abonnement Unibet Coolblue
pi_86632883
quote:
Op maandag 20 september 2010 12:49 schreef Kai-Itza het volgende:
Dit* topic :P

En Soul Wars :{w Ik heb 99 def gehaald met slayer, stuk leuker :P (en trager).is leuk. :D

Er zijn een paar skills die je in een paar dagen van 1 tot 99 kan trainen (24/7 werk dat wel :P)

Thieving (erg snel maar je moet blijven klikken).
Woodcutting (kan je AFK doen, best snelle xp als je Ivy's doet, er zijn ook snellere manieren maar die kan je niet AFk-en).
Combat (met soul wars erg snel).
Cooking (kan semi-afk erg snel).
Fletching (zie cooking).
Crafting (zie cooking wel duurder dan fletch en cook).

Verder is construction en prayer best snel maar daarvoor zou je zon 100-150mil moeten spenderen.
Cooking en Fletching kost je hooguit 5mil.
Crafting zit tegen de 30mil aan (kan minder of meer hangt er vanaf hoe).
Combat, Woodcutting, Thieving verdien je mee, tenzij je met Combat degrading gear gebruikt.
Fletching kan je binnen 3 dagen van level 50>99 halen als je wel 1 stuk doortraint. Woodcutting is toch het goedkoopste om een 99 skill mee te trainen? Je hebt toch alleen een d axe of een rune axe nodig...Volgens mij betaal je nu vanaf level 70 - level 99 prayer 350+m.
pi_86633288
Cooking/prayer is relaxt ^O^
  maandag 20 september 2010 @ 13:08:34 #228
167069 Kai-Itza
Reborn from the Ashes
pi_86633342
quote:
Op maandag 20 september 2010 12:54 schreef koekii het volgende:

[..]

Fletching kan je binnen 3 dagen van level 50>99 halen als je wel 1 stuk doortraint. Woodcutting is toch het goedkoopste om een 99 skill mee te trainen? Je hebt toch alleen een d axe of een rune axe nodig...Volgens mij betaal je nu vanaf level 70 - level 99 prayer 350+m.
Prijzen zijn wel op en neer aan het vliegen voor dbones... En woodcutting maak je geld mee :P

Lumberyard is snelste xp (zeker met crystal saw).
癌症爐灶
  maandag 20 september 2010 @ 13:08:50 #229
167069 Kai-Itza
Reborn from the Ashes
pi_86633350
quote:
Op maandag 20 september 2010 13:07 schreef Kwork het volgende:
Cooking/prayer is relaxt ^O^
Mits je het geld voor prayer hebt.
癌症爐灶
pi_86635140
Vanavond meeting

21:00 uur aanwezig zijn world 10 (hopelijk zijn er dan minder kleuters die ons lastigvallen)
Waar: Lumbrigde (op onze vertrouwelijk meetingplace)
World: W10


Kom met z'n allen; Voor alle RsFok!ers en anonieme fokkers :P Ik hoor dat Kwork voor taartjes regelt :9
  maandag 20 september 2010 @ 15:43:40 #231
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_86638766
quote:
Op maandag 20 september 2010 14:01 schreef koekii het volgende:
Vanavond meeting

21:00 uur aanwezig zijn world 10 (hopelijk zijn er dan minder kleuters die ons lastigvallen)
Waar: Lumbrigde (op onze vertrouwelijk meetingplace)
World: W10


Kom met z'n allen; Voor alle RsFok!ers en anonieme fokkers :P Ik hoor dat Kwork voor taartjes regelt :9
IK kom :D
pi_86638847
Wat gaan we doen dan? :D Pest control samen ofzo?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_86640166
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:46 schreef drumstickNL het volgende:
Wat gaan we doen dan? :D Pest control samen ofzo?
World 10 is f2p lieverd, maar ik denk dat iedereen hier member is, ga ik nu ff een activiteit opzoeken die we gezamelijk kunnen doen. Als je zelf nog wat suggesties heb, laat het maar weten!
  maandag 20 september 2010 @ 16:26:21 #234
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_86640365
Ik moet werken, tot hoelaat zijn jullie bezig?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_86640727
Aangezien de meeste leden hier member zijn en we als Fok!leden nog (nooit) een meeting hebben gehouden in p2p worlds, gaan we vanavond een leuke activiteit doen.

We beginnen als eerste met Castle Wars. Dat is één van de oudste tot zo ver ik het weet p2p minigame. Voor die gene die niet weten hoe het werkt, vraag eventueel voor uitleg. Castle Wars is een vrij simpele spelletje en het duurt maar maximaal 20 mins. Wachttijd duurt 5 min, als ik het goed heb. Je mag bijna alle items meenemen behalve je cape.

Mocht het zijn dat je heel wat anders wilt, dan inplaats van Castle wars heb ik hierond een 2e optie staan, vind je GWD gevaarlijk of je wilt niet voor een andere reden, laat het dan binnen nu en 2 uur weten. Jullie moeten wel even in je post zetten of je vanavond GWD wilt gaan doen of Castle wars!
________________________________________________________________________________________

2e optie: We kunnen meteen beginnen met GWD. Maar dan moeten er maximaal 4-5 mensen willen, mocht je voor GWD kiezen.

Handleiding: GWD

quote:
Jullie hebben vast gehoord over de 4 grote bosses van God Wars Dungeon afgekort als : GWD.

- Bandos (lvl 624)
- Armadyl (lvl 580)
- Zamorak (lvl 650)
- Saradomin (lvl 596)

Als eerste is het aangeraden om met een hoog combat stats en level 70 prayer naar 1 van de bosses te gaan. Verder heb je de telepoort naar ''Trollheim'' nodig om daar te kunnen gaan, lopen is ook een optie maar het kost veel tijd. Wat je moet weten is wanneer je in GWD terecht komt, je altijd 40 Killcount (kc) moet maken. Waarom? Geen idee. Dat is een regel van Jagex. Je kan die 40 killcounts maken door 1 van de vele verschillende monsters te doden. Welke dat zijn hangt vanaf welke godwars boss je wilt gaan strijden. Ook wanneer de GWD binnenkomt kun je heel veel monsters tegenkomen, schrik niet ze zullen je niet aanvallen als je een item draagt van Armadyl/Saradomin/Zamorak of Bandos. Mocht je 1 van deze items niet hebben, probeer dan uit de buurt die monsterjes te blijven.

Bandos:
Wil je voor de boss Bandos gaan, moet je als eerste 40 kc van bandos hebben om in de deur te komen. Ook heb je een hamer nodig om erlangs te komen. Ook is het verplicht om 70 strenght hebben, heb je dat niet kan je als nog ''superstrenght''poision gebruiken.

Armadyl:
Wil je voor de boss Armadyl gaan, moet je 40 kc hebben van Armadyl. Deze kun je niet aanvallen met melee. Je zal dus moeten rangen. Armadyl is zeer geliefd wegens haar/zijn drop items in waarde. Ook heb je 70 ranged en een ''mitrle grapple'' nodig om erin te komen.

Zamorak:
Wil je voor de boss Zamorak gaan, moet je 40 kc hebben. Verder is het verplicht om 70 Constitution/HP te hebben.

Saradomin:
Voor Saradomin heb je als eerste 70 agility nodig. En 2 ''ropes'' om erin te kunnen komen.

Verder is het belangerijk van zaak dat je inventory goed gevuld is met vooral ''Sara Brews en Super restore/Prayer Pots'' En heel veel eten. Bij gears is het vaak afwisselend. Bij sommige bosses is het noodzakelijk om een ''d hide item'' te dragen. Tankers zijn ook heel erg belangerijk. Tankers zijn mensen die boss als eerste probeer te attacken. Hij/Zij zal wel als enige mogelijke harde hits opvangen en de rest moet zo snel mogelijk proberen te doden. Summing is vaak erg handig. Op mijn advies, ga naar GWD met 68+ summing. Waarom? Het is vaak handiger om een summingbeest mee te nemen die voor jou extra inventory kan meenemen of 1tje die jou kan healen.

Mijn advies voor beginners: HEEL VEEL YOUTUBE VIDS KIJKEN!!!
Nog vragen? Brand maar los.

Groetjes
pi_86640775
quote:
Op maandag 20 september 2010 16:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet werken, tot hoelaat zijn jullie bezig?
Dat hangt vanaf, als de meeste voor GWD kiezen kan het iets langer dan een uur duren, kiezen ze voor Castle wars vanavond dan duurt het iets minder dan een uur (max.2 minigame's)
pi_86642091
Oja, kak. Ik moet ook werken. Zou het niet iets later kunnen? :D
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_86642256
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:04 schreef drumstickNL het volgende:
Oja, kak. Ik moet ook werken. Zou het niet iets later kunnen? :D
Hoe laat kom je terug? En wat heb jij liever? Castle wars of GWD?
pi_86642445
Tien uur of half tien zou ik kunnen redden. Zoek mijn stats maar op: noble duncan
Ik weet niet of ik mee kan doen aangezien ik niet weet of mijn stats hoog genoeg zijn. Misschien kan ik een wapen lenen voor GWD?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_86642614
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:14 schreef drumstickNL het volgende:
Tien uur of half tien zou ik kunnen redden. Zoek mijn stats maar op: noble duncan
Ik weet niet of ik mee kan doen aangezien ik niet weet of mijn stats hoog genoeg zijn. Misschien kan ik een wapen lenen voor GWD?
Je gaat GWD net misschien niet halen, wat is combat en je summing level? Als er meer dan 3 mensen hier voor GWD stemt, kan je meegaan ik moet wel even je gear weten...waarschijnlijk ga ik dan tanken dan kan je wel een whip of gs lenen van mij.
pi_86642749
cb 94 summoning erg laag> Gear: d skirt, obby cape, d helm, steen top. :P Heb trouwens wel een dwarven cannon. :D
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_86643012
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:21 schreef drumstickNL het volgende:
cb 94 summoning erg laag> Gear: d skirt, obby cape, d helm, steen top. :P Heb trouwens wel een dwarven cannon. :D
Oke, heb je wat supplies? Dat zijn Sara brews en super restores? Je kan geen dwarven cannon gebruiken, athans dat wordt niet daar gebruikt.
pi_86643840
Ik zeg GWD :9
pi_86644088
Ah prima ik zie dat er meerdere kandidaten zich voorstellen om naar GWD te gaan.

Castle Wars:

• Koekii

GWD:


• Kwork

• DrumstickNL

• Koekii
  maandag 20 september 2010 @ 18:22:23 #245
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_86644834
maar dan kan ik niet komen :{

ach maakt ook niet zoveel uit :P
pi_86648654
Lieve mensen omdat er nog steeds weinig mensen zijn voor een trip naar GWD gaat het helaas niet door. We gaan dus inplaats van GWD gewoon Castle wars spelen

Waar: Castle Wars
World: world 54
Tijd: 21:00
Clanchat: i pker r3x i

Hieronder een kleine mapstukje van de plek:
Je kunt Castle wars bereiken via ''Ring of Duel'' en dan op de optie ''tele to Castle wars te klikken'' :P
pi_86649492
:(
pi_86656592

Even later....
  maandag 20 september 2010 @ 22:29:36 #249
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_86656815
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 20 september 2010 @ 22:32:42 #250
167069 Kai-Itza
Reborn from the Ashes
pi_86657013
Ja zeg het dan eerder dan kan ik me ook aanmelden voor GWD >.> en dan lukt het denk ik wel :P

Was vandaag Karten.
癌症爐灶
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')