abonnement Unibet Coolblue
pi_86738745
Entourage niet skippen gek, alleen al vanwege deze man.
Die speelt zo geniaal in die serie.

Ari Gold
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_86738769
Afleveringen duren ook maar iets van 25 minuutjes, en kijkt gewoon lekker weg
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  Redactie Games donderdag 23 september 2010 @ 09:04:46 #253
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_86738934
Entourage is irritant na 2 seizoenen
.....Kennedy
pi_86738968
In seizoen 1 is hij nog niet echt op dreef, maar seizoen 2, 3, 4, 6 en 7 zijn echt vet.
Seizoen 5 is op 1 afleverning na gewoon heel erg ruk
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_86739234
quote:
Och, landelijk groeit de haat alleen maar meer en meer tegen dit volk :)
Ik vind het prima, blijkbaar moeten we er zelf wat aan doen.
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  donderdag 23 september 2010 @ 09:55:28 #256
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86740214
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:18 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Och, landelijk groeit de haat alleen maar meer en meer tegen dit volk :)
Ik vind het prima, blijkbaar moeten we er zelf wat aan doen.
Welk volk, (multicultureel) tokkie volk? Want we weten aan het bericht niet wat de afkomst van de daders is.. gezien de foto is er iets gebeurt met ene "WIM" en azen ze op wraak.
Nou is WIM zover ik weet geen naam die veel voorkomt in Marokko.
The truth was in here.
pi_86740323
Ben zo langzamerhand zo klaar met al het tuig wat in dit land gepemperd wordt. Tokkie's, Marocs, Roma's, etc. Als je maar een grote bek hebt en genoeg asociaal gedraag vertoont krijg je alles voor elkaar. Gratis villa om in te wonen, subsidies, buurthuizen. Politiek ontkent het en de politie is te druk bezig met brave burgers op de bon slingeren om het begrotingstekort te dichten. Die lui aanpakken kost immers alleen maar geld en is ook eng. Liever jou en mij nog wat verder pesten.

:r :(
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 23 september 2010 @ 10:49:50 #258
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_86741770
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:59 schreef Strolie75 het volgende:
Ben zo langzamerhand zo klaar met al het tuig wat in dit land gepemperd wordt. Tokkie's, Marocs, Roma's, etc. Als je maar een grote bek hebt en genoeg asociaal gedraag vertoont krijg je alles voor elkaar. Gratis villa om in te wonen, subsidies, buurthuizen. Politiek ontkent het en de politie is te druk bezig met brave burgers op de bon slingeren om het begrotingstekort te dichten. Die lui aanpakken kost immers alleen maar geld en is ook eng. Liever jou en mij nog wat verder pesten.

:r :(
Zal me een dag wezen,... stel als ik in de problemen kom en mijn huis kwijtraak,.... dacht je dan echt dat ik zo'n prachtige villa krijg van de gemeente! Ik snap dat ook echt niet,... ik mag fluiten naar mijn leven.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 23 september 2010 @ 10:52:18 #259
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_86741836
Die Strol,... helemaal op de kunst toer op gezichtsboek,... :D
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_86741914
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:49 schreef Chocobo het volgende:
Zal me een dag wezen,... stel als ik in de problemen kom en mijn huis kwijtraak,.... dacht je dan echt dat ik zo'n prachtige villa krijg van de gemeente! Ik snap dat ook echt niet,... ik mag fluiten naar mijn leven.
Leer mij na 8 jaar overheid ambtenaren kennen. Of het nu gemeentepolitici of politieagenten zijn. Ze gaan altijd voor de weg van de minste weerstand en willen problemen zo snel mogelijk van hun bureau kunnen afschuiven. Dus je zelfrespect opzij zetten en met je met gezin de plaatselijke V&D leegroven, het stadhuis onderpoepen en willekeurige mensen in elkaar slaan en swaffelen. Moet je eens kijken hoe snel je geholpen wordt. ^O^
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_86741925
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:52 schreef Chocobo het volgende:
Die Strol,... helemaal op de kunst toer op gezichtsboek,... :D
Dat ontbrak nog. Dacht, laat ik het maar in 1x goed doen. :D
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 23 september 2010 @ 10:57:01 #262
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_86741968
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:55 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Dat ontbrak nog. Dacht, laat ik het maar in 1x goed doen. :D
Als ik er verstand van had, had ik mee ge-liked :D
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 23 september 2010 @ 10:57:13 #263
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_86741974
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:55 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Leer mij na 8 jaar overheid ambtenaren kennen. Of het nu gemeentepolitici of politieagenten zijn. Ze gaan altijd voor de weg van de minste weerstand en willen problemen zo snel mogelijk van hun bureau kunnen afschuiven. Dus je zelfrespect opzij zetten en met je met gezin de plaatselijke V&D leegroven, het stadhuis onderpoepen en willekeurige mensen in elkaar slaan en swaffelen. Moet je eens kijken hoe snel je geholpen wordt. ^O^
Tip!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_86742017
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:57 schreef Chocobo het volgende:
Als ik er verstand van had, had ik mee ge-liked :D
Je zou het toch eens moeten proberen je een beetje in kunst te verdiepen, er gaat werkelijk een prachtige wereld voor je open. O+
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 23 september 2010 @ 11:02:17 #265
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_86742108
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:59 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Je zou het toch eens moeten proberen je een beetje in kunst te verdiepen, er gaat werkelijk een prachtige wereld voor je open. O+
Vorig jaar begon mijn interesse. Wilde ineens alle musea van Europa gaan bekijken. Musea in Londen, Rome, Parijs, Barcelone, etc. etc. Maar ja,... geen tijd voor. Volgend jaar wil ik naar Parijs. Ben ik 10 jaar getrouwd en dan hoop ik een hoop kunst te kunnen zien. Wil ook heel graag oudheid dingen zien. Egypte, Het Romeinse Rijk, Stenen Tijdperk, Middeleeuwen, etc. etc.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_86742124
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 23 september 2010 @ 11:06:24 #267
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_86742235
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
Dit is dan wel weer humor. :)

http://www.telegraaf.nl/b(...)_clinch__.html?p=1,1
Wat een zooitje,... kan er niks anders over zeggen. Wat een goddamn zooitje!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  Redactie Games donderdag 23 september 2010 @ 11:08:43 #268
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_86742298
Oh oh cherso wordt vandaag in den haag op een scherm van 300 vierkante meter uitgezonden, gaat te ver :')
.....Kennedy
  donderdag 23 september 2010 @ 11:09:25 #269
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_86742320
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:08 schreef Wessiej het volgende:
Oh oh cherso wordt vandaag in den haag op een scherm van 300 vierkante meter uitgezonden, gaat te ver :')
OMG :')
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_86742330
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:02 schreef Chocobo het volgende:
Vorig jaar begon mijn interesse. Wilde ineens alle musea van Europa gaan bekijken. Musea in Londen, Rome, Parijs, Barcelone, etc. etc. Maar ja,... geen tijd voor. Volgend jaar wil ik naar Parijs. Ben ik 10 jaar getrouwd en dan hoop ik een hoop kunst te kunnen zien. Wil ook heel graag oudheid dingen zien. Egypte, Het Romeinse Rijk, Stenen Tijdperk, Middeleeuwen, etc. etc.
Je kunt beter langszaam beginnen Gijs. Anders krijg je zo een overload aan dingen te zien dat je het waarschijnlijk niet leuk meer zult vinden. :X :X :X Beter richt je je op 1 of 2 perioden waar je mee wilt kennismaken. Gouden Eeuw schilders? Impressionisten? Moderne kunst?

In Parijs kan ik le Mussée d’Orsay aanraden. Prachtige collectie impressionisten. Museum zelf is gevestigd in een prachtig oud stationsgebouw. Voor beeldhouwkunst is Le Mussée Rodin erg mooi. Daarnaast zijn er altijd wel tentoonstellingen te vinden. Louvre moet je echt van te voren uitpluizen wat je wilt zien (is een mooie gratis app voor). Anders wordt je gek. Zooooooooooo groot. :X Venus van Milo en de Mona Lisa zijn wel topstukken. :)

Ik zal je tegen de tijd dat je gaat nog wel wat tips geven. ;)

Bij mij staan Rome, Florance en Wenen nog hoog op het verlanglijstje.

Nederland heeft trouwens ook mooie musea hoor. Van Gogh, Kruler Muller, etc. :)
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_86742392
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:08 schreef Wessiej het volgende:
Oh oh cherso wordt vandaag in den haag op een scherm van 300 vierkante meter uitgezonden, gaat te ver :')
Is op zich weer een hele andere soort cultuur. :D
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  Redactie Games donderdag 23 september 2010 @ 11:13:30 #272
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_86742432
Als het program een uur duurde ging ik rt nog geen ook, biertje doen, mensen uitlachen. Toch in de buurt, maar nu een beetje kansloos
.....Kennedy
  donderdag 23 september 2010 @ 11:18:44 #273
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_86742587
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:09 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Je kunt beter langszaam beginnen Gijs. Anders krijg je zo een overload aan dingen te zien dat je het waarschijnlijk niet leuk meer zult vinden. :X :X :X Beter richt je je op 1 of 2 perioden waar je mee wilt kennismaken. Gouden Eeuw schilders? Impressionisten? Moderne kunst?

In Parijs kan ik le Mussée d’Orsay aanraden. Prachtige collectie impressionisten. Museum zelf is gevestigd in een prachtig oud stationsgebouw. Voor beeldhouwkunst is Le Mussée Rodin erg mooi. Daarnaast zijn er altijd wel tentoonstellingen te vinden. Louvre moet je echt van te voren uitpluizen wat je wilt zien (is een mooie gratis app voor). Anders wordt je gek. Zooooooooooo groot. :X Venus van Milo en de Mona Lisa zijn wel topstukken. :)

Ik zal je tegen de tijd dat je gaat nog wel wat tips geven. ;)

Bij mij staan Rome, Florance en Wenen nog hoog op het verlanglijstje.

Nederland heeft trouwens ook mooie musea hoor. Van Gogh, Kruler Muller, etc. :)
Thanks Gijs _O_
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 23 september 2010 @ 12:07:39 #274
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_86744224
Ben die herhaling van Oh Oh Cherso aan het kijken! Aflevering 2 :') Iets over diploma's,... moest zo hard lachen toen die gozer zei veterstrikdiploma,... oh,... die heb ik niet gehaald geloof ik :D ;( :D

En Barbie dan,... waar komen Romeinen vandaan :') Serieus,...
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 23 september 2010 @ 12:44:10 #275
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_86745466
Dat RTL gemist werkt wel kut hoor :')
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')