abonnement Unibet Coolblue
pi_86132210
Beste mensen,ik heb mij een mooie jas besteld van Ralph lauren,helaas past hij me niet.
Voor de jas heb ik 695 $ betaald plus 218 euro btw en inklaringskosten.
Wie o wie doet mij een goed bod,en wordt de gelukkige bezitter van deze jas.
De maat is M prijskaartje hangt er nog aan.
Boterzacht Lamsleer.

mijn jas heeft een wit logo,en wijkt dus af van deze foto,voor foto,s mail me


.
pi_86132270
Foto doet het niet.
  maandag 6 september 2010 @ 17:18:52 #3
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_86132297
En vraagprijs is verplicht....
Read the facts dude...
Suuk6 verder
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_86132461
Hoi,

Ik ben A_A en ik ben moderator op V&A (ook wel vraag en aanbod genoemd) en het kon mij niet ontgaan dat je topic niet compleet is. In V&A werken we namelijk met regels waar een topic aan hoort te voldoen om zo enig overzicht te houden. De betreffende regels kan je hier vinden als je er op klikt: [HELP] Hoe open ik een topic?

Ik ben zo vriendelijk geweest om je titel aan te passen omdat jij dat niet meer kan en ik wel want ik heb moderator-rechten :)
Zoals je hier kan lezen: [V&A Feedback & Policy] Ruil hier uw vakantie aankopen is een richtprijs verplicht. Zou je daarom zo vriendelijk willen zijn een richtprijs toe te voegen zodat het hier geen veiling gaat worden.

Ook kan ik je aanraden om hier foto's te plaatsen omdat onze vriendelijke users jou dus niet gaan mailen voor foto's. Evt een foto van de factuur en bonnetjes wil ook wel helpen bij de verkoop

Hopelijk heb je wat aan mijn tips en mocht je nog vragen hebben dan kan je altijd een pm sturen of mailen naar admiraal_anaal@fok.nl

Gegroet,

A_A
  maandag 6 september 2010 @ 17:32:25 #5
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_86132777
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoi,

Ik ben A_A en ik ben moderator op V&A (ook wel vraag en aanbod genoemd) en het kon mij niet ontgaan dat je topic niet compleet is. In V&A werken we namelijk met regels waar een topic aan hoort te voldoen om zo enig overzicht te houden. De betreffende regels kan je hier vinden als je er op klikt: [HELP] Hoe open ik een topic?

Ik ben zo vriendelijk geweest om je titel aan te passen omdat jij dat niet meer kan en ik wel want ik heb moderator-rechten :)
Zoals je hier kan lezen: [V&A Feedback & Policy] Ruil hier uw vakantie aankopen is een richtprijs verplicht. Zou je daarom zo vriendelijk willen zijn een richtprijs toe te voegen zodat het hier geen veiling gaat worden.

Ook kan ik je aanraden om hier foto's te plaatsen omdat onze vriendelijke users jou dus niet gaan mailen voor foto's. Evt een foto van de factuur en bonnetjes wil ook wel helpen bij de verkoop

Hopelijk heb je wat aan mijn tips en mocht je nog vragen hebben dan kan je altijd een pm sturen of mailen naar admiraal_anaal@fok.nl

Gegroet,

A_A
U kan best wel geinig uit den hoek komen ende vermakelijk zijn zo nu en dan. *O*
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_86136178
Foto ?
Never met her before, but I think I like her like a metaphor...it's hard to get.
pi_86136362










zo dan?

[ Bericht 37% gewijzigd door gohan16 op 06-09-2010 19:15:52 ]
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  maandag 6 september 2010 @ 19:11:37 #8
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_86136386
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:10 schreef gohan16 het volgende:
;)
[ afbeelding ]
En nu?
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_86171661
eerst vele malen dank voor het plaatsen van de foto,s
De vraagprijs bedraagt 575 euro,bonnetjes zijn hier ter plaats ter inzage,ik geef bij aankoop inzage in mijn paypal account.deze stel ik niet online.
de vraagprijs is een vaste prijs,verkoopprijs in nl is 1195 euro.
de jas is ongedragen met de kaartjes er nog aan.


groet rene
  dinsdag 7 september 2010 @ 17:41:17 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86171811
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:35 schreef ibizabeckx het volgende:
eerst vele malen dank voor het plaatsen van de foto,s
De vraagprijs bedraagt 575 euro,bonnetjes zijn hier ter plaats ter inzage,ik geef bij aankoop inzage in mijn paypal account.deze stel ik niet online.
de vraagprijs is een vaste prijs,verkoopprijs in nl is 1195 euro.
de jas is ongedragen met de kaartjes er nog aan.


groet rene
¤ 895,= volgens je eigen link.....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_86172475
idd,daar is hij afgeprijsd.
wat niet wegneemt dat de oorspronkelijke waarde1195 bedraagd.
die website heeft niets met mijn jas te maken,en daarbij heb ik 695 dollar betaald,dus sowieso een stuk minder,daarom is de vraagprijs ook maar 575.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')