quote: Op zondag 5 september 2010 12:02 schreef Loveless85 het volgende:In Chrome gewoon nog de waarschuwing. En ze hebben dus gister nog malware geconstateerd daar
quote: Op zondag 5 september 2010 12:04 schreef GlowMouse het volgende:[..] De nieuwe ad-code wordt als malware gezien terwijl de nieuwe adserver gewoon schoon is. Er lijkt dus iets mis met de check van Google. Voor nu is de ad-code volledig weggehaald.
quote: Op zondag 5 september 2010 11:36 schreef Klonk het volgende:[..] wij ook nogmaals het is op dit moment uit onze handen en we kunnen niets anders doen dan wachten tot het rooie scherm des doods niet meer verschijnt.
quote:Op zondag 5 september 2010 12:05 schreef Loveless85 het volgende:[..] Vervelend zeg, dat je er zo lastig vanaf kan komen. Kan serieus best flinke schade toebrengen aan je site als het bv. op het forum of frontpage zou zijn
quote: Op zondag 5 september 2010 12:09 schreef Tijn het volgende:[..]Er zijn mensen die er op het forum ook last van hebben.
quote:Op zondag 5 september 2010 12:11 schreef Loveless85 het volgende:Zo heel af en toe eens bij een enkel topic toch?
quote:Virus gevonden bij het inladen van internet-content.Adres: http://weblog.fok.nl/uploaded/slaapmutsje.gifStatus: De toegang is geweigerd.
quote: Op zondag 5 september 2010 14:11 schreef SharQueDo het volgende:Nouja, dan zit er maar 1 ding op. Niet meer naar weblog.fok.nl gaan.
quote:Op zondag 5 september 2010 14:17 schreef Klonk het volgende:[..] Dat lijkt mij wat al te radicaal
quote:Status van de laatste badwarecontrole voor deze site: Deze site is opnieuw gecontroleerd. De site is goedgekeurd. De badwarewaarschuwingen in de webzoekfunctie worden verwijderd. Het kan even duren voordat deze wijziging is doorgevoerd.
quote: Op zondag 5 september 2010 19:46 schreef Klonk het volgende:bij mij is ie weg
quote:Op zondag 5 september 2010 20:06 schreef DarkElf het volgende:kreeg net de malware melding bij het openen van mijn pmbox
quote:Op zondag 5 september 2010 19:57 schreef Klonk het volgende:te vroeg vrolijk geweest, ik zal voor je duimen dat het ook bij jou snel weg is