abonnement Unibet Coolblue
pi_86902737
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

¤90,- c_/

Gloednieuw, niet op gezeten en vorige week dinsdag gekocht.
Waarom werd dat ding nu alweer verkocht dan? :?
Das gewoon verlies draaien?!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_86904734
Ze hebben 'm gebruikt om foto's te maken (huis stond nl. te koop)

Dus ja ik dacht, da's een mooi koopje.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_86906892
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ze hebben 'm gebruikt om foto's te maken (huis stond nl. te koop)

Dus ja ik dacht, da's een mooi koopje.
ow ja je hebt groot gelijk ^O^
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:33:54 #154
319308 Tink89
To live is to dance
pi_86958632
quote:
Op zondag 26 september 2010 23:19 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

de STIG barkrukken horen bij het assortiment dat in Oktober officieel gestart wordt. Vanaf dat moment zullen ze naar verwachting ook op internet verschijnen
Ben benieuwd, ga over twee weken shoppen... eerst verven, vloer leggen en me over de pistachegroene keuken van de vorige eigenaren heen zetten ;)

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:59:39 #155
147091 janeway
live long and prosper
pi_86960054
Hallo
Ik dacht dat ik ooit eens gezien had op de site van Ikea dat je gebruiksaanwijzingen kon downloaden.. Nu is het iig niet meer zo (of ik kan het niet vinden) Maar weet iemand een site oid waar ik een gebruiksaanwijzingen van een Lo bed kan downloaden?
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:07:17 #156
3185 Adelante
To let it go now
pi_86960466
Gebruik van een bed leggen ze meestal niet uit bij IKEA, misschien moet je zoeken op montagehandleiding :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_86960571
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:59 schreef janeway het volgende:
Hallo
Ik dacht dat ik ooit eens gezien had op de site van Ikea dat je gebruiksaanwijzingen kon downloaden.. Nu is het iig niet meer zo (of ik kan het niet vinden) Maar weet iemand een site oid waar ik een gebruiksaanwijzingen van een Lo bed kan downloaden?
Hier misschien?
http://www.ikea.com/ms/en(...)_instructions_L.html
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:55:29 #158
147091 janeway
live long and prosper
pi_86963141
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:07 schreef Adelante het volgende:
Gebruik van een bed leggen ze meestal niet uit bij IKEA, misschien moet je zoeken op montagehandleiding :P
euh tja kon zijn toch ;)
maar tnx voor de tip

quote:
En tnx
pi_86969884
Mn bank wordt vandaag bezorgd maar er staat nog steeds geen tijd op de site :')
Woon nog niet op het adres waar de bank bezorgd gaat worden, dus ik hoop maar dat ze nog niet zijn geweest. Ben nu met Ikea aan 't bellen..
Heb bij de transportbalie overigens wel gevraagd of ze mij, de bezorgers, 20 minuutjes voordat ze er ongeveer zullen zijn willen bellen...
Dus als het tot een tweede levering moet komen, ga ik daar echt niet voor betalen!
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_87000061
Ik heb een beetje een aparte vraag voor de Ikea-medewerkers hier... :@

Ik was vandaag in de Ikea Haarlem, en daar lagen fleece-kleedjes voor 1,49... Nu willen we met een groep FOK!kers uit F&F naar het Dierenthuis (opvanghuis voor oude/zieke dieren waar ook eens een asielactie voor geweest is), en zij hebben altijd behoefte aan onder andere fleece kleedjes.

Ik vroeg me af of er een mogelijkheid is om aan de filiaalmanager te vragen om bijvoorbeeld 100 van die kleedjes voor 100 euro te krijgen? Doet de Ikea aan een soort van kwantum-korting voor goede doelen? Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag. :s)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_87000636
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb een beetje een aparte vraag voor de Ikea-medewerkers hier... :@

Ik was vandaag in de Ikea Haarlem, en daar lagen fleece-kleedjes voor 1,49... Nu willen we met een groep FOK!kers uit F&F naar het Dierenthuis (opvanghuis voor oude/zieke dieren waar ook eens een asielactie voor geweest is), en zij hebben altijd behoefte aan onder andere fleece kleedjes.

Ik vroeg me af of er een mogelijkheid is om aan de filiaalmanager te vragen om bijvoorbeeld 100 van die kleedjes voor 100 euro te krijgen? Doet de Ikea aan een soort van kwantum-korting voor goede doelen? Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag. :s)
nope doorgaans niet. je kan t proberen maar geef t weinig kans om eerlijk te zijn, ikea doet al heel veel met goede doelen en werkt dus minimaal mee aan dit soort acties maar dan moet je het net treffen met de welwillendheid van de storemanager
pi_87000756
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:04 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

nope doorgaans niet. je kan t proberen maar geef t weinig kans om eerlijk te zijn, ikea doet al heel veel met goede doelen en werkt dus minimaal mee aan dit soort acties maar dan moet je het net treffen met de welwillendheid van de storemanager
Okee, ik ga het in elk geval proberen,maar weet dus dat ik weinig kans heb :+ , bedankt voor de reactie ^O^
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_87032722
Ik heb een ikea keuken van de vorige bewoners. Nu willen we op termijn een grotere oven. Is het mogelijk om in een gewone onderkast met twee lades een oven te plaatsen? (als je de lades en geleiders eruit zijn uiteraard).
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:34:28 #164
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_87057024
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:14 schreef Fixers het volgende:
Ik heb een ikea keuken van de vorige bewoners. Nu willen we op termijn een grotere oven. Is het mogelijk om in een gewone onderkast met twee lades een oven te plaatsen? (als je de lades en geleiders eruit zijn uiteraard).
Ja dat kan. Je kan een aparte ovenlade met een kleiner frontje (9,4 cm) kopen voor onder de oven, beugels om een oven op te monteren zijn te krijgen in een bouwmarkt.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:13:26 #165
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_87058367
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb een beetje een aparte vraag voor de Ikea-medewerkers hier... :@

Ik was vandaag in de Ikea Haarlem, en daar lagen fleece-kleedjes voor 1,49... Nu willen we met een groep FOK!kers uit F&F naar het Dierenthuis (opvanghuis voor oude/zieke dieren waar ook eens een asielactie voor geweest is), en zij hebben altijd behoefte aan onder andere fleece kleedjes.

Ik vroeg me af of er een mogelijkheid is om aan de filiaalmanager te vragen om bijvoorbeeld 100 van die kleedjes voor 100 euro te krijgen? Doet de Ikea aan een soort van kwantum-korting voor goede doelen? Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag. :s)
Ik heb zoiets eerder geprobeerd toen ik er zelf nog werkte. Dit wordt niet gedaan, IKEA selecteert zelf een aantal goede doelen en dit is ook het enige waar ze aan doneren.

Enige geluk wat je kan hebben is als er net een partij van iets naar de Koopjeshoek gaat..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 18:11:12 #166
3185 Adelante
To let it go now
pi_87069523
Zijn de LINDMON jaloezieen nog een beetje in te korten aan beide zijdes of gaat dat vanwege het bedieningssyteem helemaal niet meer?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_87071601
Afgelopen woensdag was ik bij iemand die het ikea family blaadje binnen gekregen had. Daar stond een foto in van een woonkamer met een bank waar schilderijen boven hingen, op dat schilderij was een afbeelding te zien van vogels. Ik kan het niet meer precies uitleggen maar weet iemand of ze verkrijgbaar zijn? :o
All good things are wild and free.
pi_87109892
Nu mijn appartement bijna wordt opgeleverd ( *O* ) komt ook het moment dichter bij om mijn bijdrage te geven aan de winst van IKEA.

Nu wil ik de spullen laten bezorgen (van IKEA Duiven naar Zwolle), maar nou vroeg ik me af hoe dat geregeld is. Wordt het bijvoorbeeld (gegarandeerd) de volgende dag bezorgt, of zijn er vaste bezorg dagen per plaats. Is er iemand die daar een lichtje op kan schijnen voor me?
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 19:57:12 #169
3185 Adelante
To let it go now
pi_87111073
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:13 schreef tliciouz het volgende:
Afgelopen woensdag was ik bij iemand die het ikea family blaadje binnen gekregen had. Daar stond een foto in van een woonkamer met een bank waar schilderijen boven hingen, op dat schilderij was een afbeelding te zien van vogels. Ik kan het niet meer precies uitleggen maar weet iemand of ze verkrijgbaar zijn? :o
Dat family blaadje is meestal een mix van IKEA artikelen en eigen bezittingen, dus ik denk dat die vogels niet verkocht worden. Tsjielppp :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_87111403
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 19:57 schreef Adelante het volgende:

[..]



Dat family blaadje is meestal een mix van IKEA artikelen en eigen bezittingen, dus ik denk dat die vogels niet verkocht worden. Tsjielppp :P
Wel ik weet het zeker. Ziet er precies uit als een typisch ikea schilderij. :D
All good things are wild and free.
pi_87111719
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:05 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Wel ik weet het zeker. Ziet er precies uit als een typisch ikea schilderij. :D
Dan moet het te vinden zijn op de site toch?

Dit is de Britse versie van IKEA Family live: http://onlinecatalogue.ikea.com/2011/family_live_autumn/GB/
Welke foto bedoel je?

[ Bericht 19% gewijzigd door Bartjebart op 02-10-2010 20:23:47 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:17:05 #172
3185 Adelante
To let it go now
pi_87111793
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:05 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Wel ik weet het zeker. Ziet er precies uit als een typisch ikea schilderij. :D
Die mensen wonen allemaal in Zweden he, daar lijkt alles IKEA :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_87111883
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:14 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dan moet het te vinden zijn op de site toch?
Kon het zo snel niet vinden. ;(
All good things are wild and free.
pi_87111998
bedoel je deze(links)?


volgens mij is dat stof(meterwaren, ikea). maar ik kan het zo niet terug vinden op de site
pi_87112028
Hij lijkt er wel een beetje op ja. Ik weet niet of iemand deze week dat blaadje binnen gekregen heeft en er een foto van wil maken? Dan zou je me een groot plezier doen. :9
All good things are wild and free.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')