abonnement Unibet Coolblue
pi_86913311
waarom zijn al die gezwellen van tong80 nog open?
  maandag 27 september 2010 @ 19:43:48 #227
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_86913419
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:41 schreef Dyr. het volgende:
waarom zijn al die gezwellen van tong80 nog open?
Dit dus
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  Moderator maandag 27 september 2010 @ 22:11:53 #228
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_86922065
Je mag zeker geen rood sealtje aanvragen?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator dinsdag 28 september 2010 @ 08:01:34 #229
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_86930599
Ik zat eens te denken heh, moet ik niet doen, dat weet ik, maar ik heb het toch gedaan... Ik weet dat jullie er op tegen zijn om een SC hier te hebben, daar heb ik me al vaker kwaad over gemaakt, en dat merken en weten jullie ook. De reden was dat het te kliekerig werd, te veel incrowd geneuzel over meets ed. Ik heb me neergelegd bij jullie standpunt dat dat niet mag, maar ik hoop dat jullie ook nadenken over mijn idee:

Een centraal SC topic in de middag, zodat er geen kliekvorming ontstaat. Dit topic wordt dan gewoon geopend, maar het kan ook zijn dat het niet gebeurd. Dit topic duurt dan t/m 22h oid, en vervolgens gaat ie dicht. Dan heb je maar een beperkt aantal uren dat je kan SCen en vormen zich geen kliekjes.

Als dit niet werkt, gooi het dan dicht, maar kijk het, als jullie het nu goedkeuren, gewoon even aan.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_86931717
Ik ken de geschiedenis van je wens niet naatje, maar er zijn toch al meer dan genoeg slowchat topics?
pi_86931849
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 09:17 schreef zovty het volgende:
Ik ken de geschiedenis van je wens niet naatje, maar er zijn toch al meer dan genoeg slowchat topics?
Er is ongetwijfeld iets misgegaan in het ONZ-regime, want ONZ kent inderdaad tal van SC-topics, alleen geen enkele goedlopende. Bovendien is het ook allemaal betrekkelijk incrowd waardoor je er niet makkelijk tussenkomt als je nieuw bent.

Er is dus inderdaad voor de meeste users van ONZ geen plek voor SC.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_86936918
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 09:24 schreef Chowi het volgende:

[..]

Er is ongetwijfeld iets misgegaan in het ONZ-regime, want ONZ kent inderdaad tal van SC-topics, alleen geen enkele goedlopende. Bovendien is het ook allemaal betrekkelijk incrowd waardoor je er niet makkelijk tussenkomt als je nieuw bent.

Er is dus inderdaad voor de meeste users van ONZ geen plek voor SC.
Moet je ook niet willen.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  Moderator dinsdag 28 september 2010 @ 14:44:21 #233
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_86941875
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 09:17 schreef zovty het volgende:
Ik ken de geschiedenis van je wens niet naatje, maar er zijn toch al meer dan genoeg slowchat topics?
Over heel FOK! zijn natuurlijk heel wat SC's, maar, als jij naar een koffieclub gaat, wil je toch niet vriendjes worden met de theeclub? Of, als je van voetbal houd, dan ga je toch niet vriendjes worden met mensen die van ballet houden?

Ik zat vroeger in de ONZ SC, en ik respecteer de reden waarom die toen dicht is gegaan, nu wel. Maar, dit is een ander idee, en ik hoop dat de modjes hier openstaan voor deze ideeën omtrent SC.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_86941914
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:44 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Over heel FOK! zijn natuurlijk heel wat SC's
Ik bedoelde ook hier in ONZ. Ik zie er in het centrale gedeelte heel wat staan.
Misschien is er verwarring over de term slowchat?
  Forum Admin dinsdag 28 september 2010 @ 14:49:38 #235
58651 crew  murp
murp
pi_86942049
Nee, geen ONZ-SC omdat het gewoon niet werkt :7
  Moderator dinsdag 28 september 2010 @ 14:52:27 #236
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_86942137
Ga dan in ieder geval vaker het rode sealtje gebruiken. Of laat toe dat in topics, zoals die van drawball, offtopic geneuzel plaatsvind.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_86942357
Zo streng zijn we niet op slowchatten in sommige topics. Maar het zijn telkens dezelfde users die het in elk topic doen. Daar zie ik het nut niet van.

Als je van drawball ineens de GS meisjes gaat lopen hosselen hoeft dat niet in zo'n topic.
pi_86942485
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:58 schreef Myraela het volgende:
Zo streng zijn we niet op slowchatten in sommige topics. Maar het zijn telkens dezelfde users die het in elk topic doen. Daar zie ik het nut niet van.

Als je van drawball ineens de GS meisjes gaat lopen hosselen hoeft dat niet in zo'n topic.
Ik snap niet zo goed dat jullie tegen dit soort dingen aanlopen, en ondertussen niet zien dat een nieuwe ONZ SC hiervoor een oplossing zou kunnen zijn.

Zorg dan dat het ditkeer wél goed loopt, dat het niet te incrowd wordt en meer van zulks door het goed in de gaten te houden. Het loopt bij de SC's van andere subfora toch ook goed? Waarom zou het hier dan niet werken.

En ik denk ook dat er aardig wat mensen zijn die het dwarszit als hun topic volgebaggerd wordt met slowchat. Dat moet niet de bedoeling zijn lijkt me.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_86944654
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:01 schreef Chowi het volgende:
Zorg dan dat het ditkeer wél goed loopt, dat het niet te incrowd wordt en meer van zulks door het goed in de gaten te houden. Het loopt bij de SC's van andere subfora toch ook goed? Waarom zou het hier dan niet werken.
Ik kan me zo voorstellen dat het verrot saai is om een slowchat te modden, en dat men het daarom niet wil...
pi_86945524
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:01 schreef zovty het volgende:

[..]

Ik kan me zo voorstellen dat het verrot saai is om een slowchat te modden, en dat men het daarom niet wil...
Nieuwe deeltijd mod, alleen voor de ONZ SC. Nergens anders rechten, ik denk dat er echt wel iemand is die dat wil doen, aangezien er wel vraag naar een ONZ SC is.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_86945616
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:24 schreef Lutte het volgende:

[..]

Nieuwe deeltijd mod, alleen voor de ONZ SC. Nergens anders rechten, ik denk dat er echt wel iemand is die dat wil doen, aangezien er wel vraag naar een ONZ SC is.
Snufsnuf ik kan de machtsmisbruikrellen al ruiken.
Lijkt me niet zo'n goed idee.
pi_86945707
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:26 schreef zovty het volgende:

[..]

Snufsnuf ik kan de machtsmisbruikrellen al ruiken.
Lijkt me niet zo'n goed idee.
Daarom alleen rechten in de ONZ SC, mag geen notes uitdelen, enkel opschonen. Een weekje proberen, want er is natuurlijk wel enig gezond verstand van de users nodig.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_86945869
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:01 schreef zovty het volgende:

[..]

Ik kan me zo voorstellen dat het verrot saai is om een slowchat te modden, en dat men het daarom niet wil...
Ja, dan moet men maar geen mod worden hè. Het gaat meer om het belang van de users lijkt me zo.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_86945918
Kliekjes vormen zich pas na maanden en dan begint het zuigen, roddelen en lasteren pas.
De betreffende mod raakt hier automatisch bij betrokken. Een andere, onpartijdige, mod gaat niet maanden aan slowchat teruglezen om rechtvaardige maatregelen te kunnen nemen dus de enige mogelijkheid is dan de drastische maatregel om de slowchat te sluiten waarna het gezeik hier naar ONZ FB komt.
En dan zijn we weer terug bij af.
  Moderator dinsdag 28 september 2010 @ 16:35:54 #245
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_86945955
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:24 schreef Lutte het volgende:

[..]

Nieuwe deeltijd mod, alleen voor de ONZ SC. Nergens anders rechten, ik denk dat er echt wel iemand is die dat wil doen, aangezien er wel vraag naar een ONZ SC is.
Present

Maar, sowieso, sta open voor nieuwe ideeën, innovatie, of denk er in ieder geval over na... Er zijn nu al 2 mensen (ik en Lutte) gekomen met een (goed) idee om het probleem van de ONZ SC op te lossen, en er zijn ook meerdere mensen die constateren dat zij SC in hun topic hebben, terwijl dat niet de intentie/essentie van het topic was. Jullie (mods) hebben jaren tegen me geroepen get over it (betreffende mijn frustratie), nu vraag, smeek, doch dring ik vriendelijk om ook over it te getten.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator dinsdag 28 september 2010 @ 16:37:55 #246
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_86946028
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:35 schreef zovty het volgende:
Kliekjes vormen zich pas na maanden en dan begint het zuigen, roddelen en lasteren pas.
De betreffende mod raakt hier automatisch bij betrokken. Een andere, onpartijdige, mod gaat niet maanden aan slowchat teruglezen om rechtvaardige maatregelen te kunnen nemen dus de enige mogelijkheid is dan de drastische maatregel om de slowchat te sluiten waarna het gezeik hier naar ONZ FB komt.
En dan zijn we weer terug bij af.
Ik weet niet of jij de ONZ SC hebt meegemaakt, maar ik kan je verzekeren dat van bovenstaande geen sprake was. Het ging meer om het feit dat het een soort verkapt meettopic werd.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_86946096
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:35 schreef zovty het volgende:
Kliekjes vormen zich pas na maanden en dan begint het zuigen, roddelen en lasteren pas.
De betreffende mod raakt hier automatisch bij betrokken. Een andere, onpartijdige, mod gaat niet maanden aan slowchat teruglezen om rechtvaardige maatregelen te kunnen nemen dus de enige mogelijkheid is dan de drastische maatregel om de slowchat te sluiten waarna het gezeik hier naar ONZ FB komt.
En dan zijn we weer terug bij af.
Ja, eigenlijk moeten de huidige mods dan gewoon regelmatig meeposten in de SC. Dat is toch geen dagtaak? Ze zijn met z'n drieën hoor, en één of twee keer per dag even een kijkje nemen is al voldoende.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_86946446
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:37 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij de ONZ SC hebt meegemaakt
Meegemaakt??
Nigger, i started this whole slowchat shit, and this is the motherfucking thanks i get?
(Sorry, wilde ik gewoon even zeggen.)

Ik snap het niet helemaal, een tijdje terug was je nog aan het miepen dat het meetnapraat topic gesloten moest worden omdat het alleen relevant was voor het kliekje dat was geweest en dan werd het (in principe) nog gemod door alle ONZ mods.
Hoe denk je dat het bij een nieuwe ONZ SC wel werkt, en al helemaal met slechts 1 mod?

Volgens mij probeer je Fok een probleem op te laten lossen wat helemaal niet een probleem van Fok is. Je werk/school zal dingen als irc of msn blokkeren en dus wil je chatten met je matties op een forum want dat is niet geblokkeerd.
pi_86946866
Jojoortje is lief
pi_86947040
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:59 schreef paultjuhhh het volgende:
Paultjuhhh is back in tha house waarom slotje
Omdat het ons niets kan schelen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')