abonnement Unibet Coolblue
pi_85912592


Eerder deze maand ging er een gerucht de ronde dat H&M zou gaan samenwerken met het Taiwanese modehuis Shiatzy Chen. Het schijnt dat dit modehuis wel iets voor H&M gaat doen, maar meer in de lijn van Madonna en Kylie Minoque dat deden. Niet meer dan dat. Met welke ontwerpers H&M dan wel gaat samenwerken wordt dus op 9 september bekend gemaakt. H&M heeft wel twee teaser filmpjes gelanceerd. Wie zouden het zijn?

gelezen op nitrolicious.com

pi_85912950
t in de TT :*!

En verder, ja ik ben benieuwd.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:02:19 #3
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_85913851
Ik ben blij dat H&M niet de designercollectie met shiatzumassageshizzle gaat doen. Die hebben ronduit lelijke en vormloze kleding.

Die schoenen van de man in het filmpje :9 :9~ hebbehhhh
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_85915348
http://www.nu.nl/lifestyl(...)-gastdesigners-.html

quote:
Volgens modeblad Grazia zijn Carolina Herrera en Tomas Maier van Bottega Veneta te horen.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_85955405
Volgens de bekende blogger Bryanboy is het Lanvin. Link. Er staan hier overigens ook nog andere filmpjes. :)

Lanvin zou wel mooi zijn, ik hoop alleen heel erg dat de release dan niet op een zaterdag is. Ik kan geen vrij van m'n werk nemen om te gaan winkelen. :')
  woensdag 1 september 2010 @ 17:37:52 #6
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_85955563
quote:
Op woensdag 1 september 2010 17:32 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Volgens de bekende blogger Bryanboy is het Lanvin. Link. Er staan hier overigens ook nog andere filmpjes. :)

Lanvin zou wel mooi zijn, ik hoop alleen heel erg dat de release dan niet op een zaterdag is. Ik kan geen vrij van m'n werk nemen om te gaan winkelen. :')
Ik hoop het niet.. Even wat mannenkleding opgezocht en daar word ik niet vrolijk van. :')
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_85958615
De Telegraaf meldt het ook van Lanvin.

quote:
Lanvin voor H&M?
AMSTERDAM - Wie wordt de nieuwe gastontwerper van H&M? Die vraag circuleert momenteel op internet. Op youtube.com plaatst de Zweedse gigant steeds nieuwe teasers die de identiteit van de ontwerper moeten prijsgeven. Insiders vermoeden dat Alber Elbaz, het creatieve brein van het Franse Lanvin de man is die een betaalbare designercollectie voor de keten gaat maken.

Anderen zweren dat niet Elbaz maar Jean Paul Gaultier, Yves Saint Laurent's Stefano Pilati, Balenciaga's Nicolas Ghesquiere of Balmain's Christophe Decarnin de gastontwerper is.

Bij het concern zwijgen ze in alle talen. Modefans moeten nog heel even geduld hebben: voor 7 september wordt de klinkende naam bekend gemaakt.

De H&M designercollectie is geliefd. Afgelopen keren mochten Sonia Rykiel, Viktor & Rolf, Roberto Cavalli, Stella McCartney en Karl Lagerfeld een speciale collectie voor de Zweedse gigant maken. Allemaal waren ze zo succesvol dat de rekken binnen luttele minuten leeggeplunderd waren.
bron
  woensdag 1 september 2010 @ 19:20:14 #8
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_85958694
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:18 schreef Mylene het volgende:
De Telegraaf meldt het ook van Lanvin.
[..]

bron
Jammer, de kleding voor mannen die de beste man heeft ontworpen vind ik helemaal niets. Te shiny en te skimpy.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_85958901
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:20 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Jammer, de kleding voor mannen die de beste man heeft ontworpen vind ik helemaal niets. Te shiny en te skimpy.
Misschien valt het nog wel mee. Bovendien is het nog niet zeker of hij het wordt.
  woensdag 1 september 2010 @ 19:41:36 #10
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_85959628
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:24 schreef Mylene het volgende:

[..]


Misschien valt het nog wel mee. Bovendien is het nog niet zeker of hij het wordt.
Dat wordt het vast ook wel, want de meeste collecties hebben altijd wel wat 'draagbaars' tussen zitten. Plus idd nog even afwachten wie het wordt. Mocht er wat leuks tussen zitten uiteindelijk dan rest er voor mij niets anders dan online bestellen. Ga niet het halve land afreizen en dan ook nog in de rij staan. :P
Love will tear us apart (Joy Division)
  donderdag 2 september 2010 @ 00:01:49 #11
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_85971448
ik hoop Armani of Dolce&Gabbana.. de rest is troep. ^O^
Weet je wat dit? Dit kost me niet alleen 10.000 en shit. Dit kost me 10.000, en gevangenisstraf. Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen. Niemand kan mijn black-out beheersen.
  donderdag 2 september 2010 @ 09:32:00 #12
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_85976763
Geruchten voor Lanvin worden steeds sterker. ;(
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_85980490
Ik vind die promo filmpjes toch niet echt Lanvin uitstralen...
Le deuxième sexe
  donderdag 2 september 2010 @ 11:58:24 #14
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_85980596
Lanvin is Frans en ik houd niet van Franse modehuizen.. Zo klassiek en (semi)decadente net niks kleding is niks voor mij. :N

* don-diablo en Fransen is sowieso geen goede combo :')
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_85981276
quote:
Op donderdag 2 september 2010 11:58 schreef don-diablo het volgende:
Lanvin is Frans en ik houd niet van Franse modehuizen.. Zo klassiek en (semi)decadente net niks kleding is niks voor mij. :N

* don-diablo en Fransen is sowieso geen goede combo :')
Vind je Paul & Joe ook niet leuk? Dat is wel een grappig en vrolijk merk.
  donderdag 2 september 2010 @ 12:39:47 #16
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_85981797
quote:
Op donderdag 2 september 2010 12:21 schreef NoralyZ het volgende:

[..]

Vind je Paul & Joe ook niet leuk? Dat is wel een grappig en vrolijk merk.
Nee niet echt. Liever iets als Paul Smith bijvoorbeeld. Maar ik draag voornamelijk dingen van American Apparel, Nudie, H&M etc.

Come to think about it.. Ik heb niet echt meer dure merken in m'n kast hangen. Die periode heb ik wel gehad eig.
Love will tear us apart (Joy Division)
  donderdag 2 september 2010 @ 12:57:21 #17
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_85982304
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:01 schreef turnazz het volgende:
ik hoop Armani of Dolce&Gabbana.. de rest is troep. ^O^
D&G: dat is al een strakkeballenmerk, laat staan als ze een cheap ass collectie voor H&M zouden gaan maken. No thanks. :')

Betrouwbare bronnen wijzen allemaal naar Lanvin: leuk!
"Frei sein, high sein, ein bisschen Terror must dabei sein..."
pi_85989094


quote:
Lanvin is de nieuwe guestdesigner voor H&M!

H&M wist ons met de mysterieuze filmpjes lang in spanning te houden, maar eindelijk is de nieuwe gastdesigner bekend gemaakt: Lanvin! De dames- en herencollectie zullen vanaf 23 november in zo'n 200 H&M winkels wereldwijd verkrijgbaar zijn. Betaalbare high fashion op z'n best!

Onze gebeden zijn verhoord! Na samenwerkingen met onder meer Viktor & Rolf, Karl Lagerfeld en Stella McCartney overtreft H&M zichzelf met het strikken van Lanvin als guestdesigner. Hoofdontwerper Alber Elbaz zal een vrouwencollectie ontwerpen en de Nederlandse Lucas Ossendrijver is verantwoordelijk voor de herencollectie. Hallelujah.

Alber Elbaz was in eerste instantie kritisch over het ontwerpen van een collectie voor het grote publiek, maar H&M wist hem gelukkig over te halen: "In het verleden heb ik gezegd dat ik nooit een collectie voor het grote publiek zou maken, maar wat me intrigeerde was vooral het idee dat H&M voor luxe ging en niet dat Lanvin voor de grote massa moest gaan. Dit is een bijzondere beoefening van het vak, waarbij twee bedrijven die elkaars tegenpolen zijn kunnen samenwerken omdat we dezelfde filosofie delen, namelijk het brengen van vreugde en schoonheid aan mannen en vrouwen overal ter wereld."

Margareta van de Bosch, creatief adviseur van H&M, is lyrisch over de samenwerking: "We zijn enorm enthousiast over Lanvins collectie voor H&M, het is zo’n spannend moment. Lanvin zal bij H&M een luxueuze Franse traditie introduceren die ook modern en speels is. Het is echt een Lanvin collectie geworden, gebruikmakend van hun snit en belijning, met veel focus op vorm en details bij zowel de dames- als de herenlijn."

Op 2 november gaat een speciale film in première, waarin de ‘Lanvin for H&M’ collectie voor het eerst aan de wereld zal worden vertoond. De film zal voor iedereen online te zien zijn op www.hm.com. Na de verschijning van deze film duurt het nog slechts drie weken voordat de collectie in de winkel ligt. Wij hebben onze slaapzakken en koffiekannen alvast klaarstaan. We kunnen haast niet wachten!
bron
  donderdag 2 september 2010 @ 16:32:20 #19
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_85989337
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:24 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

bron
Ik ben benieuwd, ben totaal niet enthousiast.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_85989421
Lanvin :9~

AAAH. Nooit voor de H&M deuren gelegen, maar Lanvin zal de uitzondering maken gok ik zo.
pi_85994232
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:34 schreef friekin_ het volgende:
Lanvin :9~

AAAH. Nooit voor de H&M deuren gelegen, maar Lanvin zal de uitzondering maken gok ik zo.
Ik ook, al moet ik het eerst zien. Maar van Lanvin ga ik ook altijd :9~ :9~ :9~ :9~
Le deuxième sexe
pi_86347102
De collecties hangen in de VS iets eerder in de winkels dan Europa: 20 en 23 november.

Begin november laat H&M het resultaat zien.

gelezen op nitrolicious.com
pi_87534435
Nieuwe Lanvin voor H&M trailer

Laat het maar aan H&M over om iedereen nóg nieuwsgieriger te maken naar hun samenwerking met luxelabel Lanvin. Hun nieuwste troef: de officiële trailer voor de 'Lanvin for H&M' film en een backstage filmpje waarin hoofdrolspeelster/topmodel Natascha Poly vertelt over de bijzondere collectie.

H&M pakt het slim aan: door zoveel mysterie te creëren (remember de vage filmpjes die een maand geleden de gemoederen op internet flink bezig hielden?) kijk ik nóg meer uit naar de collectie dan bij eerdere samenwerkingen het geval was. Sorry Viktor & Rolf.

alber elbaz H&M samenwerking

Vorige maand werd bekend gemaakt dat Lanvin de nieuwe guestdesigner voor H&M is. Vervolgens schreef de Zweedse modegigant een wedstrijd uit voor bloggers, die daarmee een kans maakten om exclusief de trailer van de speciale 'Lanvin for H&M' film te tonen. Die eer ging uiteindelijk naar de Turkse blog Zet Fashion. De trailer staat nu online!

Maarrr dat is nog niet alles. Ook zijn backstage beelden op het wereldwijde web verschenen, waarin hoofdrolspeelster slash topmodel Natascha Poly vrolijk babbelt over de collectie. Helaas zijn de outfits in het filmpje zó blurry gemaakt dat de ongetwijfeld beeldige outfits totaal onherkenbaar zijn. Voor betere beelden zal iedereen nog tot 2 november geduld moeten hebben, want op die datum gaat de unieke fashion film pas in première. Spannund!

bron
pi_87540346
Die zag ik van de week al ja, wat overdreven dat geblurr :')
know'm sayin?
×
word? word.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')