abonnement Unibet Coolblue
pi_88020039
SNS dan maar, 2.5% en geen gezeik toch?
Facts don't care about your feelings
  woensdag 27 oktober 2010 @ 13:34:38 #202
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_88020302
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 13:17 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik ga de boel nu echt overzetten naar de Leaseplanbank. Laat alleen het deel staan met opnamekosten (beetje dom ja...)
jup, hier hetzelfde, maar dat is toch maar een klein potje.
pi_88020655
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 13:17 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik ga de boel nu echt overzetten naar de Leaseplanbank. Laat alleen het deel staan met opnamekosten (beetje dom ja...)
Opent die weer rekeningen? :o
  woensdag 27 oktober 2010 @ 15:34:03 #204
62913 Blik
The one and Only!
pi_88024752
Belachelijk van Aegon, ik krijg nu 2,4% op die rekening met allerlei beperkende voorwaarden. Dat wordt dus definitief overstappen...
  woensdag 27 oktober 2010 @ 15:53:25 #205
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_88025583
quote:
7s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 09:44 schreef caroline88 het volgende:

[..]

Lang verhaal, komt uiteindelijk wel goed dus met die "boeven".

Je mocht zelf de vragen verzinnen en mijn god, als banken nu rekening moeten houden met mishandelde kinderen die in de stress schieten van vragen over de meisjesnaam van je moeder heb je met een hoop beveiligingsinstanties problemen. Je hebt wel gewoon facebook, hyves, hotmail en g-mail? Pas maar op dat je je wachtwoord niet vergeet dan.

Ik heb als vragen het favoriete sportteam, beroep grootvader, jongste zus geboren, auto rijles, eerste vriend(in), en stad moeder gewoon antwoord gegeven. Hint: typ de volgende keer gewoon de handelsnaam van de auto in, bijvoorbeeld een Renault Clio in plaats van Opel. Verder gaat ook niemand controleren of het wel echt een opel was hoor :*
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 15:55:16 #206
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_88025668
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 13:44 schreef Mandal het volgende:

[..]



Opent die weer rekeningen? :o
Vast niet, maar ik had er net voor de deadline nog één geopend :P
pi_88025969
Rare actie van Aegon. Mijn geld gaat er in ieder geval weg nu.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 17:49:04 #208
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_88030520
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 15:53 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Je mocht zelf de vragen verzinnen en mijn god, als banken nu rekening moeten houden met mishandelde kinderen die in de stress schieten van vragen over de meisjesnaam van je moeder heb je met een hoop beveiligingsinstanties problemen. Je hebt wel gewoon facebook(NEE) , hyves(NEE), hotmail (NEE)en g-mail(JA)? Pas maar op dat je je wachtwoord niet vergeet dan(IS GEREGELD).

Ik heb als vragen het favoriete sportteam, beroep grootvader, jongste zus geboren, auto rijles, eerste vriend(in), en stad moeder gewoon antwoord gegeven. Hint: typ de volgende keer gewoon de handelsnaam van de auto in, bijvoorbeeld een Renault Clio in plaats van Opel. Verder gaat ook niemand controleren of het wel echt een opel was hoor :*
Blijkbaar had jij een andere procedure, ik mocht alleen kiezen uit de vragen die zij bedacht hebben. Een favoriet sportteam heb ik niet dus als die er bij zat kon ik echt niets verzinnen. En het niet accepteren door het systeem van een volkomen legitiem antwoord is voor mij bewijs dat de automatisering niet deugt. Je moest drie vragen opgeven en het zou prettig zijn geweest als hij een random selectie deed in plaats van drie keer dezelfde vraag stellen. Maar ja niet alle automatiseerders zijn opgevoed met het denken aan de gebruiker principe.

Je oordeelt overigens wel heel makkelijk en heel hard over tientallen jaren psychologische en lichamelijke mishandeling. Fijn voor jou dat je je er niets bij kunt voorstellen maar ik wil het liefst vergeten dat er ouders entiteiten bestaan :(

De eerste mail van BoS was onwijs dom. Ik heb geen toegang en dan gaan ze me vertellen dat ze alleen verzoeken accepteren vanuit de voor mij ontoegankelijke omgeving??? Ik heb een hekel aan banken die blokkades tussen mij en mijn eigen centjes opwerpen en dan ook nog een stel mutsen op de klantenservice parkeert. Een heel dikke onvoldoende.

Weet uit ervaring dat het ook heel anders kan (Triodos, ASN, heel goede service en plezierige contacten, LeaseplanBank nog geen reden tot contact gehad maar alles werkt naar behoren)
  woensdag 27 oktober 2010 @ 17:56:59 #209
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_88030847
Even voor de goede orde. Ik ben blij dat BoS bakzeil haalde en inzag dat hun standpunt van de eerste mail niet uit te leggen was. Ik heb het geld inmiddels op mijn bankrekening staan.

Ze waren een beetje heel erg onhandig bezig gisteren maar hebben het nu wel netjes afgehandeld.

Ik blijf overigens die controlevragen onhandig vinden en heb liever ons eigen depositogarantiestelsel. Niet omdat ik denk dat de UK failliet gaat hoor maar kan me voorstellen dat het internationaal een hoop meer "gedoe" is.
pi_88037280
Is er trouwens informatie beschikbaar over de financiele positie van Leaseplanbank? Ratings etc.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_88040261
Het wordt maar eens tijd denk ik om over te gaan stappen vanaf Aegon. Centraal Beheer is net wat aantrekkelijker met 2,6% :) Wel weer wat gedoe, maarja levert toch weer iets extra's op, op jaasbasis.

Zijn hier mensen met ervaring met een spaarrekening daar? Ondanks dat hij redelijk nieuw is.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 27 oktober 2010 @ 21:36:37 #212
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_88041301
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 21:18 schreef Hugo__Boss het volgende:
Het wordt maar eens tijd denk ik om over te gaan stappen vanaf Aegon. Centraal Beheer is net wat aantrekkelijker met 2,6% :) Wel weer wat gedoe, maarja levert toch weer iets extra's op, op jaasbasis.

Zijn hier mensen met ervaring met een spaarrekening daar? Ondanks dat hij redelijk nieuw is.
heb bij centraal beheer dezelfde rekening al sinds 2008 geloof ik... toen was het vastzetten tot 09-09-09 voor 5,5 of 5,25% rente... Prima internetomgeving en na 09-09-09 ook nog steeds met veel plezier gebruik van gemaakt.. Nu nog steeds dus :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 27 oktober 2010 @ 22:07:54 #213
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_88043170
Ok, ik wil mijn geld dus weghalen bij Aegon. Ik heb daar echter 2 spaarpotten.

Spaarpot 1 wil ik nog even laten staan. Hier heb ik nl. opnamekosten. Erg stom achteraf, krijg daar nu een lagere rente dan bij de leaseplanbank. Dus misschien mijn verlies maar voor lief nemen en dat ook overzetten?

In Spaarpot 2 staat ook een potje zonder opnamekosten. Dit wil ik sowieso naar de Leaseplanbank overzetten. Maar als ik deze spaarpot nou leeghaal, hoe zit het dan met de rente? Krijg ik die aan het eind van het jaar dan pas in deze spaarpot gestort of kan ik het tot nu opgespaarde bedrag nu ook al krijgen?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 22:29:29 #214
62913 Blik
The one and Only!
pi_88044576
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 22:07 schreef leolinedance het volgende:
Ok, ik wil mijn geld dus weghalen bij Aegon. Ik heb daar echter 2 spaarpotten.

Spaarpot 1 wil ik nog even laten staan. Hier heb ik nl. opnamekosten. Erg stom achteraf, krijg daar nu een lagere rente dan bij de leaseplanbank. Dus misschien mijn verlies maar voor lief nemen en dat ook overzetten?

In Spaarpot 2 staat ook een potje zonder opnamekosten. Dit wil ik sowieso naar de Leaseplanbank overzetten. Maar als ik deze spaarpot nou leeghaal, hoe zit het dan met de rente? Krijg ik die aan het eind van het jaar dan pas in deze spaarpot gestort of kan ik het tot nu opgespaarde bedrag nu ook al krijgen?
Ik ben ook van plan weg te gaan, ben ook wel benieuwd naar je tweede vraag
  woensdag 27 oktober 2010 @ 22:33:56 #215
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_88044875
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 22:07 schreef leolinedance het volgende:
Ok, ik wil mijn geld dus weghalen bij Aegon. Ik heb daar echter 2 spaarpotten.

Spaarpot 1 wil ik nog even laten staan. Hier heb ik nl. opnamekosten. Erg stom achteraf, krijg daar nu een lagere rente dan bij de leaseplanbank. Dus misschien mijn verlies maar voor lief nemen en dat ook overzetten?

In Spaarpot 2 staat ook een potje zonder opnamekosten. Dit wil ik sowieso naar de Leaseplanbank overzetten. Maar als ik deze spaarpot nou leeghaal, hoe zit het dan met de rente? Krijg ik die aan het eind van het jaar dan pas in deze spaarpot gestort of kan ik het tot nu opgespaarde bedrag nu ook al krijgen?
Ik heb beide percentages even niet op mijn netvlies dus kan het niet uitrekenen. Heb er zelf ook zo'n spaarpot en ben daar ondanks de renteverlaging nog steeds gelukkig mee. Misschien ga ik die rente nog een beetje opleuken met een maandelijks stortinkje van een paar tientjes.

Bij het opheffen van mijn spaarpot werd het rentetegoed overgeboekt als rentetegoed op de basis spaarpot. Dus die krijg je niet nu meteen. Al is het eind van het jaar niet erg ver weg meer.
pi_88045147
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 22:07 schreef leolinedance het volgende:
Ok, ik wil mijn geld dus weghalen bij Aegon. Ik heb daar echter 2 spaarpotten.

Spaarpot 1 wil ik nog even laten staan. Hier heb ik nl. opnamekosten. Erg stom achteraf, krijg daar nu een lagere rente dan bij de leaseplanbank. Dus misschien mijn verlies maar voor lief nemen en dat ook overzetten?

In Spaarpot 2 staat ook een potje zonder opnamekosten. Dit wil ik sowieso naar de Leaseplanbank overzetten. Maar als ik deze spaarpot nou leeghaal, hoe zit het dan met de rente? Krijg ik die aan het eind van het jaar dan pas in deze spaarpot gestort of kan ik het tot nu opgespaarde bedrag nu ook al krijgen?
Rente wordt alleen uitgekeerd wanneer je een rekening opheft, een lege spaarpot is geen reden om de opgespaarde rente uit te keren.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 23:04:24 #217
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_88046780
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 22:33 schreef caroline88 het volgende:

[..]

Ik heb beide percentages even niet op mijn netvlies dus kan het niet uitrekenen. Heb er zelf ook zo'n spaarpot en ben daar ondanks de renteverlaging nog steeds gelukkig mee. Misschien ga ik die rente nog een beetje opleuken met een maandelijks stortinkje van een paar tientjes.

Bij het opheffen van mijn spaarpot werd het rentetegoed overgeboekt als rentetegoed op de basis spaarpot. Dus die krijg je niet nu meteen. Al is het eind van het jaar niet erg ver weg meer.
Aha oke mooi. Maar die paar tientjes per maand schiet echt niet op. Of je moet het voor die 0,01 - 0,02% doen...
pi_88134909
Leaseplan bank houdt zich in ieder geval netjes aan de afspraken: de rente voor november is vastgesteld op 2,95%. Opslag van 2,1% boven 1 maand euribor blijft genhandhaafd.
pi_88135718
Heb Centraal Beheer maar geopend, ben benieuwd! ;)
pi_88136570
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 10:53 schreef TweakersOnly het volgende:
Leaseplan bank houdt zich in ieder geval netjes aan de afspraken: de rente voor november is vastgesteld op 2,95%. Opslag van 2,1% boven 1 maand euribor blijft genhandhaafd.
*is vet jaloers :D*
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 14:11:48 #221
43615 RIVDSL
Impossible Mission
pi_88140260
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 10:53 schreef TweakersOnly het volgende:
Leaseplan bank houdt zich in ieder geval netjes aan de afspraken: de rente voor november is vastgesteld op 2,95%. Opslag van 2,1% boven 1 maand euribor blijft genhandhaafd.
Waarschijnlijk zingen ze het even uit tot het einde van het jaar en passen ze dan volgens de afspraken de opslag aan.

NIBC heeft de rente op hun spaarrekening verhoogt met maar liefst 0,05%, waardoor deze op 2,3% uit komt. Rente op deposito's gaat echter omlaag.
pi_88143079
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:20 schreef McNulty het volgende:
Is er trouwens informatie beschikbaar over de financiele positie van Leaseplanbank? Ratings etc.
neen, al een keer rechtstreeks bij ze gevraagd :)
pi_88145927
Het is dat ze gedekt worden door het depositogarantiestelsel...
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_88153299
Het antwoord van leaseplanbank op de vraag om financiele info was dan ook wel erg bijzonder.

Namelijk dat het veilig was, want anders zouden ze geen bankvergunning gekregen hebben. Nee, daar ken ik wel een paar voorbeelden van...... :D
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:46:40 #225
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88155995
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 21:25 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Het antwoord van leaseplanbank op de vraag om financiele info was dan ook wel erg bijzonder.

Namelijk dat het veilig was, want anders zouden ze geen bankvergunning gekregen hebben. Nee, daar ken ik wel een paar voorbeelden van...... :D
En?
Je hebt er net geen rekening kunnen openen?

Ben wel blij met 2.95% Niet verwacht..
Wat denken jullie voor volgend jaar?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')