abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:22:27 #176
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_86574474
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:08 schreef jpjedi het volgende:
Hier is tie weer :)
Wie?
pi_86575895
Sinterklaas, die komt elk jaar vroeger :Y

Net op de mountainbike gezeten _O_ Ook wel mooie sport, zeker als t te koud is voor de racefiets. Met schaatsen/zwemmen/mountainbike zou ik de winter toch wel door moeten komen.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  zaterdag 18 september 2010 @ 20:48:52 #178
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_86581245
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:06 schreef FJD het volgende:
Sinterklaas, die komt elk jaar vroeger :Y

Net op de mountainbike gezeten _O_ Ook wel mooie sport, zeker als t te koud is voor de racefiets. Met schaatsen/zwemmen/mountainbike zou ik de winter toch wel door moeten komen.
Ik heb anders gewoon heerlijk in de korte broek en mouwtjes op de racert gezeten _O_
pi_86582036
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:48 schreef ursel het volgende:

[..]

Ik heb anders gewoon heerlijk in de korte broek en mouwtjes op de racert gezeten _O_
Heb ik ook nog gedaan :P Op de racefiets naar Rburg, MTB gekocht, opgeknapt en toen MTB parcours gedaan :+
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_86593378
Wat voor mtb heb je gekocht? Ik vind mtb ook heerlijk en ben er ook al mee op uitgeweest hier op de mtb route. Enkel in het bos op van de korte draai stukken vind ik het toch vreemd voelen met clips. Ik heb al twee keer met fiets aan mijn poten in de bosjes gelegen :')
pi_86593963
Een oude Merida op Deore/Alivio. Niets spectaculairs maar lekker om mee te spelen. Ik ben niet echt van de techniek, ik wil gewoon rammen, dat geneuzel op de millimeter :')

Moeten maar eens wat plannen ergens in de buurt bij jou :Y
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_86594546
Ajax is flink aan het verbouwen in de opstelling :')

De Zeeuw en Emanuelson op de bank.
pi_86594669
Ze worden bang >:)

Eerst maar eens naar Varkenoord voor een pilsje :9
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_86600915
Geen hoogstaande pot geweest maar wel vermakelijk. De nodige klassieker felheid was aanwezig in ieder geval.
pi_86601771
Wederom 3 punten naar Ajax ! !

Eigenlijk had het voor de 1-2 al 0-5 moeten staan gezien de kansen en ballen op de paal etc. Dat het 1-2 werd had Ajax aan zichzelf te verwijten alhoewel ik me twijfels bij het doelpunt had.

Na de 1-2 hoorde ik opeens dat er ook publiek aanwezig was :? Vreemd. Na de 0-1 was het muisstil op een kankerjood geroep hier en daar na dat overduidelijk te horen was. Is dat het enige wat ze kunnen roepen? Veelzeggend overigens over het publiek van feyenoord. Het "TROUWE" legioen.. 43.000 toeschouwers waren er? Poe poe. Ach... ze weten misschien inmiddels ook wel beter als Ajax langskomt gezien de laatste 5 jaar, maar dan nog.

Na een opstootje op het veld kunnen ze trouwens opeens nog meer woorden: Het o zo orginele "hamas hamas, joden aan het gas" :') En bij een corner voor Feyenoord gaan ze helemaal uit hun stekker en spelen ze onderling een wedstrijd: Wie kan er het hardst schreeuwen, zwaaien en gekke bekken trekken.

Tja... je zou er tussen zitten met je kinderen. Het is wat!
Meneertje Blom mocht overigens best de smerige overtreding van Fer bestraffen en Bahia met zijn elleboogstoot.

Al met al een zeer terechte overwinning, al doet de eindstand anders vermoeden.

:)

Volgende keer wellicht beter. . . . .
  maandag 20 september 2010 @ 06:56:30 #186
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_86625690
quote:
Op zondag 19 september 2010 14:45 schreef jpjedi het volgende:
Geen hoogstaande pot geweest maar wel vermakelijk. De nodige klassieker felheid was aanwezig in ieder geval.
Vermakelijke pot. Stond met een vreemd gevoel op Varkenoord, maar de wedstrijd pakte goed uit.
Soms wat hachelijke momenten in de 16 en in de 2de helft 2x op de paal ofzo (al verdienenn de schoten van El Hamdaoui niet meer, moet die homo ze maar eens een keer vol schieten ipv constant met de buitenkant, zoals' ie zelf altijd toegeeft :')) maar eruit is eruit.
Zijn verder niet echt zoekgespeeld en ben eigenlijk niet echt onder de indruk van ajax geweest.. Zat meer in gisteren.
pi_86625824
nu effe over het echte voetbal, ok?

Heracles! *O*
  maandag 20 september 2010 @ 07:42:19 #188
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_86625920
quote:
Op maandag 20 september 2010 07:26 schreef Incolumis het volgende:
nu effe over het echte voetbal, ok?

Heracles! *O*
Gelijkspel tegen een ploeg die, sinds de start van de competitie, maar redelijk draait?
Brama had eraf gemoeten en 5 wedstrijden schorsing moeten krijgen voor de slechte manier van liegen :')
pi_86625959
quote:
Op maandag 20 september 2010 07:42 schreef Keltie het volgende:

[..]

Gelijkspel tegen een ploeg die, sinds de start van de competitie, maar redelijk draait?
Brama had eraf gemoeten en 5 wedstrijden schorsing moeten krijgen voor de slechte manier van liegen :')
nou idd zeg, zo maak je jezelf alleen maar belachelijk. als ie een vent was had ie het gewoon bekend. zou wel bij Ajax passen volgend jaar :')
pi_86626086
quote:
Op maandag 20 september 2010 06:56 schreef Keltie het volgende:

[..]

Vermakelijke pot. Stond met een vreemd gevoel op Varkenoord, maar de wedstrijd pakte goed uit.
Soms wat hachelijke momenten in de 16 en in de 2de helft 2x op de paal ofzo (al verdienenn de schoten van El Hamdaoui niet meer, moet die homo ze maar eens een keer vol schieten ipv constant met de buitenkant, zoals' ie zelf altijd toegeeft :')) maar eruit is eruit.
Zijn verder niet echt zoekgespeeld en ben eigenlijk niet echt onder de indruk van ajax geweest.. Zat meer in gisteren.
Gelukkig zagen Fer en Been het anders na afloop.

Maar het was een heerlijk voetbalweekend. Winnen van de aartsrivaal en daardoor koploper worden.
  maandag 20 september 2010 @ 08:19:03 #191
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_86626251
quote:
Op maandag 20 september 2010 08:02 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Gelukkig zagen Fer en Been het anders na afloop.

Ja, daardoor zal je gisteravond wel niet op je buik hebben kunnen liggen :')
  maandag 20 september 2010 @ 08:20:43 #192
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_86626267
quote:
Op maandag 20 september 2010 07:46 schreef Incolumis het volgende:

[..]

nou idd zeg, zo maak je jezelf alleen maar belachelijk. als ie een vent was had ie het gewoon bekend. zou wel bij Ajax passen volgend jaar :')
Nah, dan moet'ie eerst constant op de grond gaan liggen en bij iedere vrije trap met de bal willen gaan wandelen.
Maar goed, zo had Bahia die tyufs-VD Wiel ook een ram voor z'n tyfuskop moeten geven.
pi_86626688
Fifa 11 gespeeld gisteren maar het valt me vies tegen.

-trager
-geen idee hoe ik penalties moet nemen
-grafisch slecht afgewerkt (kan na demo beter worden)


Geinige is dat mijn neefje Sam van 6 bloedfanatiek is met fifa en als eerste reactie had: ik blijf wel fifa 8 spelen :')
pi_86626757
Thanks nogmaals Keltie *O* Leuke pot, met een beetje meer geluk speel je gelijk maar goed met een beetje meer pech sta je met 0-4 achter bij t eindsignaal.

Gisteren bij Studio Voetbal vond vh Hek de sfeer mat en had hij verwacht dat Vertonghen zou worden uitgefloten maar dat zou niet zijn gebeurd :') Die man heeft echt in de Arena zitten kijken...hij zal wel op TV hebben zitten kijken en die filteren de spreekkoren gok ik uit, anders blijft er zo weinig fatsoenlijk materiaal uit om uit te zenden :')

Woensdag mogen we weer :+
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_86626763
quote:
Op maandag 20 september 2010 08:53 schreef jpjedi het volgende:
Fifa 11 gespeeld gisteren maar het valt me vies tegen.

-trager
-geen idee hoe ik penalties moet nemen
-grafisch slecht afgewerkt (kan na demo beter worden)


Geinige is dat mijn neefje Sam van 6 bloedfanatiek is met fifa en als eerste reactie had: ik blijf wel fifa 8 spelen :')
Zuurpruim, zuurpruim!
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 20 september 2010 @ 08:59:53 #196
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_86626779
quote:
Op maandag 20 september 2010 08:58 schreef FJD het volgende:
Thanks nogmaals Keltie *O* Leuke pot, met een beetje meer geluk speel je gelijk maar goed met een beetje meer pech sta je met 0-4 achter bij t eindsignaal.
Was een geinig middagje.. Bier en wiet, goede combi :'0
quote:
Gisteren bij Studio Voetbal vond vh Hek de sfeer mat en had hij verwacht dat Vertonghen zou worden uitgefloten maar dat zou niet zijn gebeurd :') Die man heeft echt in de Arena zitten kijken...hij zal wel op TV hebben zitten kijken en die filteren de spreekkoren gok ik uit, anders blijft er zo weinig fatsoenlijk materiaal uit om uit te zenden :')

Woensdag mogen we weer :+
Tom van het Hek :')
  maandag 20 september 2010 @ 09:00:30 #197
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_86626788
quote:
Op maandag 20 september 2010 08:53 schreef jpjedi het volgende:
Fifa 11 gespeeld gisteren maar het valt me vies tegen.

-trager
-geen idee hoe ik penalties moet nemen
-grafisch slecht afgewerkt (kan na demo beter worden)


Geinige is dat mijn neefje Sam van 6 bloedfanatiek is met fifa en als eerste reactie had: ik blijf wel fifa 8 spelen :')
Alle minpunten kunnen dat in principe :')
pi_86626869
quote:
Op maandag 20 september 2010 09:00 schreef Keltie het volgende:

[..]

Alle minpunten kunnen dat in principe :')
Jah heb je wel een punt.. Maar graphics staan erom bekend. Ik hoop echt dat het sneller wordt..
  maandag 20 september 2010 @ 09:08:59 #199
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_86626948
quote:
Op zondag 19 september 2010 15:10 schreef Diamond3d het volgende:
Wederom 3 punten naar Ajax ! !

Eigenlijk had het voor de 1-2 al 0-5 moeten staan gezien de kansen en ballen op de paal etc. Dat het 1-2 werd had Ajax aan zichzelf te verwijten alhoewel ik me twijfels bij het doelpunt had.

Na de 1-2 hoorde ik opeens dat er ook publiek aanwezig was :? Vreemd. Na de 0-1 was het muisstil op een kankerjood geroep hier en daar na dat overduidelijk te horen was. Is dat het enige wat ze kunnen roepen? Veelzeggend overigens over het publiek van feyenoord. Het "TROUWE" legioen.. 43.000 toeschouwers waren er? Poe poe. Ach... ze weten misschien inmiddels ook wel beter als Ajax langskomt gezien de laatste 5 jaar, maar dan nog.

Na een opstootje op het veld kunnen ze trouwens opeens nog meer woorden: Het o zo orginele "hamas hamas, joden aan het gas" :') En bij een corner voor Feyenoord gaan ze helemaal uit hun stekker en spelen ze onderling een wedstrijd: Wie kan er het hardst schreeuwen, zwaaien en gekke bekken trekken.

Tja... je zou er tussen zitten met je kinderen. Het is wat!
Meneertje Blom mocht overigens best de smerige overtreding van Fer bestraffen en Bahia met zijn elleboogstoot.

Al met al een zeer terechte overwinning, al doet de eindstand anders vermoeden.

:)

Volgende keer wellicht beter. . . . .
:')!!!!!! Bedankt, nu is mijn toetsenbord kapot.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_86626993
Was wel erg rustig in de kuip inderdaad, dat was ook mijn eigen opmerking tijdens de wedstrijd. Maar dat kan door de regie komen natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')