abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 11 oktober 2010 @ 16:43:39 #201
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_87422884
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 16:43 schreef rubbereend het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar dat B plan :D
Rasmussen?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_87423273
Ik wilde het niet posten omdat dat elke keer de running-gag is als het over 'plan B', 'nog een topper' of zoiets gaat bij teams. :')
Jack does it in real time...
pi_87424642
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 16:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd naar dat B plan :D
De rentree van Rasmussen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_87446153
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 16:33 schreef wimderon het volgende:
Nelson Oliveira naar Radioshack.

Dat zou nog niet zeker zijn.
pi_87446797
Volgens HNB zou Hushovd clausule in zijn contract hebben waar in staat dat hij vrij zou zijn bij een overwinning op het WK.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_87447047
+

Egon van Kessel wordt ploegleider bij Pegasus.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_87450917
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 07:55 schreef Steven184 het volgende:
Volgens HNB zou Hushovd clausule in zijn contract hebben waar in staat dat hij vrij zou zijn bij een overwinning op het WK.
Lol! Garmin zal wel gedacht hebben, prima jong, als jij dat wilt :P
pi_87451467
Was hier al vernomen dat Rebellin, haast 40, gesprekken heeft met Astana? Hij wil terugkomen "om te laten zien wie de echte Rebellin is".

Als dat helemaal niks is, weten we gelijk waar de echte Rebellin verschilt met de gedrogeerde Rebellin.
pi_87451613
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 08:23 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Had ik ook al opgevangen, maar Fuglsang is raar verhaal. Die had zelf aangegeven weg te gaan bij Saxo, herhaardelijk.
De onvermijdelijke schorsing van Contador heeft hem of Riis anders doen besluiten?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:34:15 #210
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_87459167
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:44 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

De onvermijdelijke schorsing van Contador heeft hem of Riis anders doen besluiten?
Plan B :D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:47:09 #211
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_87459591
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:40 schreef Intxaurraga het volgende:
Was hier al vernomen dat Rebellin, haast 40, gesprekken heeft met Astana? Hij wil terugkomen "om te laten zien wie de echte Rebellin is".

Als dat helemaal niks is, weten we gelijk waar de echte Rebellin verschilt met de gedrogeerde Rebellin.
Rebellin is een koning. Denk dat het niet verstandig is om op 40-jarige leeftijd nog terug te keren in de professionele sport. Dikke kans dat hij grotendeels anoniem in het peloton mee peddelt om wellicht in de Ruta del Sol of in de Giro del Trentino nog een ritje mee te pikken. Het winnen van het heuveldrieluik zoals in 2004 zit er niet meer in.

In tegenstelling tot sommige anderen is Rebellin altijd zijn onschuld blijven volhouden.


''Wie niet sterk is moet slim zijn...''
That's...Montgomery Clift, honey!
pi_87501248
Rogers nu ook officieel naar Sky.

Wegelius naar UnitedHealthcare.

Arrieta wordt ploegleider bij Movistar.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 17:10:53 #213
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_87501423
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:27 schreef du_ke het volgende:

[..]

De rentree van Rasmussen.
Als "Plan B" de terugkeer van dopingkip Rasmussen betekent, mogen ze van mij Contador best een jaartje schorsen.

Jammer ook dat Heras nooit meer een ploeg heeft kunnen vinden. (ik neem aan dat hij die wel gezocht heeft)
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:37:20 #214
14505 OProg
A Life in Music
pi_87529167


[ Bericht 100% gewijzigd door OProg op 14-10-2010 12:37:43 ]
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:37:53 #215
14505 OProg
A Life in Music
pi_87529183
quote:
Skil-Shimano neemt afscheid van Cornu

RIJSWIJK - De Belgische renner Dominique Cornu verlaat na dit seizoen Skil-Shimano.
De Nederlandse wielerploeg besloot de renner, die onlangs nog voor België uitkwam op het WK tijdrijden in Australië, geen nieuw contract aan te bieden.

Cornu maakte één seizoen deel uit van het Skil-Shimano team.
Zo ben je een superbelofte, zo kom je zelfs bij een ploeg als Skill niet meer aan de bak.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:49:56 #216
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_87529533
Skil maakt er wel een gewoonte van om elk jaar hun best presterende renners geen contractverlenging aan te bieden, is het niet?
pi_87529959
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:37 schreef OProg het volgende:

[..]

Zo ben je een superbelofte, zo kom je zelfs bij een ploeg als Skill niet meer aan de bak.
Zijn WK was niet best, maar er kan nu ook weer niet worden gezegd dat Cornu een slecht jaar draaide.

2nd Overall Tour of Belgium
1st Overall Young Rider Classification Tour of Belgium
1st Stage 4 (ITT) Tour of Belgium

Wanneer iemand een beloftenwereldtitel wint, wordt ie al snel gebombardeerd tot toekomstige grootheid. Dat is Cornu (voorlopig althans) zeker niet, maar ik denk dat hij dit jaar wel zo ongeveer naar vermogen presteerde.

Als pisterenner is Cornu trouwens niet onaardig. Zeker niet op de achtervolging, waarop hij verleden jaar nog een bronzen WK-medaille pakte.

[ Bericht 3% gewijzigd door Leatherface op 14-10-2010 13:08:38 ]
  donderdag 14 oktober 2010 @ 13:20:23 #218
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_87530555
Cornu is gewoon een erg degelijke procontinentale renner, niet veel meer dan dat, dat was al langer duidelijk.

Indien Skil meer had verwacht, dan getuigt dat van weinig inzicht.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_87531891
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Cornu is gewoon een erg degelijke procontinentale renner, niet veel meer dan dat, dat was al langer duidelijk.

Indien Skil meer had verwacht, dan getuigt dat van weinig inzicht.
Yep, hij doet gewoon wat er eigenlijk van hem verwacht kan worden.

Ik sluit niet uit dat hij nog progressie boekt. Maar voorlopig is dit zo ongeveer zijn niveau.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 14:09:24 #220
14505 OProg
A Life in Music
pi_87532310
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:57 schreef Leatherface het volgende:

[..]



Yep, hij doet gewoon wat er eigenlijk van hem verwacht kan worden.

Ik sluit niet uit dat hij nog progressie boekt. Maar voorlopig is dit zo ongeveer zijn niveau.
Tuurlijk is dat zo, maar ik zag hem in het verleden ook wel omhoog geschreven worden als groot talent voor de tijdrit in de toekomst. En dan ik het toch wel cru als je er bij een ploeg als Skil niet meer bij mag zitten volgend jaar.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  donderdag 14 oktober 2010 @ 14:10:40 #221
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_87532358
Hij zal mss te veel vragen
pi_87536791
quote:
New Luxembourg road team signs three managers

Guercilena, Schmidt and Michaelsen will help lead the Schlecks' new squad

After much initial secrecy surrounding the details of the Luxembourg Pro Cycling Project, the new professional team announced the signing of three team managers. Italian Luca Guercilena, German Torsten Schmidt, and Dane Lars Michaelsen will join General Manager Brian Nygaard and Team Manager Kim Andersen in guiding the team through its initial season on the professional circuit.

"We are very lucky to have attracted Luca Guercilena to this team," Nygaard said. "With his background and depth of knowledge on the sporting as well as physiological level, he will have a huge impact on the success of the team. Luca was one of the first people I had in mind when this team became reality and I'm thrilled to have him on board. To me, Luca really personifies a lot of what this team is about."

Guercilena joins the team after years as a trainer and directeur sportif, first at Mapei and then at Quick Step. "I have a lot of friends and good memories at Quick Step, so it was a difficult decision to leave," Guercilena said. "Ultimately it was a professional decision because this new team interests me enormously, and I am very motivated to work with the sort of general classification riders who will be on the team."

Guercilena began his career as a trainer at the Sport Service Mapei after studying at the University of Milan. Starting as a trainer and manager for the Mapei youth squad, Guercilena became a trainer and directeur sportif for Quick Step in 2003, making him an innovator in his field.

"Today, it is normal for a team to have a directeur sportif who has a background in sports medicine and works as a trainer for the riders too," Guercilena said. "But back then I think we were the first to have a trainer with the competence of a sports director."

"I worked with junior racers first, and then with riders like (Fabian) Cancellara, (Fillipo) Pozzato and (Allan) Davis on the U23 Mapei team," Guercilena said. "I enjoy working with young riders and seeing their development."

Guercilena's non-pressurized, open door, pro-communication policy toward his riders should suit the youthful, undogmatic team. "Our racing goals will be the same as just about every other top team: the Classics and the Tour," Guercilena said. "But for everyone the most important thing will be to have strong unity among the riders and a good image in the way we handle ourselves and our riders."

Torsten Schmidt joins the team from Luxembourg after having been a long-time professional racer himself. He has spent the past three years as a directeur sportif with Saxo Bank. "I think it will be very exciting to have the chance to be a part of building up this new team," Schmidt said. "I am extremely happy to be included and anxious to set new goals for myself."

Coming to a team, which contains several former colleagues, made the decision to switch easier for Schmidt. "There was no doubt in my mind where I wanted to go," he said. "Even though it is a new team, I have worked with many of the members of management and a few of the riders before, so we all know each other, know how we work well together and I am absolutely sure we will be successful." Schmidt emphasizes team-building as a key to getting results.

"Torsten is hands-down one of the best young sports directors in professional cycling and he was an obvious candidate for a leading role on the team," said Nygaard, who also used to be with Saxo Bank. "He has made the transition from rider to sports director in the best possible way and he has clearly shown the ability to lead a successful team regardless of whether it is racing a Grand Tour, a Classic or a smaller event. Torsten wants to win, but he never deviates from the fact that a team needs to function on all levels from riders to staff working behind the scenes, and that will be an important part of this project,"

Former Danish professional Lars Michaelsen signed on to become the Luxembourg team's third Assistant Team Manager. His background includes a 16-year career and a few years as a directeur sportif.

"It is important for me that the people involved in this project have a passion for cycling and at the same time are reliable people that I would like to work with," Michaelsen said. "This team is composed of riders, staff, directors and managers who all have great experience in cycling and at the same time want to look forward and make cycling a solid sport, separating it from its troubled recent past and keeping it interesting and exciting for all fans everywhere."

Michaelsen will be keen to share his experiences as a professional racer as well as expand his knowledge working as a sports director. "I hope that I can pass on my experiences to the greatest advantage for the riders," Michaelsen said. "In life you can always learn. The fact that this team is composed of different people, with different nationalities and different mentalities will always stimulate me to observe and learn."

Michaelsen "brings a professional attitude and a great set of human skills to this team" according to Nygaard. "His meticulous attention to detail and his feel for racing will be a solid addition to our management. Lars has an international outlook and I'm sure he will be a major part of our future success. It is key for me that we can combine the idea of being humble because we're a new team with a winning attitude that reflects the fantastic group of people we have gathered."

The Luxembourg Pro Cycling Project is being set up by General Manager Brian Nygaard and Team Manager Kim Andersen as a new UCI ProTour team with 25 riders to compete in the world's biggest races. The new team will be racing on Trek bikes and Mercedes-Benz Luxembourg is providing the full fleet of vehicles ranging from buses and trucks to race cars and VIP vehicles.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 16:43:35 #223
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_87537949
Hulsmans zou ook naar Saxo gaan (bij zijn vriendje Nuyens). Weylandt wordt nogmaals bij Team Schleck gemeld.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_87568349
Maar even crossposten vanuit het Thor Hushovd-topic:

Vaughters is stellig over een mogelijke switch van Hushovd:

quote:
Garmin-baas: 'Bak mijn ballen en eet ze op als Hushovd naar ander team gaat'

* vrijdag 15 oktober 2010, 11u23
* Bron: Sporza
* Auteur: md
Garmin-manager Jonathan Vaughters, de toekomstige sportieve baas van Thor Hushovd, drukt vrijdag de hoop van Patrick Lefevere om de wereldkampioen naar Quick-Step te halen de kop in.

Lefevere liet vrijdag in onze krant duidelijk verstaan serieus geïnteresseerd te zijn om wereldkampioen Thor Hushovd alsnog over te nemen bij het Amerikaanse Garmin, de toekomstige ploeg van de Noor. De West-Vlaamse manager zit zelfs een van de volgende dagen samen met zijn makelaar Alex Carrera.

Bij Hushovds toekomstige ploeg Garmin lijkt men echter niet onder de indruk van de transfergeruchten. 'Alle geruchten rond Thor zijn aangenaam leesvoer', twittert Garmin-manager Jonathan Vaughters.

'Zijn contract is op 1 oktober ingediend bij de UCI en daar staat geen opstapclausule in. Sterker nog: als Thor in 2011 voor een ander team rijdt, zal ik mijn ballen bakken en opeten. Genoeg garantie zo?', is Vaughters erg duidelijk.

Toen duidelijk werd dat zijn huidige ploeg Team Cervélo ophield te bestaan, verkastte Hushovd naar het Amerikaanse Garmin. Volgens sommige bronnen liet de Noor echter wel in zijn contract inschrijven dat hij vrij is van handelen indien hij wereldkampioen zou worden. En zo geschiedde down-under.

Hushovd erg hot

Moest Hushovd alsnog kunnen vertrekken bij Garmin, heeft Quick Step wel concurrentie zat, want Team Saxobank, Europcar/Bouygues Telecom, Cofidis, Astana, maar vooral Robbie McEwen namens Pegasus Sports (opvolger van Fly V Australia) hengelden al naar zijn diensten.

Bron

Quick Step was ook al in beeld voor een eventueel overnemen van de Noor.
pi_87568769
'Bak mijn ballen en eet ze op.' :')
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')