abonnement Unibet Coolblue
pi_85763404


Realm: Alonsus
quote:
classpc Naochan-(A)- Rogue
Realm: Aggramar
quote:
stbabylon Babylon-(H)- Hunter (80) Dakylon-(H)- Death Knight Nolybab-(H)- Paladin Doeland-(H)- Bank
quote:
Ps2K Kabar-(A)- Shaman (80) Gilfin-(A)- Hunter
quote:
Avotar Morningelf-(A)- Druid (80)Warlockrick-(A)- Warlock (80) Grubleddim-(A)- Hunter
Realm: Auchindoun
quote:
Brutus.nl Brutaluc-(A)- Holy Paladin (80) Brutala-(A)- Feral Druid Bruticus-(A)- Marksman Hunter Brutalii-(A)- Frost Mage
Realm: Anachronos
quote:
Sanakthe Sanakthe-(H)- Warlock (80)
Realm: Aszune
quote:
Blistering Nevada-(A)- Deathknight Servenia-(A)- Shaman
Realm: Azjol-Nerub
quote:
Murloc Phalanx -(A)- Warlock (80) Giverne-(A)- Rogue Hyva-(A)- Hunter Tailz-(A)- Shaman
Realm: Bladefist
quote:
Rauw. Vladje - ?? - ?? Malati - ?? - ??
Realm: Blade's Edge
quote:
Maraca Dolera - ?? - ??
quote:
Hypertje Uxormortuus - ?? - ??
Realm: Boulderfist
quote:
Metonae Metonae-(H)- Paladin (80) Tenaya-(H)- Priest (80) Menique-(H)- Rogue (80)
quote:
AlwaysHappy Alwayshappy - ?? - ??
Realm: Burning Legion
quote:
The_Chosen_1 Yúna-(H)- Warlock (80)
Realm: Chromaggus
quote:
Katth Katth-(A)- Mage (80) Neuqfaut-(A)- Priest (80) Esmereé-(A)- Death Knight (80) Missery-(A)- Rogue (80)
Realm: Darkmoon Faire
quote:
Olment Olment-(A)- Shaman (80)
Realm: Darkspear
quote:
Faithfulness Tise - (H) - Rogue (80)
Realm: Darksorrow
quote:
Dikke_donder Iktankniet - (H) - Paladin (80) Mashocka (H) - Shaman (80)
Realm: Draenor
quote:
Nachtraaf Nachtschaduw-(H)- Warlock (80) Nachtraaf-(H)- Rogue (80) Nachtgier-(H)- Warrior (80) Nachtarend-(H)- Death Knight (80) Nachtwinter-(H)- Mage (80) Nachtvalk-(H)- Hunter (80) Nachthavik-(H)- Priest (76) Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
Realm: Executus
quote:
Hanstin Éládor -(A)- Fury Warrior (80)
Realm: Emerald Dream
quote:
Evertjan Necrid -(A)- Mage (80) Enlae -(A)- Resto Shaman (80) Pijnacker -A- Prot Warrior
quote:
Atreidez Djudaz -(A)- Priest (80) Atreidez -(A)- Warrior
quote:
Guus Muisarm Guus -(H)- Warrior (80) Hetty -(H)- Priest (80) Sjefke -(H)- Hunter (80)
Realm: Emeriss
quote:
Merkowitz Lynalea-(A)- Warlock (80) Naiya-(A)- Warrior (80) Healyn-(A)- Priest Shato-(A)- Rogue
Realm: Frostmane
quote:
Fir3fly Aliya-(A)- Priest Avey-(A)- Paladin Scorchess-(A)- Hunter Executia-(A)- Death Knight
quote:
Knoflook Runetusk -(H)- Shaman
Realm: Grim Batol
quote:
DjNivek Divyan-(A)- Warrior (80) Yanagi-(A)- Priest (80)
Realm: Hellfire
quote:
Civilian Civilian-(A)- Shaman (80) Kevorkian-(A)- Paladin Phrenesis-(A)- Hunter Reneuh-(A)- Rogue
quote:
Internal Jadeey -(A)- Death Knight(80) Iowen -(A)- Priest (80)
Realm: Haomarush
quote:
Joyvke Ayarea-(H)- Priest (80)
Hanaela-(H)- Druid (80)[/q]
Realm: Karazhan
quote:
Thrilled Carpo-(H)- Mage Nyxus-(H)- Warrior Reyin-(H)- Priest
Realm: Kazzak
quote:
CraniuM Mopreme-(H)- Shaman (80) Cidden-(H)- Death Knight (80) Plies-(H)- Warrior
Realm: Khadgar
quote:
Drizzt_DoUrden Naschtokh-(H)- Warrior Orzhov-(H)- Rogue Razedhel-(H)- Priest
quote:
Hansch Kaenargh-(H)- Paladin (80) Kadavúrial-(H)- Death Knight Tharsolas-(H)- Rogue Morbithos-(H)- Priest
quote:
Black-Hole Jileen-(A)- Druid (80) Anwell-(A)- Paladin
Realm: Outland
quote:
Dekkered Levines-(H)- Mage (80) Lavanas-(H)- Death Knight (80) Holylava-(H)- Priest
Realm: Nordrassil
quote:
Webbyplus Mioo-(A)- Hunter (80) Miopally-(A)- Paladin (80) Maraudeus-(A)- Warrior (70) Braindeath-(A)- Rogue (70) Snol-(A)- Mage (64) Nijntje-(A)- Warlock(40)
quote:
BWRaep Ockeros-(A)- Warrior (80)
Realm: Ragnaros
quote:
Thormodo Glonius-(A)- Priest (80) Thormodo-(A)- Death Knight (80) Rhulath-(A)- Shaman
Realm: Ravenholdt
quote:
Lifeblind Lifeblind-(A)- Paladin (80) Patato-(A)- Mage (80)
Realm: Shattered Halls
quote:
NiGhTsPiRiT666 Nightspirit-(H)- Warlock Itarildë-(H)- Mage
Realm: Skullcrusher
quote:
R-Mon Athelia-(A)- Priest
quote:
WyriHaximus Wyrihaximus-(H)- Rogue
quote:
MarkyB. Xtype-(A)- Death Knight (80)
Realm: Spinebreaker
quote:
HSG-BOMBER Hiir-(H)- Shaman
Realm: Stormscale
quote:
Dibble Phantium-(A)- Hunter
quote:
SharQueDo Sharqy-(H)- Rogue(80)
Realm: Tarren Mill
quote:
MarkyB. Megamíndy-(A)- Death Knight
Realm: Terenas
quote:
Deoxyribonucleic Lumon-(H)- Warlock (80)
quote:
Sjiznit Sjiznit-(A)- Warrior (80)
Realm: The Sha'tar
quote:
Windigo Shelai-(A)- Hunter (66)
Realm: Turalyon
quote:
Sapstengel Ceylin-(H)- Mage (80) Serap- (H) - Druid (80) Telka- (H) - Rogue (80) Fadiyah- (H) - Warlock (80) Katarzyna- (H) - Paladin (80) Charo- (H) - Death Knight
quote:
SharQueDo Icebear-(A)- Druid (80)
pi_85763408
Waar Jagga slackt om een nieuw deel te maken
pi_85763690
/follow tegen beter weten in...
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:53:37 #4
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_85763810
helemaal niet :(

Ik werd gebeld, en moest dat eerst afhandelen, je was gewoon te snel :P
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_85763841
Yeey! Sinds afgelopen dinsdag eindelijk KS 10M met mijn mage. Eerst wat kansloze wipes in P1 en P2, daarna een 13% wipe en daarna ging ie down. Nu loop ik trots rond in Dala met mijn title. :D
  † In Memoriam † vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:04:33 #6
159966 lifeblind
pi_85764106
Gisteren een beetje PvP gedaan met mn warlock... WG was een beetje een drama terwijl het in het begin best goed ging eigenlijk, maar ik werd continu door een lvl 39 rogue gepwnd (lock is nu 35), ging toch niet zo vlot :')

AB ging gelukkig een stuk beter, moest alleen niet in mn eentje op pad gaan maar toen ik 't eenmaal door had ging 't stiekem toch best aardig, ik heb gewoon net even een iets andere speelstijl nodig dan dat ik voor PvE op mn lock heb. Uiteindelijk stonden we met alle 15 personen gewoon op de graveyard van alliance :')
pi_85764658
Is dual wielding op je DK any good? Gewoon als DPS bedoel ik dan :)
pi_85764942
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:23 schreef GlenSpey het volgende:
Is dual wielding op je DK any good? Gewoon als DPS bedoel ik dan :)
Alleen in frost spec en dan heb je gruwelijk veel hitrating nodig.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:41:34 #9
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_85765297
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:32 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Alleen in frost spec en dan heb je gruwelijk veel hitrating nodig.
uhm niet helemaal.

Je moet idd gespecced zijn in frost, echter is het volgens mij net zoals met fury warriors dat je minimaal 8% nodig hebt om je specials te raken. dus 264 hitrating.

Alles wat je daarboven aan hit hebt, heeft meerwaarde want je land dan meer "white hits". Waar warriors dat nodig hebben om rage te krijgen hebben DK's dat niet aangezien zij runes gebruiken.

Voor 8% is het je belangrijkste stat.. na 8% wordt het een stuk minder en is bijv str een betere stat.

Tevens heb ik gehoord/gelezen dat dfrost dual wield dps, viable is, maar wel met bijna BiS gear. of iig heel erg goede gear
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_85765451
Ik hoor het al... ik begin wel met een 2hander dan :P
pi_85765861
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:41 schreef jagga het volgende:

[..]

uhm niet helemaal.

Je moet idd gespecced zijn in frost, echter is het volgens mij net zoals met fury warriors dat je minimaal 8% nodig hebt om je specials te raken. dus 264 hitrating.

Alles wat je daarboven aan hit hebt, heeft meerwaarde want je land dan meer "white hits". Waar warriors dat nodig hebben om rage te krijgen hebben DK's dat niet aangezien zij runes gebruiken.

Voor 8% is het je belangrijkste stat.. na 8% wordt het een stuk minder en is bijv str een betere stat.

Tevens heb ik gehoord/gelezen dat dfrost dual wield dps, viable is, maar wel met bijna BiS gear. of iig heel erg goede gear
mijn gear is niet best, maar ik kan 5k dps halen op single target. nadeel is dat threat ziekelijk hoog is met frost DW dps :(
pi_85766823
ach daarmee kan je gewoon de tank ge schuld geven :P
hardcoholic
pi_85766876
Dual wielding lijkt me toch erg mooi als DK. Op dit moment moet ik er echter eerst vanaf zien te komen :') heb nog een hoop tank gear maar ben teruggegaan naar Blood. Kan dus wel een 2Hander gebruiken :P
pi_85766932
Ik ben al tijden dual wield frost dps :)

werkt imo gewoon het best, lekker vaak killing machine procs en prima dps. Vorige week met een frost dps dk naar ICC geweest die vertelde mij dat zijn dps als frost dual wield gewoon het best was. (hij had wel 6500 gs oid :P )
hardcoholic
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:25:15 #15
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_85766956
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:55 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

mijn gear is niet best, maar ik kan 5k dps halen op single target. nadeel is dat threat ziekelijk hoog is met frost DW dps :(
Niet in frost presence gaan lopen he! :D
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_85767003
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:25 schreef Salamando het volgende:

[..]

Niet in frost presence gaan lopen he! :D
overkomt mij altijd :')

altijd na respec vergeet ik de presence te veranderen :'(
hardcoholic
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:32:22 #17
244271 WJE11
Not Arrogant, Just Better MUFC
pi_85767192
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:24 schreef Ferdii het volgende:
Ik ben al tijden dual wield frost dps :)

werkt imo gewoon het best, lekker vaak killing machine procs en prima dps. Vorige week met een frost dps dk naar ICC geweest die vertelde mij dat zijn dps als frost dual wield gewoon het best was. (hij had wel 6500 gs oid :P )
Ik heb als DK altijd Blood 2handed gespeeld, was in het begin nog redelijk maar nu schijnt het dus zwaar kut te zijn? :P Hier armory linkje: Mijn DK. Iemand anders een goede unholy/frost spec? Speel er alleen niet zoveel meer op.

Edit. Zie trouwens dat ik veel hitrating heb (377). Dus miss maar 2 1 handers halen en frost speccen
'Don't hate the player, hate the Game'
pi_85767450
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:32 schreef WJE11 het volgende:

[..]

Ik heb als DK altijd Blood 2handed gespeeld, was in het begin nog redelijk maar nu schijnt het dus zwaar kut te zijn? :P Hier armory linkje: Mijn DK. Iemand anders een goede unholy/frost spec? Speel er alleen niet zoveel meer op.

Edit. Zie trouwens dat ik veel hitrating heb (377). Dus miss maar 2 1 handers halen en frost speccen
Ik gebruik precies diezelfde spec op 1 puntje van DRW na, die zit in 3/3 ravenous dead. Het is de spec die ik vanaf de lancering van WOTLK min of meer gebruikt heb. Ik weet nog toen ik mn dk maakte dat iedereen in die spec in BG's enzo liep... zwaar OP. Mijn rotatie is sindsdien ook nog nooit veranderd :')
Maar nu is blood dus niks meer? :o
pi_85767633
Gister op mijn DK een ramparts run gehad met 2 gasten (tank en healer) die dachten dat ze in ICC waren. Alles moest precies zoals zij dat wilden, iedereen die een klein foutje maakte werd gekicked, en steeds maar zeiken dat iedereen suckte en dat zij zo goed waren. Het ging nergens meer over :[
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:46:36 #20
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_85767692
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:39 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik gebruik precies diezelfde spec op 1 puntje van DRW na, die zit in 3/3 ravenous dead. Het is de spec die ik vanaf de lancering van WOTLK min of meer gebruikt heb. Ik weet nog toen ik mn dk maakte dat iedereen in die spec in BG's enzo liep... zwaar OP. Mijn rotatie is sindsdien ook nog nooit veranderd :')
Maar nu is blood dus niks meer? :o
Tis een beetje als met hunters. Survival en MM ligt bij elkaar qua dps... Maar na een bepaald gearlvl stevent MM SV voorbij.

Hetzelfde geld voor Blood/ frost. Is gelijk, frost iets achter... tot bepaalde gearlvls, dan fietst frost alle andere specs voorbij
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_85767821
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:46 schreef jagga het volgende:

[..]

Tis een beetje als met hunters. Survival en MM ligt bij elkaar qua dps... Maar na een bepaald gearlvl stevent MM SV voorbij.

Hetzelfde geld voor Blood/ frost. Is gelijk, frost iets achter... tot bepaalde gearlvls, dan fietst frost alle andere specs voorbij
En aan welke gear moet ik ongeveer denken? Ik heb nu nog flut gear half blues/half epic tank gear namelijk.
Ik vind het altijd lastig om uit te zoeken wat nou het beste is tot op welk punt... en hoe je dat dan precies moet gebruiken. Google staat gevuld met guides maar er zijn altijd dingen die ontbreken... of het is alleen bedoeld voor lui die al in raid gear zitten of het is alweer 2 jaar oud allemaal... :')
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:07:22 #22
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_85768413
ik denk dat je het dan wel over 264 gear. En niet een paar maar het meeste ervan.

Dus, je hebt nog wel even te gaan :P

Je kunt toch wel frost dps gaan hoor, ik heb net zitten pielen, om te kijken of ik niet een frost dualwield PVP spec kon knutselen.

Heb inmiddels 2 specs die ik vanavond even ga uitproberen :P
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_85768580
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:25 schreef Salamando het volgende:

[..]

Niet in frost presence gaan lopen he! :D
zelfs met blood aan is het nog te hoog voor meeste tanks 8)7

dat is iets wat wel snel van mij mag veranderen. 1 mob aanvallen is al problematisch voor een frost DK in een dungeon.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:20:51 #24
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_85768862
komt door de threat multiplier van Icy touch.

icy touch is nu gewoon instant 40k threat, daarbij doet de disease dmg nog eens extra threat, dus idd threat is echt ziek :')

op mijn warrior tank kan ik spammen wat ik wil, als onze DK tank gewoon zijn ding doet, krijg ik never ever aggro (zelfs niet als ik em vigilance :o ) alleen taunt werkt ;(
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:21:45 #25
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_85768903
ik lees zo dit terug.. ik weet teveel van classes die ik niet tot nauwelijks speel ;(
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_85769461
Thorium Brotherhood exalted! *O*

Nog twee naar exalted voor de 40! *O*
pi_85769595
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:20 schreef jagga het volgende:
komt door de threat multiplier van Icy touch.

icy touch is nu gewoon instant 40k threat, daarbij doet de disease dmg nog eens extra threat, dus idd threat is echt ziek :')

op mijn warrior tank kan ik spammen wat ik wil, als onze DK tank gewoon zijn ding doet, krijg ik never ever aggro (zelfs niet als ik em vigilance :o ) alleen taunt werkt ;(
nu je het zegt over icy touch moet ik ineens denken aan een DK tank tijdje geleden in een pug. waar de loze spec :')

frost DW tank en geen frost strike en meer belangrijke dingen niet. enige wat hij deed was icy touch spammen en blood boil (single target) maar toch kon hij aggro houden _O-


quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:37 schreef Faithfulness het volgende:
Thorium Brotherhood exalted! *O*

Nog twee naar exalted voor de 40! *O*
nice, gz :)
pi_85770817
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:40 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

nu je het zegt over icy touch moet ik ineens denken aan een DK tank tijdje geleden in een pug. waar de loze spec :')

frost DW tank en geen frost strike en meer belangrijke dingen niet. enige wat hij deed was icy touch spammen en blood boil (single target) maar toch kon hij aggro houden _O-
[..]

nice, gz :)
Dk forst tank is toch ook niet moeilijk? IT, PS, pestilence of howling blast ( ligt net hoe je uitkomt, als je snel een groep op moet pakken is HB wel zo handig) en danders doe je pestilence na je HB. Wat ik wel vaak mensen echt fout zie doen is D&D neergooien en dan er naast te gaan staan tanken door er 1 uit te death grippen oid. Maar tabken met frost DK is echt zwaar makkelijk, alleen pallies hebben het makkelijker.
pi_85771080
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:10 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Dk forst tank is toch ook niet moeilijk? IT, PS, pestilence of howling blast ( ligt net hoe je uitkomt, als je snel een groep op moet pakken is HB wel zo handig) en danders doe je pestilence na je HB. Wat ik wel vaak mensen echt fout zie doen is D&D neergooien en dan er naast te gaan staan tanken door er 1 uit te death grippen oid. Maar tabken met frost DK is echt zwaar makkelijk, alleen pallies hebben het makkelijker.
nee het is niet moeilijk, maar deze tank was zodanig slecht gespecced, niet normaal meer. het enige voordeel wat hij had is dat icy touch zoveel threat doet en dat er nog een andere tank is die zijn rotzooi mag opruimen. anders zou hij echt nergens komen.

ik weet niet of hij nog zijn slechte spec heeft. moet je maar eens naar Bloodyluck kijken op Blade's Edge.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:43:14 #30
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_85772045
Als er iemand een goede DPS DK tiplijst kan maken graag: +

Mijn zusje http://eu.wowarmory.com/c(...)le+Cartel&cn=Engelia wil graag wat meer gaan raiden, maar ze is nog niet helemaal thuis in wat ze moet doen.

Ik heb GEEN idee wat ze zou moeten doen dus als iemand een n00b friendly guide zou kunnen typen zou dat okay zijn.
pi_85772235
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:40 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

nu je het zegt over icy touch moet ik ineens denken aan een DK tank tijdje geleden in een pug. waar de loze spec :')

frost DW tank en geen frost strike en meer belangrijke dingen niet. enige wat hij deed was icy touch spammen en blood boil (single target) maar toch kon hij aggro houden _O-
[..]

nice, gz :)
DK kan simpel aggro houden door alleen icy touch te spammen, geeft gewoon zieke aggro :P
hardcoholic
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:00:31 #32
47190 MassimO
ćło & hłć
pi_85772708
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:43 schreef GI het volgende:
Als er iemand een goede DPS DK tiplijst kan maken graag: +

Mijn zusje http://eu.wowarmory.com/c(...)le+Cartel&cn=Engelia wil graag wat meer gaan raiden, maar ze is nog niet helemaal thuis in wat ze moet doen.

Ik heb GEEN idee wat ze zou moeten doen dus als iemand een n00b friendly guide zou kunnen typen zou dat okay zijn.
Ze zou kunnen beginnen met gems in haar sockets te doen :+
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_85773012
en de boel te enchanten :P
hardcoholic
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:09:26 #34
256666 leeell
I know you're lonely
pi_85773081
Gister ging ik ICC25 puggen, nooit meer :') alleen marrowgar gedowned, heb nu 6k GS dus heb zowieso veel aan icc25 PUG maar dan nog.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:09:48 #35
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_85773095
Ja, gemmen en enchanten gaat ook nog gebeuren :)

Het gaat met alleen om de spec/rotation :)
pi_85773699
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:43 schreef GI het volgende:
Als er iemand een goede DPS DK tiplijst kan maken graag: +

Mijn zusje http://eu.wowarmory.com/c(...)le+Cartel&cn=Engelia wil graag wat meer gaan raiden, maar ze is nog niet helemaal thuis in wat ze moet doen.

Ik heb GEEN idee wat ze zou moeten doen dus als iemand een n00b friendly guide zou kunnen typen zou dat okay zijn.
Eerst pics, dan pas helpen we O-) >:)
pi_85773740
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:37 schreef Faithfulness het volgende:
Thorium Brotherhood exalted! *O*

Nog twee naar exalted voor de 40! *O*
Hoe lang doe je daar nou zoal over? Al die factions naar exalted (in totaal) ?
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:26:12 #38
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_85773746
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:25 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Eerst pics, dan pas helpen we O-) >:)
Goede ouderwetse ruilhandel ^O^

quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:26 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Hoe lang doe je daar nou zoal over? Al die factions naar exalted (in totaal) ?
Verschilt per faction uiteraard. Een faction als AB of WSg duurt eeuwen (100 rep per gewonnen WSG game :') ), een faction als Skyguard is makkelijker te doen.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:42:24 #39
47190 MassimO
ćło & hłć
pi_85774395
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:43 schreef GI het volgende:
Als er iemand een goede DPS DK tiplijst kan maken graag: +

Mijn zusje http://eu.wowarmory.com/c(...)le+Cartel&cn=Engelia wil graag wat meer gaan raiden, maar ze is nog niet helemaal thuis in wat ze moet doen.

Ik heb GEEN idee wat ze zou moeten doen dus als iemand een n00b friendly guide zou kunnen typen zou dat okay zijn.
Dit is wel een aardige guide geloof ik.

http://www.ensidia.com/forum_topic.php?forum_id=36&topic_id=28599
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_85774912
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:26 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Hoe lang doe je daar nou zoal over? Al die factions naar exalted (in totaal) ?
Dat is niet te voorspellen :P
Bereid je in ieder geval voor op eindeloze dungeon en raidruns (classic, TBC & wotlk), eindeloos grinden (Mag'har, Sha'tari Skyguard e.a), eindeloos dailies doen (Ogri'la, Netherwing, e.a), en heel veel pvpen! :P


8490/21000 met The Defilers. Dus nog zo'n 125 potjes winnen. *O*
En het erge is, ik heb nog steeds achievement "Resilient Victory" niet }:|
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:57:43 #41
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_85774987
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:55 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Dat is niet te voorspellen :P
Bereid je in ieder geval voor op eindeloze dungeon en raidruns (classic, TBC & wotlk), eindeloos grinden (Mag'har, Sha'tari Skyguard e.a), eindeloos dailies doen (Ogri'la, Netherwing, e.a), en heel veel pvpen! :P


8490/21000 met The Defilers. Dus nog zo'n 125 potjes winnen. *O*
En het erge is, ik heb nog steeds achievement "Resilient Victory" niet }:|
Ik denk dat je Violet Eye ook nog gaat doen? Die is denk ik het makkelijkst van degene die je nog moet.

Verder ben je een echte vrouw, rogue met tailoring :P ;)
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:20:24 #42
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_85775708
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:43 schreef GI het volgende:
Als er iemand een goede DPS DK tiplijst kan maken graag: +

Mijn zusje http://eu.wowarmory.com/c(...)le+Cartel&cn=Engelia wil graag wat meer gaan raiden, maar ze is nog niet helemaal thuis in wat ze moet doen.

Ik heb GEEN idee wat ze zou moeten doen dus als iemand een n00b friendly guide zou kunnen typen zou dat okay zijn.
heb even snel gekeken, en eerlijk gezegd, er zijn wel een aantal dingen mis ja.

Laat haar of help haar PoS HC runnen voor de 232 axe van de laatste boss. Tevens voor nieuwe bracers.

Teveel hit, te weinig expertise, algeheel niet enchanted slecht tot niet gegemmed
Schoulders inwisselen voor IIG de 232 T9 set, zodat je 4pt9 krijgt.

Zal straks even naar spec kijken als ik thuis ben. Ben nu eindelijk klaar met werk, en kmag naar huis O+
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_85775907
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:57 schreef Salamando het volgende:

[..]

Ik denk dat je Violet Eye ook nog gaat doen? Die is denk ik het makkelijkst van degene die je nog moet.

Verder ben je een echte vrouw, rogue met tailoring :P ;)
Misschien ooit. Heb momenteel niet zo'n zin in old-content runs. :@

En tailoring heb ik uiteraard voor Swordguard Embroidery. ^O^
pi_85777886
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:55 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Dat is niet te voorspellen :P
Bereid je in ieder geval voor op eindeloze dungeon en raidruns (classic, TBC & wotlk), eindeloos grinden (Mag'har, Sha'tari Skyguard e.a), eindeloos dailies doen (Ogri'la, Netherwing, e.a), en heel veel pvpen! :P


8490/21000 met The Defilers. Dus nog zo'n 125 potjes winnen. *O*
En het erge is, ik heb nog steeds achievement "Resilient Victory" niet }:|
Ik denk niet dat ik die achiev ooit zal gaan halen. Ben ooit begonnen met The Shattered Sun Offensive... de gedachte aan 2 weken elke dag die klote dailies op dat eiland deden mij al rechtsomkeert maken... en dan is dat nog wel een van de makkelijkere factions :P

En verdomme, ik wist dat The Defilers zwaar zou zijn... maar 125 wins voor 2/3e revered alleen? :{
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:30:28 #45
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_85778034
:') ken ik ook pas vanaf net. Haha wel grappig liedje.
pi_85778115
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 17:25 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik die achiev ooit zal gaan halen. Ben ooit begonnen met The Shattered Sun Offensive... de gedachte aan 2 weken elke dag die klote dailies op dat eiland deden mij al rechtsomkeert maken... en dan is dat nog wel een van de makkelijkere factions :P

En verdomme, ik wist dat The Defilers zwaar zou zijn... maar 125 wins voor 2/3e revered alleen? :{
Ik ben ook diverse malen gestopt met dailies doen. Maar dan ging ik uiteindelijk toch weer verder. Je wilt toch de achievement he :@ :P

Nah, The Defilers is niets in verhouding tot de Warsong Outriders. Maar daar wil ik nog even niet aan denken. Eerst The Defilers. Als ik alles in het Call to Arms - Arathi Basin weekend zou doen, zijn het trouwens "maar" 98 potjes winnen.
pi_85778849
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 17:33 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ik ben ook diverse malen gestopt met dailies doen. Maar dan ging ik uiteindelijk toch weer verder. Je wilt toch de achievement he :@ :P

Nah, The Defilers is niets in verhouding tot de Warsong Outriders. Maar daar wil ik nog even niet aan denken. Eerst The Defilers. Als ik alles in het Call to Arms - Arathi Basin weekend zou doen, zijn het trouwens "maar" 98 potjes winnen.
Ah, dat scheelt :')

Jammer trouwens dat veel mensen altijd zo arrogant doen ingame. Net een heroicje Old Kingdom met mijn verse 80 priest... pullt de tank gelijk het hele eerste stuk zo'n 4 mob-packs en verliest daar aggro op. Ik ga daardoor dood en de party wiped. Zegt er zo'n pally, blijkbaar met een healing offspec dat ie gewoon als healer had moeten gaan, en niet als dps. Met andere woorden het is mijn schuld :') denk toch es na :r ja, misschien dat een pally in plate die aggro had overleeft, maar een priest met voor een deel nab-gear natuurlijk niet.

Blijkbaar zijn ze vergeten dat ze ooit zelf ook net 80 waren en hun gear nog moesten farmen.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 18:09:37 #48
256666 leeell
I know you're lonely
pi_85779107
HC's doen met mensen onder de 5.5k GS :r,

ik word arrogant, ik snap het ook wel dat iedereen zn gear moet halen maar dat weerhoud mij er niet van om me geirriteerd te voelen als ik weer zn groep krijgt ;(
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_85779282
Gearscore :')
There are only 151 Pokémon.
pi_85779295
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 17:59 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ah, dat scheelt :')

Jammer trouwens dat veel mensen altijd zo arrogant doen ingame. Net een heroicje Old Kingdom met mijn verse 80 priest... pullt de tank gelijk het hele eerste stuk zo'n 4 mob-packs en verliest daar aggro op. Ik ga daardoor dood en de party wiped. Zegt er zo'n pally, blijkbaar met een healing offspec dat ie gewoon als healer had moeten gaan, en niet als dps. Met andere woorden het is mijn schuld :') denk toch es na :r ja, misschien dat een pally in plate die aggro had overleeft, maar een priest met voor een deel nab-gear natuurlijk niet.

Blijkbaar zijn ze vergeten dat ze ooit zelf ook net 80 waren en hun gear nog moesten farmen.
Paladins zijn zelf :')
Ik heb in zo'n 90% van de pugs en guildruns waarin ik in heb gezeten problemen gezien met hun buffs. Hoe moeilijk is het?

Sowieso: Denken dat je heel wat bent omdat jij goed (of beter) gear hebt dan een ander: :')


quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 18:09 schreef leeell het volgende:
HC's doen met mensen onder de 5.5k GS :r,

ik word arrogant, ik snap het ook wel dat iedereen zn gear moet halen maar dat weerhoud mij er niet van om me geirriteerd te voelen als ik weer zn groep krijgt ;(
Ik erger me alleen als er een tank is die ECHT geen aggro kan houden, waardoor ik steeds dood ga. Of dat de healer dus dood gaat. Verder; Ach. Iedereen moet aan z'n/haar gear komen :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')