abonnement Unibet Coolblue
pi_85629351
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!


De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq
Be2
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek


De ervaringsdeskundigen:




Voorgaande delen:

Datingsite-ervaringen #25: Nu VIP's!
Datingsite-ervaringen #24: Nu mét verbindingsstreepje!
Datingsite ervaringen #23: Blijven klagen!
Datingsite ervaringen #22: Waar we gauw op bezet gaan
Datingsite ervaringen #21: zonder tijdslimiet
datingsite ervaring 20: met grof geschut schieten
Datingsite evaringen 19: waar pageviews alles zeggen
Datingsite ervaringen 18: Vrouwen willen lange berichtjes
Datingsite ervaringen 17: Waarin de tieten je knockout slaan
Datingsite ervaringen 16: Komt er een meet aan?
Datingsite ervaringen 15: waar men niet aan kinderen toe is
Datingsite ervaringen 14: waar nepprofielen voor watjes zijn
Datingsite ervaringen #13: Real life vs. online situaties
Datingsite ervaringen #12: Waar men geen Engelse vrouwen wil
Datingsite ervaringen 11: Godvedr, lapo
Datingsite ervaringen 10: Waar thuiswonende dertigers niet w
Datingsite ervaringen 9: Waar werk en liefde niet samen gaan
Datingsite ervaringen #8: Waar op uw spelling wordt gelet
Datingsite ervaringen # 7: Met fotocheats en mormels
Datingsite ervaringen # 6: Stilzitten en mooi wezen
Datingsite ervaringen #5: Battledates tussen fokkers
Datingsite ervaringen #4: Waar WoW een killer is
Datingsite ervaringen #3: Waar men geestelijk gehandicapt is
Datingsite ervaringen #2 Waar mannen kansloos zijn,
Datingsite ervaringen


OP met dank aan GlenSpey
Laatst bijgewerkt op zaterdag 7 augustus 2010 door Lolaatje
Deze OP kan je hier vinden.
pi_85629453
:W
pi_85629531
Waarom plaatsen veel mensen trouwens foto's van zichzelf die er helemaal niet uitzien als hun zelf? Uiteindelijk vallen ze toch wel door de mand..

Vooral als ze een beetje chubby is ^O^
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:19:02 #4
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_85629579
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:18 schreef Ijscodude het volgende:
Waarom plaatsen veel mensen trouwens foto's van zichzelf die er helemaal niet uitzien als hun zelf? Uiteindelijk vallen ze toch wel door de mand..

Vooral als ze een beetje chubby is ^O^
Prrrrr
pi_85629664
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:18 schreef Ijscodude het volgende:
Waarom plaatsen veel mensen trouwens foto's van zichzelf die er helemaal niet uitzien als hun zelf? Uiteindelijk vallen ze toch wel door de mand..

Vooral als ze een beetje chubby is ^O^
Chubby is bij vrouwen altijd reden tot liegen...
Ik heb er serieus exemplaren van minstens 160 kilo tussen zien staan en dan toch als gewichtsklasse 'normaal' hadden opgegeven.
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:21:56 #6
239372 MalleJongen
rekt t niet dan scheurt t wel
pi_85629698
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:06 schreef Silenus het volgende:
Net als met al die sms-services eigenlijk. Zal ook wel gerund worden door één of andere louche teringlijer die domme mongolen oplicht slimme zakenman.
Zo ook een oud-klasgenoot die goudgeld heeft verdiend met xxx 06 lijnen en nu in beltonen "handelt" en nog wat dubieuze horecagelegenheden runt. Het zou me niet verbazen dat hij ook wat datingsites bezit.
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
pi_85629790
Grappig trouwens dat fok fobo nu in de OP als datingsite staat :D
pi_85629831
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:24 schreef GlenSpey het volgende:
Grappig trouwens dat fok fobo nu in de OP als datingsite staat :D
Kan ook best goed werken :7
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:27:14 #9
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85629877
Ik had jullie toch wel eens verteld over die twee vrouwen die hele verhalen naar me mailen op paiq? :')
Nu zei er eentje dat ze een blog over mij had geschreven! En warempel, ze meende het nog ook.

Lees en huiver:


quote:
Dear Reader,

It has been quiet on the front of internet dating, at least when it comes to actual dates. I have a nice collection of men on the site; some of them could turn into dating material, others are just fun to chat with sometimes.
I think T from Utrecht has been in my contact list the longest and I hope he will remain there for a while, but I’m afraid he will be leaving soon because he has fallen in love recently. I first started chatting with T in the beginning of July. He replied to my speed date, which surprised me because he is only 26 and quite frankly, very handsome. I made sure that he knew that there was no possibility of us ever going on a date, because he was far too young for me. He struggled for a bit; trying to convince me that he could fall for an older woman, even if she had a big butt, but I made it perfectly clear that we would never become romantically involved. (note van Silenus zelf: Hier moest ik wel om lachen, nu lijkt het net of ik met haar wilde daten terwijl ik haar een beetje op wilde beuren :') )
So why do I keep him in my contact list? Because he is fun to talk to, he is light-hearted and clever. He is online quite often so whenever I’m chatting with someone new, he tells me whether I should keep or chuck the guy and sometimes I even listen to his advice. But mainly it’s just nice to have somebody to talk to once in a while. Don’t get me wrong, I have real life friends and I see them quite often, but I just get bored sometimes sitting home alone at night, so chatting with T keeps me occupied. We talk about anything or nothing, depending on the mood, but I tell him about my possible dates and he talks about his girlfriend and job. T writes about football and works for Ajax (a football club in Amsterdam) and if he hadn’t been 26, he would have been the perfect son in law for my father.
When I turned fourteen, my father gave me one rule when it comes to dating: as long if he wasn’t older than him, he would be fine with it. The idea of a man older than my father disgusted me so much that I wasn’t even going to try to piss him off and find an older bloke. But to be honest, I think my father has more rules than just the one, he just doesn’t want to tell me because he knows how recalcitrant I can be.
I haven’t brought many boyfriends home; that’s probably because I haven’t had many boyfriends anyway, but the ones I had, usually stayed for quite some time. But even though my father claims that he is very open-minded, he does have his own routine of testing whether the boy is suitable or not. First he makes some dumb jokes to break the tension and then he asks the bloke what kind of hobbies he has. Of course, he hopes the answer will be football and when it is, he nods approvingly and when it turns out the guy supports Ajax my father’s face breaks into a wide smile. The boy gets offered drinks and food and the conversation immediately turns to football whenever he visits and when my father really likes him he even goes to his matches.
But the trouble starts when I bring home a boy that isn’t into football. My father will never lead on that he doesn’t like the guy I bring home, because he trusts my opinion or at least he wants me to believe that he trusts my opinion, but he just doesn’t know what to talk about with someone who isn’t into football. How do you start a conversation with someone if you can’t start the sentence with: “Did you see Stekelenburg’s save?” or “That Suarez saved the game again, didn’t he?” He just doesn’t know what to talk about if he can’t talk about football. I don’t know much about football myself but he’s my father so I patiently listen to whatever he has to say and try to remember all the names of all the players so that I can even ask him some questions the next time we see each other.
But I know my father was always relieved to see that I brought René (my first real boyfriend, who played in defence and supported Ajax) or Lars with me when I came over, because he finally had someone to talk to about all the brilliant ideas he had for the team if he had been the coach. Even though my father has never met T (I haven’t even met T) I know that my father would really like him. The boy works for Ajax for crying out loud; could he get anymore perfect?
Wat apart eigenlijk zeg, voor mij is ze eerlijk gezegd niet meer dan iemand met wie ik heel af en toe een minuutje of tien 'bijklets', maar zij is toch wat meer met me bezig geloof ik.
Gourmetten of steengrillen?
pi_85629898
Zijn er eigenlijk al Fok! Fobo babies uit ontstaan? ^)

En niet alleen vrouwen doen zich anders voor hoor, of in ieder geval, wat mij opvalt is de doordachte volgorde van profielfoto's. Net ook weer nieuwe match lijstje op RP. Eerste foto in de reeks ziet er dan :9~ uit, volgende al ietsje minder, klik je verder is hij plotseling kaal en 10 jaar ouder. -O-
pi_85629955
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:27 schreef Silenus het volgende:
Ik had jullie toch wel eens verteld over die twee vrouwen die hele verhalen naar me mailen op paiq? :')
Nu zei er eentje dat ze een blog over mij had geschreven! En warempel, ze meende het nog ook.

Lees en huiver:
[..]

Wat apart eigenlijk zeg, voor mij is ze eerlijk gezegd niet meer dan iemand met wie ik heel af en toe een minuutje of tien 'bijklets', maar zij is toch wat meer met me bezig geloof ik.
Stalker-alert, stalkert-alert. ABORT, ABORT, ABORT!!!
pi_85630016
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:27 schreef Silenus het volgende:
Ik had jullie toch wel eens verteld over die twee vrouwen die hele verhalen naar me mailen op paiq? :')
Nu zei er eentje dat ze een blog over mij had geschreven! En warempel, ze meende het nog ook.

Lees en huiver:
[..]

Wat apart eigenlijk zeg, voor mij is ze eerlijk gezegd niet meer dan iemand met wie ik heel af en toe een minuutje of tien 'bijklets', maar zij is toch wat meer met me bezig geloof ik.
Brrrr. :{w
pi_85630045
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:27 schreef Natalie78 het volgende:
Zijn er eigenlijk al Fok! Fobo babies uit ontstaan? ^)
Meer dan genoeg volgens mij. Fobo schijnt wat dat betreft een prima broedplaats te zijn.
Ik geloof dat er zelfs wie-neukt-wie topics zijn over fokkers :') al zou ik niet weten of dat ook echt serieus is allemaal :P
pi_85630073
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:27 schreef Silenus het volgende:
Ik had jullie toch wel eens verteld over die twee vrouwen die hele verhalen naar me mailen op paiq? :')
Nu zei er eentje dat ze een blog over mij had geschreven! En warempel, ze meende het nog ook.

Lees en huiver:
[..]

Wat apart eigenlijk zeg, voor mij is ze eerlijk gezegd niet meer dan iemand met wie ik heel af en toe een minuutje of tien 'bijklets', maar zij is toch wat meer met me bezig geloof ik.
:D

Ik vind het eigenlijk best lief.
pi_85630109
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:32 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

:D

Ik vind het eigenlijk best lief.
Lief? eerder eng....
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
pi_85630182
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:32 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

:D

Ik vind het eigenlijk best lief.
Oh.. mijn.. god..

Blijkbaar is het virus besmettelijk. Lees het verhaal niet, het is net als de film 'The ring' alleen in tekstuele versie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85630199
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:34 schreef Arnax het volgende:

[..]

Lief? eerder eng....
Ahh jullie zijn ook niks gewend.
pi_85630254
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:37 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Ahh jullie zijn ook niks gewend.
Ik ben genoeg gewend, maar die vrouw begint toch wel nare trekjes te vertonen...

Om je van gedachten te laten veranderen, wil ik voor jou ook wel een blog maken hoor :D
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
pi_85630265
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:27 schreef Silenus het volgende:
Ik had jullie toch wel eens verteld over die twee vrouwen die hele verhalen naar me mailen op paiq? :')
Nu zei er eentje dat ze een blog over mij had geschreven! En warempel, ze meende het nog ook.

Lees en huiver:
[..]

Wat apart eigenlijk zeg, voor mij is ze eerlijk gezegd niet meer dan iemand met wie ik heel af en toe een minuutje of tien 'bijklets', maar zij is toch wat meer met me bezig geloof ik.
Wow :o
pi_85630378
Doet me wel denken aan een man die na 2 korte en onpersoonlijke ontmoetingen, de eerste was ik een klant in de winkel waar hij werkte, 2de keer was in de trein, mij al een hele brief schreef waarin hij een heel leven voor ons had uitgestippeld. Hij zou zorgen dat het eten klaar zou staan als ik thuis kwam na een dag hard werken, we zouden samen met de hond gaan wandelen. En ga zo nog maar even 2 a4tjes door :X

Sommige mensen kunnen dingen die zich in hun hoofd afspelen ook maar beter daar laten :{w
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:44:21 #21
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85630392
Ze is in ieder geval iemand waarvan ik vermoed dat ze emotioneel niet al-tijd éven stabiel is. (Verwoord ik het zo goed? :'))
Gourmetten of steengrillen?
pi_85630426
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:27 schreef Natalie78 het volgende:

En niet alleen vrouwen doen zich anders voor hoor, of in ieder geval, wat mij opvalt is de doordachte volgorde van profielfoto's. Net ook weer nieuwe match lijstje op RP. Eerste foto in de reeks ziet er dan :9~ uit, volgende al ietsje minder, klik je verder is hij plotseling kaal en 10 jaar ouder. -O-
:D _O-
pi_85630605
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:43 schreef kieskleurig het volgende:
Doet me wel denken aan een man die na 2 korte en onpersoonlijke ontmoetingen, de eerste was ik een klant in de winkel waar hij werkte, 2de keer was in de trein, mij al een hele brief schreef waarin hij een heel leven voor ons had uitgestippeld. Hij zou zorgen dat het eten klaar zou staan als ik thuis kwam na een dag hard werken, we zouden samen met de hond gaan wandelen. En ga zo nog maar even 2 a4tjes door :X

Sommige mensen kunnen dingen die zich in hun hoofd afspelen ook maar beter daar laten :{w
:{
pi_85630617
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:27 schreef Natalie78 het volgende:
Zijn er eigenlijk al Fok! Fobo babies uit ontstaan? ^)

En niet alleen vrouwen doen zich anders voor hoor, of in ieder geval, wat mij opvalt is de doordachte volgorde van profielfoto's. Net ook weer nieuwe match lijstje op RP. Eerste foto in de reeks ziet er dan :9~ uit, volgende al ietsje minder, klik je verder is hij plotseling kaal en 10 jaar ouder. -O-
Ja , op mijn eerste foto is strategisch mijn haargrens weggeknipt, maar ik ben op de laatste NIET kaal :(
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_85630637
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:39 schreef Arnax het volgende:

[..]

Ik ben genoeg gewend, maar die vrouw begint toch wel nare trekjes te vertonen...

Om je van gedachten te laten veranderen, wil ik voor jou ook wel een blog maken hoor :D
Ik denk dat dat een beetje karige blog wordt aangezien je niet eens weet waar ik werk of voor welke voetbalclub ik ben. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')