abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_86941021
Oh, nu doet het plaatje het ineens wel :') ja die hebben ze nog! Ik heb zelf een soortgelijke gekocht, met precies die kleuren en nog groentinten die allemaal mooi zouden zijn bij groene ogen.
pi_86941064
Haha, nou wil ik eigenlijk terug om nog een keer te kopen. :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_86941098
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:17 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Hm okay, chill :o!
[..]

Ah, wel heel lief van je O+

Alleen het plaatje wil niet laden bij mij :@ heb je misschien een ander? Als het zo'n grote palette is dan tellen ze sowieso niet mee in het prijzencircus jammer genoeg.
Deze van de foto telt mee hoor! Heb ik vorige keer ook 3 van gekocht a 18euro per stuk *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_86941159
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:20 schreef princess-a het volgende:

[..]

Deze van de foto telt mee hoor! Heb ik vorige keer ook 3 van gekocht a 18euro per stuk *O*
Ja klopt :Y maar ik dacht even dat ze zo'n enorme bedoelde met heeel veel kleuren.
pi_86947242
Heb net ook bij de Sephora geshopt, zal straks een foto maken van de buit. Had trouwens ook zo'n 5 euro zak. En ik doe em net open, zitten er 3 lipglossen in, waarvan 2 dezelfde :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_86947368
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:09 schreef Diconnected het volgende:
Heb net ook bij de Sephora geshopt, zal straks een foto maken van de buit. Had trouwens ook zo'n 5 euro zak. En ik doe em net open, zitten er 3 lipglossen in, waarvan 2 dezelfde :')
Dat is wel heel kut. Dat is dus waar ik ook bang voor was waardoor ik zoiets had, ja doe maar even niet. Had leuke verhalen gehoord, maar ook verhalen over dingen over datum.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_86949140
Waarom ga je er dan niet mee terug? je hebt er toch geld voor neer moeten leggen?
pi_86949398
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 18:03 schreef Assiej het volgende:
Waarom ga je er dan niet mee terug? je hebt er toch geld voor neer moeten leggen?
Geen idee, ik heb er geen gekocht.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_86950182
ik heb vandaag schandalig veel make-up gekocht van essence *O*
Zou ook een primer (GOSH) gekocht hebben maar vond deze aan de dure kant..
Ook weet ik niet of ie nou echt zo goed is!?
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_86950696
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 18:31 schreef Miam het volgende:
ik heb vandaag schandalig veel make-up gekocht van essence *O*
Zou ook een primer (GOSH) gekocht hebben maar vond deze aan de dure kant..
Ook weet ik niet of ie nou echt zo goed is!?
Op mijn 'klanten' wel alleen op mij zelf niet..
pi_86951903
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:03 schreef Assiej het volgende:
http://www.youtube.com/user/AssiieJj/

Voor de spam :+

en voor mensen die mijn tutorials willen zien....
Ik had een vraagje over 1 van je tutorials; ik zie je dat je eerst een mengsel van Eyeko cream en foundation opdoet, en daarna nog poeder er overheen. Is dat beter dan alleen poeder?
Ik doe zelf namelijk altijd dagcrème en daarna een poeder van Clinique, maar dat dekt niet perfect ofzo. Ben alleen bang om liquid foundation te gebruiken omdat ik nogal een onrustige huid heb.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_86952683
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:13 schreef Tamashii het volgende:

[..]


Dat is wel heel kut. Dat is dus waar ik ook bang voor was waardoor ik zoiets had, ja doe maar even niet. Had leuke verhalen gehoord, maar ook verhalen over dingen over datum.
Naja ik doe die dubbele als kadotje voor een vriendin dus zo erg is het allemaal niet :P maar toch jammer.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_86952859
Iemand DE tip om eyeliner strak en niet te dik op te brengen?
Ik faal namelijk keer op keer.
Ja en dus?
pi_86953457
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:21 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ik had een vraagje over 1 van je tutorials; ik zie je dat je eerst een mengsel van Eyeko cream en foundation opdoet, en daarna nog poeder er overheen. Is dat beter dan alleen poeder?
Ik doe zelf namelijk altijd dagcrème en daarna een poeder van Clinique, maar dat dekt niet perfect ofzo. Ben alleen bang om liquid foundation te gebruiken omdat ik nogal een onrustige huid heb.
Je hebt bepaalde merken en die hebben ' Minerals ' poeder
en dat is losse poeder die speciaal bedoeld is om alleen als poeder te gebruiken

Foundation moet je zetten met poeder (foundation maakt de huid egaal)
dus tsja ligt er maar net aan welke dekking je wilt..

foundation heb je ook in verschillende dekkingen
licht - gemiddeld - zwaar..

Onrustig alsin acne?
Want foundation is er juist voor om je huid meer rust uit te laten stralen..
pi_86953646
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:55 schreef Assiej het volgende:

[..]

Je hebt bepaalde merken en die hebben ' Minerals ' poeder
en dat is losse poeder die speciaal bedoeld is om alleen als poeder te gebruiken

Foundation moet je zetten met poeder (foundation maakt de huid egaal)
dus tsja ligt er maar net aan welke dekking je wilt..

foundation heb je ook in verschillende dekkingen
licht - gemiddeld - zwaar..

Onrustig alsin acne?
Want foundation is er juist voor om je huid meer rust uit te laten stralen..
Dus zo'n minarals-poeder is gewoon ok als je gewoon een lichte dekking wilt?
Ja en dus?
pi_86953656
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:21 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ik had een vraagje over 1 van je tutorials; ik zie je dat je eerst een mengsel van Eyeko cream en foundation opdoet, en daarna nog poeder er overheen. Is dat beter dan alleen poeder?
Ik doe zelf namelijk altijd dagcrème en daarna een poeder van Clinique, maar dat dekt niet perfect ofzo. Ben alleen bang om liquid foundation te gebruiken omdat ik nogal een onrustige huid heb.
ik heb ook onrustige huid, clinique heeft daar een speciale foundation voor, die is echt super :D

bevalt veel beter dan alle andere foundations!
pi_86953670
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:43 schreef .ZilveR. het volgende:
Iemand DE tip om eyeliner strak en niet te dik op te brengen?
Ik faal namelijk keer op keer.
Spiegeltje laag houden b.v op borst hoogte zodat je naar beneden moet kijken (als je eyeliner langs je wimperrand wilt)

+ je kunt de zijkanten bij de slapen iets strak trekken
pi_86953704
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:59 schreef Assiej het volgende:

[..]

Spiegeltje laag houden b.v op borst hoogte zodat je naar beneden moet kijken (als je eyeliner langs je wimperrand wilt)

+ je kunt de zijkanten bij de slapen iets strak trekken
Ok, morgen kijken of het werkt :D
Ja en dus?
pi_86953811
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:59 schreef .ZilveR. het volgende:

[..]

Dus zo'n minarals-poeder is gewoon ok als je gewoon een lichte dekking wilt?
Ja minerals poeder zijn opbouwbaar zeg maar

Ik raad je sowieso aan om naar een ICI paris oid te gaan en aan een visagist te vragen
welke foundation zij het beste bij je huid vindt passen

Ik hoorde over clinique ook al goede reacties als je vloeibaar wilt tenminste
pi_86955391
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:55 schreef Assiej het volgende:

[..]

Je hebt bepaalde merken en die hebben ' Minerals ' poeder
en dat is losse poeder die speciaal bedoeld is om alleen als poeder te gebruiken

Foundation moet je zetten met poeder (foundation maakt de huid egaal)
dus tsja ligt er maar net aan welke dekking je wilt..

foundation heb je ook in verschillende dekkingen
licht - gemiddeld - zwaar..

Onrustig alsin acne?
Want foundation is er juist voor om je huid meer rust uit te laten stralen..
Okee dankjewel voor je antwoord. :)
Ik heb inderdaad last van acné, en ik ben bang dat foundation het juist erger maakt.. of is dat niet per se zo?
Dat poeder van Clinique dat ik gebruik heet 'Almost powder make up', het is mij aanbevolen door een mevrouw van Ici Paris, die zei dat goed geschikt was voor mijn huid omdat het de poriën niet verstopt ofzo. Maar het geeft dus geen super goede dekking vind ik.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_86955499
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:59 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ik heb ook onrustige huid, clinique heeft daar een speciale foundation voor, die is echt super :D

bevalt veel beter dan alle andere foundations!
Ooh okee, welke is dat, heet die 'Acne solutions'? En breng je die op door je mengen met een dagcrème of gewoon zo?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_86958279
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Okee dankjewel voor je antwoord. :)
Ik heb inderdaad last van acné, en ik ben bang dat foundation het juist erger maakt.. of is dat niet per se zo?
Dat poeder van Clinique dat ik gebruik heet 'Almost powder make up', het is mij aanbevolen door een mevrouw van Ici Paris, die zei dat goed geschikt was voor mijn huid omdat het de poriën niet verstopt ofzo. Maar het geeft dus geen super goede dekking vind ik.
Bullshit

Foundation maakt het helemaal niet erger als jij je huid goed reinigt elke dag + creme op doet!

Er bestaat een lijn ZarQa
die hebben speciaal spul voor mensen met jeugdpuistjes / acne
en dat is op natuurlijke basis.. + dode zee mineralen zitten er in etc.

Ik heb net paar dagen (2 dagen) het gebruikt aan nieuwe producten
ik had al een shitload aan producten maar ze hebben 40 in hun assortiment en
mijn huid heeft er nog nooit zo mooi uitgezien
ik scrubde altijd voor dode huidcellen en nog had ik drogere plekjes...
Maar met dit O+ wauw ..

Als jij foundation gaat gebruiken zorg er dan voor dat jij je kwasten / sponsjes Schoon houdt!
Zo versprijd je weer bacterien als je het niet goed schoon houdt

Ik zou zeggen probeer gewoon een foundation die vloeibaar is en niet al te heftig qua 'coverage' ..
En probeer vooral je huid goed te vezorgen want acne is o.a. vetheid van de huid dus je huid moet weer in balans komen (Zarqa!!)

Ze kan je zelfs een foundation op laten doen waardoor jij ziet wat het effect is


http://www.zarqa.nl/zarqa-kuur-tegen-jeugdpuistjes?navId=22

http://www.zarqa.nl/face-care?navId=10

http://www.zarqa.nl/young-care?navId=12

De ZARQA Young producten reinigen diepgaand, stimuleren de stofwisseling en de doorbloeding, vitaliseren en herstellen de huid, voeren afvalstoffen af en verzorgen. Gebruik van de producten kan bestaande problemen van een onzuivere huid verhelpen en nieuwe voorkomen.
pi_86958438
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Okee dankjewel voor je antwoord. :)
Ik heb inderdaad last van acné, en ik ben bang dat foundation het juist erger maakt.. of is dat niet per se zo?
Dat poeder van Clinique dat ik gebruik heet 'Almost powder make up', het is mij aanbevolen door een mevrouw van Ici Paris, die zei dat goed geschikt was voor mijn huid omdat het de poriën niet verstopt ofzo. Maar het geeft dus geen super goede dekking vind ik.
De apotheek heeft ook foundation van Vichy Normaderm. Sinds ik die lijn gebruik heb ik nog maar heel af en toe een puistje
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_86958753
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:26 schreef Assiej het volgende:

[..]

Bullshit

Foundation maakt het helemaal niet erger als jij je huid goed reinigt elke dag + creme op doet!

Er bestaat een lijn ZarQa
die hebben speciaal spul voor mensen met jeugdpuistjes / acne
en dat is op natuurlijke basis.. + dode zee mineralen zitten er in etc.

Ik heb net paar dagen (2 dagen) het gebruikt aan nieuwe producten
ik had al een shitload aan producten maar ze hebben 40 in hun assortiment en
mijn huid heeft er nog nooit zo mooi uitgezien
ik scrubde altijd voor dode huidcellen en nog had ik drogere plekjes...
Maar met dit O+ wauw ..

Als jij foundation gaat gebruiken zorg er dan voor dat jij je kwasten / sponsjes Schoon houdt!
Zo versprijd je weer bacterien als je het niet goed schoon houdt

Ik zou zeggen probeer gewoon een foundation die vloeibaar is en niet al te heftig qua 'coverage' ..
En probeer vooral je huid goed te vezorgen want acne is o.a. vetheid van de huid dus je huid moet weer in balans komen (Zarqa!!)

Ze kan je zelfs een foundation op laten doen waardoor jij ziet wat het effect is


http://www.zarqa.nl/zarqa-kuur-tegen-jeugdpuistjes?navId=22

http://www.zarqa.nl/face-care?navId=10

http://www.zarqa.nl/young-care?navId=12

De ZARQA Young producten reinigen diepgaand, stimuleren de stofwisseling en de doorbloeding, vitaliseren en herstellen de huid, voeren afvalstoffen af en verzorgen. Gebruik van de producten kan bestaande problemen van een onzuivere huid verhelpen en nieuwe voorkomen.

Super bedankt voor je tips! Ik ga zeker eens kijken naar die ZarQa producten :Y die kuur ziet er goed uit
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_86958832
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:30 schreef princess-a het volgende:

[..]

De apotheek heeft ook foundation van Vichy Normaderm. Sinds ik die lijn gebruik heb ik nog maar heel af en toe een puistje
oh ik wist niet dat er een foundation van Normaderm bestond.. heb wel ervaring met de wasgel en de dagcrème van Normaderm. Bedankt voor de tip ;)
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')