abonnement Unibet Coolblue
pi_85640986
Vandaag hebben we twee kandidaten voor jullie. Pas op! De beschrijvingen kunnen SPOILERS bevatten.

Saren (Mass Effect)
Koelbloedig, dat is wat je van Saren zou kunnen zeggen. Die eigenschap maakt hem natuurlijk een geweldige vijand. Hij is het grote kwaad in de eerste Mass Effect-game. Hij staat erom bekend alles te doen om zijn doel te bereiken, en dat is nou net wat hem zo'n lastige tegenstander maakt.

Psycho Mantis (Metal Gear Solid)
Als speler word je vaak helemaal in je game gezogen. Erg vreemd is het als een karakter in de game ineens buiten het spel treedt en de speler probeert te beïnvloeden. Dit gebeurde in Metal Gear Solid waarin Snake het moest opnemen tegen Psycho Mantis. Deze baas met psychische krachten kon de harde schijf van de PlayStation lezen en zo bepaalde opmerkingen over savegames naar de speler maken. De enige manier om hem te verslaan was door de controller in de tweede poort te steken waardoor de baas uniek en onvergetelijk was. Daarnaast had het karakter een ontzettend interessant en diep achtergrondverhaal waardoor het een unieke maar briljante baas is.



Wie van bovenstaande deelnemers vinden jullie het tofst? Laat het weten in het topic in GAM. Deze poll loopt tot morgenmiddag 12.00 uur waarna we de uitslag bekendmaken op FOK!games en dan zal het volgende gevecht gaan plaatsvinden.

Poll: Welke baas is het tofst?
Saren
Psycho Mantis
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 7% gewijzigd door lizardtattoo op 24-08-2010 12:21:38 ]
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_85641064
Poll komt eraan :D
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_85641198
Lekker gelijkwaardige strijd. Zo'n ongeïnspireerd stukje bij Saren en dan een uitgebreide en lyrische beschrijving bij Psycho :D :')

Ik stem maar Saren, anders is het zo zielig als hij bijna geen stemmen krijgt.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_85641353
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:01 schreef Morthill het volgende:
Lekker gelijkwaardige strijd. Zo'n ongeïnspireerd stukje bij Saren en dan een uitgebreide en lyrische beschrijving bij Psycho :D :')

Ik stem maar Saren, anders is het zo zielig als hij bijna geen stemmen krijgt.
Het verhaal van Saren zat gewoon niet echt lekker in mekaar. Het verhaal rond de reapers voor de rest dan weer wel en het geheel van Mass Effect. Maar het eindgevecht was gewoon uitermate teleurstellend.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_85641420
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:07 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Het verhaal van Saren zat gewoon niet echt lekker in mekaar. Het verhaal rond de reapers voor de rest dan weer wel en het geheel van Mass Effect. Maar het eindgevecht was gewoon uitermate teleurstellend.
Mijn punt is dat in de OP niks over Saren staat ;) gewoon standaardinfo die zo'n beetje voor elke boss wel geldt. Overigens staat er ook onzin bij Mantis. Je kon hem prima verslaan zonder te cheaten, kostte alleen daadwerkelijk moeite. Zoals hoort bij een bossfight.

Ben het wel met je eens dat het gevecht met Saren niet briljant was, het eindgevecht dan. Het eerste gevecht dat je hebt is wat intenser.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_85641465
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:10 schreef Morthill het volgende:

[..]

Mijn punt is dat in de OP niks over Saren staat ;) gewoon standaardinfo die zo'n beetje voor elke boss wel geldt. Overigens staat er ook onzin bij Mantis. Je kon hem prima verslaan zonder te cheaten, kostte alleen daadwerkelijk moeite. Zoals hoort bij een bossfight.

Ben het wel met je eens dat het gevecht met Saren niet briljant was, het eindgevecht dan. Het eerste gevecht dat je hebt is wat intenser.
Je hebt gelijk. Het verhaal bij Saren klopt ook niet.
Hij had geen doel, hij werd gedreven uit pure angst en manipulatie.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_85641562
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:11 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Het verhaal bij Saren klopt ook niet.
Hij had geen doel, hij werd gedreven uit pure angst en manipulatie.
Hij was niet evil pur sang. Hij zag de reapers als wat ze waren, het einde van al het leven in het universum en de enige manier die hij zag om daar tegenin te gaan was zich erbij aan te sluiten in de hoop dat ze daarmee meer mensen in leven zouden laten. En vervolgens werd hij inderdaad nog eens stevig gemanipuleerd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feitelijk was hij helemaal zo kwaad nog niet :)
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_85642036
Saren.
Voor degene die er interesse in hebben, lees dit boekje ook. Speelt zich af voor ME1 en gaat voornamelijk over Saren, mooi boekje.

I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_85642290
Heeft het het niveau van bijvoorbeeld Iain M Banks of Neil Asher?
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_85642736
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:39 schreef Ascendancy het volgende:
Heeft het het niveau van bijvoorbeeld Iain M Banks of Neil Asher?
Wat denk je zelf? Ik gok op niveau Christie Golden, Richard Knaak en Margareth Weiss. Kunnen best aardig zijn, maar verwacht geen briljante boeken: verwacht een redelijk standaard verhaal in het universum waar je van houdt.
pi_85642807
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:53 schreef andrew.koster het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? Ik gok op niveau Christie Golden, Richard Knaak en Margareth Weiss. Kunnen best aardig zijn, maar verwacht geen briljante boeken: verwacht een redelijk standaard verhaal in het universum waar je van houdt.
Namen zeggen me niks, maar je beschrijving is verder vrij accuraat. Gewoon leuk leesvoer voor de fans van ME :)
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_85642929
Als iemand hier een beter stukje heeft voor Saren, post die dan gerust :D Dan kunnen we die in de OP gewoon vervangen :)
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:07:20 #13
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_85643227
Ken ze allebei niet, mijn stem is dus te koop.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_85643754
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ken ze allebei niet, mijn stem is dus te koop.
Mensen die Psycho Mantis niet kennen moeten al hun games en consoles per direct bij het grof vuil zetten :N
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_85643878
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:53 schreef andrew.koster het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? Ik gok op niveau Christie Golden, Richard Knaak en Margareth Weiss. Kunnen best aardig zijn, maar verwacht geen briljante boeken: verwacht een redelijk standaard verhaal in het universum waar je van houdt.
Dan is het niets voor mij. Sci-fi wordt imo pas leuk bij juweeltjes als the player of games.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:24:26 #16
17420 DeX090
bastard on parade
pi_85643897
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:20 schreef Morthill het volgende:

[..]

Mensen die Psycho Mantis niet kennen moeten al hun games en consoles per direct bij het grof vuil zetten :N
Dit dus. Roy, ga een PlayStation kopen met MGS en ga die uitspelen! Je hebt echt wat gemist als je niet loopt te trollen nu. :P Nog steeds in mijn top 3 ooit, dat spel.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:50:41 #17
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_85645014
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:24 schreef DeX090 het volgende:

[..]

Dit dus. Roy, ga een PlayStation kopen met MGS en ga die uitspelen! Je hebt echt wat gemist als je niet loopt te trollen nu. :P Nog steeds in mijn top 3 ooit, dat spel.
Tja, stealth is niet mijn genre.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_85645277
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Tja, stealth is niet mijn genre.
Tot je MGS speelt.
Ik heb MGS 3x weggelegd omdat ik dacht dat het niets voor mij was. Toen nog een x geprobeert, een jaar nadat ik het gekocht had en ik ben er nog steeds weg van. Die eindbazen alleen al O+
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_85645401
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Tja, stealth is niet mijn genre.
Nee, dat snap ik. Stealth vereist skills en is moeilijk :P
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:03:51 #20
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_85645563
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:00 schreef Morthill het volgende:

[..]

Nee, dat snap ik. Stealth vereist skills en is moeilijk :P
Een kwartier in het donker zit tot alle vijanden weg zijn noem ik geen skills. Dat is lui-heid. Ik spring liever van vijand naar vijand.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_85645673
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Een kwartier in het donker zit tot alle vijanden weg zijn noem ik geen skills. Dat is lui-heid. Ik spring liever van vijand naar vijand.
Wat een onzin. In MGS3 heb je the end. Imo 1 van de grootste eindbazen ooit. Helaas er hier al uit.
Die vent kan je ook in slaap brengen in plaats van doden, dan krijg je zijn sniper. Ik heb er 2 uur over gedaan en daarvan was geen seconde luiheid.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:07:31 #22
17420 DeX090
bastard on parade
pi_85645698
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Een kwartier in het donker zit tot alle vijanden weg zijn noem ik geen skills. Dat is lui-heid. Ik spring liever van vijand naar vijand.
Als je dat meer bevalt kan je het ook zo spelen, geen probleem. Het is maar op een paar plekken echt stealth. Als je toevallig nog een PSX hebt staan raad ik het je echt aan om eens te proberen. Was het eerste spel (en nog steeds een van de hele weinige) waarbij ik tot diep in de nacht, trillend van de spanning achter m'n tv zat. Oh de nostalgie. O+

Ik heb echt zin om het weer eens te spelen nu, balen dat ik geen psx of ps2 meer heb. Moet ik het maar op pc spelen, maar zijn die controls dan niet irritant? Iemand die het op pc gespeeld heeft?
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
pi_85645868
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Een kwartier in het donker zit tot alle vijanden weg zijn noem ik geen skills. Dat is lui-heid. Ik spring liever van vijand naar vijand.
Dat is ook geen stealth :{w en ik heb eigenlijk nog nooit een stealthgame gezien die je op deze manier liet spelen.

Springen van vijand naar vijand is overigens ook geen skills. Dat is een blinddoek om doen en gaan. Niks mis mee, ik vermaak me er prima mee :Y
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:11:31 #24
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_85645884
Maak 10 euro over en ik haal 'm uit de PSN store. Maar dan verwacht ik wel dat jullie allemaal Chrono Trigger gaan spelen op de SNES.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_85645891
en hoe de neuk staat Saren voor :{ ik dacht echt dat Psycho Mantis dit gruwelijk eenvoudig ging winnen.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')