abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 september 2010 @ 22:03:02 #226
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_86144790
Móghe John. Anders probeer je 'm even woorden in z'n mond te leggen :') .
  maandag 6 september 2010 @ 22:03:59 #227
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_86144886
"Ik heb het wel aan mezelf te danken, maar het is niet bij mij begonnen"

Klinkt dan net alsof hij deze moord wel gepleegd heeft maar die op halloway niet.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 6 september 2010 @ 22:05:44 #229
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_86144974
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:04 schreef -Strawberry- het volgende:
"Ik heb het wel aan mezelf te danken, maar het is niet bij mij begonnen"

Klinkt dan net alsof hij deze moord wel gepleegd heeft maar die op halloway niet.
Doet mij eerder denken dat hij zijn eigen leugens en bedrog bedoeld.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 6 september 2010 @ 22:06:00 #230
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86145004
Ik dacht dat die gast enigskind was.
Weet niet hoe ik daar dan bij kom.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_86145025
ik begin hem te geloven eigenlijk :@
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_86145054
gvd hele programma gemist :{
Nah ja, ik ga van de week wel ff online terug kijken :Y
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_86145117
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:06 schreef Schunckelstar het volgende:
ik begin hem te geloven eigenlijk :@
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_86145119
quote:
Op maandag 6 september 2010 21:58 schreef Qebbel het volgende:

[..]

:D _O- Props voor de troll

Oh en neem je cameraatje mee, dan kun je een speciaal Fok!verslag maken!
Geen grap maat.

Camera is goed idee, tegenwoordig heb je van die spy shit.
"We are the sheeple of America" - Payze Duez
  maandag 6 september 2010 @ 22:08:21 #235
231094 melvddonk
Just have fun!
pi_86145160
Ik denk eigenlijk nogsteeds dat hij niks met de Hollowayzaak te maken heeft.. en dat hij daar van wilde profiteren (afpersen, geld verdienen aan interviews, etc..) .. En dat ie zo zichzelf een oor aan genaaid heeft.

Dat denk ik..

Maar het blijft een raar ventje. Hij blijft zoooooo ontzettend koel over alles.. Hij lacht soms zelfs :S Eng kereltje
  maandag 6 september 2010 @ 22:08:31 #236
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86145173
A little knowledge is a dangerous thing.
  maandag 6 september 2010 @ 22:08:41 #237
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_86145216
Het lijkt alsof Joran die deur expres laat dichtvallen als hij geen sleutel bij zich heeft... :?
gr gr
  maandag 6 september 2010 @ 22:09:25 #239
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86145239
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:06 schreef Schunckelstar het volgende:
ik begin hem te geloven eigenlijk :@
Misschien is dat ook wel gevaarlijk. Je weet het gwoon niet.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_86145307
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:08 schreef -SG- het volgende:
[ afbeelding ]
Die is lijppppp gekkk.. waar kan je die halen.
"We are the sheeple of America" - Payze Duez
pi_86145329
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:06 schreef Schunckelstar het volgende:
ik begin hem te geloven eigenlijk :@
Ik eigenlijk ook.
Dit interview is best wel positief geweest voor Joran.
Sowieso is hij 5 jaar lang achtervolgd en opgejaagd. Ik vraag me af wat dat doet met een mens.
pi_86145749
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:10 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

Ik eigenlijk ook.
Dit interview is best wel positief geweest voor Joran.
Sowieso is hij 5 jaar lang achtervolgd en opgejaagd. Ik vraag me af wat dat doet met een mens.
Ik geloofde hem al sinds ik hoorde over Peru, sommige mensen zullen dan met standaard reacties komen als "Zie je wel hoe hij je kan manipuleren". Maar denk zelf na, volgens mij worden deze mensen juist eerder gemanipuleerd door de media en deze methode die werkt, al tientallen jaren.
"We are the sheeple of America" - Payze Duez
pi_86145959
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:06 schreef MissJ het volgende:
gvd hele programma gemist :{
Nah ja, ik ga van de week wel ff online terug kijken :Y
Laat maar zo, het was weer een waardeloos stemmingmakend RTL-dingetje. Joran zegt dat hij het fijn zou vinden als hij in de gevangenis, net als de andere gedetineerden, af en toe even mag luchten, en meteen koppelt de voice-over die uitspraak aan Joran's narcisme. :{w
pi_86146100
Maak dat joch een klein beetje dood
pi_86146593
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:08 schreef Quyxz_ het volgende:
Het lijkt alsof Joran die deur expres laat dichtvallen als hij geen sleutel bij zich heeft... :?
Ja zoiets viel mij ook op.
Koel en donker bewaren
pi_86146617
maar goed, ik sta achter hem, kan mij het schelen wat mensen daar van zeggen.
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † maandag 6 september 2010 @ 22:36:31 #247
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_86147002
Ik wilde het via RTL gemist online kijken, gaat dat weer niet in België. ;(
Are you fokking to me?
  maandag 6 september 2010 @ 22:42:10 #248
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_86147307
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:36 schreef Marie30 het volgende:
Ik wilde het via RTL gemist online kijken, gaat dat weer niet in België. ;(
Volgens mij staat hij nog niet online, anders zoek je toch een Nederlandse proxy?
  maandag 6 september 2010 @ 22:47:15 #249
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_86147587
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:42 schreef AchJa het volgende:

[..]

Volgens mij staat hij nog niet online
Wel hoor: http://www.rtl.nl/compone(...)an_Spreekt_s1_a1.xml
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  † In Memoriam † maandag 6 september 2010 @ 22:48:23 #250
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_86147644
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:42 schreef AchJa het volgende:

[..]

Volgens mij staat hij nog niet online, anders zoek je toch een Nederlandse proxy?
Hij staat online: http://www.rtl.nl/compone(...)an_Spreekt_s1_a1.xml

Ik krijg een melding (in het Engels) dat het niet beschikbaar is in BE. En die gemist downloader werkt voor geen meter... Hoe zoek ik een Nederlandse proxy?
Are you fokking to me?
  maandag 6 september 2010 @ 22:49:37 #251
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_86147699
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:48 schreef Marie30 het volgende:

[..]
Hoe zoek ik een Nederlandse proxy?
Google?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_86147834
Edit: weet eik niet of dit wel mag.
  † In Memoriam † maandag 6 september 2010 @ 23:00:37 #253
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_86148276
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:42 schreef AchJa het volgende:

[..]

Volgens mij staat hij nog niet online, anders zoek je toch een Nederlandse proxy?
Bedankt voor de tip. Diverse geprobeerd maar werkt niet, reclame kan ik zien dan niets meer...
Are you fokking to me?
  maandag 6 september 2010 @ 23:01:49 #254
13456 AchJa
Shut up!!!
  † In Memoriam † maandag 6 september 2010 @ 23:30:57 #255
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_86149601
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:10 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

Ik eigenlijk ook.
Dit interview is best wel positief geweest voor Joran.
Sowieso is hij 5 jaar lang achtervolgd en opgejaagd. Ik vraag me af wat dat doet met een mens.
Een volwassen persoon zou al volledig doordraaien en paranoia worden, Joran was 17 toen dit begon.
  † In Memoriam † maandag 6 september 2010 @ 23:37:41 #256
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_86149857
quote:
Op maandag 6 september 2010 23:01 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dit is een goed begin: http://www.multiproxy.org/multiproxy.htm
Dank je :*
Are you fokking to me?
pi_86149963
Hij zei wel eigenlijk alles wat ik dacht in het scenario dat hij (deels) onschuldig zou zijn :@

In beide zaken kloppen aan beide partijen dingen niet. Verzwegen en onjuiste informatie. Media die een veel te grote rol vormt. Het is een kat- en muisspelletje geworden, maar ik begin weer te twijfelen wie nou de kat en wie nou de muis is.
pi_86150508
quote:
Op maandag 6 september 2010 23:30 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Een volwassen persoon zou al volledig doordraaien en paranoia worden, Joran was 17 toen dit begon.
Zeker.
Maar ik kreeg uiteindelijk wel het gevoel dat het de bedoeling van Joran was dat hij als slachtoffer gezien moet worden. Moet zeggen dat ik toch ineens weer medelijden kreeg. Die jongen had alles en het is zo misgelopen en inderdaad, het is absurd om die gekte op zeventienjarige leeftijd mee te maken.

Maar toch hou ik er weer het gevoel aan over weer eens bespeeld te worden. Niet alleen door dit baggerprogramma maar ook door die Joran van der Sloot.
pi_86150769
quote:
Op maandag 6 september 2010 23:56 schreef Stali het volgende:

[..]

Zeker.
Maar ik kreeg uiteindelijk wel het gevoel dat het de bedoeling van Joran was dat hij als slachtoffer gezien moet worden. Moet zeggen dat ik toch ineens weer medelijden kreeg. Die jongen had alles en het is zo misgelopen en inderdaad, het is absurd om die gekte op zeventienjarige leeftijd mee te maken.

Maar toch hou ik er weer het gevoel aan over weer eens bespeeld te worden. Niet alleen door dit baggerprogramma maar ook door die Joran van der Sloot.
Hij zei zelf al dat het erg goed verhalen kan verzinnen, dus hij kan dit ook weer allemaal hebben verzonnen. Ik denk zelf dat Flores wel degelijk dood is door Joran's schuld, maar niet dat het moord met voorbedachte rade is. Ik denk dat hij geflipt is toen hij die meid in zijn laptop zag neuzen ofzo. 5 jaar lang te zijn achtervolgd en opgejaagd door de media (types als Peter R de Vries) heeft hem volkomen paranoid gemaakt, wantrouwend tegen iedereen. Non stop enorm op zijn hoede.

Ik denk verder dat hij niets te maken had met Holloway's dood, maar wel dat hij er bij was en uit angst de schuld te krijgen haar lijk heeft laten verdwijnen met hulp van anderen. Een fout waar hij de rest van zijn leven spijt van zal hebben. Hij benadrukte in het programma ook dat hij veel te vaak dingen doet in een opwelling, zonder aan de toekomst te denken.

Wat heb ik me trouwens geergerd aan het wel 20x in het programma herhalen dat Joran 'het monster van Peru' is.
pi_86150959
Valt me mee van het geregeld disfunctionerende Rtl-gemist, dat het al online staat.
pi_86151188
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 00:03 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

Hij zei zelf al dat het erg goed verhalen kan verzinnen, dus hij kan dit ook weer allemaal hebben verzonnen. Ik denk zelf dat Flores wel degelijk dood is door Joran's schuld, maar niet dat het moord met voorbedachte rade is. Ik denk dat hij geflipt is toen hij die meid in zijn laptop zag neuzen ofzo. 5 jaar lang te zijn achtervolgd en opgejaagd door de media (types als Peter R de Vries) heeft hem volkomen paranoid gemaakt, wantrouwend tegen iedereen. Non stop enorm op zijn hoede.

Ik denk verder dat hij niets te maken had met Holloway's dood, maar wel dat hij er bij was en uit angst de schuld te krijgen haar lijk heeft laten verdwijnen met hulp van anderen. Een fout waar hij de rest van zijn leven spijt van zal hebben. Hij benadrukte in het programma ook dat hij veel te vaak dingen doet in een opwelling, zonder aan de toekomst te denken.

Wat heb ik me trouwens geergerd aan het wel 20x in het programma herhalen dat Joran 'het monster van Peru' is.
In grote lijnen denk ik eigenlijk hetzelfde als jij en misschien had hij al egocentrische stoornis en is dat rondom het gebeuren met Natalee alleen maar gevoed. Die afstomping en dat alleen voor zichzelf gaan. En dus ook gezellig het geld etc van Flores meenemen want tja.

Het blijft gissen. Maar ik vind het hoe dan ook heel tragisch.

Die voiceover hadden ze in Castro Castro moeten laten. Maar ja, hij mocht natuurlijk al niet mee. :').
pi_86152405
Wat zijn we nou wijzer geworden, hij zegt niets over die zaak, dat doet 'ie bij de rechter en verder geeft hij toe dat hij die Holloways heeft opgelicht omdat hun advokaat met hem contact op bleef nemen.

Zoals het er nu naar uit ziet gaat Joran een langere straf tegemoet dan Mark Chapman, want na Peru gaat 'ie naar Amerika. :D
  † In Memoriam † dinsdag 7 september 2010 @ 01:07:01 #263
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_86152489
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 01:03 schreef Nober het volgende:
Wat zijn we nou wijzer geworden, hij zegt niets over die zaak, dat doet 'ie bij de rechter en verder geeft hij toe dat hij die Holloways heeft opgelicht omdat hun advokaat met hem contact op bleef nemen.

Geen enkele nieuwswaarde idd. Je weet nu dat Joran geen kilo's is afgevallen en niet onder de blauwe plekken e.d zit, verlangt naar contact met mede-gedetineerden en het regime niet zo erg is als men op FOK!graag zou willen en dat van der Heuvel een zeer slechte interviewer is (maar ook dat is geen nieuws :D )
pi_86152590
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 01:03 schreef Nober het volgende:
Wat zijn we nou wijzer geworden, hij zegt niets over die zaak, dat doet 'ie bij de rechter en verder geeft hij toe dat hij die Holloways heeft opgelicht omdat hun advokaat met hem contact op bleef nemen.

Zoals het er nu naar uit ziet gaat Joran een langere straf tegemoet dan Mark Chapman, want na Peru gaat 'ie naar Amerika. :D
Volgens zijn verhaal is er geen sprake van afpersing geweest maar van oplichting.
En sowieso verjaren beide aanklachten vrij rap.

Wrs. kan hij voor zijn eigen welzijn voorlopig beter in Peru zitten dan in Amerika.
pi_86153375
Heb ook het zeer onthullende intervieuw met de heer van der sloot mogen aanschouwen *O* *O*
Er werd zeer veel gezegd.....maar eigenlijk nietsssss :Y
Het meest boeiend waren nog de reclame onderbrekingen tussendoor _O-
Geloof dat ik nu fan word van de tena lady`s,en de c1000 als vaste supermarkt neem met dank aan tineke schouten! ^O^
Joran zelf kwam over als een alochtoon met een inburgeringsachterstand kwa zinsvorming en taalgebruik.
Uiteraard zn uiterste best doende,om het nederlandse volk te overtuigen van zijn onschuld.
Oke een kleine afpersing wilde hij wel toegeven,maar verder is het toch echt allemaal heus de schuld van anderen.
Ondanks zijn zichtbaar aanwezige zenuwen,kickte hij volgens mij behoorlijk op wederom een paar momenten van aandacht.
Voor mijn gevoel maakt hij handig gebruik van zijn voorkomen en denkt daarmee iedereen op een verkeerd been te zetten.(je kan je toch haast niet voorstellen dat dit zo`n gewetenloze moordenaar is?).
Zelf denk ik,dat hij inderdaad gewetenloos is,maar tevens ook slim genoeg om dat hier en daar iets te verbloemen.
Dus uit hij braaf,hier en daar wat sociaal aanvaardbare kreten.(ik had naar mijn moeder moeten luisteren,het is ook niet goed wat ik toen deed,als ik terugdenk had ik het anders moeten doen).
Om vervolgens weer te vervallen in uitingen zoals (ik denk aan mezelf,het is voor mij en mijn zaak niet handig of slim hier verder op door te gaan,ik kan goed verhalen verzinnen).
Maar feit blijft....2 meisjes vonden hun dood in zijn bijzijn,zijn eigen moeder is hem zat,en zijn broertjes willen niets met hem te maken hebben of spreken.
Hij doet voorkomen alsof alles is veroorzaakt door de Holloway zaak,en het feit dat hij niet met rust gelaten werd.
Oke,dat kan als je onschuldig zou zijn,een hele belasting zijn op 17 jarige leeftijd,maar wil nog niet zeggen dat je dan maar aan het afpersen moet slaan,of constant een ander verhaal op moet hangen,met nieuwe vindplaatsen van een eventueel lichaam!).
Ook wil dat niet zeggen dat je vervolgens een aantal jaar later wederom een ljik in je hotelkamer kan hebben liggen.....en vervolgens onschuldig zeggen dat je daar niets mee van doen hebt,en het erg vind voor de familie dat hun dochter dood is.(klonk als een deja vue....hoorde ik dat niet eerder?).
Denk eerder dat hij al een bepaalde stoornis had,en hij als 17 jarige een foutje heeft gemaakt met Nathalie...en daarna door het ermee wegkomen,totaal overtuigd is van zijn handigheid met dit soort dingen weg te kunnen komen.
Nu zit hij vast,en maakt daar het beste van,en blijkbaar beheerst hij de kunst van een knopje omzetten prima.(emotieloos praten over 2 meisjes die je kende en waarmee je voor het laatst bent gezien...en die verdwijnen of dood worden aangetroffen,zouden allicht iets van een emotie moeten losmaken?).
Maar waarschijnlijk is vanavond wederom een deel van nederland gaan twijfelen,of voelde op zn minst iets van sympathie voor J.
En dat is toch knap voor een op zn minst 2 voudige moordenaar,die zelf aangeeft dat hij goed is,in verhalen verzinnen! *O* *O*
Daarbij zelfs zo goed,dat hij zich dik laat betalen voor intervieuws zodat hij zijn leven in de buitenlandse bajes wat makkelijker kan maken.
Want dat is de conclusie van vanavond....Joran hangt verhalen op,en mensen betalen er flink voor! ^O^
pi_86153591
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 02:13 schreef cindy11 het volgende:
Heb ook het zeer onthullende intervieuw met de heer van der sloot mogen aanschouwen *O* *O*
Er werd zeer veel gezegd.....maar eigenlijk nietsssss :Y
Het meest boeiend waren nog de reclame onderbrekingen tussendoor _O-
Geloof dat ik nu fan word van de tena lady`s,en de c1000 als vaste supermarkt neem met dank aan tineke schouten! ^O^
Joran zelf kwam over als een alochtoon met een inburgeringsachterstand kwa zinsvorming en taalgebruik.
Uiteraard zn uiterste best doende,om het nederlandse volk te overtuigen van zijn onschuld.
Oke een kleine afpersing wilde hij wel toegeven,maar verder is het toch echt allemaal heus de schuld van anderen.
Ondanks zijn zichtbaar aanwezige zenuwen,kickte hij volgens mij behoorlijk op wederom een paar momenten van aandacht.
Voor mijn gevoel maakt hij handig gebruik van zijn voorkomen en denkt daarmee iedereen op een verkeerd been te zetten.(je kan je toch haast niet voorstellen dat dit zo`n gewetenloze moordenaar is?).
Zelf denk ik,dat hij inderdaad gewetenloos is,maar tevens ook slim genoeg om dat hier en daar iets te verbloemen.
Dus uit hij braaf,hier en daar wat sociaal aanvaardbare kreten.(ik had naar mijn moeder moeten luisteren,het is ook niet goed wat ik toen deed,als ik terugdenk had ik het anders moeten doen).
Om vervolgens weer te vervallen in uitingen zoals (ik denk aan mezelf,het is voor mij en mijn zaak niet handig of slim hier verder op door te gaan,ik kan goed verhalen verzinnen).
Maar feit blijft....2 meisjes vonden hun dood in zijn bijzijn,zijn eigen moeder is hem zat,en zijn broertjes willen niets met hem te maken hebben of spreken.
Hij doet voorkomen alsof alles is veroorzaakt door de Holloway zaak,en het feit dat hij niet met rust gelaten werd.
Oke,dat kan als je onschuldig zou zijn,een hele belasting zijn op 17 jarige leeftijd,maar wil nog niet zeggen dat je dan maar aan het afpersen moet slaan,of constant een ander verhaal op moet hangen,met nieuwe vindplaatsen van een eventueel lichaam!).
Ook wil dat niet zeggen dat je vervolgens een aantal jaar later wederom een ljik in je hotelkamer kan hebben liggen.....en vervolgens onschuldig zeggen dat je daar niets mee van doen hebt,en het erg vind voor de familie dat hun dochter dood is.(klonk als een deja vue....hoorde ik dat niet eerder?).
Denk eerder dat hij al een bepaalde stoornis had,en hij als 17 jarige een foutje heeft gemaakt met Nathalie...en daarna door het ermee wegkomen,totaal overtuigd is van zijn handigheid met dit soort dingen weg te kunnen komen.
Nu zit hij vast,en maakt daar het beste van,en blijkbaar beheerst hij de kunst van een knopje omzetten prima.(emotieloos praten over 2 meisjes die je kende en waarmee je voor het laatst bent gezien...en die verdwijnen of dood worden aangetroffen,zouden allicht iets van een emotie moeten losmaken?).
Maar waarschijnlijk is vanavond wederom een deel van nederland gaan twijfelen,of voelde op zn minst iets van sympathie voor J.
En dat is toch knap voor een op zn minst 2 voudige moordenaar,die zelf aangeeft dat hij goed is,in verhalen verzinnen! *O* *O*
Daarbij zelfs zo goed,dat hij zich dik laat betalen voor intervieuws zodat hij zijn leven in de buitenlandse bajes wat makkelijker kan maken.
Want dat is de conclusie van vanavond....Joran hangt verhalen op,en mensen betalen er flink voor! ^O^
Kunnen ze jou niet intervieuwen de volgende keer, jij verteld meer dan die Joran!
pi_86153601
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 02:13 schreef cindy11 het volgende:

Want dat is de conclusie van vanavond....Joran hangt verhalen op,en mensen betalen er flink voor! ^O^
Conclusie: Joran's leven is kapot sinds de Holloway zaak. Jarenlang achtervolgd en in de gaten gehouden door alles en iedereen. Geen baantje meer te krijgen, niets. Hij heeft veel fout gedaan, maar hoe er met hem en zijn privacy is omgegaan is ook schandalig en áls hij schuldig is dan is dat mede de oorzaak. Wat mij betreft heeft hij dan zeker recht op strafvermindering.
pi_86153616
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 02:13 schreef cindy11 het volgende:
Joran zelf kwam over als een alochtoon met een inburgeringsachterstand kwa zinsvorming en taalgebruik.
Het zou geen kwaad kunnen, wanneer jij de Nederlandse taal ook nog eens wat nader zou bestuderen.

Om nog maar te zwijgen over het armoedige gebruik van interpunctie en eigenlijk de hele inhoud van de kortzichtige post.
  dinsdag 7 september 2010 @ 02:44:08 #269
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_86153626
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:48 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
^^
Leuk gevonden _O-

[ Bericht 37% gewijzigd door Schenkstroop op 07-09-2010 03:00:00 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_86153667
Heb ik ergens beweerd dat ik vautloos nederlands schrijf dan?
Maar kwa spreken,komt hij erg klungelig over....
Gelukkig zie ik aan je eerdere postings al,dat je niet bekend staat om je opbouwende kritieken ^O^
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 02:42 schreef Stirner het volgende:

[..]

Het zou geen kwaad kunnen, wanneer jij de Nederlandse taal ook nog eens wat nader zou bestuderen.

Om nog maar te zwijgen over het armoedige gebruik van interpunctie en eigenlijk de hele inhoud van de kortzichtige post.
pi_86153697
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 02:41 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

Conclusie: Joran's leven is kapot sinds de Holloway zaak. Jarenlang achtervolgd en in de gaten gehouden door alles en iedereen. Geen baantje meer te krijgen, niets. Hij heeft veel fout gedaan, maar hoe er met hem en zijn privacy is omgegaan is ook schandalig en áls hij schuldig is dan is dat mede de oorzaak. Wat mij betreft heeft hij dan zeker recht op strafvermindering.
Ben het totaal er mee eens,dat jarenlang door media achtervolgd worden en de gevolgen daarvan ingrijpend zijn.
Maar aan de andere kant,zocht hij dat zelf ook wel op.
Wat betreft het privacy verhaal ,daar ben ik het ook mee eens.
En dat zou inderdaad reden kunnen zijn voor strafvermindering....een jaartje eraf moet kunnen,als je na deze vakantie nog doorgaat voor amerika ^O^
pi_86153718
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 02:52 schreef cindy11 het volgende:
Heb ik ergens beweerd dat ik vautloos nederlands schrijf dan?
Maar kwa spreken,komt hij erg klungelig over....
Gelukkig zie ik aan je eerdere postings al,dat je niet bekend staat om je opbouwende kritieken ^O^
[..]
Nee, en dat zou ook een lachwekkende bewering zijn. Eerlijk gezegd, komt jouw post minstens zo knullig over. Sad.

Pot. Ketel. Zwart.
pi_86153773
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 03:00 schreef Stirner het volgende:

[..]

Nee, en dat zou ook een lachwekkende bewering zijn. Eerlijk gezegd, komt jouw post minstens zo knullig over. Sad.

Pot. Ketel. Zwart.


Als het zo inhoudloos is,en zo knullig.....waarom lees je dan zo fanatiek alles? _O-
Of ben je een pokerbuddy van J? :?
pi_86153797
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 02:52 schreef cindy11 het volgende:
Heb ik ergens beweerd dat ik vautloos nederlands schrijf dan?
Maar kwa spreken,komt hij erg klungelig over....

[..]


De jongen leeft al vele jaren in het buitenland en heeft in die tijd nauwelijks nog Nederlands gesproken. Vind je het raar dat hij het een beetje kwijt is?
pi_86153849
Het is eigenlijk wel teleurstellend om te constateren dat Joran nog nieuwswaarde heeft, niet wetende wat de kijkcijfer zal zijn maar ik verwacht minstens 1.5 miljoen (concurrentie TROS Radar, Holland Sport).
pi_86153871
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 03:11 schreef cindy11 het volgende:

[..]

Als het zo inhoudloos is,en zo knullig.....waarom lees je dan zo fanatiek alles? _O-
Of ben je een pokerbuddy van J? :?
Dat constateer je natuurlijk wanneer je het leest. En daar mag ik dan mijn mening over geven. Net zoals jij jouw ongenuanceerde teksten mag bezigen.
pi_86153875
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 03:39 schreef Nober het volgende:
Het is eigenlijk wel teleurstellend om te constateren dat Joran nog nieuwswaarde heeft, niet wetende wat de kijkcijfer zal zijn maar ik verwacht minstens 1.5 miljoen (concurrentie TROS Radar, Holland Sport).
Ik weet niet of dat zo teleurstellend is. Er zit een Nederlander vast in een gevangenis in Peru. En die gevangenis staat niet zo heel erg goed bekend. Verder is hij walgelijk behandeld terwijl hij nog niet schuldig is bevonden en wordt hij alles jaren door alles en iedereen achtervolgd en in de gaten gehouden.
Als dat geen nieuwswaarde meer heeft dan weet ik het niet meer.
pi_86153915
joran topics O+
pi_86153916
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 03:55 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat zo teleurstellend is. Er zit een Nederlander vast in een gevangenis in Peru. En die gevangenis staat niet zo heel erg goed bekend. Verder is hij walgelijk behandeld terwijl hij nog niet schuldig is bevonden en wordt hij alles jaren door alles en iedereen achtervolgd en in de gaten gehouden.
Als dat geen nieuwswaarde meer heeft dan weet ik het niet meer.
Tja en hij zit daar ook nog voor zweetsokken _O-
Eerste waar je je tenslotte druk om moet maken....is dat hij walgelijk behandeld word,en jaren de pers achter zn kont aan heeft.
Je moet je zeker niet druk maken om het feit,dat er 2 jonge meiden verdwenen/vermoord zijn...omdat ze toevallig bij Joran in de buurt waren ;)
Die arme joran kan wel onschuldig zijn.....en gewoon pech hebben met vrouwen die overlijden of verdwijnen na hem ontmoet te hebben! :Y
pi_86153919
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 03:52 schreef Stirner het volgende:

[..]

Dat constateer je natuurlijk wanneer je het leest. En daar mag ik dan mijn mening over geven. Net zoals jij jouw ongenuanceerde teksten mag bezigen.
Natuurlijk mag jij je mening geven,dat mag zelfs joran vanuit de gevangenis in peru :Y
pi_86153920
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 04:20 schreef FkTwkGs2014 het volgende:
joran topics O+
Jij bent ook fan,van een gezonde discussie? *O*
pi_86153925
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 03:55 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat zo teleurstellend is. Er zit een Nederlander vast in een gevangenis in Peru. En die gevangenis staat niet zo heel erg goed bekend. Verder is hij walgelijk behandeld terwijl hij nog niet schuldig is bevonden en wordt hij alles jaren door alles en iedereen achtervolgd en in de gaten gehouden.
Als dat geen nieuwswaarde meer heeft dan weet ik het niet meer.
Er zitten wel meer Nederlanders vast in een gevangenis in het buitenland waarvan de gevangenis ook niet heel goed bekend staat. Een paar maanden geleden had ik via CNN zijn cel al gezien, daar was gewoon een reportster in Joran's cel aan het filmen.

Hij is niet schuldig bevonden maar hij heeft ook geen alibi, het vermoeden (die vele zullen hebben) is dat Joran en z'n vader Natalee hebben gedumpt in zee. Maar zolang justitie dat niet kan hard maken kunnen ze je niet veroordelen, betekend niet meteen dat hij er niets vanaf weet.

Werd hij maar in de gaten gehouden dan zat hij nu niet in een gevangenis in Peru en was Stefany Flores nog niet overleden. Hij heeft in deze zaak al wel bekend, dat wil hij nu wel weer terug laten draaien maar dat is niets nieuws.
pi_86153934
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 04:26 schreef Nober het volgende:

[..]

Er zitten wel meer Nederlanders vast in een gevangenis in het buitenland waarvan de gevangenis ook niet heel goed bekend staat. Een paar maanden geleden had ik via CNN zijn cel al gezien, daar was gewoon een reportster in Joran's cel aan het filmen.

Hij is niet schuldig bevonden maar hij heeft ook geen alibi, het vermoeden (die vele zullen hebben) is dat Joran en z'n vader Natalee hebben gedumpt in zee. Maar zolang justitie dat niet kan hard maken kunnen ze je niet veroordelen, betekend niet meteen dat hij er niets vanaf weet.

Werd hij maar in de gaten gehouden dan zat hij nu niet in een gevangenis in Peru en was Stefany Flores nog niet overleden. Hij heeft in deze zaak al wel bekend, dat wil hij nu wel weer terug laten draaien maar dat is niets nieuws.
Dat vind ik inderdaad ook nog een punt...Joran werd zo achtervolgd en op de hielen gezeten.
Maar toch ligt er een lijk in zn hotelkamer.....hoe erg kan hij in de gaten gehouden zijn?(blijkbaar dan toch de kans gekregen een slachtoffer te maken?).
Ik sluit ook een undercover actie van de fbi of iets dergelijks niet uit...denk alleen niet dat die eigenhandig dat meisje om het leven brengen om joran te pakken.
Dus of die hebben een steekje laten vallen,en het te lang laten duren,of Joran had gewoon vrij spel en werd helemaal niet zo goed in de gaten gehouden :O
pi_86153944
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 04:22 schreef cindy11 het volgende:

[..]

Natuurlijk mag jij je mening geven,dat mag zelfs joran vanuit de gevangenis in peru :Y
Ok dan!

Vier kersen voor dat inzicht!

pi_86153962
Wat een figuur ook, hij zit daar heel trots te vertellen dat hij zulke mooie verhalen kan verzinnen, mysterieus te doen en dat dat allemaal zo slim is, terwijl hij in een Peruaans celletje zit en tientallen jaren gevangenisstraf boven 't hoofd heeft hangen. Dan zijn die verhalen toch niet zo effectief.
standaarddrinker
pi_86153983
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 04:23 schreef cindy11 het volgende:

[..]

Jij bent ook fan,van een gezonde discussie? *O*
puur voor de diepgang c_/
pi_86154054
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 02:42 schreef Stirner het volgende:

[..]

Het zou geen kwaad kunnen, wanneer jij de Nederlandse taal ook nog eens wat nader zou bestuderen.

Om nog maar te zwijgen over het armoedige gebruik van interpunctie en eigenlijk de hele inhoud van de kortzichtige post.
Het zou geen kwaad kunnen, wanneer jij de Duitse taal ook nog eens wat nader zou bestuderen.

Om nog maar te zwijgen over het armoedige gezwets van je over interpunctie en eigenlijk de hele inhoud van je kortzichtige post.
:X

Werkte die proxi trouwens goed?

Blijft een rare gast die Joran.
Volgens mij heeft hij last van driftbuien ofzo.
Leende die geld van haar wat hij niet kon terug betalen.
Wat hij haar had belooft terug betalen op de hotelkamer.
Rest kan je verder invullen.
pi_86154176
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 06:35 schreef MantaGSi het volgende:

[..]

Het zou geen kwaad kunnen, wanneer jij de Duitse taal ook nog eens wat nader zou bestuderen.

Om nog maar te zwijgen over het armoedige gezwets van je over interpunctie en eigenlijk de hele inhoud van je kortzichtige post.
Het geeft niet dat je maar matig in staat bent om posts te interpreteren, maar het wordt wel wat zielig wanneer je zelfs mensen met elkaar verwisselt.
pi_86154190
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 06:35 schreef MantaGSi het volgende:
Blijft een rare gast die Joran. (Goh!)
Volgens mij heeft hij last van driftbuien ofzo. (Dat is ook echt de kern van de problematiek!! :')
Leende die geld van haar wat hij niet kon terug betalen. (Nee)
Wat hij haar had belooft 8)7 terug betalen op de hotelkamer.
Rest kan je verder invullen. (Veel mensen deels wel, jij overduidelijk niet)
I rest my case.
pi_86154305
Wat ik zag in dat interview gisteren, is een jongen die slecht de gevolgen van zijn daden op lange termijn kan voorzien. Dat is ook wat hij zelf zegt, hij denkt alleen aan vandaag. Dat is door de psychiater bestempeld als narcistisch. Maar je merkt in alles in z'n leven (ook dat gokken) dat hij heel erg op zoek is naar manieren om op korte termijn geld te verdienen. Geld speelt een te grote rol in zijn leven. Ik denk dat je hem maar genoeg geld voor moet houden, dan doet 'ie alles, verklaart 'ie alles... Hij lijkt het vermogen te missen om te kijken naar de gevolgen op lange termijn. Hij voelt zich miskend, ontrecht aangedaan, en wil daarom pakken wat hij pakken kan, als een soort snelle fix. Het inzicht wat hij toonde in het interview, over de gevolgen van zijn daden, is hem vooral achteraf door anderen verteld.

Ik vind het tragisch. Hij heeft vast een verkeerde beslissing gemaakt met Natalee Holloway, gebaseerd op dat korte-termijndenken van 'm. Of in ieder geval kort daarna, toen hij verhalen is gaan verdraaien. Zijn hele toekomst is in duigen gevallen, zijn leven werd totaal uitzichtloos, wat het nu-denken alleen nog maar versterkt natuurlijk. We hebben al vaker gezien dat elke simpele ziel hem weer tot een "bekentenis" kan verleiden, of tot het regelen van hoeren (die nog naar school moeten :') ), of dus tot het spelen op een pokertoernooi in Peru.

Als die jongen echt zo berekenend was als sommige mensen denken, dan zou 'ie nu niet in Peru in de bak zitten. Dan had 'ie dingen wel beter aangepakt. Imo mist 'ie duidelijk dat inzicht in de gevolgen van zijn acties, en het had voor iedereen beter geweest als 'ie al veel eerder behandeld was. Maar zijn ouders waren kennelijk te druk met andere dingen..
pi_86154559
Hoor net dat John van den Heuvel uitgenodigd is door NBC om z'n interview in Amerika te laten zien. :')
"We are the sheeple of America" - Payze Duez
  dinsdag 7 september 2010 @ 08:50:28 #292
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_86154938
1.792.000 kijkers :')
pi_86155913
Die mooie cel die hij nu heeft, kan hij na z'n veroordeling wel vergeten. Het is mooie reclame voor Peru, nu het net lijkt alsof de gevangenen daar prima worden behandeld. Maar Joran heeft geluk dat hij een beroemde westerling is voorlopig, als je daar echt tussen de rest van het gajes zit is het allemaal niet meer zo fraai,
٩๏̯͡๏)۶
  † In Memoriam † dinsdag 7 september 2010 @ 09:52:15 #294
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_86155971
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 02:13 schreef cindy11 het volgende:

Joran zelf kwam over als een alochtoon met een inburgeringsachterstand kwa zinsvorming en taalgebruik.
Besef je wel dat zijn voertaal al jaren geen Nederlands is?
quote:
Maar feit blijft....2 meisjes vonden hun dood in zijn bijzijn,zijn eigen moeder is hem zat,en zijn broertjes willen niets met hem te maken hebben of spreken.
2 :?
Feit :?
Van die eerste weet je totaal niets
quote:
En dat is toch knap voor een op zn minst 2 voudige moordenaar,
Wederom 2?

quote:
Daarbij zelfs zo goed,dat hij zich dik laat betalen voor intervieuws zodat hij zijn leven in de buitenlandse bajes wat makkelijker kan maken.
Dat heet overleven.
Een ander mens zou in dezelfde situatie als hij een beetje slim is exact hetzelfde doen.
pi_86156769
quote:
Op maandag 6 september 2010 21:06 schreef Funkel het volgende:
In Thailand in z'n koffiezaak, jaja..

Die John ook; ja waarom vond je t erg om je vader te verliezen.. Damn, dom zijn is ook een vak
Kansloze schoolkrantvraag waarin hij eigenlijk bedoelde te vragen of joran baalde dat mey de dood van zijn pa ook zijn beschermengel weg was :')

Beschamend journalistiek niveau..
pi_86157113
Toch een interessante mindfuck als je gaat denken dat hij zich welicht onhandig in de knoop heeft gedraaid daar op aruba maar die holloway niet vermoord heeft..

Dan door een verbitterde amerikaanse familie op sluwe wijze de val in gelokt als wraak met uitleveringsmogelijkheid naar de US.

Maar eigenlijk weet ik niet wat ik moet denken. Aan de andere kant heeft Joran geen schone lei en vertrouw ik hem voor geen meter..
pi_86157613
Mensen jullie maken een ongeloofelijke fout.

Joran is niet betaald voor dit interview, hij zag slechts een kans om de waarheid proberen te spreken, mensen op een andere gedachte te brengen. Zoals dat die er ingeluisd is, wat zo is.

Je ziet aan z'n lichaamstaal en spraak dat die moet zwijgen over de moord, niet omdat het niet van belang was op dat moment en wel in de rechtzaal. Maar alleen omdat stel hij zou iets loslaten maken ze het hem nog moeilijker.

Ik heb medelijden met die gozer, ook al kwam hij over als iemand die denkt dat die alles is dit en dat. Op 17 jarige leeftijd denk je zoiets, net zoals ik dat deed. Die jongen is kapot gemaakt en heeft daar niet zelf voor gekozen.

Hierbij een post om dit allemaal samen te vatten.

quote:
Op maandag 6 september 2010 22:06 schreef Schunckelstar het volgende:
ik begin hem te geloven eigenlijk :@
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:10 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

Ik eigenlijk ook.
Dit interview is best wel positief geweest voor Joran.
Sowieso is hij 5 jaar lang achtervolgd en opgejaagd. Ik vraag me af wat dat doet met een mens.
Ik geloofde hem al sinds ik hoorde over Peru, sommige mensen zullen dan met standaard reacties komen als "Zie je wel hoe hij je kan manipuleren". Maar denk zelf na, volgens mij worden deze mensen juist eerder gemanipuleerd door de media en deze methode die werkt, al tientallen jaren.
"We are the sheeple of America" - Payze Duez
pi_86158017
Mensen die Joran geloven :')

Die gast is een pathologische leugenaar. Hij is niet al te slim en wel heel erg mediageil.
En natuurlijk krijgt hij geld voor dat interview.

Of hij Natalee heeft laten verdwijnen? Ik denk het wel, maar we weten het niet.
Of hij Stephany heeft gedood? Die kans lijkt mij erg erg groot. (Ik denk niet met voorbedachte rade, zo dom is hij nou ook weer niet).
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_86158459
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:16 schreef djenneke het volgende:
Mensen die Joran geloven :')

Die gast is een pathologische leugenaar. Hij is niet al te slim en wel heel erg mediageil.
En natuurlijk krijgt hij geld voor dat interview.

Of hij Natalee heeft laten verdwijnen? Ik denk het wel, maar we weten het niet.
Of hij Stephany heeft gedood? Die kans lijkt mij erg erg groot. (Ik denk niet met voorbedachte rade, zo dom is hij nou ook weer niet).
Mensen die de media geloven. :')

Ik ga er niet van uit dat een jongen zoals Joran 2 moorden kan plegen.
"We are the sheeple of America" - Payze Duez
pi_86159295
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:32 schreef Your_Business_Partner het volgende:

[..]

Mensen die de media geloven. :')

Ik ga er niet van uit dat een jongen zoals Joran 2 moorden kan plegen.
Mensen die Joran of de media geloven :')

Wie heeft het over moorden? Ik in ieder geval niet.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')