abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 6 september 2010 @ 12:47:54 #1
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_86122825
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  maandag 6 september 2010 @ 14:24:07 #2
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_86126314
Fipo bitches!
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_86126411
sepo dan maar :)
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_86128844
quote:
Op maandag 6 september 2010 12:34 schreef cw2cu het volgende:
doe mij die maar zeg ik, vervolgens krijg ik haar in mijn handen geworpen.
Ik zoek een stil plekje om samen met haar de komende uren door te brengen.
ik zet haar neer, streel haar zachtjes en ik fluister tegen haar: geen zorgen, ik zal je geen pijn doen.
langzaam kleed ik haar helemaal uit totdat ze open bloot voor me ligt.
ik begin mijn stok steeds langer te maken, olie het een beetje in zodat het wat makkelijker gaat en breng het bij haar naar binnen.
Na de daad veeg ik met een doekje haar natte plekken schoon. Af en toe vraag ik me af hoe die vloeistof zelfs op die plekken terecht is gekomen.
Ik kleed haar weer aan en na een laatste handeling lever ik haar weer in.
tot morgen schatje!

Pfff, wat is dat wapenpoetsen saai zeg.
quote:
Op maandag 6 september 2010 12:45 schreef hcwp het volgende:
Je kan toch moeilijk met een strak gezich zeggen dat die staalborstel niet even prikt wanneer je hem er door een trekt ;)
daarom is het ook de kunst om het snel te doen, goed vasthouden en blijven strelen. Dat stelt haar gerust.
  maandag 6 september 2010 @ 15:43:44 #5
304398 leovanw
No Message No Mission
pi_86128895
Overigens nog iets meer info betreffende operatie Althea waarom eerder werd gevraagd. Kijk bij: http://www.vredesmissies.nl/eufor%20althea.htm
There is no 'I' in TEAM and life is way to short for only dreaming... So live it to the MAX! FOR THOSE WHO UNDERSTAND WHAT YOU DO, NO EXPLANATION IS NECESSARY. FOR THOSE WHO DON’T, NONE IS POSSIBLE.
http://www.dutchdefencepress.com
pi_86131203
quote:
Op maandag 6 september 2010 14:24 schreef Vortix het volgende:
Fipo bitches!
_O-
Er was eens....
pi_86133074
Haai !!!! :D

Ik ben super saaie lessen aan het volgen die ik verplicht mee moet krijgen voor toekomstig werk :r

Maar ga zometeen dan eindelijk weer sporten *O*
pi_86133522
Ik ben even pasta aan het maken en vanavond ook sporten yay!
pi_86135402
* Maitje zoekt motivatie om te gaan hardlopen vanavond
Er was eens....
pi_86135672
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:46 schreef Maitje het volgende:
* Maitje zoekt motivatie om te gaan hardlopen vanavond
Het is lekker weer en over een maandje is dat voorbij en sta je zielig op een loopband ;( .
pi_86136122
Ik ga toch op uitzending, vandaag al de eerste dag van de MGI gehad. Zo ongeveer 80% van de mensen die meegaan weten t pas een week en één iemand weet t pas sinds vandaag. En over 6 wkn gaan we al :P

Nu weer ff bijlezen!
pi_86136240
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:03 schreef Bouke-p het volgende:
Ik ga toch op uitzending, vandaag al de eerste dag van de MGI gehad. Zo ongeveer 80% van de mensen die meegaan weten t pas een week en één iemand weet t pas sinds vandaag. En over 6 wkn gaan we al :P

Nu weer ff bijlezen!
Wow! Gefeliciteerd en yay en spannend :D.
pi_86137240
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:53 schreef EllaN het volgende:

[..]

Het is lekker weer en over een maandje is dat voorbij en sta je zielig op een loopband ;( .
Ja, ik weet het dan is het in de avond donker en ga je ook minder snel. Ik loop niet op een loopband, ik vind dat zinloos... op 1 plek blijven rennen.

quote:
Op maandag 6 september 2010 19:03 schreef Bouke-p het volgende:
Ik ga toch op uitzending, vandaag al de eerste dag van de MGI gehad. Zo ongeveer 80% van de mensen die meegaan weten t pas een week en één iemand weet t pas sinds vandaag. En over 6 wkn gaan we al :P

Nu weer ff bijlezen!
Beter, wel jammer dat je het nu pas echt weet en alles zo wat op het laatste moment moet.
Er was eens....
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 6 september 2010 @ 19:36:37 #14
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_86137509
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:30 schreef Maitje het volgende:

Beter, wel jammer dat je het nu pas echt weet en alles zo wat op het laatste moment moet.
Zes weken is toch wel "ruim" van te voren.

Je moet ze de kost geven die op vrijdag horen dat ze maandag weg moeten. :{
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_86137772
Als je individueel gaat is dat niet erg, "mijn" club komt uit alle krijgsmachtsdelen en niemand weet precies hoe en wat hij/zij gaat doen. Het helpt ook niet als je commandant kwa info ongeveer 15 minuuten voor ligt op de rest. Maargoed, t zal wel goed komen.

Morgen mijnen prikken in Reek :O

owja, ik word nog bevorderd ook. Helaas wel tijdelijk, maar tijdens uitzending ben ik korporaal :)
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 6 september 2010 @ 19:47:29 #16
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_86137929
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:43 schreef Bouke-p het volgende:
Als je individueel gaat is dat niet erg, "mijn" club komt uit alle krijgsmachtsdelen en niemand weet precies hoe en wat hij/zij gaat doen. Het helpt ook niet als je commandant kwa info ongeveer 15 minuuten voor ligt op de rest. Maargoed, t zal wel goed komen.

Morgen mijnen prikken in Reek :O
Krijg je de complete cursus "vernielingen"? Of alleen prikken.

quote:
owja, ik word nog bevorderd ook. Helaas wel tijdelijk, maar tijdens uitzending ben ik korporaal :)
Kuko :W
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_86138543
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:53 schreef EllaN het volgende:
Ik ben even pasta aan het maken en vanavond ook sporten yay!
Ik heb net pasta gegeten :P bij paresto, was niet verkeerd... niets bijzonders... maar niet verkeerd w/

* Braamyo motiveerd maitje
* Braamyo heeft zojuist gefitnest en 5km voltooid in 20.54 minuten
pi_86138563
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:36 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Zes weken is toch wel "ruim" van te voren.

Je moet ze de kost geven die op vrijdag horen dat ze maandag weg moeten. :{
Nou, dat is eigenlijk best erg.. tenminste ik zou er niet blij mee zijn als je vrijdags dat te horen krijgt en 's maandags weg moet...

* Maitje gaat toch maar hardlopen.. met gezelschap! :D
Er was eens....
pi_86138590
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:03 schreef Bouke-p het volgende:
Ik ga toch op uitzending, vandaag al de eerste dag van de MGI gehad. Zo ongeveer 80% van de mensen die meegaan weten t pas een week en één iemand weet t pas sinds vandaag. En over 6 wkn gaan we al :P

Nu weer ff bijlezen!
Dude ! zat jij in volkol? zal wel toeval wezen want daar had ik vandaag MGI _O-
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 6 september 2010 @ 20:02:39 #20
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_86138593
Toch nog goed nieuws uit de politiek. Door het vertrek van Klink komt Raymond Knops nu in de kamer.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_86138634
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:53 schreef EllaN het volgende:

[..]

Het is lekker weer en over een maandje is dat voorbij en sta je zielig op een loopband ;( .
Ik heb eigenlijk de gehele winter van 2009 alleen maar getrained.... behalve toen het echt ijzelde... maar dat doet het in Walcheren eigenlijk nooit :D
pi_86138691
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:01 schreef Maitje het volgende:

[..]

Nou, dat is eigenlijk best erg.. tenminste ik zou er niet blij mee zijn als je vrijdags dat te horen krijgt en 's maandags weg moet...

* Maitje gaat toch maar hardlopen.. met gezelschap! :D
* Braamyo wenst jou veel succes *O*
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 6 september 2010 @ 20:30:55 #23
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_86139837
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:03 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk de gehele winter van 2009 alleen maar getrained.... behalve toen het echt ijzelde... maar dat doet het in Walcheren eigenlijk nooit :D
Behalve van begin september tot eind april? ;)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  maandag 6 september 2010 @ 20:47:46 #24
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_86140586
Ik meldt me ook maar even in het net.
Blijf dus toch nog even in Brazilië, god weet hoelang (hoe kort) het zal duren.
Afgelopen 3 dagen draaide ik op mach2, veel bier en anderhalve fles sterke drank en amper slaap.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 6 september 2010 @ 20:50:52 #25
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_86140745
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik meldt me ook maar even in het net.
Blijf dus toch nog even in Brazilië, god weet hoelang (hoe kort) het zal duren.
Afgelopen 3 dagen draaide ik op mach2, veel bier en anderhalve fles sterke drank en amper slaap.
:W

Tijd om (via PM) even een tipje van de sluier op te lichten? Ik begin me toch wel zorgen te maken. :{
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')