abonnement Unibet Coolblue
pi_85447107


Voetbal International is een voetbaldiscussieprogramma dat iedere maandag van 21.30 tot 23.00 uur en iedere vrijdag van 22.00 tot 23.00 uur (direct na een live-wedstrijd uit de Jupiler League) wordt uitgezonden op RTL7. Het programma wordt gepresenteerd door Wilfred Genee. Vaste analytici zijn Voetbal International-hoofdredacteur Johan Derksen en René van der Gijp. Hans Kraay Jr. zit iedere maandag aan tafel en op vrijdag is er een gast. Verder nemen elke maandag een of meerdere verslaggevers van Voetbal International plaats aan de bar, brengt Danny Vera op vrijdag live muziek en is Berdien iedere uitzending aanwezig als bardame. Voetbal International bestaat sinds het najaar van 2008 en is de opvolger van Voetbal Insite (dat weer een opvolger was van Sunday United en Sport aan Tafel).

De analytici, presentator, band en barvrouw:







Vaste onderdelen:
Het programma kent een aantal vaste onderdelen die wekelijks terugkomen:
Bekendmaking Gillette Speler en Elftal van de Week (maandag)
Overzicht van gespeelde wedstrijden uit de Jupiler League (maandag)
Invullen van de Toto door Johan (maandag)
Stem van het volk (maandag)
Bespreken van attribuut uit de Voetbal Experience (vrijdag)
Danny Vera (vrijdag)

Aflevering gemist?
Terugkijken kan (al vanaf enkele minuten na de uitzending) op:
http://www.rtl.nl/components/sport/rtlvoetbal/index_video.xml (tabblad 'Voetbal International')
RTL Gemist: http://www.rtl.nl/service/gemist/home/

SigaarSnor
Daarnaast kun je terecht op de weblog van SigaarSnor. Daar vind je korte filmpjes van de grappigste momenten en meest opmerkelijke uispraken. Ook is er van iedere aflevering een compilatie van ongeveer 10 minuten die meestal binnen twee dagen na de desbetreffende uitzending online staat:
http://sigaarsnor.blogspot.com/ (RSS) (Twitter) (YouTube)

Vragen stellen?
Een vraag stellen aan Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp, Hans Kraay Jr. of de gast van de avond kan hier:
http://www.vi.nl/web/show?id=503596

Fantopics:
Johan, René en Wilfred hebben allen een eigen fantopic op het FOK!forum:
Johan Derksen #15: Mister Bigstar}
René van der Gijp #2 nu ook als analist
Wilfred Genee fantopic

Voorgaande topics:
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 #45 #46 #47 #48 #49 #50 #51 #52 #53 #54 #55 #56 #57 #58 #59 #60 #61

Openingspost:
De OP is gemaakt door Palmboom313. Voor vragen en opmerkingen kunnen je bij hem terecht.
De animated gifjes zijn gemaakt door Veerboot. Voor vragen en opmerkingen kunnen je bij hem terecht.
De bijnamen zijn bedacht door ASroma.

Nieuw topic aanmaken? Klik hier voor de OP.

[ Bericht 0% gewijzigd door DrDentz op 18-08-2010 19:40:04 ]
standaarddrinker
pi_85447130
Willem van Hanegem ^O^ _O_
pi_85447141
Ik wil geen miereneuker zijn, maar de tijden zijn toch én op maandag én op vrijdag half 9 tot 10?
BTW ik vind die Tyl nu wel leuk geweest. Ze kunnen barbara weer eens terug doen? Of een andere vrouw.
pi_85447176
Zou wel vet zijn als ze Jordania als gast hebben, maar kan wel gevaarlijk worden als hij het niet naar z'n zin heeft. *O*
★★★
pi_85447188
Ik ga die OP effe aanpassen, heeft iemand een leuke GIF van Tijl?
standaarddrinker
pi_85447267
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 19:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou wel vet zijn als ze Jordania als gast hebben, maar kan wel gevaarlijk worden als hij het niet naar z'n zin heeft. *O*
Haha na al die grappen over hem. Maar echt gestoord dat ze vitesse kopen. Doe dan rck ofzo.
pi_85447335
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 19:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga die OP effe aanpassen, heeft iemand een leuke GIF van Tijl?
Als je Hansie en Berdien er maar in houdt.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_85447336
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 19:35 schreef Bami-pangkang het volgende:

[..]

Haha na al die grappen over hem. Maar echt gestoord dat ze vitesse kopen. Doe dan rck ofzo.
Waarom RKC? Vitesse speelt Eredivisie, is beter voor die talenten van hem, die zullen sneller 'groeien' .. en dus kan hij sneller geld verdienen.
★★★
pi_85447437
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 19:37 schreef marcodej het volgende:

[..]

Als je Hansie en Berdien er maar in houdt.
Ik heb Hansie's naam behouden, alleen zijn plaatje aangepast. We moeten niet in het verleden blijven hangen.
standaarddrinker
  woensdag 18 augustus 2010 @ 19:56:06 #10
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_85447959
Jaja, het recept is duidelijk. Weer een topic vol FOK!kers achter hun toetsenbord die hun mening geven over het wel en wee in VI.

tvp
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_85447978
Anders gaat Hans gewoon naar RTL, fuck SBS :r
pi_85448033
Maar die dominosteentjes kan hij alleen doen bij SBS, dat is zeg maar zijn 'core business'.
standaarddrinker
pi_85448113
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 19:58 schreef DrDentz het volgende:
Maar die dominosteentjes kan hij alleen doen bij SBS, dat is zeg maar zijn 'core business'.
En verkleed gaan als vrouw bij 'De Nieuwe Uri Geller' .. dat kan hij bij RTL niet.
★★★
pi_85448657
Sbs :')
Tijl :')
pi_85451521
Ksst, Wat voor bynaam geven we Tijl?
Tijl Beckand
De humorloze cabaretier
pi_85451609
ik neem aan dat de link van Jensen van vandaag met Johan aan de lijn hier al eerder geplaatst is??

waar Johan zelf aangeeft dat Tijl het tot nu toe moeilijk heeft en het programma wellicht enigszins heeft onderschat en daarvan zelf ook is geschrokken.....en Hansie Hansie de enige is die tot nu toe als "derde" man in het pulletje valt.........
pi_85451688
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 19:37 schreef marcodej het volgende:

[..]

Als je Hansie en Berdien er maar in houdt.
Volgens mij is Berdien ook exit :)
pi_85451787
ps. Johan meldde ook dat Hansie definitief NIET meer aanschuift.....heeft zelfs nog geprobeerd persoonlijke sponsoren binnen te halen die kennelijk 2500 euro per uitzending zouden moeten schuiven maar dit is helaas niet gelukt....

wie gaat er met de hoed rond?? ik heb er best wat knaken voor over om Hansie daar terug te kijken!
Nu al nostalgische tv was dat....!! :'(
pi_85452051
SBS maakt zichzelf belachelijk... :{w :r
pi_85452099
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 21:27 schreef HaagsPietje het volgende:
ps. Johan meldde ook dat Hansie definitief NIET meer aanschuift.....heeft zelfs nog geprobeerd persoonlijke sponsoren binnen te halen die kennelijk 2500 euro per uitzending zouden moeten schuiven maar dit is helaas niet gelukt....

wie gaat er met de hoed rond?? ik heb er best wat knaken voor over om Hansie daar terug te kijken!
Nu al nostalgische tv was dat....!! :'(
Nee, ze gingen voor het nieuwe seizoen onderhandelen met SBS, die wouden 2500 per aflevering. Dat wou RTL niet betalen dus kwam Tijl. Nu is er een sponsor gevonden die de kosten wil vergoeden alleen gaat SBS nog steeds niet akkoord. Daarom melde Derksen dat maandag, alleen zei hij bij Jensen dat ze weer niet akkoord gingen.
pi_85452598
Tering SBS6. ;( Ze laten hun grootste talent niet eens floreren. :')
pi_85454644
gister bij SBS shownieuws (zapte er langs :@ ) vonden ze het belachelijk dat de DWDD klaagde over dat
Marc-Marie Huijbregts de plaats van Joling inneemt voor die zaterdagavondschow bij SBS
beetje hypocriet
sha-la-lie-sha-la-la sommige dingen gaan wel gewoon door, V.I. Oranje
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:48:03 #23
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_85454710
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 21:36 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Nee, ze gingen voor het nieuwe seizoen onderhandelen met SBS, die wouden 2500 per aflevering. Dat wou RTL niet betalen dus kwam Tijl. Nu is er een sponsor gevonden die de kosten wil vergoeden alleen gaat SBS nog steeds niet akkoord. Daarom melde Derksen dat maandag, alleen zei hij bij Jensen dat ze weer niet akkoord gingen.
2500 euro? Dan hadden ze Hansie toch gewoon zo'n overhemd met reclame kunnen geven a la Jean Marie Pfaff?
pi_85455103
Ja, een vrouw als gast lijkt mij ook wel leuk. Een toppertje als bijvoorbeeld Sylvie van der Vaart. Ze heeft ook het e.e.a. gedaan voor RTL Duitsland toen het WK bezig was.

Toch ben ik van mening dat jullie Tijl een kans moeten geven. Echt hoor.
pi_85455975
Yolanthe :)

Haha zou geweldig zijn.
★★★
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')