abonnement Unibet Coolblue
pi_87386451
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:07 schreef Cat22 het volgende:
Vanaf vanmorgen is Nair omgedoopt naar Mitzy en heeft er 4 gloednieuwe baasjes (en een poezevriendin van 14 jaar oud) bijgekregen! *O*

Leuke mensen, jong gezin die al ruime ervaring hebben met poezen. Vooral het jongste zoontje heeft alleen maar naar de kittens gekeken. :) Helemaal flieft. Saiph moest eerst eens flink blazen maar op het laatst kroop hij bij het jochie op schoot om in slaap te vallen. O+ Ook Bella liet zich van haar beste kant zien en is uitgebreid gekroeld en geaaid. Ze vonden het jammer dat ze toch echt maar naar 1 katje op zoek waren, anders hadden ze Bella erbij geadopteerd. Maar als die zo lief is tegen vreemden komt dat vast wel goed, ook al zou ze een tussenstop asiel moeten maken.
*O*

maar wat een kutnaam :@
♥ scars make us who we are ♥
pi_87426854
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:08 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

*O*

maar wat een kutnaam :@
_O- _O- _O-

Ik moet bekennen dat ik hem leuker begon te vinden toen ze hem voor me opschreef, maar ik moet er ook even aan wennen. Maar hey, hun poes, hun naam. En waarschijnlijk luistert ze er toch nooit naar. ;)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_87427163
Ik kan er niks aan doen, maar ik moet toch elke keer aan deze Mitzy denken. :')



[ Bericht 9% gewijzigd door TheAgent op 11-10-2010 22:14:25 ]
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:54:32 #204
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_87427758
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:07 schreef Cat22 het volgende:
Vanaf vanmorgen is Nair omgedoopt naar Mitzy en heeft er 4 gloednieuwe baasjes (en een poezevriendin van 14 jaar oud) bijgekregen! *O*

Leuke mensen, jong gezin die al ruime ervaring hebben met poezen. Vooral het jongste zoontje heeft alleen maar naar de kittens gekeken. :) Helemaal flieft. Saiph moest eerst eens flink blazen maar op het laatst kroop hij bij het jochie op schoot om in slaap te vallen. O+ Ook Bella liet zich van haar beste kant zien en is uitgebreid gekroeld en geaaid. Ze vonden het jammer dat ze toch echt maar naar 1 katje op zoek waren, anders hadden ze Bella erbij geadopteerd. Maar als die zo lief is tegen vreemden komt dat vast wel goed, ook al zou ze een tussenstop asiel moeten maken.
En dat is 1 kat met een definitief huisje *O*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_87504378
Koken met kittens :|W






En dan vooral dat vijfstemmige MIEIEIEEIW erbij. :')

Maar van dat meehelpen word je moe...




Wakker! *)



(ja, er mist er eentje, ik was al blij dat ik 4 van de 5 in en leuke pose op de foto kreeg) :6

De kittens doen het goed, groeien, eten goed en rennen inmiddels de hele kamer rond. Alleen heeft een van de roodwitjes diarree, dus die moet ik even in de gaten houden. Maar ze is nog levendig zat dus dat zal vast snel overgaan.

Jammer genoeg heeft er nog niemand gebeld voor de andere kittens of voor moeder of tante. Ik dacht dat zeker Meissa wel gauw een huisje zou vinden. Maja, ze moeten opboksen tegen tientallen andere kittens natuurlijk...

Morgen is een belangrijke dag voor Bella en Thabith: de dames worden gesteriliseerd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_87505332
Waar op de vierde foto van boven is het kitten op de foto te vinden? Ik kan hem niet vinden :)
pi_87505414
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 19:07 schreef Oognip het volgende:
Waar op de vierde foto van boven is het kitten op de foto te vinden? Ik kan hem niet vinden :)
Hihihi, het is die witte vlek links bovenin het mandje. Je ziet er een oortje uitsteken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_87505560
Fantastisch, vooral die eerste foto O+ O+
pi_87510260
Die koelkastfoto. _O-
  woensdag 13 oktober 2010 @ 21:43:07 #210
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_87512524
Oh wat lief O+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_87517556
Shiiiiiiiit!!!!!!! :o :o :o :o :o :o

Bella en Thabith waren ontsnapt! :o

Ik had beide dames op hun kamer gelaten terwijl ik beneden met kittens en eigen katten zat.
Ik kom net boven.... staat het raam open (kiepraam wat ook open kan klappen, stond op de kiep maar was van de vergrendeling afgeschoten) en beide poezen waren weg. :'(

Bella zat keurig een verdieping lager op het balkon op me te wachten dus die was gauw genoeg terug bij de kinders, maar Thabith was naar de begane grond gesprongen. :o

Dus ik naar buiten met rammelend bakje (een geluk: ze hadden honger, want ze moeten morgenvroeg nuchter zijn). Maar... geen poes. En probeer maar eens een zwarte kat in het donker te zoeken. :'(
Toen ging de telefoon: noodgeval op het werk. Kon er ook nog wel bij. :|W
Dat geregeld en weer naar buiten met mijn bakje. Thabith kon best al een uur of 2 buiten zijn, geen idee wanneer dat raam van het slot is geschoten. :@

En daar zag ik opeens 4 witte slofjes voorbij schieten! *O* *O* *O*

Rammelen, roepen, vleien... en daar kwam ze aangesneld. Volgens mij heb ik haar bijna fijngeknepen. :@
En ik weet niet wie er blijer was. O+ Ze mocht van mij nog wat brokjes eten (en dat doet ze normaal graag), maar nu stond ze haast rechtop om me kopjes te geven en ze spinde haar motortje op de hoogste toeren, brokjes waren absoluut niet interessant. O+ O+ O+ O+

Eind goed, al goed. *O* En dat raam gaat nooit meer open zonder dat ik het écht goed gecontroleerd heb. :X Als het Limoentje was geweest... die had ik volgens mij niet meer teruggezien.....
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † woensdag 13 oktober 2010 @ 23:34:32 #212
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_87517932
Wat heerlijk van Limoentje en zus! O+ O+
En wat een prachtige kittens! ^O^
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_87522427
Wat een stress moet dat geweest zijn. Gelukkig is ze weer terug.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:17:36 #214
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_87528509
hoe klonk dat vijfstemmige MIEIEIEEIW? volgens mij heel schattig ;)

mooie foto's
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_87533782
Ohhh, dat is schrikken!! Wat een geluk dat ze toch redelijk snel terug zijn gekomen/vonden! Ik zou ook echt halve hartverzakkingen ervan krijgen als zoiets zou gebeuren..

Super goed nieuw voor Limoentje en haar zusje *O*
Wat fijn dat die samen een huisje hebben gevonden!

En nu is ook al de eerste van deze kleintjes 'uitgevlogen'. Ze worden ook veel te snel groot :') [/omamodus]
Hoelang blijft Nair/Mitzy (en de anderen) nog bij jou voordat ie echt gaat verhuizen?
pi_87543914
Mitzy mag over 2,5 week weg, hangt ervan af wanneer ze haar enting krijgt. Hoe het met de niet geadopteerde kittens zit hoor ik tegen die tijd wel. Wellicht blijven die dan nog wat langer bij mij. Moeder en tante zijn denk ik beter af in het asiel, waar ze op de landelijke site komen te staan en tijdens bezoekuren live indruk kunnen maken op mensen. Maar een paar weken extra met de kids is natuurlijk ook niet verkeerd.

Inmiddels zijn beide dames weer thuis van de dokter, en wat vitale onderdelen armer.

Thabith is nog zeer wankelig op de pootjes (heb ik bij mijn andere Redcats nooit zo meegemaakt) en Bella is een beetje misselijkheid. Maar met een nachtje slapen komt dat wel goed. Nu willen ze vooral eten, maar gezien de wankeligheid en misselijk ben ik daar nog voorzichtig mee, net hebben ze een handje brokjes gehad en dat ging er goed in. Als het er ook in blijft, krijgen ze straks nog meer.

Volgens mij denken ze nu: 'was ik maar buiten gebleven gisteravond.' :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_87546096
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:49 schreef Cat22 het volgende:
Goed nieuws!

*O* Limoentje is geadopteerd! *O* Samen met zus Lime is ze verhuisd naar een dame die juist die poezen uitzoekt die vaak achteraan de adoptie rij staan. Haar vorige katten waren mensenschuw dus dat wilde ze niet meer. Maar dat wil La Limona ook niet. O+ Klinkt als een perfect huisje voor de dames en ik denk dat ze daar heel gelukkig worden.

Ik stond serieus met vochtige oogjes bij de balie van het asiel net. --> :')

:@
Ohhh Cat _O_ , ik moet er even van slikken, jee wat fijn zeg, ik heb nog met regelmaat aan Limoentje gedacht ;( O+ Wat geweldig nieuws *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_87556087
2,5 weken, dat duurt nog even maar de tijd vliegt voorbij natuurlijk met dat kleine grut om je heen!
En die arme Thabith en Bella toch O+ Maar gelukkig alweer voorzichtig aan het eten, dus ook dat komt vast snel weer goed met die twee. Wel sneu dat het inderdaad zo vlak na hun ontsnappingsavontuur kwam ;) Maar dat weerhoudt ze nu hopelijk voorlopig van nieuwe ontsnappingsavonturen :P
pi_87566879
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:50 schreef bl0emetjE het volgende:
Maar dat weerhoudt ze nu hopelijk voorlopig van nieuwe ontsnappingsavonturen :P
Ik denk het niet. :P Bella zat net alweer boven in de krabpaal. Aan de dames is bijna niks meer te merken, hooguit lopen ze iets voorzichtiger. Bella gaf gisteravond ook geen krimp toen er 5 kinderen aan de tet hingen.

Mijn raam is officieel gaar, dus dat gaat niet meer op de kiep. Behalve als het rolluik dicht is.

En nu liggen er 2 kittens in mijn nek te slapen, 2 op mijn voeten, en eentje op mijn arm. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_87567694
Naartjie ligt Nair te poetsen. O+ Bij mij op schoot. O+
Het kind spint ervan. O+

klopt de TT alsnog. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_87572811
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:58 schreef Cat22 het volgende:
Naartjie ligt Nair te poetsen. O+ Bij mij op schoot. O+
Het kind spint ervan. O+

klopt de TT alsnog. _O-
Die lieve Naartjie O+ O+

Rottig van het raam, maar gelukkig is het niet meer zo warm. En handig dat je een rolluik hebt!
Fijn ook dat het met de dames alweer een stuk beter gaat!
  maandag 18 oktober 2010 @ 23:04:33 #222
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_87695608
Voor dit goede doel: [TK] Western Digital Media Player (Stichting REDCAT) *O*

[ Bericht 8% gewijzigd door Papabear op 19-10-2010 01:57:48 ]
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_87715960
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:04 schreef Papabear het volgende:
Voor dit goede doel: [TK] Western Digital Media Player (Stichting REDCAT) *O*

Wat een lieve, gulle actie van je. :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:52:31 #224
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_87716783
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 15:32 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat een lieve, gulle actie van je. :*
Bedank Symphonic maar met z'n gulle bod ;)
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_87767161
De kittens hebben een nieuwe liefde. En hij heet Krabpaal.
Spelen, slapen, hangen... het is dat het ding geen melk of brokjes geeft, anders hadden ze niemand meer nodig. _O- Gelukkig hebben ze wel een schema gemaakt zodat er om de beurt iemand bij mij komt liggen zodat ik niet te eenzaam ben.
:z :Z :z :Z


Groepsportret.


Yoko en Satsu zijn nog niet helemaal overtuigd van de cute factor.



Relaxen met ome Naartjie op de bovenverdieping


Geen kolenschoppen van handen, 5 kittens en één hand nodig om een foto te maken. Was een eenmalige expeditie. :')


Gelukkig kunnen ze zelf al trap lopen maar kijken op de overloop is ook lollig.


2 roodwitte kittens aan de diarree (nummertje 3 verdacht ik ervan), dus licht verteerbaar voer, 2 andere aan de gewone hap en ome Naartjie helpt ook mee. Wat een goei ding is dat toch. :P

Inmiddels zijn alle poepjes weer vast dus ik hoef 's morgens vroeg niet meer mijn tanden te poetsen terwijl 2 kitten hun speciale ontbijt in de badkamer nuttigen.

Volgende week woensdag worden ze ge-ent en gechipt dus daarna zal Mitzy al snel het huishouden verlaten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:18:43 #226
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_87767488


Awww O+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:19:25 #227
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87767523
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]

Awww O+
O+ O+ O+
  woensdag 20 oktober 2010 @ 21:06:01 #228
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_87769892
Cute :)
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 21:08:03 #229
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87770008
Je voert ze op het aanrecht?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_87770411
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:08 schreef Harajuku. het volgende:
Je voert ze op het aanrecht?
Als er op de vloer drie hongerige volwassen katten rondlopen wel ja. :')
Die ene rooie heb ik dan gauw genoeg van het aanrecht af gehaald.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 20 oktober 2010 @ 21:17:05 #231
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87770455
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Als er op de vloer drie hongerige volwassen katten rondlopen wel ja. :')
Die ene rooie heb ik dan gauw genoeg van het aanrecht af gehaald.
Ah ja, of course.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_87770480
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:17 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ah ja, of course.
Twijfelde jij nu aan mijn kattenkennis? :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_87770511
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:06 schreef slacker_nl het volgende:
Cute :)
En vooralsnog zijn 4 van de 5 nog niet vergeven. ;)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 20 oktober 2010 @ 21:18:24 #234
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87770519
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Twijfelde jij nu aan mijn kattenkennis? :o
Huh, hoezo kattenkennis? Ik dacht gewoon eeeeewwww
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_87770589
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:18 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Huh, hoezo kattenkennis? Ik dacht gewoon eeeeewwww
_O- _O- _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_87770708
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:19 schreef Cat22 het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_87770753
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:21 schreef tombolafan het volgende:

[..]


:D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 21 oktober 2010 @ 09:46:01 #238
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_87783681
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]

Awww O+
die is echt schattig. de rosjes lijken een beetje op de Frasier.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_87980847
Het nestje doet het prima. Alles weegt tussen de 800 en 900 gram en eet keurig zijn of haar bordje leeg.

Vandaag kreeg Meissa telefoon: een gezin dat helemaal uit Almere komt zoekt een poesje. *O* Volgende week dinsdag komen ze op bezoek en als het klikt dan mag ze meteen mee verhuizen. O+

De rest van de kittens blijven vooralsnog bij mij, ik ga morgen (als ze worden geënt) overleggen wat het beste is voor moeder en tante. Ik denk zelf dat zij zichzelf beter kunnen verkopen in het asiel dan vanuit de Redcat site. Ze zijn er sociaal genoeg voor. Maar als ze nog een paar weken willen blijven voor de opvoeding van de kinders vind ik dat ook prima.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_87992946
Ze liggen graag bij me, maar de krabpaal blijft favoriet.


Zoek de 5 kittens. _O-


Mitzy is relaxed.


En mijn eigen team lag er vandaag ook heel knus bij. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_87996093
Is die krabpaal inmiddels verstevigd tegen ombuigen? :P
pi_87996293
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:39 schreef TheAgent het volgende:
Is die krabpaal inmiddels verstevigd tegen ombuigen? :P
Nope. Hij blijft puur op karakter rechtop staan. 8-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88016517
En we zijn terug van de dierenarts. :)

Ik vertrok met 7 katten in 2 vervoersboxen en kwam hiermee terug


Het autootje was enigszins afgeladen vol. _O-

Maar nu heb uit weer voldoende spul om in de katten te doen (eten) en hebben zij weer voldoende spul om in te graven als iets eruit moet + een extra wc voor in de woonkamer. En daarnaast moesten de kitten pakketjes die iedere nieuwe eigenaar meekrijgt, mee.

De kittens zijn 100% gezond en prima op gewicht en hun kleurtjes werden zeer bewonderd.
De DA was iets minder onder de indruk: toen ze een kitten eruit wilde pakken kwam er een venijnig klauwtje wat haar met veel geblaas krabde. Ik verdenk Meissa ervan. :') Want toen ik haar eruit haalde (mij lieten ze met rust) kwam er een mopperende dame met een dikke wasbeerstaart tevoorschijn. Tja, driekleurtje dus pittig. _O-

De mamma's hadden hun eigen probleempjes: Thabith heeft een ietwat ontstoken oor, dus die moet 2 weken gedruppeld worden en Bella heeft blijkbaar een soort van poliep in haar oor. :D Daar kijken ze over 3 weken nog eens naar.
Beide dames hebben gelukkig geen last van hun kwaaltjes. Maar het houdt wel in dat ze voorlopig nog bij mij blijven. Is ook gezellig. :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 27 oktober 2010 @ 12:00:29 #244
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_88017209
Een hele onderneming Cat _O-

Stiekem wel fijn dat je mams en tante nog ff kunt vertroetelen O+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_88166705
Vandaag gaat Mitzy verhuizen... is de bedoeling. Maar het taartje heeft vanochtend haar voorpootje bezeerd. :|W Ze rent en speelt alsof er niks aan de hand is, zet er gewicht op en ik mag er ook gewoon aankomen, maar ze blijft wel hinkelen. Dus ik heb vanmorgen haar baasjes moeten bellen dat ze haar vanmorgen niet kunnen ophalen. Want - in tegenstelling tot sommige asiels- wil Redcat 100% gezonde poesjes meegeven. Hopelijk is het vanmiddag weggetrokken, is meestal wel zo. Want dan kan ze alsnog vandaag mee. Anders zal het toch een dagje (of 2) later worden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88206852
Hoe is het nu met het pootje van Mitzy? Is ze al verhuisd?
pi_88219754
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:12 schreef Oognip het volgende:
Hoe is het nu met het pootje van Mitzy? Is ze al verhuisd?
Pootje is weer 100% in orde (had ik ook wel gedacht) en de baasjes komen haar woensdag ophalen. Vandaag heb ik weinig tijd en hen kwam morgen niet uit.
Dus - als alles meezit- is Meissa alsnog als eerste aan het verhuizen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88239122
-O- Het toekomstige mogelijke baasje van Meissa belde net: ze zien er toch maar vanaf want haar partner had zich bedacht. Het is natuurlijk beter dat die zich dat realiseert voordat ze het meissie ophalen maar verdorie... waarom had hij zich dit niet bedacht voordat hij definitief toezei dat er een katje mocht komen? }:|

Gelukkig heeft Meissa er geen last van. As I type vliegen er links en rechts kittens om me heen terwijl tante Thabith maar veilig naast me op de bank is gekropen, ver weg van het kitten gespuis.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88239415
Ach wat jammer van Meissa :( Ik hoop dat ze alsnog gauw een baasje vindt!
pi_88244036
Ik kwam net thuis van het boodschappen doen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')