Ik ben sinds kort eigenaar van een retrogroene T65 telefoon van de PTT uit de begin jaren 70.
Als ik mijn experiabox en alles wat daarbij hoort unplug en hem aansluit op mijn gewone telefoonlijn werkt hij , ik krijg kiestoon, kan er mee gebeld worden en hij gaat ook gewoon over, bellen lukte gisteravond wel (?) maar net niet.
Dat is op zich geen probleem want dat had ik her en der al gehoord dat je er niet mee kan bellen vanwege die draaischijf.
Nu heb ik alles er weer ingeplugd (ik heb een gewone vaste lijn van de KPN en een experia box voor draadloos ADSL internet) en de stekker van mijn T65 op de stekker van mijn gewone telefoon gezet en nu krijg ik geen kiestoon meer.
Is dit puur een kwestie van te weinig vermogen of zou het iets anders zijn (sorry, ben echt A-technisch).
Is er een oplossing te vinden voor een gebrek aan vermogen?
Ik vind op google wat over een pulse-naar-toon ding maar ben zo ontechnisch dat ik geen idee heb hoe ik zoiets erin zet...
Kortom, ik zoek hulp want het lijkt me leuk om erop gebeld te kunnen worden zodat hij niet alleen als decoratie dient

.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard