abonnement Unibet Coolblue
pi_85688091


[ Bericht 50% gewijzigd door Morpheus2002 op 25-08-2010 14:11:54 ]
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 14:12:11 #2
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85688154
Goede foto Fer :')
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 14:14:36 #3
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_85688265
Bof jij even met die mooie foto's ;)
A man's got to do what a man's got to do
pi_85688272
iPhone OP _O_
Mods die een grap maken door een reactie te editten maar dan vergeten dat hun naam bij de edit-tekst staat :')

Echte OP-foto;


LAPO;
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:18 schreef jpjedi het volgende:
Wist niet dat jij een verkeershufter bent joh :P
Naja als je netjes 50 rijdt op een verlaten industrieterrein en elk volgend stoplicht springt op rood als je op 100m afstand bent om vervolgens na 5 tellen stilstaan weer op groen te springen dan weet je na 3 avonden hoe dat werkt en dan stop je niet meer.

Van voorsorteerders word ik helemaal schijtziek. Omdat men over een km naar links de aansluitende snelweg op moet gaan sommigen alvast met 100 links rijden. Dan ben ik de moeilijkste niet en ga ik er rechts langs.

Te hard rijden doe ik std wel maar binnen de perken en ik zal ook nooit iemand met 180 inhalen als ik dat al een keer rij. Daarvoor kijken mensen echt te slecht in hun spiegels.

quote:
Morgenavond ga ik proefrondje rijden met een gsxr 750 155pk bij 176 kilo. _O_
Geil _O_
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 14:25:30 #5
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_85688696
Gvd geen linkje in het laatste topic!
Zo nu weer genieten van de zon en alle het andere natuurlijk schoon.
Gisternacht eerste nacht en we komen thuis met een 18 en 20 jarige _O- :')
Ik houd overigens de handjes netjes thuis :Y
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  woensdag 25 augustus 2010 @ 14:43:35 #6
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85689405
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:14 schreef FJD het volgende:
iPhone OP _O_
Mods die een grap maken door een reactie te editten maar dan vergeten dat hun naam bij de edit-tekst staat :')

Echte OP-foto;
[ afbeelding ]

LAPO;
[..]

Naja als je netjes 50 rijdt op een verlaten industrieterrein en elk volgend stoplicht springt op rood als je op 100m afstand bent om vervolgens na 5 tellen stilstaan weer op groen te springen dan weet je na 3 avonden hoe dat werkt en dan stop je niet meer.

Van voorsorteerders word ik helemaal schijtziek. Omdat men over een km naar links de aansluitende snelweg op moet gaan sommigen alvast met 100 links rijden. Dan ben ik de moeilijkste niet en ga ik er rechts langs.

Te hard rijden doe ik std wel maar binnen de perken en ik zal ook nooit iemand met 180 inhalen als ik dat al een keer rij. Daarvoor kijken mensen echt te slecht in hun spiegels.
[..]

Geil _O_
Net alsof ik daar op let :')
Overigens staat zelfs meneer Ferdi niet boven de wet :{
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:01:53 #7
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85690140
Ferdi, Vuile crimineel.. :W
Je ben ut linkje vergeten.

Of kan je iPhone dat opeens niet meer? :')
pi_85690313
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net alsof ik daar op let :')
Overigens staat zelfs meneer Ferdi niet boven de wet :{
Ik rijd naar de geest van de wet, niet naar de letter van de wet :7

Rechts aanhouden is bedoeld zodat snellere automobilisten je in kunnen halen, als je dan te weinig hersencellen hebt om te bedenken dat het daarom niet handig is om een km van tevoren alvast links te gaan hangen met 100int uur dan is het naar de geest vd wet om rechts in te halen :7
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:28:42 #9
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85691185
Zo eindigt Fer nog eens met zijn rijgedrag:

Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_85692177
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:05 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik rijd naar de geest van de wet, niet naar de letter van de wet :7

Rechts aanhouden is bedoeld zodat snellere automobilisten je in kunnen halen, als je dan te weinig hersencellen hebt om te bedenken dat het daarom niet handig is om een km van tevoren alvast links te gaan hangen met 100int uur dan is het naar de geest vd wet om rechts in te halen :7
Net zoals in amerika gewoon invoeren. Rechts inhalen. _O_
pi_85696322
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:04 schreef FJD het volgende:

[..]

Naja als je netjes 50 rijdt op een verlaten industrieterrein en elk volgend stoplicht springt op rood als je op 100m afstand bent om vervolgens na 5 tellen stilstaan weer op groen te springen dan weet je na 3 avonden hoe dat werkt en dan stop je niet meer.

Van voorsorteerders word ik helemaal schijtziek. Omdat men over een km naar links de aansluitende snelweg op moet gaan sommigen alvast met 100 links rijden. Dan ben ik de moeilijkste niet en ga ik er rechts langs.

Te hard rijden doe ik std wel maar binnen de perken en ik zal ook nooit iemand met 180 inhalen als ik dat al een keer rij. Daarvoor kijken mensen echt te slecht in hun spiegels.
[..]

Geil _O_

Het grote BoF! topic: Met bonkige leernichten op de motor!
Tja als je maar genoeg rekeningen krijgt en een keer voor moet komen in Breda en Antwerpen dan leer je het wel af. :X
  woensdag 25 augustus 2010 @ 17:44:58 #12
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85696741
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:33 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Tja als je maar genoeg rekeningen krijgt en een keer voor moet komen in Breda en Antwerpen dan leer je het wel af. :X
Pas na 2 keer voorkomen dus.
Heb je volgens mij nog even te gaan Fer :+
pi_85697246
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:44 schreef ursel het volgende:

[..]

Pas na 2 keer voorkomen dus.
Heb je volgens mij nog even te gaan Fer :+
Antwerpen was het ergst. Op de leien moest ik een oude rechtzaal in met 20 anderen. Om de beurt naar voren en verklaren waarom je te hard had gereden en schuld bekennen. Daarna volgde de factuur. :')
  woensdag 25 augustus 2010 @ 20:38:18 #14
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_85703082
Verkeerde land uitgekozen om nuchter te blijven... Cola 2 euro, bier 65 cent (beide halve liters) :')
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_85707888
Ajax balt lekker.

Chevchenko is toch wel de beste man van het veld maar kan het niet alleen.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 22:34:06 #16
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85708828
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Verkeerde land uitgekozen om nuchter te blijven... Cola 2 euro, bier 65 cent (beide halve liters) :')
_O- :')
Lukt ut nog wel, of heb je uit financieel oogpunt toch nog een weekje uitstel verleent? :P
  woensdag 25 augustus 2010 @ 22:44:41 #17
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85709455
Diamond, kom er maar in!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  donderdag 26 augustus 2010 @ 00:38:45 #18
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85717778
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Overigens staat zelfs meneer Ferdi niet boven de wet :{
Loop/Fiets je wel eens door rood?

quote:
Voorlopig zie ik heel veel geouwehoer over specs die beter zijn maar uiteindelijk draait alles om de gebruiksvriendelijkheid van het OS.


Mogguh :W
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 26 augustus 2010 @ 09:01:24 #20
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85718478
quote:
Gaat ze nooit lukken!
iOS is op dit moment wat mij betreft superieur aan alle andere OS'en. Misschien dat Android een beetje in de buurt komt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  donderdag 26 augustus 2010 @ 09:03:44 #21
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85718514
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 08:03 schreef FJD het volgende:

[..]

Loop/Fiets je wel eens door rood?
[..]

Voorlopig zie ik heel veel geouwehoer over specs die beter zijn maar uiteindelijk draait alles om de gebruiksvriendelijkheid van het OS.


Mogguh :W
Ik fiets nooit :') Maar dat heb ik vroeger wel eens gedaan idd :P Lopen doe ik wel maar kom amper stoplichten tegen dan :')
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  donderdag 26 augustus 2010 @ 09:11:15 #22
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85718634
Kheb ut verder nog niet gezien, maar eergisteren hadden de tweakers een speelavondje met dat ding.
OS schijnt idd nog steeds echt symbian te zijn, maar werkt wel gewoon erg goed en stabiel.

Ut heeft niet zoveel fancy eye candy dingen als iOS, maar goed, de vraag is heb je dat ook echt nodig, of moet ut ding gewoon zijn werk doen. En daarnaast werd dat eye candy flashy gebeuren hier van Windows met de introductie van Aero zelfs nog vervloekt. :')

Voor mij moet een toestel gewoon veel kunnen. De N96 kan dat momenteel prima, alleen die is niet echt stabiel te noemen. ;(
pi_85718863
Verschil met Aero is dat het een feature is van techneuten die denken dat de gebruikers zaten te wachten op een prachtige manier om met vertraging te alt+tabben. Dan druk je alt+tab, dan moet eerst het scherm verspringen, vervolgens moet je je opnieuw oriënteren op het hele scherm en bij een alt+tab versprongen de schermpjes weer zodat je je opnieuw kon oriënteren. De mongool dat ooit heeft geaccodeerd als verbetering moet echt op cursus om klant-wensen beter te leren begrijpen.

Op dat moment wordt eye candy ingeruild voor functionaliteit. De basis bij de iPhone is dat de functionaliteit van het OS erg gebruiksvriendelijk is. Dat er dan vervolgens eye candy overheen wordt gegooid is leuk maar niet meer dan dat.

Overigens maakt Apple die fouten ook nog geregeld. De search functie die ze hebben ingevoegd is bv. te kansloos voor woorden :') Terwijl de search functie in het Windows start menu die er sinds Vista is de enige reden was dat Vista niet direct de prullenbak in verdween, dat ding is echt geniaal namelijk :D
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 26 augustus 2010 @ 09:32:19 #24
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85719088
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 09:21 schreef FJD het volgende:
Verschil met Aero is dat het een feature is van techneuten die denken dat de gebruikers zaten te wachten op een prachtige manier om met vertraging te alt+tabben. Dan druk je alt+tab, dan moet eerst het scherm verspringen, vervolgens moet je je opnieuw oriënteren op het hele scherm en bij een alt+tab versprongen de schermpjes weer zodat je je opnieuw kon oriënteren. De mongool dat ooit heeft geaccodeerd als verbetering moet echt op cursus om klant-wensen beter te leren begrijpen.

Op dat moment wordt eye candy ingeruild voor functionaliteit. De basis bij de iPhone is dat de functionaliteit van het OS erg gebruiksvriendelijk is. Dat er dan vervolgens eye candy overheen wordt gegooid is leuk maar niet meer dan dat.

Overigens maakt Apple die fouten ook nog geregeld. De search functie die ze hebben ingevoegd is bv. te kansloos voor woorden :') Terwijl de search functie in het Windows start menu die er sinds Vista is de enige reden was dat Vista niet direct de prullenbak in verdween, dat ding is echt geniaal namelijk :D
Aero is iets meer dan alt+tabben hoor. :')
pi_85719347
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 09:32 schreef ursel het volgende:
Aero is iets meer dan alt+tabben hoor. :')
Doorzichtige taakbalken, wat live thumbnails, dat heet bij mij een theme, vind ik weinig interessants.

Oh ja en nu in Windows 7 kan ik door een applicatie naar de zijkant te slepen de applicatie maximaliseren. Wie gebruikt dat in godsnaam? Daarvoor heb je toch de dubbele muisklik op de plek waar je muis toch al komt te staan als je de applicatie zou willen slepen :')

Wat in 7 wel weer handig is is het knopje rechtsonder waarbij je met een muisklik weer je bureaublad ziet maar goed, dat knopje kon je met wat gepruts al in Windows 98 op je taakbalk krijgen. Waar ik dan wel weer een hekel aan heb is dat de applicaties in de taakbalk worden gegroepeerd. Dan heb ik dus twee handelingen nodig om in het juiste explorer schermpje terug te komen terwijl dat voorheen maar 1 handeling was.

Het lijken allemaal kleine dingen maar dit soort gebrek aan user-interest is precies waarom iOS zo goed wordt gewaardeerd en WIndows Mobile door iedereen wordt afgeschoten.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_85719703
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 09:21 schreef FJD het volgende:
Verschil met Aero is dat het een feature is van techneuten die denken dat de gebruikers zaten te wachten op een prachtige manier om met vertraging te alt+tabben. Dan druk je alt+tab, dan moet eerst het scherm verspringen, vervolgens moet je je opnieuw oriënteren op het hele scherm en bij een alt+tab versprongen de schermpjes weer zodat je je opnieuw kon oriënteren. De mongool dat ooit heeft geaccodeerd als verbetering moet echt op cursus om klant-wensen beter te leren begrijpen.

Op dat moment wordt eye candy ingeruild voor functionaliteit. De basis bij de iPhone is dat de functionaliteit van het OS erg gebruiksvriendelijk is. Dat er dan vervolgens eye candy overheen wordt gegooid is leuk maar niet meer dan dat.

Overigens maakt Apple die fouten ook nog geregeld. De search functie die ze hebben ingevoegd is bv. te kansloos voor woorden :') Terwijl de search functie in het Windows start menu die er sinds Vista is de enige reden was dat Vista niet direct de prullenbak in verdween, dat ding is echt geniaal namelijk :D
Dat Windows+D knopje zit er bij mij in XP ook standaard in hoor maar ik ben sneller met de toetsencombi.

Echter de search functie van MAC OS is gewoon geniaal en zo enorm snel _O_ Daar kan dat slap aftreksel in W7 niet aan tippen. ;) Als je search in iOS bedoelt, daar kan ik niet over oordelen omdat ik het nooit gebruik. :')
  donderdag 26 augustus 2010 @ 10:04:11 #27
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85719989
Tis volgens mij idd maar net hoe je een OS gebruikt.
Ik werk zelf het liefst een combi van toetsencombi, of een combi van toetsenbord + muis.
Ik ga niet als een achterlijke km zitten muizen om telkens maar 1 klik te hoeven doen.

De alt+tab in combi met scrollen werkt onwijs relaxt. Dus om het af te doen als een gebrek aan user-interest is niet geheel correct. Dat ze jou raad niet hebben gevraagd over hoe het moet is een ander verhaal. :+
pi_85720032
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 09:55 schreef jpjedi het volgende:
Dat Windows+D knopje zit er bij mij in XP ook standaard in hoor maar ik ben sneller met de toetsencombi.
Makes a point. Ik heb mezelf op de een of andere manier die toetsencombi dan weer niet als automatisme aangeleerd :')
quote:
Echter de search functie van MAC OS is gewoon geniaal en zo enorm snel _O_ Daar kan dat slap aftreksel in W7 niet aan tippen. ;)
Want :?
quote:
Als je search in iOS bedoelt, daar kan ik niet over oordelen omdat ik het nooit gebruik. :')
Precies mijn punt :') Maar ondertussen is t OS wel druk bezig om alle gegevens te indexeren...
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_85720689
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:05 schreef FJD het volgende:

[..]

Makes a point. Ik heb mezelf op de een of andere manier die toetsencombi dan weer niet als automatisme aangeleerd :')
[..]

Want :?
[..]

Precies mijn punt :') Maar ondertussen is t OS wel druk bezig om alle gegevens te indexeren...
Lastig uit te leggen maar search in MAC OS (spotlight) is wel zo enorm verdomme smooth. Vraag me niet hoe ze het doen maar de HD en 2TB netwerk schijf doorzoeken in welgeteld 3 seconden is me nog niet gelukt in windows. Zelfs in documenten trouwens.
pi_85721263
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 09:21 schreef FJD het volgende:
Verschil met Aero is dat het een feature is van techneuten die denken dat de gebruikers zaten te wachten op een prachtige manier om met vertraging te alt+tabben. Dan druk je alt+tab, dan moet eerst het scherm verspringen, vervolgens moet je je opnieuw oriënteren op het hele scherm en bij een alt+tab versprongen de schermpjes weer zodat je je opnieuw kon oriënteren. De mongool dat ooit heeft geaccodeerd als verbetering moet echt op cursus om klant-wensen beter te leren begrijpen.

Op dat moment wordt eye candy ingeruild voor functionaliteit. De basis bij de iPhone is dat de functionaliteit van het OS erg gebruiksvriendelijk is. Dat er dan vervolgens eye candy overheen wordt gegooid is leuk maar niet meer dan dat.

Overigens maakt Apple die fouten ook nog geregeld. De search functie die ze hebben ingevoegd is bv. te kansloos voor woorden :') Terwijl de search functie in het Windows start menu die er sinds Vista is de enige reden was dat Vista niet direct de prullenbak in verdween, dat ding is echt geniaal namelijk :D
search functie Op de mac is pas geniaal. Gewoon typen wat je zoekt en within 0.00001 seconden over alle mappen heen gezocht waar het specifieke woord in voorkomt _O_

Once you go Mac you never go back. :')
pi_85721276
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:26 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Lastig uit te leggen maar search in MAC OS (spotlight) is wel zo enorm verdomme smooth. Vraag me niet hoe ze het doen maar de HD en 2TB netwerk schijf doorzoeken in welgeteld 3 seconden is me nog niet gelukt in windows. Zelfs in documenten trouwens.
zie je post nu pas *;
pi_85721571
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:26 schreef jpjedi het volgende:
Lastig uit te leggen maar search in MAC OS (spotlight) is wel zo enorm verdomme smooth. Vraag me niet hoe ze het doen maar de HD en 2TB netwerk schijf doorzoeken in welgeteld 3 seconden is me nog niet gelukt in windows. Zelfs in documenten trouwens.
Die search gebruik ik ook niet in Windows nee. Ding is achterlijk traag en vervelend. Die int startmenu is meer een manier om snel een applicatie op te starten. Je ramt op Windows toets, tikt snel "power", Windows komt de suggestie Powerpoint en je ramt op enter en Powerpoint start op. Ideaal zeker omdat t nagenoeg foutloos werkt en je dus niet meer naar de suggestie gaat kijken maar direct op enter ramt.

Dat was serieus de enige reden waarom ik Vista niet direct weggooide :')
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:19:58 #33
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85722630
Politie Den Haag adviseert: blijf thuis

:') Ging er best aan toe vanochtend :')
pi_85723968
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:19 schreef ursel het volgende:
Politie Den Haag adviseert: blijf thuis

:') Ging er best aan toe vanochtend :')
Moeten we nu ipv Pakistan gaan doneren voor Den Haag?
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:02:27 #35
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85724172
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:55 schreef staticdata het volgende:

[..]

Moeten we nu ipv Pakistan gaan doneren voor Den Haag?
:Y Lijkt me logisch toch :7
pi_85724459
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:02 schreef ursel het volgende:

[..]

:Y Lijkt me logisch toch :7
Zal dan niet via 555 zijn zeker? :')
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:13:37 #37
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85724558
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:10 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Zal dan niet via 555 zijn zeker? :')
Tuurlijk niet. Daar ziet de gewone burger niks van terug man. :')
  donderdag 26 augustus 2010 @ 13:30:11 #38
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85727783
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_85740904
Ik krijg een brief vd Mediamarkt gedateerd 20-08-2010 die gisteren pas is afgestempeld met het uitdrukkelijke verzoek om binnen een week m'n Senseo op te halen :') Ook een manier om je voorraad laag te houden _O-
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 26 augustus 2010 @ 20:25:46 #40
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85743847
Senseo :r
pi_85747286
AA Gent :') Vanaf de 73e minuut al aant tijdrekken _O-

Fer :X Hoe krijg je zon bal überhaupt naast zeg :X

[ Bericht 34% gewijzigd door FJD op 26-08-2010 21:47:23 ]
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_85748046
*O* AJAX *O*

En wat een mooie affiches ^O^ Madrid en Milan.


Feyenoord.... PRUTSERS!!! :')
Godzijdank spelen ze geen Europees. Als je van dit Gent al niet kan winnen.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 22:11:56 #43
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85749270
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:51 schreef Diamond3d het volgende:
*O* AJAX *O*

En wat een mooie affiches ^O^ Madrid en Milan.


Feyenoord.... PRUTSERS!!! :')
Godzijdank spelen ze geen Europees. Als je van dit Gent al niet kan winnen.
Wat ben je ook een in en in triest figuur :')
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_85749856
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat ben je ook een in en in triest figuur :')
Dat je je nog druk maakt om onze fulltime successupporter en parttime internetheld :')

Heb je Mafia al? *O*
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 26 augustus 2010 @ 22:27:17 #45
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85750100
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:22 schreef FJD het volgende:

[..]

Dat je je nog druk maakt om onze fulltime successupporter en parttime internetheld :')

Heb je Mafia al? *O*
I know maar het was onnodig, het verlies. Helaas, volgende keer beter.

Nee, is 't wat? Reviews zijn zeer wisselend. Gemiddeld een 7.... het spel lijkt me nogal eentonig..
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_85750513
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:22 schreef FJD het volgende:

[..]

Dat je je nog druk maakt om onze fulltime successupporter en parttime internetheld :')

Heb je Mafia al? *O*
Succes supporter? Je weet zogenaamd veel van iemand die parttime op internet zit.
Ik zit denk ik vaker in de arena dan jij in de kuip.
pi_85751072
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
I know maar het was onnodig, het verlies. Helaas, volgende keer beter.
Echt onverdiend kun je t niet eens noemen. Vond Feyenoord niet best spelen :X Verschil tov vorig jaar vind ik wel dat de spelers t wel willen en proberen maar nog door hun leeftijd nog niet de kwaliteiten hebben. Wie weet volgend jaar *O*
quote:
Nee, is 't wat? Reviews zijn zeer wisselend. Gemiddeld een 7.... het spel lijkt me nogal eentonig..
Tweakers heeft de perfecte review geschreven. Veel reviewers proberen t te vergelijken met GTA, dan snap je er dus echt geen zak van :')

[ Bericht 0% gewijzigd door FJD op 26-08-2010 23:46:56 ]
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_85759691
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:46 schreef FJD het volgende:

[..]

Echt onverdiend kun je t niet eens noemen. Vond Feyenoord niet best spelen :X Verschil tov vorig jaar vind ik wel dat de spelers t wel willen en proberen maar nog door hun leeftijd nog niet de kwaliteiten hebben. Wie weet volgend jaar *O*
[..]
Wat een bullshit... voor zo'n bal als die Fer kreeg in de laatste minuten hoef je geen kwaliteiten te hebben hoor. Die MOET er gewoon inzitten en dan ben je door. Je moet eerder kwaliteiten hebben om hem er niet in te krijgen. Evenals dat verdedigen...laten we het daar maar niet over hebben.

En Ajax heeft ook een jong elftal dus wat je zegt is een beetje raar. Dat ze de kwaliteiten niet hebben klopt, maar je moet dat niet in verband brengen met hun jonge leeftijd.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 07:16:43 #49
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85759857
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:35 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Succes supporter? Je weet zogenaamd veel van iemand die parttime op internet zit.
Ik zit denk ik vaker in de arena dan jij in de kuip.
Skybox 818 de gekste.
pi_85759951
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 07:16 schreef Keltie het volgende:
Skybox 818 de gekste.
:D

Die hele arena is een skybox, als ze denken dat er misschien een druppel kan vallen dan trekken die mietjes t dak dicht :')


Mogguh :W

[ Bericht 9% gewijzigd door FJD op 27-08-2010 07:37:27 ]
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_85760167
Hallo :W
pi_85760210
Niveautje weer. Diamond lacht zijn lul uit zijn broek met zoveel happers., :')
pi_85760258
Ik zeg Rubje = Diamond :P
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 08:30:24 #54
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85760523
quote:
COLUMBUS - In de Amerikaanse staat Ohio heeft de politie wel een heel bijzondere overtreder op de bon geslingerd. Een vrouw werd door verkeersagenten aangemaand te stoppen omdat haar auto illegaal getinte ruiten had, maar eenmaal aan de kant gezet bleek de chauffeuse aan het masturberen te zijn.


De beboete vrouw Colondra Hamilton

De vrouw, later geïdentificeerd als de 36-jarige Colondra Hamilton, had haar broek opengeritst, een vibrator tussen de benen gestoken terwijl ze tegelijkertijd naar een pornofilm keek op haar laptop. De laptop werd vastgehouden door een behulpzame vriendin op de passagiersstoel.

Politieagent Ross Gilbert slingerde de multitaskende Colondra op de bon wegens roekeloos rijgedrag en het rondrijden met illegaal getinte ruiten. Morgen moet de vrouw voor de rechter verschijnen. "Een uitzonderlijk tafereel", sprak agent Ross achteraf. "Dit kom je niet elke dag tegen".
pi_85760666
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 08:30 schreef Keltie het volgende:

[..]


Heb je wel een goede vriendin die een handje helpt :D
pi_85761110
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 07:31 schreef FJD het volgende:

[..]

:D

Die hele arena is een skybox, als ze denken dat er misschien een druppel kan vallen dan trekken die mietjes t dak dicht :')


Mogguh :W
Als iemand mietjes zijn dan zijn het de spelers van feyenoord wel. Wat een vertoning. En tegen een belgische club nog wel :N
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:05:31 #57
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85761114
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 08:39 schreef staticdata het volgende:

[..]

Heb je wel een goede vriendin die een handje helpt :D
Idd.. :') _O-
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:22:22 #58
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85761437
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:05 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Als iemand mietjes zijn dan zijn het de spelers van feyenoord wel. Wat een vertoning. En tegen een belgische club nog wel :N
Denk dat de nodige Belgische clubs zonder problemen aan kunnen sluiten bij de Eredivisie ;)
pi_85761536
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 08:39 schreef staticdata het volgende:

[..]

Heb je wel een goede vriendin die een handje helpt :D
:')
pi_85761612
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:05 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Als iemand mietjes zijn dan zijn het de spelers van feyenoord wel. Wat een vertoning. En tegen een belgische club nog wel :N
Maar het nieuwe stadion van Feyenoord kan wel energieneutraal worden *O*
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:38:58 #61
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85761862
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:30 schreef staticdata het volgende:

[..]

Maar het nieuwe stadion van Feyenoord kan wel energieneutraal worden *O*
Maar is dat wel goed nieuws voor jullie dan? :{
pi_85761943
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 08:39 schreef staticdata het volgende:
Heb je wel een goede vriendin die een handje helpt :D
Goede vriendin die naast je stil blijft zitten terwijl je jezelf een handje aant helpen bent :')
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_85762183
@Fer, wat me te binnen schoot.. Je weet dat je spotlight op de iphone kan uitzetten in het settings menu?
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:52:13 #64
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85762200
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:42 schreef FJD het volgende:

[..]

Goede vriendin die naast je stil blijft zitten terwijl je jezelf een handje aant helpen bent :')
Mja, Als jij mij de keuze zou stellen om je te helpen tijdens het rijden, of alleen een laptop vast houden en je het werk zelf gaat doen, is voor mij de keuze ook niet al te moeilijk.. :')
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:54:36 #65
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85762271
Larry Flynt doet het zonder condoom

:') Verzin een reden om porno op je werk te mogen kijken. :')
pi_85762352
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:52 schreef ursel het volgende:
Mja, Als jij mij de keuze zou stellen om je te helpen tijdens het rijden, of alleen een laptop vast houden en je het werk zelf gaat doen, is voor mij de keuze ook niet al te moeilijk.. :')
Je bent vrouwelijk? :o Ik dacht al zoiets te herkennen toen je nog lang haar had :Y
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_85762381
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:51 schreef jpjedi het volgende:
@Fer, wat me te binnen schoot.. Je weet dat je spotlight op de iphone kan uitzetten in het settings menu?
Klopt ja, gister gedaan. Bij alles voor iOS4 kon dat overigens niet helemaal; een zoek-item moest aangevinkt blijven :')
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:58:58 #68
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85762396
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:57 schreef FJD het volgende:

[..]

Je bent vrouwelijk? :o Ik dacht al zoiets te herkennen toen je nog lang haar had :Y
Alleen probeerde je maar steeds niets.
Heb m'n haar nu wel weer kort. :7
pi_85762398
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:30 schreef staticdata het volgende:
Maar het nieuwe stadion van Feyenoord kan wel energieneutraal worden *O*
Op het veld wordt iig geen energie verspild :')
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:59:30 #70
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85762414
:')

pi_85762427
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:58 schreef ursel het volgende:
Alleen probeerde je maar steeds niets.
Heb m'n haar nu wel weer kort. :7
Was een beetje bang voor je vrouw :@
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_85762479
Een vrouw zegt tegen haar moeder:

“Ik ga scheiden, want mijn man wil de hele tijd anale seks. Eerst was
mijn kontgaatje net zo groot als een muntje van tien eurocent, maar nu
bijna vijftig eurocent zeg maar.”

Haar moeder zegt: “Nou nou, je bent getrouwd met een multi-miljonair,
een succesvolle zakenman, je hebt acht slaapkamers, drie badkamers, je
rijdt in je eigen Ferrari, je krijgt per week tweeduizend euro, gaat
zes keer per jaar op vakantie en dat wil je allemaal weggooien voor
een verschil van veertig cent!”

Humor vanaf gate D21 :')
pi_85764158
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 07:58 schreef jpjedi het volgende:
Niveautje weer. Diamond lacht zijn lul uit zijn broek met zoveel happers., :')
Ja, niks veranderd hier.
pi_85764218
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:22 schreef Keltie het volgende:

[..]

Denk dat de nodige Belgische clubs zonder problemen aan kunnen sluiten bij de Eredivisie ;)
Klopt maar je bent het toch met mij eens dat dit Gent gewoon zwak is.
pi_85764491
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:59 schreef ursel het volgende:
:')

[ afbeelding ]
:D
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:18:59 #76
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85764521
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:09 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Klopt maar je bent het toch met mij eens dat dit Gent gewoon zwak is.
Heb Gent een paar keer bekeken deze jaargang en ze waren niet sterk nee.
Maar dat is voetbal, je wil weleens verliezen van een zwakkere broeder. Had ook constant het idee dat de 0-1 eerder ging vallen dan de 1-0 en, daarna, dat het eerder 1-1 zou worden dan 2-0.
Maar scoren zonder echte spits is moeilijk :)
Inkomsten van een EL moet je ook niet overschatten, dus het enige nadeel is dat je die 6 Europese wedstrijden misloopt (en dus de ervaring).
Prioriteit ligt op de "schuldsanering", niet op de prestaties.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:22:16 #77
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85764622
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:18 schreef Keltie het volgende:

[..]

Heb Gent een paar keer bekeken deze jaargang en ze waren niet sterk nee.
Maar dat is voetbal, je wil weleens verliezen van een zwakkere broeder. Had ook constant het idee dat de 0-1 eerder ging vallen dan de 1-0 en, daarna, dat het eerder 1-1 zou worden dan 2-0.
Maar scoren zonder echte spits is moeilijk :)
Inkomsten van een EL moet je ook niet overschatten, dus het enige nadeel is dat je die 6 Europese wedstrijden misloopt (en dus de ervaring).
Prioriteit ligt op de "schuldsanering", niet op de prestaties.
Wat dat betreft nog wel een geluk dat ze het niet in de begroting hadden opgenomen. :')
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:32:38 #78
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85764963
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:22 schreef ursel het volgende:

[..]

Wat dat betreft nog wel een geluk dat ze het niet in de begroting hadden opgenomen. :')
Ik snap sowieso niet dat clubs dit ooit gedaan hebben. Hoe kan je dat nu meenemen in de begroting? Je weet nl. nooit waar je terecht komt.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:35:01 #79
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85765053
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:32 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet dat clubs dit ooit gedaan hebben. Hoe kan je dat nu meenemen in de begroting? Je weet nl. nooit waar je terecht komt.
Mwa, 10 jaar geleden kon ik het me nog wel iets van voorstellen. Al moet je niet CL budgeteren, maar enkele wedstrijden EL/UEFA cup kon wel.

De huidige tijd laat idd zien dat er een hoop veranderd is en er niet meer enkele grote clubs zijn.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:36:27 #80
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85765104
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:35 schreef ursel het volgende:

[..]

Mwa, 10 jaar geleden kon ik het me nog wel iets van voorstellen. Al moet je niet CL budgeteren, maar enkele wedstrijden EL/UEFA cup kon wel.

De huidige tijd laat idd zien dat er een hoop veranderd is en er niet meer enkele grote clubs zijn.
Ook toen zijn daar weleens clubs mee in de problemen gekomen.
Op het moment dat je het niet begroot maar wel haalt heb je "gevonden geld" en dat is beterder :')
pi_85765277
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:32 schreef Keltie het volgende:
Ik snap sowieso niet dat clubs dit ooit gedaan hebben. Hoe kan je dat nu meenemen in de begroting? Je weet nl. nooit waar je terecht komt.
Ti's een grijs gebied. Waarom zou Barcalona niet de complete groepsfase meenemen in hun budget? Waarom doet VVV dat niet? Zolang je voldoende financiële reserve hebt om een incidentele misser op te vangen is er weinig aan de hand. Wel moet je er voor waken dat je het niet te lang opneemt in de begroting iets wat Ajax duidelijk wel heeft gedaan. Als je drie jaar voor de groepsfase er uit vliegt tegen kleine clubs uit Europa dan mag dat niet langer meer in je budget staan. Nu kwamen ze nml in de positie dat ze CL moesten halen om spelers niet te moeten verkopen.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:24:44 #82
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_85777862
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:18 schreef Keltie het volgende:

[..]

Heb Gent een paar keer bekeken deze jaargang en ze waren niet sterk nee.
Maar dat is voetbal, je wil weleens verliezen van een zwakkere broeder. Had ook constant het idee dat de 0-1 eerder ging vallen dan de 1-0 en, daarna, dat het eerder 1-1 zou worden dan 2-0.
Maar scoren zonder echte spits is moeilijk :)
Inkomsten van een EL moet je ook niet overschatten, dus het enige nadeel is dat je die 6 Europese wedstrijden misloopt (en dus de ervaring).
Prioriteit ligt op de "schuldsanering", niet op de prestaties.
\klopt, kijk naar PSV, die verliezen met 1-0, maar zij zetten het recht!!!!
Feyenoord heeft zichzelf gewoon belachelijk gemaakt.

Feyenoordsupporters zijn wel de meest geduldige supporters, dat moet ik jullie nageven, verder moeten jullie vooral niet te hoog van de toren blazen en als jullie uitgelachen worden omdat jullie weer verloren hebben moeten jullie eens een keertje niks zeggen en het accepteren als een echte man ;)

Oh en ajax was ook niet bepaald goed bezig, maar ze wonnen tenminste wel. Ajax mag hopen dat suarez nooit meer weggaat, anders zijn ze nergens meer.

Zo ik ga maar eens eten :W
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 20:35:04 #83
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85783883
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:41 schreef FJD het volgende:

[..]

Ti's een grijs gebied. Waarom zou Barcalona niet de complete groepsfase meenemen in hun budget? Waarom doet VVV dat niet? Zolang je voldoende financiële reserve hebt om een incidentele misser op te vangen is er weinig aan de hand. Wel moet je er voor waken dat je het niet te lang opneemt in de begroting iets wat Ajax duidelijk wel heeft gedaan. Als je drie jaar voor de groepsfase er uit vliegt tegen kleine clubs uit Europa dan mag dat niet langer meer in je budget staan. Nu kwamen ze nml in de positie dat ze CL moesten halen om spelers niet te moeten verkopen.
Clubs weten niet wanneer ermee te stoppen.
Ajax en PSV konden deelname een tijd terug ook begroten, maar wisten het moment niet wanneer dat niet meer kon.. Die hebben er ook problemen door gekend. Daarom gewoon lekker niet doen :p
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 20:50:07 #84
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85784475
quote:
'Heerenveen verdient miljoenen aan Ajax in CL'
27 augustus 2010


Een deel van de miljoenen die Ajax zal opstrijken in de Champions League heeft volgens AT5 al een bestemming. De Amsterdamse omroep meldt dat Ajax bij de transfers van Miralem Sulejmani en Oleguer met hun vorige clubs, respectievelijk SC Heerenveen en FC Barcelona, heeft afgesproken dat ze geld zullen ontvangen als de hoofdstedelingen zich binnen drie jaar plaatsen voor de Champions League.

Om hoeveel geld het precies gaat, is niet bekend. Gesuggereerd wordt echter dat Barcelona 2,2 miljoen euro verdient aan de plaatsing van Ajax voor het miljoenenbal. Trainer Martin Jol wilde vrijdag tijdens de persconferentie niet op dit nieuws ingaan. "Laat ik maar zeggen dat we over de inhoud van de contracten niets zeggen", zei hij, om er lachend aan toe te voegen: "Je hebt me nu wel bij mijn strot."
Om over die begrotingen terug komen. Iedereen blij dat er een hoop extra komt, maar blijkbaar houden ze er niet erg veel van over. :')
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 20:58:38 #85
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85784769
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 17:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

\klopt, kijk naar PSV, die verliezen met 1-0, maar zij zetten het recht!!!!
Feyenoord heeft zichzelf gewoon belachelijk gemaakt.

Feyenoordsupporters zijn wel de meest geduldige supporters, dat moet ik jullie nageven, verder moeten jullie vooral niet te hoog van de toren blazen en als jullie uitgelachen worden omdat jullie weer verloren hebben moeten jullie eens een keertje niks zeggen en het accepteren als een echte man ;)

Oh en ajax was ook niet bepaald goed bezig, maar ze wonnen tenminste wel. Ajax mag hopen dat suarez nooit meer weggaat, anders zijn ze nergens meer.

Zo ik ga maar eens eten :W
Ik denk dat je een hoop van Feijenoordsupporters kan zeggen maar dat we hoog van de toren blazen?
En over dat geduld: dat is liefde. Onvoorwaardelijk. Daarom reageren we ook zo fel op katten richting De Club, dat duurt al vanaf de jaren 80, alleen de titels, wat bekers en een UEFA Cup verzachten de pijn. De financiële zorgen verneuken de boel echter en daarbij het feit dat er soms ook niets lijkt te lukken, soms door eigen schuld maar soms ook onverklaarbaar.. Tjah, dat maakt het niet beter en makkelijker..
Maar die liefde zorgt ook voor een extra krediet voor de mannen van eigen kweek, ondanks de situatie toch wat lichtpuntjes. En een kind van Feijenoord aan het roer, dat heeft ook iets moois.. Het is ook iets wat kan lukken, maar ook dat levert niet het gewenste resultaat. Deels door de situatie maar, volgens mij, ook deels door hem zelf.

Als je dat krediet verspeeld en, in onze ogen, aan de club komt komen we in beweging. Wat er dan gebeurd? Vraag dat maar aan Jorien en, bijvoorbeeld, Kappa :') Of je daar trots op moet zijn, laat ik in het midden.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:01:35 #86
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85784870
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:20:45 #87
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85785565
Gaan we nog naar de beker Fer? :D
Dinsdag eerst Noordwijk - Voorschoten
Dan woensdag Feyenoord - Roda *O*
pi_85785989
Mijn eerste condoom

De eerste keer met een condoom kan ik me nog goed herinneren.
Ik was 16. Ik ben een doos gaan kopen in de apotheek.

De (overigens zeer jonge en mooie) apothekeres kon onmiddellijk zien dat het voor mij de eerste keer was.
Ze gaf mij een doos en vroeg mij of ik wist hoe ik dit moest gebruiken.
Ik heb haar eerlijk gezegd : «In feite, neen. Het is voor mij de eerste keer.»

Ze nam een condoom uit de verpakking en rolde het af op haar duim.
Daarbij zei ze dat ik mij steeds moest vergewissen dat het goed bevestigd was.
Ik was serieus aan 't blozen !

Zij heeft rondgekeken om te zien of er geen klant aanwezig was, en zei tegen mij : «Wacht eventjes».
Waarna ze de deur op slot deed.
Ze nam mij bij de hand en leidde mij naar de winkelkamer.
Daar heeft zij haar blouse losgeknoopt en uitgetrokken.
Daarna heeft zij haar BH verwijderd.
«Wind ik je op ?» vroeg ze. Ik knikte.
Toen zei ze dat het tijd was om het condoom aan te doen.
Terwijl ik dat deed, heeft ze haar jurk en haar broekje uitgedaan en ging op de tafel liggen.
«Kom op, zei ze, wij hebben niet veel tijd !»

Dus ben ik snel op haar gekropen.
Het was zo lekker, dat ik bijna onmiddellijk klaar kwam.
Ze keek naar mij, een beetje teleurgesteld.
«Ik hoop dat je condoom goed vast zat», zei ze.
«Zeker», zei ik vol zelfvertrouwen. En ik liet haar mijn duim zien.
Waarop zij bewusteloos viel ............
pi_85786078
@Jorrit; met bier ben je leuker! :+

Bier *O* FRANK borrel *O* Goed lam @ 21;30 *O* _O_
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_85786306
morgen mijn nieuwe motor ophalen. _O_

Het is de GSX-R750 geworden :)
pi_85799446
Wtf, cervelo stopt ineens als ploeg..

http://www.cervelo.com/en(...)nce-highlights/2512/
pi_85799622
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 21:38 schreef jpjedi het volgende:
morgen mijn nieuwe motor ophalen. _O_

Het is de GSX-R750 geworden :)
komt ie naast je games te staan?
Narf!
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:18:58 #93
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_85802706
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 21:32 schreef FJD het volgende:
@Jorrit; met bier ben je leuker! :+

Bier *O* FRANK borrel *O* Goed lam @ 21;30 *O* _O_
Hahaha ach ja. Soms twijfel ik gewoon aan jullie rationaliteit als jullie over voetbal 'discussieren' ;) overigens heb ik wel respect voor de jullie clubliefde.
Oh en ik drink wel bier :P maar niet meer zoveel. Als ik het tijdens deze vakantie kan kan ik het overal _O- :')
Ik ga maar eens mijn bed uit. Eens kijken me overal de stroom is uitgevallen :(

[ Bericht 0% gewijzigd door JMPoSTMaN op 28-08-2010 12:21:18 (Beter zo) ]
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_85804695
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hahaha ach ja. Soms twijfel ik gewoon aan jullie rationaliteit als jullie over voetbal 'discussieren' ;) overigens heb ik wel respect voor de jullie clubliefde.
De dag voordat je rationeel over voetbal gaat denken is ook je laatste dag als Feyenoord-supporter :')

quote:
Oh en ik drink wel bier :P maar niet meer zoveel. Als ik het tijdens deze vakantie kan kan ik het overal _O- :')
Ik ga maar eens mijn bed uit. Eens kijken me overal de stroom is uitgevallen :(
Ik zeg goed bezig ^O^ Niets mis met af een toe een beetje lam thuis komen maar d'r zitten grenzen aan.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:38:25 #95
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85806424
Hey lamstraal. Der staat nog een vraag open voor je. :+

quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 21:20 schreef ursel het volgende:
Gaan we nog naar de beker Fer? :D
Dinsdag eerst Noordwijk - Voorschoten
Dan woensdag Feyenoord - Roda *O*
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:33 schreef FJD het volgende:

[..]

De dag voordat je rationeel over voetbal gaat denken is ook je laatste dag als Feyenoord-supporter :')
[..]

Ik zeg goed bezig ^O^ Niets mis met af een toe een beetje lam thuis komen maar d'r zitten grenzen aan.
Vanavond weer.. *O*
Reunie van de scouting. *O*
pi_85807207
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:38 schreef ursel het volgende:
Hey lamstraal. Der staat nog een vraag open voor je. :+
Is goed :Y Die van Feyenoord dan :') Oh ja en zolang t de 15,- of 20,- kaartjes zijn.

Ga je ook mee Frankie? *O*
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 15:44:51 #97
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85807893
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:12 schreef FJD het volgende:

[..]

Is goed :Y Die van Feyenoord dan :') Oh ja en zolang t de 15,- of 20,- kaartjes zijn.

Ga je ook mee Frankie? *O*
heb je noordwijk niet zien speken tegem lienden.?
pi_85812528
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 21:32 schreef FJD het volgende:
@Jorrit; met bier ben je leuker! :+

Bier *O* FRANK borrel *O* Goed lam @ 21;30 *O* _O_
nog laat geworden? Zag je na 21:30 niet meer :P
  zondag 29 augustus 2010 @ 04:11:37 #99
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85824720
Iemand nog pils? De bar ging al dicht. :'(
pi_85824909
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 19:08 schreef staticdata het volgende:
nog laat geworden? Zag je na 21:30 niet meer :P
Neuh, niet veel later liepen we al buiten. Was ook wel weer mooi geweest.

quote:
Op zondag 29 augustus 2010 04:11 schreef ursel het volgende:
Iemand nog pils? De bar ging al dicht. :'(
Er staat er hier nog eentje koud :P

http://www.fcupdate.nl/vo(...)t-het-weer-voor-hsv/
Ruud _O_
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_85826623
Zo voorzichtig eerste rondje gereden en gepoetst. Vandaag uit elkaar en grote beurt.
O+




Gisteren naar NAC geweest met mijn neefjes. Vooral de kleine van 6 was bloedfanatiek. _O_

pi_85828476
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 04:58 schreef FJD het volgende:

[..]

Neuh, niet veel later liepen we al buiten. Was ook wel weer mooi geweest.
[..]

Er staat er hier nog eentje koud :P

http://www.fcupdate.nl/vo(...)t-het-weer-voor-hsv/
Ruud _O_
22:15 hier, toen vond ik het ook wel best. Paul wil volgens mij altijd het licht uit/aan doen als laatste. ik vond het wel welletjes :D
pi_85831459
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 12:25 schreef staticdata het volgende:
22:15 hier, toen vond ik het ook wel best. Paul wil volgens mij altijd het licht uit/aan doen als laatste. ik vond het wel welletjes :D
FRANK is voor mij biertje, achtergrondmuziekje en veel ouwehoeren. Zo tegen 22:00 is zowel de alcoholconsumptie als het geluidsniveau dermate gestegen dat een gesprek er voor mij niet echt meer inzit. Dan ga ik liever naar de pub, daar is de muziek beter :p

Mooie FRANK iig weer _O_ Ga je volgende week zaterdag mee naar Wereldhavendagen met je camera? Ben gevraagd wat foto's te maken vd sloepenrace.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_85833421
Zaadvoetbal van Ado zeg, goeie genade.

Edit: toch mooi hersteld zeg.

[ Bericht 35% gewijzigd door jpjedi op 29-08-2010 17:00:56 ]
pi_85833441
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 14:06 schreef FJD het volgende:

[..]

FRANK is voor mij biertje, achtergrondmuziekje en veel ouwehoeren. Zo tegen 22:00 is zowel de alcoholconsumptie als het geluidsniveau dermate gestegen dat een gesprek er voor mij niet echt meer inzit. Dan ga ik liever naar de pub, daar is de muziek beter :p

Mooie FRANK iig weer _O_ Ga je volgende week zaterdag mee naar Wereldhavendagen met je camera? Ben gevraagd wat foto's te maken vd sloepenrace.
Was Frank er ook ?
pi_85838395
AZ _O-

Die kut coach van ze _O-
Go Excelsior go!
Narf!
  zondag 29 augustus 2010 @ 18:11:27 #107
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85840412
Wat is er mis met Verbeek?
pi_85840465
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 18:11 schreef Keltie het volgende:
Wat is er mis met Verbeek?
Sacherijnige, zelfingenomen nare man vind ik het.
Narf!
pi_85840838
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 18:13 schreef Sickert het volgende:

[..]

Sacherijnige, zelfingenomen nare man vind ik het.
pi_85845557
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 15:06 schreef jpjedi het volgende:
Was Frank er ook ?
Nee, die had wat beters te doen dan bier drinken met vrienden.

Volgens mij is Beatrix wel into hardcore SM trouwens. Heb twee keer post van haar ontvangen en twee keer was het een dwangbevel. Geil :9
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_85846392
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:28 schreef FJD het volgende:

[..]

Nee, die had wat beters te doen dan bier drinken met vrienden.

Volgens mij is Beatrix wel into hardcore SM trouwens. Heb twee keer post van haar ontvangen en twee keer was het een dwangbevel. Geil :9
Vul je belastingpapieren dan ook in man :')
  zondag 29 augustus 2010 @ 20:45:35 #112
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85846509
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:28 schreef FJD het volgende:

[..]

Nee, die had wat beters te doen dan bier drinken met vrienden.
Boehoe, pfffff :')
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_85846802
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:43 schreef jpjedi het volgende:
Vul je belastingpapieren dan ook in man :')
Waterschapsbelasting :') Ik heb ze veel nutteloze zien doen maar deze spant toch wel de kroon. Wat heb ik nou aan een dijk? Ik woon 10 meter boven de grond. Bij een goede overstroming heb ik een balkon aan het water _O_

[ Bericht 11% gewijzigd door FJD op 29-08-2010 20:58:29 ]
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  zondag 29 augustus 2010 @ 21:41:00 #114
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85850112
Gaaf weer dit ^O^
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_85851645
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gaaf weer dit ^O^
Tief op joh, gek. Het is fokking augustus en ik heb al een maand niet kunnen bbq'en en tot laat buiten pintenwippen. :'(
pi_85852086
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gaaf weer dit ^O^
Mafketel!

ik ben dit jaar 3x naar het strand geweest.
Normaal in de zomer ben ik een neger, ik geef gewoon licht in het donker!
Klote weer :r
Narf!
  zondag 29 augustus 2010 @ 22:18:25 #117
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85852555
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:11 schreef Sickert het volgende:

[..]

Mafketel!

ik ben dit jaar 3x naar het strand geweest.
Normaal in de zomer ben ik een neger, ik geef gewoon licht in het donker!
Klote weer :r
Dat heeft dan toch ook aan jezelf gelegen, zaten genoeg mooie weken bij :)
Niet genoeg, maar wel redelijk veel.
pi_85853209
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:18 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dat heeft dan toch ook aan jezelf gelegen, zaten genoeg mooie weken bij :)
Niet genoeg, maar wel redelijk veel.
welke? er is geen week zonder regen geweest of volledig zonnig.
En heb gewoon gewerkt, de dagen dat ik ernaast vrij was waren slecht :r
van mn 2 weken vakantie zijn er 4 strand waardige dagen geweest waarvan ik er 2 naar het strand ben geweest.
conclusie: kut zomer.

heel augustus is slecht geweest op 1 of 2 dagen na.
Narf!
  zondag 29 augustus 2010 @ 22:29:00 #119
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85853234
Storm _O_

Nee 30+ graden is lekker :') Dan heb ik liever dit. Weer in het voorjaar vind ik het beste, zo'n 20 a 25 graden _O_
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  zondag 29 augustus 2010 @ 22:29:47 #120
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85853279
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:28 schreef Sickert het volgende:

[..]

welke? er is geen week zonder regen geweest of volledig zonnig.
En heb gewoon gewerkt, de dagen dat ik ernaast vrij was waren slecht :r
van mn 2 weken vakantie zijn er 4 strand waardige dagen geweest waarvan ik er 2 naar het strand ben geweest.
conclusie: kut zomer.

heel augustus is slecht geweest op 1 of 2 dagen na.
Vorige week vrijdag en zaterdag toen ik op Lowlands was, was het nog 25 graden!

quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:04 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Tief op joh, gek. Het is fokking augustus en ik heb al een maand niet kunnen bbq'en en tot laat buiten pintenwippen. :'(
Tief zelf op :{

quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:18 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dat heeft dan toch ook aan jezelf gelegen, zaten genoeg mooie weken bij :)
Niet genoeg, maar wel redelijk veel.
Idd, juli was behoorlijk warm, soms heel warm!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_85853909
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:29 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]



Vorige week vrijdag en zaterdag toen ik op Lowlands was, was het nog 25 graden!
[..]



Tief zelf op :{
[..]



Idd, juli was behoorlijk warm, soms heel warm!
Heey Arie, dat is niet letterlijk ofzo he! :')
  zondag 29 augustus 2010 @ 22:48:42 #122
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85854332
Joh :') :*
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_85854398
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Joh :') :*
Kut, ik dacht mijn note al binnen te hebben! :(
  zondag 29 augustus 2010 @ 22:50:58 #124
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85854449
Helaas, weer niet! *)
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_85855335
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Helaas, weer niet! *)
mijn "mafketel!" wel?
Narf!
pi_85855985
In juli is het een paar weken schitterend weer geweest, toen had ik avonddienst in Zaltbommel :r

Woensdag mee naar de Kuip Frank? Vakken D, K, V, E, F of G. Eten we van tevoren hapje met Ursel bij mij *O*
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 30 augustus 2010 @ 00:27:16 #127
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_85858253
Zitten ze weer te zeuren over de zomer _O-
Mooi weer geweest man. Alle echt slechte dagen was ik op vakantie. Heel juli was echt mooi en inderdaad augustus was "iets" minder :')
In bulgarije is het heerlijk. 15 cocktail voor 25 euro *O*
Echt een schitterend land voor nederlandse alcoholisten :')
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  maandag 30 augustus 2010 @ 07:22:02 #128
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85861185
:W
pi_85861243
:W
pi_85861393
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 00:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zitten ze weer te zeuren over de zomer _O-
Mooi weer geweest man. Alle echt slechte dagen was ik op vakantie. Heel juli was echt mooi en inderdaad augustus was "iets" minder :')
In bulgarije is het heerlijk. 15 cocktail voor 25 euro *O*
Echt een schitterend land voor nederlandse alcoholisten :')
Schei toch uit man. pannenkoek. Mooie zomer :')
pi_85861469
Begrijp nu waarom ik de eerste factuur van t waterschap niet kreeg :') Had gemachtigd voor electronische factuur, ipv dat er dan ook automatisch wordt betaald krijg je een lullige tekstregel in dezelfde opmaak als de site met de mededeling dat er een openstaande factuur klaarstaat. Ook als die al anderhalve maand openstaat :') Meteen maar weer uitgezet, gaat die ambtenaar maar weer briefjes sturen :W

Mogguh :W
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_85861740
HERACLES!!! *O*

oh wacht... -O-
  maandag 30 augustus 2010 @ 10:19:41 #133
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85863790
Is DH niet ondergeregend, is het wel bedolven onder een lading takken en halve bomen. :')

Voor de rest is het wel lekker weer geweest deze zomer. Idd geen hittegolven, maar afdoende om naar ut strand te gaan. Ben er zelf vaak genoeg geweest met Aaron. :Y Zelfs in augustus nog.

quote:
Op zondag 29 augustus 2010 23:20 schreef FJD het volgende:
In juli is het een paar weken schitterend weer geweest, toen had ik avonddienst in Zaltbommel :r

Woensdag mee naar de Kuip Frank? Vakken D, K, V, E, F of G. Eten we van tevoren hapje met Ursel bij mij *O*
Een vak is genoeg hoor. :')
pi_85864015
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:19 schreef ursel het volgende:
Een vak is genoeg hoor. :')
Daarom staat er ook "of" :+ Ik laat Frankie kiezen :Y
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 30 augustus 2010 @ 10:29:31 #135
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85864052
Wat is er woensdag in de Kuip? :')
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 30 augustus 2010 @ 10:38:30 #136
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85864266
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is er woensdag in de Kuip? :')
Kaarten en bitterballen. :Y
  maandag 30 augustus 2010 @ 11:54:02 #137
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85866651
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_85871203
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:38 schreef ursel het volgende:
Kaarten en bitterballen. :Y
Wordt gezellig *O* We beloven ons te gedragen Frank :Y
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 30 augustus 2010 @ 14:29:46 #139
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85871999
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is er woensdag in de Kuip? :')
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 30 augustus 2010 @ 14:32:50 #140
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85872107
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:29 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]


quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:38 schreef ursel het volgende:

[..]

Kaarten en bitterballen. :Y
pi_85872123
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:08 schreef FJD het volgende:

[..]

Wordt gezellig *O* We beloven ons te gedragen Frank :Y
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_85872142
:') Deja-vu-topic *O*

Anyway; Feyenoord - Roda voor de beker *O* Lekker weertje :)
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 30 augustus 2010 @ 15:05:07 #143
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85873227
:') Nee, dankje :P

En tis pas 21-9 :')
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 30 augustus 2010 @ 15:09:45 #144
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85873408
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
:') Nee, dankje :P

En tis pas 21-9 :')
Ooh.. je gaat wel mee naar Noordwijk - Voorschoten '97 ? *O*
pi_85873667
Dacht dat Feyenoord deze week al was :') Flauw dat je niet meegaat Frank, is leuk :)

[ Bericht 1% gewijzigd door FJD op 30-08-2010 15:22:34 ]
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 30 augustus 2010 @ 15:24:04 #146
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85873875
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:16 schreef FJD het volgende:
Dacht dat Feyenoord deze week al was :') Flauw dat je niet meegaat Frank? Is leuk :)
:') De 22e pas Arie.
Maar wel weer gezellig. :Y

Hoe en wat laat ik nog ff weten, eerst maar eens kijken hoe het reilen en zeilen bij de nieuwe toko gaat. :')
  maandag 30 augustus 2010 @ 15:50:48 #147
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85874841
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:24 schreef ursel het volgende:

[..]

:') De 22e pas Arie.
Maar wel weer gezellig. :Y

Hoe en wat laat ik nog ff weten, eerst maar eens kijken hoe het reilen en zeilen bij de nieuwe toko gaat. :')
21-9 ;)
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 30 augustus 2010 @ 15:51:38 #148
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85874875
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:16 schreef FJD het volgende:
Dacht dat Feyenoord deze week al was :') Flauw dat je niet meegaat Frank, is leuk :)
Vind die kaarten veel te duur altijd :{ Geef ik m'n geld liever ergens anders aan uit ;)
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_85874998
17,50 vind ik nog wel te doen? Das toch niet zoveel? Voor normale wedstrijden leg ik t idd ook niet neer. Voor Fey-Ajax vragen ze 47,50 voor een eerste ring kaart :X
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 30 augustus 2010 @ 15:54:57 #150
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85875021
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:50 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]



21-9 ;)
quote:
Het volledige bekerprogramma:

Dinsdag 21/9:
FC Zwolle - Willem II
Noordwijk - Voorschoten '97
Hollandia - FC Volendam
FC Emmen - SC Heerenveen
Excelsior '31 - ADO Den Haag
HSC '21 - Go Ahead Eagles
Spakenburg - RBC Roosendaal
BV Veendam - Helmond Sport
SDC Putten - DOVO
Sparta Nijkerk - Kozakken Boys
Telstar - Fortuna Sittard
SC Genemuiden - ACV
Flevo Boys Emmeloord - Vitesse
RKC Waalwijk - Almere City

Woensdag 22/9:
FC Den Bosch - AZ
Feyenoord - Roda JC
PSV - Sparta
Capelle - FC Twente
De Graafschap - FC Utrecht
Ajax - MVV
De Treffers - Katwijk
WKE - Excelsior
Rijnsburgse Boys - Deurne
Groene Ster - Dijkse Boys
ARC - Heracles Almelo
VVSB - Cambuur Leeuwarden
Gemert - AGOVV
Haaglandia - FC Groningen
EVV - FC Eindhoven

Donderdag 23/9:
NAC Breda - VVV Venlo
FC Dordrecht - NEC
Achilles '29 - FC Oss
Bekerduel Feyenoord - Roda JC op 22 september
  maandag 30 augustus 2010 @ 15:55:35 #151
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85875047
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:54 schreef FJD het volgende:
17,50 vind ik nog wel te doen? Das toch niet zoveel? Voor normale wedstrijden leg ik t idd ook niet neer. Voor Fey-Ajax vragen ze 47,50 voor een eerste ring kaart :X
Beker is altijd wel leuk ja.. :Y
pi_85875311
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:54 schreef FJD het volgende:
17,50 vind ik nog wel te doen? Das toch niet zoveel? Voor normale wedstrijden leg ik t idd ook niet neer. Voor Fey-Ajax vragen ze 47,50 voor een eerste ring kaart :X
:')!
Narf!
pi_85876044
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 16:02 schreef Sickert het volgende:
:')!
:?
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_85882483
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_85883714
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 16:19 schreef FJD het volgende:

[..]

:?
dat ie nooit 47,50 voor een ajax wedstrijd zou betalen :Y
pi_85900010
:W

een back 2 back *O*
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 08:20:47 #157
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85900167
:W

Laatste dagje *O*
pi_85900212
vandaag hier ook laatste dag op kantoor en morgen nog vergadering in Parijs (om 8:30 |:( ) en daarna 2 weken vakantie. *O*
pi_85900524
ik nog 2 weken werken ;(
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 08:56:42 #160
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85900668
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 08:25 schreef jpjedi het volgende:
vandaag hier ook laatste dag op kantoor en morgen nog vergadering in Parijs (om 8:30 |:( ) en daarna 2 weken vakantie. *O*
dus morgen pas laatste dagje. :P
laatste dagje santander hier. *O*
pi_85900719
nog een maandje werken hier bij Philips :r
pi_85900842
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 08:56 schreef ursel het volgende:

[..]

dus morgen pas laatste dagje. :P
laatste dagje santander hier. *O*
Als je het zo bekijkt heb ik nooit vakantie. :') staan al 3 conf calls gepland vanaf mijn vakantieadres.

Succes met je laatste dagje dan.
pi_85901072
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 09:06 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Als je het zo bekijkt heb ik nooit vakantie. :') staan al 3 conf calls gepland vanaf mijn vakantieadres.

Succes met je laatste dagje dan.
Ben blij dat ik dat niet heb :X
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 09:21:57 #164
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85901145
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 09:17 schreef staticdata het volgende:

[..]

Ben blij dat ik dat niet heb :X
Dat zou ik zelfs tegenhouden. Vakantie is vakantie, werktijd is werktijd.
Aan de andere kant laat ik wel altijd weten voor noodgevallen en dergelijke klaar te staan als ik vrij ben maar thuis blijf (zoals de week dat m'n vriendin als kampleidster meeging).
pi_85901179
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 09:21 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dat zou ik zelfs tegenhouden. Vakantie is vakantie, werktijd is werktijd.
Aan de andere kant laat ik wel altijd weten voor noodgevallen en dergelijke klaar te staan als ik vrij ben maar thuis blijf (zoals de week dat m'n vriendin als kampleidster meeging).
I agree with you :Y

JP kan je dan nog wel beetje ontspannen op je vakantie of denk je dan nog continu na over werk?
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 09:26:18 #166
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85901221
Na vandaag 3 dagen vrij *O*
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 09:34:05 #167
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85901383
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 09:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Na vandaag 3 dagen vrij *O*
Ik ook, spendeer ze in Utrecht zodat ik gewoon lekker doorbetaald krijg :')
Ambtenareuh!
pi_85902429
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 09:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Na vandaag 3 dagen vrij *O*
*O*

Ga je voor 17,50 wel mee naar de bekerwedstrijd?
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:37:04 #169
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85903070
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:14 schreef FJD het volgende:

[..]

*O*

Ga je voor 17,50 wel mee naar de bekerwedstrijd?
Nee, denk het niet. Vorig jaar bekerwedstrijd geweest en dat was echt suf :P Met jullie is wel gezellig maar daarvoor hoef ik niet speciaal naar de Kuip!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_85903216
Daarvoor moet je een housewarming oid organiseren :Y
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_85903850
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 09:23 schreef staticdata het volgende:

[..]

I agree with you :Y

JP kan je dan nog wel beetje ontspannen op je vakantie of denk je dan nog continu na over werk?
Ik heb een perfecte schakelaar en loop nooit met werk in mijn hoofd als het niet nodig is. (gelukkig) . Conference call en mailen doe ik voor 9:00 zodat ik klaar ben als de rest uit bed komt.

Als ik me volledig onthoud van werk dan heb ik 3 keer zo veel te doen als ik terug ben. Alleen al 80-100 mails per dag is na 2 weken niet meer doorheen te komen. En dan filter ik al op cc mails.

Ach als je ambitieus bent en het loopt zoals je wenst dan moet je niet klagen dat het dan soms wat meer vergt dan 9-5. Ik sta aan het eind van de maand ten slotte ook weer met mijn handje open.

Mijn opa zei altijd: van werken is nog nooit iemand dood gegaan. (maar hij zei wel dat er van hard werken ook nog nooit iemand rijk is geworden. :') )

[ Bericht 0% gewijzigd door jpjedi op 31-08-2010 11:15:59 ]
pi_85903987
Van hard werken is nog nooit iemand dood gegaan maar waarom zou je het risico lopen :+
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:08:53 #173
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85904040
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:02 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ik heb een perfecte schakelaar en loop nooit met werk in mijn hoofd als het niet nodig is. (gelukkig) . Conference call en mailen doe ik voor 9:00 zodat ik klaar ben als de rest uit bed komt.

Als ik me volledig onthoud van werk dan heb ik 3 keer zo veel te doen als ik terug ben. Alleen al 80-100 mails per dag is na 2 weken niet meer doorheen te komen. En dan filter ik al op cc mails.
In zulke functies zou er een backup moeten zijn, dus iemand die het over kan nemen.
Of er moet een dermate salaris tegenover staan dat het niet erg is om in je vakantie verder te moeten werken :')
quote:
Ach als je ambitieus bent en het loopt zoals je wenst dan moet je niet klagen dat het dan soms wat meer vergt dan 9-5. Ik sta aan het eind van de maand ten slotte ook weer met mijn handje open.
Mjah, ligt er dus ook aan hoe je er zelf in staat:
Werk je om te leven of leef je om te werken.
quote:
Mijn opa zei altijd: van werken is nog nooit iemand dood gegaan. (maar hij zij wel dat er van hard werken ook nog nooit iemand rijk is geworden. :') )
Daar heeft'ie een punt :P
pi_85904221
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:08 schreef Keltie het volgende:

[..]

In zulke functies zou er een backup moeten zijn, dus iemand die het over kan nemen.
Of er moet een dermate salaris tegenover staan dat het niet erg is om in je vakantie verder te moeten werken :')
[..]

Mjah, ligt er dus ook aan hoe je er zelf in staat:
Werk je om te leven of leef je om te werken.
[..]

Daar heeft'ie een punt :P
Dagelijkse gang van zaken wordt wel over genomen maar sommige zaken zijn nu eenmaal niet te delen met anderen.

Ik werk om te leven en heb een heerlijk leven. :Y
pi_85904474
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:15 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Dagelijkse gang van zaken wordt wel over genomen maar sommige zaken zijn nu eenmaal niet te delen met anderen.

Ik werk om te leven en heb een heerlijk leven. :Y
^O^
pi_85904993
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:23 schreef staticdata het volgende:

[..]

^O^
dat zegt ie alleen maar omdat Lies mee leest :P
pi_85905225
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:41 schreef Incolumis het volgende:

[..]

dat zegt ie alleen maar omdat Lies mee leest :P
Die reist continue dus mag zeker geen commentaar leveren. :{w

En ze heeft een bloedhekel aan FOK! en leest zelden tot nooit mee.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:01:50 #178
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_85905644
Ik kan JP wel begrijpen :Y

Maar ja, mij laten ze dan ook gewoon niet op vakantie gaan :')

Net gevraagd voor nog 3 extra vakantie dagen, best nog wel moe van de vakantie. Heb het via mail gevraagd aan meerdere personen, als ik daar vandaag al antwoord op krijg is dat een wonder _O-
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:16:26 #179
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85906094
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kan JP wel begrijpen :Y

Maar ja, mij laten ze dan ook gewoon niet op vakantie gaan :')

Net gevraagd voor nog 3 extra vakantie dagen, best nog wel moe van de vakantie. Heb het via mail gevraagd aan meerdere personen, als ik daar vandaag al antwoord op krijg is dat een wonder _O-
Begrijpen is niet zo moeilijk. Of ik het zelf zou willen is dan weer een tweede :+
pi_85906142
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kan JP wel begrijpen :Y

Maar ja, mij laten ze dan ook gewoon niet op vakantie gaan :')

Volgens mij heb ik ergens op een blog gelezen dat je er ook zelf mee instemt. ;)
Kreeg uit je blog het idee dat je er zelf heel veel uren in stopt en dat je daar niet blij mee was?
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:53:53 #181
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85907178
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kan JP wel begrijpen :Y

Maar ja, mij laten ze dan ook gewoon niet op vakantie gaan :')

Net gevraagd voor nog 3 extra vakantie dagen, best nog wel moe van de vakantie. Heb het via mail gevraagd aan meerdere personen, als ik daar vandaag al antwoord op krijg is dat een wonder _O-
Bedrijf mag dan ook alleen maar met hele gegronde redenen een vakantie afkeuren ;)
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:54:05 #182
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_85907187
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:18 schreef staticdata het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik ergens op een blog gelezen dat je er ook zelf mee instemt. ;)
Kreeg uit je blog het idee dat je er zelf heel veel uren in stopt en dat je daar niet blij mee was?
Klopt.
Ik kon begrijpen waarom ik niet op vakantie mocht, had zelf diezelfde beslissing ook genomen.
Ik had echter al eerder ingegrepen om te voorkomen dat deze situatie was ontstaan.

Ik ben inderdaad niet heel blij met de uren die ik er in het gestopt, althans de laatste tijd. In het begin was het een bewuste keuze, maar momenteel weegt de effort niet meer op tegen de beloning.

Maar het is wel een tweestrijd bij mij. Aan de ene kant heb ik heel veel ambitie waardoor ik heel veel voor mijn werk over heb, aan de andere kant doe ik het liefst zo min mogelijk voor zoveel mogelijk geld :')
Als ik heel eerlijk ben, heb ik momenteel een redelijke tussen weg gevonden. Ik verdien vrij aardig en hoef momenteel niet veel extra effort te doen. Overwerk is bijvoorbeeld weer een uitzondering zoals het hoort bij mijn functie.

Als ik nu nog verder groei, zal ik echter ook weer meer voor mijn werk over moeten hebben, hier zal ik dan wel echt een goed gevoel over moeten hebben en het zal goed in mijn leven moeten passen.
Wat ik niet meer wil is werken om te leven.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:55:32 #183
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_85907251
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:53 schreef Keltie het volgende:

[..]

Bedrijf mag dan ook alleen maar met hele gegronde redenen een vakantie afkeuren ;)
Gezien hetgene wat op het spel stond was het wel een gegronde reden :X
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:59:05 #184
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85907368
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Gezien hetgene wat op het spel stond was het wel een gegronde reden :X
Zoals jezelf al zegt (in een andere post) was de situatie te voorkomen?
1x een vakantie weigeren omdat je "onmisbaar" bent, okey.. Als het een 2de keer gebeurd -> jammer dan, had je maar moeten leren van het verleden.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:20:07 #185
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_85908116
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:59 schreef Keltie het volgende:

[..]

Zoals jezelf al zegt (in een andere post) was de situatie te voorkomen?
1x een vakantie weigeren omdat je "onmisbaar" bent, okey.. Als het een 2de keer gebeurd -> jammer dan, had je maar moeten leren van het verleden.
Ja dat ben ik met je eens. Ik ben inmiddels zelf ook al heel lang bezig met het verspreiden en delen van mijn kennis, aangezien ik het vanaf het management niet hoef te verwachten. Al zien zij het waarschijnlijk als een normaal onderdeel van het voortbrengingsproces (wat ook wel zo is, maar dan moet daar wel ruimte voor worden gegeven/gemaakt)

Ach nu gaat het om 3 dagen extra en daar zullen ze echt niet moeilijk over doen.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:29:37 #186
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85919806
Ik ben verlost *O*

Geen afscheid, helemaal niets. Ja, ff nog een korte babbel met der. Maar, wat gebruikelijk is binnen Santander, geen mailing rond naar de afdelingen waar ik nou mee heb samengewerkt dat ik weg ga en dit mijnj laatste dag is.

Heb het uiteindelijk zelf maar gedaan en een rondje gelopen. :')
Een hoop wisten het niet eens. :')
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:31:49 #187
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85919879
Weekend *O*
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_85919944
Zo, eerste zestig km zitten er op *O* Nu kwartiertje rust en dan nog 40km bitterballen-tempo, hoop ik tenminste. Als ik ze compleet verkeerd heb ingeschat en ze leggen er meteen 35km/h+ op dan ben ik snel weg :')
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:34:07 #189
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85919969
Iemand FIFA vanavond?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_85925906
Iets onderschat maar toch mee kunnen fietsen. Wel even een kwartiertje moeten schuilen in de groep aangezien m'n hartslag wel erg hoog bleef :')

Oh ja Urs, een van de gasten waar ik vandaag mee was heeft twee jaar terug de 100 cols gedaan :D _O_ Nu eerst maar eens eten :')
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:04:46 #191
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85928553
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:05 schreef FJD het volgende:
Iets onderschat maar toch mee kunnen fietsen. Wel even een kwartiertje moeten schuilen in de groep aangezien m'n hartslag wel erg hoog bleef :')

Oh ja Urs, een van de gasten waar ik vandaag mee was heeft twee jaar terug de 100 cols gedaan :D _O_ Nu eerst maar eens eten :')
:D Met wie was je wezen fietsen dan? :P
Hoe was ut hem bevallen? :')
pi_85928903
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:04 schreef ursel het volgende:

[..]

:D Met wie was je wezen fietsen dan? :P
Hoe was ut hem bevallen? :')
Ik dacht zelf iets gemist te hebben maar ben niet de enige blijkt. :P
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:11:54 #193
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85928941
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:11 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ik dacht zelf iets gemist te hebben maar ben niet de enige blijkt. :P
Je durfde het niet te vragen he..
Geef ut maar toe :+
pi_85929133
Collega van een goede vriend woont hier 15 meter verder op en die had afgesproken met wat mensen uit t blok om te gaan fietsen. Dus met vier man die op 100m afstand van elkaar wonen :D
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:37:10 #195
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85938143
Hallo :W
pi_85938411
50, voor Feyenoord - Ajax is belachelijk maar 230,- voor een CL passepartous doet daar niet heel veel voor onder :X

Mogguh :X
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  woensdag 1 september 2010 @ 08:31:33 #199
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85938423
quote:
Op woensdag 1 september 2010 08:03 schreef Incolumis het volgende:
Google account!

:')
Ik krijg er hoofdpijn van :')
pi_85938536
quote:
Op woensdag 1 september 2010 08:31 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ik krijg er hoofdpijn van :')
mja, dom wicht :D
pi_85938743
quote:
Op woensdag 1 september 2010 08:30 schreef FJD het volgende:
50, voor Feyenoord - Ajax is belachelijk maar 230,- voor een CL passepartous doet daar niet heel veel voor onder :X

Mogguh :X
sinds wanneer speelt feyenoord cl?
Narf!
pi_85938874
Childrens league :Y
pi_85940473
quote:
Op woensdag 1 september 2010 08:58 schreef Sickert het volgende:
sinds wanneer speelt feyenoord cl?
Elke nacht als ik mn oogjes dichtdoe.

Urs, zonder volgwagen zou die tocht ook prima gaan. Huur je een fietsaanhangertje voor 3,- p/d en dan crossen maar. Onderweg hotels/B&Bs zoeken en goan!

Die man gisteren zei dat ie 100 à 120km per dag reed dus dan zou je met 4000km op ongeveer ruim 5 weken uitkomen :P
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  woensdag 1 september 2010 @ 10:31:28 #204
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85940631
quote:
Op woensdag 1 september 2010 10:25 schreef FJD het volgende:

[..]

Elke nacht als ik mn oogjes dichtdoe.

Urs, zonder volgwagen zou die tocht ook prima gaan. Huur je een fietsaanhangertje voor 3,- p/d en dan crossen maar. Onderweg hotels/B&Bs zoeken en goan!

Die man gisteren zei dat ie 100 à 120km per dag reed dus dan zou je met 4000km op ongeveer ruim 5 weken uitkomen :P
Ja, alsof ut niks is idd.. :Y
pi_85940710
quote:
Op woensdag 1 september 2010 10:31 schreef ursel het volgende:
Ja, alsof ut niks is idd.. :Y
Ik zit er toch stiekem aan te denken :@

Heb meer dan genoeg dagen :D
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  woensdag 1 september 2010 @ 10:40:41 #206
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85940910
quote:
Op woensdag 1 september 2010 10:34 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik zit er toch stiekem aan te denken :@

Heb meer dan genoeg dagen :D
:') Ik heb ze net allemaal verkocht :')
En als we ut niet volgend, maar ut jaar erop doen heb ik voor 5 weken lang een volg-auto (+ bestuurder :') ) beschikbaar :Y
pi_85941617
quote:
Op woensdag 1 september 2010 10:25 schreef FJD het volgende:

[..]

Elke nacht als ik mn oogjes dichtdoe.

Urs, zonder volgwagen zou die tocht ook prima gaan. Huur je een fietsaanhangertje voor 3,- p/d en dan crossen maar. Onderweg hotels/B&Bs zoeken en goan!

Die man gisteren zei dat ie 100 à 120km per dag reed dus dan zou je met 4000km op ongeveer ruim 5 weken uitkomen :P
Ik ben 1 keer met fietsaanhanger tot normandie gefietst en dat ding was ik aardig beu eigenlijk. Vooral bergaf is lachen trouwens, :')
pi_85942677
quote:
Op woensdag 1 september 2010 10:40 schreef ursel het volgende:

[..]

:') Ik heb ze net allemaal verkocht :')
En als we ut niet volgend, maar ut jaar erop doen heb ik voor 5 weken lang een volg-auto (+ bestuurder :') ) beschikbaar :Y
Misschien heb je dan een nieuwe kiddo, of de loterij gewonnen, of je gaat op vakantie of je kan wel *O*
pi_85946147
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:29 schreef ursel het volgende:
Ik ben verlost *O*

Geen afscheid, helemaal niets. Ja, ff nog een korte babbel met der. Maar, wat gebruikelijk is binnen Santander, geen mailing rond naar de afdelingen waar ik nou mee heb samengewerkt dat ik weg ga en dit mijnj laatste dag is.

Heb het uiteindelijk zelf maar gedaan en een rondje gelopen. :')
Een hoop wisten het niet eens. :')
zo zie je maar dat je zelden of nooit gehecht moet geraken aan je werk want uiteindelijk interesseert het niemand aangezien er ook alleen maar voor de centen zitten en verder niets.
Al een idee wat je volgende stap wordt?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  woensdag 1 september 2010 @ 13:46:03 #210
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85947391
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:14 schreef rubje het volgende:

[..]

zo zie je maar dat je zelden of nooit gehecht moet geraken aan je werk want uiteindelijk interesseert het niemand aangezien er ook alleen maar voor de centen zitten en verder niets.
Al een idee wat je volgende stap wordt?
En daarom ook nooit blijven hangen omdat je zo goed op kan schieten met je collega's..
pi_85947712
quote:
Op woensdag 1 september 2010 10:40 schreef ursel het volgende:
:') Ik heb ze net allemaal verkocht :')
En als we ut niet volgend, maar ut jaar erop doen heb ik voor 5 weken lang een volg-auto (+ bestuurder :') ) beschikbaar :Y
Moeten t maar eens met een pilsje allemaal doorspreken :+
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  woensdag 1 september 2010 @ 14:09:00 #212
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85948367
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_85950289
quote:
Op woensdag 1 september 2010 14:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jean Nelissen (74) overleden

:( R.I.P.
de Neel :'(

Al heeft hij zichzelf wel in de kist gezopen natuurlijk,. Mooi mens wel.
pi_85950630
Mafia 2 zuigt monkeyballs... Tot zover mijn bijdrage aan dit topic :P
  woensdag 1 september 2010 @ 20:19:37 #215
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_85961294
Hmm, is wel in om de pijp uit te gaan tegenwoordig :')

RIP.

Vriendin van mij heeft Tarot kaarten gekregen voor haar verjaardag, dus dat zijn zo'n 100+ kaarten en terwijl ik vraag of de dood er ook in zit trek ik blind 1 kaart... De Dood :') _O-
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_85975223
Waarbij de Dood in Tarot voor iets anders staat dan wat jij waarschijnlijk denkt. Maar het heeft wel betrekking op je :Y

quote:
Algemeen
De Dood betekent afscheid of het einde van iets. Dit kan gepaard gaan met pijnlijke ervaringen maar kan ook heel bevrijdend zijn. De Dood staat altijd voor het natuurlijk einde en geeft daarmee aan dat het tijd is om iets los te laten. De kaart maakt de weg vrij voor het nieuwe dat gaat komen. De Dood staat voor transformatie en verandering. Dit kan ook te maken hebben met het loslaten van overtuigingen die je hebt overgenomen. Er komt dan ruimte waarin je eigen meningen gaat vormen

pi_85975225
Mogguh :W
pi_85975996
Jorrit laat het bier los, aandeel Hertog Jan zakt twee procent punten :')
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 2 september 2010 @ 09:11:09 #219
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85976316
Zeg, stel dat ik van zo'n 400 DVDs af wil (films, series, luxe boxen, steelcases enz..) maar dan wel het liefst zo snel mogelijk, weet iemand een winkel ofzo die zulk soort bende inneemt?
Heb eigenlijk weinig tot geen zin om 400 DVDs per post te versturen en ik voorzie ook een ramp met marktplaats of veilen op Fok!
Of heeft iemand hier, pak'em beet, 1000 euro over en wil ze op komen halen? :')

Goedemorgen trouwens :W
pi_85976594
Kun je niet de goede stukken er uit halen en de rest per 10 verkopen? Scheelt alweer een sloot werk :P

Anders misschien een de Slegte? Of doen die alleen boeken?
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 2 september 2010 @ 09:39:40 #221
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85976909
quote:
Op donderdag 2 september 2010 09:24 schreef FJD het volgende:
Kun je niet de goede stukken er uit halen en de rest per 10 verkopen? Scheelt alweer een sloot werk :P

Anders misschien een de Slegte? Of doen die alleen boeken?
Punt is eigenlijk dat ik van alles af wil :')
Op wat docu's, series (de paar series die zowel ik als m'n vriendin leuk vinden) en de WO2 zooi na dan..
Heb al wel wat winkeltjes gevonden die 2de hands zooi opkopen, van 1 heb ik niets gehoord en de 2de heb ik net gemaild.

Maar je bedoeld gewoon bundels van 10 te koop aanbieden ofzo? :)
Dat is nog wel een idee...
  donderdag 2 september 2010 @ 09:57:43 #222
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85977299
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, het zou om de bovenstaande lijst gaan :')
Moet nog even kijken wat er allemaal in 1 box zit :')
De James Bonds zitten in zo'n grote metalen kist..
Armageddon, Bad Company, Con Air, Coyote Ugly, Crimson Tide, Dangerous Minds, Déjà Vu, Enemy of the State, Gone in 60 Seconds, King Arthur, Pearl Harbor, The Ref, The Rock and Veronica Guerin -> ook 1 box meen ik.
pi_85979243
ik bied 50 euro incl verzenden :P
pi_85982015
oke 51 euro
pi_85982479
55,- en haal ik t vanavond op :')

Zou de series + speciale edities apart verkopen, daarna pakketjes van 10 voor 35,- of 40,- (top DVDs gaan er nml als eerste uit). Dan nog een keer zakken naar 20,- per tien en t restant wegflikkeren
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_85984252
Niet wegflikkeren gewoon weggeven aan en of andere stichting :Y

...oh ja 57 euro geboden voor alles.
pi_85984571
Voor 150 euro bijbetaling van jouw kant neem ik de boel over. Geef even het adres van het meest dichtbijgelegen stort op zodat ik er niet helemaal mee naar huis hoef te rijden. :')


:P
pi_85992005
tering, weer een olieplatform ontploft in de golf van Mexico. :{
pi_85997740
Hebben jullie het nog over de poules gehad? _O-
Mn pa is goed begonnen :D
Leuke is dat hij alles 2 weken geleden heeft ingevuld en op vakantie was tot maandag _O-
Narf!
pi_85998763
Dat zegt niets :P Jorrit is wel eens de landelijke nummer 1 geweest met scores die hij in de zomervakantie in had gevuld :')
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 2 september 2010 @ 21:08:02 #231
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85998979
Keune Job *O*
Gaat nog moeilijk worden om aan mijn uren te komen die eerste dagen alleen.
Ik was er rond half 10 als een van de eerste en om 5 uur als een van de laatste :')

Keune Omnia II telefoon erbij :P
pi_85999277
quote:
Op donderdag 2 september 2010 21:08 schreef ursel het volgende:
Keune Job *O*
Gaat nog moeilijk worden om aan mijn uren te komen die eerste dagen alleen.
Ik was er rond half 10 als een van de eerste en om 5 uur als een van de laatste :')

Keune Omnia II telefoon erbij :P
Lekker bedrijf dan :s
  donderdag 2 september 2010 @ 21:18:55 #233
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85999423
quote:
Op donderdag 2 september 2010 21:15 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Lekker bedrijf dan :s
Ach ja. Wordt veel thuis gewerkt. :Y

Tis er iig gezellig verder *O*
pi_85999823
quote:
Op donderdag 2 september 2010 21:18 schreef ursel het volgende:

[..]

Ach ja. Wordt veel thuis gewerkt. :Y

Tis er iig gezellig verder *O*
Ah ok, denk al :')

http://www.motormeuk.nl/bekijken/3859/filmpje/Crazy-jump.html _O_
  donderdag 2 september 2010 @ 21:33:57 #235
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_86000188
quote:
Doet tie het beter dan deze. :')
Vooral dat stuk op 0.40 :') :X

pi_86007445
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)herso_s1_a1.MiMe.mp4

:D kijken die shit!

geniaal je lacht je kapot om sommige uitspraken!
Joker en Matsoe Matsoe zijn baas!

ik maak tuinen, voortuine achtertuine! _O-
Narf!
  vrijdag 3 september 2010 @ 06:38:37 #237
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_86010550
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:58 schreef Sickert het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)herso_s1_a1.MiMe.mp4

:D kijken die shit!

geniaal je lacht je kapot om sommige uitspraken!
Joker en Matsoe Matsoe zijn baas!

ik maak tuinen, voortuine achtertuine! _O-
Vind Sterretje maar een debieltje :')
Joker staat erbij alsof'ie gezwellen onder z'n arm heb :')
pi_86010944
Goed gejat van Jersey Shore i.i.g maar was wel vermakelijk.
  vrijdag 3 september 2010 @ 08:16:28 #239
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_86011086
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 07:57 schreef staticdata het volgende:
Goed gejat van Jersey Shore i.i.g maar was wel vermakelijk.
JS tikt toch nog een dieper dieptepuntje aan..
pi_86011089
Morguh!

Vandaag ff nieuwe motorbandjes scoren en dan auto klaar maken voor de reis. *O*
pi_86015308
Boetes met nog eens 15% omhoog :') Nadat er in 2008 al 20% bij kwam en er vorig jaar opeens 6,- administratiekosten werden gerekend :')

Want ja bezuinigingsmaatregelen mogen niet genomen worden maar extra inkomsten regelen wel. Dat beide opties de burger geld kosten maakt dan natuurlijk niet uit :')
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_86015376
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 11:24 schreef FJD het volgende:
Boetes met nog eens 15% omhoog :') Nadat er in 2008 al 20% bij kwam en er vorig jaar opeens 6,- administratiekosten werden gerekend :')

Want ja bezuinigingsmaatregelen mogen niet genomen worden maar extra inkomsten regelen wel. Dat beide opties de burger geld kosten maakt dan natuurlijk niet uit :')
Wat zal de volgende maatregel zijn BTW percentage omhoog gooien?
  vrijdag 3 september 2010 @ 11:55:44 #243
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_86016407
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 11:26 schreef staticdata het volgende:

[..]

Wat zal de volgende maatregel zijn BTW percentage omhoog gooien?
Neuh.. De sigaretten gaan met 30 cent omhoog. Vet eten en alcohol zal zo ook wel aan de beurt zijn. Dat zijn veilige zaken om te verhogen want het is slecht voor de gezondheid :')

Relibashers pesten :D
De mens heeft een god geschapen en niet andersom..
pi_86024111
middag :W
pi_86025069
Borreltijd :9
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  vrijdag 3 september 2010 @ 15:53:26 #246
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_86026059
KAK! Gisteren om 21:00 gebeld of ik vandaag om 7:00 wilde beginnen :(

Nou lekker dan, ben dus alweer de hele dag aan het troubleshooten, maar heb er vertrouwen in dat het nu eindelijk gelukt is. Heb er zelfs een goede fles wijn op staan met de baas van het project :P
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 11:55 schreef Keltie het volgende:

[..]

Neuh.. De sigaretten gaan met 30 cent omhoog. Vet eten en alcohol zal zo ook wel aan de beurt zijn. Dat zijn veilige zaken om te verhogen want het is slecht voor de gezondheid :')

Relibashers pesten :D
De mens heeft een god geschapen en niet andersom..
Hmm, roken mag duurder, vet eten mag duurder, alcohol mag duurder, auto rijden mag duurder :Y :')
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_86034428
Freedom is an opportunity only if you're able to say no. *O*
pi_86036665
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:14 schreef staticdata het volgende:
Freedom is an opportunity only if you're able to say no. *O*
Vrijheid om niet mee te roken in een café voor het rookverbod?
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  vrijdag 3 september 2010 @ 20:14:28 #249
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_86037003
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 20:05 schreef FJD het volgende:

[..]

Vrijheid om niet mee te roken in een café voor het rookverbod?
ik snap alleen niet dat niet-rookcafés voor het verbod niet draaiden.. Vraag zat dacht ik zo..
pi_86039662
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 20:14 schreef Keltie het volgende:
ik snap alleen niet dat niet-rookcafés voor het verbod niet draaiden.. Vraag zat dacht ik zo..
Dictatuur vd meerderheid :)

Meer mensen zin om dinsdag naar Nederland Finland te gaan? 15,- ongeveer is Marktplaats *O*
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  vrijdag 3 september 2010 @ 22:02:43 #251
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_86041782
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:15 schreef FJD het volgende:

[..]

Dictatuur vd meerderheid :)

Meer mensen zin om dinsdag naar Nederland Finland te gaan? 15,- ongeveer is Marktplaats *O*
_O- Finland :')
pi_86047842


M'n eerste Zeebaars(je) ooit gevangen in een slecht seizoen.
Morgen weer :D
En morgen avond op peuzelen! moehaha
Narf!
pi_86066674
Narf!
pi_86067859
tvp
  zaterdag 4 september 2010 @ 21:47:54 #255
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_86072009
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 18:35 schreef Sickert het volgende:
[ afbeelding ]
Arme vissie :'(
pi_86084446
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 19:14 schreef IJsmuts het volgende:
tvp
Echt een topic voor U :P

Waarom hebben mensen zo een grote pr0n collectie..
pi_86085705
quote:
Op zondag 5 september 2010 12:01 schreef staticdata het volgende:

[..]

Echt een topic voor U :P

Waarom hebben mensen zo een grote pr0n collectie..
pr0n :r
  zondag 5 september 2010 @ 14:47:18 #259
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_86089346
Duke Nukem Forever zou dan toch in 2011 voor de pc, x360 en de PS3 moeten verschijnen.. MP en SP.. Als dat waar is _O_
pi_86101571
Zou eens tijd worden idd :')

Taken _O_ Erg sterke film, verhaal is 13 in een dozijn maar uitvoeren is echt heel goed _O_

HAWX2 is ook wel geinig Rudy :Y
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_86116065
mogguh :W
pi_86117696
quote:
Op maandag 6 september 2010 07:46 schreef staticdata het volgende:
mogguh :W
:W
  maandag 6 september 2010 @ 09:52:38 #263
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_86117720
Mogguh :W
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_86118097
Frank, is kazantip geen leuk festival voor jou?
pi_86119818
quote:
Op maandag 6 september 2010 10:08 schreef jpjedi het volgende:
Frank, is kazantip geen leuk festival voor jou?
_O- :D

Mooie beelden waren dat gisteren zeg :D
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_86122366
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:47 schreef ursel het volgende:

[..]

Arme vissie :'(
Laat marianna thieme het maar niet zien... })
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_86122688
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:12 schreef FJD het volgende:

[..]

_O- :D

Mooie beelden waren dat gisteren zeg :D
Vroeg me af hoeveel doden daar vallen. Drank, drugs, 5 weken en aan zee lijkt me nou geen gezonde combinatie. :')
  maandag 6 september 2010 @ 16:09:18 #268
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_86129808
quote:
Op maandag 6 september 2010 10:08 schreef jpjedi het volgende:
Frank, is kazantip geen leuk festival voor jou?
"KaZantip republic is the name of the biggest, longest, craziest, liveliest and most unusual techno, trance and house music event in the world"

Nee dus.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_86132945
Wil je nog mee naar Nederland - Finland Frank? 15,- *O*

Wind mee fietsen _O_ 27km in 37,8km/u gemiddeld. Kruissnelheden van 45 tot 55 int uur :D Scooters inhalen als een dolle _O_

[ Bericht 29% gewijzigd door FJD op 06-09-2010 17:54:05 ]
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_86133499
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:09 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]



"KaZantip republic is the name of the biggest, longest, craziest, liveliest and most unusual techno, trance and house music event in the world"

Nee dus.
Was gister op tv, echt bizar!
  maandag 6 september 2010 @ 18:27:35 #271
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_86134725
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:52 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Was gister op tv, echt bizar!
Ik zag op Google foto's van naakte dames? Dat is dan wel weer ok!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_86136977
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:27 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]



Ik zag op Google foto's van naakte dames? Dat is dan wel weer ok!
Inderdaad, beetje woodstock idee. Wel veel schrale russische tieten. Liep ook een kerel door beeld inclusief onbedekte tampeloeris.
pi_86138606
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:24 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Inderdaad, beetje woodstock idee. Wel veel schrale russische tieten. Liep ook een kerel door beeld inclusief onbedekte tampeloeris.
Dat is voor Frankie geen probleem :')
Narf!
pi_86154549
Hallo :W

Heb toch nog wel aardige vuurwerkfoto's Fer :D
  dinsdag 7 september 2010 @ 08:34:02 #276
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_86154765
Mogguh :W
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  dinsdag 7 september 2010 @ 08:50:07 #277
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_86154934
Heerlijk die files *O*
pi_86156406
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 08:12 schreef staticdata het volgende:
Hallo :W

Heb toch nog wel aardige vuurwerkfoto's Fer :D
Gaaf :D

Ik ga vanavond even kijken naar de foto's. Ben benieuwd!

Heerlijk die trein *O*
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  dinsdag 7 september 2010 @ 13:09:18 #279
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_86161227
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:36 schreef FJD het volgende:
Wil je nog mee naar Nederland - Finland Frank? 15,- *O*

Wind mee fietsen _O_ 27km in 37,8km/u gemiddeld. Kruissnelheden van 45 tot 55 int uur :D Scooters inhalen als een dolle _O_
Ik heb zondag voor het eerst een gemiddelde van 32km/u gehaald over een afstand van 45km van deur tot deur *O*
Hele stukken 36-38km/u rijden, ging echt goed, zeker als je bedenkt dat ik vrijdag en zaterdag ook al had gefietst en zaterdag ook nog 45min hardlooptraining heb gedaan. *)

Gisteren wel wat vermoeide benen :P
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  dinsdag 7 september 2010 @ 13:12:33 #280
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_86161319
Ook leuk ben net weer terug van vakantie en nu alweer een crisisteam opgericht en de agenda voor de hele week leeg gepoetst :')

Leuk zo'n rustige start na je vakantie :')
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_86161425
Nice _O_ Zondag was ook wel een ultiem lekkere dag om te fietsen zeg :D Reed in een groepje dus t ging allemaal niet heel hard.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_86165419
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:07 schreef FJD het volgende:

[..]

Gaaf :D

Ik ga vanavond even kijken naar de foto's. Ben benieuwd!

Heerlijk die trein *O*
Top fotograaf he :7
pi_86166302
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:12 schreef staticdata het volgende:
Top fotograaf he :7
Jij kunt tenminste scherpstellen :Y
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_86166888
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:32 schreef FJD het volgende:

[..]

Jij kunt tenminste scherpstellen :Y
En jij bent een kolonisten koning _O_
pi_86167419
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:46 schreef staticdata het volgende:
En jij bent een kolonisten koning _O_
Ik heb jullie wel geowned ja :D Gister kreeg ik er overigens zoals vanouds weer flink van langs met het spelletje spelen :X
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_86169064
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:59 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik heb jullie wel geowned ja :D Gister kreeg ik er overigens zoals vanouds weer flink van langs met het spelletje spelen :X
Ik was gewoon goede afleiding :Y
pi_86193421
mogguh :W
pi_86193568
Mogguh :W Wat een zaadpot gisteren zeg :') Blij dat onze kaarten maar 15,- waren, je zal er 45,- voor hebben neergelegd _O-

Ruud-liedjes *O*

[ Bericht 13% gewijzigd door FJD op 08-09-2010 09:02:21 ]
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_86200432
Topic maar sluiten :Y
pi_86200967
Of we maken er ons eigen MSN topic van :Y
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  woensdag 8 september 2010 @ 13:11:55 #291
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_86201398
quote:
Op woensdag 8 september 2010 12:58 schreef FJD het volgende:
Of we maken er ons eigen MSN topic van :Y
Gezellig hoor.. :')
pi_86202692
Zekers :Y
  woensdag 8 september 2010 @ 13:57:54 #293
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_86203034
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:49 schreef staticdata het volgende:
Zekers :Y
Ik zie er anders verdomd weinig gebeuren. ):O
pi_86203976
MSN :')
  woensdag 8 september 2010 @ 14:34:39 #295
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_86204298
Heb je wel Hyves, Facebook & Twitter? :P
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_86204760
Nog meer van die onzin dingen :')
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_86204765
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb je wel Hyves, Facebook & Twitter? :P
:N
  woensdag 8 september 2010 @ 15:56:45 #298
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_86207428
Nep nerd! :P
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 8 september 2010 @ 16:21:36 #299
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_86208325
Ik heb geen facebook, maar wel twitter, msn, hyves, LinkedIn en icq :')
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  woensdag 8 september 2010 @ 16:31:22 #300
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_86208684
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb geen facebook, maar wel twitter, msn, hyves, LinkedIn en icq :')
ICQ, bestaat dat nog joh? :')
pi_86231423
Dicht :W

Het grote BoF! topic:Met allemaal Nep-Nerden!

Ook weer een moeite gedaan :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')