Herkenbaar, ik heb bij m'n vorige jas elke knoop wel een keer vast moeten zettenquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Je moest eens weten. De 1e keer dat ik mijn jas uittrok, ging er meteen een knoopje mee. De knopen zitten echt slecht vast.
Als je het zo vervelend vind, haal de kleren dan gewoon in de winkel.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:02 schreef Chanty87 het volgende:
Gofter hebben ze WEER een helft verplaatst naar eind september FIJN, dan ben ik op vakantie. Waarom moet je nog steeds maanden(!) van tevoren iets bestellen om het op tijd binnen te krijgen? Die prutsers moeten serieus hun zaken eens op orde krijgen, ik ben dit gezeik echt spuugzat Volgende week ga ik de winkels wel af en stikken ze er maar in met die online webshop.
Ja, kan.quote:Op zondag 12 september 2010 09:29 schreef Vierkant. het volgende:
Kun je Online Sale artikelen terugsturen/ruilen?
Doe eens lezenquote:Op zondag 12 september 2010 09:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je het zo vervelend vind, haal de kleren dan gewoon in de winkel.
En "gewoon"? Een winkel moeten doorspitten (en 9 van de 10 keer de juiste artikels niet kunnen vinden in die puinzooi) omdat je via internet maanden moet wachten op je spullen noem jij gewoon? Waar is een webshop dan voor als je het in de winkel MOET halen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:02 schreef Chanty87 het volgende:
Volgende week ga ik de winkels wel af en stikken ze er maar in met die online webshop.
Ik haal altijd mijn kleding in de winkel en nooit op de webshop zelf. Nooit problemen mee. Als je iets zoekt kun je het gewoon vragen aan ze. En een puinzooi in de winkel? Vind ik reuze mee vallen.quote:Op zondag 12 september 2010 10:47 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Doe eens lezen
[..]
En "gewoon"? Een winkel moeten doorspitten (en 9 van de 10 keer de juiste artikels niet kunnen vinden in die puinzooi) omdat je via internet maanden moet wachten op je spullen noem jij gewoon? Waar is een webshop dan voor als je het in de winkel MOET halen?
Nee, H&M heeft voor mij nu echt afgedaan Na 4 jaar nog steeds niet weten hoe online shoppen en de daarbij horende klantenservice in elkaar zit ! Ik hou het wel bij Esprit, zij weten tenminste wèl hoe het moet.
Same here, maar dan bestel ik wel veel uit de webshop en ook daar heb ik eigenlijk nooit problemen mee.quote:Op zondag 12 september 2010 11:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik haal altijd mijn kleding in de winkel en nooit op de webshop zelf. Nooit problemen mee. Als je iets zoekt kun je het gewoon vragen aan ze. En een puinzooi in de winkel? Vind ik reuze mee vallen.
dat probleem heb ik dus ook!quote:Op zondag 12 september 2010 12:47 schreef karoltje het volgende:
Ik zie altijd leuke dingen op de site die ik dan vervolgens nooit in de winkel kan vinden.
Ik heb helaas niet de luxe om ~even~ een H&M in te gaan, zeker niet doordeweeks dus moet ik wel op zaterdag. Dus druk -> puinzooi, vooral in Rotterdam. En zoals anderen al zeiden kan ik ook nooit vinden wat ik in de webshop zie. En als je het vraagt word je óf genegeerd aangezien dat personeel zo druk bezig is met met elkaar ouwehoeren óf ze zeggen meteen dat ze het niet hebben zonder ook maar een beetje moeite te nemen om even te kijken.quote:Op zondag 12 september 2010 11:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik haal altijd mijn kleding in de winkel en nooit op de webshop zelf. Nooit problemen mee. Als je iets zoekt kun je het gewoon vragen aan ze. En een puinzooi in de winkel? Vind ik reuze mee vallen.
Klopt. Maar levertijden van ruim een maand en dan nóg uitstellen vind ik voor een online webshop echt niet kunnen, zeker niet anno 2010. Een klant moet weten wanneer hij/zij de bestelling kan verwachten, dit is en blijft gewoon altijd een gok bij H&M.quote:Op zondag 12 september 2010 12:56 schreef keepwalking het volgende:
[..]
En tsja in een winkel kan nou eenmaal iets uitverkocht zijn, ook in een webshop, dat is dan jammer maar helaas.
Ik heb nu 14 artikelen met levertijd half september, 3 met eind en eentje van eind oktober zodat de bestelling open blijft staan. Als ik de bestelling nu zou splitsen zou bijna alles in behandeling gaan, het is dat ik het nu zelf uitstel. En voor zover ik weet hebben de meeste artikelen juist een levertijd van minder dan een maand, meestal het dichtstbijzijnde punt qua begin/half/eind van een maand of anders de eerstvolgende.quote:Op zondag 12 september 2010 13:52 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Klopt. Maar levertijden van ruim een maand en dan nóg uitstellen vind ik voor een online webshop echt niet kunnen, zeker niet anno 2010. Een klant moet weten wanneer hij/zij de bestelling kan verwachten, dit is en blijft gewoon altijd een gok bij H&M.
tui 1 moet je een beetje aan wennen,die heb ik namelijk ook! (alleen heb geen upload page anders kon ik hem je showen...)quote:Op zondag 12 september 2010 19:08 schreef Tyler-Girl het volgende:
Mijn pakketje van gister:
[ afbeelding ]
Twijfel...heeft iemand hier een aanfoto van...dan kan ik vergelijken
De rest is te groot en ga ik opnieuw bestellen....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij flubberde die ook.. en ik had de kleinste maat besteld. Terwijl ik normaal S/34/36 zit.. en die al heel klein had besteld.quote:Op zondag 12 september 2010 19:24 schreef Tyler-Girl het volgende:
Die trui met strepen vond ik juist wel leuk...maar gewoon te groot...flubberde bij mijn armen enzo
maar die eerste trui...ik voelde me net zwanger...ik moet ook wel een buikje verbergen maar kreeg er gister even geen kijk op....
en die lange coltrui hebbe ze op dit moment niet meer in mijn maat, maar ben bang dat een kleinere maat mijn buik juist benadrukt en dat wil ik ook niet....
dilema :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |