abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † donderdag 2 september 2010 @ 14:46:33 #1
159966 lifeblind
pi_85985820


An ancient evil lies dormant within Deepholm, the domain of earth in the Elemental Plane.

Hidden away in a secluded sanctuary, the corrupted Dragon Aspect Deathwing has waited, recovering from the wounds of his last battle against Azeroth and biding his time until he can reforge the world in molten fire.

Soon, Deathwing the Destroyer will return to Azeroth, and his eruption from Deepholm will sunder the world, leaving a festering wound across the continents. As the Horde and Alliance race to the epicenter of the cataclysm, the kingdoms of Azeroth will witness seismic shifts in power, the kindling of a war of the elements, and the emergence of unlikely heroes who will rise up to protect their scarred and broken world from utter devastation.



''Fok! Raiding Guild''
Realm: Chromaggus
Faction: Horde
Guild: Wipe Power
Members:
- MarkyB - Fokjemodder - Troll Priest
- Lifeblind - Sammath - Undead Warlock
- Olment - Lyanda - Bloodelf Rogue
- SharQueDo - Sharqy - Bloodelf Paladin
- Amnistia - Amnistia - Undead Warrior
- Drizzt_DoUrden - Vakarian - Orc Warrior
- Sapstengel - céylin - Tauren Druid; ceylin - Tauren Druid
- Windigo - Safirre - Bloodelf Paladin
- Civilian - Civilian -
- Reneuh - Sproeikanon - Undead Rogue
- Xynix - Roflcorpse - Undead Mage
- Sejt - Drazic - Undead Mage
- Ferdii - Ferdii - Bloodelf Priest
- Shoombak - Cernunas - Undead Warrior
- Evertjan - Necrod - Troll Shaman
- Junglebeast - Kippenvel - Undead Mage
- Joyvke - Shenarea - Undead Rogue


Realm: Alonsus
quote:
classpc
Naochan-(A)- Rogue
Realm: Aggramar
quote:
stbabylon
Babylon-(H)- Hunter (80)
Dakylon-(H)- Death Knight
Nolybab-(H)- Paladin
Doeland-(H)- Bank
quote:
Ps2K
Kabar-(A)- Shaman (80)
Gilfin-(A)- Hunter
quote:
Avotar
Morningelf-(A)- Druid (80)Warlockrick-(A)- Warlock (80)
Grubleddim-(A)- Hunter
Realm: Auchindoun
quote:
Brutus.nl
Brutaluc-(A)- Holy Paladin (80)
Brutala-(A)- Feral Druid
Bruticus-(A)- Marksman Hunter
Brutalii-(A)- Frost Mage
Realm: Anachronos
quote:
Sanakthe
Sanakthe-(H)- Warlock (80)
Realm: Aszune
quote:
Blistering
Nevada-(A)- Deathknight
Servenia-(A)- Shaman
Realm: Azjol-Nerub
quote:
Murloc
Phalanx -(A)- Warlock (80)
Giverne-(A)- Rogue
Hyva-(A)- Hunter
Tailz-(A)- Shaman
Realm: Bladefist
quote:
Rauw.
Vladje - ?? - ??
Malati - ?? - ??
Realm: Blade's Edge
quote:
Maraca
Dolera - ?? - ??
quote:
Hypertje
Uxormortuus - ?? - ??
Realm: Boulderfist
quote:
Metonae
Metonae-(H)- Paladin (80)
Tenaya-(H)- Priest (80)
Menique-(H)- Rogue (80)
quote:
AlwaysHappy
Alwayshappy - ?? - ??
Realm: Burning Legion
quote:
The_Chosen_1
Yúna-(H)- Warlock (80)
Realm: Chromaggus
quote:
Katth
Katth-(A)- Mage (80)
Neuqfaut-(A)- Priest (80)
Esmereé-(A)- Death Knight (80)
Missery-(A)- Rogue (80)
Realm: Darkmoon Faire
quote:
Olment
Olment-(A)- Shaman (80)
Realm: Darkspear
quote:
Faithfulness
Tise - (H) - Rogue (80)
Realm: Darksorrow
quote:
Dikke_donder
Iktankniet - (H) - Paladin (80) Mashocka (H) - Shaman (80)
Realm: Draenor
quote:
Nachtraaf
Nachtschaduw-(H)- Warlock (80)
Nachtraaf-(H)- Rogue (80)
Nachtgier-(H)- Warrior (80)
Nachtarend-(H)- Death Knight (80)
Nachtwinter-(H)- Mage (80)
Nachtvalk-(H)- Hunter (80)
Nachthavik-(H)- Priest (76)
Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
Realm: Executus
quote:
Hanstin
Éládor -(A)- Fury Warrior (80)
Realm: Emerald Dream
quote:
Evertjan
Necrid -(A)- Mage (80)
Enlae -(A)- Resto Shaman (80)
Pijnacker -A- Prot Warrior
quote:
Atreidez
Djudaz -(A)- Priest (80)
Atreidez -(A)- Warrior
quote:
Guus Muisarm
Guus -(H)- Warrior (80)
Hetty -(H)- Priest (80)
Sjefke -(H)- Hunter (80)
Realm: Emeriss
quote:
Merkowitz
Lynalea-(A)- Warlock (80)
Naiya-(A)- Warrior (80)
Healyn-(A)- Priest
Shato-(A)- Rogue
Realm: Frostmane
quote:
Fir3fly
Aliya-(A)- Priest
Avey-(A)- Paladin
Scorchess-(A)- Hunter
Executia-(A)- Death Knight
quote:
Knoflook
Runetusk -(H)- Shaman
Realm: Grim Batol
quote:
DjNivek
Divyan-(A)- Warrior (80)
Yanagi-(A)- Priest (80)
Realm: Hellfire
quote:
Civilian
Civilian-(A)- Shaman (80)
Kevorkian-(A)- Paladin
Phrenesis-(A)- Hunter
Reneuh-(A)- Rogue
quote:
Internal
Jadeey -(A)- Death Knight(80)
Iowen -(A)- Priest (80)
Realm: Haomarush
quote:
Joyvke
Ayarea-(H)- Priest (80)
Hanaela-(H)- Druid (80)[/q]

Realm: Karazhan
quote:
Thrilled
Carpo-(H)- Mage
Nyxus-(H)- Warrior
Reyin-(H)- Priest
Realm: Kazzak
quote:
CraniuM
Mopreme-(H)- Shaman (80)
Cidden-(H)- Death Knight (80)
Plies-(H)- Warrior
Realm: Khadgar
quote:
Drizzt_DoUrden
Naschtokh-(H)- Warrior
Orzhov-(H)- Rogue
Razedhel-(H)- Priest
quote:
Hansch
Kaenargh-(H)- Paladin (80)
Kadavúrial-(H)- Death Knight
Tharsolas-(H)- Rogue
Morbithos-(H)- Priest
quote:
Black-Hole
Jileen-(A)- Druid (80)
Anwell-(A)- Paladin
Realm: Laughing Skull
quote:
SpookY22
Pipermaru-(H)- Rogue (80)
Korsakof-(H)- Death Knight (80)
Coxinator-(H)- Hunter
Slaggathore-(H)- Druid
Vanillabear-(H)- Paladin
Realm: Outland
quote:
Dekkered
Levines-(H)- Mage (80)
Lavanas-(H)- Death Knight (80)
Holylava-(H)- Priest
Realm: Nordrassil
quote:
Webbyplus
Mioo-(A)- Hunter (80)
Miopally-(A)- Paladin (80)
Maraudeus-(A)- Warrior (70)
Braindeath-(A)- Rogue (70)
Snol-(A)- Mage (64)
Nijntje-(A)- Warlock(40)
quote:
BWRaep
Ockeros-(A)- Warrior (80)
Realm: Ragnaros
quote:
Thormodo
Glonius-(A)- Priest (80)
Thormodo-(A)- Death Knight (80)
Rhulath-(A)- Shaman
Realm: Ravenholdt
quote:
Lifeblind
Lifeblind-(A)- Paladin (80)
Patato-(A)- Mage (80)
Stigmatus-(A)- Priest
Realm: Runetotem
quote:
Amnistia
Kimmey-(H)- Warrior (80)
Realm: Shattered Halls
quote:
NiGhTsPiRiT666
Nightspirit-(H)- Warlock
Itarildë-(H)- Mage
Realm: Skullcrusher
quote:
R-Mon
Athelia-(A)- Priest
quote:
WyriHaximus
Wyrihaximus-(H)- Rogue
quote:
MarkyB.
Xtype-(A)- Death Knight (80)
Realm: Spinebreaker
quote:
HSG-BOMBER
Hiir-(H)- Shaman
Realm: Stormscale
quote:
Dibble
Phantium-(A)- Hunter
quote:
SharQueDo
Sharqy-(H)- Rogue(80)
Realm: Tarren Mill
quote:
MarkyB.
Megamíndy-(A)- Death Knight
Realm: Terenas
quote:
Deoxyribonucleic
Lumon-(H)- Warlock (80)
quote:
Sjiznit
Sjiznit-(A)- Warrior (80)
Kharadras-(A)- Paladin (80)
Salvara-(A)- Shaman (80)
Realm: The Sha'tar
quote:
Windigo
Shelai-(A)- Hunter (66)
Realm: Turalyon
quote:
Sapstengel
Ceylin-(H)- Mage (80)
Serap- (H) - Druid (80)
Telka- (H) - Rogue (80)
Fadiyah- (H) - Warlock (80)
Katarzyna- (H) - Paladin (80)
Charo- (H) - Death Knight
quote:
SharQueDo
Icebear-(A)- Druid (80)
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door lifeblind op 02-09-2010 15:03:53 ]
pi_85986030
Ik kreeg zojuist mijn allereerste votekick om de oren.
Was zo'n DK 'tank' (27k hp :') ) in PoS normal. Wil ie eerst die mobs op dat heuveltje voor de tunnel ontwijken door eromheen te lopen. Pullt ie ze toch terwijl de pack daarachter er ook al achteraan kwam. Dus wipe.
Volgende try ging goed, daarna het tunneltje in. Hij kreeg bakken met schade al telkens maar ik kon het nog net aan bijhouden allemaal. Afijn we komen bij het midden platform aan, hij verliest aggro aan alle kanten en de party overleeft het maar net, voornamelijk dankzij mij, alleen kostte het wel al mn mana. Dus ik ga zitten voor een drankje rent die kneus direct verder. En ja omdat ie blijkbaar geen def cap had ging ie dus dood, want ik kon hem niet meer op tijd bereiken. Begint ie mij uit te schelden voor idiot healer en krijg ik nog een votekick ook. En iedereen klikt dan ook op 'yes' he terwijl het de tank was die fout zat. Kutblagen in dit spel :')
  † In Memoriam † donderdag 2 september 2010 @ 14:54:06 #3
159966 lifeblind
pi_85986091
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:52 schreef GlenSpey het volgende:
Ik kreeg zojuist mijn allereerste votekick om de oren.
Was zo'n DK 'tank' (27k hp :') ) in PoS normal. Wil ie eerst die mobs op dat heuveltje voor de tunnel ontwijken door eromheen te lopen. Pullt ie ze toch terwijl de pack daarachter er ook al achteraan kwam. Dus wipe.
Volgende try ging goed, daarna het tunneltje in. Hij kreeg bakken met schade al telkens maar ik kon het nog net aan bijhouden allemaal. Afijn we komen bij het midden platform aan, hij verliest aggro aan alle kanten en de party overleeft het maar net, voornamelijk dankzij mij, alleen kostte het wel al mn mana. Dus ik ga zitten voor een drankje rent die kneus direct verder. En ja omdat ie blijkbaar geen def cap had ging ie dus dood, want ik kon hem niet meer op tijd bereiken. Begint ie mij uit te schelden voor idiot healer en krijg ik nog een votekick ook. En iedereen klikt dan ook op 'yes' he terwijl het de tank was die fout zat. Kutblagen in dit spel :')
Whehe :') Ook echt aan het einde iemand er uit trappen :')
pi_85986118
Net 10/12 gedaan weer in ICC10. Stakethrower gewonnen van BQL. Van het weekend willen ze kijken of ze verder kunnen. Ben benieuwd.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 2 september 2010 @ 14:55:54 #5
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_85986149
whehe.. wel lullig maarja
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_85986325
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:54 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Whehe :') Ook echt aan het einde iemand er uit trappen :')
Yep, en het was al zo'n lastige party. Zat eerst een andere tank in (pally) die ook weer op het healer shield wou rollen :( dus ik zeg dat ie dan in het vervolg beter als holy kan gaan (ik zei t nog wel op een vriendelijke manier), vertrekt ie uit de party. Dus eerst een kwartier staan wachten op een nieuwe tank, ik als party leader ook nog lullen als brugman om te zorgen dat de DPS'ers niet vertrekken uit verveling. Komt die klote DK erin die dus 2 keer een wipe veroorzaakt en mij enkele meters voor de boss ook nog kicked.

Echt, maak dit spel toch in godsnaam 18+ :')
  † In Memoriam † donderdag 2 september 2010 @ 15:05:48 #7
159966 lifeblind
pi_85986470
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:01 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Yep, en het was al zo'n lastige party. Zat eerst een andere tank in (pally) die ook weer op het healer shield wou rollen :( dus ik zeg dat ie dan in het vervolg beter als holy kan gaan (ik zei t nog wel op een vriendelijke manier), vertrekt ie uit de party. Dus eerst een kwartier staan wachten op een nieuwe tank, ik als party leader ook nog lullen als brugman om te zorgen dat de DPS'ers niet vertrekken uit verveling. Komt die klote DK erin die dus 2 keer een wipe veroorzaakt en mij enkele meters voor de boss ook nog kicked.

Echt, maak dit spel toch in godsnaam 18+ :')
18+ maken zal echt niet helpen, vaak zijn de mensen boven de 20 de grootste mongolen :') En dps zullen heus niet zo snel vertrekken uit een party als er al een healer in zit hoor :P
  † In Memoriam † donderdag 2 september 2010 @ 15:07:06 #8
159966 lifeblind
pi_85986511
Oja, heb nog een beetje zitten knutselen aan de OP :P Zaten wat rare formatting dingetjes in enzo (tags niet afgesloten enzo)
pi_85986529
Healers krijgen altijd de schuld, ik kan mij nog duneons en raids herinneren waar je als dps een beetje rekening moest houden met een threat meter. Nu is het allemaal full out, en laat de healer en in mindere mate de tank het maar oplossen.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_85986583
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:01 schreef GlenSpey het volgende:

Echt, maak dit spel toch in godsnaam 18+ :')
Hey! Mijn zoon de kut-tank zou je nooit laten kicken. Denk dat je je meer druk moet maken over arrogante jongens van 22/23 :P
pi_85986587
300 voor prim saronite dat is lekker goedkoop, hier nog 650-700.
En aangezien in Cata de eerste groenen al beter zijn dan ICC gear (toch?) spendeer ik liever niet 4K voor 8 stuks.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  † In Memoriam † donderdag 2 september 2010 @ 15:12:28 #12
159966 lifeblind
pi_85986694
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:09 schreef Omega het volgende:
300 voor prim saronite dat is lekker goedkoop, hier nog 650-700.
En aangezien in Cata de eerste groenen al beter zijn dan ICC gear (toch?) spendeer ik liever niet 4K voor 8 stuks.
Ik snap dat echt niet, Cataclysm is er toch nog niet nu? Dan heb je wel degelijk die items NU nodig als je NU fatsoenlijke gear wilt hebben. Dat gold komt in cataclysm wel weer. Tegen die tijd gaan er weer een hoop nieuwe mensen spelen, en die hebben ook allemaal de AH nodig, kan ik er dan een hoop meuk op zetten :P
pi_85986763
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:09 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Hey! Mijn zoon de kut-tank zou je nooit laten kicken. Denk dat je je meer druk moet maken over arrogante jongens van 22/23 :P
Jouw zoon is een kut-tank? Misschien moet je m bijles geven :P
pi_85986817
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:14 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Jouw zoon is een kut-tank? Misschien moet je m bijles geven :P
Hij is 11. Sinds kort gaat 'ie gewoon lekker als DPS dungeons in. Ik heb geen verstand van tanks, heb ook geen zin mezelf erin te verdiepen, dus kan 'm niets leren erover. ;)
pi_85987080
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:12 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Ik snap dat echt niet, Cataclysm is er toch nog niet nu? Dan heb je wel degelijk die items NU nodig als je NU fatsoenlijke gear wilt hebben. Dat gold komt in cataclysm wel weer. Tegen die tijd gaan er weer een hoop nieuwe mensen spelen, en die hebben ook allemaal de AH nodig, kan ik er dan een hoop meuk op zetten :P
Fatsoenlijke gear? Die heb ik inmiddels wel. Vooral T9, nog een paar items te gaan. Vandaag gaat eentje zeker lukken (inmiddels alweer 46 eot). Dus ben ik wel geared voor ICC eerste 6 bosses.
Ik heb zelfs gevraagd aan mijn guildies en die vonden juist dat ik moest wachten.

Misschien wel goed om bij te vermelden dat ik net na TBC begon en toen met een zuid afrikaan (in game ontmoet) deze guild heb opgezet. Dus ik heb wat privileges :) De guild leiders hebben allemaal gear 5.5-5.9K gearscore.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_85987131
Oh, hier waren we gebleven :P Ben volgens mij alweer een kleine 3 weken niet online geweest in WoW, en mis het ook niet. Zal over een maandje wel weer terugkomen ofzo :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  † In Memoriam † donderdag 2 september 2010 @ 15:26:45 #17
159966 lifeblind
pi_85987135
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:25 schreef Omega het volgende:

[..]

Fatsoenlijke gear? Die heb ik inmiddels wel. Vooral T9, nog een paar items te gaan. Vandaag gaat eentje zeker lukken (inmiddels alweer 46 eot). Dus ben ik wel geared voor ICC eerste 6 bosses.
Ik heb zelfs gevraagd aan mijn guildies en die vonden juist dat ik moest wachten.

Misschien wel goed om bij te vermelden dat ik net na TBC begon en toen met een zuid afrikaan (in game ontmoet) deze guild heb opgezet. Dus ik heb wat privileges :) De guild leiders hebben allemaal gear 5.5-5.9K gearscore.
Ja dat maakt toch allemaal geen donder uit? Iedere upgrade die je kan pakken is mooi meegenomen lijkt me :P
pi_85987276
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:26 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Ja dat maakt toch allemaal geen donder uit? Iedere upgrade die je kan pakken is mooi meegenomen lijkt me :P
Klopt, en daarom doe ik ook heel veel heroics voor eot en krijg zo de hele T9 set, nog een beetje pvp voor tijdelijke upgrades.
Maar als we straks 5K moeten betalen voor vliegen bv, dan kost me dat zeer veel.
Ik heb namelijk ook nog eens 8 characters, waarvan 3x 80 en 3 boven 70.

Dus voor mij op dit moment geen prim sar kopen, maar misschien over een paar weken wel :)
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  † In Memoriam † donderdag 2 september 2010 @ 15:34:47 #19
159966 lifeblind
pi_85987427
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:30 schreef Omega het volgende:

[..]

Klopt, en daarom doe ik ook heel veel heroics voor eot en krijg zo de hele T9 set, nog een beetje pvp voor tijdelijke upgrades.
Maar als we straks 5K moeten betalen voor vliegen bv, dan kost me dat zeer veel.
Ik heb namelijk ook nog eens 8 characters, waarvan 3x 80 en 3 boven 70.

Dus voor mij op dit moment geen prim sar kopen, maar misschien over een paar weken wel :)
Hm, als je echt upgrades wilt, zou ik zeggen, doe zoveel mogelijk icc10/25 en VoA, krijg je een flinke bak gear uit hoor :P
pi_85987659
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:34 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Hm, als je echt upgrades wilt, zou ik zeggen, doe zoveel mogelijk icc10/25 en VoA, krijg je een flinke bak gear uit hoor :P
Is VOA een upgrade? Ohh ok
Ja vanavond dus een ICC run.
Voor een PUG vragen ze op onze realm 5.5 gs Zelfs voor TOC wordt 5K of meer gevraagd. Nu heb ik zelf niet zo heel veel met gs aangezien een hogere gearscore niet altijd betere stats geeft volgens mij.
Dus eerst maar wat achievements halen in ICC, dan kan ik ook wel 25 men puggen :-)
Ik ben healer dus wordt vaker gevraagd dan dps :)
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  † In Memoriam † donderdag 2 september 2010 @ 15:42:49 #21
159966 lifeblind
pi_85987714
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:41 schreef Omega het volgende:

[..]

Is VOA een upgrade? Ohh ok
Ja vanavond dus een ICC run.
Voor een PUG vragen ze op onze realm 5.5 gs Zelfs voor TOC wordt 5K of meer gevraagd. Nu heb ik zelf niet zo heel veel met gs aangezien een hogere gearscore niet altijd betere stats geeft volgens mij.
Dus eerst maar wat achievements halen in ICC, dan kan ik ook wel 25 men puggen :-)
Ik ben healer dus wordt vaker gevraagd dan dps :)
T10 items droppen van de frost boss + 2 emblems of frost, T9 items droppen van de fireboss + 2 emblems of triumph. De 10 man doet de 'normale' tier versie, en de 25 man doet de upgraded versie. Zijn wel maar een paar beperkte items die droppen hoor (bij de frost boss alleen maar de legs en de hands ofzo dacht ik).
pi_85987903
TVP.

* Blistering haat zichzelf door iedere keer te blijven lurken
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_85987970
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:42 schreef lifeblind het volgende:

[..]

T10 items droppen van de frost boss + 2 emblems of frost, T9 items droppen van de fireboss + 2 emblems of triumph. De 10 man doet de 'normale' tier versie, en de 25 man doet de upgraded versie. Zijn wel maar een paar beperkte items die droppen hoor (bij de frost boss alleen maar de legs en de hands ofzo dacht ik).
Ok dank je voor de tip, dat soort dingen pak ik dus niet mee als je na een jaar terug komt :)
Is Crusader leuk? Iedereen slaat die tegenwoordig over.

Deze week is Naxx de weekly, waarschijnlijk wordt dat op 1 dag 4x runnen (met mains en alts etc etc), in onze guild.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  † In Memoriam † donderdag 2 september 2010 @ 15:53:05 #24
159966 lifeblind
pi_85988057
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:50 schreef Omega het volgende:

[..]

Ok dank je voor de tip, dat soort dingen pak ik dus niet mee als je na een jaar terug komt :)
Is Crusader leuk? Iedereen slaat die tegenwoordig over.

Deze week is Naxx de weekly, waarschijnlijk wordt dat op 1 dag 4x runnen (met mains en alts etc etc), in onze guild.
Ik heb 'm op mijn main maar 1 of 2 keer gedaan :') Op mijn mage alt ben ik volledig ICC10 ready geworden door alleen maar heroic dungeons te doen en emblems of triumph the farmen. Toen een keer nog undergeared met mn guild een ICC10 run gedaan waar al wat upgrades uitkwamen, en hoppa :P
  donderdag 2 september 2010 @ 15:56:36 #25
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_85988174
mwoch.

Trial of the Crusader is leuk als je met je guild een paar runs kunt doen, want er zijn gewoon echt goede trinkets te krijgen bijv.

Death's Choice, Solace of the Fallen, goede tank boots+shield. Meer van zulks.

Heeft nog steeds 1 van de leukere gevechten, namelijk fact champs en twin valkyrs O+

denkt terug aan een TOC25 guild run. Twin valks, OT gaat dood. Ik dacht: fuck it gewoon proberen en hoppa getaunt, en nog gewoon gehaald ook *O*
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_85988605
Waarom krijg ik nou trouwens weer een 30 min random dungeon cooldown nadat de tank eerst de party uitging. Wat een bullshit weer allemaal :{
  donderdag 2 september 2010 @ 16:12:12 #27
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_85988680
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:48 schreef Blistering het volgende:
TVP.

* Blistering haat zichzelf door iedere keer te blijven lurken
:D.

Ik heb een gamecard van iemand gekregen en ach ik kan nog wel een keer gaan inloggen om een beetje te ouwehoeren maar ik ga hem maar gewoon verkopen denk ik :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  † In Memoriam † donderdag 2 september 2010 @ 16:15:07 #28
159966 lifeblind
pi_85988778
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:09 schreef GlenSpey het volgende:
Waarom krijg ik nou trouwens weer een 30 min random dungeon cooldown nadat de tank eerst de party uitging. Wat een bullshit weer allemaal :{
Vrij logisch hoor, je zit nog in de party, als je dan leaved, ben je een deserter, ongeacht of er al iemand voor je leaved.
pi_85988923
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:15 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Vrij logisch hoor, je zit nog in de party, als je dan leaved, ben je een deserter, ongeacht of er al iemand voor je leaved.
Omdat iemand anders weggaat wordt de rest dus gestraft. Want het is ofwel een halfuur wachten op een nieuwe tank, of een halfuur wachten voordat je uberhaupt een andere groep kan krijgen.
Wat een kutsysteem :')
pi_85989108
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:19 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Omdat iemand anders weggaat wordt de rest dus gestraft. Want het is ofwel een halfuur wachten op een nieuwe tank, of een halfuur wachten voordat je uberhaupt een andere groep kan krijgen.
Wat een kutsysteem :')
Een groep die al bezig is heeft voorrang op een andere groep. Dus als ik jou was zou ik lekker in die groep blijven ;)
  † In Memoriam † donderdag 2 september 2010 @ 16:26:27 #31
159966 lifeblind
pi_85989140
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:19 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Omdat iemand anders weggaat wordt de rest dus gestraft. Want het is ofwel een halfuur wachten op een nieuwe tank, of een halfuur wachten voordat je uberhaupt een andere groep kan krijgen.
Wat een kutsysteem :')
Als je het een kutsysteem vind dan doe je gewoon een groep zoeken op de oude manier en ga je op eigen initiatief naar die dungeon hobbelen :') Wat een gezeik om niks zeg :')
  donderdag 2 september 2010 @ 17:09:34 #32
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_85990624
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:09 schreef GlenSpey het volgende:
Waarom krijg ik nou trouwens weer een 30 min random dungeon cooldown nadat de tank eerst de party uitging. Wat een bullshit weer allemaal :{
Gewoon in group blijven en LFD een replacement laten zoeken *O*
phluphy for president!
  donderdag 2 september 2010 @ 17:23:56 #33
188728 Lyzio
why do we fall
pi_85991078
Nog iemand problemen met inloggen op Twilights Hammer?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  donderdag 2 september 2010 @ 17:28:40 #34
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_85991206
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:26 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Als je het een kutsysteem vind dan doe je gewoon een groep zoeken op de oude manier en ga je op eigen initiatief naar die dungeon hobbelen :') Wat een gezeik om niks zeg :')
Nadeel is dat bijna niemand dat nog doet behalve voor (retro) raids.
phluphy for president!
pi_85991520
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:26 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Als je het een kutsysteem vind dan doe je gewoon een groep zoeken op de oude manier en ga je op eigen initiatief naar die dungeon hobbelen :') Wat een gezeik om niks zeg :')
Hoeft niet eens, als je een groep samenstelt kun je evengoed via LFD naar je dungeon porten. DIt is ook handig want stel de tank leaved, en je pakt een tank uit de guild, dat die dan ook gewoon naar de dungeon kan porten ipv er ook helemaal heen moeten hobbelen.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_85991683
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:23 schreef Lyzio het volgende:
Nog iemand problemen met inloggen op Twilights Hammer?
Volgens mij liggen de inlog servers eruit.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_85991826
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:45 schreef Omega het volgende:

[..]

Volgens mij liggen de inlog servers eruit.
Denk het wel want ik heb ook problemen met inloggen.
pi_85992258
Ja hoor, kan ik eindelijk op internet na 3 weken niet wow-en vanwege mn verhuizing, liggen de loginservers er uit :')
  donderdag 2 september 2010 @ 18:09:34 #39
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_85992333
En als je een hekel hebt aan wachten teleport je er toch gewoon uit, dan ga je verder met questen weet ik veel wat en ga je weer verder als je weer een tank hebt.
pi_85993860
Duurt lang met die verdomde inlogserver :Z
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_85993891
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:56 schreef MassimO het volgende:
Duurt lang met die verdomde inlogserver :Z
Ja en ze geven ook geen schatting van hoe lang het gaat duren :{

En dat op mn eerste avond wow in een maand :'(
pi_85993961
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:25 schreef Omega het volgende:

en toen met een zuid afrikaan (in game ontmoet) deze guild heb opgezet.
Marine parade pirates ?
pi_85994283
Ah login werkt weer zo te zien, ik ben erin.
pi_85995527
en hij ligt er weer uit
Every war is different, every war is the same.
pi_85995959
en nog steeds eruit merk ik
Edit: en nu ineens niet meer :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_85996536
Hmm zal mn afk dan maar weer eens wegtikken :P
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_85996929
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:12 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Ik snap dat echt niet, Cataclysm is er toch nog niet nu? Dan heb je wel degelijk die items NU nodig als je NU fatsoenlijke gear wilt hebben. Dat gold komt in cataclysm wel weer. Tegen die tijd gaan er weer een hoop nieuwe mensen spelen, en die hebben ook allemaal de AH nodig, kan ik er dan een hoop meuk op zetten :P
ik zie het eerder andersom, gear komt ztraks wel weer, gold kan ik meenemen en wordt niet heel veel minder waard :)
hardcoholic
pi_86000325
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:20 schreef Ferdii het volgende:

[..]

ik zie het eerder andersom, gear komt ztraks wel weer, gold kan ik meenemen en wordt niet heel veel minder waard :)
Voor mij is gear een "means to and end". Ik wil nu goede gear omdat ik daar nog wat mee wil i.e. de Lich King doodmaken. Ik snap ook nog niet dat er al zoveel mensen op Cataclysm aan het voorbereiden zijn, het duurt nog wel even lijkt mij.
En volgens mij zal gold wel flink aan waarde verliezen, door alle hogere quest rewards zal er een flinke inflatie gaan komen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 2 september 2010 @ 22:34:28 #49
188728 Lyzio
why do we fall
pi_86003995
Waar krijg je die nieuwe Felsteed op level 40 (Warlock)?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  Redactie Frontpage donderdag 2 september 2010 @ 22:40:44 #50
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86004313
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_86004910
quote:
Op donderdag 2 september 2010 21:36 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Voor mij is gear een "means to and end". Ik wil nu goede gear omdat ik daar nog wat mee wil i.e. de Lich King doodmaken. Ik snap ook nog niet dat er al zoveel mensen op Cataclysm aan het voorbereiden zijn, het duurt nog wel even lijkt mij.
En volgens mij zal gold wel flink aan waarde verliezen, door alle hogere quest rewards zal er een flinke inflatie gaan komen.
inflatie komt er zeker ja doordat er quests komen met meer gold rewards en items die meer gold opbrengen.

Aan de andere kant krijg je ook weer niet zomaar 50k gold door even wat quests te doen. Iets wat ik direct kan gebruiken voor pimp troep/upgrades als gems enzo :P
hardcoholic
pi_86005372
quote:
Op donderdag 2 september 2010 21:36 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Voor mij is gear een "means to and end". Ik wil nu goede gear omdat ik daar nog wat mee wil i.e. de Lich King doodmaken. Ik snap ook nog niet dat er al zoveel mensen op Cataclysm aan het voorbereiden zijn, het duurt nog wel even lijkt mij.
En volgens mij zal gold wel flink aan waarde verliezen, door alle hogere quest rewards zal er een flinke inflatie gaan komen.
Ik snap sowieso die hele hype rond Cata nog niet. Heb al sites gezien die al sinds een half jaar geleden aan het roepen zijn dat gearen bijna geen zin meer heeft. Want je red het toch nooit om de LK nog voor Cata neer te krijgen. Mijn holy pala heeft anders na een week al 2 stuks T9. Als ik echt gemotiveerd zou zijn zou ik over 2 weken prima aan ICC kunnen beginnen. Zoek ik er een leuke guild bij die me een kans geeft dan kan ik m ook heus nog neer krijgen voor Cata :)

En Cata komt pas eind november (als het meezit)? Wat zou je dan tot die tijd moeten gaan doen :')
pi_86007475
IK heb net ICC10 gedaan, het ging erg goed met de 2e groep (de eerste deed Halion en kregen die down). Had nog 2 mooie drops Cord of dark suffering en Leggins of unrelenting blood. En hield de healing goed bij. Paar wipes bij rotface. Maar ging wel goed.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_86009427
Meh, de BETA blijft maar crashen zodra ik uitlog. Van alles geprobeert. Toen kwam de nieuwe patch en nu kan ik niet eens starten :'). Uninstallen en weer opnieuw installeren + patchen, hopelijk doet die het nu weer wel :<.

Guild gaat atm niet soepeltjes, ik begin er een beetje van te balen. Begin het gevoel te krijgen dat ik ongeluk breng ofzo. LK 25HC neer en mensen komen niet opdagen. We hebben hem nu al 2 resets niet gekilled en dit was de eerste keer sinds onze eerste kill 3 weken terug dat we weer in phase 3 kwamen :<. Frustrerend. Feral tank kapt er mee want hij is bored met WoW, sommige DPSers zijn "verdwenen" en ga zo maar door. En de enige andere goeie guild op de realm is een guild met van die kwalballen die erg uit de hoogte zijn...

Hoop dat het snel bijtrekt voor ik de zin in WoW verlies, geen raiding zorgt dat het snel ophoud voor me.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_86011459
Putricide Heroic op 25m eindelijk neer :D

En alle concurrenten hebben hun DKP uitgegeven aan hun marks, allemaal zo rond de 2,5k. Nog één persoon boven mij, daarna kan ik 2x een token kopen voor 1200 DKP ofzo zonder dat iemand meer kan bieden :D

Verder gisteren eens een pug gedaan op een alt, echt verschrikkelijk, zeker nu ik raiden met de guild echt gewend ben. De grootste mongolen in de groep, en natuurlijk wint de warrior met 5k DPS de tokens en andere plate items (i277 bracers dankzij mijn KS ook nog :r ). Vervolgens ninja'd de raidleader nog DBW, en niemand zegt er iets van :') Blijkbaar wordt het al normaal gevonden dat de raidleader gewoon pakt wat hij wilt hebben. Echt, iedereen hield zijn kop en ging gewoon door.. Wat een trieste bende. Ik denk dat ik helaas mijn alts dus maar ga skippen.. Jammer, want ze zijn wel erg leuk om te spelen. Maar niet op deze manier.

Verder pas heel veel gold uitgegeven aan 100+ mounts, (bijna) 75 pets, Tundra Mammoth, Ice Mammoth, Chopper, Haris Pilton bag, en andere mounts. Nu ben ik wat meer gefocust op het geld verdienen, en dat gaat hard! Ik ben een van de weinige die meta gems op de AH zet (misschien 2 anderen die het serieus doen, terwijl de normale gems door iedereen volgespamd wordt). Kost mij hooguit 20g om te maken, en ze verkopen vaak rond de 60g. In 3 dagen tijd heb ik er iets van 40 gems mee verkocht, naast de normale epic gems die ik koop, cut, en op de AH zet voor 30-50g winst.

Gisteren ook nog chopper mats met 1k korting kunnen kopen van iemand die in Ulduar de boss had geloot, en de chopper staat nu voor 16,8k (:')) te wachten op een nieuwe eigenaar. En de vorige keer kocht iemand het nog ook :D
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2010 @ 09:49:51 #56
159966 lifeblind
pi_86012959
Mja, ik heb ook gemerkt dat 't voor raidleaders normaal begint te worden om met een pug te ninja'en :') Tijdje geleden met een icc25 pug ook meegemaakt dat de RL de festergut en rotface acidic bloods ninja'de, die ik zelf ook wel wilde hebben ivm die quest. Ik trek dus volop mn mond open, maar iedereen begon tegen mij te zeiken dat die RL 't wel mocht, 'omdat hij de raid georganiseerd had en dat zo moeilijk was blablabla' :') Dit was na festergut al, dus bij Rotface toen we eenmaal begonnen zijn ik en 2 guildies gewoon buiten de deur gestapt en op ons gemak gaan zitten en "GIEF POPC0RNZ" gaan yellen enzo :') Uiteindelijk na 2 wipes van hun kant toch maar meegedaan met rotface (uiteraard kregen we 'm toen wel neer, aangezien een van die guildies van me tank was, en ik en die andere guildy met z'n tweeën op de nr 1 en 2 dps/damage done spot stonden :') Geen vrienden gemaakt die avond maar ach, dan moet de RL maar niet ninja'en :')

Met mn priest gaat 't nu ook steeds beter, gisteravond nog even doorgelevelled tot 14, ben nu halverwege daarvan ofzo dus snel dungeons doen ermee, eens kijken of ik ook op groepen kan healen ipv 1 persoon :')
pi_86013609
Gister de eerste 5 bosses van Ulduar gecleared op hardmode.
Het viel opzich best mee allemaal, alleen is die XT nog altijd behoorlijk irritant.
ZOndag gaan we verder en heb dan hopelijk de mount :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_86015792
op mijn server wordt vooraf altijd al geroepen welke items reserved zijn door de RL, dan weet je of je mee moet of niet :P
hardcoholic
  vrijdag 3 september 2010 @ 11:43:06 #59
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_86015946
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 11:38 schreef Ferdii het volgende:
op mijn server wordt vooraf altijd al geroepen welke items reserved zijn door de RL, dan weet je of je mee moet of niet :P
op Wildhammer soms ook.

Laatst echt een prachtige. Was een gast die riep om meleedps(NO ROGUES) laatste 2 spots icc25
DBW, Bryntroll, Polar bracers en nog iets RESERVED.


Ja dat gaat echt werken ja :')
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2010 @ 12:15:04 #60
159966 lifeblind
pi_86017036
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 11:38 schreef Ferdii het volgende:
op mijn server wordt vooraf altijd al geroepen welke items reserved zijn door de RL, dan weet je of je mee moet of niet :P
Mja bij die raid waar ik bij mee deed werd wel vantevoren dat Bryntroll reserved was, dus ik dacht, ja ach, zal wel geen kwaad kunnen :P
  vrijdag 3 september 2010 @ 12:29:03 #61
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_86017524
ok wtf, gisteren guildmeeting gehad op vent.

De officers en GL hebben hun wens uitgesproken iemand aan te wijzen als zijnde guildraidleader.

21 mensen hebben gestemd (democratisch he :P )

ik had op iemand anders gevote uiteraard, staat zo stom om jezelf dat te voten :')

ik kreeg 18 votes :')_!

fuck nu moet ik mijn cooking skill gaan uppen, om fish te kunnen gebruiken :')
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_86017807
Ik ga denk ik maar eens wat onvriendelijker worden ingame. Jammer, maar men maakt het er toch echt zelf na.
Net weer een kick gekregen in PoS HC. Wéér bij de laatste boss. Tank was al de hele run klote, al 2 wipes gehad omdat meneer gewoon door blijft lopen en de def cap duidelijk niet heeft. Aggro houden kon hij niet en de dps'ers trokken dus constant mobs... en gingen dood, want ik kan niet én een waardeloze tank healen en dps'ers in hun cloth gear... die ge2-shot worden.
De tank verloor in de eerste seconde per pull ongeveer zn halve hp-pool (en dat is echt niet overdreven) dus het was allemaal niet bij te houden. Op een gegeven moment dus aangekomen bij de laatste boss, boss crit de tank terwijl ik die icestun op me had. Wipe. Ja, kan ik verder weinig aan veranderen en was dus ook duidelijk niet mijn schuld. Eén van de dps'ers gaat in nerdrage en besluit mij te votekicken.

De volgende keer dat ik in een party kom met ongeduldige dps'ers, een waardeloze tank of anderzijds onvriendelijke/asociale mensen krijgen ze direct een votekick :) ik ben niet de meest fantastische healer dat klopt maar om altijd maar de schuld bij mij neer te leggen ben ik een beetje klaar mee.
pi_86018028
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 12:37 schreef GlenSpey het volgende:
Ik ga denk ik maar eens wat onvriendelijker worden ingame. Jammer, maar men maakt het er toch echt zelf na.
Net weer een kick gekregen in PoS HC. Wéér bij de laatste boss. Tank was al de hele run klote, al 2 wipes gehad omdat meneer gewoon door blijft lopen en de def cap duidelijk niet heeft. Aggro houden kon hij niet en de dps'ers trokken dus constant mobs... en gingen dood, want ik kan niet én een waardeloze tank healen en dps'ers in hun cloth gear... die ge2-shot worden.
De tank verloor in de eerste seconde per pull ongeveer zn halve hp-pool (en dat is echt niet overdreven) dus het was allemaal niet bij te houden. Op een gegeven moment dus aangekomen bij de laatste boss, boss crit de tank terwijl ik die icestun op me had. Wipe. Ja, kan ik verder weinig aan veranderen en was dus ook duidelijk niet mijn schuld. Eén van de dps'ers gaat in nerdrage en besluit mij te votekicken.

De volgende keer dat ik in een party kom met ongeduldige dps'ers, een waardeloze tank of anderzijds onvriendelijke/asociale mensen krijgen ze direct een votekick :) ik ben niet de meest fantastische healer dat klopt maar om altijd maar de schuld bij mij neer te leggen ben ik een beetje klaar mee.
Het lijkt wel of jij dat allemaal aantrekt ofzo. Ik ben nu al een paar dagen heroics aan het spammen op mijn shaman en heb 2 votekicks gezien (beide overigens compleet terecht). Zie eigenlijk geen grote retards. Ja afentoe een tank die er niks van snapt en een hunter die zijn poet overal heenstuurt maar als je dat dan gewoon op een normale manier tegen ze zegt gaat het prima daarna.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_86018150
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 12:37 schreef GlenSpey het volgende:
Ik ga denk ik maar eens wat onvriendelijker worden ingame. Jammer, maar men maakt het er toch echt zelf na.
Net weer een kick gekregen in PoS HC. Wéér bij de laatste boss. Tank was al de hele run klote, al 2 wipes gehad omdat meneer gewoon door blijft lopen en de def cap duidelijk niet heeft. Aggro houden kon hij niet en de dps'ers trokken dus constant mobs... en gingen dood, want ik kan niet én een waardeloze tank healen en dps'ers in hun cloth gear... die ge2-shot worden.
De tank verloor in de eerste seconde per pull ongeveer zn halve hp-pool (en dat is echt niet overdreven) dus het was allemaal niet bij te houden. Op een gegeven moment dus aangekomen bij de laatste boss, boss crit de tank terwijl ik die icestun op me had. Wipe. Ja, kan ik verder weinig aan veranderen en was dus ook duidelijk niet mijn schuld. Eén van de dps'ers gaat in nerdrage en besluit mij te votekicken.

De volgende keer dat ik in een party kom met ongeduldige dps'ers, een waardeloze tank of anderzijds onvriendelijke/asociale mensen krijgen ze direct een votekick :) ik ben niet de meest fantastische healer dat klopt maar om altijd maar de schuld bij mij neer te leggen ben ik een beetje klaar mee.
Ik had gister echt een kloteparty met arrogante klotehealers. Toegegeven; De tank die we hadden was niet supergoed, maar hij deed het (voor zijn gear), nog alleraardigst.
Eerste healer had full ICC gear. Ik dacht nog; Dit moet easypeasy worden. Dat dacht hij waarschijnlijk ook, want hij ging midden in bossfight even een BIO houden. Dat werd dus een wipe. En dan ouwehoeren op die tank. Dus ik maak de opmerking: You're not all that just because you have great gear. Nou, dat heb ik geweten. Kreeg me een scheldsalvo op me af zeg :') Fucking cunt dit, Fucking idiot dat. Dus die healer kreeg een votekick. ;)
Toen kwam healer nummer twee. Wederom een healer met zeer nice gear. Die ging even rebooten terwijl de tank net een readycheck had gedaan voor de derde baas. Ik dus healen (op druid ;)), net niet dood allemaal, vlak voor de kill komt de healer terug. Pissig omdat we zonder hem begonnen waren, rolled 'ie ook nog eens need op een item dat een mage heel goed kon gebruiken. "Yeah boohoo fuck you". Dus die kreeg ook een votekick :')

Derde healer met flutgear deed het prima. Baasje vier was zo neer.
pi_86018509
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 12:29 schreef jagga het volgende:
ok wtf, gisteren guildmeeting gehad op vent.

De officers en GL hebben hun wens uitgesproken iemand aan te wijzen als zijnde guildraidleader.

21 mensen hebben gestemd (democratisch he :P )

ik had op iemand anders gevote uiteraard, staat zo stom om jezelf dat te voten :')

ik kreeg 18 votes :')_!

fuck nu moet ik mijn cooking skill gaan uppen, om fish te kunnen gebruiken :')
cooking is redelijk snel en easy te doen. vooral als je het combineert met fishing. (en je hebt maar 425 nodig om vis te kunnen neerzetten (wel 450 om te maken))
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_86019395
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 12:44 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Het lijkt wel of jij dat allemaal aantrekt ofzo. Ik ben nu al een paar dagen heroics aan het spammen op mijn shaman en heb 2 votekicks gezien (beide overigens compleet terecht). Zie eigenlijk geen grote retards. Ja afentoe een tank die er niks van snapt en een hunter die zijn poet overal heenstuurt maar als je dat dan gewoon op een normale manier tegen ze zegt gaat het prima daarna.
Het lijkt vooral bij die nieuwe dungeons te gebeuren. Iedereen komt daar natuurlijk voor de gear en dan zitten er soms behoorlijke gebakjes tussen. Ik zie echt enorme verschillen in tanks ook. Sommige tanks krijgen zó weinig dmg dat ik gerust mee kan dpsen, waar andere tanks al averij oplopen als er een mob enkel naar ze kijkt. Waar dit verschil vandaan komt beats me trouwens... zal wel het verschil tussen raid gear of heroic gear zijn.

Ik snap wel waarom veel mensen in eerste instantie denken dat de healer het niet goed doet. Zij zien een tank die veel schade krijgt en denken dan dat de healer te weinig healed. Jammer dat ze dan niet even verder nadenken dat het misschien wel eens zou kunnen komen doordat de tank gewoon slechte gear heeft.
pi_86020022
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 13:17 schreef GlenSpey het volgende:
Ik snap wel waarom veel mensen in eerste instantie denken dat de healer het niet goed doet. Zij zien een tank die veel schade krijgt en denken dan dat de healer te weinig healed. Jammer dat ze dan niet even verder nadenken dat het misschien wel eens zou kunnen komen doordat de tank gewoon slechte gear heeft.
Dit is idd het geval in 9 van de 10 keer dat je wiped. Zelf hebk een resto shaman en merk (jammer genoeg) dat ik vaaaak de schuld krijg (ondanks mijn 5.7k gs en 6k hps). Ze kijken helemaal niet naar de tank. 8)7
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_86021697
Ze kijken ook niet naar de dps, die gaan gewoon voluit. Krijgen agro en geven dan schuld aan tank en/of healer. Ik zat 2 dagen terug een hc te healen en ik had het idee dat ik 4 tanks had, maar 3 zonder tank gear. Moest iedereen blijven spammen met hots
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_86022144
Het is altijd een gezeik met andere mensen die je niet kent, maakt niet uit wat je aan het doen bent.
pi_86025306
Ok.. Na 2 maanden inactief te zijn geweest hier toch maar weer ff een TVP! :D

Kreeg vorige week een mailtje dat ik uitgenodigd was voor de Cata Beta *O* Tot nu toe nog weinig gespeeld. Het moet toch een beetje een verassing blijven he.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_86025788
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:35 schreef Metonae het volgende:
Ok.. Na 2 maanden inactief te zijn geweest hier toch maar weer ff een TVP! :D

Kreeg vorige week een mailtje dat ik uitgenodigd was voor de Cata Beta *O* Tot nu toe nog weinig gespeeld. Het moet toch een beetje een verassing blijven he.
Als je echt verrast wil worden dan speel je het helemaal niet :P
pi_86026687
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:35 schreef Metonae het volgende:
Ok.. Na 2 maanden inactief te zijn geweest hier toch maar weer ff een TVP! :D

Kreeg vorige week een mailtje dat ik uitgenodigd was voor de Cata Beta *O* Tot nu toe nog weinig gespeeld. Het moet toch een beetje een verassing blijven he.
een mailtje voor cata?

dat ik weet krijg je daar geen mails over.
(ja de hack mails)
Every war is different, every war is the same.
  vrijdag 3 september 2010 @ 16:12:37 #73
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_86026896
Plus dat inactieve accounts nooit een beta invite krijgen.
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
  vrijdag 3 september 2010 @ 17:32:57 #74
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_86029819
kom ik net op ons guildforum vind ik dit:



Mijn bijnaam is dus Fluffy (ja ik weet het :') )

Ik word getrolled ;( :')
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_86030100
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 16:08 schreef dekkered het volgende:

[..]

een mailtje voor cata?

dat ik weet krijg je daar geen mails over.
(ja de hack mails)
Hoe weet je dan dat je bent uitverkoren? Elke dag inloggen in account management?
pi_86030493
Ik zit een beetje in dilemma. Heb nu 60 frosts. Om wat meer arp te krijgen wilde ik Gatecrashers Gauntlets halen. Probleem is alleen dat ik dan mijn 4pt10 bonus kwijtrijk en ik vevolgens op minder dps uit kom. Zo geldt het eigenlijk voor elke Frost upgrade. Ik moet dus een keer een mark winnen voor ik verder kan upgraden (Heb Raging Behemoth's Shoulderplates nu equipped waar ook geen arp op zit. Op de t10 shoulders zit die wel maar die geven pas meer dps als ik de sanctified heb.) Het is allemaal net even jammer.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_86050179
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 12:37 schreef GlenSpey het volgende:
De volgende keer dat ik in een party kom met ongeduldige dps'ers, een waardeloze tank of anderzijds onvriendelijke/asociale mensen krijgen ze direct een votekick :)
En dat is 1 :)
Tank weigerde Novos te tanken nadat het event door een DPS'er gestart was. Want het had 'overgeslagen kunnen worden'. Meneer gaat er een nerdrage over aan en gaat een eind verderop staan /dansen terwijl de rest van de party zich bijna kapot vecht. /Votekick aju de balle. Klerelijer :')
  zaterdag 4 september 2010 @ 02:55:51 #78
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_86051601
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 01:34 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

En dat is 1 :)
Tank weigerde Novos te tanken nadat het event door een DPS'er gestart was. Want het had 'overgeslagen kunnen worden'. Meneer gaat er een nerdrage over aan en gaat een eind verderop staan /dansen terwijl de rest van de party zich bijna kapot vecht. /Votekick aju de balle. Klerelijer :')
Sorry ik moest hier gewoon om lachen. :') Misschien niet leuk als je in die group zit maar ik zie het ook gewoon helemaal voor me hoe die tank aan het dansen is. :')
pi_86053416
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 17:39 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Hoe weet je dan dat je bent uitverkoren? Elke dag inloggen in account management?
jep
Every war is different, every war is the same.
pi_86053914
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:35 schreef Metonae het volgende:
Ok.. Na 2 maanden inactief te zijn geweest hier toch maar weer ff een TVP! :D

Kreeg vorige week een mailtje dat ik uitgenodigd was voor de Cata Beta *O* Tot nu toe nog weinig gespeeld. Het moet toch een beetje een verassing blijven he.
Toch heeft hij wel gespeeld, dus bij hem kwam het via een mailtje.
Anders had hij wel niet ipv weinig geschreven :)
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_86054210
Volgens mij doelde hij niet actief hier op het forum, niet perse in WoW. Kan het fout hebben though ;p.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_86054251
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 10:34 schreef joyvke het volgende:
Volgens mij doelde hij niet actief hier op het forum, niet perse in WoW. Kan het fout hebben though ;p.
Klopt, maar volgens hem heeft hij een mailtje gehad om mee te doen aan Cata Beta, en anderen zeggen dat Blizz geen mailtje stuurt (ik weet het niet, ik wacht liever op het spel als die uitkomt).
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_86056933
Seethe is binnen :D Nu alleen dat verdomde healing shield uit PoS normal nog, t wil maar niet droppen :P
pi_86062646
Bijna 60K honorable kills! *O*
pi_86064917
-edit- smakeloos plaatje.

[ Bericht 85% gewijzigd door Morpheus2002 op 07-09-2010 09:03:11 ]
pi_86065116
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 17:31 schreef Gridlok het volgende:
-edit-
Hoax! Trash mobs geven nooit zulks goede loot.

[ Bericht 13% gewijzigd door Morpheus2002 op 07-09-2010 09:03:34 ]
pi_86068834
Waar ik trouwens ook schijtziek van wordt zijn al die lui die de eerste boss in PoS norm farmen. Voor de mace. Dit gebeurt nu ongeveer in 1 op de 2 groepen :r :r :r
Omdat het meestal tanks zijn die dit voor hun offspec doen blijven de groepen daarna berooid achter of vallen uit elkaar. Vind maar eens een tank zonder dat dit gelijk weer een halfuur duurt.


Ik kijk met grote ogen uit naar de dag dat er een nieuwe, leuke MMO wordt gelanceerd. Wat zal ik dat zootje egoisten uit WOW niet missen zeg :')
pi_86068896
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 17:31 schreef Gridlok het volgende:
-edit-
Hehe, en nu nog eentje in een sloppenwijk. Loot 4 copper :D

[ Bericht 10% gewijzigd door Morpheus2002 op 07-09-2010 09:04:32 ]
pi_86069276
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 19:50 schreef GlenSpey het volgende:
Waar ik trouwens ook schijtziek van wordt zijn al die lui die de eerste boss in PoS norm farmen. Voor de mace. Dit gebeurt nu ongeveer in 1 op de 2 groepen :r :r :r
Omdat het meestal tanks zijn die dit voor hun offspec doen blijven de groepen daarna berooid achter of vallen uit elkaar. Vind maar eens een tank zonder dat dit gelijk weer een halfuur duurt.


Ik kijk met grote ogen uit naar de dag dat er een nieuwe, leuke MMO wordt gelanceerd. Wat zal ik dat zootje egoisten uit WOW niet missen zeg :')
Ik zie jou alleen maar miepen :')
  zaterdag 4 september 2010 @ 20:18:51 #90
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_86069471
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:10 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ik zie jou alleen maar miepen :')
Echt he. :') Glen is de enige die een constante zeur factor is. :') God wat is hij onbegrepen. ;( Ik begin me af te vragen of het nou echt zulke slechte groepen zijn of dat het gewoon aan hem ligt. :')
pi_86069556
less QQ more Pew Pew.
pi_86073876
Ik speel de laatste tijd nooit meer :(
pi_86074942
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:10 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ik zie jou alleen maar miepen :')
Dat klopt. Is een van de weinige dingen waar ik goed in ben *O*
Nee zo'n zeur ben ik niet altijd hoor, maar waar een ander in /nerdrage mode gaat of begint te schelden op de partymembers schrijf ik er een verhaaltje over op Fok :)

Erg ? :@
pi_86077278
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 23:18 schreef GlenSpey het volgende:


Erg ? :@
:Y

Happy place, happy time. WoW moet leuk zijn. Als je je zoveel aan anderen ergert waarom doe je dan nog steeds die dungeons? Ga gewoon lekker rep farmen ofzo, scheelt je een hoop ergernis.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_86078278
quote:
Op zondag 5 september 2010 00:28 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

:Y

Happy place, happy time. WoW moet leuk zijn. Als je je zoveel aan anderen ergert waarom doe je dan nog steeds die dungeons? Ga gewoon lekker rep farmen ofzo, scheelt je een hoop ergernis.
Neuh daar vind ik niks aan. Grinden is absoluut mijn ding niet. Daar heb ik al menig MMO voor aan de kant geschoven (Silkroad online, Aion, STO) :P

Ik heb me wel voorgenomen om langzaam aan een aantal reps te werken. Zo heb ik nu op mijn pala bijna de 5 northrend dungeon reps klaar en de sons of hodir. Het plan is om verder aan de 5 horde-steden reps te werken en in ieder geval ook de Warsong Offensive, Tranquillien, The Sunreavers en de Frostwolf clan. Dat zijn 15 reps om mee te beginnen. Waarschijnlijk prik ik er daar nog een paar 'easy grind-factions' bij aan. Denk aan een Timbermaw Hold, Mag'har en Sporeggar. Daarna wacht ik lekker af tot Cata, want dan komen er vast wel een aantal nieuwe factions bij die ook niet al te veel werk behoeven :)
Grindfeesten zoals bijvoorbeeld een Hydraxian Waterlords ga ik me nooit aan wagen.
pi_86081395
noobs
pi_86081397
Speelt er iemand op Haomarush trouwens?
  zondag 5 september 2010 @ 11:08:10 #98
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_86083274
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 19:50 schreef GlenSpey het volgende:
Waar ik trouwens ook schijtziek van wordt zijn al die lui die de eerste boss in PoS norm farmen. Voor de mace. Dit gebeurt nu ongeveer in 1 op de 2 groepen :r :r :r
Omdat het meestal tanks zijn die dit voor hun offspec doen blijven de groepen daarna berooid achter of vallen uit elkaar. Vind maar eens een tank zonder dat dit gelijk weer een halfuur duurt.


Ik kijk met grote ogen uit naar de dag dat er een nieuwe, leuke MMO wordt gelanceerd. Wat zal ik dat zootje egoisten uit WOW niet missen zeg :')
En die zal je net zo hard in andere MMO's terug vinden onze hele maatschappij begint steeds meer egoïstischer te worden :N.
phluphy for president!
  zondag 5 september 2010 @ 11:12:18 #99
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_86083351
Btw iemand van jullie al met playerscore aan de slag gegaan? http://www.tentonhammer.com/playerscore/
phluphy for president!
pi_86083648
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:12 schreef WyriHaximus het volgende:
Btw iemand van jullie al met playerscore aan de slag gegaan? http://www.tentonhammer.com/playerscore/
Alleen voor US blijkbaar
  zondag 5 september 2010 @ 11:37:50 #101
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_86083890
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:27 schreef Ventilatorkoeler het volgende:

[..]

Alleen voor US blijkbaar
Ook EU http://www.tentonhammer.com/playerscore/search?name=WyriHaximus al is de website nog wel wat gammel de ingame addon werkt erg goed :).
phluphy for president!
pi_86084279
Hij geeft bij mij alleen US spelers neer en van alle servers daar, zelfs als ik specifiek mijn naam en server erin zet.
Ik vind imba.hun nog steeds prettig. Al verteld die mij dat ik meer hit moet nemen, terwijl ik toch echt als resto druid ben uitgelogd. Maar goed vooral die lijst met potentiele upgrades vind ik erg leuk.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_86084290
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:37 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Ook EU http://www.tentonhammer.com/playerscore/search?name=WyriHaximus al is de website nog wel wat gammel de ingame addon werkt erg goed :).
Oh moet je de addon ervoor hebben?
  zondag 5 september 2010 @ 12:04:29 #104
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_86084527
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:55 schreef Ventilatorkoeler het volgende:

[..]

Oh moet je de addon ervoor hebben?
Kan als je mensen wilt kunnen raten en commenten.
phluphy for president!
  zondag 5 september 2010 @ 12:07:03 #105
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_86084597
Het is eigenlijk een soort gearscore on steroids wat ook je kill count, achievements en je 'skill' in de berekeningen mee neemt en zich op de speler ipv alleen de gear richt. Ben het nu aan het uitproberen of het iets is of niet, maar als dit een beetje blijkt te werken zou het erg tof zijn imo.
phluphy for president!
pi_86087885
binnen 3 weken van 8 naar 25k gold *O*
hardcoholic
pi_86088600
quote:
Op zondag 5 september 2010 13:58 schreef Ferdii het volgende:
binnen 3 weken van 8 naar 25k gold *O*
Hoe :o
  zondag 5 september 2010 @ 14:41:17 #108
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_86089178
Ik zit al op 40k gold :P
pi_86090734
Hm koop ik net een libram van triumph emblems, krijg ik een /w van een andere holy pala dat ik juist de libram van heroism emblems moet kopen. Ook gelijk maar een neck van een paar overgebleven conquest emblems gekocht. Hoef nu alleen mijn shield nog te vervangen en dan kom ik rond de 4.6k GS :) is dat voldoende voor ICC ? :)

Armory link

Overigens net de eerste shield drop gehad en verloren van een shaman :( t herinnerde me er gelijk weer aan waarom ik geen PoS normals moet lopen met shamans en andere paladins :( :(

[ Bericht 6% gewijzigd door GlenSpey op 05-09-2010 15:51:30 ]
  zondag 5 september 2010 @ 15:51:28 #110
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_86091105
quote:
Op zondag 5 september 2010 12:07 schreef WyriHaximus het volgende:
Het is eigenlijk een soort gearscore on steroids wat ook je kill count, achievements en je 'skill' in de berekeningen mee neemt en zich op de speler ipv alleen de gear richt. Ben het nu aan het uitproberen of het iets is of niet, maar als dit een beetje blijkt te werken zou het erg tof zijn imo.
Alsjeblieft zeg, ga dit soort dingen niet promoten... die maakt heel WoW een hel. Stomme statistieken ook iedere keer.
pi_86091308
quote:
Op zondag 5 september 2010 15:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg, ga dit soort dingen niet promoten... die maakt heel WoW een hel. Stomme statistieken ook iedere keer.
Mijn idee. Eerst was het link achi, toen kwam daar link GS bij en ik zie het al gebeuren dat je ook je 'skillpoints' moet gaan linken :')
  zondag 5 september 2010 @ 16:00:08 #112
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86091358
quote:
Op zondag 5 september 2010 15:58 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Mijn idee. Eerst was het link achi, toen kwam daar link GS bij en ik zie het al gebeuren dat je ook je 'skillpoints' moet gaan linken :')
Ja, casual gamen mag niet van de toffe raiding crowd :')
  zondag 5 september 2010 @ 16:03:19 #113
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_86091457
quote:
Op zondag 5 september 2010 15:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg, ga dit soort dingen niet promoten... die maakt heel WoW een hel. Stomme statistieken ook iedere keer.
Helemaal mee eens. Ben na een tijdje ook weer terug en het enige wat ik hoor is GS hier en GS daar. :')
Het is altijd nog Player Skills > Gear ......GS
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
  zondag 5 september 2010 @ 16:44:21 #114
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_86092751
quote:
Op zondag 5 september 2010 16:03 schreef MassimO het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ben na een tijdje ook weer terug en het enige wat ik hoor is GS hier en GS daar. :')
Het is altijd nog Player Skills > Gear ......GS
Diegene die GS heeft uitgevonden moet dood. :') Ik gebruik de addon zelf wel maar ik heb ga anderen er niet op beoordelen. Ik heb echt een bloedhekel aan mensen die dat wel doen. En als mensen in instances daarover beginnen kan ik het niet laten om ze een hele preek te geven en dat ze dood mogen vallen met hun verdomde GS. :')
  zondag 5 september 2010 @ 16:50:07 #115
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_86092919
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:08 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

En die zal je net zo hard in andere MMO's terug vinden onze hele maatschappij begint steeds meer egoïstischer te worden :N.
:').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 5 september 2010 @ 17:22:05 #116
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_86093779
quote:
Op zondag 5 september 2010 15:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg, ga dit soort dingen niet promoten... die maakt heel WoW een hel. Stomme statistieken ook iedere keer.
Ziet dit liever dan gearscore en vroeg me daarom af of andere het ook gebruiken en er goeie ervaringen mee hadden. En for the reccord ik vraag nooit om GS of achievements voor raids daar komen ze altijd zelf al mee :X .
phluphy for president!
pi_86094147
Ik zeg er altijd bij "If u link GS u will be ignored" :P
BF3 - Idanue
pi_86094231
quote:
Op zondag 5 september 2010 16:00 schreef Windigo het volgende:

Ja, casual gamen mag niet van de toffe raiding crowd :')
Als je goed bent ben je van harte welkom, met of zonder hoge gs of achievements.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 5 september 2010 @ 17:39:57 #119
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_86094277
quote:
Op zondag 5 september 2010 17:34 schreef Rp2009 het volgende:
Ik zeg er altijd bij "If u link GS u will be ignored" :P
haha bij ons luisteren ze ook nooit goed krijg je DPS als je een tank zoekt :')
quote:
Op zondag 5 september 2010 17:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]


Als je goed bent ben je van harte welkom, met of zonder hoge gs of achievements.
Precies en daarom wil je eingelijk geen addons hebben die dat voor veel mensen bepalen en zie ik ook meer heil in playerscore dan in gearscore omdat je mensen ook kan raten, commenten dan alleen maar dom naar de gear te kijken. Vaak zeggen een guild, het niveau engels en de naam van iemand ook al erg veel.
phluphy for president!
pi_86095601
Ik begrijp wel dat er om gs gevraagd wordt. Omdat als er iemand zich aanmeldt bij een pug dan weet je zijn skills niet. Dus skills is dan gemiddeld dan heb ik liever iemand gemiddeld met goede gear dan iemand gemiddeld met slechte gear. Daarom is het beste dat mensen in de raid iemand kennen die mij wil en die kent ook weer iemand etc etc.

Probleem van gearscore vind ik vooral dat de stats van een hogere score gear niet altijd gunstiger zijn t.o.v. een lagere gs gear. Het ligt ook aan je stijl van spelen. Verder is het ook belachelijk dat sommige 5.5K vragen als voorwaarde.

Na een lange tijd weer terug, en ik hoop dat cata het oude wow weer een beetje terug brengt. Net zoals van jullie ook al over klagen, is alles maar halen halen en nog eens halen. Er wordt gewoon amper moeite gedaan. Het moet snel en makkelijk.
De berichten uit beta Cata klinken erg goed, je moet weer echt een team zijn die alle 5 moten op letten wat ze doen in de dungeons. Hopelijk zien we dat terug in het uiteindelijke spel.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  zondag 5 september 2010 @ 18:40:13 #121
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_86095912
quote:
Op zondag 5 september 2010 17:39 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

haha bij ons luisteren ze ook nooit goed krijg je DPS als je een tank zoekt :')
[..]

Precies en daarom wil je eingelijk geen addons hebben die dat voor veel mensen bepalen en zie ik ook meer heil in playerscore dan in gearscore omdat je mensen ook kan raten, commenten dan alleen maar dom naar de gear te kijken. Vaak zeggen een guild, het niveau engels en de naam van iemand ook al erg veel.
Dat met die rating is nogal lastig. Je hebt altijd gasten die of te goede reviews hebben door buddies, of te laag omdat gasten gaan trollen.
  zondag 5 september 2010 @ 18:44:50 #122
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_86096021
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:40 schreef The_Chosen_1 het volgende:

[..]

Dat met die rating is nogal lastig. Je hebt altijd gasten die of te goede reviews hebben door buddies, of te laag omdat gasten gaan trollen.
Absoluut daarom ben ik ook erg benieuwt of dit een beetje werkt of niet. Bedoel kreeg een hoop shit over me heen vorige week omdat ik de alliance in WG zou helpen. Geen flauw idee hoe of wat en heb een guildie wat laten vissen maar die kwam ook niet veel verder. Bleek er later iemand te zijn die RL was in de WG raid en iedereen er uit had geschopt om de alliance te helpen winnen. (Ze werden nog in gemaakt maar goed.) Dat soort shit 1 iemand roept iets en de rest neemt het voor waarheid aan zonder iets te checken zelf speel ik al 5 jaar horde op die server waarom zou ik de alliance helpen? Zolang genoeg mensen ratings invullen maakt het kleine groupje fuckers ook niet echt meer uit.

quote:
Op zondag 5 september 2010 18:26 schreef Omega het volgende:
Na een lange tijd weer terug, en ik hoop dat cata het oude wow weer een beetje terug brengt. Net zoals van jullie ook al over klagen, is alles maar halen halen en nog eens halen. Er wordt gewoon amper moeite gedaan. Het moet snel en makkelijk.
De berichten uit beta Cata klinken erg goed, je moet weer echt een team zijn die alle 5 moten op letten wat ze doen in de dungeons. Hopelijk zien we dat terug in het uiteindelijke spel.
Idd en GS + achievement word gezien als hey hij heeft gear + 'kent de encounter' terwijl er heel veel geweest geboost zijn en het dus vaak fout loopt. In cata is lvl 81 - 82 1.7M XP en van 82 -83 (waar ik nu zit) 6M nu merk je daar niet veel van omdat de mob kills me nu 8K XP geven :P. Zal vanavond eens wat instance runnen in cata kijken of het idd moeilijker is (hoop het wel). Heb geen zin om ook cata door te gaan met tanks die alleen maar rushen.
phluphy for president!
  zondag 5 september 2010 @ 19:13:37 #123
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_86096897
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT: heb het ff lief in een spoilertje gezet

[ Bericht 28% gewijzigd door WyriHaximus op 05-09-2010 19:20:33 ]
phluphy for president!
  zondag 5 september 2010 @ 19:43:53 #124
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_86098028
Maar de levels die je in de beta haalt, houd je die ook als de echte game uit is?
pi_86098952
Ik heb net Dislogged Foreign Object gewonnen uit Icc 25 _O_
  zondag 5 september 2010 @ 21:29:51 #126
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_86103632
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:10 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
Ik heb net Dislogged Foreign Object gewonnen uit Icc 25 _O_
Damn lucker, die wil ik! _O_
pi_86103745
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:43 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Maar de levels die je in de beta haalt, houd je die ook als de echte game uit is?
Nee.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_86104191
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:29 schreef Nystiq het volgende:

[..]

Damn lucker, die wil ik! _O_
Kan niet wachten om een BG binnen te gaan en die trinket tot 1k spellpower te laten stacken. Dan pop ik mijn 600 spellpower trinket en nog een 30% dmg berserker buff erbij+ Flask of the Frost Wyrm, Totem Of Wrath en de totem in de relic slot die Lava Burst base damage verhoogt met 325. Met een beetje geluk ook nog de ring proc van ashen verdict aan voor nog eens 285 spellpower. Dit alles en dan snel een PVE gegearde player vinden om te oneshotten. :')

Toen de oude T9 bonus er nog was (20% increased lava burst dmg): http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=136151

Kijk dat filmpje het is het echt waard :)
  zondag 5 september 2010 @ 23:48:02 #129
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_86111361
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:36 schreef Ventilatorkoeler het volgende:

[..]

Kan niet wachten om een BG binnen te gaan en die trinket tot 1k spellpower te laten stacken. Dan pop ik mijn 600 spellpower trinket en nog een 30% dmg berserker buff erbij+ Flask of the Frost Wyrm, Totem Of Wrath en de totem in de relic slot die Lava Burst base damage verhoogt met 325. Met een beetje geluk ook nog de ring proc van ashen verdict aan voor nog eens 285 spellpower. Dit alles en dan snel een PVE gegearde player vinden om te oneshotten. :')

Toen de oude T9 bonus er nog was (20% increased lava burst dmg): http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=136151

Kijk dat filmpje het is het echt waard :)
Ah als ik teksten als dit lees doet het mij deugd dat ik kan concluderen dat ik geen uber WoW geek(No offence) ben, Want ik snap er echt de ballen van. :')
pi_86112039
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:26 schreef Omega het volgende:
Na een lange tijd weer terug, en ik hoop dat cata het oude wow weer een beetje terug brengt. Net zoals van jullie ook al over klagen, is alles maar halen halen en nog eens halen. Er wordt gewoon amper moeite gedaan. Het moet snel en makkelijk.
De berichten uit beta Cata klinken erg goed, je moet weer echt een team zijn die alle 5 moten op letten wat ze doen in de dungeons. Hopelijk zien we dat terug in het uiteindelijke spel.
Cata zal het oude wow slechts tijdelijk terug brengen. Eigelijk net als wotlk zelf in het begin.
Ik heb vanmiddag toevallig nog die achi in AN-HC gedaan. Watch Him Die. Ik weet nog als je die achi in het begin van wotlk wou doen je met allerlei tactieken moest komen. Pull de baas daarheen en de ander houdt de gatewatchers bezig en offert zichzelf op etc :') nu is het enkel nog een kwestie van de hele room pullen en de baas neer dpsen. 15 seconden werk.

Die dungeons die nu allemaal weer pittig zijn in de Cata beta worden uiteindelijk weer net zo simpel als alle wotlk 3.1 en 3.2 zaken. Als Cata op zn eind loopt is alle content uit de uitbreiding gewoon weer een lachertje, vraagt men gewoon weer om 13.7k GS+achi en nog een handvol andere addon-zaken minimal en heeft iedereen de titel 'Cataslayer' allang weer voor zn naam staan ;)
pi_86112297
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:26 schreef Omega het volgende:
Probleem van gearscore vind ik vooral dat de stats van een hogere score gear niet altijd gunstiger zijn t.o.v. een lagere gs gear. Het ligt ook aan je stijl van spelen. Verder is het ook belachelijk dat sommige 5.5K vragen als voorwaarde.
Ik zie in trade alleen maar mensen die vragen om GS. En als ze het niet vragen en je /w'ed ze dan is het 'whats ur GS?'. Voor harde content als bijvoorbeeld een ICC is er nog iets voor te zeggen, maar enkele dagen geleden zag ik nog iemand mensen voor naxx10 vragen, toen ik een /w stuurde wilde ie direct weten wat mn GS was :') ik heb m vriendelijk bedankt.

Overigens heb ik op 2 items na bijna de achi 'epic', dat komt neer op zo'n 4.6k GS. Ik vraag me echt af hoe ik nu verder moet... voor TOC wordt vaak al 5.2k GS+ gevraagd laat staan voor ICC. Ik zit in full T9 en voor de rest afgekleed in triumph gear en 3.3 spulletjes. En toch zou ik op basis van die kut addon geen enkele groep in mogen.
pi_86112413
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:48 schreef The_Chosen_1 het volgende:

[..]



Ah als ik teksten als dit lees doet het mij deugd dat ik kan concluderen dat ik geen uber WoW geek(No offence) ben, Want ik snap er echt de ballen van. :')
Als je het leest begrijp je gewoon wat ik bedoel :P Komt eropneer dat ik grote crits wil maken in pvp
  maandag 6 september 2010 @ 00:52:39 #133
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_86113290
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:43 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Maar de levels die je in de beta haalt, houd je die ook als de echte game uit is?
Nee maar je weet wel de quests al alles word net als bij de PTR gewiped. Het is daarnaast ook een copy van je char of van een premade char. Daarnaast is het natuurlijk een stukje 'ik heb het eerder dan jouw gezien' en 'ik zit in de beta' voor de rest is het ook interesant voor addon bouwers zodat die hun addons kunnen testen met de vernieuwde API zodat dingen werken als cata uit komt.
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:48 schreef The_Chosen_1 het volgende:

[..]



Ah als ik teksten als dit lees doet het mij deugd dat ik kan concluderen dat ik geen uber WoW geek(No offence) ben, Want ik snap er echt de ballen van. :')
Er is meer in het level dan alleen wow :).
phluphy for president!
pi_86113998
Ik zie nog niemand hier die in de Chamber of Aspects-realm spelen? Ik speel daar zelf en is best een leuke server. Alleen jammer dat de Horde/Alliance verhouding rot is. 70/30.
  maandag 6 september 2010 @ 07:57:19 #135
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_86116134
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:48 schreef The_Chosen_1 het volgende:

[..]



Ah als ik teksten als dit lees doet het mij deugd dat ik kan concluderen dat ik geen uber WoW geek(No offence) ben, Want ik snap er echt de ballen van. :')
valt wel mee hoor ;)

Wat hij doet is niets anders dan een hoop uitspreken dat alles wat hij meezeult aan trinkets en eventuele procitems, hun werk doen. Daardoor zou hij debiel veel spellpower krijgen.

Debiel veel spellpower + pve geared scrub in BG = lol :D

Een beetje hetzelfde met mijn warrior. een Bloodthirst doet gemiddeld rond de 13k crit ofzo.
Twin valkyr, en super veel geluk hebben met procs (2x beserker, NES, Banner of victory, 2pT10 bonus) is 34k bloodthirsts... :9~ ^O^
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_86116262
Is het eigelijk nog mogelijk om van pure honor (dus zonder badges of arenapoints erbij) een starters-pvp gear set aan te schaffen? Heb nu 75k door WG battles alleen en ik wil meer sparen :)
En wat raden jullie aan voor pally's in pvp? Het welbekende retri (lolladin) of een andere spec?
  maandag 6 september 2010 @ 09:22:10 #137
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_86117178
quote:
Op maandag 6 september 2010 08:17 schreef GlenSpey het volgende:
Is het eigelijk nog mogelijk om van pure honor (dus zonder badges of arenapoints erbij) een starters-pvp gear set aan te schaffen? Heb nu 75k door WG battles alleen en ik wil meer sparen :)
En wat raden jullie aan voor pally's in pvp? Het welbekende retri (lolladin) of een andere spec?
het schijnt dat Protret faceroll is, dus protret gaan :P

Tevens je kunt veel pvp pieces krijgen met honour (wrathfull bracers, cloak, trinket, ring, necklace) en dan furious van triumphemblems of relentless van frosts.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_86117517
Bah. premades werken niet @ beta. Had gister m'n premade mage deleted omdat die professions bugged waren, maar schijnbaar lukt het niemand om een nieuwe premade char te transferren.

En dat terwijl ik echt hooked was weer, main reroll inc *O*
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  † In Memoriam † maandag 6 september 2010 @ 10:02:35 #139
159966 lifeblind
pi_86117936
Mn nieuwe (naja, heb m 3 maanden op lvl 8 geparkeerd ofzo :') ), gaat lekker, afgelopen zaterdagavond en gisterenmiddag een paar dungeons lopen healen, begin het nu aardig door te krijgen (het is in ieder geval geen wipefest :') ). Nu ik zelf ook aan het healen ben begin ik ook meer verstand van tanks te krijgen (ondanks dat ik offspec tank op mn paladin).

Moet wel zeggen dat disc priest erg fijn is om mee te healen. PW:Shield erop, als die bijna klaar is een Renew, en hoppa! Repeat!
pi_86118258
quote:
Op maandag 6 september 2010 00:19 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik zie in trade alleen maar mensen die vragen om GS. En als ze het niet vragen en je /w'ed ze dan is het 'whats ur GS?'. Voor harde content als bijvoorbeeld een ICC is er nog iets voor te zeggen, maar enkele dagen geleden zag ik nog iemand mensen voor naxx10 vragen, toen ik een /w stuurde wilde ie direct weten wat mn GS was :') ik heb m vriendelijk bedankt.

Overigens heb ik op 2 items na bijna de achi 'epic', dat komt neer op zo'n 4.6k GS. Ik vraag me echt af hoe ik nu verder moet... voor TOC wordt vaak al 5.2k GS+ gevraagd laat staan voor ICC. Ik zit in full T9 en voor de rest afgekleed in triumph gear en 3.3 spulletjes. En toch zou ik op basis van die kut addon geen enkele groep in mogen.
Bevriend raken met iemand (een leuke meid bijv) in een raidingguild *O* Ik vind 'projectjes' leuk :@ (mensen met lage gear, maar die wel leuk zijn bijv in een weekly, helpen te gearen. Die sleep ik gewoon mee naar allerlei grote raids als er een plekje vrij is 8-) )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 6 september 2010 @ 11:05:34 #141
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_86119562
Mijn nieuwe mage gaat ook lekker. Begin nu een beetje door te krijgen hoe alles werkt.
Ben melee (warrior) gewend en in het begin wilde ik nog wel eens hard op een mob inrennen om hem neer te hoeken.
Helaas werkt dat bij een clothie anders :9
  † In Memoriam † maandag 6 september 2010 @ 11:17:25 #142
159966 lifeblind
pi_86119988
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:05 schreef Amnistia het volgende:
Mijn nieuwe mage gaat ook lekker. Begin nu een beetje door te krijgen hoe alles werkt.
Ben melee (warrior) gewend en in het begin wilde ik nog wel eens hard op een mob inrennen om hem neer te hoeken.
Helaas werkt dat bij een clothie anders :9
In het begin moest ik me kapot healen om je niet dood te laten gaan ja O-)
  maandag 6 september 2010 @ 11:25:21 #143
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_86120222
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:05 schreef Amnistia het volgende:
Mijn nieuwe mage gaat ook lekker. Begin nu een beetje door te krijgen hoe alles werkt.
Ben melee (warrior) gewend en in het begin wilde ik nog wel eens hard op een mob inrennen om hem neer te hoeken.
Helaas werkt dat bij een clothie anders :9
had precies hetzelfde met mijn hunter :')

Lang warrior gespeeld, krijg ik aggro op mijn hunter en ik dacht van: mwoch die paar hits kan ik wel hebben *poef dood* oops :')

toen toch maar even snel feign death gekeybind :P
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  † In Memoriam † maandag 6 september 2010 @ 11:43:55 #144
159966 lifeblind
pi_86120805
Wat voor mij ook erg wennen was toen ik na een par jaar op iets anders dan een paladin speelde, ik kon mezelf niet healen! :( Heb daar gelukkig met m'n priest nu geen last van :P
  maandag 6 september 2010 @ 11:55:49 #145
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_86121166
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:17 schreef lifeblind het volgende:

[..]

In het begin moest ik me kapot healen om je niet dood te laten gaan ja O-)
O-)

quote:
Op maandag 6 september 2010 11:25 schreef jagga het volgende:

[..]

had precies hetzelfde met mijn hunter :')

Lang warrior gespeeld, krijg ik aggro op mijn hunter en ik dacht van: mwoch die paar hits kan ik wel hebben *poef dood* oops :')

toen toch maar even snel feign death gekeybind :P
Echt apart is dat als je dan ineens een andere class speeld haha
pi_86121261
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:55 schreef Amnistia het volgende:

Echt apart is dat als je dan ineens een andere class speeld haha
Ik ben echt een erg goede healing priest. Maar op mijn hunter ben ik waar-de-loos. Ik heb geen flauw idee hoe dps'ers zulke hoge getallen er uit weten te persen _O- Maar goed, dan speel ik die ook amper in groepen, gewoon omdat ik me schaam, en dan word je ook niet beter :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 6 september 2010 @ 12:02:19 #147
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_86121423
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]


Ik ben echt een erg goede healing priest. Maar op mijn hunter ben ik waar-de-loos. Ik heb geen flauw idee hoe dps'ers zulke hoge getallen er uit weten te persen _O- Maar goed, dan speel ik die ook amper in groepen, gewoon omdat ik me schaam, en dan word je ook niet beter :@
als je even aangeeft welke spec je bent, of beter nog je armory, kan ik je wel wat advies geven :)
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_86121915
Ik doe er momenteel eigenlijk amper iets mee (slecht zijn is niet cool 8-) ), maar mocht ik m'n hunter toch weer uit de kast trekken dan zal ik dat zeker doen :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_86121986
Ik ben nu al vier weken mijn tijd aan het verspillen in ToC voor die Solace of the Fallen ;( Hij komt maar niet.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_86122110
quote:
Op maandag 6 september 2010 12:19 schreef internal het volgende:
Ik ben nu al vier weken mijn tijd aan het verspillen in ToC voor die Solace of the Fallen ;( Hij komt maar niet.
En als ie wel komt wordt het geninja'd :P (mij al 2x !! overkomen)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')