quote: Op maandag 1 november 2010 23:04 schreef Syndicate het volgende:Niet te zeggen, hangt echt van de concentratie af..
quote: Op maandag 1 november 2010 23:50 schreef defamai het volgende:Ik ken die link, betaal je er 13 euro voor? Is best prima spul, zit ongeveer 150 mg in.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:23 schreef T3rr0r het volgende:Mooi mooi, m'n bestelling toch nog op tijd binnen gekomen voor morgen. Dat wordt weer genieten!
quote: Op zondag 7 november 2010 14:55 schreef julian6 het volgende:[..]Waar ga je het gebruiken?Gister was ook weer een topavond. Tis echt geweldig spul voor bij het uitgaan; heel praterig, sociaal, alert, een boost voor je zelfvertrouwen en geen inkak moment zoals je dat met alcohol wel altijd krijgt.
quote:Op zondag 7 november 2010 20:13 schreef T3rr0r het volgende:Het lijkt me sowieso niet slim om het gemiddeld 1x per week te gebruiken. Buiten dat er weinig bekend is over de schadelijkheid creëer je dan de ideale setting voor een (geestelijke) verslaving. Ik zou het gewoon bewaren voor af en toe op een feestje, maar vooral niet tijdens het 'normale' uitgaan gaan gebruiken.
quote: Op dinsdag 9 november 2010 15:24 schreef yingyangert het volgende:ook al maakt 4fmp amper serotonine op, het gaat een keertje op.. en je hebt zeker nog wat serotonine nodig voor het dagelijkse geluk . verder lijkt me elk weekend amper slapen niet al te goed voor je en het is ook nog is een research chemical.. beter ben je niet elk weekend een proefkonijn
quote: Op dinsdag 9 november 2010 16:32 schreef defamai het volgende:[..] Exactly, ik heb wel gemerkt dat wanneer je het combineert met iets dat wel hard je serotonine pakt, zoals M, je echt knijterhard gaat.