abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 4 september 2010 @ 17:24:08 #251
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_86064705
@SQ: waar komt dat tweede rekje vandaan?? wantz!!
Die eerste combi is wel heel tof! jammer alleen dat het niet droogde...

@Loqi: wat leuk gedaan!!

@Spaceinvaders: het blijft een mooi lakje O+

@Amygrace: gaaaf!!!

@Daph: tof groen kleurtje is dat!

@DC: gorgeous doet z'n naam eer aan :D
Don't come closer, I might hurt you
  zaterdag 4 september 2010 @ 17:26:01 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_86064754
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 17:24 schreef Lindytje het volgende:
@SQ: waar komt dat tweede rekje vandaan?? wantz!!
Die eerste combi is wel heel tof! jammer alleen dat het niet droogde...

@Loqi: wat leuk gedaan!!

@Spaceinvaders: het blijft een mooi lakje O+

@Amygrace: gaaaf!!!

@Daph: tof groen kleurtje is dat!

@DC: gorgeous doet z'n naam eer aan :D
IKEA :')
disclaimer
  zaterdag 4 september 2010 @ 17:28:01 #253
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_86064814
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 17:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

IKEA :')
Ach ja, natuurlijk :D
Kan ik die mooi boven mijn helmer hangen :')
Don't come closer, I might hurt you
pi_86064969
AmyGrace: moooi! En je nagels zijn echt zó mooi van vorm en lengte!
Space Invaders: nice.. die korte nagels staan je goed
Loqi: pretty! Je nagels hebben het klussen tot dusver goed doorstaan ook zo te zien :)
SQ: oooohh zoya shawn O+


CG-Grape Pop en droge nagelriemen door al het remover-geweld (want kon geen keuze voor een lakje maken en heb vandaag al 3x een andere kleur op gehad).
  zaterdag 4 september 2010 @ 17:43:24 #255
149959 SQ
snelle trees
pi_86065206
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 17:33 schreef Juud- het volgende:
AmyGrace: moooi! En je nagels zijn echt zó mooi van vorm en lengte!
Space Invaders: nice.. die korte nagels staan je goed
Loqi: pretty! Je nagels hebben het klussen tot dusver goed doorstaan ook zo te zien :)
SQ: oooohh zoya shawn O+

[ afbeelding ]
CG-Grape Pop en droge nagelriemen door al het remover-geweld (want kon geen keuze voor een lakje maken en heb vandaag al 3x een andere kleur op gehad).
Zie je niks van! Hij is cool!
disclaimer
  zaterdag 4 september 2010 @ 18:27:15 #256
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_86066455
Ik was m'n marbles van afgelopen week al weer beu dus vanmiddag weer er af gehaald :)
Hoeveel dagen dragen jullie doorgaans een lakje? Ik merk dat ik steeds sneller weer iets anders wil, zal er ook wel aan liggen dat ik steeds meer lakjes heb!

Ik wilde nu iets makkelijks ipv die marbles dus had m'n nagels eerst zilver gelakt met een lakje van de Hema. Dat vond ik alleen zo saai dat ik er maar een roze glitter van de Etos over heb gedaan :D

Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  zaterdag 4 september 2010 @ 18:27:43 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_86066468
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 18:27 schreef Lips het volgende:
Ik was m'n marbles van afgelopen week al weer beu dus vanmiddag weer er af gehaald :)
Hoeveel dagen dragen jullie doorgaans een lakje? Ik merk dat ik steeds sneller weer iets anders wil, zal er ook wel aan liggen dat ik steeds meer lakjes heb!

Ik wilde nu iets makkelijks ipv die marbles dus had m'n nagels eerst zilver gelakt met een lakje van de Hema. Dat vond ik alleen zo saai dat ik er maar een roze glitter van de Etos over heb gedaan :D

[ afbeelding ]
oh wow, mooi! kerstig! :D

en ik draag de lak gemiddeld 2 dagen. Niet alleen omdat ik dan wat anders wil, maar vaak is de lak dan ook een beetje beschadigd en dan ga ik pulken enzo, en dat maakt het niet fraaier :')
disclaimer
pi_86067151
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:58 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Ik zag in mijn Kruidvat wat (voor mij) nieuwe Essence producten.
Stempellak in zwart en wit voor 1,50.
En een spray om je nagellak snel te laten drogen voor 2,50.
En nog een flesje met vloestof wat je op je nagels moet laten druppelen om ze snel te laten drogen voor 2,00. (prijs hiervan is niet zeker.)

Heb alleen de stempellakjes gekocht maar vroeg me af of 1 van jullie die droogspray en vloeistof al gebruikt heeft en of ie goed werkt????

Gosh is trouwens ook weer in de aanbieding. 1+1 actie. Zonder actie, vind ik de Gosh lakjes belachelijk duur.

Zo en dan ga ik nu een zooitje pagina's teruglezen en van jullie nagels genieten. c_/
Alhoewel ik meestal hier lurk en zelden een reaktie geef (ik kan helaas zelden mijn nagels lakken want ze reageren niet zo fijn op alle middeltjes en als ik toch nog een beetje nagels wil hebben betekent dat meestal "naakte"nagels en voor speciale gelegenheden een lakje) toch even een reaktie op deze post. Ik heb die vloeistof vanmiddag gekocht en gebruikt en het werkt inderdaad. 1 druppels is trouwens voldoende voor elke nagel (gewoon even laten uitvloeien over de nagel. Stempellak (zwart en wit) ook gekocht maar nog niet gebruikt en ook nog de nailartpen gekocht (had zwart en wit willen hebben maar bleek thuis twee zwarte te hebbben gekocht :') ). Die nailartpen werkt erg lekker maar je moet uiteraard een vaste hand hebben, ik heb get maar even op twee streepjes gehouden schuin over de nagel heen want ik heb niet zo'n vaste hand. :P
De matt top coat van essence is trouwens ook een aanrader voor de liefhebbers, werkt uitstekend.

Nog een aanrader voor mensen met zwakke, snel inscheurende nagels (zoals ik dus :') )....de Nailner pen Care(dus niet die voor kalknagels ;) dat is Nailner Repair) werkt uitstekend bij mij, gebruik het nu een paar weken en mijn nagels zijn 100% opgeknapt en zelfs de wijsvingers doen eens een keer mee met het lang worden. Helaas gooit Kruidvat het uit het assortiment want hier liggen ze allemaal in het opruimvak :{ . Ik heb dus meteen maar voor zeer lange tijd ingeslagen. O-)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 4 september 2010 @ 18:52:39 #259
149959 SQ
snelle trees
pi_86067198
tnx voor de tip trovey ^O^
disclaimer
pi_86067400
Graag gedaan. :*

Iemand trouwens ervaring met de wetlooklakjes van de Hema? Net een roze nr.4 gekocht (was in de aanbieding met 20% korting) maar het dekt echt voor geen meter ;( ...na 4 laagjes keek je er nog dwars doorheen. Dekken de donkere kleuren wellicht wat beter of is het gewoon een miskoop van me. -O-
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_86067549
wetlooklakjes?
dat klinkt spannend.

en die druppels klinken ook tof tro, nu moet ik dat ook weer uitproberen :D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 4 september 2010 @ 19:05:35 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_86067596
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 18:59 schreef trovey het volgende:
Graag gedaan. :*

Iemand trouwens ervaring met de wetlooklakjes van de Hema? Net een roze nr.4 gekocht (was in de aanbieding met 20% korting) maar het dekt echt voor geen meter ;( ...na 4 laagjes keek je er nog dwars doorheen. Dekken de donkere kleuren wellicht wat beter of is het gewoon een miskoop van me. -O-
ik vind hema nagellak sowieso ruk. Essence is veel beter.
En catrige nòg beter. en zie zijn goedkoper :')
disclaimer
pi_86067626
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 18:59 schreef trovey het volgende:
Graag gedaan. :*

Iemand trouwens ervaring met de wetlooklakjes van de Hema? Net een roze nr.4 gekocht (was in de aanbieding met 20% korting) maar het dekt echt voor geen meter ;( ...na 4 laagjes keek je er nog dwars doorheen. Dekken de donkere kleuren wellicht wat beter of is het gewoon een miskoop van me. -O-
Het zijn kutdingen :'). Ik heb ook die roze en hij dekt niet en droogt nog minder. Dus nee, die gaat nooit op.
Aids.
pi_86067741
Wetlooklakjes waren nu in de aanbieding en ik kreeg om 16.00 uur ineens een aanval van "Ik moet wat nagelspullen kopen" dus dan is de schade niet zo groot. :P
Ik blijk trouwens nog een donker wetlooklakje (donkerrrood nr.7) te hebben gekocht....ik zat even te slapen...die test ik nu uit op mijn teennagels (vingernagels zijn gelakt :P ).....eens zien of die dekt. :{. Over een minuut of 5-10 een verslagje. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_86067754
Ik gebruik die roze wetlook altijd als ik een french maak die te wit is. Een laagje roze wetlook en je nagels zien er een stuk natuurlijker uit :P.
pi_86067934
Die donkere kleur dekt in ieder geval wel een stuk beter (2 laagjes en het dekt)...droogdruppels erop (dan droogt het hopelijk wel) en even afwachten. O-) . Nummer 4 dus niet kopen dames...die is hier nu al gedegradeerd tot teennagellak.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_86068085
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 19:10 schreef Tegan het volgende:
Ik gebruik die roze wetlook altijd als ik een french maak die te wit is. Een laagje roze wetlook en je nagels zien er een stuk natuurlijker uit :P.
Toch nog een toepassing ^O^ ....nu nog leren om een french goed te zetten. :') Ik ga meestal van mijn eigen nagels uit en maak ze gewoon goed schoon met fresh start van essence (die er dus ook uit is) en dan lakken met een blanke lak. Essence heeft nu trouwens een middel wat alles combineert en die werkt ook goed voor een snelle french...essence 10 in miracle nails, werkt uitstekend als je een heel natuurljke french wil hebben en een stuk makkelijker dan dat gedoe met 2 kleurtjes lak.

[ Bericht 0% gewijzigd door trovey op 04-09-2010 19:28:52 ]
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_86068159
OK....restverslag. Die donker wetlook werkt dus wel met die droogdruppels...ik heb nu superglimmende (de wetlook neem ik aan :') ) teennagels in een donkerode/zeer dieproze kleur. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_86068178
hoe snel droogt je lak met die druppels tro?
en dna ook echt droog droog?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_86068293
Als die wetlook een moeilijk drogende lak is dan doen die druppels hun werk goed want ik kan er nu rustig met mijn vinger opdrukken zonder dat er wat mis gaat. Bij mijn vingernagels was het echt minutenwerk en dat is een lak van essence (zilverkleur-Nail art twins)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 4 september 2010 @ 19:43:47 #271
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_86068682
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 18:27 schreef Lips het volgende:
Ik was m'n marbles van afgelopen week al weer beu dus vanmiddag weer er af gehaald :)
Hoeveel dagen dragen jullie doorgaans een lakje? Ik merk dat ik steeds sneller weer iets anders wil, zal er ook wel aan liggen dat ik steeds meer lakjes heb!

Ik wilde nu iets makkelijks ipv die marbles dus had m'n nagels eerst zilver gelakt met een lakje van de Hema. Dat vond ik alleen zo saai dat ik er maar een roze glitter van de Etos over heb gedaan :D

[ afbeelding ]
Toffe combi!
Ik draag lakjes ook niet meer dan 2 dagen, maar dat is nu meestal doordat ik dan moet werken. Eerder droeg ik mijn lakjes ook niet vaak langer dan 2 dagen, dan was ik het kleurtje gewoon alweer beu.
Don't come closer, I might hurt you
pi_86068942
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 19:26 schreef Mirjam het volgende:
hoe snel droogt je lak met die druppels tro?
en dna ook echt droog droog?
Je kunt er rustig op drukken, dus het is niet zo dat je met je handen in de lucht moet blijven zitten.
Maar hij glanst niet, dus ik zou het bij seche vite of david houden ;)
Misschien is het voor teennagels wel handig die druppels.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_86069242
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 19:55 schreef Joysa het volgende:

[..]

Je kunt er rustig op drukken, dus het is niet zo dat je met je handen in de lucht moet blijven zitten.
Maar hij glanst niet, dus ik zou het bij seche vite of david houden ;)
Misschien is het voor teennagels wel handig die druppels.
Ik zie anders niet dat het de glans wegneemt van mijn nagels (de teennagels kan ik nu alleen beoordelen want op de vingers heb ik een matte topcoat). Komende tijd maar eens proberen met een "normale"nagellak om het te beoordelen of die doffer gaat worden na het gebruik van die druppels maar ik heb niet het het idee dat die druppels dat doen want die wetlook knalt echt van mijn tenen af. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_86069401
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:08 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik zie anders niet dat het de glans wegneemt van mijn nagels (de teennagels kan ik nu alleen beoordelen want op de vingers heb ik een matte topcoat). Komende tijd maar eens proberen met een "normale"nagellak om het te beoordelen of die doffer gaat worden na het gebruik van die druppels maar ik heb niet het het idee dat die druppels dat doen want die wetlook knalt echt van mijn tenen af. :')
Ik zeg ook niet dat ie dof maakt, maar een topcoat als seche vite of David laat de lak veel meer glanzen, en die druppels laten de lak echt alleen maar sneller drogen, geen extra glans ofzo.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  zaterdag 4 september 2010 @ 20:16:21 #275
149959 SQ
snelle trees
pi_86069424
wetlook nagellak is van zichzelf al extreem glanzend ;)
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')