abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:28:13 #201
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_85663599
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:27 schreef Tha_Duck het volgende:
Er is een Utreg supporter invasie hier :o
Nou nou :')
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:29:22 #202
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_85663656
Stiekem zijn het allemaal Utrecht aanhangers. Stabiele club waar geen gelul vandaan komt.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_85664150
Geen gelul? Onmogelijjk!? :o Er moet altijd iets aan de hand zijn of iets om over te zeiken, is er niks dan zoeken we wel iets. Iemand nog iets te klagen over de FC? Misschien dat lelijke kasteelding wat ze de afgelopen tijd bij opkomst hebben! :') :r
pi_85664244
O.a. het uitshirt dit seizoen slaat helemaal nergens op.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:49:03 #205
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_85664655
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:40 schreef BII het volgende:
O.a. het uitshirt dit seizoen slaat helemaal nergens op.
Vind hem wel prima
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_85665415
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:38 schreef Thrills het volgende:
Geen gelul? Onmogelijjk!? :o Er moet altijd iets aan de hand zijn of iets om over te zeiken, is er niks dan zoeken we wel iets. Iemand nog iets te klagen over de FC? Misschien dat lelijke kasteelding wat ze de afgelopen tijd bij opkomst hebben! :') :r
nieuw in het topic? Negeren, dat is het beste.
pi_85665465
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:28 schreef Paul het volgende:

[..]

Nou nou :')
al 3of 4 nieuwe...
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:05:19 #208
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_85665474
Ik zit er trouwens voor m'n 25e jaar. Kreeg een seizoenkaart op m'n 3e verjaardag.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_85665520
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:05 schreef Biogarde het volgende:
Ik zit er trouwens voor m'n 25e jaar. Kreeg een seizoenkaart op m'n 3e verjaardag.
Op Fok?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:08:02 #210
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_85665639
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:06 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Op Fok?
Utrecht gekkie. Heb zelfs nog op de Bunnikside in vak G3 gezeten. Vraag het nu de gemiddelde supporter en die weet niet eens wat G3 is of dat het bestaan heeft.

Maar ik vind lullen over voetbal niets aan, dus zie je mij nooit eigenlijk.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_85666006
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:08 schreef Biogarde het volgende:

[..]



Utrecht gekkie. Heb zelfs nog op de Bunnikside in vak G3 gezeten. Vraag het nu de gemiddelde supporter en die weet niet eens wat G3 is of dat het bestaan heeft.

Maar ik vind lullen over voetbal niets aan, dus zie je mij nooit eigenlijk.
Ah ik dacht al ;)

G3 zegt mij ook niets hoor, maar ik weet ook niet alles. Maar lullen over voetbal is bijna net zo leuk als het kijken vibd ik.

Waar zit je nu overigens?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:17:31 #212
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_85666184
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:14 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ah ik dacht al ;)

G3 zegt mij ook niets hoor, maar ik weet ook niet alles. Maar lullen over voetbal is bijna net zo leuk als het kijken vibd ik.

Waar zit je nu overigens?
U. Sinds een jaar of 7, 8 denk ik. Maar ik kan helaas niet iedere wedstrijd ivm werk. 8 jaar geleden ging ik bij een baas werken waarbij ik wisseldiensten moest draaien. En steeds vrij nemen voor een wedstrijd kost me al mn vrije dagen. De grote wedstrijden zit er wel. Maar mis zeker 8, 9 thuiswedstrijden per jaar.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_85666286
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:14 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ah ik dacht al ;)

G3 zegt mij ook niets hoor, maar ik weet ook niet alles. Maar lullen over voetbal is bijna net zo leuk als het kijken vibd ik.

Waar zit je nu overigens?
Dat klopt ja. Ik heb er niet echt bijzonder veel verstand van, maar vind ouwehoeren over voetbal heerlijk. Het aller lekkerste vind ik nog de dagen zoals deze.. Dat je weet dat er een hele belangrijke avond aankomt en dat je merkt dat steeds meer mensen er mee bezig zijn.. En de avond zelf natuurlijk. Biertje erbij, heerlijk.
pi_85667147
Ouwehoren is oké maar toch kijk ik het liever dan dat ik mijn amateur analyses erop loslaat. Om over doen nog maar te zwijgen, kijken naar FC Utrecht kan soms al vermoeiend genoeg zijn.
pi_85676887
Ik zit er ook wel over te denken om naar de lange zijde te verhuizen; Bunnikside is gezellig, maar ik zie maar aan één kant de goal, en mijn vrouw wil dat ik graag bij haar kom zitten (zit ik wel gelijk met de rest van de schoonfamilie, maar mijn schoonvader vind volgens mij al die liedjes van de Bunnikside wel grappig...)

Tja de City saints; ik vind het wel prima dat ze voor wat leven zorgen hoor; twee jaar geleden heb ik me zo lopen ergeren aan de sfeer op de Bunnikside, en met de komst van de city saints ontstaat er gelijk nog een fanatieke groep; kan elkaar lekker versterken, zolang het maar gezellig blijft tussen die twee :)
pi_85676925
Die Saints boeien mij ook helemaal niet, heb er geen last van iig.

En wat de sfeer betreft, ook dat interesseert me eerlijk gezegd helemaal niet meer...
Ja het was top eind jaren 90, met als uitschieter die 5-3 tegen Vitesse, nooit meer zo'n toffe sfeer meegemaakt sindsdien, maar fuck it, zelf zing ik ook nog amper. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_85679591
quote:
FC Utrecht moet donderdag zonder Jacob Mulenga het hoofdtoernooi van de Europa League zien te bereiken. De Zambiaan liep in het uitduel tegen Celtic (2-0 verlies) een scheurtje in zijn hamstring op en mist daardoor de return tegen de Schotten. Mulenga ligt er naar verwachting enkele weken uit.
Gelukkig hebben we al een vervanger voor de 3 spitsen die we nu verkocht hebben ;(
pi_85679953
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 08:34 schreef PBateman1978 het volgende:

Ja het was top eind jaren 90, met als uitschieter die 5-3 tegen Vitesse, nooit meer zo'n toffe sfeer meegemaakt sindsdien
Wat mooi dat je precies dié wedstrijd noemt, da's voor mij ook de wedstrijd die ik me (qua sfeer maar ook de uitslag, scoreverloop) als de mooiste Utreg-wedstrijd aller tijden herinner :) Hoe vaak ik die wedstrijd niet op video (ik nam vroeger alle samenvattingen op) heb teruggezien... 1-2 achter bij rust, Michel Kreek die nog een gigantische kans op 1-3 mist.. En dan ineens na rust alles omgedraaid, uitlopen naar 5-2, gedragen door een kolkende Galgenwaard. Beekink, Van Nieuwkerk, dat soort namen. Die 5-3 van Curovic mocht er trouwens ook zijn. De sfeer boeit mij nu ook veel minder, al verlang ik nog wel naar die tijd. Het waren de tijden dat ik al om 13:00 in een koude Galgenwaard zat om voor Michael Mols te zingen, hij moest blijven. En altijd schor thuiskomen natuurlijk :)
pi_85680629
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:41 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Wat mooi dat je precies dié wedstrijd noemt, da's voor mij ook de wedstrijd die ik me (qua sfeer maar ook de uitslag, scoreverloop) als de mooiste Utreg-wedstrijd aller tijden herinner :) Hoe vaak ik die wedstrijd niet op video (ik nam vroeger alle samenvattingen op) heb teruggezien... 1-2 achter bij rust, Michel Kreek die nog een gigantische kans op 1-3 mist.. En dan ineens na rust alles omgedraaid, uitlopen naar 5-2, gedragen door een kolkende Galgenwaard. Beekink, Van Nieuwkerk, dat soort namen. Die 5-3 van Curovic mocht er trouwens ook zijn. De sfeer boeit mij nu ook veel minder, al verlang ik nog wel naar die tijd. Het waren de tijden dat ik al om 13:00 in een koude Galgenwaard zat om voor Michael Mols te zingen, hij moest blijven. En altijd schor thuiskomen natuurlijk :)
Dat je inderdaad die wedstrijd noemt... Dat was zowat de enige wedstrijd die ik die tijd gemist heb... ik ging in die tijd nog uit en thuis naar alle wedstrijden. Ik liep die dag op krukken omdat ik de dag ervoor een voetbal blessure had opgelopen. Ik weet nog hoeveel spijt ik toen had dat ik niet gegaan ben...
pi_85683281
Tja dat was allemaal voor mijn tijd; ben een laatbloeier wat dat betreft... Mijn eerste wedstrijd was ook een beetje legendarisch; binnen de eerste vijf minuten op 0-3 tegen AZ :X

Je kunt veel zeggen, maar het getuigd van karakter van mij om vervolgens alsnog een seizoenskaart te kopen :+
pi_85683585
Een van de mooiste wedstrijden voor mij een Europese pot was. Weet zo snel niet tegen wie, maar was een avondwedstrijd en de sfeer was zo bizar goed. Geloof dat dat de enige pot was die we toen Europees gewonnen hadden :D Zal wel Djurgadens ofzo geweest zijn.

Grimmigste sfeer heb ik een top 3 van:
1. Legia Warchau
2. ADO die door de hekken kwam
3. Elke Utreg - 020
pi_85683701
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:20 schreef Tha_Duck het volgende:
Een van de mooiste wedstrijden voor mij een Europese pot was. Weet zo snel niet tegen wie, maar was een avondwedstrijd en de sfeer was zo bizar goed. Geloof dat dat de enige pot was die we toen Europees gewonnen hadden :D Zal wel Djurgadens ofzo geweest zijn.
Yep Djurgardens. Met deze geweldige ingooi:

_O-
pi_85683900
Djurgardens :') Thuis 4-0 winnen en dan uit nog bijna op de broek krijgen met 3-0. Daarna kwamen we in een poule met Austria Wien thuis, Zaragoza uit, Brugge uit en Dnjepr thuis...he-le-maal niks gewonnen van die vier :D
pi_85684565
Dat was inderdaad dramatisch ja, ben toen ook uit naar Djurgardens geweest, 3-0 achterstaan en dan 7 minuten blessuretijd, was niet goed voor je hart.
Uit bij Grazer AK vond ik ook een mooie wedstrijd, thuis hadden we 3-0 gewonnen en bij rust stonden we in Graz met 3-0 achter. Uiteindelijk werd het nog 3-3 in de tweede helft. Had graag de donderspeech van Adelaar in de rust willen horen, want er kwam een heel ander elftal de tweede helft het veld in.

Uit bij Legia is één van de weinige keren dat ik als voetbalsupporter echt bang ben geweest. Wat een gekken daar!
Uit bij Ajax2 voor de amstel cup was ook leuk, toen de hele tweede ring leeg was in de arena en wij aangevallen werden door Ajax supporters.
Uit bij Twente in het oude Diekman stadion was ook altijd legendarisch.
pi_85684887
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:48 schreef wortel1981 het volgende:
Uit bij Ajax2 voor de amstel cup was ook leuk, toen de hele tweede ring leeg was in de arena en wij aangevallen werden door Ajax supporters.
Toen was ik met een paar vrienden op eigen gelegenheid die kant op gegaan, en zaten we midden tussen de Ajacieden die wedstrijd te kijken, dat was echt een hel, vooral tijdens de strafschoppen-serie, probeer dan je emoties maar eens in de hand te houden. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')