Inderdaad volgens mij vergaderen ze nog langer over de Megahit dan over een fatsoenlijke programmatitel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:18 schreef borisz het volgende:
Kon even geen betere TT verzinnen.
Maar u snapt het allemaal. @workeffe ekdom
.
Beetje jammer he...?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:18 schreef borisz het volgende:
.
Nieuwe titel van de show van Frank D is ook heel matig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:18 schreef borisz het volgende:
.
die vind ik nog wel gaan, maar die van frank danequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:18 schreef borisz het volgende:
.
Ja eens.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nieuwe titel van de show van Frank D is ook heel matig.
Van hetzelfde niveau als de Dj dus dat compenseert mooi.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nieuwe titel van de show van Frank D is ook heel matig.
Wat is die dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:20 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
die vind ik nog wel gaan, maar die van frank dane
"Ontzettend Dikke Ochtend Frank" gaat het hetenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wat is die dan?
(en wanneer gaat die draaien dan?)
Op de plek van Domien nu. 7-10 in het weekend. De show heet Ontzettend Dikke Ochtend Frankquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wat is die dan?
(en wanneer gaat die draaien dan?)
com·pen·se·ren -seerde, h gecompenseerd: vereffenen, vergoeden, goedmakenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Van hetzelfde niveau als de Dj dus dat compenseert mooi.
Volgens mij gaan ze de afkorting hanteren (ODOF). Lekker duidelijk ook als je zoiets ziet staan in de gids.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
"Ontzettend Dikke Ochtend Frank" gaat het heten
Ohja haha best wel een faal,quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:27 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
com·pen·se·ren -seerde, h gecompenseerd vereffenen, vergoeden, goedmaken
Niet helemaal dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |