abonnement Unibet Coolblue
pi_88127324
Koc was MOTM, waarom? Vanwege die ene goal? Ik vond Meul een veel betere MOTM, paar keer een goede belangrijke redding en ook de enige speler die een beetje goed speelde.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:49:49 #227
236335 neen
schone schijn
pi_88127542
Koc speelde wel een aardige partij, maachi ook. Koc maakt met 1.30m een kopgoal, die telt dan natuurlijk voor 10. Maar meul was idd de beste, 3x ofzo een op een redding brengen. Topper.
het lijkt niet wat het is
pi_88134316
Dus hebben we gisteravond met 11-1 gewonnen? :D
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_88135047
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 23:49 schreef neen het volgende:
Koc speelde wel een aardige partij, maachi ook. Koc maakt met 1.30m een kopgoal, die telt dan natuurlijk voor 10. Maar meul was idd de beste, 3x ofzo een op een redding brengen. Topper.
Die had een houtluis er ook nog in gekregen. Hij sprong niet, kwam niet voor z'n man, maar stond gewoon op de goede plek en kopte 'm door.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:03:20 #230
236335 neen
schone schijn
pi_88137979
Die bal erin koppen was moeilijker dan een penalty erin schieten.
het lijkt niet wat het is
pi_88156977
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 11:02 schreef justmattie het volgende:

[..]

Die had een houtluis er ook nog in gekregen. Hij sprong niet, kwam niet voor z'n man, maar stond gewoon op de goede plek en kopte 'm door.
Dan doe je het toch perfect? Een goede spits staat op de juiste plek om de bal erin te knikken.. Dat de Telstar verdedigers dan staan te slapen doet niet ter zake, moeten ze wakker blijven ;)
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_88333809
Zo, ik ben er ook weer, was seizoenskaart kwijt en ook mijn fok account :(
Maar heb de kaart weer terug en gelijk even kaartjes voor de bekerwedstrijd gehaald met korting w/

In de openingspost staat dit nog:
Vak 8 - Willempjewever

Mag wel Vak 8 - Richardrahl worden :P
pi_88382263
Even flink over de zeik... Maak je de 1-1 ga je op jacht naar de 1-2 en krijg je in de slotseconde het deksel op de neus.
Heb je er ook nog mensen bij die direct hun seizoenkaart in willen leveren. Laat ze het doen en verzoek dan meteen tot een stadionverbod voor de rest van je leven :r
Let's pretend we scored a goal YEAH
  zaterdag 6 november 2010 @ 04:43:08 #234
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_88393028
Wat een deceptie. Triest.
Wel ernstig verdedigd.
pi_88395277
Shit happens natuurlijk, nu weet ik ook hoe jullie je vorig seizoen voelden na die akelige vrije trap van Ozan..

Zelfs Pietertjes verdedigen niet zo slecht, ongelofelijk wat Meul daar deed en hoe Rustenberg als een mug aan de kant wordt geslagen.
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_88481643
Jhon van Beukering traint deze week mee bij SC Cambuur. De club uit Leeuwarden, door het grote aantal blessures dringend op zoek naar aanvallende versterkingen, heeft de spits deze week op proef. De voormalig aanvaller van onder meer Vitesse en NEC zat zonder club nadat hij begin oktober zijn amateurcontract bij Go Ahead Eagles inleverde.

Bij Cambuur krijgt Van Beukering de kans om een contract af te dwingen. 'Jhon zal twee of drie dagen meetrainen. Dan kunnen we kijken of hij een beetje in de groep past en hoe hij er voorstaat', liet algemeen directeur Alex Pama weten aan Voetbal International. 'Als Jhon bevalt zullen we hem een contract aanbieden. We zijn daarbij wel afhankelijk van externe financiers. Een scorende spits zou ons erg goed uitkomen gezien alle blessures en het uitblijven van doelpunten. Daar maken we ons binnen de club ernstig zorgen over.'

Van Beukering heeft zelf wel oren naar een verblijf in Leeuwarden. De spits die momenteel meetraint tweedeklasser FC Presikhaaf wil Cambuur graag uit de brand helpen. 'Cambuur is een mooie club. Ze staan er nu niet zo geweldig voor, maar dat komt wel weer. Het belangrijkste voor mij is dat ik weer ga voetballen.' In eerste instantie vroeg SC Cambuur de spits twee weken op proef te komen, maar dat was de spits te gortig. 'Dat is nergens voor nodig. Ik ben op dit moment topfit. Na twee, drie dagen weten we allebei wel wat we willen. We gaan gewoon even kijken hoe het is.'

Als Van Beukering bij SC Cambuur gaat spelen, dan zal dat niet gebeuren onder dezelfde voorwaarden als bij Go Ahead Eagles. Daar had Van Beukering een amateurcontract waarmee hij elk moment kon vertrekken. De Friezen zullen de aanvaller een contract moeten aanbieden. 'Ik mag me per seizoen maar één keer laten overschrijven. Als Cambuur niets wordt, dan wacht ik tot de winterstop. Dan heeft er vast wel iemand anders interesse in mij.' (Stef de Bont)

Burgzorg houdt conditie op peil bij Cambuur
Mitchell Burgzorg traint momenteel mee met de selectie van SC Cambuur. De clubloze verdediger houdt zijn conditie op peil in Leeuwarden, weet VoetbalPrimeur.

Burgzorg is sinds afgelopen zomer op zoek naar een nieuwe club. De flankspeler vertrok afgelopen seizoen bij NEC Nijmegen, waar hij zijn aflopende contract niet verlengde. Zijn zoektocht naar een nieuwe werkgever voerde hem onder meer naar Engeland (Barnet) en Griekenland (Panserraikos), maar leverde hem nog geen contract op.

Momenteel trainer Burgzorg mee met de selectie van SC Cambuur. De club uit de Jupiler League toonde ook afgelopen zomer al interesse in Burgzorg, toen bleek de komst van de verdediger financieel niet haalbaar.

De oud-speler van NEC Nijmegen en eerder HFC Haarlem heeft 61 optredens in het betaalde voetbal achter zijn naam staan. Daarin scoorde hij twee keer.

Of Cambuur nu wel de financiële armslag heeft om Burgzorg aan te trekken is onbekend. Veel zal afhangen van de ontwikkelingen op korte termijn bij de geplaagde Jupiler League-club.

Er gebeurt in ieder geval weer wat, ben benieuwd of de heren haalbaar zijn via externe financiers.
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_88482834
John van Burgerking is zijn bijnaam las ik :')
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_88485029
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:02 schreef justmattie het volgende:
John van Burgerking is zijn bijnaam las ik :')
Yep, samen met Big Mac de Frites in de spits...
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_88485234
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:41 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]



Yep, samen met Big Mac de Frites in de spits...
Gouden duo, nu al ^O^
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  dinsdag 9 november 2010 @ 00:22:27 #240
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_88500076
Mijn god... Loopt er weer één over :') ( niet dat ik om deze meneer heel rouwig ben)
pi_88503439
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 00:22 schreef Blinker het volgende:
Mijn god... Loopt er weer één over :') ( niet dat ik om deze meneer heel rouwig ben)
Wat ben ik blij dat we deze competitie niet meer naar jullie hoeven. Dat zou ongetwijfeld weer een koude terugrit zijn geweest voor onze supporters..
Let's pretend we scored a goal YEAH
  dinsdag 9 november 2010 @ 21:19:05 #242
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_88532504
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 06:11 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]



Wat ben ik blij dat we deze competitie niet meer naar jullie hoeven. Dat zou ongetwijfeld weer een koude terugrit zijn geweest voor onze supporters..
Nee hoor, want in de huidige vorm van beide teams dan winnen we :)
pi_88536769
Pffff, blij dat ik weer thuis ben..
Het eerste half uur was nog wel acceptabel, maar na de 0-1 (terechte pennel trouwens) en de 0-2 vlak voor rust was het echt gebeurd. RKC kon freewheelend de wedstrijd uitspelen.
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_88550472
voor het eerst in 3 jaar weer voortijdig de wedstrijd verlaten, daarna genoten van Zwolle op tv, wat een klasseverschil, onvoorstelbaar.

Ik ga toch twijfelen of ik volgend jaar weer 200 euro ga betalen voor een kaart, ik heb er gewoon spijt van, bezoekersaantallen gaan nu teruglopen, financieen niet op orde, als er geen nieuw stadion komt voor Cambuur zie ik het zeer somber in.

En spelers die een middelvinger naar elkaar opsteken op het veld en openlijk ruzie maken, te erg voor woorden. Hier is heel wat voor nodig om dit zooitje weer op de rails te krijgen.
pi_88552293
Daar wou ik nog niet eens over beginnen, de sfeer in de groep is TOTAAL verrot. En van der Heide die als misplaatste vedette loopt te ruziemaken met Beekmans (die tenminste wél inzet toonde). SCHANDALIG

Wat is er over van de eenheid van 2 jaar geleden, toen werd er nog gedold en gelachen in de kleedkamer. Tegenwoordig zie je alleen nog maar chagrijnige koppen. Geen goede zaak...
Let's pretend we scored a goal YEAH
  woensdag 10 november 2010 @ 14:05:05 #246
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_88554834
Ik denk persoonlijk dat het heel belangrijk is om ook plezier te hebben in het voetballen. Als het een verplichting wordt, dan zie je dat terug in de prestaties.
Klinkt alsof er nog veel werk te verrichten is.
  woensdag 10 november 2010 @ 23:56:58 #247
236335 neen
schone schijn
pi_88579433
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:19 schreef Blinker het volgende:

[..]



Nee hoor, want in de huidige vorm van beide teams dan winnen we :)
Volgens mij bedoelt hij ook dat jullie winnen.

En wat betreft de bekerwedstrijd, dat lijkt wel op zoals het hele seizoen gaat lopen.... een net niet gevoel. In de eerste helft speelde er niet eens een spits dus wat moeten we verwachten? Het loopt niet zoals het loopt, Sandor zeurt misschien wel op anderen en hoewel het ook niet allemaal lekker bij hem liep is hij vaak wel de persoon waarvan iets moet komen, waar anderen maar de hele wedstrijd hetzelfde gebeuren.

Eerste helft was wel aardig van cambuur's kant vond ik, jammer dat die 0-2 nog valt vlak voor tijd en dan ook nog de 0-3 als ze op zoek zijn naar de 1-3. Vanavond ben ik bij Vitesse geweest en als ik lees zie ik dat het voetbal altijd wel oke is maar echt... zowel Cambuur als RKC waren gisteren beter dan dit Vitesse.

Laat de winterstop maar komen, hopelijk dan een fitte Hese, Reza en Mark terug en peoples manager De Jong fulltime bij de selectie. Op de een of andere manier verwacht ik best wel wat van hem.
behoorlijk positieve verhalen over Menzo in het Gelredome trouwens, tsja, teletekstpubliek he de sfeer was ook belabberd... toch iets wat bij veel clubs in de Jupiler league echt stukke beter is O+

Gisteren heb ik voor de wedstrijd dus gewoon 4.5 uur in de trein gezeten en daarnaast nog gefiets van/naar stations :') maar toch... ik vond het wel weer fijn. Van vrijdag verwacht ik ook niet zoveel eigenlijk, het lijkt op een verloren seizoen... misschien nog een periode dit competitiejaar dat lijkt het maximaal haalbare.
het lijkt niet wat het is
  donderdag 11 november 2010 @ 00:08:29 #248
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_88579902
Vrijdag kan ik niet. Ik weet alleen nog niet of ik dat jammer vind. :{
Bedankt Hans.
  donderdag 11 november 2010 @ 00:09:27 #249
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_88579931
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:56 schreef neen het volgende:

[..]



Volgens mij bedoelt hij ook dat jullie winnen.

En wat betreft de bekerwedstrijd, dat lijkt wel op zoals het hele seizoen gaat lopen.... een net niet gevoel. In de eerste helft speelde er niet eens een spits dus wat moeten we verwachten? Het loopt niet zoals het loopt, Sandor zeurt misschien wel op anderen en hoewel het ook niet allemaal lekker bij hem liep is hij vaak wel de persoon waarvan iets moet komen, waar anderen maar de hele wedstrijd hetzelfde gebeuren.

Eerste helft was wel aardig van cambuur's kant vond ik, jammer dat die 0-2 nog valt vlak voor tijd en dan ook nog de 0-3 als ze op zoek zijn naar de 1-3. Vanavond ben ik bij Vitesse geweest en als ik lees zie ik dat het voetbal altijd wel oke is maar echt... zowel Cambuur als RKC waren gisteren beter dan dit Vitesse.

Laat de winterstop maar komen, hopelijk dan een fitte Hese, Reza en Mark terug en peoples manager De Jong fulltime bij de selectie. Op de een of andere manier verwacht ik best wel wat van hem.
behoorlijk positieve verhalen over Menzo in het Gelredome trouwens, tsja, teletekstpubliek he de sfeer was ook belabberd... toch iets wat bij veel clubs in de Jupiler league echt stukke beter is O+

Gisteren heb ik voor de wedstrijd dus gewoon 4.5 uur in de trein gezeten en daarnaast nog gefiets van/naar stations :') maar toch... ik vond het wel weer fijn. Van vrijdag verwacht ik ook niet zoveel eigenlijk, het lijkt op een verloren seizoen... misschien nog een periode dit competitiejaar dat lijkt het maximaal haalbare.
Onzin! Seizoen is nog lang niet verloren. Zwolle stond aan het begin van het seizoen er ook zeer belabberd voor, maar kwam toch terug. Moet er natuurlijk wel iets rigoureus veranderen de komende tijd.
pi_88596157
Ik ben er vrijdag wel, tegen Sparta :P
Hoop alleen niet dat de bal het stadion uitvliegt, het waait hier nogal hard nu :o

Ik zie wel hoe het verder gaat, er moet echt iemand wat aan de sfeer in het team doen en dan komt het wel goed en er moeten spitsen in die wat presteren en de verdediging is ook al niet top, hoe zo die ene vent de hele tijd lieten lopen, nouja... het was wel spannend en ik heb me wel redelijk vermaakt, alleen is het rot om in de kou te zitten met zo'n dikke achterstand.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')