abonnement Unibet Coolblue
pi_86315528
is een brommervakantie wat of ?
Zolang m'n baas net doet alsof ik veel verdien, doe ik net alsof ik
hard werk.
pi_86315577
voor jou wel
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_86315653
Als inhoud zou je misschien museau kunnen bezoeken, en per stad/dorp voordat je de reis gaat maken even kijken op internet wat er te doen/bezoeken is.

Van tevoren wel eerst een korte inleiding van motortechniek volgen, want als je in de middle of nowhere strandt met je brommer en niemand heeft er verstand van, dan kan je ook niet verder.
Google is your friend, abuse your friends
pi_86315701
Een vliegvakantie, is dat nou nog wat of...?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_86315716
[quote]Op zaterdag 11 september 2010 15:59 schreef pl4kkie het volgende:
voor jou wel
[quote]


Oké voor mij wel
Zolang m'n baas net doet alsof ik veel verdien, doe ik net alsof ik
hard werk.
pi_86315761
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 16:05 schreef Biancavia het volgende:
Een vliegvakantie, is dat nou nog wat of...?
Ja maar een vliegtuig vakantie doet iedereen al en ik vond bromfiets vakantie wel wat hebben. Maar zou je het met en poch maxi redden om naar zwitserland te rijden ?
Zolang m'n baas net doet alsof ik veel verdien, doe ik net alsof ik
hard werk.
pi_86315868
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 16:08 schreef haantje1234 het volgende:

[..]

Ja maar een vliegtuig vakantie doet iedereen al en ik vond bromfiets vakantie wel wat hebben. Maar zou je het met en poch maxi redden om naar zwitserland te rijden ?
Als je met dat ding het aandurft om over sneeuw te rijden en het voertuig het technisch aankan om zonder tussentijdse beurten zo'n lange rit te kunnen maken.

Verder denk ik dat je met tanken, verkeerd rijden en omrijden, wat spots bezoeken, zo'n 8 tot 10 dagen onderweg bent, gezien een brommer max. 50-60 km/u kan rijden.
Google is your friend, abuse your friends
pi_86315920
Zo wat kunnen zijn. Moet je alleen niet te ver weg willen. :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_86315938
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 16:12 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Als je met dat ding het aandurft om over sneeuw te rijden en het voertuig het technisch aankan om zonder tussentijdse beurten zo'n lange rit te kunnen maken.

Verder denk ik dat je met tanken, verkeerd rijden en omrijden, wat spots bezoeken, zo'n 8 tot 10 dagen onderweg bent,
gezien een brommer max. 50-60 km/u kan rijden.
Oké maar ook nog tips voor overnachting want me budget is niet zo groot :p
Zolang m'n baas net doet alsof ik veel verdien, doe ik net alsof ik
hard werk.
pi_86315955
In Nederland wel, buitenland lijkt me wat minder.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_86316162
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 16:15 schreef haantje1234 het volgende:

[..]

Oké maar ook nog tips voor overnachting want me budget is niet zo groot :p
- tentje
- slaapzak
- slaapmatje
- kookstel op gas
- campinggas
- blikvoer
- ehbo set
- zakmes (een zakmes van Opinel kost niks, gaat jaren mee)
- onderhoudsset voor je brommer
- jerrycan met mengsmering (rijden, tanken met jerrycan, tankstop, rijden -> in die volgorde)
- firesteel (van light my fire)
- messbak (is een vierkante pan wat ze in het leger gebruiken om zowel op te koken als voor een bord te gebruiken)
- bestek

Al met al zo'n 50-75 euro kwijt voor dit lijstje, wil je echter luxe dan ben je zo'n 150-200 euro armer; dikkere slaapzak, kooktoestel met gasbescherming, blikvoer van unox, ehbo set van rode kruis, zakmes van een ander duurder merk, ga zo maar door. Houd het simpel, dat kost stukken minder.
Google is your friend, abuse your friends
pi_86316242
Metalfrost bedankt voor je tips. Ik las ergens dat ze in duitseland enzo streng zijn kwa opvoeren van je brommer. Maar hoe zit het met de regels. En de verzekering
Zolang m'n baas net doet alsof ik veel verdien, doe ik net alsof ik
hard werk.
pi_86317635
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 16:29 schreef haantje1234 het volgende:
Metalfrost bedankt voor je tips. Ik las ergens dat ze in duitseland enzo streng zijn kwa opvoeren van je brommer. Maar hoe zit het met de regels. En de verzekering
Geen idee, doe eens wat onderzoek. Jij wil op brommervakantie, ik niet.
Google is your friend, abuse your friends
pi_86317971
Oké ga ik doen maar ik had een vermoeden dat je het zelf al keer gedaan had en het misschien wist maar maakt niet uit ga zelf wel opzoeken. Bedankt
Zolang m'n baas net doet alsof ik veel verdien, doe ik net alsof ik
hard werk.
  maandag 13 september 2010 @ 08:44:33 #15
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_86372414
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 16:12 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Als je met dat ding het aandurft om over sneeuw te rijden en het voertuig het technisch aankan om zonder tussentijdse beurten zo'n lange rit te kunnen maken.

Verder denk ik dat je met tanken, verkeerd rijden en omrijden, wat spots bezoeken, zo'n 8 tot 10 dagen onderweg bent, gezien een brommer max. 50-60 km/u kan rijden.
In 8 dagen ben je per fiets al in Zwitserland, in 4 dagen moet het wel te doen zijn. Ik heb het zelf ooit uitgezocht en besloten het niet te doen, vanwege de risico's die je loopt op pech en zonder brandstof zitten (in de bergen kom je met geluk 65 km verder op een tank.)

quote:
Op zaterdag 11 september 2010 16:25 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

- tentje
- slaapzak
- slaapmatje
- kookstel op gas
- campinggas
- blikvoer
- ehbo set
- zakmes (een zakmes van Opinel kost niks, gaat jaren mee)
- onderhoudsset voor je brommer
- jerrycan met mengsmering (rijden, tanken met jerrycan, tankstop, rijden -> in die volgorde)
- firesteel (van light my fire)
- messbak (is een vierkante pan wat ze in het leger gebruiken om zowel op te koken als voor een bord te gebruiken)
- bestek

Al met al zo'n 50-75 euro kwijt voor dit lijstje, wil je echter luxe dan ben je zo'n 150-200 euro armer; dikkere slaapzak, kooktoestel met gasbescherming, blikvoer van unox, ehbo set van rode kruis, zakmes van een ander duurder merk, ga zo maar door. Houd het simpel, dat kost stukken minder.
Knap als je heel dat lijstje voor 75 euro haalt. Vergeet niet dat je het ook aan je brommer/scooter moet hangen en dat daar errug weinig ruimte voor is?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')