeder poes maar soms zijn ze gedumpt door mensen. Zomaar, omdat ze niet gewenst waren of 'te veel werk'. De vinders van deze diertjes weet vaak niet wat men er mee aan moet. Het asiel lijkt de meest logisch keuze maar helaas worden deze kittens daar nog steeds vaak ingeslapen door tijd- en/of ruimtegebrek. Ik vang deze hulpeloze diertjes met alle liefde op, breng ze groot en vind, wanneer ze hier oud genoeg voor zijn, een goed(!) huisje voor ze.

Kitten adopteren? Kijk op mijn site www.kittenopvangijssel.webs.com voor beschikbare kittens!
Kittenopvang voor gevonden (zwerf)kittens in de omgeving van Zwolle tot Deventer.
kittenopvang-ijssel@live.nl
www.kittenopvangijssel.webs.com
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:02:12 #176
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_121938427
Ik wil graag onze fantastische Hendrik in de picture zetten :).

Hendrik is een Anatolische herder van 6 jaar en is door ons gevonden en nooit door zijn baas opgehaald.



O+. Hendrik heeft per se een baas nodig die hem een consequente opvoeding kan geven en die sterk in zijn/haar schoenen staat, het is immers een reus van een hond met een erg eigengereid karakter.

Meer info is bij mij op te vragen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_126269632
Wil deze graag even onder de aandacht brengen:



En deze zag ik daar net van voorbij komen, dit is Badr H. die naar vrijheid hengelt ;(
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:22:47 #178
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_126979519
Ik wil graag Cuca onder de aandacht brengen. Ze zit sinds gisteren bij een vriendin van me als opvanghondje, uit Spanje via Greyhounds in Nood. Ze is 9 jaar oud en heeft daarvan 8 jaar in een asiel gewoond, ze is vreselijk lief, ze moet gewoon zsm een eigen warm nest vinden!
Het is een galgo mix, en ze is geholpen, kan met andere honden en katten samen.

Mocht er iemand meer info willen, dan breng ik je in contact met die vriendin!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 13:12:30 #179
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_126982715
Och dat koppie! Wat een leuk hondje. Het is omdat het nu echt echt even niet kan....
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zaterdag 25 mei 2013 @ 21:44:26 #180
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_127001347
Ik baal dat het een teef is, als het een reu was geweest had ik het wel gedaan denk ik...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 mei 2013 @ 21:51:09 #181
163650 Greys
pi_127001737
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil graag Cuca onder de aandacht brengen. Ze zit sinds gisteren bij een vriendin van me als opvanghondje, uit Spanje via Greyhounds in Nood. Ze is 9 jaar oud en heeft daarvan 8 jaar in een asiel gewoond, ze is vreselijk lief, ze moet gewoon zsm een eigen warm nest vinden!
Het is een galgo mix, en ze is geholpen, kan met andere honden en katten samen.
[ afbeelding ]
Mocht er iemand meer info willen, dan breng ik je in contact met die vriendin!
Hoe groot is ze ongeveer?
Ik ga haar zelf niet nemen, dat zeg ik meteen, maar ik kan wel even kletsen met mensen op het hondenstrandje die soms wel geneigd zijn dit soort honden te nemen ;)

En waarom heeft niemand dat arme dier ooit eerder uit het asiel gehaald dan, als toen nog jonge hond ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 25 mei 2013 @ 21:56:57 #182
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_127002027
Galgo mix, vrij groot is ze, ik zoek even een foto waar je haar maat op kan zien!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 25 mei 2013 @ 21:59:16 #183
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_127002150



Zo krijg je een beter beeld denk ik.
Oh ik vind haar zo lief uitzien O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_127006043
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:02 schreef Samzz het volgende:
Ik wil graag onze fantastische Hendrik in de picture zetten :).

Hendrik is een Anatolische herder van 6 jaar en is door ons gevonden en nooit door zijn baas opgehaald.

[ afbeelding ]

O+. Hendrik heeft per se een baas nodig die hem een consequente opvoeding kan geven en die sterk in zijn/haar schoenen staat, het is immers een reus van een hond met een erg eigengereid karakter.

Meer info is bij mij op te vragen.
Wel jammer dat Hendrik geen anatool is, daar is die veel te pluizig voor, waarschijnlijk een kruizing sarplaninac
  maandag 27 mei 2013 @ 23:41:18 #185
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_127092113
O+
Nog wat Cuca pics O+

Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 1 juni 2013 @ 19:06:06 #186
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_127294335
*O* Cuca is vandaag geadopteerd!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 1 juni 2013 @ 19:45:17 #187
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_127295852
*O*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zondag 9 juni 2013 @ 20:17:49 #188
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_127593076
Ik ben vrijwilliger en opvanggezin bij Huize Zwerfhond. Wij werken samen met een asiel in Griekenland en eentje in Spanje. In principe halen we met name honden hierheen die al zijn gereserveerd maar ook wel honden waarvan wij denken dat ze makkelijk te plaatsen zijn.
2 van die honden wil ik, als het heel misschien mag, even onder de aandacht brengen. Max en Cinnamon. Ze zijn al vrij lang in de opvang en we vinden het onbegrijpelijk, daar het gewoon leuke beesten zijn. Max heeft een hondenvriendje nodig maar dat moet geen probleem zijn.
Nouja, ik hoop dat het mag en dat er iets uit voortkomt want ze verdienen het enorm!
http://www.huizezwerfhond(...)den-in-nederland/max


http://www.huizezwerfhond(...)n-nederland/cinnamon
L'Enfer, c'est les autres.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:57:33 #189
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_128771844
Hoe cool is deze kitten:



http://www.ikzoekbaas.nl/asiel-dieren/kat/35017/--oss

Like a sir :7 Dat wordt later vast een echte baas. Hij wordt ook al aardig dik zag ik.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:01:22 #190
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_128772032
Bad ass kitten >:)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_129219999
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 september 2010 22:11 schreef Tamashii het volgende:
Vermoedelijk ken ik twee katjes die naar het asiel gaan. Een prachtige maincoon en een klein lief katje.
maincoon? die wil ik wel. zijn karper duur.
ga ik lekker mee fokken.
blijf van mijn sig af! Nobody2.0 - Nobody2.0 - Nobody2.0
  Moderator maandag 22 juli 2013 @ 14:32:45 #192
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_129220536
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 14:13 schreef Nobody2.0 het volgende:

[..]

maincoon? die wil ik wel. zijn karper duur.
ga ik lekker mee fokken.
:')
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_131595130
Voor dit arme ding schop ik dit topic graag even omhoog:



Wij vragen u speciale aandacht voor Mr. X

Jammer genoeg is de omschrijving van deze heer erg beperkt.
De reden hiervoor kunt u eigenlijk op de foto al een beetje zien: Mr. X voelt zich echt ellendig hier in onze opvang. En wel zo ellendig dat hij eigenlijk alleen maar met platte oortjes in zijn mandje ligt.

Wij hebben op dit moment dus ook niet de mogelijkheid om hem beter te leren kennen.
Maar......................
De echte siamezenkenners onder u schrikken misschien niet zo snel van de foto.
De kenner onder u weet dat het verblijf voor Mr. X in de opvang funest is voor het laten zien van het werkelijke karakter.
Wij zouden heel graag meer voor hem willen betekenen maar vanuit een hoksituatie lijkt dit kansloos te zijn.

Daarom zijn wij op zoek naar iemand die door de "negatieve" foto heen kan kijken en die begrijpt dat Mr. X graag een andere kant van zijn karakter wil laten zien maar dat door de huidige situatie niet kan.

Een noodkreet voor Mr. X:
Waar is die man of vrouw die weet dat hij echt meer is dan zacht en subtiel gegrom en geblaas als hij benadert wordt? Waar is die man of vrouw die Mr. X begrijpt en hem de tijd wil geven om te ontspannen? Waar is die kenner van het ras die niet terugschrikt van een minder aardige foto?
Neem snel contact met ons op!

http://www.dierenopvangoss.nl/
  Moderator donderdag 26 september 2013 @ 19:45:54 #194
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_131595192
Aaaach, het arme ding :o
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_131596318
Hoe sneu ;( Zo'n poesje zou een poos in een gastgezin moeten doorbrengen zodat hij tot rust kan komen en zijn ware karakter kan laten zien.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 10 oktober 2013 @ 09:16:21 #196
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132030447
Voor een vriendin van een goede vriendin deel ik deze oproep hier.
Pharaohonden zijn zo fantastisch O+

GOED THUIS GEZOCHT
Helaas moet ik voor mijn lieve pharao hond teef Qisha een nieuw thuis zoeken. Ze heeft een stamboom en is 5 jaar.
Ze is erg gesteld op mensen en kan goed met andere honden. Het is een echte knuffelkont en is het liefst alleen met het baasje.
Contact kan via mij.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 10 oktober 2013 @ 10:39:21 #197
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132032089
Ken dat ras helemaal niet :o De meesten heten zeker Anubis :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 10:42:03 #198
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132032162
Geen idee, ik ken er maar twee, Qisha en eentje hier waar ik woon :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132673542
Ik heb hier nog 4 opvangers in huis van het asiel. Ik woon in Twente.

Lorah en Lara



Lorah


Twee 4 maanden oude dametjes. Het zijn zusjes. Ze zijn erg knuffelig, vooral Lorah (lapjes). Al wil Lara ook wel knuffels maar meer in haar eigen tijd. Lorah geeft echt kusjes O+ Ze kunnen met andere katten en zijn erg speels. Ze zouden goed passen in een gezin met kinderen. Liefst samen maar hoeft niet perse.

Molly. Geschat op 4 jaar oud. Speels en knuffelige poes.





Haar zoon, 10 weken oude Dikkie Dik (Manny) zoekt ook nog steeds een huisje



Alle katten krijgen een enting, chip en wanneer ze oud genoeg zijn ook een castratie.
Meer informatie kan opgevraagd worden bij mij :)
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  maandag 28 oktober 2013 @ 21:46:08 #200
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_132674049
Lieve Oskar komt door omstandigheden terug. Is zindelijk, kan alleen zijn, lief, loopt netjes aan riem en los, wereldhond!

http://www.huizezwerfhond(...)n-in-nederland/oscar
L'Enfer, c'est les autres.
pi_132726412
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Voor een vriendin van een goede vriendin deel ik deze oproep hier.
Pharaohonden zijn zo fantastisch O+
[ afbeelding ]
GOED THUIS GEZOCHT
Helaas moet ik voor mijn lieve pharao hond teef Qisha een nieuw thuis zoeken. Ze heeft een stamboom en is 5 jaar.
Ze is erg gesteld op mensen en kan goed met andere honden. Het is een echte knuffelkont en is het liefst alleen met het baasje.
Contact kan via mij.
Vanwaar moet hij een nieuw thuis?
Ik vind het prachthonden!
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 15:41:51 #202
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132726831
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Vanwaar moet hij een nieuw thuis?
Ik vind het prachthonden!
Er is niks mis met de hond, baasje heeft er geen tijd meer voor -O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132726871
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:41 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Er is niks mis met de hond, baasje heeft er geen tijd meer voor -O-
-O-

Wat jammer. Ik zit op dit moment vol met m'n eigen podenco, bengaal, oeps-bengaal en opvanger Jonas. :)
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 15:45:22 #204
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132726970
Ook jammer, zo een hond kom je niet snel meer tegen...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_133329122
Vanaf eind volgende week bij mij in de opvang.. deze mooie jonge dame van 7 maanden, Gaby.
Is bij de plek waar ze nu zit zindelijk en kan goed alleen zijn. Zal nog wel een update geven als ze hier is.Voor meer info en vragen kan je mij een berichtje sturen.


  zaterdag 16 november 2013 @ 22:24:12 #206
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_133329270
Wat een prachtige hond O+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_134507950


O+
pi_134508263
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 22:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
Vanaf eind volgende week bij mij in de opvang.. deze mooie jonge dame van 7 maanden, Gaby.
Is bij de plek waar ze nu zit zindelijk en kan goed alleen zijn. Zal nog wel een update geven als ze hier is.Voor meer info en vragen kan je mij een berichtje sturen.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Waarom wordt deze knappe jongedame overgeplaatst?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_134508316
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 23:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Waarom wordt deze knappe jongedame overgeplaatst?
Is een straathondje uit Bulgarije ;)
pi_134508604
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 23:11 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Is een straathondje uit Bulgarije ;)
Ah oke, echt ontzettend lieve oren en ogen O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_134508940
Ze is ook superlief. Zo rustig in huis, wil een rustig plekje hebben om te slapen maar komt ook af en toe bij je liggen om ff te kroelen. In het begin verstopte ze zich steeds maar in de afgelopen weken werd ze steeds vrolijker. Ze begroet mij ook helemaal blij als ik thuiskom nu.. en begint wat meer te spelen met de rest. Het is alleen geen hondje die altijd in een grotere roedel moet wonen, 1 hondje is wel genoeg of helemaal alleen kan ook. Verder zo makkelijk in de auto, alleen thuis blijven is prima, helemaal zindelijk. Ze moet alleen ff wennen als ze een vreemde hond ontmoet, bij sommige moet ze eerst even mopperen en daarna is het prima;) Maar soms is ze ook direct verliefd op een vreemde hond..

Had deze week een mail van iemand die interesse had en wilde zondag langskomen... en dan hoor je gewoon niets meer. Dat is dan weer een beetje jammer -O- Maar ja..komt vanzelf iemand die perfect bij haar past.
pi_134518976
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 23:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ze is ook superlief. Zo rustig in huis, wil een rustig plekje hebben om te slapen maar komt ook af en toe bij je liggen om ff te kroelen. In het begin verstopte ze zich steeds maar in de afgelopen weken werd ze steeds vrolijker. Ze begroet mij ook helemaal blij als ik thuiskom nu.. en begint wat meer te spelen met de rest. Het is alleen geen hondje die altijd in een grotere roedel moet wonen, 1 hondje is wel genoeg of helemaal alleen kan ook. Verder zo makkelijk in de auto, alleen thuis blijven is prima, helemaal zindelijk. Ze moet alleen ff wennen als ze een vreemde hond ontmoet, bij sommige moet ze eerst even mopperen en daarna is het prima;) Maar soms is ze ook direct verliefd op een vreemde hond..

Had deze week een mail van iemand die interesse had en wilde zondag langskomen... en dan hoor je gewoon niets meer. Dat is dan weer een beetje jammer -O- Maar ja..komt vanzelf iemand die perfect bij haar past.
Ah dat is echt balen. Stom dat mensen dat doen trouwens.

Ik vind het een dot van een beest. En hoop dat ze snel een huisje vind.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_134819315
Gaby is geadopteerd! *O* *O*
pi_134819376
*O* *O*

Ik krijg eind januari weer een nieuw hondje in de opvang. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_134819463
Ik heb al een week een hond in de opvang erbij haha.
Knappe Frida, een mega lieve en vrolijke slijmbal O+


Via www.straydogsrescue.nl
pi_134821348
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 11:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
Gaby is geadopteerd! *O* *O*
Wat fijn. Nu slijmbal nog een mooi plekje veroveren.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_134821547
Dat zal ook wel goed komen, heerlijke hond O+ Nu maar wachten op het eerste bericht hoe het gaat met Gaby in haar nieuwe huisje.
pi_134821656
Wat een mooi, vrolijk hondje!

De enige foto die ik van mijn opvanger heb tot nu toe is heartbreaking. ;(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_134821763
quote:
2s.gif Op zondag 29 december 2013 12:35 schreef Lonaa het volgende:
Wat een mooi, vrolijk hondje!

De enige foto die ik van mijn opvanger heb tot nu toe is heartbreaking. ;(

Oef, ik moest ook even slikken ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_134821817
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 12:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oef, ik moest ook even slikken ;(
Ja, erg he? Ik nog steeds, als ik de foto zie. Ik zit zo te wachten op dit meisje. O+ Wil haar zo graag warmte geven.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_134822236
quote:
2s.gif Op zondag 29 december 2013 12:35 schreef Lonaa het volgende:
Wat een mooi, vrolijk hondje!

De enige foto die ik van mijn opvanger heb tot nu toe is heartbreaking. ;(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohw het is net Dobby :'(
I solemnly swear i'm up to no good
pi_134822551
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 12:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ohw het is net Dobby :'(
Dat zei O+ ook al. Zo vragend. :'(
Sterkheidsbaas van alles.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 18 januari 2014 @ 17:19:18 #223
269689 crew  Viv
pi_135647092
quote:
2s.gif Op zondag 29 december 2013 12:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat zei O+ ook al. Zo vragend. :'(
Heeft Dobby al een warm nestje?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_135647103
I solemnly swear i'm up to no good
pi_135647542
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heeft Dobby al een warm nestje?
Dobby zit nog in Spanje. ;(

Ze zou 24 januari bij mij komen, maar ze blijkt hartworm en ehrlichia te hebben. De hartworm wordt ze nu voor behandeld en het is nog even een goeie 2 weken in onze handjes knijpen dat ze niet omvalt. Mocht ze dat goed doorkomen, dan komt ze 21 februari en behandel ik haar voor de ehrlichia, dat is alleen maar een AB-kuurtje.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_135649259
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:25 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dobby zit nog in Spanje. ;(

Ze zou 24 januari bij mij komen, maar ze blijkt hartworm en ehrlichia te hebben. De hartworm wordt ze nu voor behandeld en het is nog even een goeie 2 weken in onze handjes knijpen dat ze niet omvalt. Mocht ze dat goed doorkomen, dan komt ze 21 februari en behandel ik haar voor de ehrlichia, dat is alleen maar een AB-kuurtje.
Oh arme Dobby :'( ik hoop dat het goed komt.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_135650500
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh arme Dobby :'( ik hoop dat het goed komt.
Ik ook. ;(
Die ehrlichia is het probleem niet. Maar de hartworm mag niet in een ver stadium zijn, en dat weet je pas als ze of doodgaat, of beter wordt. :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_135652147
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ook. ;(
Die ehrlichia is het probleem niet. Maar de hartworm mag niet in een ver stadium zijn, en dat weet je pas als ze of doodgaat, of beter wordt. :{
Ja weet er het fijne niet van maar dat schijnt best heftig te zijn. Ik zal duimen voor Dobby. Ja sorry in mijn hoofd heeft het prulletje de naam Dobby haha.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_137195433
Frida zoekt nog steeds een baasje!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 27 februari 2014 @ 12:54:57 #232
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137195605
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
Frida zoekt nog steeds een baasje!
[ afbeelding ]
O+ O+ O+
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_137195620
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ook. ;(
Die ehrlichia is het probleem niet. Maar de hartworm mag niet in een ver stadium zijn, en dat weet je pas als ze of doodgaat, of beter wordt. :{
Is er al meer bekend over Dobby?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_137196243
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Is er al meer bekend over Dobby?
Dobby woont inmiddels 2 weken bij mij thuis. Genezen van Erlichia, Genezen van hartworm, alleen nog microhartworm positief. Dat is prima te behandelen met een tabletje milbemax. Over 5 maanden dient ze weer getest te worden.

Ze is zo'n schat. O+ We twijfelen of we haar zelf houden, zoveel voors, een paar tegens. Ze is een prima duo met Sally. Ze was heel mager maar is inmiddels wat bijgekomen. Ze is timide maar heel nieuwsgierig. Oh, en ze is al op avontuur geweest in de buurt zonder mij, dat was niet zo tof.

Dobby heet eigenlijk Tika, en wordt ook met regelmaat "druif" genoemd.

Foto:
Sterkheidsbaas van alles.
pi_137197899
quote:
2s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dobby woont inmiddels 2 weken bij mij thuis. Genezen van Erlichia, Genezen van hartworm, alleen nog microhartworm positief. Dat is prima te behandelen met een tabletje milbemax. Over 5 maanden dient ze weer getest te worden.

Ze is zo'n schat. O+ We twijfelen of we haar zelf houden, zoveel voors, een paar tegens. Ze is een prima duo met Sally. Ze was heel mager maar is inmiddels wat bijgekomen. Ze is timide maar heel nieuwsgierig. Oh, en ze is al op avontuur geweest in de buurt zonder mij, dat was niet zo tof.

Dobby heet eigenlijk Tika, en wordt ook met regelmaat "druif" genoemd.

Foto:
[ afbeelding ]
Wat fijn dat het zo leuk klikt. En tja zelf de buurt onderzoeken is ook weleens leuk natuurlijk ^^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_137199899
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wat fijn dat het zo leuk klikt. En tja zelf de buurt onderzoeken is ook weleens leuk natuurlijk ^^
Ze heeft zich vermaakt. Rollen in iets smerigs, spelen met de kat van de buren. En ik maar zoeken, met de halve buurt. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_137199966
quote:
2s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ze heeft zich vermaakt. Rollen in iets smerigs, spelen met de kat van de buren. En ik maar zoeken, met de halve buurt. :')
Haha agh ze is weer terecht. Die oren blijven toch echt zo leuk.. Blijft een Dobby ^^ fijn dat ze in zo'n warm nest terechtgekomen is.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_137200250
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haha agh ze is weer terecht. Die oren blijven toch echt zo leuk.. Blijft een Dobby ^^ fijn dat ze in zo'n warm nest terechtgekomen is.
Ja, dat soort dingen gebeuren. Je wordt 10 jaar ouder, maar ik ben allang blij dat ze maar ff kwijt was en ongeschonden teruggevonden werd in de tuin van de achterburen. :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_137200544
quote:
2s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, dat soort dingen gebeuren. Je wordt 10 jaar ouder, maar ik ben allang blij dat ze maar ff kwijt was en ongeschonden teruggevonden werd in de tuin van de achterburen. :)
Zijn de jack Russell van mijn ouders eens twee dagen kwijt geweest. Dat heeft me inderdaad ook jaren van m'n leven gekost.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator maandag 28 april 2014 @ 00:27:17 #240
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_139329127
Ik zag dit koppie en ik moest hem gewoon hier plaatsen :@

Warre:



Meer info: http://www.bouviersupporters.nl/warre.html
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 28 april 2014 @ 09:16:00 #241
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_139331668
Ik wil ook graag een paar van mijn vriendjes hier onder de aandacht brengen.



Zoë is een lieve, doch ietwat pittige hond
http://www.animalsfaith.nl/ter-adoptie/zoe



Donna zoekt een consequent huishouden, waar ze de duidelijkheid en mentale uitdaging krijgt die zij nodig heeft.
http://www.animalsfaith.nl/ter-adoptie/donna



Wij zoeken voor Flip een stabiel en kalm persoon/gezin, die Flip de sturing en leiding kan geven waar hij om vraagt.
http://www.animalsfaith.nl/ter-adoptie/flip-0
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 9 juli 2014 @ 09:34:12 #242
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_142083513
Bij vriendinnen van me in de opvang:



Ik kopieer hun tekst er even bij:
Lexie is een dametje die via via bij ons terecht is gekomen toen ze pas 5 weken oud was (het uitgebreidere verhaal hierover kan eventueel gedeeld worden met een (potentiële) nieuwe eigenaar, het is namelijk niet de bedoeling de vorige eigenaar in kwaad daglicht te stellen. Ze is niet slim geweest, maar heeft uiteindelijk wel de eerlijke keuze voor Lexie gemaakt.) en is inmiddels 7 weken oud.

Ze is (waarschijnlijk) een (kruising) Amerikaanse Stafford. Het is een ontzettend vrij en blij pupje, ze vindt alles interessant en leuk en is bijna nergens van onder de indruk. Ze leeft op dit moment in een roedel met 7 andere (volwassen) honden en kan zich daar prima mee redden.

De eerste stapjes naar het zindelijk worden, worden al gezet. Er gebeuren weinig ongelukjes in huis, mits er opgelet wordt natuurlijk. 's Nachts slaapt zij in een ren op onze slaapkamer, waarin een bench (zonder deur) en een mand staan en een plasmat ligt. Ze plast daar 's nachts vaker niet dan wel en maakt al nachten van 22.30 tot 6.30/7.00 zonder een kik te geven.

Ook het wandelen aan de riem en komen als je wordt geroepen zijn dingen waar we rustig aan al wat mee zijn begonnen, ze pakt het allemaal vlot op.

Het is een pittig tantetje die duidelijkheid en consequentie nodig heeft, maar welke hond heeft dit niet? Verder is ze ook heel lief en aanhankelijk en ontzettend pienter!

Ze gaat nu al vaak mee om nieuwe dingen te ontdekken, ze heeft al kennis gemaakt met paarden, varkentjes, een behendigheidswedstrijd met alle mensen en honden daar (op afstand dan wel voornamelijk) enzovoorts. Ze gaat, als ze de kans krijgt, overal even onbevreesd op af.

Wij zijn nu op zoek naar iemand die haar een fijn thuis kan en wil geven voor de rest van haar leventje! We hebben onze uiterste best gedaan haar wat meer (stabiele) basis mee te geven en na haar tweede enting (die afspraak staat voor komende vrijdag) wordt het kalmpjes aan tijd om uit te vliegen de wijde wereld in.

Contact kan via mij!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_142089290
Wat een goed topic eigenlijk.
  maandag 21 juli 2014 @ 17:03:25 #244
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_142560096
Lexie zoekt nog steeds.
Update!



Verkooppraatje :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mail adres PM me maar!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 21 juli 2014 @ 17:06:23 #245
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_142560222
Oh wat een dotje is lexie O+ ik gooi hem hier thuis eens in de commissie :@
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 21 juli 2014 @ 17:07:41 #246
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_142560285
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:06 schreef littledrummergirl het volgende:
Oh wat een dotje is lexie O+ ik gooi hem hier thuis eens in de commissie :@
O+ Yes please!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 21 juli 2014 @ 17:17:23 #247
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_142560691
De commissie is ook verliefd O+ doe ons dat emailadres maar, kunnen we wat meer vragen stellen O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 01:38:01 #248
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_142583659
Ik wil Beau graag een keer naar voren halen. Beau heeft twee (!) jaar in het asiel in Den Helder gezeten en is nu verplaatst naar asiel Gouda in de hoop dat hij daar sneller een nieuw huisje zou vinden. Helaas zit hij er nog steeds! Het zou zo fijn zijn als er voor hem ook een fijn plekje zou komen..

Beau is geen hele makkelijker hond, daarom heeft het asiel in Den Helder via Facebook een poging gedaan hem breder onder de aandacht te brengen. Hij was toch even een plaatselijke beroemdheid :D Helaas heeft dat niet tot een nieuw huisje kunnen leiden:

http://www.dichtbij.nl/no(...)-video.aspx?sml=true

http://gouda.dierenbescherming.nl/asieldieren/hond/4/76097

JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_142584032
Jammer dat Beau nergens geplaatst kan worden hij lijkt zo lieverd.
http://www.dierenthuis.nl/
pi_142584653
Heb Beau volgens mij op fb langs zien komen. Ik hoop dat er iemand is die zegt.. Die Beau daar ken ik wel wat mee.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 22 juli 2014 @ 08:11:24 #251
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_142585731
Na alle honden en katten... even wat anders ;) Onderstaande dieren zitten inmiddels al ruim een jaar in het knaagdierencentrum Heiloo
Knabbel is een grote, vriendelijke heer die momenteel de sporen nog heeft van een wat minder gelukkige konijnenrelatie. Hij had zoveel stress daardoor dat hij zichzelf begon te verwonden. Voor knabbel zoeken we een nieuw thuis met lieve vriendin in bezit van grote tuin, wat hij is van ruim formaat.


Babbel, de ex van Knabbel. Bijna een jaar in een asiel zitten doet ook gewoon geen goed voor je relatie, waarschijnlijk was het met deze 2 beter afgelopen als ze gewoon snel een plek hadden gekregen met meer ruimte. Babbel is een felle tante, die als het haar uitkomt ook haar tanden wel laat merken. Zij moet haar energie goed kwijt kunnen, dus een plek met veel ruimte is wel aan te raden. Babbel vraagt ook veel vachtonderhoud.


Hendrik en Sjaan, een klein liefdeskoppel met grote liefde voor elkaar. Sjaan is een prachtige albino-dame met de respectabele leeftijd van 7 jaar. Hendrik is haar toyboy van 3 heeft een mooie mislukte ekster-tekening en helaas ook een flink gebitsprobleem. Met regelmaat haken op de kiezen waardoor zijn oog eerst gaat prutten waarna hij vervolgens stopt met eten. Voor deze dieren zoeken we het liefst een eigenaar in de regio Alkmaar, omdat Hendrik in het ziekenfonds van de opvang blijft.
pi_142586231
Konijn met toyboy :D Hopelijk vinden die 4 snel een plekje!

En ik zou dit kitten (8wkn) graag even onder de aandacht willen brengen. Opvallend omdat ie op zo'n jonge leeftijd al een pootje mist (geamputeerd rond 5 weken oud). http://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl/asiel-dieren/kat/77252
  dinsdag 22 juli 2014 @ 14:08:26 #253
406821 verified  DigitaleDierenArts
Powered by Beaphar
pi_142594850
2 Weimaraners zoeken een nieuw huisje. De eigenaren zaten blijkbaar in het vliegtuig MH17 :'(



Zitten nu in het dierenhotel.

https://www.facebook.com/hondenpensiongelderland?fref=photo


Edit: zoals het al te verwachten was, waren al direct erg veel aanmeldingen, dus de nabestaanden hebben er uit te kiezen.

[ Bericht 15% gewijzigd door DigitaleDierenArts op 22-07-2014 22:58:50 ]
  † In Memoriam † dinsdag 22 juli 2014 @ 15:03:46 #254
137949 Disana
pi_142597208
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 14:08 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
2 Weimaraners zoeken een nieuw huisje. De eigenaren zaten blijkbaar in het vliegtuig MH17 :'(

[ afbeelding ]

Zitten nu in het dierenhotel.

https://www.facebook.com/hondenpensiongelderland?fref=photo
Ach wat triest.
  woensdag 23 juli 2014 @ 16:37:56 #255
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_142643313
Lexie heeft een nieuw huis gevonden *O* *O* *O* *O*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 23 juli 2014 @ 16:41:08 #256
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_142643485
quote:
10s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Lexie heeft een nieuw huis gevonden *O* *O* *O* *O*
jaaaaaah O+ in t echt is ze nog zoveel mooier en leuker en liever dan op de foto's
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 23 juli 2014 @ 16:41:36 #257
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_142643508
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:41 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

jaaaaaah O+ in t echt is ze nog zoveel mooier en leuker en liever dan op de foto's
O+ O+ O+ O+ _O_ *O*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † woensdag 23 juli 2014 @ 19:23:19 #258
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_142650127
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:41 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

jaaaaaah O+ in t echt is ze nog zoveel mooier en leuker en liever dan op de foto's
*O* *O* *O* *O* *O*
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:15:07 #259
406821 verified  DigitaleDierenArts
Powered by Beaphar
pi_143723840
Goeie actie DDA!
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 00:18:16 #261
406821 verified  DigitaleDierenArts
Powered by Beaphar
pi_143728705
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goeie actie DDA!
^O^

Hopelijk reageert er iemand met herplaatsbeestjes ;)
pi_143728732
quote:
Ik gooi morgen ff een balletje voor je op in het knaagdierencentrum. We hebben meerdere die wel in aanmerking komen vind ik :P
pi_143735175
Dda,er komt iig een mail vanuit hier!
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 13:14:53 #264
406821 verified  DigitaleDierenArts
Powered by Beaphar
pi_143738381
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:34 schreef douche-eendje het volgende:
Dda,er komt iig een mail vanuit hier!
^O^
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 augustus 2014 @ 13:20:28 #265
163650 Greys
pi_143738508
quote:
Heb het op Facebook ook even bij Dierenasiel Zwolle (schatten O+ ) onder de aandacht gebracht en die reageerden ook al dat ze zeker een dier gaan aanmelden :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 13:41:22 #266
406821 verified  DigitaleDierenArts
Powered by Beaphar
pi_143739036
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 13:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb het op Facebook ook even bij Dierenasiel Zwolle (schatten O+ ) onder de aandacht gebracht en die reageerden ook al dat ze zeker een dier gaan aanmelden :)
^O^
pi_143739982
quote:
Mail over 2 cavia's is van mij ;)
pi_143746462
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
Frida zoekt nog steeds een baasje!
[ afbeelding ]
Frida woont inmiddels al een aantal maanden bij haar nieuwe super baasje en heeft zelfs al haar eerste gehoorzaamheids diploma op zak! Ze heet nu Faya:)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 23 augustus 2014 @ 18:25:06 #269
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143746502
Hier ook doorgestuurd naar het asiel van mn vriendin
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 24 augustus 2014 @ 00:09:01 #270
406821 verified  DigitaleDierenArts
Powered by Beaphar
pi_143758659
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:16 schreef douche-eendje het volgende:
Mail over 2 cavia's is van mij
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 18:25 schreef Ynske het volgende:
Hier ook doorgestuurd naar het asiel van mn vriendin
Goed bezig ^O^
  maandag 25 augustus 2014 @ 12:32:06 #271
406821 verified  DigitaleDierenArts
Powered by Beaphar
pi_143809690
quote:
Lieve mensen, er staat een verkeerd emailadres! Moet actie@beaphar.com zijn en geen nl!!!
(daarom krijgen wij waarschijnlijk ook geen reacties :{ )

Ik kan het niet meer veranderen in mijn oorspronkelijke bericht... Even de mod vragen :P
pi_143810162
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 12:32 schreef DigitaleDierenArts het volgende:

[..]

[/url]

[ afbeelding ]
Lieve mensen, er staat een verkeerd emailadres! Moet actie@beaphar.com zijn en geen nl!!!
(daarom krijgen wij waarschijnlijk ook geen reacties :{ )

Ik kan het niet meer veranderen in mijn oorspronkelijke bericht... Even de mod vragen :P
[/quote]

Oh dat is echt wel heel zuur.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_143810417
Ai. Ff kijken hoe ik de kc-mail naar het goede adres kan krijgen Dda
  maandag 25 augustus 2014 @ 13:07:55 #274
406821 verified  DigitaleDierenArts
Powered by Beaphar
pi_143810664
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 12:59 schreef douche-eendje het volgende:
Ai. Ff kijken hoe ik de kc-mail naar het goede adres kan krijgen Dda
^O^
pi_144017358
quote:
Is vandaag geregeld :-)
pi_150699782
Ik kwam een oude mevrouw tegen op Facebook en bij het lezen van het bericht brak mijn hart en stonden de tranen in mijn ogen.

14 jaar en dan ineens naar het asiel moeten.

http://www.pets.be/dieren(...)/luna-14-jaar/234033


I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 17 maart 2015 @ 11:52:12 #277
379794 thats_meh
Wil je een koekje?
pi_150730377
Jammer dat ze in Belgie zit, maar anders was ze welkom geweest. Mijn hart breekt :'(
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
pi_150730403
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 11:52 schreef thats_meh het volgende:
Jammer dat ze in Belgie zit, maar anders was ze welkom geweest. Mijn hart breekt :'(
Zou het lastig zijn haar naar Nederland te halen?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150730783
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 11:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zou het lastig zijn haar naar Nederland te halen?
Wat een lieverd O+
Anders bel je het asiel toch even
pi_150730862
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:07 schreef vronie het volgende:

[..]

Wat een lieverd O+
Anders bel je het asiel toch even
Heeft voor mij geen nut. Ik heb momenteel niet de middelen voor nog een hond. Lopen al af en aan naar de dierenarts met Loebes.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150763341
Beestje is inmiddels geplaatst staat op de site :)
pi_150763515
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:04 schreef Elvander het volgende:
Beestje is inmiddels geplaatst staat op de site :)
*O* Jeej
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150770529
mooi zo *O*
pi_151572158


quote:
Wij willen ook zo graag een fijne plek

Neinstein en zijn vriendin Snor zijn al een hele tijd bij ons en willen ook graag een plekje voor zichzelf.

Neinstein van 8 jaar oud wil graag de hele dag aaitjes over zijn koppie en geniet daar met volle teugen van....zijn grote liefde Snor moet je eerst even vertrouwen maar is ook een schat van een konijn.

Snor is langharig en moet elke week goed gekamd en regelmatig geknipt worden.

Denk u nu dat is echt het stel voor mij en ik kan ze alle ruimte en aandacht bieden die ze nodig hebben bel of mail ons dan.

0725090234/info@knaagdierencentrum.nl
Neinstein is echt de allerliefste in de opvang O+ Grote kroelkont. Maar ze zitten er nu al zó lang en veel mensen vinden hem te oud -O-
pi_157088753
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Bij vriendinnen van me in de opvang:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kopieer hun tekst er even bij:
Lexie is een dametje die via via bij ons terecht is gekomen toen ze pas 5 weken oud was (het uitgebreidere verhaal hierover kan eventueel gedeeld worden met een (potentiële) nieuwe eigenaar, het is namelijk niet de bedoeling de vorige eigenaar in kwaad daglicht te stellen. Ze is niet slim geweest, maar heeft uiteindelijk wel de eerlijke keuze voor Lexie gemaakt.) en is inmiddels 7 weken oud.

Ze is (waarschijnlijk) een (kruising) Amerikaanse Stafford. Het is een ontzettend vrij en blij pupje, ze vindt alles interessant en leuk en is bijna nergens van onder de indruk. Ze leeft op dit moment in een roedel met 7 andere (volwassen) honden en kan zich daar prima mee redden.

De eerste stapjes naar het zindelijk worden, worden al gezet. Er gebeuren weinig ongelukjes in huis, mits er opgelet wordt natuurlijk. 's Nachts slaapt zij in een ren op onze slaapkamer, waarin een bench (zonder deur) en een mand staan en een plasmat ligt. Ze plast daar 's nachts vaker niet dan wel en maakt al nachten van 22.30 tot 6.30/7.00 zonder een kik te geven.

Ook het wandelen aan de riem en komen als je wordt geroepen zijn dingen waar we rustig aan al wat mee zijn begonnen, ze pakt het allemaal vlot op.

Het is een pittig tantetje die duidelijkheid en consequentie nodig heeft, maar welke hond heeft dit niet? Verder is ze ook heel lief en aanhankelijk en ontzettend pienter!

Ze gaat nu al vaak mee om nieuwe dingen te ontdekken, ze heeft al kennis gemaakt met paarden, varkentjes, een behendigheidswedstrijd met alle mensen en honden daar (op afstand dan wel voornamelijk) enzovoorts. Ze gaat, als ze de kans krijgt, overal even onbevreesd op af.

Wij zijn nu op zoek naar iemand die haar een fijn thuis kan en wil geven voor de rest van haar leventje! We hebben onze uiterste best gedaan haar wat meer (stabiele) basis mee te geven en na haar tweede enting (die afspraak staat voor komende vrijdag) wordt het kalmpjes aan tijd om uit te vliegen de wijde wereld in.

Contact kan via mij!


Zo is deze dame nu O+ anderhalf jaar oud, een bonk energie en zo ontzettend lief O+

Bedankt fok en oh-oh voor dit waggeltje *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 25 oktober 2015 @ 18:46:50 #286
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_157091901
O+ O+ O+ Zo blij dat ik toen actie ondernomen heb!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_165610479
Hoi dierenliefhebbers ! Sinds een aantal weken zijn we gastgezin voor HOKAZO (asiel in Uden, N.Br.) en vandaag hebben de 4 kittens die we in de opvang hebben hun 1e enting gehad en dat betekent dat ze over een dag of 4 geplaatst mogen worden. Ze zijn dan ontwormd, gechipt, geënt en worden tzt ook gecastreerd. Ze staan allevier op de site van Hokazo en ook op dierenasiels.com maar hoe meer reclame hoe beter natuurlijk 😎. Foto's ga ik later toevoegen, dat is op mijn mobiel niet zo handig maar het gaat om 2 poesjes en 2 katertjes, allen zwart/wit en het zullen waarschijnlijk geen grote katten worden want ze wegen nu ( met 9 weken) rond de 650 gram. De namen die wij ze gegeven hebben zijn Widow, Loki, Scarlet en Bucky. Als je niet kunt wachten op de foto's zijn ze al te vinden via bovengenoemde sites 😊.





[ Bericht 21% gewijzigd door Angelcakes op 27-09-2016 21:32:15 (Foto's toegevoegd) ]
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')