abonnement Unibet Coolblue
pi_89515131
Is Kazaar nog te krijgen? Nee toch? :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_89515145
Net de vanille smaak geprobeerd. Niet onaardig, maar ik heb ze lekkerder geproefd :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_89515222
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 16:51 schreef Kremers het volgende:
Bij mijn laatste stageplek hadden ze een Nespresso staan, maar daar werkten dan ook maar 5 mensen. Kan mij voorstellen dat het door veel bedrijven als een te dure grap wordt ervaren.

Maar ja, dan krijg je wel slootwater voorgeschoteld... Dan maar geen koffie.
Wij hebben ook Nespresso, we zitten met 6 stevige koffiedrinkers op kantoor, en jagen er zo'n 120 euro per maand aan capsules doorheen :P Zijn inmiddels wel aan het kijken naar een volautomaat espressomachine.
pi_89515273
quote:
Op zaterdag 4 december 2010 13:44 schreef PdeHoog het volgende:
Is Kazaar nog te krijgen? Nee toch? :o
Officieel niet nee :).
pi_89515443
quote:
Op zaterdag 4 december 2010 13:47 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Wij hebben ook Nespresso, we zitten met 6 stevige koffiedrinkers op kantoor, en jagen er zo'n 120 euro per maand aan capsules doorheen :P Zijn inmiddels wel aan het kijken naar een volautomaat espressomachine.
Een goede Jura zal op termijn wel goedkoper zijn :+. en met goede bonen minstens net zo goed :Y
pi_89515554
Een goede volautomaat kost alleen wel een vermogen, helemaal als je er eentje koopt die bedoeld is voor zwaar gebruik.

Ik heb zelf 2 jaar een Saeco Giro plus gehad, maar nadat deze kapot is gegaan buiten de garantieperiode toch maar nespresso. Moet zeggen dat ik nespresso toch lekkerder vind terwijl ik bij de bonenmachine ook Illy e.d. gebruikte.

Maar dat kan natuurlijk ook aan het onderhoud liggen... Zo'n volautomaat moet je echt goed schoonhouden want overal gaat er koffiedik zitten. Daar werd ik op een gegeven moment ook helemaal knettergek van :P

Voordeel bonenmachine: Bij grootverbruik veel goedkoper qua koffie.
Voordeel nespresso: Machine goedkoper, minder onderhoud, je kunt bij elke kop van smaak wisselen.
pi_89515654
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 13:48 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Officieel niet nee :).
Ah...ja. Marktplaats doe ik niet aan :P Ik ga niet een fortuin neerleggen voor zoiets :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_89543680
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 13:44 schreef PdeHoog het volgende:
Is Kazaar nog te krijgen? Nee toch? :o
In NL niet nee... in Portugal waar ik onlangs was lagen er nog enorm veel dozen.... wij hebben daar dus gauw nog ingeslagen. :Y
pi_89544229
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 10:34 schreef kahlie het volgende:

[..]

In NL niet nee... in Portugal waar ik onlangs was lagen er nog enorm veel dozen.... wij hebben daar dus gauw nog ingeslagen. :Y
:D _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 december 2010 @ 11:13:24 #235
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89544271
Hm, mijn schoonouders zitten in Portugal... maar die zitten vast niet in de buurt van een Nespresso-shop.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_89544294
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 11:13 schreef Rewimo het volgende:
Hm, mijn schoonouders zitten in Portugal... maar die zitten vast niet in de buurt van een Nespresso-shop.
Je kan het altijd proberen he :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 december 2010 @ 11:16:38 #237
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89544313
Heb net even gekeken, maar helaas -O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 5 december 2010 @ 12:38:26 #238
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_89546394
Amandel latte machiatto.. om nom nom!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_89547013
* Intrepidity schuift nog even een Kazaar naar binnen.
Nog 9 etuis en wat losse cups liggen :P
pi_89577463
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 11:13 schreef Rewimo het volgende:
Hm, mijn schoonouders zitten in Portugal... maar die zitten vast niet in de buurt van een Nespresso-shop.
Er zijn er meer dan op de site staan in ieder geval. Wij waren in Lissabon en daar hebben we zelfs een Nespresso drinkgelegenheid gezien. Heel groot "NESPRESSO" overal erop en daar kon je enkel de koffie drinken. Heel grappig, bovenin de 'mall'. :D (Beneden zat dan de store)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 december 2010 @ 09:09:02 #241
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89577506
Ze zitten ergens in een klein dorpje in het zuiden, tegen Spanje aan. Gaat hem niet worden dus ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_89588034
Zo, net even Livanto, Brasil en Arpeggio gehaald, hal ik het hopelijk tot het tegoed gestort wordt :P Brasil is lekker zeg :9
pi_89589273
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 15:55 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind dat ze op kantoor gewoon een contract aan moeten gaan met Nespresso *O*
ik heb gewoon zelf een nespresso neergezet. betaal liever 37 cent per kopje voor goede koffie, dan gratis bruin water uit de automaat.
pi_89591522
Je hebt reisetuis voor die dingen :D De rest van het kantoor staat zeker de hele dag bij je te bedelen? :P
pi_89593606
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 16:26 schreef Kremers het volgende:
Je hebt reisetuis voor die dingen :D De rest van het kantoor staat zeker de hele dag bij je te bedelen? :P
valt mee, ik zit op een lab met 2 collega's, en die houden volgens mij niet zo van sterke koffie. ik heb bijna alleen maar indriya hier :P
ik kan ze weleens de caramel laten proeven, ik vind hem zelf toch niet lekker.
  maandag 6 december 2010 @ 18:56:12 #246
62913 Blik
The one and Only!
pi_89597231
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:03 schreef Kremers het volgende:
Zo, net even Livanto, Brasil en Arpeggio gehaald, hal ik het hopelijk tot het tegoed gestort wordt :P Brasil is lekker zeg :9
Brasil??
pi_89597721
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 18:56 schreef Blik het volgende:

[..]

Brasil??
Dulsao de Brasil, die gouden gok ik :)
pi_89598060
Klopt :) Één van de drie "origin" smaken.
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:09:05 #249
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89626985
Ik heb online een berg cups besteld. Iemand enig idee hoe lang het gaat duren voor ik ze heb?

Heb ze zondag avond besteld. Ze beginnen op te raken :o
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_89627026
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:09 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb online een berg cups besteld. Iemand enig idee hoe lang het gaat duren voor ik ze heb?

Heb ze zondag avond besteld. Ze beginnen op te raken :o
2 of 3 werkdagen. Vandaag of morgen zou ik zeggen :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')