abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 september 2010 @ 21:36:18 #176
34586 kepler
No bounce, no play
pi_85964642
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:35 schreef Scarface2004 het volgende:
Welke krijg je, en heb je nu?

Ik krijg morgen mn Galaxy S
Ik heb ook de Galaxy S besteld :D Ik verwacht hem vrijdag binnen. Ik heb nu de Tmobile Pulse (ook Android)
The line is a dot to you!
pi_85964846
Swipe SMSen :D

Zat nog te twijfelen tussen de Motorola Milestone...vind zo'n QWERTY toetsenbord altijd wel handig....maar die van de Motorola voelt heel raar.
Toen bij een vriend zn Galaxy ff geprobeerd, super mooi scherm.

Ik krijg hem via Vodafone
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_85965061
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 1 september 2010 @ 21:47:29 #179
34586 kepler
No bounce, no play
pi_85965146
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:40 schreef Scarface2004 het volgende:
Swipe SMSen :D

Zat nog te twijfelen tussen de Motorola Milestone...vind zo'n QWERTY toetsenbord altijd wel handig....maar die van de Motorola voelt heel raar.
Toen bij een vriend zn Galaxy ff geprobeerd, super mooi scherm.

Ik krijg hem via Vodafone
Ik via Tmobile, gratis internet 2 jaar lang :D

Het scherm op de Galaxy is echt prachtig, 1 van de redenen dat ik voor de Galaxy ga :Y
The line is a dot to you!
pi_85965748
Me2, gratis internet 2 jaar lang.
Sms+bel+web, vraag me alleen af of dat al gelijk ingaat.
Maat van me had een Hi abo genomen : Eindeloos Online Xtra snel (ofzo)
Hij had hem geactiveerd en is gelijk online gegaan, pas na een week krijg hij bevestiging dat het internetten vanaf nu ingaat.

Eind van de maand kreeg hij een dikke rekening op zn mat.

Ja dat Super Amoled scherm is zeer mooi, als je plaatjes op internet kijkt zie je het niet, maar in het echt is het bloedje mooi.
Nu maar hopen dat Samsung zn reputatie waar maakt.
Mn ma heeft nog zo'n super oud mobieltje van Samsung, Sensation white 2002 editie ofzo, maar doet het nog perfect.
Terwijl mijn Sony Ericsson Xperia nu al, na anderhalf jaar, naar de klote is
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_85966067
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 1 september 2010 @ 23:30:47 #182
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_85970143
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:42 schreef Bastard het volgende:

[..]

Je zal het wel niet lezen, maar 24 Sept pokeren hier ;)
Pokeren ook.
Is dat dat weekend dat ik bij je langs kwam voor plafond?
Tam is dan ook jarig he. ;)
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  donderdag 2 september 2010 @ 00:16:59 #183
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_85971994
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 2 september 2010 @ 01:37:52 #184
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_85973700
Why So Serious? :D
Ben een grote fan van de films en comics, vond de game wel tegenvallen, was wel vermakelijk. Geef het een 8. Zal deel 2 wss wel spelen neem aan dat B. hem wel haalt, leen hem wel van hem.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_85974864
quote:
Apple toont nieuwe serie iPods

LONDEN - Het is weer september, dus tijd voor Apple om een nieuwe serie iPods te lanceren. Ditmaal toonde Apple directeur Steve Jobs tijdens een presentatie in San Francisco nieuwe versies van bijna al haar muziekspelers.

De iPod Shuffle was het eerste aan de beurt. Het radicale experiment dat het bedrijf bij de derde generatie uitvoerde, waarbij het apparaat geen knoppen had, was geen succes. De nieuwe versie heeft dus weer knoppen, en voegt de VoiceOver-functies toe waarbij het apparaat kan ‘zeggen’ welk nummer afgespeeld wordt. Met de nieuwe Shuffle kan 15 uur aan muziek achter elkaar gespeeld worden. Het apparaat is alleen in 2GB-versie beschikbaar en gaat voor 49 euro over de toonbank.

Van de iPod Nano is ook een nieuwe versie . Deze bevat niet meer het bekende clickwheel, maar heeft een multitouch aanraakscherm. De muziekspeler bevat een iOS-achtig besturingssysteem met de bekende functies die we al van zijn voorganger kennen. Icoontjes kunnen net als op de iPhone tussen verschillende schermen versleept worden. Het apparaat is 46 procent kleiner en 42 procent lichter dan de voorgaande generatie. In totaal kan het apparaat 24 uur muziek achter elkaar afspelen. De nieuwe Nano zal in zes kleuren verkrijgbaar zijn. De 8GB-versie gaat 159 euro kosten, terwijl de 16GB-variant 189 euro kost.

Jobs liet weten dat de iPod Touch inmiddels de meest populaire iPod is geworden. Volgens het bedrijf is de Touch daarnaast ook de populairste spelcomputer, omdat er meer van worden verkocht dan de Nintendo DS en de PlayStation Portable samen. Meer dan een miljard games en entertainment-apps zijn naar iPod Touch-modellen gedownload.

Natuurlijk toonde Jobs ook de nieuwste versie van de Touch. Het apparaat is dunner dan zijn voorganger en bevat hetzelfde retina display-scherm als de iPhone 4, met zeer hoge pixeldensiteit. Ook zit er een camera in de voorkant van de Touch waardoor videobellen via FaceTime mogelijk is. Achterop zit ook een camera waarmee video in HD opgenomen kan worden. Het apparaat wordt uitgerust met iOS 4.1
De nieuwe Touch wordt geleverd in 8GB (229 euro), 32GB (299 euro) en 64GB (399 euro). Alle nieuwe iPods worden vanaf volgende week verscheept naar kopers.

Opvallend is dat de iPod Classic niet genoemd werd tijdens de presentatie. Het lijkt erop dat dit trouwe werkpaard van Apple dus met pensioen gestuurd is.

Jobs besteedde naast aan de nieuwe iPods ook aandacht aan de nieuwe versies van besturingssysteem iOS. Hij begon bij iOS 4.1, die vanaf volgende week te downloaden is. Een nieuwe functie hierin is de mogelijkheid om HDR foto’s te maken wat staat voor High Dynamic Range. Het apparaat maakt drie foto’s tegelijkertijd met verschillende belichtingen die samengevoegd worden. Dit zorgt voor een betere algehele belichting, waardoor foto’s meer details bevatten.

Game Center maakt in versie 4.1 ook zijn debuut. Deze dienst stelt gebruikers in staat om met of tegen elkaar games te spelen op iOS-apparaten. Ook highscores kunnen worden vergeleken. Game Center is een dienst die ontwikkelaars kunnen integreren in hun spellen, maar ook is er een aparte app waarin de bezigheden van vrienden bekeken kunnen worden.

Maar versie 4.1 is nog niet uit, of Apple liet al een voorproefje van 4.2 zien. Deze versie is speciaal voor de iPad bedoeld en hiermee kunnen gebruikers draadloos vanaf de tablet printen. Dit gebeurt via de app Print Center, waarmee gebruikers een printer kunnen uitkiezen die op hetzelfde netwerk is aangesloten.

Multitasking is ook aanwezig in 4.2, zoals het ook al op de iPhone beschikbaar is, net als de optie om mappen te maken. Versie 4.2 komt uit in november en zal beschikbaar zijn voor de iPad, iPhone en iPad Touch, al zal deze niet voor alle apparaten gratis zijn. Apple liet niet weten voor welke apparaten betaald moet worden.

Apple kondigde tijdens de conferentie ook versie 10 van mediaprogramma iTunes aan. In de winkel van het programma wordt de nieuwe functie Ping geïntroduceerd. Dit is een sociaal netwerk voor muziek. Gebruikers kunnen artiesten en vrienden volgen, waardoor ze kunnen zien wat zij downloaden en luisteren. Hierdoor worden ook top 10-lijsten gegenereerd op basis van wat vrienden luisteren. Het geheel doet erg denken aan diensten als Facebook en Twitter, maar dan voor muziek. Ping wordt ook naar iOS-apparaten gebracht, in de iTunes-applicatie op het apparaat. ITunes 10 is vanaf vandaag te downloaden.

Ook Apple TV was onderdeel van de presentatie. Jobs gaf toe dat het apparaat, waarmee media zoals films en tv-series gedownload en bekeken kunnen worden, geen succes is gebleken. Om het nog eens te proberen, lanceert Apple nu een nieuwe versie van de media-hub, waarmee media in HD Ready-kwaliteit gestreamd kan worden, zij het van de servers van Apple, zij het van een pc op hetzelfde netwerk.

Het apparaat zelf is slechts een kwart van de grootte van de vorige versie en ondersteunt WiFi-netwerken voor een internetconnectie. Met een HDMI-kabel kan het aan een tv aangesloten worden.

Apple laat tot slot het koop-model voor video vallen en gaat alleen nog maar films en tv-series verhuren. Nieuwe films gaan 4,99 dollar kosten om te huren. Tv-series kunnen per aflevering voor 99 dollarcent verkregen worden. Helaas voor Nederlanders zal dit allemaal voorlopig niet beschikbaar zijn. Wellicht komt dit later, maar Jobs was niet concreet over de landen waar deze content in de toekomst uit zal komen.

De nieuwe Apple TV gaat in de Verenigde Staten 99 dollar kosten. Het is nog onbekend of en wanneer het in Nederland in de winkels zal liggen.
_O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Strolie75 op 02-09-2010 06:07:49 ]
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 2 september 2010 @ 06:10:16 #186
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85974879
:')
The truth was in here.
  donderdag 2 september 2010 @ 06:23:37 #187
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85974910
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:30 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Pokeren ook.
Is dat dat weekend dat ik bij je langs kwam voor plafond?
Tam is dan ook jarig he. ;)
Nee dat is eerste weekend van Oktober toch? Want ik weet dat Tam de 25e en 26e avonddienst heeft.
The truth was in here.
  donderdag 2 september 2010 @ 08:20:35 #188
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_85975586
ik was trouwens voor m'n vakantie mw2 weer aan het spelen maar dan de barebones modus dus zonder de irritante drop packages en heli's en vliegtuigen enzo. Dan is het nog best vermakelijk.
  donderdag 2 september 2010 @ 08:31:54 #189
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85975740
Heb het helemaal niet meer gespeeld.. helaas, SP vond ik erg leuk. Weet niet zeker maar zou best kunnen dat ik het spel gewoon al verkocht heb ook :D
The truth was in here.
  donderdag 2 september 2010 @ 09:11:59 #190
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_85976332
ok, met die droppackages enzo vind ik er geen hol aan maar zonder dat is de mp stiekem best leuk.
  donderdag 2 september 2010 @ 09:13:00 #191
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_85976354
ik speel dan wel om de challenges te halen enzo dus soms schiet ik alleen met een grenatelauncher enzo of alleen met shotgun.
  donderdag 2 september 2010 @ 09:14:46 #192
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85976391
quote:
Op donderdag 2 september 2010 09:11 schreef Magneet het volgende:
ok, met die droppackages enzo vind ik er geen hol aan maar zonder dat is de mp stiekem best leuk.
Ja dat basic (ik wist niet die optie er in zat) lijkt me ook leuker.
Werd helemaal ziek van die airstrikes en heli's af en toe, dan hebben ze 7 kills in a row, krijgen ze ook nog eens een support.. ja why? Gewoon basic schieten zonder flauwekul met radar, dat is intenser.

Word straks weer mooi als je erbij bent met Halo Neet _O_
The truth was in here.
  donderdag 2 september 2010 @ 09:28:47 #193
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_85976689
ik zag die mode ook laatst pas, eerder ook niet gezien.
  donderdag 2 september 2010 @ 09:30:08 #194
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_85976721
quote:
Op donderdag 2 september 2010 01:37 schreef gijsje79 het volgende:
Why So Serious? :D
Ben een grote fan van de films en comics, vond de game wel tegenvallen, was wel vermakelijk. Geef het een 8. Zal deel 2 wss wel spelen neem aan dat B. hem wel haalt, leen hem wel van hem.
Ik vond de game echt briljant. Mijlpaal voor film-games!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 2 september 2010 @ 09:32:52 #195
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_85976779
Heh -O-

Beste Kaascroissant,

Uw abonnement op Xbox Live Prepaid Gold-lidmaatschapskaart voor 12 maanden. zal verlopen op zaterdag 2 oktober 2010. Verleng uw abonnement vóór zaterdag 2 oktober 2010 om te voorkomen dat de service wordt onderbroken.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 2 september 2010 @ 09:32:53 #196
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85976780
quote:
Op donderdag 2 september 2010 09:30 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik vond de game echt briljant. Mijlpaal voor film-games!
Ja.. de eerste .. gevechtsysteem ongeevenaard, prachtige opzet.
The truth was in here.
pi_85976784
quote:
Op donderdag 2 september 2010 09:30 schreef Chocobo het volgende:
Ik vond de game echt briljant. Mijlpaal voor film-games!
:Y

Absoluut! Al is het meer een "vergaming" van de graphic novels dan van de films. :)
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_85976812
quote:
Op donderdag 2 september 2010 09:32 schreef Chocobo het volgende:
Heh -O-

Beste Kaascroissant,

Uw abonnement op Xbox Live Prepaid Gold-lidmaatschapskaart voor 12 maanden. zal verlopen op zaterdag 2 oktober 2010. Verleng uw abonnement vóór zaterdag 2 oktober 2010 om te voorkomen dat de service wordt onderbroken.
Ik betaal nog steeds 6,99 per maand omdat ik te lui ben om het te veranderen. En dan voor een paar uurtjes Left4Dead per maand :')
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 2 september 2010 @ 09:36:28 #199
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_85976855
quote:
Op donderdag 2 september 2010 09:34 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik betaal nog steeds 6,99 per maand omdat ik te lui ben om het te veranderen. En dan voor een paar uurtjes Left4Dead per maand :')
Dat is best extreem. Ik betaal geloof ik 35 Euro per jaar ofzo?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 2 september 2010 @ 09:37:24 #200
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_85976870
quote:
Op donderdag 2 september 2010 09:36 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Dat is best extreem. Ik betaal geloof ik 35 Euro per jaar ofzo?
juistum, ik dus ook zoiets.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')