abonnement Unibet Coolblue
pi_87269521
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 23:55 schreef booo het volgende:

[..]

Ik vind dat Jenni helemaal niet zo gek doet?
Inderdaad, zij doet niets fout wat betreft die relatie.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_87269542
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:31 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

"She's lucky to have survived the encounter"

Oh kom op zeg :') :') :') :')
:')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:59:43 #228
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_87283689
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 00:15 schreef Higher_ het volgende:

[..]

Ja idd.
Ik denk dat 't nu echt verpest is, omdat ze TE populair zijn geworden. Iedereen kent ze inmiddels, dan is het niet meer leuk. Dan komen de horny4famous girls weer enzo, denk niet dat het na seiz 3 nog succesvol zal blijven, tenminste niet met dezelfde personages meer.
Dat gevoel heb ik ook...zie bijvoorbeeld Laguna beach --> The hills -->> The city

Eerst was het leuk om naar te kijken, mensen zijn dan onbekend en je hebt meer affiniteit met hun. Vanaf the Hills is iedereen opeens een Celeberty en krijgen ze de mooiste baantjes voorgeschoteld zonder dat ze daar maar iets voor hoeven te doen.

Alles wordt dan gesponsord, ze mogen grootste events organiseren en wonen in meest luxe app. Mede hierdoor en dat alles nog eens gescript is verlies ik mijn interesse meestal na 2 a 3 seizoenen.


Bij Jersey Shore begin ik langzaam te zien dat onze cast members hun Guidoness aan het kwijt raken zijn. Vooral in seizoen 3 zal dat heer erg merkbaar zijn. Mike doet opeens DWTS etctec


Te laat, het is al begonnen :')



Gespot tijdens het uitgaan, new BFF
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:54:47 #229
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87285608
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:59 schreef Montelly het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik ook...zie bijvoorbeeld Laguna beach --> The hills -->> The city

Eerst was het leuk om naar te kijken, mensen zijn dan onbekend en je hebt meer affiniteit met hun. Vanaf the Hills is iedereen opeens een Celeberty en krijgen ze de mooiste baantjes voorgeschoteld zonder dat ze daar maar iets voor hoeven te doen.

Alles wordt dan gesponsord, ze mogen grootste events organiseren en wonen in meest luxe app. Mede hierdoor en dat alles nog eens gescript is verlies ik mijn interesse meestal na 2 a 3 seizoenen.


Bij Jersey Shore begin ik langzaam te zien dat onze cast members hun Guidoness aan het kwijt raken zijn. Vooral in seizoen 3 zal dat heer erg merkbaar zijn. Mike doet opeens DWTS etctec


Te laat, het is al begonnen :')

[ afbeelding ]

Gespot tijdens het uitgaan, new BFF
NOOOOO!!
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:06:32 #230
320441 Higher_
I can take you higher.
pi_87290981
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 23:59 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Inderdaad, zij doet niets fout wat betreft die relatie.
Ik hoop maar dat je dit niet echt meent : :')
pi_87292371
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:59 schreef Montelly het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik ook...zie bijvoorbeeld Laguna beach --> The hills -->> The city

Eerst was het leuk om naar te kijken, mensen zijn dan onbekend en je hebt meer affiniteit met hun. Vanaf the Hills is iedereen opeens een Celeberty en krijgen ze de mooiste baantjes voorgeschoteld zonder dat ze daar maar iets voor hoeven te doen.

Alles wordt dan gesponsord, ze mogen grootste events organiseren en wonen in meest luxe app. Mede hierdoor en dat alles nog eens gescript is verlies ik mijn interesse meestal na 2 a 3 seizoenen.


Bij Jersey Shore begin ik langzaam te zien dat onze cast members hun Guidoness aan het kwijt raken zijn. Vooral in seizoen 3 zal dat heer erg merkbaar zijn. Mike doet opeens DWTS etctec


Te laat, het is al begonnen :')

[ afbeelding ]

Gespot tijdens het uitgaan, new BFF
Ik snap die foto niet :'(
pi_87292804
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:59 schreef Montelly het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik ook...zie bijvoorbeeld Laguna beach --> The hills -->> The city

Eerst was het leuk om naar te kijken, mensen zijn dan onbekend en je hebt meer affiniteit met hun. Vanaf the Hills is iedereen opeens een Celeberty en krijgen ze de mooiste baantjes voorgeschoteld zonder dat ze daar maar iets voor hoeven te doen.

Alles wordt dan gesponsord, ze mogen grootste events organiseren en wonen in meest luxe app. Mede hierdoor en dat alles nog eens gescript is verlies ik mijn interesse meestal na 2 a 3 seizoenen.


Bij Jersey Shore begin ik langzaam te zien dat onze cast members hun Guidoness aan het kwijt raken zijn. Vooral in seizoen 3 zal dat heer erg merkbaar zijn. Mike doet opeens DWTS etctec


Te laat, het is al begonnen :')

[ afbeelding ]

Gespot tijdens het uitgaan, new BFF
whitney :r
sammi :r

maar toch zou ik verwachten dat whitney zichzelf qua niveau boven sammi zou plaatsen. ze is immers zo beschaafd met haar gefakte stemmetje en haar draaiende ogen. wat een afschuwelijk programma is the city ook. kan daar echt niet naar kijken!
pi_87315754
Jezus wat is die Ramona dun :o
Prins der kikkers
pi_87319230
OH YEAH CHAMPAGNE YEAH

_O-
pi_87320364
"I don't know what lobsters eat, I'm guessing like insects and stuff. So that's why I'm gonna feed it worms."

:') !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:52:30 #236
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87321468
_O- _O- Saving the lobster!!! :')

Mike maakt zijn bijnaam meer dan waar deze aflevering. Hij IS a Situation... Sjezus.. :')

[ Bericht 22% gewijzigd door NouMooiNiet op 08-10-2010 14:40:14 ]
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_87327317
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:52 schreef NouMooiNiet het volgende:
_O- _O- Saving the lobster!!! :')

Mike maakt zijn bijnaam meer dan waar deze aflevering. Hij IS a Situation... Sjezus.. :')


Toen hij al z'n frustaties nog richting Angelina kon uitten merkte je het minder, maar die gast heeft problemen.

En die geluiden van Snickers en d'r vriendin _O-
Winnaar Wielerprono 2014, 2015
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:41:26 #238
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_87327395
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:06 schreef Higher_ het volgende:

[..]

Ik hoop maar dat je dit niet echt meent : :')
Ik zie het ook niet hoor.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_87329384
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:59 schreef Montelly het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik ook...zie bijvoorbeeld Laguna beach --> The hills -->> The city

Eerst was het leuk om naar te kijken, mensen zijn dan onbekend en je hebt meer affiniteit met hun. Vanaf the Hills is iedereen opeens een Celeberty en krijgen ze de mooiste baantjes voorgeschoteld zonder dat ze daar maar iets voor hoeven te doen.

Alles wordt dan gesponsord, ze mogen grootste events organiseren en wonen in meest luxe app. Mede hierdoor en dat alles nog eens gescript is verlies ik mijn interesse meestal na 2 a 3 seizoenen.


Bij Jersey Shore begin ik langzaam te zien dat onze cast members hun Guidoness aan het kwijt raken zijn. Vooral in seizoen 3 zal dat heer erg merkbaar zijn. Mike doet opeens DWTS etctec


Te laat, het is al begonnen :')

[ afbeelding ]

Gespot tijdens het uitgaan, new BFF
Passen wel bij elkaar.. beiden van die suffe dozen.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:29:22 #240
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_87330696
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:50 schreef Jedi_Pimp het volgende:
OH YEAH CHAMPAGNE YEAH

_O-
Pauly is echt de held van de show _O- ! Sammy kan oprotten.
There is no rehab for stupidity.
pi_87333224
The Situation: Back in the day, they had a prophecy that one day, there would be a pimp of all pimps, and his name would be The Situation.


Fuck yeah :D
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:44:58 #243
315885 TheSituation
Gym Tan Laundry
pi_87333229
Snooki + Pickles :')
"I mean this situation is gonna be indescribable, you can't even describe the situation that you're about to get into the situation."
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:49:15 #244
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_87333371
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:44 schreef WammesWaggel het volgende:
The Situation: Back in the day, they had a prophecy that one day, there would be a pimp of all pimps, and his name would be The Situation.


Fuck yeah :D
oh yeah,
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_87334271
Ik heb me deze aflevering alleen maar geirriteerd aan de situation. Viel me trouwens wel op dat ze allemaal erg agressief zijn en om het minste of geringste boos zijn, wat dus kan beteken dat ze lekker aan de coke zitten :P

Gelukkig volgende week weer een aflevering :)
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:16:00 #246
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_87334482
Heb me weer gruwelijk vermaakt net :D OOH YEAHHH :D :P

OMG dat ze die lobster in zoet water gingen doen en dat ie toen doodging... omg _O-

En Mike was echt een asshole deze aflevering. :{w Pauly is mijn nieuwe held _O_
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:53:09 #247
207863 Obama
Barack Hussein
pi_87342103
Mike was inderdaad heel irritant maar toch wel leuke quotes:

Everybody knows im a pimp.......you know thats how it is
My grandpappi was a pimp.........
His grandpappi was a pimp......... _O- _O- _O-


PS : Het telefoongesprek met Ryder was ook geniaal _O-
pi_87363058
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:06 schreef Higher_ het volgende:

[..]

Ik hoop maar dat je dit niet echt meent : :')
I'm super serial.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_87363583
Pauly _O-

"oh yeah!"

En dat gebrabbel van snooks & ryder. :')
  zondag 10 oktober 2010 @ 00:22:36 #250
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87371270
Ik moest echt lachen toen ze 't bed van Angelina eruit gehaald hadden & Pauly zei 'so now we can work out' (ofzoiets) en erbij ging springen. lawl :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')