abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_96858644
Volgens mij had Pedrosa sowiezo niet goed uitgekomen in die bocht want hij staat al op zijn voorwiel voor het insturen en reed een defensieve lijn anders had simoncelli niet aan de buitenkant in kunnen halen.
  maandag 16 mei 2011 @ 17:04:46 #252
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_96892747
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:38 schreef M.Melandri het volgende:
Straf was idd zwaar overdreven, als je het vergelijkt met Rossi in Jerez die niet bestraft werd. Overigens wel bijzonder sneu voor Pedrosa, wederom moet hij vanwege een blessure afhaken om de titel.
Dit dus. Ik vond dit een fout van beide coureurs. Dus een race-incident.

Overigens kwam Rossi ook deze race goed weg, hij haalde Dovi in onder een gele vlag. Maar ik denk omdat die actie al begon voor de gele vlaggen het door de vingers werd gezien.

Verder is het natuurlijk leuk voor Rossi dat hij het podium kan beklimmen maar wel op 15 seconden achterstand en er moesten twee man voor hem uitvallen. Bovendien had Lorenzo een bagger weekend, hij zou normaal gesproken in ieder geval met Pedrosa mee hadden moeten komen. Dus ik zou als Rossi fans niet te vroeg juichen :P.

Stoner gaat kampioen worden, oppermachtig :Y *O*.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_96925460
Nu wordt Stoner idd op zijn sloffen kampioen, Honda heeft het zeer goed voor elkaar, ik zie Simoncelli ook nog wel een race winnen. Met een fitte Pedrosa had ik het nog wel eens willen zien, deed het tot dusver zeer goed.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 12:25:06 #254
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_96934505
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:04 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dit dus. Ik vond dit een fout van beide coureurs. Dus een race-incident.

Overigens kwam Rossi ook deze race goed weg, hij haalde Dovi in onder een gele vlag. Maar ik denk omdat die actie al begon voor de gele vlaggen het door de vingers werd gezien.

Verder is het natuurlijk leuk voor Rossi dat hij het podium kan beklimmen maar wel op 15 seconden achterstand en er moesten twee man voor hem uitvallen. Bovendien had Lorenzo een bagger weekend, hij zou normaal gesproken in ieder geval met Pedrosa mee hadden moeten komen. Dus ik zou als Rossi fans niet te vroeg juichen :P.

Stoner gaat kampioen worden, oppermachtig :Y *O*.
Er is altijd veel klassejustitie en vriendjespolitiek in deze. Rossi is bekend, een kampioen en Italiaan. Werkt allemaal in zijn voordeel. Ik weet nog een paar seizoenen geleden dat Rossi Gibernau een beuk gaf. Dat mocht, en werd niet bestraft. Dit terwijl Gibernau zich gewoon blesseerde en echte van de baan gebeuklt werd. Tamada deed op een nettere manier bij diezelfde Gibernau (hij had hem alleen maar hoeven te laten staat en er was niets gebeurd) iets soortgelijks en werd gediskwalificeerd en moest zijn 3e plek inleveren. Er zo zijn er wel meer voorbeelden van bekende (mn. Italiaanse) coureurs die overtredingen begingen die niet bestraft werden.

Mooi dat Honda weer bovenaan staat trouwens. En Stoner bewijst dat hij het ook op een andere motor dan een Ducati kan. Of heeft hij ook een heel team meegenomen van Ducati zoals Rossi Burgess en een flink gezelschap meenam van Honda naar Yamaha? Ik heb de MotoGP dit seizoen niet echt kunnen volgen.... -O-
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 juni 2011 @ 13:45:18 #255
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_97655658
quote:
De MotoGP Dutch TT, beter bekend als de TT van Assen, zal op deze maand na een afwezigheid van vijf jaar weer live worden uitgezonden door de NOS. Dat heeft de omroep vrijdag laten weten. Het grootste eendaagse sportevenement van Nederland, waar ‘s werelds snelste motoren met meer dan 250 kilometer per uur over het circuit racen, is dit jaar op zaterdag 25 juni. Het verslag van de 81e editie van het motorspektakel zal ‘s middags rechtstreeks te volgen zijn via Nederland 2 en Radio 1.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_97656584
Hopen dat ook de kwalificaties uitgezonden worden :)
  zondag 5 juni 2011 @ 11:12:48 #257
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_97729130
Op Sport1 zijn we begonnen met 125 met een goed start van Iwema, helaas zakt ie wel weer snel terug ....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 5 juni 2011 @ 11:47:06 #258
300718 Kenju
Say It!!??
pi_97730014
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 12:25 schreef Xaobotnik het volgende:
En Stoner bewijst dat hij het ook op een andere motor dan een Ducati kan. Of heeft hij ook een heel team meegenomen van Ducati zoals Rossi Burgess en een flink gezelschap meenam van Honda naar Yamaha? Ik heb de MotoGP dit seizoen niet echt kunnen volgen.... -O-
Weet iemand dit trouwens? Dit vroeg ik me namelijk ook af....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  zondag 5 juni 2011 @ 14:48:42 #259
131800 Tarado
capô de fusca
pi_97736753
Viel niet mee zeg weer eens MotoGP kijken, slaapverwekkend saai :O
  zondag 5 juni 2011 @ 14:57:26 #260
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_97737154
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 11:47 schreef Kenju het volgende:

[..]

Weet iemand dit trouwens? Dit vroeg ik me namelijk ook af....
Ja. Hij heeft zo'n beetje al z'n mechanics van Yamaha meegenomen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_97737795
quote:
13s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:48 schreef Tarado het volgende:
Viel niet mee zeg weer eens MotoGP kijken, slaapverwekkend saai :O
Ja ben er duf van...
  zondag 5 juni 2011 @ 15:17:06 #262
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_97738024
Ik vond het wel leuk. Dat Stoner wint helpt uiteraard wel :P.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 5 juni 2011 @ 15:18:45 #263
131800 Tarado
capô de fusca
pi_97738099
quote:
14s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:17 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vond het wel leuk. Dat Stoner wint helpt uiteraard wel :P.
Dat was het enige leuke, daarom bleef ik ook kijken :)
pi_97738947
Tja, het is gewoon doodzonde dat Pedrosa niet mee kon doen. Wk wordt ook wederom beslist door blessures.
pi_97782018
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:37 schreef M.Melandri het volgende:
Tja, het is gewoon doodzonde dat Pedrosa niet mee kon doen. Wk wordt ook wederom beslist door blessures.
Even afgaand op hoe het tijdens de race verliep voordat Pedrosa viel, denk ik dat Pedrosa alleen voor de 2e plek in de eindstand had gestreden.
Denk niet dat hij zich kan meten met Stoner, en dan voornamelijk op het inhalen. Daar toont Stoner veel meer agressiviteit.
Pedrosa is/was geen bedreiging voor Stoner. Maar bijzonder jammer dat Pedrosa zijn seizoen wederom afgeschreven is.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_97846653
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:58 schreef PeeJay1980 het volgende:

[..]

Even afgaand op hoe het tijdens de race verliep voordat Pedrosa viel, denk ik dat Pedrosa alleen voor de 2e plek in de eindstand had gestreden.
Denk niet dat hij zich kan meten met Stoner, en dan voornamelijk op het inhalen. Daar toont Stoner veel meer agressiviteit.
Pedrosa is/was geen bedreiging voor Stoner. Maar bijzonder jammer dat Pedrosa zijn seizoen wederom afgeschreven is.
Jij hebt het nu over 1 individuele race, tot aan Le Mans was het 50/50 tussen Stoner en Pedrosa waarbij Pedrosa in race 1 en 2 nog wat fysieke problemen had waardoor hij niet het maximale eruit kon halen. In Estoril was hij duidelijk de beste, Le Mans was weer voor Stoner, dus geen van 2 had duidelijk het voordeel. Inhalen is idd een zwak punt van Pedrosa maar met zijn goed starts en de hoge topsnelheid van de Honda is dat niet zo'n probleem gebleken. Nu is het Wk wederom beslist door een blessure, of Stoner moet het wk zelf verliezen.
pi_97847395
Zo begint elk jaar voor Pedrosa en elk jaar eindigt het ook op deze wijze.

Zodra hij bij een valpartij betrokken is, dan is er iets gebroken. En een heel seizoen zonder een valpartij doorkomen is vrijwel niet te doen.

Moraal van het verhaal: Pedrosa zal nooit wereldkampioen worden, hoe graag ik dat ook zou willen ;(
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:36:02 #268
300718 Kenju
Say It!!??
pi_97855894
Is al bekend wat Yamaha gaat doen als Rossi en Lorenzo niet starten in Motegi? Vervangende coureurs? Lijkt me een leuke kans voor wat Japanse talenten. Ik zou niet weten wie, maar bij Yamaha zijn ze daar sowieso wat minder open in dan bij Honda. Maar die kennen het circuit natuurlijk beter dan niet-Japanse coureurs.

Jammer dat Honda geen vervanger aanwijst voor de race op Silverstone. Ze kunnen er toch gewoon eentje uit de Engelse SBK's trekken?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_97856717
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:36 schreef Kenju het volgende:
Is al bekend wat Yamaha gaat doen als Rossi en Lorenzo niet starten in Motegi?
:?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 7 juni 2011 @ 21:22:53 #270
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_97859278
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:36 schreef Kenju het volgende:
Is al bekend wat Yamaha gaat doen als Rossi en Lorenzo niet starten in Motegi? Vervangende coureurs? Lijkt me een leuke kans voor wat Japanse talenten. Ik zou niet weten wie, maar bij Yamaha zijn ze daar sowieso wat minder open in dan bij Honda. Maar die kennen het circuit natuurlijk beter dan niet-Japanse coureurs.

Jammer dat Honda geen vervanger aanwijst voor de race op Silverstone. Ze kunnen er toch gewoon eentje uit de Engelse SBK's trekken?
Rossi rijdt nu voor Ducati en Honda wijst wel degelijk een vervanger aan voor Pedrosa. Via wat doorschuiven komt op Silverstone nu een Japanse testcoureur aan de bak.
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 7 juni 2011 @ 21:38:58 #271
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_97860261
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:22 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Rossi rijdt nu voor Ducati en Honda wijst wel degelijk een vervanger aan voor Pedrosa. Via wat doorschuiven komt op Silverstone nu een Japanse testcoureur aan de bak.
Honda persbericht:
quote:
Repsol Honda has confirmed it will not replace Dani Pedrosa for this weekend's British Grand Prix at Silverstone, instead choosing to concentrate on Casey Stoner and Andrea Dovizioso.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 7 juni 2011 @ 21:40:12 #272
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_97860338
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:38 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Honda persbericht:

[..]

Ah, dan is mijn info al weer achterhaald.
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 7 juni 2011 @ 21:42:52 #273
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_97860497
Ik heb de geruchten ook gelezen, zelfs de naam van John Hopkins werd genoemd.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:06:18 #274
300718 Kenju
Say It!!??
pi_97862158
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:22 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Rossi rijdt nu voor Ducati en Honda wijst wel degelijk een vervanger aan voor Pedrosa. Via wat doorschuiven komt op Silverstone nu een Japanse testcoureur aan de bak.
Ach, natuurlijk. Tsja, zo vaak is hij niet meer in beeld hè? ;)

Maar Ducati dan. Ben benieuwd of die een vervanger aanstellen. Doet Ducati mee in het Japanse Superbike kampioenschap? Iemand van een ander merk zal lastig worden.

Waarom halen ze bij Honda niet gewoon Okada weer van stal? Zou wel een heldenactie zijn. Maar goed, dat doen ze dus niet. Las het vandaag toevallig ook maar op GPUpdate.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:17:02 #275
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_97862932
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:06 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ach, natuurlijk. Tsja, zo vaak is hij niet meer in beeld hè? ;)

Maar Ducati dan. Ben benieuwd of die een vervanger aanstellen. Doet Ducati mee in het Japanse Superbike kampioenschap? Iemand van een ander merk zal lastig worden.
Rossi zal wel moeten gaan, hij heeft een contract en daar houdt Ducati hem ook aan.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')