abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 18 september 2010 @ 00:57:06 #151
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_86560752
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:52 schreef picardmike het volgende:

[..]

Vind het eerlijk gezegd een beetje kansloos.
*proest*
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  zaterdag 18 september 2010 @ 01:06:25 #152
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86560928
gsm bleek leeg...

ik ga naar bed.

bedankt iedereen en slaap lekker!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zaterdag 18 september 2010 @ 01:07:51 #153
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_86560957
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:06 schreef 3rdRock het volgende:
gsm bleek leeg...

ik ga naar bed.

bedankt iedereen en slaap lekker!
Alles weer goed dus?

Truste!
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  zaterdag 18 september 2010 @ 01:08:57 #154
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86560978
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:07 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Alles weer goed dus?

Truste!
nja, t gaat wel :)

wat een avond weer!

truste!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_86561176
Welterusten, lekker dromen jij!
pi_86562705
3rdRock was far way from the Sun :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_86562924
Ik ben net terug van mijn real life RP: Een feestje dus.

Had ik net contact met een leuke meid, begon die stomme broer van haar waarmee ze naar dat feest was te zeuren dat hij naar huis wou :(
Zwaar vervelend, ze wist haar eigen tel nr niet. geen papier dus kon mijn nr niet opschrijven. Ze had ook geen hyves.
Ze vroeg wel mijn achternaam, misschien dat ze mij daarmee kan vinden via mijn onderwijsinstelling (ze werkt waar ik studeer) of via hyves. Verwacht er echter niet veel van.
Alle alcohol was gratis na 7 euro entree, dus vergeef me spelfouten en domme dingen die ik nu type. Daardoor zal ze me ook wel niet meer herinneren morgen :(
Tot zover mijn dating avonturen

[ Bericht 0% gewijzigd door palawan op 18-09-2010 05:33:15 ]
  zaterdag 18 september 2010 @ 08:52:38 #158
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86563427
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 03:42 schreef Godshand het volgende:
3rdRock was far way from the Sun :D
ondanks dat het hier buiïg is, schijnt het zonnetje weer een beetje in mijn hoofd

en Palawan, ik hoop voor je dat ze je vindt. Blijf het apart vinden: mensen die hun eigen gsm-nummer niet kennen.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_86563872
Mijn real life RP'en heeft ook geen echte vruchten afgeworpen. Het was wel erg leuk, iets te leuk, au, hoofd, niet te hard praten allemaal. :')
pi_86564428
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Arnax een blauwtje gelopen vanavond. hihi. :P
Ja en nee, aangezien jij afhaakte heb ik maar wat met je moeder gedronken :P
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
  zaterdag 18 september 2010 @ 10:18:50 #161
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86564458
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 10:17 schreef Arnax het volgende:

[..]

Ja en nee, aangezien jij afhaakte heb ik maar wat met je moeder gedronken :P
_O- _O- _O- _O- daar ging mn drinkontbijt!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_86565582
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 10:17 schreef Arnax het volgende:

[..]

Ja en nee, aangezien jij afhaakte heb ik maar wat met je moeder gedronken :P
Mijn moeder is getrouwd hoor!!! :D
pi_86565625
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 05:05 schreef palawan het volgende:
Ik ben net terug van mijn real life RP: Een feestje dus.

Had ik net contact met een leuke meid, begon die stomme broer van haar waarmee ze naar dat feest was te zeuren dat hij naar huis wou :(
Zwaar vervelend, ze wist haar eigen tel nr niet. geen papier dus kon mijn nr niet opschrijven. Ze had ook geen hyves.
Ze vroeg wel mijn achternaam, misschien dat ze mij daarmee kan vinden via mijn onderwijsinstelling (ze werkt waar ik studeer) of via hyves. Verwacht er echter niet veel van.
Alle alcohol was gratis na 7 euro entree, dus vergeef me spelfouten en domme dingen die ik nu type. Daardoor zal ze me ook wel niet meer herinneren morgen :(
Tot zover mijn dating avonturen
Ze weet haar telefoonnummer niet en ze heeft geen hyves? Uit welk bouwjaar komt ze? :P

quote:
Op zaterdag 18 september 2010 11:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Mijn moeder is getrouwd hoor!!! :D
Om de vrede te bewaren zal ik hier verder maar niet op in gaan :+
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
pi_86565672
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 10:17 schreef Arnax het volgende:

[..]

Ja en nee, aangezien jij afhaakte heb ik maar wat met je moeder gedronken :P
*proest* _O-
pi_86565674
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 11:25 schreef Arnax het volgende:

[..]

Ze weet haar telefoonnummer niet en ze heeft geen hyves? Uit welk bouwjaar komt ze? :P
Misschien net een nieuw nummer? Maar dan nog, je hebt je telefoon toch bij je? Misschien gewoon "een beetje dom" tenslotte werkt ze ook op de "onderwijsinstelling". Daar heb ik nog nooit veel IQ kunnen bespeuren })

Maar wel jammer Palawan, je bent in elk geval goed bezig met je RL rp'en.

quote:
Op zaterdag 18 september 2010 11:25 schreef Arnax het volgende:

[..]

Ze weet haar telefoonnummer niet en ze heeft geen hyves? Uit welk bouwjaar komt ze? :P
[..]

Om de vrede te bewaren zal ik hier verder maar niet op in gaan :+
o|O
  zaterdag 18 september 2010 @ 11:51:04 #166
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86566189
ik ga jullie even verlaten. weekendje familiebezoek. misschien wip ik nog even langs, misschien ook niet!

succes met daten iedereen!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_86566962
:W :* O+
pi_86566971
ik ga er ook vandoor... :W
pi_86568033
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 12:25 schreef brunette82 het volgende:
ik ga er ook vandoor... :W
Weekendje familiebezoek? :D
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
pi_86568658
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 11:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Misschien net een nieuw nummer? Maar dan nog, je hebt je telefoon toch bij je? Misschien gewoon "een beetje dom" tenslotte werkt ze ook op de "onderwijsinstelling". Daar heb ik nog nooit veel IQ kunnen bespeuren })

Maar wel jammer Palawan, je bent in elk geval goed bezig met je RL rp'en.
Haha, snapte het ook niet helemaal. Misschien wel een IQ issue ja ;)
Maar het was in ieder geval wel gezellig verder :)
pi_86569989
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 13:04 schreef Arnax het volgende:

[..]

Weekendje familiebezoek? :D
waar zie jij mij voor aan? :D zoveel lef heb ik helemaal niet eens joh :@
pi_86570568
Ik ga me ook maar even wijten aan wat familieverplichting... toedels :p
  zaterdag 18 september 2010 @ 15:07:47 #173
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_86571073
Ik zie heel vaak op RP profielen met de tekst: Ik ben een vrouw uit X (=provincie) en ben op zoek naar een leuke man.

Nepprofielen, lijkt me?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_86571164
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 15:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zie heel vaak op RP profielen met de tekst: Ik ben een vrouw uit X (=provincie) en ben op zoek naar een leuke man.

Nepprofielen, lijkt me?
Nee lijkt me niet hoor. Mijn profielen op RP en Lexa beginnen ook met zo'n soort zin.
pi_86571188
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 15:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zie heel vaak op RP profielen met de tekst: Ik ben een vrouw uit X (=provincie) en ben op zoek naar een leuke man.

Nepprofielen, lijkt me?
waarom?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 18 september 2010 @ 15:16:35 #176
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_86571273
Omdat de tekst altijd hetzelfde is. Of is dat gewoon een standaardtekst? :P
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_86571320
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 15:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Omdat de tekst altijd hetzelfde is. Of is dat gewoon een standaardtekst? :P
Kan..

80% van de meiden op RP hebben ook geen originaliteit...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 18 september 2010 @ 15:22:07 #178
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_86571412
Heb helaas goede ervaring met fakers :') :D

Vandaar mijn scepis :P
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_86571479
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 15:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb helaas goede ervaring met fakers :') :D

Vandaar mijn scepis :P
Je hebt goede ervaring met fakers? :D
  zaterdag 18 september 2010 @ 15:29:45 #180
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_86571583
Niet dat soort fakers :') :D

Gewoon nepprofielen. Ooit via RP een mailadres van een meisje gehad. Bleek ze 14(!!) te zijn. :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_86571634
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 15:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Niet dat soort fakers :') :D

Gewoon nepprofielen. Ooit via RP een mailadres van een meisje gehad. Bleek ze 14(!!) te zijn. :')
Dat is wel een behoorlijke faker ja. Gelukkig dat je er achter kwam voor dat je ging afspreken met haar of dergelijke... :')
pi_86572341
Ik zie mezelf altijd heel arrogant als internetdating-expert, vanwege de hoeveelheid mailtjes en interesseberichtjes (die ik nu overigens heb uitgezet, want ik word er een beetje moe van, interesseberichtjes zijn mij te willekeurig..)

Vanavond heb ik de zoveelste date, maar dit keer ben ik oprecht gecharmeerd van diegene, terwijl ik gewoonlijk geen fuck gaf om hoe het ging. Dat ging me altijd wel goed af, maar ik ben nu bang dat ik door mijn oprechte interesse juist niet goed over ga komen.
Ik merk dat ik vaak veel over mezelf praat en dat werkt meestal wel goed, omdat ik veel kan vertellen en de meisjes die ik ontmoet vaak wat schuchter zijn.
Maar nu wil ik een eerlijke date, en niet mijn vaste riedeltje aflopen, in de hoop dat het iets voor een langere termijn kan worden...

Dus vraagje aan de vrouwen die bekend zijn met internetdaten;
Hoe krijg je iets meer info uit jullie, al zijn jullie verlegen, zonder dat ik weer zelf leuk moet doen? :o
pi_86572604
er was niet eentje van al die dates waar t mee klikte of dat je dacht, die wil ik nog eens weer zien?

humor wil weleens helpen, tja, en als het ijs is gebroken hoef je vaak nog weinig te doen, ik bedoel,
als ze dan nóg niet gaan praten, is er wel echt iets mis :D
pi_86572633
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:02 schreef Lamon. het volgende:
Ik zie mezelf altijd heel arrogant als internetdating-expert, vanwege de hoeveelheid mailtjes en interesseberichtjes (die ik nu overigens heb uitgezet, want ik word er een beetje moe van, interesseberichtjes zijn mij te willekeurig..)

Vanavond heb ik de zoveelste date, maar dit keer ben ik oprecht gecharmeerd van diegene, terwijl ik gewoonlijk geen fuck gaf om hoe het ging. Dat ging me altijd wel goed af, maar ik ben nu bang dat ik door mijn oprechte interesse juist niet goed over ga komen.
Ik merk dat ik vaak veel over mezelf praat en dat werkt meestal wel goed, omdat ik veel kan vertellen en de meisjes die ik ontmoet vaak wat schuchter zijn.
Maar nu wil ik een eerlijke date, en niet mijn vaste riedeltje aflopen, in de hoop dat het iets voor een langere termijn kan worden...

Dus vraagje aan de vrouwen die bekend zijn met internetdaten;
Hoe krijg je iets meer info uit jullie, al zijn jullie verlegen, zonder dat ik weer zelf leuk moet doen? :o
Zo te horen gaat deze date wel wat worden dan! Waar heb je haar leren kennen, RP? Hmm wat betreft je vraag, leer haar profiel uit je hoofd en stel specifieke vragen of maak een opmerking over iets wat daar in staat, een hobby of tv programma dat ze graag kijkt. Dan laat jij blijken oprechte interesse te hebben en is het voor haar wat makkelijker om over te praten. Oh en de plek waar je naar toe gaat voor je date is ook wel belangrijk. Uit eten met een verlegen iemand is geen succes denk ik voor de eerste keer. Dan zou ik eerder voor iets actiefs kiezen!

Trouwens weer iets geleerd gisteravond. Een man vragen om een foto te maken van jou en je vriendinnen is een heel goed begin tot contact! :P Er zijn heel veel foto's gemaakt. :D
pi_86572694
:D verrek dat is een goeie idd natalie!
pi_86572728
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:17 schreef brunette82 het volgende:
:D verrek dat is een goeie idd natalie!
Ja we hebben er gelijk heel goed onderzoek naar gedaan :P en het werkt echt! Vooral als er geklunst wordt met 'waar zit het knopje dan?'. Heel harde muziek dus ja dan moet je wel heel dichtbij staan om het uit te leggen. *O*
pi_86572874
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:15 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Zo te horen gaat deze date wel wat worden dan! Waar heb je haar leren kennen, RP? Hmm wat betreft je vraag, leer haar profiel uit je hoofd en stel specifieke vragen of maak een opmerking over iets wat daar in staat, een hobby of tv programma dat ze graag kijkt. Dan laat jij blijken oprechte interesse te hebben en is het voor haar wat makkelijker om over te praten. Oh en de plek waar je naar toe gaat voor je date is ook wel belangrijk. Uit eten met een verlegen iemand is geen succes denk ik voor de eerste keer. Dan zou ik eerder voor iets actiefs kiezen!

Trouwens weer iets geleerd gisteravond. Een man vragen om een foto te maken van jou en je vriendinnen is een heel goed begin tot contact! :P Er zijn heel veel foto's gemaakt. :D
Yup, RP, maar dat is juist het vaste maniertje, gemeenschappelijke kenmerken zoeken, die dingen gebruiken om een gesprek op gang te brengen, en dat werkt wel, maar na 2 of 3 dates, op 2 uitzonderingen na ooit, word ik het zat en baal ik van het feit dat vrouwen en mannen altijd maar toneelstukjes spelen voor elkaar, en dan gaat het mis.

Ik wil wel eens gewoon echt met een vrouw praten zonder dat ik of zij in het achterhoofd hebben of we wel goed overkomen, seks gaan hebben of niet, interessant genoeg zijn of niet, ik wil gewoon eens eerlijk kunnen zijn en dat terug krijgen. :D

Iedereen is altijd zo bang om niet perfect te zijn, en daarom komen de vrouwen die ik ontmoet heb te vaak geforceerd over, meteen alle "sociaal interessante" dingen noemen, baan, sociaal leven enzovoorts...ik kan dat riedeltje inmiddels wel dromen, iedereen houdt van reizen, romantiek, is onafhankelijk en zoekt iemand die een beetje tegengas geeft en haar wel aan kan...
Ik wil juist zwakheden en eerlijke ervaringen delen, ik ken dat toneelstukje nou wel.. :)
pi_86573042
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:26 schreef Lamon. het volgende:

[..]
Yup, RP, maar dat is juist het vaste maniertje, gemeenschappelijke kenmerken zoeken, die dingen gebruiken om een gesprek op gang te brengen, en dat werkt wel, maar na 2 of 3 dates, op 2 uitzonderingen na ooit, word ik het zat en baal ik van het feit dat vrouwen en mannen altijd maar toneelstukjes spelen voor elkaar, en dan gaat het mis.

Ik wil wel eens gewoon echt met een vrouw praten zonder dat ik of zij in het achterhoofd hebben of we wel goed overkomen, seks gaan hebben of niet, interessant genoeg zijn of niet, ik wil gewoon eens eerlijk kunnen zijn en dat terug krijgen. :D

Iedereen is altijd zo bang om niet perfect te zijn, en daarom komen de vrouwen die ik ontmoet heb te vaak geforceerd over, meteen alle "sociaal interessante" dingen noemen, baan, sociaal leven enzovoorts...ik kan dat riedeltje inmiddels wel dromen, iedereen houdt van reizen, romantiek, is onafhankelijk en zoekt iemand die een beetje tegengas geeft en haar wel aan kan...
Ik wil juist zwakheden en eerlijke ervaringen delen, ik ken dat toneelstukje nou wel.. :)
Klinkt heel fijn inderdaad, een date zonder masker op. Maar die draagt bijna iedereen, ook een beetje uit zelfbescherming denk ik. Maar weinig mensen zullen op hun eerste date gelijk zwakheden en persoonlijke zaken willen blootgeven, dus aan dat toneelstukje ontkom je niet. En het gevaar dat als je dat zou doen, je daarop zou afgewezen worden, dat men daarop afknapt zo snel al. Je plaatst toch ook niet een foto van wanneer je net uit bed komt op je profiel, dus eigenlijk is dit hetzelfde. Door de zure appel heen dus weer! :Y
pi_86573179
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:33 schreef Natalie78 het volgende:
Je plaatst toch ook niet een foto van wanneer je net uit bed komt op je profiel, dus eigenlijk is dit hetzelfde. Door de zure appel heen dus weer! :Y
Zo wel, I really don´t care. :D
Maar dus weer de standaard date, en hopen dat het daarna wat verdiept... :o
Weer meer van hetzelfde dan maar weer.. :o
pi_86574330
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:26 schreef Lamon. het volgende:

[..]



Yup, RP, maar dat is juist het vaste maniertje, gemeenschappelijke kenmerken zoeken, die dingen gebruiken om een gesprek op gang te brengen, en dat werkt wel, maar na 2 of 3 dates, op 2 uitzonderingen na ooit, word ik het zat en baal ik van het feit dat vrouwen en mannen altijd maar toneelstukjes spelen voor elkaar, en dan gaat het mis.

Ik wil wel eens gewoon echt met een vrouw praten zonder dat ik of zij in het achterhoofd hebben of we wel goed overkomen, seks gaan hebben of niet, interessant genoeg zijn of niet, ik wil gewoon eens eerlijk kunnen zijn en dat terug krijgen. :D

Iedereen is altijd zo bang om niet perfect te zijn, en daarom komen de vrouwen die ik ontmoet heb te vaak geforceerd over, meteen alle "sociaal interessante" dingen noemen, baan, sociaal leven enzovoorts...ik kan dat riedeltje inmiddels wel dromen, iedereen houdt van reizen, romantiek, is onafhankelijk en zoekt iemand die een beetje tegengas geeft en haar wel aan kan...
Ik wil juist zwakheden en eerlijke ervaringen delen, ik ken dat toneelstukje nou wel.. :)
Dat kan best. Dan zal je jezelf open moeten opstellen en zelf dat soort dingen moeten delen. Dan komt het vaak vanzelf van de andere kant ook.
pi_86575897
O+ O+ O+
  zaterdag 18 september 2010 @ 18:20:54 #192
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86576327
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:26 schreef Lamon. het volgende:

[..]



Yup, RP, maar dat is juist het vaste maniertje, gemeenschappelijke kenmerken zoeken, die dingen gebruiken om een gesprek op gang te brengen, en dat werkt wel, maar na 2 of 3 dates, op 2 uitzonderingen na ooit, word ik het zat en baal ik van het feit dat vrouwen en mannen altijd maar toneelstukjes spelen voor elkaar, en dan gaat het mis.

Ik wil wel eens gewoon echt met een vrouw praten zonder dat ik of zij in het achterhoofd hebben of we wel goed overkomen, seks gaan hebben of niet, interessant genoeg zijn of niet, ik wil gewoon eens eerlijk kunnen zijn en dat terug krijgen. :D

Iedereen is altijd zo bang om niet perfect te zijn, en daarom komen de vrouwen die ik ontmoet heb te vaak geforceerd over, meteen alle "sociaal interessante" dingen noemen, baan, sociaal leven enzovoorts...ik kan dat riedeltje inmiddels wel dromen, iedereen houdt van reizen, romantiek, is onafhankelijk en zoekt iemand die een beetje tegengas geeft en haar wel aan kan...
Ik wil juist zwakheden en eerlijke ervaringen delen, ik ken dat toneelstukje nou wel.. :)
nja, geforceerd overkomen...volgens mij kun je gewoon beter zijn wie je bent. door maniertjes wordt uiteindelijk toch wel heen geprikt. als ze je niet moet als jij gewoon jezelf bent (nee, niet meteen gaan boeren en in je neus peuteren) dan is ze je niet waard en zoekt ze maar lekker iemand anders.

als je er in gaat met idee: 'gaan we sex hebben", dan ben je niet op zoek naar een vriendin/partner maar naar een neukertje. nou ja, dat is misschien wat overdreven, maar je snapt wel wat ik bedoel denk ik.

persoonlijk ben ik nog nooit bang geweest niet perfect te zijn. ik ben nl niet perfect. in mijn ogen bestaat perfectie uberhaupt niet: wie perfect is is imho saai en als je saai bent kun je niet perfect zijn.

geen idee of bovenstaande ergens op slaat, maar ik hoop dat de strekking van mij nmening een beetje duidelijk is :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_86578880
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:20 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

nja, geforceerd overkomen...volgens mij kun je gewoon beter zijn wie je bent. door maniertjes wordt uiteindelijk toch wel heen geprikt. als ze je niet moet als jij gewoon jezelf bent (nee, niet meteen gaan boeren en in je neus peuteren) dan is ze je niet waard en zoekt ze maar lekker iemand anders.

als je er in gaat met idee: 'gaan we sex hebben", dan ben je niet op zoek naar een vriendin/partner maar naar een neukertje. nou ja, dat is misschien wat overdreven, maar je snapt wel wat ik bedoel denk ik.

persoonlijk ben ik nog nooit bang geweest niet perfect te zijn. ik ben nl niet perfect. in mijn ogen bestaat perfectie uberhaupt niet: wie perfect is is imho saai en als je saai bent kun je niet perfect zijn.

geen idee of bovenstaande ergens op slaat, maar ik hoop dat de strekking van mij nmening een beetje duidelijk is :)
helemaal waar. Ik weiger me ook anders voor te doen dan ik ben. aanpassen aan de situatie ok, maar tot op zekere hoogte. :)
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_86579109
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:06 schreef brunette82 het volgende:
O+ O+ O+
Woo hoo! ^O^ *O*

Wel een beetje jaloers, wil ik oohook. :')
pi_86579313
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 19:47 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Woo hoo! ^O^ *O*

Wel een beetje jaloers, wil ik oohook. :')
even geduld. Zodra ik werk en woonruimte heb, heb ik alle tijd voor je. :9

:')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  zaterdag 18 september 2010 @ 20:05:30 #196
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_86579703
Ik heb vandaag vluchtig een profiel aangemaakt op okcupid. Maar daarna eens gaan kijken, maar er blijken geen/nauwelijks leuke vrouwen op te zitten : mijn profiel ook maar weer offline gehaald. Alleen maar expats die hier tijdelijk wonen..
Overal verstand van.
pi_86581613
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:05 schreef macondo het volgende:
Ik heb vandaag vluchtig een profiel aangemaakt op okcupid. Maar daarna eens gaan kijken, maar er blijken geen/nauwelijks leuke vrouwen op te zitten : mijn profiel ook maar weer offline gehaald. Alleen maar expats die hier tijdelijk wonen..
Ik vind het ook niet echt een super site. Er zitten redelijk weinig matches bij (iig voor mij), en ontzettend veel alternatieve mensen. En ik moest even goed zoeken naar de juiste setting, maar mijn matches werden in het begin ook ontzettend vervuild door allerlei bi-curious vrouwen met een vaste relatie.
pi_86583007
Morgen dus een Fok!date

Ben benieuwd. We gaan naar de dierentuin. :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_86583375
:D Kijk eens aan! Vertel, wie is het? :D
pi_86583438
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:35 schreef Godshand het volgende:
Morgen dus een Fok!date

Ben benieuwd. We gaan naar de dierentuin. :)
Wat leuk, de dierentuin! O+ Succes alvast. Ik wil ook wel weten wie het is. :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')