abonnement Unibet Coolblue
pi_86650461
quote:
Op maandag 20 september 2010 20:09 schreef Stranger het volgende:

[..]

Daar word ik ook zo ziek van, ik heb verdomme sinds vanilla alles geraid, 3-4-5 avonden per week en net na ICC uit kwam ben ik er even tussen uit gegaan. Nu mag ik nergens meer binnen omdat ik te weinig GS heb en geen achievement ook al DPS ik waarschijnlijk rondjes om iedereen heen. Ik word geweigerd omdat ik geen VOA achievement heb voor de nieuwste baas :'). Achievements en GS verzieken het spel voor mij best wel nu.
Een week of wat geleden liep ik een aardige RL tegen het lijf. Hij zocht healers voor TOC10 en daar had ik wel interesse in. Wonder boven wonder mocht ik met mijn 4.7k GS het toch proberen en ja hoor; ik healde de 5.4k resto druid en de 5.6k resto shaman er dik uit. Ook zonder mana-problemen ofzo. Maar dat telt tegenwoordig helaas niet meer; toen ik het afgelopen weekend een naxx run wou doen voor de achi mocht ik er niet bij; mijn GS was te laag. En dat terwijl ik op mijn resto druid main Ulduar en TOC healer ben geweest toen deze net uit waren. En in die tijd had je misschien net 3.5k aan GS.


Ik zie Cata dan ook als een soort tijdelijke 'reset' voor dit alles. Men zal zo snel mogelijk die nieuwe raids enzo willen uitproberen en dat biedt kansen. Gewoon die raids in zónder achi en top-GS en mét blauwe en groene quest gear 8-) puur knallen zonder gezeik en geschijt. Het zal van korte duur zijn, maar ik ga proberen er optimaal gebruik van te maken :P
pi_86650539
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:25 schreef GlenSpey het volgende:
Betrappen jullie jezelf ook wel eens op rondjes lopen op bijvoorbeeld het Orgrimmar bank roof of in Dalaran? :P :')
Ja :) Opzich wel grappig, want één keer in de zoveel tijd loopt half onze server stapvoets rond op een mammoet in Dalaran. Heel mooi gezicht dat iedereen achter elkaar loopt.
Dit keer zonder signature
  Moderator maandag 20 september 2010 @ 20:29:51 #253
9859 crew  Karina
Woman
pi_86650607
Het probleem van niet "mogen" raiden heb ik ook sinds ik terug ben gekomen (was vorig jaar september een tijdje gestopt). Mijn GS is schijnbaar te laag, al is alles wel helemaal enchanted, vol met gems, etc., nee dat is niet belangrijk. Mijn GS is in PvP gear hoger, dus als ze daar naar kijken :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_86650696
quote:
Op maandag 20 september 2010 20:26 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik zie Cata dan ook als een soort tijdelijke 'reset' voor dit alles. Men zal zo snel mogelijk die nieuwe raids enzo willen uitproberen en dat biedt kansen. Gewoon die raids in zónder achi en top-GS en mét blauwe en groene quest gear 8-) puur knallen zonder gezeik en geschijt. Het zal van korte duur zijn, maar ik ga proberen er optimaal gebruik van te maken :P
Daar kijk ik ook naar uit, even een geen-gezeik periode. En ik moet voor die tijd nog een guild vinden want het idee van guild-achievements lijkt me geweldig :P

ik zag dit filmpje trouwens vandaag op MMO-champion

Plants vs zombies wow-style *O*
pi_86651733
quote:
Op maandag 20 september 2010 20:26 schreef GlenSpey het volgende:

Ik zie Cata dan ook als een soort tijdelijke 'reset' voor dit alles. Men zal zo snel mogelijk die nieuwe raids enzo willen uitproberen en dat biedt kansen. Gewoon die raids in zónder achi en top-GS en mét blauwe en groene quest gear 8-) puur knallen zonder gezeik en geschijt. Het zal van korte duur zijn, maar ik ga proberen er optimaal gebruik van te maken :P
En dan ga jij mensen zoeken voor raids. Mét achieve en dikke gear.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_86652265
quote:
Op maandag 20 september 2010 19:15 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Mijn DPS verschilt per baas. En ik houd niet van patsen :@

Tot een jaar geleden was ik de meest noob rogue van Darkspear en ver daarbuiten.
Op level 80 had ik een DPS van 800. Jawel. 800. En dat was als ik HEEEEEL erg m'n best deed :')
Het viel me nooit zo op. Ik deed niet mee aan dungeons en raids. En als je in PVP heel slecht bent valt dat niet zo op; Je bent met een groep en 1 zo'n hele slechte ertussen; Who cares.

En op een dag kwam een vriend langslopen, en die zegt: Wat moet jij nou met gear met intellect erop? :')
En toen ben ik eens gaan uitzoeken hoe en wat. Toen kwam ik ook achter het bestaan van gems en enchants :@

Nou ja, om een lang verhaal kort te maken: Ik ben een van de best gearde non-raidguild rogues van de server, maar gedraag me d'r niet naar. Wat een arrogante kneuzen heb je d'r bij zitten zeg. :{w

Note: Stiekem moet ik dan altijd aan mezelf denken, aan die intellect-geared rogue die nergens van wist.


Raiden 's avonds vind ik niet eens zo'n probleem. Maar het "moeten", dat zit me dwars. Als ik nu geen zin heb om mee te gaan met de pug, zeggen ze: Okeeeee Teasyweasy, tot volgende week! Zelfs als ik accept en niet kom opdagen is dat geen probleem. En das een erg fijne luxe-positie. *O*
Welke guild zit je op darkspear, ben nu ook weer ff begonnen.
pi_86654294
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:01 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Welke guild zit je op darkspear, ben nu ook weer ff begonnen.
Officially Insane :P
pi_86654357
quote:
Op maandag 20 september 2010 20:29 schreef Karina het volgende:
Het probleem van niet "mogen" raiden heb ik ook sinds ik terug ben gekomen (was vorig jaar september een tijdje gestopt). Mijn GS is schijnbaar te laag, al is alles wel helemaal enchanted, vol met gems, etc., nee dat is niet belangrijk. Mijn GS is in PvP gear hoger, dus als ze daar naar kijken :P
Jou zou ik absoluut meenemen als je in mijn (social NL) guild zou zitten. *O*
Ben van plan wat "noobruns" met guildies te gaan doen :) (10M). Tacts uitleggen, lekker veel wipen. Leren ze van ^O^
pi_86655610
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:44 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Officially Insane :P
Hmm ken ik niet, heb je keer dps/healer shaman nodig >> uldarah. Ken alle content ;)
pi_86656239
Gisteren sinds lange tijd weer TOC10 gedaan. Wat een feest zeg :') Kwamen niet voorbij de northend beasts. Is het verloop in wow nu zo verschrikkelijk hoog? Want iedereen huppelt lekker rond in ICC gear en niemand weet ook wat te doen met een snowbold, acid maw of de icehowl. Ik heb echt het gevoel dat merendeel op de server nog nooit in Toc geweest is.

gelijk na de wipe krijgen we de volgende zinnen in chat:

"I didnt fail, because i was frozen whole fight" <-- bij acid maw
"My healing sucked because of the snowbold" <-- healer die gewoon achter in de raid blijft staan met een snowbold.
"Who triggert boss?" <-- toen acid maw/dreadscale binnen kwamen.

En natuurlijk belachelijk veel mensen die dood gaan door het vuur. Je kunt 100x zeggen dat vuur geen buff is in wotlk en dat je dps er niet beter van wordt :) Maar toch blijven ze doodgaan doordat ze te lang in het vuur staan.

En als laatste de raidleader "Pls, don't leave! we can make it.." :) toen maar /leave gedaan.
Dit keer zonder signature
pi_86656250
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:08 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Hmm ken ik niet, heb je keer dps/healer shaman nodig >> uldarah. Ken alle content ;)
We zijn social *O*
Geloof dat ze binnenkort gaan raiden, maar dat wordt buiten mij om geregeld :P
Als je echt wilt raiden zou ik gewoon een leuk raidguildje zoeken, die weinig verplichten!
No time for Muppets bijvoorbeeld. Doen ook ICC runs, maar "alles mag en niets moet".
  Moderator maandag 20 september 2010 @ 22:24:40 #262
9859 crew  Karina
Woman
pi_86656550
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:45 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Jou zou ik absoluut meenemen als je in mijn (social NL) guild zou zitten. *O*
Ben van plan wat "noobruns" met guildies te gaan doen :) (10M). Tacts uitleggen, lekker veel wipen. Leren ze van ^O^
Mijn DPS is wel hoog altijd ;) Wipen vind ik, in tegenstelling tot heel veel mensen die na 1 wipe al vertrekken, helemaal niet erg, het is niet alsof je ECHT dood gaat of zo.

Ik kijk altijd de filmpjes op youtube, helpt wel, al is het in het "echt" toch altijd anders. De filmpjes van learn2playwow vind ik altijd erg goed, duidelijke uitleg en die man heeft ook zo een leuk accent.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Redactie Frontpage maandag 20 september 2010 @ 22:31:19 #263
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86656929
M'n dps is nog steeds kut, ondanks wapenupgrades en ik word er een beetje zat van eigenlijk.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_86657455
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:24 schreef Karina het volgende:

[..]

Mijn DPS is wel hoog altijd ;) Wipen vind ik, in tegenstelling tot heel veel mensen die na 1 wipe al vertrekken, helemaal niet erg, het is niet alsof je ECHT dood gaat of zo.

Ik kijk altijd de filmpjes op youtube, helpt wel, al is het in het "echt" toch altijd anders. De filmpjes van learn2playwow vind ik altijd erg goed, duidelijke uitleg en die man heeft ook zo een leuk accent.
Filmpjes helpen beter dan geschreven tacts, maar minder goed dan zelf proberen. Voor mij althans :)
Wipen is een deel van het raiden (leren) :)

quote:
Op maandag 20 september 2010 22:31 schreef Etcetera het volgende:
M'n dps is nog steeds kut, ondanks wapenupgrades en ik word er een beetje zat van eigenlijk.
Link je armory eens :)
pi_86658079
quote:
Op maandag 20 september 2010 20:51 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

En dan ga jij mensen zoeken voor raids. Mét achieve en dikke gear.
Heul nie.
Ik wil geen RL zijn (geen zin om mensen te zoeken en tacts uit te leggen enzo :'))
pi_86660167
Zo, mooi nog even de wrathful ring uit VoA25 weten te verkrijgen. Als ik nog es een goed wapen voor mijn retri spec weet te vinden dan kan ik misschien toch nog wat pvp doen voor Cata :)
pi_86660237
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:54 schreef GlenSpey het volgende:
Zo, mooi nog even de wrathful ring uit VoA25 weten te verkrijgen. Als ik nog es een goed wapen voor mijn retri spec weet te vinden dan kan ik misschien toch nog wat pvp doen voor Cata :)
Gratz! *O*
  dinsdag 21 september 2010 @ 07:38:50 #268
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_86663490
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:54 schreef GlenSpey het volgende:
Zo, mooi nog even de wrathful ring uit VoA25 weten te verkrijgen. Als ik nog es een goed wapen voor mijn retri spec weet te vinden dan kan ik misschien toch nog wat pvp doen voor Cata :)
was retribution niet compleet gimped voor pvp? Volgens wat ik gelezen heb kun je beter protret gaan. Doet nog meer dmg ook :o en meer mitigation+hp..

retri = broken

ik kan het al merken op lvl 62. mijn paladin is ook retri. guildie is prot(lvl 61) ik maak geen enkele kans ;(
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_86665834
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 07:38 schreef jagga het volgende:

[..]

was retribution niet compleet gimped voor pvp? Volgens wat ik gelezen heb kun je beter protret gaan. Doet nog meer dmg ook :o en meer mitigation+hp..

retri = broken

ik kan het al merken op lvl 62. mijn paladin is ook retri. guildie is prot(lvl 61) ik maak geen enkele kans ;(
Mijn PVE spec is holy dus ik kan voor PVP makkelijk respeccen naar protret, al weet ik niet of ik dan ook prot gear nodig heb :P
pi_86666864
Heb vandaag Uldum gezien!
Kreeg een quest en moest een disc van Uldaman naar Uldum brengen.. naar de poort dan.
Dat is een nieuwe instance of raid in Cataclysm.
Zag er al vet uit dus... als je al een voorproefje wilt.. ga naar Tenaris, helemaal naar beneden vanuit Gadgetzan en dan zie je de nieuwe instance al *O*

  dinsdag 21 september 2010 @ 11:05:09 #271
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_86667402
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:45 schreef Amnistia het volgende:
Heb vandaag Uldum gezien!
Kreeg een quest en moest een disc van Uldaman naar Uldum brengen.. naar de poort dan.
Dat is een nieuwe instance of raid in Cataclysm.
Zag er al vet uit dus... als je al een voorproefje wilt.. ga naar Tenaris, helemaal naar beneden vanuit Gadgetzan en dan zie je de nieuwe instance al *O*

[ afbeelding ]
Dit is er altijd al geweest he, dat weet je? :P
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_86667458
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:45 schreef Amnistia het volgende:
Heb vandaag Uldum gezien!
Kreeg een quest en moest een disc van Uldaman naar Uldum brengen.. naar de poort dan.
Dat is een nieuwe instance of raid in Cataclysm.
Zag er al vet uit dus... als je al een voorproefje wilt.. ga naar Tenaris, helemaal naar beneden vanuit Gadgetzan en dan zie je de nieuwe instance al *O*

[ afbeelding ]
Uldum is een questzone met 2 instances en de entrance is niet daar :P
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_86667465
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:05 schreef Salamando het volgende:

[..]

Dit is er altijd al geweest he, dat weet je? :P
Serieus ja?

LOL... nouja ik ging op uldum googlen en zag dat hij pas bij cataclysm komt.. dus ik ging er vanuit dat hij er pas ingezet is..
pi_86667546
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:05 schreef Salamando het volgende:

[..]

Dit is er altijd al geweest he, dat weet je? :P
http://wow.allakhazam.com/db/zone.html?wzone=188
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:10:38 #275
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_86667564
quote:
Had het over haar screen, die entrance van Uldum is er altijd al geweest ;)
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_86667592
Die patch 4.0.0 downloaden gaat ook erg rap :N :')
pi_86667616
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:10 schreef Salamando het volgende:

[..]

Had het over haar screen, die entrance van Uldum is er altijd al geweest ;)
Dat wist ik niet eens hehe
Terwijl ik toch explorer achiev heb :?
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:12:42 #278
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_86667633
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:12 schreef Amnistia het volgende:

[..]

Dat wist ik niet eens hehe
Terwijl ik toch explorer achiev heb :?
Zo leer je elke dag wat :D
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_86667639
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:11 schreef Maureentje het volgende:
Die patch 4.0.0 downloaden gaat ook erg rap :N :')
Ik heb hem al binnen.
Gister heeft laatste beetje.

Althans.. als ik nu opnieuw de background downloader activeer zegt hij dat hij klaar is,
pi_86668221
Ook maar eens begonnen aan de 4.0 download. Dat gaat wel even duren zo te zien :(
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:48:25 #281
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_86668858
Die downloader zet je toch gewoon aan als je naar je werk / school gaat.
Ik heb hem een keer een middag aangezet en gewoon laten lopen.

Op de een of andere manier is een groot gedeelte van de guild icc moe. Zoals gisteren een whooping 8 signups voor de 10 man run en het waren allemaal dps :X

Het mooiste was dan ook dat er rond raid tijd een stuk of 25 online waren... En zelfs een aantal begonnen te zeuren nadat de raid niet doorging. Het mooiste was nog dat ze zich niet eens hadden ingeschreven op de site.

Gevalletje afwachten of ze er van hebben geleerd :D
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2010 @ 11:57:27 #282
159966 lifeblind
pi_86669164
Vanavond ook maar eens die 4.0 patch aanzetten om te downloaden dan, heb het begin van de avond toch nog een hoop andere dingen te doen eerst.
pi_86670996
Ha! Eindelijk King Krush in Sholazar kunnen killen. Al drie keer ben ik hem verloren aan een hunter die 'm net voordat ik hem aanviel ging lopen charmen (or whatever it's called), maar nu was ik de hunter voor!

Acht kills voor Frostbitten binnen. Nog vijftien te gaan :D
pi_86671287
Ik zat nog in termen van mijn oude adsl verbinding te denken, dan had die download 3 weken geduurd :') Maar nu heb ik nieuw internet en is ie over 3 uurtjes al klaar :)
pi_86671765
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:08 schreef GlenSpey het volgende:
Ik zat nog in termen van mijn oude adsl verbinding te denken, dan had die download 3 weken geduurd :') Maar nu heb ik nieuw internet en is ie over 3 uurtjes al klaar :)
Ik snap niet dat iedereen zo bezig is met die patch. Hij komt vanzelf wel binnen.
pi_86674640
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:48 schreef CocaColaLight het volgende:
Op de een of andere manier is een groot gedeelte van de guild icc moe. Zoals gisteren een whooping 8 signups voor de 10 man run en het waren allemaal dps :X

Het mooiste was dan ook dat er rond raid tijd een stuk of 25 online waren... En zelfs een aantal begonnen te zeuren nadat de raid niet doorging. Het mooiste was nog dat ze zich niet eens hadden ingeschreven op de site.

Gevalletje afwachten of ze er van hebben geleerd :D
Hah hebben we ook nu last van. Zijn er vaak 18-20 online en dan geen 10m van de grond krijgen.
Denk dat we gewoon het WotlK hoofstuk moeten afsluiten. Eventueel de Ulduar HM doen, heeeel misschien nog RS10 proberen en het daarbij laten de komende maanden.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_86674709
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:21 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ik snap niet dat iedereen zo bezig is met die patch. Hij komt vanzelf wel binnen.
Idd, en na de patch staat ie binnen notime op een paar gbit mirrors en heb je em zo binnen.
Ondertussen 77 op chromaggus, begint nu op te schieten.

Maar naast sap en roflcorpse zijn er veel te weinig mensen atm, zou het helpen als ik ga boosten na 80? :P
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
  † In Memoriam † dinsdag 21 september 2010 @ 15:02:28 #288
159966 lifeblind
pi_86674993
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:53 schreef Zokunen het volgende:

[..]

Idd, en na de patch staat ie binnen notime op een paar gbit mirrors en heb je em zo binnen.
Ondertussen 77 op chromaggus, begint nu op te schieten.

Maar naast sap en roflcorpse zijn er veel te weinig mensen atm, zou het helpen als ik ga boosten na 80? :P
Ben te druk bezig op mn mainrealm, en met 4 of 5 mensen een raiding guild schiet niet op :')
pi_86676065
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:02 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Ben te druk bezig op mn mainrealm, en met 4 of 5 mensen een raiding guild schiet niet op :')
+1
Ben mijn mage aan het lvlen..
pi_86676433
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:51 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Hah hebben we ook nu last van. Zijn er vaak 18-20 online en dan geen 10m van de grond krijgen.
Denk dat we gewoon het WotlK hoofstuk moeten afsluiten. Eventueel de Ulduar HM doen, heeeel misschien nog RS10 proberen en het daarbij laten de komende maanden.
Ja precies, hier hetzelfde. We doen wat altruns of nemen wat spelers mee die nog nooit icc in zijn geweest zodat ze wat gear hebben. Verder gebeurd er niet enorm veel.

Hopelijk nog die Ulduar HM een try geven, die mount is wel erg cool namelijk en je bespaard die 5k voor 310% flying in cata.

Ben zelf ook niet meer enorm actief op Chromaggus. Bezig m'n dk te levellen, omdat ik een herb/skinner nodig heb in cata voor m'n mains LW en mn twee transmuters. Gearen heb ik niet enorm veel zin meer in, zou wel enh gear willen op mn shaman, maar trek het niet meer om die heroics alweer te farmen :P .
pi_86676565
Slaat ie die klote patch niet zelf op ofzo? Hij begint nu weer van voor af aan :? of zijn het soms meerdere delen ofzo :o
  dinsdag 21 september 2010 @ 15:55:37 #292
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_86676808
iemand hier die in een guild zit die ook in cata aan 25man raiding blijft doen? Bij ons op de server zijn we de enige alliance guild die 25 blijft doen..
.
pi_86677357
25mans zijn dan ook keihard dood in Cata. 10mans met dezelfde loot (!) en achievements (inclusief world first)? :')
pi_86677807
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:09 schreef SharQueDo het volgende:
25mans zijn dan ook keihard dood in Cata. 10mans met dezelfde loot (!) en achievements (inclusief world first)? :')
Na het afschaffen van 40 man baalde ik al keihard, raidgroup viel uiteen etc...
Nu raid ik niet veel meer, maar ik baal weer, hoe kan je in godsnaam 10 man gelijk maken aan 25.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_86678093
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:09 schreef SharQueDo het volgende:
25mans zijn dan ook keihard dood in Cata. 10mans met dezelfde loot (!) en achievements (inclusief world first)? :')
Daar komen ze vanzelf (te laat) achter.
Goed gear krijgen schijnt dan wel weer wat lastiger te worden, ben wel erg benieuwd moet ik zeggen.
pi_86681729
Das wel minder idd, dat 25 en 10mans gelijk worden. Waarom wordt dat gedaan? Nog meer casualizing?
Zonde. Niet dat ik veel 25mans gedaan heb, maar toch :P
pi_86681850
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:27 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Daar komen ze vanzelf (te laat) achter.
Goed gear krijgen schijnt dan wel weer wat lastiger te worden, ben wel erg benieuwd moet ik zeggen.
Zo jammer, dat het steeds meer casual moet. Laat mensen eens ergens moeite voor moeten doen. Het raiden zakt al zo af sinds vanilla, TBC ging nog wel maar was al een stuk makkelijker, WOTLK is lachwekkend en nu maken ze het nog makkelijker? :{
pi_86681924
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:59 schreef Stranger het volgende:

[..]

Zo jammer, dat het steeds meer casual moet. Laat mensen eens ergens moeite voor moeten doen. Het raiden zakt al zo af sinds vanilla, TBC ging nog wel maar was al een stuk makkelijker, WOTLK is lachwekkend en nu maken ze het nog makkelijker? :{
Ze moeten de 40 man raids weer terug brengen. Dat waren nog is raids. 1 iemand maakt een foutje en gelijk 39 man los op vent of ts tegen je _O_ . En de legendary items die je soms gewoon niet kreeg of na maandan wipen/killen/looten 1 deel en dan nooit meer het 2de deel. Heerlijk was dat.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_86681938
Ja item level blijft het zelfde. Alleen zullen er meer items/gold/tokens droppen.
Op zich kun je de ene dag met 10 man de raid in gaan.. en de volgende dag met 25 verder gaan.

Of met 25 man starten, en dan volgende keer de raid opdelen in 2x10 of 3x10 geloof ik zelfs.

quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:00 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ze moeten de 40 man raids weer terug brengen. Dat waren nog is raids. 1 iemand maakt een foutje en gelijk 39 man los op vent of ts tegen je _O_ . En de legendary items die je soms gewoon niet kreeg of na maandan wipen/killen/looten 1 deel en dan nooit meer het 2de deel. Heerlijk was dat.
Ja bij Baron Geddon ofzo.. :P Maar veel liepen er ook maar wat aan te klooien.

40 man bij elkaar krijgen nu is een bijna onmogelijk opgave. De 25m guilds worden ook steeds minder bij ons. Op zich vind ik het nieuwe systeem wel wat hebben. Mits ze natuurlijk genoeg raids maken per Tier.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_86681966
Meen je dat nou :S. Ze beginnen dan wel heel erg triest teworden.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')