pi_88525652
registreer om deze reclame te verbergen
Zaterdag dit combineren met Methylone. Ben benieuwd, zat te denken aan 160 mg 4-FMP en anderhalf á twee uurtjes later de eerste shot methylone van 180 of 200 mg. Misschien nog weer 2,5 uur daarna nog een shot methylone van 150mg, aangezien dat overheerlijk was op Thrillogy. Toen wel alleen aan de methylone gezeten.
pi_88527627
Dat kan niet anders dan een geweldige nacht worden ^O^

Maar was thrillogy niet 10 dagen geleden? Ik denk dat er dan een beetje te weinig tijd tussen zit..
alcohol=harddrugs
pi_88529486
Ja, dan is het 2 weken geleden, maar zoveel is mijn serotine gehalte ook niet naar beneden gegaan die nacht. Plus sindsdien ben ik ook aan de 5-htp en vitaminen gegaan, dus ik denk dat het wel goed komt ;)
  donderdag 11 november 2010 @ 16:45:43 #129
280735 Deeltjesversneller
not for human consumption
pi_88599946
Ik heb 11 dec een hardstyle feest maar ik wil 31 dec eigenlijk openhouden voor een eventuele mdma avond. Nou zit ik te denken om dan op 11 dec 4-fmp of methylone te proberen aangezien ik deze 2 al een tijdje op mijn to-do lijst heb staan.

Ik moet na het feest nog 2 uur wachten op de trein, dan 2,5 uur in de trein zitten en dan nog 20 minuten fietsen, dus het zou fijn zijn als ik nog een beetje actief ben. Met 1 xtc pil die ik laatst om 22.30 al dropte had ik daar trouwens weinig moeite mee (wel veel rust gehad tussendoor). Maar als ik thuis kom moet het eigenlijk wel al volledig zijn uitgewerkt (in ieder geval geen grote pupillen meer).

Dus ik wil eigenlijk een euforisch gevoel en wel wat extra uithoudingsvermogen, maar ik hoef niet kneiterstrak te staan.

Is 4-fmp hier dan een goede optie, en welke dosering raden jullie aan?

Heb alleen ervaring met alcohol, wiet/hasj en mdma, verder nooit een andere harddrug gedaan.
pi_88604236
Dan is 4fmp erg geschikt, behalve dat je pupillen nog wel eens wat groter kunnen zijn. Hoeveel groter dan normaal kan ik niet zeggen, want daar let ik nooit op bij mezelf (en er zijn vast individuele verschillen). Verder zou ik dan om een uurtje of één 150 mg fmp droppen, dan moet alles goedkomen.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_88604341
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:55 schreef Chukkels het volgende:
Zaterdag dit combineren met Methylone. Ben benieuwd, zat te denken aan 160 mg 4-FMP en anderhalf á twee uurtjes later de eerste shot methylone van 180 of 200 mg. Misschien nog weer 2,5 uur daarna nog een shot methylone van 150mg, aangezien dat overheerlijk was op Thrillogy. Toen wel alleen aan de methylone gezeten.
Je fmp dosis doe ik zelf ook, maar methy doe ik dan 130 en later 70. Ik vind dat jij met je methy aan de hoge kant zit. :) Ik zou zeggen, probeer het eens met wat minder methy, en kijk hoe dat bevalt. :)

O, ik had over je opmerking over alleen methy heen gelezen. Bedenk dat je van fmp ook al energie en euforie krijgt, dus dan heb je een stuk minder methy nodig dan als je alleen aan de methy zit. :P
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_88616681
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb 11 dec een hardstyle feest maar ik wil 31 dec eigenlijk openhouden voor een eventuele mdma avond. Nou zit ik te denken om dan op 11 dec 4-fmp of methylone te proberen aangezien ik deze 2 al een tijdje op mijn to-do lijst heb staan.

Ik moet na het feest nog 2 uur wachten op de trein, dan 2,5 uur in de trein zitten en dan nog 20 minuten fietsen, dus het zou fijn zijn als ik nog een beetje actief ben. Met 1 xtc pil die ik laatst om 22.30 al dropte had ik daar trouwens weinig moeite mee (wel veel rust gehad tussendoor). Maar als ik thuis kom moet het eigenlijk wel al volledig zijn uitgewerkt (in ieder geval geen grote pupillen meer).

Dus ik wil eigenlijk een euforisch gevoel en wel wat extra uithoudingsvermogen, maar ik hoef niet kneiterstrak te staan.

Is 4-fmp hier dan een goede optie, en welke dosering raden jullie aan?

Heb alleen ervaring met alcohol, wiet/hasj en mdma, verder nooit een andere harddrug gedaan.
Zou idd dan zo rond 1 uur tussen de 150 en 180mg droppen. Het eerste effect kom dan op rond 2 uur en wordt sterker rond 3 uur met de echte piek tussen 3 en 5 uur, daarna nog 2 uurtjes uitspacen en om 7 uur zou je weer normaal moeten zijn. Als je het 2 uurtjes langer wil uithouden zou tussen 4 en 5 nogmaals 120-150mg droppen. Dan wordt het sws een topavond :)

maar 1 tip: verwacht niet teveel van deze stof! Toen ik het voor het eerst deed had ik een vergelijkbaar effect met methylone of mdma verwacht. Dit blijft zeker uit als het inslaat, alleen tijdens de echte piek kan je van een mdma-achtige euforie spreken.
alcohol=harddrugs
pi_88616998
4-fmp alleen vond ik niet heel erg geweldig. Stond maar te wachten en te wachten tot de piek zou komen, maar die kwam maar niet. Voelde er wel wat van, maar het was niet helemaal top. Dus toen maar een Groene Canadees gedropt, 2 uur na inname. Toen vond ik het wel geniaal! Ik denk dat 4-fmp pas echt een top drug is, als je het combineerd. Kan natuurlijk ook zijn, dat ik net niet lang genoeg wachtte.
pi_88617245
@Chukkels: ik denk haast dat je wat te kort gewacht hebt. fmp voel je echt wel. Het 'euforische' effect is alleen, zoals al gezegd, van korte duur en daarom kan je beter na een uurtje of 2, 3, wat methylone oid droppen :P
pi_88617835
Ik voelde het ook wel, alleen minder dan ik verwacht had. Merkte het euforische effect ook wel. Maar kan natuurlijk nog steeds dat ik te kort gewacht had.
pi_88618680
Dit goedje is idd geweldig in de combi met MDMA, dan ga je echt ziedend hard van een halve pil als je eerst wat 4-fmp pakt. En je kan heeeeeel lang spacen als je wilt!

Maar alleen 4-fmp is het niet voor mij. Het euforische effect is veel te snel afgelopen en het niet kunnen slapen daarna is toch best kut.
pi_88817382
Heb ruim 1,5 uur geleden 150mg gedropt, het kwam na drie kwartier al opzetten en ik vind het tot nu toe zeker een aangenaam en niet te opdringerig effect hebben. Ben actiever, voel me wat socialer en empathischer en zou als ik nu iemand ga bellen ws een enorme lulkick krijgen. :P

Ik zou het tot nu toe vergelijken met pep, maar dan wat zachter, vriendelijker ofzo. :)
pi_88817751
Vind ik ook. Heel lekkere stof waar je wel gewoon 'normaal' van blijft. Post bezorgen moet heel goed te doen zijn, zeker in combinatie met een muziekje (ipod) erbij. Veel plezier nog ^O^
alcohol=harddrugs
pi_88818197
Precies, op pep gaat het ook altijd wel lekker, dus dit moet ook wel lukken. :P

Mochten ze ons na die staking van gisteren opzadelen met dubbel werk, dan ga ik er vast met frisse moed tegenaan. :')
pi_88827418
Nou, opzich prima spul dus, maar na zo'n 3,5 uur begon het relaxte er wel een beetje af te gaan en leek het meer op de wat oncomfortabele stimulatie die je ook aan het eind van een peptrip kan krijgen. Maar misschien ligt dat ook een beetje aan het feit dat ik vannacht maar een paar uur heb geslapen, dan wordt je lichaam er wellicht ook wat minder blij van op den duur.

Een beetje G helpt iig wel om daar de scherpe randjes vanaf te halen, dus uiteindelijk krijgt het toch een 7,5 van mij. Maar omdat het toch behoorlijk duur is, zal ik het ws alleen maar op feestjes gebruiken als vervanger voor mdma omdat ik dat niet te vaak wil doen.
pi_88827571
tsja het is ook niet de ideale woensdagmiddagdrug ;)
pi_88828163
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 17:38 schreef StormWarning het volgende:
Nou, opzich prima spul dus, maar na zo'n 3,5 uur begon het relaxte er wel een beetje af te gaan en leek het meer op de wat oncomfortabele stimulatie die je ook aan het eind van een peptrip kan krijgen. Maar misschien ligt dat ook een beetje aan het feit dat ik vannacht maar een paar uur heb geslapen, dan wordt je lichaam er wellicht ook wat minder blij van op den duur.

Een beetje G helpt iig wel om daar de scherpe randjes vanaf te halen, dus uiteindelijk krijgt het toch een 7,5 van mij. Maar omdat het toch behoorlijk duur is, zal ik het ws alleen maar op feestjes gebruiken als vervanger voor mdma omdat ik dat niet te vaak wil doen.
Heb het ook eens geprobeerd toen ik heel slecht geslapen had en het werkt echt veel minder goed dan.. ik vind het het fijnst tijdens een normaal avondje uit 80 - 100mg

4-FMP in combinatie met methylone is ook een aanradertje om eens te proberen.
alcohol=harddrugs
  woensdag 17 november 2010 @ 22:13:14 #143
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_88841881
Ik had hier nog geen tvp staan geloof ik.
pi_88844871
Vrijdag weer een gram bestellen :)
alcohol=harddrugs
pi_88857366
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 17:58 schreef julian6 het volgende:

[..]

Heb het ook eens geprobeerd toen ik heel slecht geslapen had en het werkt echt veel minder goed dan.. ik vind het het fijnst tijdens een normaal avondje uit 80 - 100mg

4-FMP in combinatie met methylone is ook een aanradertje om eens te proberen.
Ja, ga ik zaterdag doen. :)

Ik was tegen 11 uur wel behoorlijk moe en kon ook direct slapen, maar ondanks dat ik weinig meer van de stof merkte waren m'n pupillen nog wel redelijk groot. Dus het werkt blijkbaar idd nog best lang door.
pi_89342344
En hoe was het?

weer een grammetje besteld trouwens :) hopelijk voor vrijdag binnen!
alcohol=harddrugs
  dinsdag 28 december 2010 @ 10:44:40 #147
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_90528578
Kick en crosspost.

Zat zelf ook te denken aan zo'n ~150mg 4FMP. Daarna twee (of 3...) keer ~120/150mg M1.
Iemand die deze combi heeft geprobeerd nog tips? Zit ik een beetje goed met de dosering, hoeveel tijd ertussen enz?

(1,80m, 90 kilo)
pi_90533924
Tja, dosering is heel erg afhankelijk van wat je gewent bent eigenlijk. Heb je deze 2 stofjes al vaker afzonderlijk gebruikt? Zo ja, dan kun je beginnen met 150mg 4-FMP en anderhalf á 2 uurtjes later een capsule methylone van 150mg erbij gooien. Dan zou ik sowieso een uurtje of 2,5/3 wachten met het bijgooien van een nieuwe capsule methylone en dan dit keer 100-120mg. Dan is het afwachten hoe je je voelt 3 uur laten en als je dan nog zin hebt om door te gaan, kun je nog eens 80-90mg erbij gooien.

Tip: Gooi niet te snel bij en zeker niet na de 4-FMP, want dan haal je het einde niet omdat de methylone crash gaat overheersen, het is de truc om die namelijk niet te voelen. Want de methylone crash vind ik persoonlijk erger dan een MDMA crash en die wil je niet voelen tijdens een feest.

Let wel, de methylone crash valt in het begin geleidelijk, maar denk niet als je die na anderhalf uur al voelt, dat je dan meteen bij moet gooien. Sowieso de minimale pauze tussen de eerste cap methylone en de 2e is 2 uur, anders heb je grote kans dat het té hefting wordt, zeker in combinatie met 4-FMP.

Succes :)
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:38:29 #149
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_90555634
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:18 schreef Spezah het volgende:
Tja, dosering is heel erg afhankelijk van wat je gewent bent eigenlijk. Heb je deze 2 stofjes al vaker afzonderlijk gebruikt? Zo ja, dan kun je beginnen met 150mg 4-FMP en anderhalf á 2 uurtjes later een capsule methylone van 150mg erbij gooien. Dan zou ik sowieso een uurtje of 2,5/3 wachten met het bijgooien van een nieuwe capsule methylone en dan dit keer 100-120mg. Dan is het afwachten hoe je je voelt 3 uur laten en als je dan nog zin hebt om door te gaan, kun je nog eens 80-90mg erbij gooien.

Tip: Gooi niet te snel bij en zeker niet na de 4-FMP, want dan haal je het einde niet omdat de methylone crash gaat overheersen, het is de truc om die namelijk niet te voelen. Want de methylone crash vind ik persoonlijk erger dan een MDMA crash en die wil je niet voelen tijdens een feest.

Let wel, de methylone crash valt in het begin geleidelijk, maar denk niet als je die na anderhalf uur al voelt, dat je dan meteen bij moet gooien. Sowieso de minimale pauze tussen de eerste cap methylone en de 2e is 2 uur, anders heb je grote kans dat het té hefting wordt, zeker in combinatie met 4-FMP.

Thnx dit is precies wat ik nodig had. Heb al een paar keer eerder methylone al eerder gedaan, ooit 600mg op een avond dat was een beetje teveel van het goede. :+

maar jouw planning en dosering lijkt me perfect.
Dus
150mg 4FMP
150mg M1
120mg M1
80/90mg M1
met tussenpozen van een uur of 2/op gevoel (maar niet te vroeg :P ) gaat 'm worden denk ik. :)
pi_90556063
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:18 schreef Spezah het volgende:

helemaal mee eens ^O^
alcohol=harddrugs

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')