abonnement Unibet Coolblue
pi_85949078
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!


De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq
Be2
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek


De ervaringsdeskundigen:




Voorgaande delen:

Datingsite-ervaringen #25: Nu VIP's!
Datingsite-ervaringen #24: Nu mét verbindingsstreepje!
Datingsite ervaringen #23: Blijven klagen!
Datingsite ervaringen #22: Waar we gauw op bezet gaan
Datingsite ervaringen #21: zonder tijdslimiet
datingsite ervaring 20: met grof geschut schieten
Datingsite evaringen 19: waar pageviews alles zeggen
Datingsite ervaringen 18: Vrouwen willen lange berichtjes
Datingsite ervaringen 17: Waarin de tieten je knockout slaan
Datingsite ervaringen 16: Komt er een meet aan?
Datingsite ervaringen 15: waar men niet aan kinderen toe is
Datingsite ervaringen 14: waar nepprofielen voor watjes zijn
Datingsite ervaringen #13: Real life vs. online situaties
Datingsite ervaringen #12: Waar men geen Engelse vrouwen wil
Datingsite ervaringen 11: Godvedr, lapo
Datingsite ervaringen 10: Waar thuiswonende dertigers niet w
Datingsite ervaringen 9: Waar werk en liefde niet samen gaan
Datingsite ervaringen #8: Waar op uw spelling wordt gelet
Datingsite ervaringen # 7: Met fotocheats en mormels
Datingsite ervaringen # 6: Stilzitten en mooi wezen
Datingsite ervaringen #5: Battledates tussen fokkers
Datingsite ervaringen #4: Waar WoW een killer is
Datingsite ervaringen #3: Waar men geestelijk gehandicapt is
Datingsite ervaringen #2 Waar mannen kansloos zijn,
Datingsite ervaringen


OP met dank aan GlenSpey
Laatst bijgewerkt op zaterdag 7 augustus 2010 door Lolaatje
Deze OP kan je hier vinden.

Ook leuk voor jullie: [Singles actie] win een FOK! (blind) date in the dark , doe mee en win misschien een date met mij ;).
> Toevoeging van Maanvis :)

[ Bericht 7% gewijzigd door kieskleurig op 01-09-2010 15:45:09 ]
  woensdag 1 september 2010 @ 14:30:39 #2
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_85949165
:)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 1 september 2010 @ 14:31:19 #3
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_85949196
het stukje 'voorgaande delen' in de op is een zootje overigens :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_85949219
quote:
Op woensdag 1 september 2010 14:30 schreef Maanvis het volgende:
:)
Ik heb jouw OP maar even gekopieerd, staat je oproep er ook nog in ;)
  woensdag 1 september 2010 @ 14:38:42 #5
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_85949441
quote:
Op woensdag 1 september 2010 14:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Zaterdag hoorde ik 2 mensen uit de Randstad praten. "Ik moet morgen naar Zwolle" "Joh daar helemaal heen" "Ja dan moet ik haast wel met het vliegtuig he"

;( Aanstellers daaro :D
quote:
Op woensdag 1 september 2010 14:13 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

:Y
Weten we nu wel dat als iemand die in het westen woont reizen als hobby heeft ingevuld, gewoon liegt! :+


Best romantisch hoor, dat platteland. Maar ik blijf toch liever hier wonen ;)
Overal verstand van.
pi_85949974
DateVindPost. 8-)
For great justice!
pi_85950053
Oh nu ik wat meer vragen heb beantwoord, is mijn leuke man in pak minder vijandig volgens OKC.
Nog even en we worden misschien wel vriendjes *O*

Moet ik wel een keer gaan reageren natuurlijk :@
  woensdag 1 september 2010 @ 15:07:27 #8
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85950474
Vrouwen die in dorpjes woonden klikte ik trouwens ook standaard weg. Het zegt ook wel wat als je op je 25e in een dorp woont.
Gourmetten of steengrillen?
pi_85950573
quote:
Op woensdag 1 september 2010 15:07 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen die in dorpjes woonden klikte ik trouwens ook standaard weg. Het zegt ook wel wat als je op je 25e in een dorp woont.
Ben wel benieuwd wat hier de gedachtegang achter is?
En nee ik woon niet in een dorp :p

En meer in het algemeen.
Valt me wel op dat de mannen hier vaak klagen over de vrouwen met hun eisenlijstjes, maar jullie kunnen er ook wat van hoor _O-
pi_85950660
quote:
Op woensdag 1 september 2010 15:10 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd wat hier de gedachtegang achter is?
En nee ik woon niet in een dorp :p
Die zijn voor mijn idee toch vaak een beetje achtergebleven. Als ik de vrouwen zie die in mijn thuisdorp zijn achtergebleven, daar is toch vaak iets mis mee. :7
For great justice!
  woensdag 1 september 2010 @ 15:24:42 #11
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85951033
quote:
Op woensdag 1 september 2010 15:10 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd wat hier de gedachtegang achter is?

De gedachtegang hierachter is, gechargeerd gezegd uiteraard, dat vrouwen (en mannen) die in een dorp wonen nogal suffe figuren zijn, die liever op twee straten bij papa en mama willen wonen en niet houden van alle leuke dingen die een stad te bieden heeft. Het maakt ze niet uit dat het er totaal uitgestorven is na 23u 's avonds (daarvoor ook trouwens :')), het interesseert ze niet dat er nooit wat gebeurt en ze snappen al helemaal niet waarom er geen leuke mensen in een dorp wonen.

NEE DIE WONEN ALLEMAAL IN DE STAD, DÔOHHHH!!!

* Of ze wonen nog thuis ("Lekker makkelijk", "Ik ben aan het sparen voor een huisje", "Ik kan toch geen woonruimte vinden")
* Of ze houden van het dorpsleven ("Het is hier zo lekker rustig", "Hier ken ik tenminste iedereen", "Mijn familie woont tenminste nog lekker dichtbij")
* Of ze hebben naïeve waanbeelden over 'de grote stad' ("Een stad is mij veel te druk", "al die criminaliteit in de stad", "je kunt daar 's avonds niet over straat")

Uiteraard kun je gewoon zo zijn. Lekker van het dorp houden, thuiswonend zijn, denken dat een stad gevaarlijk is. Vind ik prima. Maar dan ga ik niet met je daten. :P
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 1 september 2010 @ 15:29:05 #12
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_85951183
Ik heb trouwens ooit gespeeddate. Ik woon in Wageningen en speeddate in Den Haag.

Alle dames wilden graag reizen...
...dus ik gaf aan: dan heb je geluk! Ik woon in Wageningen. Je mag iedere dag naar mij toe reizen, leuk he?

Helaas vielen alle dames toen opeens door de mand als zijnde echte huismussen :)
pi_85951226
OP faal
  woensdag 1 september 2010 @ 15:31:26 #14
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85951278
quote:
Op woensdag 1 september 2010 15:29 schreef Thornado het volgende:
Helaas vielen alle dames toen opeens door de mand als zijnde echte huismussen :)
Ik zou ook ineens een huismus zijn denk ik, als de ander zegt dat ik elke dag naar fucking Wageningen mag reizen. :D
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 1 september 2010 @ 15:36:49 #15
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_85951459
quote:
Op woensdag 1 september 2010 15:24 schreef Silenus het volgende:

[..]

De gedachtegang hierachter is, gechargeerd gezegd uiteraard, dat vrouwen (en mannen) die in een dorp wonen nogal suffe figuren zijn, die liever op twee straten bij papa en mama willen wonen en niet houden van alle leuke dingen die een stad te bieden heeft. Het maakt ze niet uit dat het er totaal uitgestorven is na 23u 's avonds (daarvoor ook trouwens :')), het interesseert ze niet dat er nooit wat gebeurt en ze snappen al helemaal niet waarom er geen leuke mensen in een dorp wonen.

NEE DIE WONEN ALLEMAAL IN DE STAD, DÔOHHHH!!!

* Of ze wonen nog thuis ("Lekker makkelijk", "Ik ben aan het sparen voor een huisje", "Ik kan toch geen woonruimte vinden")
* Of ze houden van het dorpsleven ("Het is hier zo lekker rustig", "Hier ken ik tenminste iedereen", "Mijn familie woont tenminste nog lekker dichtbij")
* Of ze hebben naïeve waanbeelden over 'de grote stad' ("Een stad is mij veel te druk", "al die criminaliteit in de stad", "je kunt daar 's avonds niet over straat")

Uiteraard kun je gewoon zo zijn. Lekker van het dorp houden, thuiswonend zijn, denken dat een stad gevaarlijk is. Vind ik prima. Maar dan ga ik niet met je daten. :P
Alle praktische nadelen van deze dorpse jongens en meisjes zijn wel te weerleggen. Zo zijn ze met de bus soms sneller in het stadscentrum dan sommige stedelingen zelf.

Mijn punt, ook gechargeerd ; ze hebben nooit het lef gehad om hun leven zelf in te richten los van hun ouders - en blijven rondjes draaien in hun eigen kleine krimpende wereldje. Nee, daar ga ik ook niet mee daten :P
Overal verstand van.
  woensdag 1 september 2010 @ 15:37:09 #16
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_85951469
quote:
Op woensdag 1 september 2010 15:31 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik zou ook ineens een huismus zijn denk ik, als de ander zegt dat ik elke dag naar fucking Wageningen mag reizen. :D
Tssk..ik geef de dame EN de mogelijkheid om met een geweldige vent op stap te gaan EN dat ze hun hobby iedere dag kunnen uitoefenen...

...dat is toch een droomsituatie voor iedere vrouw die van reizen houdt? :D
pi_85951709
quote:
Op woensdag 1 september 2010 15:36 schreef macondo het volgende:

[..]

Alle praktische nadelen van deze dorpse jongens en meisjes zijn wel te weerleggen. Zo zijn ze met de bus soms sneller in het stadscentrum dan sommige stedelingen zelf.

Mijn punt, ook gechargeerd ; ze hebben nooit het lef gehad om hun leven zelf in te richten los van hun ouders - en blijven rondjes draaien in hun eigen kleine krimpende wereldje. Nee, daar ga ik ook niet mee daten :P
En iemand die zijn hele leven nooit buiten de randstad komt/woont? Die zit toch ook in een beperkt wereldje joh ;)
pi_85951736
quote:
Op woensdag 1 september 2010 15:37 schreef Thornado het volgende:

[..]

Tssk..ik geef de dame EN de mogelijkheid om met een geweldige vent op stap te gaan EN dat ze hun hobby iedere dag kunnen uitoefenen...

...dat is toch een droomsituatie voor iedere vrouw die van reizen houdt? :D
Wat een mooi beroep heb jij trouwens :P
pi_85951869
Wat hebben westerlingen een vooroordelen zeg over het "noorden" en het " oosten" . Gelukkig heb ik niet zo'n beperking. Ik kom overal noorden, oosten , westen en zuiden. Alsof er alleen maar boerderijen staan buiten de randstad. 2/3de van de bevolking woont buiten de randstad.
  woensdag 1 september 2010 @ 15:50:08 #20
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_85951881
quote:
Op woensdag 1 september 2010 15:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Wat een mooi beroep heb jij trouwens :P
Facilitair? Ja, geweldig :)
  woensdag 1 september 2010 @ 15:59:36 #21
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85952233
quote:
Op woensdag 1 september 2010 15:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

En iemand die zijn hele leven nooit buiten de randstad komt/woont? Die zit toch ook in een beperkt wereldje joh ;)
Ja, maar in dat beperkte wereldje heb je in ieder geval nog kroegen, schouwburgen, parken, universiteiten, etc. ;)

Overigens heb ik de eerste 18 jaar van m'n leven 3km buiten een klein dorpje gewoond waar we geen riolering hadden, dus ik weet waar ik over praat.
Gourmetten of steengrillen?
pi_85952521
quote:
Op woensdag 1 september 2010 14:53 schreef Q. het volgende:
DateVindPost. 8-)
Dito. c_/
pi_85952605
quote:
Op woensdag 1 september 2010 15:59 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja, maar in dat beperkte wereldje heb je in ieder geval nog kroegen, schouwburgen, parken, universiteiten, etc. ;)

Overigens heb ik de eerste 18 jaar van m'n leven 3km buiten een klein dorpje gewoond waar we geen riolering hadden, dus ik weet waar ik over praat.
Ik vind Nederlandse steden (amsterdam licht uitgezonderd) nou ook niet echt bruisend, ik vind het maar een dooie boel hier na 6 uur en op zondagen... Ik mis Berlijn ;(
Doe eens lief!
pi_85952677
Shit, mijn tekst op RP is weg. Ben nu weer een gewone man uit Noord-Brabant op zoek naar contact met een leuke vrouw :(
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  woensdag 1 september 2010 @ 16:15:36 #25
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_85952729
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:13 schreef Provinciaaltje het volgende:
Shit, mijn tekst op RP is weg. Ben nu weer een gewone man uit Noord-Brabant op zoek naar contact met een leuke vrouw :(
Laat mij raden, je zit graag met een wijntje op de bank een DVD-tje te kijken? :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')