abonnement Unibet Coolblue
pi_86318854
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 11:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Je moest eens weten. De 1e keer dat ik mijn jas uittrok, ging er meteen een knoopje mee. :') De knopen zitten echt slecht vast.
Herkenbaar, ik heb bij m'n vorige jas elke knoop wel een keer vast moeten zetten :')
pi_86323518
Gofter hebben ze WEER een helft verplaatst naar eind september :( FIJN, dan ben ik op vakantie. Waarom moet je nog steeds maanden(!) van tevoren iets bestellen om het op tijd binnen te krijgen? Die prutsers moeten serieus hun zaken eens op orde krijgen, ik ben dit gezeik echt spuugzat :r Volgende week ga ik de winkels wel af en stikken ze er maar in met die online webshop.
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:10:08 #28
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86323786
Hier juist anders, ik had iets staan met levering midden Oktober.
& er was iets besteld wat op voorraad was.. dus ik wilde iets van de midden Oktober bestelling annuleren.
Zit 't al bij wat er op voorraad was, + 1 euro retour. :')
pi_86329966
^ Ook zoiets... Dat constante geschuif met levertijden is te belachelijk voor woorden, je zou denken dat zo'n groot bedrijf hun voorraden op orde zouden hebben. Het lijkt wel alsof ze zelf 10% op voorraad hebben en de rest afhankelijk is van de leverancier. Ik heb zelfs een trui in mei (!!!) besteld dat nu nog steeds pas in oktober komt. :N
  zondag 12 september 2010 @ 09:29:11 #30
311053 Vierkant.
rondje met vier hoeken.
pi_86335337
Kun je Online Sale artikelen terugsturen/ruilen?
pi_86335367
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:02 schreef Chanty87 het volgende:
Gofter hebben ze WEER een helft verplaatst naar eind september :( FIJN, dan ben ik op vakantie. Waarom moet je nog steeds maanden(!) van tevoren iets bestellen om het op tijd binnen te krijgen? Die prutsers moeten serieus hun zaken eens op orde krijgen, ik ben dit gezeik echt spuugzat :r Volgende week ga ik de winkels wel af en stikken ze er maar in met die online webshop.
Als je het zo vervelend vind, haal de kleren dan gewoon in de winkel.
All good things are wild and free.
  zondag 12 september 2010 @ 09:39:13 #32
311053 Vierkant.
rondje met vier hoeken.
pi_86335428
anyone?
  zondag 12 september 2010 @ 09:42:24 #33
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_86335445
quote:
Op zondag 12 september 2010 09:29 schreef Vierkant. het volgende:
Kun je Online Sale artikelen terugsturen/ruilen?
Ja, kan.
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_86335446
Ja vierkant :)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 12 september 2010 @ 09:48:13 #35
311053 Vierkant.
rondje met vier hoeken.
pi_86335497
Thank you. O+
pi_86336342
quote:
Op zondag 12 september 2010 09:32 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Als je het zo vervelend vind, haal de kleren dan gewoon in de winkel.
Doe eens lezen :*
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:02 schreef Chanty87 het volgende:
Volgende week ga ik de winkels wel af en stikken ze er maar in met die online webshop.
En "gewoon"? Een winkel moeten doorspitten (en 9 van de 10 keer de juiste artikels niet kunnen vinden in die puinzooi) omdat je via internet maanden moet wachten op je spullen noem jij gewoon? Waar is een webshop dan voor als je het in de winkel MOET halen?

Nee, H&M heeft voor mij nu echt afgedaan :r Na 4 jaar nog steeds niet weten hoe online shoppen en de daarbij horende klantenservice in elkaar zit :')! Ik hou het wel bij Esprit, zij weten tenminste wèl hoe het moet.

[ Bericht 6% gewijzigd door Chanty87 op 12-09-2010 10:54:05 ]
pi_86336685
quote:
Op zondag 12 september 2010 10:47 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Doe eens lezen :*
[..]

En "gewoon"? Een winkel moeten doorspitten (en 9 van de 10 keer de juiste artikels niet kunnen vinden in die puinzooi) omdat je via internet maanden moet wachten op je spullen noem jij gewoon? Waar is een webshop dan voor als je het in de winkel MOET halen?

Nee, H&M heeft voor mij nu echt afgedaan :r Na 4 jaar nog steeds niet weten hoe online shoppen en de daarbij horende klantenservice in elkaar zit :')! Ik hou het wel bij Esprit, zij weten tenminste wèl hoe het moet.
Ik haal altijd mijn kleding in de winkel en nooit op de webshop zelf. Nooit problemen mee. Als je iets zoekt kun je het gewoon vragen aan ze. En een puinzooi in de winkel? Vind ik reuze mee vallen.
All good things are wild and free.
pi_86338224
Nee, de winkel is hier in Den haag ook vaak een grote t*ring zooi. Ik haat de winkels, sowieso. Ik wil gewoon lekker achter de pc zitten om te kijken, ook is de sale online veel groter en heb je het gedrang niet bij de winkels als je de ontwerper collectie online koopt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_86339300
Ik zie altijd leuke dingen op de site die ik dan vervolgens nooit in de winkel kan vinden.
pi_86339610
quote:
Op zondag 12 september 2010 11:05 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ik haal altijd mijn kleding in de winkel en nooit op de webshop zelf. Nooit problemen mee. Als je iets zoekt kun je het gewoon vragen aan ze. En een puinzooi in de winkel? Vind ik reuze mee vallen.
Same here, maar dan bestel ik wel veel uit de webshop en ook daar heb ik eigenlijk nooit problemen mee.
Dat sommige artikelen een langere levertijd hebben vind ik juist handig, vooral omdat je je bestelling dan kan blijven veranderen. En ik kan altijd nog mijn bestelling opsplitsen en dan wacht ik maar op de rest, of ik ga naar een grotere winkel toe als het haast heeft en daar kan ik het vaak prima vinden. En tsja in een winkel kan nou eenmaal iets uitverkocht zijn, ook in een webshop, dat is dan jammer maar helaas.
pi_86339902
Ik vind het in de winkels ook altijd een grote teringzooi. Alleen die op de Oudegracht in Utrecht valt mee, maar voor de rest is het ook een grote puinzooi.
pi_86340196
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:47 schreef karoltje het volgende:
Ik zie altijd leuke dingen op de site die ik dan vervolgens nooit in de winkel kan vinden.
dat probleem heb ik dus ook!
pi_86340586
HIer is geen winkel in de buurt (de belgische variant is op een uurtje rijden dat is de dichtstbijzijnde)
Dus webshop

Ja ik woon in een gat
pi_86341317
quote:
Op zondag 12 september 2010 11:05 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ik haal altijd mijn kleding in de winkel en nooit op de webshop zelf. Nooit problemen mee. Als je iets zoekt kun je het gewoon vragen aan ze. En een puinzooi in de winkel? Vind ik reuze mee vallen.
Ik heb helaas niet de luxe om ~even~ een H&M in te gaan, zeker niet doordeweeks dus moet ik wel op zaterdag. Dus druk -> puinzooi, vooral in Rotterdam. En zoals anderen al zeiden kan ik ook nooit vinden wat ik in de webshop zie. En als je het vraagt word je óf genegeerd aangezien dat personeel zo druk bezig is met met elkaar ouwehoeren óf ze zeggen meteen dat ze het niet hebben zonder ook maar een beetje moeite te nemen om even te kijken.
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:56 schreef keepwalking het volgende:

[..]
En tsja in een winkel kan nou eenmaal iets uitverkocht zijn, ook in een webshop, dat is dan jammer maar helaas.
Klopt. Maar levertijden van ruim een maand en dan nóg uitstellen vind ik voor een online webshop echt niet kunnen, zeker niet anno 2010. Een klant moet weten wanneer hij/zij de bestelling kan verwachten, dit is en blijft gewoon altijd een gok bij H&M.
pi_86341681
quote:
Op zondag 12 september 2010 13:52 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Klopt. Maar levertijden van ruim een maand en dan nóg uitstellen vind ik voor een online webshop echt niet kunnen, zeker niet anno 2010. Een klant moet weten wanneer hij/zij de bestelling kan verwachten, dit is en blijft gewoon altijd een gok bij H&M.
Ik heb nu 14 artikelen met levertijd half september, 3 met eind en eentje van eind oktober zodat de bestelling open blijft staan. Als ik de bestelling nu zou splitsen zou bijna alles in behandeling gaan, het is dat ik het nu zelf uitstel. En voor zover ik weet hebben de meeste artikelen juist een levertijd van minder dan een maand, meestal het dichtstbijzijnde punt qua begin/half/eind van een maand of anders de eerstvolgende.
Tenzij ik een previewbestelling doe.
Maarja dat is mijn ervaring dus misschien heb ik gewoon geluk.
  zondag 12 september 2010 @ 19:08:48 #46
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_86352230
Mijn pakketje van gister:
[ afbeelding ]
Twijfel...heeft iemand hier een aanfoto van...dan kan ik vergelijken

De rest is te groot en ga ik opnieuw bestellen....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_86352575
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:08 schreef Tyler-Girl het volgende:
Mijn pakketje van gister:
[ afbeelding ]
Twijfel...heeft iemand hier een aanfoto van...dan kan ik vergelijken

De rest is te groot en ga ik opnieuw bestellen....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tui 1 moet je een beetje aan wennen,die heb ik namelijk ook! (alleen heb geen upload page anders kon ik hem je showen...)
en trui .. met die strepen zit gewoon gek.. bij mij paste de kleinste maat niet eens :{
  zondag 12 september 2010 @ 19:24:55 #48
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_86352844
Die trui met strepen vond ik juist wel leuk...maar gewoon te groot...flubberde bij mijn armen enzo
maar die eerste trui...ik voelde me net zwanger...ik moet ook wel een buikje verbergen maar kreeg er gister even geen kijk op....
en die lange coltrui hebbe ze op dit moment niet meer in mijn maat, maar ben bang dat een kleinere maat mijn buik juist benadrukt en dat wil ik ook niet....
dilema :p
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_86354705
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:24 schreef Tyler-Girl het volgende:
Die trui met strepen vond ik juist wel leuk...maar gewoon te groot...flubberde bij mijn armen enzo
maar die eerste trui...ik voelde me net zwanger...ik moet ook wel een buikje verbergen maar kreeg er gister even geen kijk op....
en die lange coltrui hebbe ze op dit moment niet meer in mijn maat, maar ben bang dat een kleinere maat mijn buik juist benadrukt en dat wil ik ook niet....
dilema :p
Bij mij flubberde die ook.. en ik had de kleinste maat besteld. Terwijl ik normaal S/34/36 zit.. en die al heel klein had besteld.
Tja die eerste ik ben er helemaal verliefd op :)! Maarja jij moet er ook in lopen. Misschien is zwart beter?
pi_86364064
Zijn er nog kortingscodes ladies?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')