abonnement Unibet Coolblue
pi_85997042


Oorspronkelijke topic De Madiwodovrijdagshow met Paul de Leeuw, Filemon en Erben.

In de nieuwe late night van BNN en de VARA wordt dagelijks het lekkerste, meest genânte, grappigste en belangrijkste nieuws behandeld. Met grote en kleine gasten, veel muziek en actie in de studio, aangevuld door de eigenzinnige stem van de Nederland 3-kijker.

Paul wordt bijgestaan door twee hele sterke schaduwspitsen: Filemon Wesselink en Erben Wennemars. Zij communiceren online tijdens de show met kijkers over hét nieuws van de dag. Op de site kan de kijker het nieuws zelf 'ranken' en iedere itzending sluit af met de Top 5 van Het Nieuws van de Dag.

Filemon en Erben brengen natuurlijk ook hun eigen kennis en kwaliteiten mee. Zo zal Filemon in avontuurlijke filmpjes aandacht besteden aan hedendaagse fenomenen en laat Erben zijn blik over de sportwereld glijden.

Verwacht in de nieuwe Late Night van BNN en de VARA een minister die zijn verhaal komt doen over een hot issue van die dag, een stakende vuilnisman die laat zien hoe een zak met een perfecte boog de wagen in wordt geworpen en de vrouw van een failliete zanger die vertelt over de skivakantie die nu niet door kan gaan.

In de studio wordt het nieuws besproken, maar ook letterlijk ondervonden; een Japans automerk dat onder vuur ligt door een haperende rem? In de late-night wordt de proef op de som genomen en de auto getest.

De late night is een vrijplaats voor muzikale uitspattingen. Bekende en onbekende muzikale-acts krijgen de kans om hun nummers van a tot z live ten gehore te brengen en zijn voor één of meerdere avonden de huisband van de show.

------

Hier weer verder?

[ Bericht 2% gewijzigd door Ronald op 02-09-2010 20:37:01 ]
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 2 september 2010 @ 20:32:59 #2
3185 Adelante
To let it go now
pi_85997445
Wie is de gast van vanavond?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 september 2010 @ 20:34:16 #3
862 Arcee
Look closer
pi_85997494
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Hier weer verder?
De Madiwodovrijdagshow met Paul de Leeuw, Filemon en Erben.

Linkje naar deel 1 in de OP? :s)
  donderdag 2 september 2010 @ 20:41:18 #4
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_85997787
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:16 schreef Peter6000 het volgende:

[..]


Je hebt het vooral over de persoon Paul de Leeuw, die je niet mag.
Dan ben je natuurlijk geneigd alles wat hij maakt ook niet goed te vinden, en alles wat hij doet ook niet.

Heb je al eens een show, of een gedeelte ervan bekeken?
En wat vond je ervan?
Ik heb wel gedwongen moeten kijken tijdens de pauze van een ander TV-programma en ik kan me nog steeds niet thuis voelen bij Paul.

quote:
Ik vind het zelf best wel aardig in elkaar zitten.
Al verwacht ik niet er vaak naar te gaan kijken, omdat ik toch meer een liefhebber ben van iets meer inhoud of originaliteit. Maar dat zegt wat over mijn voorkeur, en niet over een vakmansschap van Paul de Leeuw en zijn team.
Het vakmanschap van Paul de Leeuw overschat je nogal. Hij bedenkt niet echt doorbrekende concepten, maar kijkt vaak van andere programma's af om nieuwe in elkaar te boksen. Dat is creatieve armoede.
pi_85998437
Paul moet Filemon wel IETS meer ruimte bieden. Nu breekt 'ie elke zin af of trekt 'ie gekke gezichten. Dat is some net TE..

Verder voelt het idd gewoon als nieuwe dagelijkse laat de leeuw :P Heerlijk _O_
pi_85999399
Volg topic
You dream it, I live it.
pi_85999447
Zonder Paul, maar bijvoorbeeld Ruben Nicolai oid zou het leuker zijn. paul kan niet samen presenteren..
Whatever...
pi_85999517
quote:
Op donderdag 2 september 2010 21:19 schreef Spanky78 het volgende:
Zonder Paul, maar bijvoorbeeld Ruben Nicolai oid zou het leuker zijn. paul kan niet samen presenteren..
NEEE 8)7

Nog liever paul dan ruben :X
You dream it, I live it.
pi_86000790
Nou, dan gewoon zonder Paul. Ik vind hem echt slecht presenteren in deze show. Het klopt gewoon niet.. Krijg er echt een tenekrommend gevoel bij.
Whatever...
pi_86001863
Begonnen :)

Nu eens live op de pc volgen :P

http://tvlab.nederland3.nl/index.php
You dream it, I live it.
pi_86001874
Weer dat mormel uit de Achterhoek.
  donderdag 2 september 2010 @ 22:09:09 #12
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86002217
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:04 schreef Mylene het volgende:
Weer dat mormel uit de Achterhoek.
Ik zie niemand uit de achterhoek :?
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_86002250
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Het vakmanschap van Paul de Leeuw overschat je nogal. Hij bedenkt niet echt doorbrekende concepten, maar kijkt vaak van andere programma's af om nieuwe in elkaar te boksen. Dat is creatieve armoede.
Eens, zijn programma's zijn oude programma's in een nieuw jasje (Top of Flop bijv.), remakes van buitenlandse programma's (Tafel van Vijf bijv.) of variaties op bestaande programma's (dat Van der Vorst-interview programma is gewoon de commerciële variant van de TV Show van Niehe).

Ook dit programma. MWDL-dingetje hier, Pauls Punt-gesprekje zus, ranking-the-star-onderdeeltje daar... Het is een beetje van alles niks. Het kijkt aardig weg, daar niet van, maar dat is het dan ook wel.

De Tiende van Tijl is ook een productie van hem en dat was eigenlijk het eerste originele programma wat ik van hem heb gezien eigenlijk. En dat was wel aardig.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_86002367
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:04 schreef Mylene het volgende:
Weer dat mormel uit de Achterhoek.
Een mormel is het wel, maar ze praat wel iets te bekakt voor de achterhoek volgens mij :P
You dream it, I live it.
pi_86002431
Heb het opgezocht, ze is in ede geboren :)
You dream it, I live it.
pi_86002939
Ah ze hebben Postalgold ook ontdekt
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 2 september 2010 @ 22:19:58 #17
3185 Adelante
To let it go now
pi_86003026
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:12 schreef Meddo het volgende:
Heb het opgezocht, ze is in ede geboren :)
En woont in de mooiste stad van Gelderland :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_86003036
Een echte jood :P
pi_86003130
Ah Jacob the Jeweler is er ook.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_86003299
Die opmerking van Wennemars net, geen tijd om tv te kijken omdat ie goud moet smelten _O- Godver, wat vindt het CIDI hiervan :') ?
pi_86003430
Rifgebergte bastards :D
know'm sayin?
×
word? word.
pi_86003484
_O- _O-
know'm sayin?
×
word? word.
pi_86003550
Gillende marokkanen ;(
You dream it, I live it.
pi_86003679
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:26 schreef Meddo het volgende:
Gillende marokkanen ;(
Die maniertjes :') :D mijn mOEder, menEErtje :D
know'm sayin?
×
word? word.
pi_86004007
Erben geilt op Inge
Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')