abonnement Unibet Coolblue
pi_87365191
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:19 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ik vind de ePad toch wel heel gaaf moet ik zeggen. De processorkracht vind ik echter minder. In hoeverre heb jij last van bijvoorbeeld laadtijden? Hoe snel starten zware applicaties als een browser bijvoorbeeld op?

Nog een vraagje. Als ik mijn telefoon (nokia n97) aan mijn laptop met Ubuntu hang, dan herkent ie 'm automatisch als internet device en kan ik meteen online. Zou dat ook werken als ik 'm via USB op de ePad aansluit?
laadtijd vond ik redelijk goed
heb er geen grote programma's op gezet
ik zal mijn n97 mini er eens aan hangen


gebeurd helaas niets

[ Bericht 1% gewijzigd door AlwaysConnected op 09-10-2010 21:02:14 ]
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:03:28 #27
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_87562092
Heb mijn Epad binnen. Besteld via androidtime, geleverd via DHL, was er binnen 3 dagen! :D Perfecto!

Heb alleen thuis wat issues met wifi, dus heb dat nog niet echt kunnen proberen. Was toch wel enigszins verbaasd over het gewicht wat er nog bij zit. (had m lichter verwacht) Voelt als een degelijke tablet, maar het touchscreen is (obviously) wel gevoelig voor krassen en aanrakingen. Heb mijn epad geroot met universalandroot, en de wifi verbeterd (volgens het slatedroid forum), en heb via de sdk developer stuffs van google android een market-id aangemaakt. Market werkt bij mij nog niet met 0929(de nieuwste firmware op dit moment), hij opent wel en laat apps zien, maar kan ze niet downloaden. Maar dit probleem kan opgelost worden schijnt met een app die je onder wifi draait waarmee je verschillende dingen kunt editen.

Oh well, nog een opvallend ding, hij laadt niet tot 100% op, blijft op 97 hangen XD
Koekje d'r bij?
pi_87600403
Iemand enig idee wanneer die Archos 101 en 70 uitkomen?

Ziet er in ieder geval übergaaf uit voor zo'n prijs :D :Y

pi_87616717
heb de mijne goed kunnen verkopen *O* \
Wacht wel op een android 3.0 tablet _O_
pi_87782362
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 11:44 schreef Michael-H het volgende:
Iemand enig idee wanneer die Archos 101 en 70 uitkomen?

Ziet er in ieder geval übergaaf uit voor zo'n prijs :D :Y

Ik geloof dat ze eindelijk 15 november te koop zijn.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_87976233
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 10:03 schreef eleganza het volgende:
Heb mijn Epad binnen. Besteld via androidtime, geleverd via DHL, was er binnen 3 dagen! :D Perfecto!

Heb alleen thuis wat issues met wifi, dus heb dat nog niet echt kunnen proberen. Was toch wel enigszins verbaasd over het gewicht wat er nog bij zit. (had m lichter verwacht) Voelt als een degelijke tablet, maar het touchscreen is (obviously) wel gevoelig voor krassen en aanrakingen. Heb mijn epad geroot met universalandroot, en de wifi verbeterd (volgens het slatedroid forum), en heb via de sdk developer stuffs van google android een market-id aangemaakt. Market werkt bij mij nog niet met 0929(de nieuwste firmware op dit moment), hij opent wel en laat apps zien, maar kan ze niet downloaden. Maar dit probleem kan opgelost worden schijnt met een app die je onder wifi draait waarmee je verschillende dingen kunt editen.

Oh well, nog een opvallend ding, hij laadt niet tot 100% op, blijft op 97 hangen XD
Kleine twee weken verder. Zijn de probleempjes opgelost? Bevalt ie nog steeds? Kleine review zou leuk zijn :P
  † In Memoriam † dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:58:00 #32
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_87991150
Aankomend Epad 7"eigenares meldt zich. Zojuist er een gekocht via Ebay (voor weinag). Met Android 2.088 waar verder niks over te vinden is natuurlijk :') Maar als 'ie surft, muziek afspeelt en een ebook toont ben ik al aardig tevreden.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_88061873
Zenithink ZT-180 is onderweg. Op aanraden van eleganze ook besteld bij androidtime omdat die levertijd van drie dagen me wel bevalt.
pi_88062802
Ik hoor heel graag de praktijkervaringen van jullie mbt deze tablets want wat ik tot dusver heb gelezen aan reviews,zijn ze bijna allemaal de mindere van de iPad als het om kwaliteit gaat. :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_88063189
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 12:59 schreef rubje het volgende:
Ik hoor heel graag de praktijkervaringen van jullie mbt deze tablets want wat ik tot dusver heb gelezen aan reviews,zijn ze bijna allemaal de mindere van de iPad als het om kwaliteit gaat. :Y
Ze zijn ook minder dan de iPad. De processor is minder snel, het scherm is volgens mij minder en de gebruikte materialen zijn niet van de hoge kwaliteit als in de iPad. Maar hij kost dan ook nog geen 150 euro en de iPad begint bij 500. Voor wat ik met het apparaat van plan ben vind ik het zonde van die 350 euro.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2010 13:09:13 ]
pi_88064776
Galaxy Tab van Samsung vanaf zaterdag in de winkels hier in NL! *O*
Ik rij in een paarse auto.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 17:22:42 #37
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_88072957
quote:
10s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 12:59 schreef rubje het volgende:
Ik hoor heel graag de praktijkervaringen van jullie mbt deze tablets want wat ik tot dusver heb gelezen aan reviews,zijn ze bijna allemaal de mindere van de iPad als het om kwaliteit gaat. :Y
Ik heb een week lang mijn ZT-180 in gebruik.

Deze word geleverd zonder Market, maar vrij makkelijke te Flashen (allen met 32 bit windows :( )
daarna wel market,
kijk er elke avond series op (in de auto met vrienden :P ) gaat allemaal erg goed.
HD (720P) draait ie ook goed, schokt iets meer, maar (voor mij) niet irritant.
af en toe loopt er een app vast, kan gebeuren..
werkt verder niet zo goed als een Ipad, maar was ook 400 euro goedkoper :)..

helaas WIFI/USB tethering vanaf (android) telefoon naar dit apparaat werkt (nog) niet.. maar daar schijnen weer wat scripts voor te zijn.. ben ik me daarin aan het verdiepen..
pi_88087569
Ik zit te twijfelen tussen

http://www.chinavasion.co(...)-android-16-systerm/
en
http://focalprice.com/CE0(...)_Netbook__White.html


Voordeel van de bovenste is natuurlijk de Samsung Processor en de langere accuduur. Alleen ik ben dat ripoff apple design beu...

Iemand nog andere opties. Bij voorkeur 7"schermen..
pi_88088194
Ik weet dat iedereen anti ipad is maar ik was het zelf eerst ook, tot dat ik er 1 won. Nu wil ik echt niet anders meer. Je kan via connection kit gewoon externe hd er bijvoorbeeld op aan sluiten. Tis misschien wel een grote investering maar der is eigenlijk nog geen een die tegen de ipad op kan. Ik ben benieuwd naar de veelbelovende Archos internet tablets.
pi_88088926
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 17:22 schreef makkie88 het volgende:

[..]


helaas WIFI/USB tethering vanaf (android) telefoon naar dit apparaat werkt (nog) niet.. maar daar schijnen weer wat scripts voor te zijn.. ben ik me daarin aan het verdiepen..
Ben erg benieuwd... vooral naar het tetheren.

quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 23:39 schreef v1tje het volgende:
Ik weet dat iedereen anti ipad is maar ik was het zelf eerst ook, tot dat ik er 1 won. Nu wil ik echt niet anders meer. Je kan via connection kit gewoon externe hd er bijvoorbeeld op aan sluiten. Tis misschien wel een grote investering maar der is eigenlijk nog geen een die tegen de ipad op kan. Ik ben benieuwd naar de veelbelovende Archos internet tablets.
Die Samsung ziet er veelbelovend uit. Alleen jammer dat ie maar 7' is. En ook kneiterduur. De naam van de iPad en Apple is ook niet het bezwaar hoor, tenminste niet voor mij. Ik vind het gewoon erg veel geld voor wat ie kan en wat ik nodig heb. Wel tof dat je er eentje gewonnen hebt trouwens!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2010 23:54:51 ]
pi_88090642
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 23:53 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ben erg benieuwd... vooral naar het tetheren.
[..]

Die Samsung ziet er veelbelovend uit. Alleen jammer dat ie maar 7' is. En ook kneiterduur. De naam van de iPad en Apple is ook niet het bezwaar hoor, tenminste niet voor mij. Ik vind het gewoon erg veel geld voor wat ie kan en wat ik nodig heb. Wel tof dat je er eentje gewonnen hebt trouwens!
Ja had het geld ook echt niet voor overgehad nu ik hem gewonnen heb ben ik helemaal om maar ik blijf erbij het is een boel geld.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 01:05:36 #42
226558 Brombaard
trots baarddrager
pi_88091944
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 23:39 schreef v1tje het volgende:
Ik weet dat iedereen anti ipad is maar ik was het zelf eerst ook, tot dat ik er 1 won. Nu wil ik echt niet anders meer. Je kan via connection kit gewoon externe hd er bijvoorbeeld op aan sluiten. Tis misschien wel een grote investering maar der is eigenlijk nog geen een die tegen de ipad op kan. Ik ben benieuwd naar de veelbelovende Archos internet tablets.
Ik wacht mooi op een tablet die wel alles kan wat je voor die prijs mag verwachten, als ik er al een koop. Buiten dat je voor de prijs van een iPad als een fatsoenlijke (en veel snellere/betere) laptop kan kopen, mis ik:

- Flash
- USB (echt belachelijk dat je een aparte "connection kit" moet kopen en dan nog maar 1 poort hebt)
- HDMI uit
- Dat je er gewoon bestanden op kan zetten zonder te kloten met iTunes
- Camera aan de voorkant
- De vrijheid om apps van buiten Apple's app market te installeren
- SD kaart

Sommige van deze dingen vind ik echt extreem voor de hand liggend. Ik denk dat het het best is om een flinke tijd te wachten tot er echt goede android tablets van bekende producenten komen voor een redelijke prijs.

In de tussentijd is een bedrag tussen de 100 en 150 euro natuurlijk nog wel te rechtvaardigen als je er echt graag een wil (zelfs die goedkope dingen kunnen volgens mij vaak flash aan trouwens).

[ Bericht 1% gewijzigd door Brombaard op 29-10-2010 01:18:06 ]
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 01:10:58 #43
226558 Brombaard
trots baarddrager
pi_88092119
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 23:23 schreef Gutz het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen

http://www.chinavasion.co(...)-android-16-systerm/
en
http://focalprice.com/CE0(...)_Netbook__White.html

Voordeel van de bovenste is natuurlijk de Samsung Processor en de langere accuduur. Alleen ik ben dat ripoff apple design beu...

Iemand nog andere opties. Bij voorkeur 7"schermen..
Ik snap eigenlijk iets niet aan deze twee: waar zijn de Android knopjes (home, menu, back, search)? Programmamakers houden er rekening mee dat die er zijn, dus dan werkt van alles toch niet?

EDIT: Ik zie trouwens een pennetje bij die eerste, ik denk dat het een resistief touchscreen is dus die zou ik nooit kopen.

Ik zou trouwens deze unit halen als ik zo'n ding zou kopen.
pi_88207733
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 01:10 schreef Brombaard het volgende:

[..]

Ik snap eigenlijk iets niet aan deze twee: waar zijn de Android knopjes (home, menu, back, search)? Programmamakers houden er rekening mee dat die er zijn, dus dan werkt van alles toch niet?

EDIT: Ik zie trouwens een pennetje bij die eerste, ik denk dat het een resistief touchscreen is dus die zou ik nooit kopen.

Ik zou trouwens deze unit halen als ik zo'n ding zou kopen.
Weet dat de archos 7 en 10.1 geen android 3 gaan krijgen als ze uitkomen, dit ivm dat de specs te laag zijn qua geheugen.

kijk bijvoorbeeld naar de NotionInk Adam die in december uitkomt.
pi_88208472
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 17:22 schreef makkie88 het volgende:

[..]



Ik heb een week lang mijn ZT-180 in gebruik.

Deze word geleverd zonder Market, maar vrij makkelijke te Flashen (allen met 32 bit windows :( )
daarna wel market,
kijk er elke avond series op (in de auto met vrienden :P ) gaat allemaal erg goed.
HD (720P) draait ie ook goed, schokt iets meer, maar (voor mij) niet irritant.
af en toe loopt er een app vast, kan gebeuren..
werkt verder niet zo goed als een Ipad, maar was ook 400 euro goedkoper :)..

helaas WIFI/USB tethering vanaf (android) telefoon naar dit apparaat werkt (nog) niet.. maar daar schijnen weer wat scripts voor te zijn.. ben ik me daarin aan het verdiepen..
Ik hoor je niks zeggen over een essientieel punt nl: Hoe is de batterij bij normaal gebruik en wanneer je films ed afspeelt. :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_88213941
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 01:05 schreef Brombaard het volgende:

[..]

Ik wacht mooi op een tablet die wel alles kan wat je voor die prijs mag verwachten, als ik er al een koop. Buiten dat je voor de prijs van een iPad als een fatsoenlijke (en veel snellere/betere) laptop kan kopen, mis ik:

- Flash
- USB (echt belachelijk dat je een aparte "connection kit" moet kopen en dan nog maar 1 poort hebt)
- HDMI uit
- Dat je er gewoon bestanden op kan zetten zonder te kloten met iTunes
- Camera aan de voorkant
- De vrijheid om apps van buiten Apple's app market te installeren
- SD kaart

Sommige van deze dingen vind ik echt extreem voor de hand liggend. Ik denk dat het het best is om een flinke tijd te wachten tot er echt goede android tablets van bekende producenten komen voor een redelijke prijs.

In de tussentijd is een bedrag tussen de 100 en 150 euro natuurlijk nog wel te rechtvaardigen als je er echt graag een wil (zelfs die goedkope dingen kunnen volgens mij vaak flash aan trouwens).
Ja klopt ook wel hoor, maarja ik heb hem gewonnen anders had ik hem noooooit gekocht. Was ik ook voor android gegaan. Wachten op de Archos serie.

En apps buiten Market, ooit van installous gehoord? Je kan ook wel zonder itunes doen hoor tis maar net wat je wil. Ik heb hem gewoon gejailbreaked vind ik gewoon veeel idealer.

En wanneer gebruik jij die front camera dan? Inderdaad het is jammer van die connection kit is inderdaad balen.
pi_88218078
quote:
Op maandag 1 november 2010 14:04 schreef rubje het volgende:

[..]



Ik hoor je niks zeggen over een essientieel punt nl: Hoe is de batterij bij normaal gebruik en wanneer je films ed afspeelt. :Y
Mijn eerste post op fok vanaf de ZT180. Moet zo werken dus nog niet echt tijd gehad om uitgebreid te testen. Review volgt later.
pi_88243122
Heb je de ZT-180 in dollars afgerekend of in euro's? Want als je in dollars afrekend kom je op $209 incl. verzendkosten en dat is ongeveer 152 euro.
Maar als je direct in euro's afrekend kom je op 163 euro incl. verzendkosten.
Ik hoor het graag.
android fan
  dinsdag 2 november 2010 @ 14:23:23 #49
226558 Brombaard
trots baarddrager
pi_88247187
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:42 schreef v1tje het volgende:

[..]



Ja klopt ook wel hoor, maarja ik heb hem gewonnen anders had ik hem noooooit gekocht. Was ik ook voor android gegaan. Wachten op de Archos serie.

En apps buiten Market, ooit van installous gehoord? Je kan ook wel zonder itunes doen hoor tis maar net wat je wil. Ik heb hem gewoon gejailbreaked vind ik gewoon veeel idealer.

En wanneer gebruik jij die front camera dan? Inderdaad het is jammer van die connection kit is inderdaad balen.
Nouja, het zijn ook niet allemaal essentiële functies, maar sommigen wel, en bij elkaar vind ik het heel wat. Front camera noem ik omdat dat nou juist zoiets mooi futuristisch zou zijn wat je met een tablet zou doen, videobellen met zo'n schermpje in je hand :D Maar dat is niet essentieel, dat is waar.

Het idee dat je hem moet jailbreaken om functies te krijgen die er gewoon in zouden moeten zitten vind ik al naar. Je weet nooit wat Apple in de toekomst doet om dat te verhinderen.
pi_88247955
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 12:31 schreef brunnotti het volgende:
Heb je de ZT-180 in dollars afgerekend of in euro's? Want als je in dollars afrekend kom je op $209 incl. verzendkosten en dat is ongeveer 152 euro.
Maar als je direct in euro's afrekend kom je op 163 euro incl. verzendkosten.
Ik hoor het graag.
Ik heb 'm in dollars afgerekend, maar ik was wel wat meer kwijt want ik had ook nog een beschermende hoes met een toetsenbordje en een geheugenkaart. Ik had ook een kortingscode (androidtime10) waardoor er nog een tientje vanaf ging en de baas van die toko (Martin) stortte van de week ineens nóg 10 dollar terug op m'n pay pal-account omdat ie het apparaat ineens in prijs verlaagd had ofzo. In totaal was ik dus volgens mij 228 dollar kwijt. Dat is dus inclusief verzenden, 16GB geheugenkaart en toetsenbordcase.

Gisteravond en vanmorgen een beetje met het apparaat zitten spelen en ik moet zeggen dat het wel bevalt. Ik wist dat ik geen al te hoge verwachtingen moest hebben, maar hetgene waarvoor ik hem gekocht heb doet ie goed. De Android Market maakt het vooral heel makkelijk om gewoon een app te installeren voor een functie wanneer je die nodig hebt. Daardoor wordt het ook makkelijker om alternatieven te zoeken voor apps die je niet helemaal bevallen.
De snelheid van het apparaat is niet super, zoals ik al wist, maar alles functioneert goed. Zolang het geheugen niet te vol zit reageert ie vlot op commando's en blijven de apps goed werken, maar als het wel vol raakt merk je snel dat ie in de problemen komt.
Een van de belangrijkste redenen waarom ik dit apparaat heb is om pdf's te lezen. Dat werkt tot nu toe redelijk, hoewel ie soms wat moeite blijkt te hebben met sommige pdf's. Misschien moet ik maar gewoon eens betalen voor een goede pdf reader.
Ook het internet lijkt allemaal goed te werken. Ik gebruik nu de standaardbrowser en Opera Mini wat vrij lichte browsers zijn dus nooit echt problemen met geheugen. Opera is echter al een paar keer vastgelopen, maar volgens mij had dat niet echt met het geheugen te maken. Wel is hierbij goed zichtbaar dat Android 2.1 is ontwikkeld voor mobiele telefoons. Hij pakt namelijk automatisch mobiele websites als die beschikbaar zijn, maar daar is vast wel iets op te verzinnen. Overigens is dat niet alleen zichtbaar bij de browser. In Android zelf zit ook gewoon nog de belfunctie _O- Zo merk je toch wel dat het OS toch nog niet goed is aangepast aan de tablet.
Video draait ie zeer goed. Ook met 720p bestanden heeft ie geen enkele moeite.

Waar ik nog niet uit ben is hoe ik kan tetheren. Ik wil gewoon online kunnen via mijn symbian telefoon, met of zonder kabeltje. Iemand attendeerde mij op de app JoikuSpot waarmee je je gsm in een wifi-hotspot omtovert, maar die kan de ZT-180 helaas niet vinden. Ik denk dat dat komt omdat ie geen ad hoc netwerken herkent, maar zeker weten doe ik het niet. Iemand nog een idee?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2010 14:42:31 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')