abonnement Unibet Coolblue
pi_87089420
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:32 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Ben gestopt bij aflevering drie. Ik krijg wel zin om de draad weer op te pakken.

Hoe ver is het nu?
Episode 10. En het is écht heel erg goed. Mooie 'volwassen' serie, je hebt het gevoel dat alles erg diep en complex is, i like it.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 04:47:42 #227
236046 NotYou
tigerblood
pi_87089427
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 04:41 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Episode 10. En het is écht heel erg goed. Mooie 'volwassen' serie, je hebt het gevoel dat alles erg diep en complex is, i like it.
Maar eens proberen dan. Thnx voor de tip. *O*
Je suis Charlie Sheen
pi_87090445
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 03:06 schreef BrainOverfloW het volgende:
En het tweede slachtoffer is bekent, My Generation is gecanceled.
[..]

Bron
:'( }:| -O- :N stomme actie
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 10:30:35 #229
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_87091050
Nkita aflevering 4 was heerlijk, vind het echt leuk en het gaat nu wat dieper dan ik eerst dacht, ik hoop dat hij meerdere seizoenen krijgt, het verhaal wordt ook wat doorlopender.

En an idiot abroad aflevering 2 was goed, goed, zeeeeer goed. Ik kwam op een gegeven moment niet meer bij van het lachen, echt de leukste serie die er momenteel is. Ik kan nu al niet wachten op deel 3, ze moeten ook geen voorstukjes tonen :(

Better with you ga ik skippen, dit soort amerikaanse humor vind ik gewoon niet echt heel grappig. Ze duren ook altijd maar 20 minuten die comedy shows en dat is te kort.

[ Bericht 59% gewijzigd door kahlanamnell op 02-10-2010 10:41:34 ]
I intend to be formidably armed
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:51:01 #230
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_87098481
Shit my dad says is ook vrij dramatisch imo .... mijn hemel die mogen ze snel van de buis pleuren :')
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:59:11 #231
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_87115170
quote:
ricky said go to india and find yourself...but im worried that if i do i will come back annoyed cos whos bills have i been paying all these years if im not karl pilkington??
_O-
I intend to be formidably armed
pi_87131148
Raising Hope en Outlaw zijn goed!
pi_87131620
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:01 schreef sylvesterrr het volgende:
Raising Hope en Outlaw zijn goed!
ik vind raising hope ook lachen ja, en mike & molly vind ik ook tof :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_87153136
Mike & Molly heeft wel potentie, maar is nog niet echt briljant.
pi_87153207
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:05 schreef Tegan het volgende:
Mike & Molly heeft wel potentie, maar is nog niet echt briljant.
Inderdaad .Grappen zijn wel aardig, maar vaak zo makkelijk :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_87153375
Ik hoop dat het even even briljant gaat worden als TAAHM. Maar ik vind naast Mike en Molly de andere karakters maar stom.
pi_87153457
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 10:30 schreef kahlanamnell het volgende:
Nkita aflevering 4 was heerlijk, vind het echt leuk en het gaat nu wat dieper dan ik eerst dacht, ik hoop dat hij meerdere seizoenen krijgt, het verhaal wordt ook wat doorlopender.

En an idiot abroad aflevering 2 was goed, goed, zeeeeer goed. Ik kwam op een gegeven moment niet meer bij van het lachen, echt de leukste serie die er momenteel is. Ik kan nu al niet wachten op deel 3, ze moeten ook geen voorstukjes tonen :(

Better with you ga ik skippen, dit soort amerikaanse humor vind ik gewoon niet echt heel grappig. Ze duren ook altijd maar 20 minuten die comedy shows en dat is te kort.
nikita is idd erg onderhoudend ja! net even 3 afleveringen gekeken, lekker vlotte serie
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_87156818
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:32 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Ben gestopt bij aflevering drie. Ik krijg wel zin om de draad weer op te pakken.

Hoe ver is het nu?
In aflevering 10 zit er al een aardige vaart in.
In het algemeen gebeurt er niet veel, en toch kijkt het altijd wel vlot weg.

The Whole Truth blijven ik nog wel volgen. Komende week zou er nog een mini Numb3rs reünie moeten komen en dat is hoogstwaarschijnlijk ook gelijk de laatste aflevering met de huidige ratings.

Outsourced was vermakelijk, maar ik ben nog niet zeker of ik in de toekomst definitief blijf volgen.
Ik kijk het wel rustig aan.

Na het zien van de tweede en laatste aflevering van Lone Star moet ik toch wel zeggen dat het de meest kwalitatieve serie op de commerciële zenders had kunnen zijn. Het is jammer dat niet iedere zender minstens 1 serie van zulke kwaliteit een plek geeft, zelfs met slechte ratings. Plaats het dan in een standaard slecht bekeken timeslot om tenminste je aanzien als zender te verhogen.

Nikita blijft zich goed ontwikkelen. ^O^
  maandag 4 oktober 2010 @ 09:34:33 #239
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_87160008
Outsourced killer?
The Increasingly Poor Decisions of Todd Margaret S01E01 HDTV XviD-aAF

Verder ga ik deze eens scannen:
Sister Wives S01E01 HDTV XviD-NATV
quote:
NATV released the premiere of TLC network’s new reality series “Sister Wives”. The show documents the life of a polygamist family living in Lehi, Utah, which includes patriarch Kody Brown, his three wives and their 12 children. It will also televise Brown’s courting and marriage to a fourth wife, who herself has three children.
klinkt veelbelovend _O-
I intend to be formidably armed
pi_87161831
Ik houd niet van reality.

Nikita is erg tof, steeds beter ook, doet me ook een beetje denken aan O+ Alias O+ .
  maandag 4 oktober 2010 @ 11:37:26 #241
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_87163048
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 10:51 schreef Tegan het volgende:
Ik houd niet van reality.
Deze is wel tof.

Het gaat over een man die met 3 vrouwen getrouwd is en hij heeft 13 kinderen. Hij woont in een huis dat door een polygamist gebouwd is en aan de binnenkant zitten 3 normale huizen en er is een gang zodat hij van huis 1 naar huis 2 kan lopen. Het is me wel volstrekt onduidelijk hoe hij dat nu doet, hij werkt ook nog eens 60 uur en dan thuiskomen met 3 vrouwen en 13 kids :X

En hij heeft een vette auto. Helaas zijn zijn vrouwen ook vet _O-

En hij gaat nog met een vrouw trouwen en dan komen er 4 kids bij en er is geen ruimte in het huis meer. Echt een bizarre reality soap, heel interessant om eens te zien hoe die mensen leven. Wat een baas is die vent, echt 4 vrouwen in 1 huis en hij heeft ook nog eens sex met elke vrouw _O_

[ Bericht 10% gewijzigd door kahlanamnell op 04-10-2010 11:52:59 ]
I intend to be formidably armed
  maandag 4 oktober 2010 @ 12:05:42 #242
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_87163904
Dat is toch gewoon wat Big Love al een paar seizoenen doet? Maar dan als fictie met mooiere mensen die interessantere dingen doen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_87167248
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:37 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

Deze is wel tof.

Het gaat over een man die met 3 vrouwen getrouwd is en hij heeft 13 kinderen. Hij woont in een huis dat door een polygamist gebouwd is en aan de binnenkant zitten 3 normale huizen en er is een gang zodat hij van huis 1 naar huis 2 kan lopen. Het is me wel volstrekt onduidelijk hoe hij dat nu doet, hij werkt ook nog eens 60 uur en dan thuiskomen met 3 vrouwen en 13 kids :X

En hij heeft een vette auto. Helaas zijn zijn vrouwen ook vet _O-

En hij gaat nog met een vrouw trouwen en dan komen er 4 kids bij en er is geen ruimte in het huis meer. Echt een bizarre reality soap, heel interessant om eens te zien hoe die mensen leven. Wat een baas is die vent, echt 4 vrouwen in 1 huis en hij heeft ook nog eens sex met elke vrouw _O_
Dat vind ik echt het tegenovergestelde van baas hoor.
  maandag 4 oktober 2010 @ 13:45:49 #244
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_87167488
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:37 schreef Tegan het volgende:
Dat vind ik echt het tegenovergestelde van baas hoor.
Als man denk je daar wat anders over.

4 vrouwen die het hele huis voor je schoonmaken, de kids opvoeden en jij kan lekker elke nacht in een ander bedje slapen en hebt een aantal toffe auto's onder je kont. Die vent heeft het heel goed voor elkaar.

Maar dit is wel redelijk offtopic, het is in iedergeval een leuke pilotaflevering. Zal op de langere duur niet blijven boeien denk ik of ze moeten ruzie krijgen en dat zal wel niet gebeuren.

quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat is toch gewoon wat Big Love al een paar seizoenen doet? Maar dan als fictie met mooiere mensen die interessantere dingen doen.
big love is interessanter. Maar het is wel leuk om te zien hoe het in het echt is. Ik vind het wel leuk, weer eens iets anders dan de standaard reality soaps.
I intend to be formidably armed
pi_87167806
Ik ben net begonnen met Nikita. Tot nu toe erg tof, en idd zoals Tegan al zei erg Alias-achtig O+
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:03:08 #246
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_87170226
Vanavond worden op canal + de eerste twee afleveringen van Maison Close uitgezonden over een hoerenkast.

Moet erg erg goed zijn, zeer grootse promotieactiveiten zijn er in Frankrijk geweest en website is erg erg gaaf: http://maisonclose.canalplus.fr/

Hoop dat er een Engelse versie van komt of dat er ondertitelingen komen in het Engels of Nederlands. Anders missen de niet Frans sprekende mensen hier waaronder ik echt een van de leukste nieuwe series van dit seizoen -O-
I intend to be formidably armed
pi_87175023
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:03 schreef kahlanamnell het volgende:
Vanavond worden op canal + de eerste twee afleveringen van Maison Close uitgezonden over een hoerenkast.

Moet erg erg goed zijn, zeer grootse promotieactiveiten zijn er in Frankrijk geweest en website is erg erg gaaf: http://maisonclose.canalplus.fr/

Hoop dat er een Engelse versie van komt of dat er ondertitelingen komen in het Engels of Nederlands. Anders missen de niet Frans sprekende mensen hier waaronder ik echt een van de leukste nieuwe series van dit seizoen -O-
Je weet al dat het een van de leukste nieuwe series is zonder hem gezien te hebben?
  maandag 4 oktober 2010 @ 18:56:04 #248
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_87178543
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:08 schreef Tegan het volgende:
Je weet al dat het een van de leukste nieuwe series is zonder hem gezien te hebben?
Zeker, dit is een toppertje. Kan ook bijna niet anders gezien het budget dat ze hebben. Dit staat gelijk aan een goede HBO serie.

De marketingcampagne was ongekend in Frankrijk, dit is zeer goed opgezet en doordacht. Geen half werk zoals ze soms in Amerika doen. Er is een integratie met facebook bijvoorbeeld waaraan facebook meewerkt, dit gaat echt een hit worden. Het is mij alleen niet duidelijk of hij ook in een Engele nasynchronisatie komt, ik hoop van wel.

En het verhaal is steengoed, stuk beter dan wat je vaak op tv ziet. En het gaat over een hoerenkast, elke man hier is het wel met mij eens dat dit gewoon goed gaat worden / is :Y) ^O^
I intend to be formidably armed
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:05:49 #249
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_87178937
Is Lost Girl gestopt? Ik kan aflevering 4 niet vinden en die is toch gisteren uitgezonden?
I intend to be formidably armed
pi_87179261
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:56 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

Zeker, dit is een toppertje. Kan ook bijna niet anders gezien het budget dat ze hebben. Dit staat gelijk aan een goede HBO serie.

De marketingcampagne was ongekend in Frankrijk, dit is zeer goed opgezet en doordacht. Geen half werk zoals ze soms in Amerika doen. Er is een integratie met facebook bijvoorbeeld waaraan facebook meewerkt, dit gaat echt een hit worden. Het is mij alleen niet duidelijk of hij ook in een Engele nasynchronisatie komt, ik hoop van wel.

En het verhaal is steengoed, stuk beter dan wat je vaak op tv ziet. En het gaat over een hoerenkast, elke man hier is het wel met mij eens dat dit gewoon goed gaat worden / is :Y) ^O^
Oh, was het geen reality?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')