abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 augustus 2010 @ 13:57:12 #1
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
  maandag 30 augustus 2010 @ 13:57:56 #2
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85870827
zo, het lijstje wordt steeds langer :D
ik kan ook nog wat handige linkjes erin toevoegen? die in het vorige topic genoemd zijn.. moet ik wel weer even zoeken :P
pi_85873816
Ik kom maar niet verder, heb inmiddels wel havo gehaald, maar tis veel te druk om allerlei andere dingen te doen. :@
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_85874461
De vierde alweer. Er zijn wel veel linkjes in de OP die niet meer werken, misschien die er uit halen? Alles wat langer dan drie maanden niet geupdate is eruit ofzo?
  maandag 30 augustus 2010 @ 15:52:26 #5
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85874911
Zal het zo even aanpassen, heb je al een paar linkjes voor me? Scheelt het zoeken
pi_85875627
- Chipszak (Link werkt niet meer)
- Jimbo (niet geupdate sinds oktober 2009)
- Twizu (niet geupdate sinds november 2009)
- Tonio-McDo (niet geupdate sinds oktober 2009)
- Framesaw (laatste post is de mededeling dat er niet meer geblogd wordt)
- Duim (link werkt niet meer)

Zal zo de rest langs lopen, dan post ik ze wel. :)
  maandag 30 augustus 2010 @ 16:12:17 #7
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85875723
Ah is goed, dan kan ik ze er meteen uithalen!
pi_85875862
- Hoothoot (link werkt niet meer)
- Vault_tec (staat er twee keer in, kan er dus een keer uit ;) )

De rest is iig nog in 2010 geupdate. :)
  FOK!fotograaf maandag 30 augustus 2010 @ 18:37:28 #9
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_85881093
En ik doe ook weer eens mee. Vanavond een foto-update van Ierland maken :9.
  maandag 30 augustus 2010 @ 20:21:39 #10
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_85884813
Ik ben aan het bedenken of ik eraan ga beginnen. Ik ben bang dat ik er te weinig bewust mee bezig zal/kan zijn waardoor ik veel doelen niet haal. Daarnaast heb ik ook veel doelen die langer nodig hebben dan 3 jaar. Vind het ook moeilijk om zoveel doelen te bedenken. Misschien dat ik eerst eens ga proberen om een lijst te maken en dan bekijken of ik echt mee ga doen met het project. Vind het wel heeeeel erg tof!
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
  FOK!fotograaf maandag 30 augustus 2010 @ 20:26:18 #11
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_85884978
Paarse_Kiwi: het is ook heel erg leuk! Die voor langer dan 3 jaar kan je misschien bij een volgend project er wel bij zetten ;). Maar als je besluit om toch mee te doen: veel succes. Het is echt heel erg leuk.

En om jullie naar mijn blog te lokken:


Ierland O+ (meer op http://chemiu.blogspot.com/)
pi_85899715
Ik ben er ook weer bij *O*

Ierland O+
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 08:41:14 #13
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_85900416
Mooie foto chemiu! Ga vanavond zeker je blog even bekijken.

En Paarse_Kiwi, misschien kan je die doelen die meer dan 3 jaar duren in tussenstappen opdelen? Want het is makkelijker om ze te halen als de stappen ook al een doel zijn, anders is het zo groot ineens.
pi_85901022
Mooie foto's!! Geweldig hoor Ierland!
pi_85901600
Heb net een blog gemaakt van mijn vakantie in Portugal. :)

Mooie foto's van Ierland!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:27:52 #16
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_85906428
Ik moet ook weer eens wat meer met mijn doelen gaan doen!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:01:29 #17
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_85907447
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 08:41 schreef Jojogirl het volgende:
Mooie foto chemiu! Ga vanavond zeker je blog even bekijken.

En Paarse_Kiwi, misschien kan je die doelen die meer dan 3 jaar duren in tussenstappen opdelen? Want het is makkelijker om ze te halen als de stappen ook al een doel zijn, anders is het zo groot ineens.
Voor sommige dingen is het inderdaad wel een goed idee. Alleen kunnen niet alle doelen opgedeeld worden in kleine stapjes, soms heb je grote kloven waar je in 1 keer overheen moet springen. Contact met mn ma leggen bijv. kan niet in kleine stapjes. Je legt contact of niet. En tuurlijk kan je dan stapjes indelen in hoeverre je intensief contact op gaat bouwen maar de eerste stap is niet kleiner te maken dan het is.

Maar goed, ik ben nu een lijstje aan het maken, als ik tot 101 kom dan ga ik meedoen!
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
pi_85980368
Ik heb gisteren weer een film gekeken: Pretty woman :) En ga binnenkort met 3 vriendinnen een high tea doen *O*
pi_85998842
Jeeee!! Het gaat goed, alweer een doel gehaald! een 25 random things about me lijstje gemaakt!

Het 2 euro per doel sparen is lastiger omdat ik steeds geen klein geld heb hahahaha! Maar ben tot nu toe bij. Als ik alles gehaald heb, gaat de helft naar een goed doel en de andere helft mag ik iets moois voor mezelf van kopen.l Heb er nog niet over nagedacht eigenlijk maar wil dan wel iets echt moois, en iets dat blijft. Denk aan een horloge of ring ofzo.

Wou dinsdag gekleurde contactlenzen kopen bij de Hema maar ze hadden alleen blauwe.. niet handig als je blauwe ogen hebt! Twijfel trouwens nog steeds wat ik wil groene, violet (maar denk stiekem dat je daar geen hol van ziet) of bruin. Die kleurlenzen zijn heel licht dus ben bang dat het amper opvalt..
Maar heb ook geen zin om dure van 60 euro te gaan kopen. T moet een grapje blijven he.
pi_86004184
@ Lieflijntje: ik spaar ook 2 euro per doel, maar stop na elke 5 behaalde doelen een briefje van 10 in de spaarpot - ik heb namelijk ook nooit kleingeld, en een tientje kun je zo pinnen ;).
  donderdag 2 september 2010 @ 23:27:34 #21
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_86006445
Ik zet voor elk behaalde doel 10 euro op mn sparrekening, want 1 van de doelen is om een bepaald bedrag op die spaarrekening te krijgen ;) tot nu toe gaat het goed *O*
pi_86013154
Ik had eerst ook zo'n doel bedacht, maar ik spaar al standaard 300,- per maand - dus dat vond ik een beetje nutteloos :P.
pi_86013635
Ja maar ik vind muntjes veel leuker :D En anders ga ik gewoon een avondje stappen, dan kom ik altijd thuis met een boel kleingeld ;)
pi_86014539
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:26 schreef Chemiu het volgende:
Paarse_Kiwi: het is ook heel erg leuk! Die voor langer dan 3 jaar kan je misschien bij een volgend project er wel bij zetten ;). Maar als je besluit om toch mee te doen: veel succes. Het is echt heel erg leuk.

En om jullie naar mijn blog te lokken:
[ afbeelding ]

Ierland O+ (meer op http://chemiu.blogspot.com/)
dankjewel voor je blog en de foto die naar meer vraagt.. idylisch allemaal :s)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_86017096
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:38 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
@ Lieflijntje: ik spaar ook 2 euro per doel, maar stop na elke 5 behaalde doelen een briefje van 10 in de spaarpot - ik heb namelijk ook nooit kleingeld, en een tientje kun je zo pinnen ;).
Heb jij btw al bedacht wat je met het geld gaat doen aan het eind?

Heb net nog 6 euro aan munten uit mijn portemonee gevist. Heb ik vast geld klaarliggen voor de volgende doelen :P
pi_86018473
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 12:16 schreef lieflijntje het volgende:

[..]

Heb jij btw al bedacht wat je met het geld gaat doen aan het eind?

Heb net nog 6 euro aan munten uit mijn portemonee gevist. Heb ik vast geld klaarliggen voor de volgende doelen :P
Nee, nog niet. Iig iets voor mezelf kopen ervan. Maar ik heb nog twee jaar om te beslissen :P.
pi_86028822
Ah, er is hier gewoon ook topic van. Om mezelf ook wat meer te dwingen met mijn doelen bezig te zijn, plaats ik hier ook even een soort van verkapte tvp. Mijn bijhorende blog mag ook wel in de OP: http://101.lijnloos.be
pi_86057119
Zondag 3 oktober ga ik met 3 vriendinnen een high tea doen *O*
pi_86059212
Kennen jullie de website 43things.com ook al? Daar kan je een lijst maken en een 'review' schrijven als je het gedaan hebt. :)
  maandag 6 september 2010 @ 07:20:25 #30
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_86115950
Lees al een tijdje mee in deze topics en heb eindelijk zelf ook een lijstje gemaakt. Zal hem vandaag even op internet zetten :)

Vinden meer mensen het trouwens lastig om 101 doelen te bedenken? Ik heb er 3 dagen over gedaan voor de lijst eindelijk 'compleet' was (heb er nu 91, de rest verzin ik tijdens het project wel)
pi_86116315
Ik heb er ook 91 en kom even niet op nieuwe dingen, maar ik dacht dat komt vanzelf wel.

Ik heb nog een doel behaald: een Colloquium Doctum halen (21+ toelatingsexamens voor de uni). Ik had alleen havo.
ben dus nu helemaal ingeschreven en begin volgende week!

Chemiu, dat ziet er zo mooi uit O+
vanaaf ff kijken naar je blog!
pi_86118206
quote:
Op maandag 6 september 2010 08:21 schreef shinydiscoball het volgende:


Ik heb nog een doel behaald: een Colloquium Doctum halen (21+ toelatingsexamens voor de uni). Ik had alleen havo.
ben dus nu helemaal ingeschreven en begin volgende week!


Gefeliciteerd! Wat ga je doen voor studie?
  maandag 6 september 2010 @ 16:36:54 #33
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_86130713
Heb maar even een blog aangemaakt voor de geïnteresseerden :) Zo eens even bij iedereen snuffelen :)
pi_86135728
Moet weer echt aan mijn doelen beginnen, het staat nu even op een laag pitje omdat ik het veel te druk heb. 16 september begin ik met mijn opleiding, tolk/vertaler Engels/Nederlands. Heb er echt zin in, kan niet wachten om te beginnen.
  dinsdag 7 september 2010 @ 08:07:27 #35
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_86154502
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:54 schreef han1987 het volgende:
Moet weer echt aan mijn doelen beginnen, het staat nu even op een laag pitje omdat ik het veel te druk heb. 16 september begin ik met mijn opleiding, tolk/vertaler Engels/Nederlands. Heb er echt zin in, kan niet wachten om te beginnen.
Ik ben wel benieuwd waar je die studie doet en hoe je op het idee bent gekomen. Niet helemaal ontopic maar goed. Ik studeer zelf Engels dus vandaar :)
pi_86156858
quote:
Op maandag 6 september 2010 10:12 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Wat ga je doen voor studie?
Dank u :)
Engels aan de UU!
  dinsdag 7 september 2010 @ 15:30:22 #37
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_86166190
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:36 schreef Sulley02 het volgende:
Heb maar even een blog aangemaakt voor de geïnteresseerden :) Zo eens even bij iedereen snuffelen :)
Ik kan je wel helpen met een 1/2 doel!!!
Jij wil een kat, ik wil ervan af.. ^O^.
Maar omdat er katjes staat zul je wel babytjes willen zeker.. :{
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_86170067
21 november ga ik als het goed is een workshop bonbons maken doen (die de vorige keer niet door ging)

Ben nu vooral doelen aan het plannen en niet echt met doelen bezig.
pi_86172829
Het ziet er naar uit dat ik binnenkort een héél groot doel kan afstrepen:

verhuizen naar rotterdam!

Het is nog niet rond, maar we zijn bezig met het kopen van een woning in Rotterdam-Zuid. :)
pi_86173056
Leuk zeg *O*

Succes!
  dinsdag 7 september 2010 @ 18:23:26 #41
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_86173153
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:30 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Ik kan je wel helpen met een 1/2 doel!!!
Jij wil een kat, ik wil ervan af.. ^O^.
Maar omdat er katjes staat zul je wel babytjes willen zeker.. :{
Hier in de buurt staan er ook allemaal baby katjes te koop, of nouja, eigenlijk mag je die gewoon voor gratis meenemen.
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:59:16 #42
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_86179934
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:30 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Ik kan je wel helpen met een 1/2 doel!!!
Jij wil een kat, ik wil ervan af.. ^O^.
Maar omdat er katjes staat zul je wel babytjes willen zeker.. :{
Mijn huisbaas wil niet dat ik huisdieren neem ;( dus ik moet wachten tot ik ga verhuizen (en dat kan nog wel even duren, maar zeker toch wel binnen 2,5 jaar).

En katjes of katten, maakt mij niets uit zolang de 'oudere' kat maar een binnenkat is (op een 5-16 hoog lijkt een buitenkat me niet bepaald handig). Maar wees niet getreurd, als er dan eindelijk katten komen dan kijk ik ook even in F&F :)

Maar bedankt voor het aanbod :D
pi_86274053
Ik heb een algemene update geplaatst op mijn weblog

Heb de laatste tijd geen volledige doelen behaald, maar wel aan doelen gewerkt die wat groter zijn en doelen gepland. Dus ben er wel mee bezig :) Alleen heb wel een beetje spijt dat ik de afgelopen maanden bepaalde doelen niet heb afgemaakt waar ik wel mee was begonnen of bepaalde doelen niet heb gedaan. Nu ik weer studeer heb ik daar toch wat minder tijd voor. Maar goed, er komen nog genoeg vakanties natuurlijk de komende 2.5 jaar :)
pi_86426337
Ik doe hier ook iets mee. Alleen geen website maar ik vind het wel leuk om te zien wat jullie allemaal doen :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_86478096
Ik ben vandaag ook weer eens aan het update van mijn lijst gegaan. Moest nog wat doelen erbij, dus samen met collega's en andere blogs uit de op ter inspiratie er toch nog bijna 30 bij verzonnen... Zit nu op 72, waarvan 1 afgerond... ik blijf het toch een tof iets vinden dit.

Oh, mag mijn blog ook in de op? http://101.lijnloos.be
pi_86491554
:O moet die van mij eens updaten zie ik :P

Druk bezig met terug verhuizen naar NL, dus kan nog wel even duren :(
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_86524996
quote:
Ik ben wel benieuwd waar je die studie doet en hoe je op het idee bent gekomen. Niet helemaal ontopic maar goed. Ik studeer zelf Engels dus vandaar :)
'

Ik studeer op dit moment bij ITV in Utrecht. Dit is een deeltijd opleiding voor tolk/vertaler. In Maastricht zit de voltijd opleiding. Heb altijd al interess gehad in literatuur en ondertiteling, daarom gekozen voor de opleiding vertaler.
pi_86548327
Ik heb een FOK! wiki aangemaakt zodat jullie zelf blogs kunnen toevoegen en een update kunnen geven. Je moet alleen even registreren om er gebruik van te maken.

http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Day_Zero_Project
pi_86657695
Dacht vandaag mijn 1e x plasma doneren af te kunnen vinken, maar helaas. Door de ader geprikt. Volgende week mag ik opnieuw proberen. Wel balen dat het weer mis ging, vorige x was mijn hb al te laag.

Ondertussen wel doel gehaald om een week lang niet meer dan 2 uur op mijn vaste forumpje te zitten! Met mijn doel om maar een 5 min te douchen voor een maand schiet het ook erg op. Doordeweeks blijkt geen enkel probleem, maar in t weekend samen met vriendje is lastig :D

Daarnaast nog bezig met een half jaar lang geen nieuwe kleding kopen. Jeetje wat is dat een vreselijk naar doel! Nu een maand bezig en kleding kopen blijkt veel meer een gewoonte dan gedacht. Idee achter dit doel is dat ik gemiddeld 2 big shoppers per jaar aan kleding weggooi. Niet omdat het vreselijk lelijk is ofzo maar 80% daarvan zijn miskopen. Beetje boel zonde dus! Met dit doel (en eentje waarvoor ik een moodboard moet maken van wat ik leuk vind en wat niet) hoop ik te bereiken dat ik beter mijn stijl ontdek. Had niet gedacht hier zoveel moeite mee te hebben!
pi_86663705
Is het voor dat kledingdoel dan niet een idee om zo'n stijladvies te vragen? Dan weet je gelijk wat je kan hebben en wat niet en waarschijnlijk ook wel wat de kleuren zijn die je het beste kunt dragen :) (Ik zou het alleen wel aan het eind v/h half jaar doen, anders haal je je doel nog niet :@ )


Met mijn doelen gaat het nu redelijk. Heb er ontzettend veel die een half jaar of langer duren en dat wordt nu al een beetje saai, maargoed. Vanavond ga ik eindelijk mijn derde doel behalen, nieuwe Vans kopen. Werd wel een keer tijd want de Vans die ik nu heb zijn 6 jaar oud en behoorlijk versleten :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')