Die bloeide op 20 juli zie ikquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:42 schreef JJH het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=93355
In de Hortus in Haren hebben ze er ook een.
Ik zou mijn nachtrust er niet voor opgeven. Zo op een filmpjes op internet vind ik het ook mooi.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 07:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die bloeide op 20 juli zie ik
Geweldig, dat mensen hun bed uit komen/blijven om de bloeiende lelie te zien!
Als ik de volgende ochtend niet had hoeven werken was ik gegaan denk ik!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou mijn nachtrust er niet voor opgeven. Zo op een filmpjes op internet vind ik het ook mooi.
bronquote:Vandaag (maandag 30 augustus) bloeit de beroemde Victoria – ook wel de koningin der waterlelies genoemd – in de Hortus in Amsterdam. De bloem opent zich bij schemer; de Hortus opent daarom alleen vandaag zijn deuren tot 23:00 uur. In 1859 kwam de victoriaanse reuzenwaterlelie naar de Hortus en sinds 2002 kweekt de Hortus als enige tuin in Nederland een Victoria in een verwarmde buitenvijver. Geniet van Victoria’s enorme bladeren, prachtige bloem en heerlijke ananasgeur op deze sfeervolle zomeravond in De Hortus.
Nah!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bron
Dus vandaag kan je niet eens heen...
Dus niemand die hem ooit roze ziet bloeienquote:
Daar is die lelie nou juist mede zo beroemd om, pipoquote:
Ik had het wel een soort van romantisch idee gevonden, bij schemer/in het donker naar een lelie loeren. Bummer...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus niemand die hem ooit roze ziet bloeien
Nou, hoeven we daar ook niet meer over na te denken, of we heen zullen gaan
Er ligt wel vaak een matje nog op hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar is die lelie nou juist mede zo beroemd om, pipo
Die bladeren zijn zo groot en sterk, dat er al heel wat babies op gefografeerd zijn
Volgend jaarquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het wel een soort van romantisch idee gevonden, bij schemer/in het donker naar een lelie loeren. Bummer...
Ja doe!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgend jaar
Geef ik me op voor de sms dienst, dan krijg je een sms als ie bloeit en de Hortus open is
En dan ligt er een baby op...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het wel een soort van romantisch idee gevonden, bij schemer/in het donker naar een lelie loeren. Bummer...
Cool, it's a datequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja doe!Dan wil ik mee!
Hoe zit dat trouwens met gewone waterlelies, bloeien die officieel ook maar een dag of twee?
Want ik heb al wat af zitten klooien met de lelie in mijn vijvertjeElke keer verdween hij na een dag of twee weer onder water en ik maar dat ding boven water trekken en ondersteunen enzo
Maar misschien hoort dat dan ook zo? (
)
Gaat dat zo makkelijk!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan ligt er een baby op...
Verrassing!
Gewoon daar heen gaan en dan;quote:
En dan zit daar de baby van die secretaresse?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon daar heen gaan en dan;
"Ehhh schat, weet je nog die secretaresse op m'n werk die al een paar maanden thuis zit met een ehhh gebroken ehmmm enkel...? Nou... eigenlijk... wacht, ik laat het zien..."
Lelie open u!
Misschien mag je 'm hebben?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dan zit daar de baby van die secretaresse?
Wat heb ik daar nou aan...
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:53 schreef Greys het volgende:
Ook in Blijdorp hebben babies op hun lelie gelegen:
http://www.nuvideo.nl/alg(...)bys-in-blijdorp.html
Daar kan je die bladeren ook goed op zien, wat een constructie, die nerven!
Ja maar, zoals Ll het vertelt is het wel grappigerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:51 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Je weet dat die bladeren niet open of dicht gaan enzeau?
Zoiets:quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar, zoals Ll het vertelt is het wel grappiger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |