abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 02:17:36 #101
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_85379203
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 01:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Het is inderdaad iets wat alleen bij Vitesse kan.. Even in de trending topics op twitter ook :) Ben benieuwd hoe het vanaf morgen gaat zijn. Kampioen worden zie ik niet gebeuren binnen nu en drie jaar, maar ik hoop dat Vitesse weer een rol van betekenis gaat spelen in het linkerrijtje, zo in de top 6 ongeveer, en dat we dit seizoen eens niet bang hoeven te zijn dat we gaan degraderen, 3 wedstrijden voor het einde. Heerlijke reacties ook van andere voetbalsupporters. Vooral van Feyenoord kant valt me op dat er jaloers wordt gereageerd. Andere vinden het onzin en belachelijk, alhoewel de reacties me over all wel meevallen. VI had helemaal gelijk, die Maasbert Schouten zat daar echt als een clown.
Er ontgaat jou ook niets
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_85379741
NOS laat ook de slechte dingen zien :')
Al die cameramensen zijn gewoon hyenas :')

hele persconferentie
pi_85380045
http://www.v-bal.nl/nieuw(...)-eerste-aankoop.html

Chanturia zal woensdag waarschijnlijk dus de eerste aankoop van Vitesse gaan worden... :)
Waar zal dit gaan eindigen?
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 03:56:02 #104
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_85380187
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 02:00 schreef JH87 het volgende:
DeVinger heeft het mooi samengevat. Denk dat 9 van de 10 Vitessesupporters geen zak gelooft van het kampioensschap in drie jaar, maar de ontwikkelingen wel toejuicht.

En als ik dan lees dat Vitesse de spelerssalarissen van september niet meer kon betalen, konden ze ook niet veel anders. :{
Meer dit inderdaad. Het was óf nu kapot, óf het roer om.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_85380436
Chanturia stond eerder in de belangstelling van Chelsea en Zenit St. Petersburg. Vitesse lijkt met de middenvelder dus een groot talent binnen te gaan halen.

Als je dit 2 dagen geleden had gepost _O-
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 05:05:19 #106
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_85380482
Ja, schijnt dat Jordania mede-eigenaar van hem is en dus Chelsea geblokkeerd heeft. Maar ja, of dat allemaal waar is moet blijken. De nieuwe Messi las ik al ergens... Maar ja, Waarom zou Barca de nieuwe Messi naar Hollywood laten gaan?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_85380502
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 05:05 schreef Elvislives het volgende:
Ja, schijnt dat Jordania mede-eigenaar van hem is en dus Chelsea geblokkeerd heeft. Maar ja, of dat allemaal waar is moet blijken. De nieuwe Messi las ik al ergens... Maar ja, Waarom zou Barca de nieuwe Messi naar Hollywood laten gaan?
Ja idd
En toptalent ... Hij is toch 24 ? :?
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 05:45:56 #108
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_85380556
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 05:15 schreef Casualty het volgende:

[..]

Ja idd
En toptalent ... Hij is toch 24 ? :?
17 :)
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_85380586
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 05:45 schreef Elvislives het volgende:

[..]

17 :)
okay
maar als hij de nieuwe Messi is zal Barcelona hem toch niet weg doen ?
denk dat er een clausule zal komen waarin hij elk moment tegen een vaste prijs terug gekocht kan worden .
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 06:24:51 #110
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_85380669
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 06:02 schreef Casualty het volgende:

[..]

okay
maar als hij de nieuwe Messi is zal Barcelona hem toch niet weg doen ?
denk dat er een clausule zal komen waarin hij elk moment tegen een vaste prijs terug gekocht kan worden .
Ach, hoeveel "nieuwe [insert topspeler]" hebben we wel niet langs horen komen? djuric van Heerenveen de nieuwe Cruijff, tevens Modric trouwens. Dus zal wel meevallen. Heb wat filmpjes gezien, die jongen is wel echt vreselijk technisch lijkt het.
Er staat me iets bij van een Georgisch restaurant in Arnhem... Anders een gat in de markt ;)
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_85380840
Als hij echt de nieuwe Messi zou zijn, dan speelde hij allang in het sterrenensemble van Guardiola.

Een talent zal het zeker wel zijn, maar ik hoop niet dat onze eigen Tony Soprano enkel met puistenkoppen aan komt zetten. Al sterkt het mij wel in de gedachte dat hij er inderdaad van onderaf aan probeert te werken om Vitesse naar grote hoogte te stuwen, zeker ook omdat hij een uitmuntende trainingsaccomodatie wil neerploffen. Anderzijds kun je ook stellen, met die jonge gasten, waar hij op een of andere manier belang in heeft, kun je ook het gerucht voeden dat hij er enkel op uit is om winst te maken door ze bij Vitesse te laten rijpen om vervolgens voor veel geld door te verkopen. He, maar is dat niet wat we eigenlijk überhaupt al doen in Nederland? Kortom, wat dat betreft zie ik het probleem nog niet.

Na een nachtje slapen is het enige probleem inderdaad dat hij op een gegeven moment uitgespeeld lijkt en zijn handen van de club aftrekt. Maargoed, dan zitten we met hypermoderne trainingsfaciliteiten en hopelijk wat kapitaal op het veld, dus wat dat betreft is het beter dan langzaam doodbloeden. Nee, ik ben positief gestemd. Ik weet wel dat ik vandaag in de bieb ga leren, want gister heb ik geen moment van het internet/tv kunnen wijken :') En als ik vanavond terug kom hoop ik Diarra weer in het geel-zwart te zien!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 07:56:44 #112
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_85381046
Mischien dat het stadion nu ook is wat voller wordt..:P
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:02:31 #113
3185 Adelante
To let it go now
pi_85383051
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 07:56 schreef INViCTuS het volgende:
Mischien dat het stadion nu ook is wat voller wordt..:P
Er is een run op seizoenskaarten volgens TV Gelderland :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:05:41 #114
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_85383136
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 23:06 schreef Tha_Duck het volgende:
Het zou leuk zijn. Want laten we eerlijk zijn, vitesse is altijd beter dan een excelcior of GA Eagles in de eredivisie. Het zal het niveau ten goede komen hoop ik van het hele Nederlandse voetbal.
GA Eagles =/= excelsior

Go Ahead = _O_ , heerlijke rivaliteit met Vitesse ook (vroeger :'( )

Het hele Vitesse verhaal is trouwens ook *O* . Mensen die zeggen dat dit niet bij Vitesse past weten niet waar ze het over hebben, dit past precies bij Vitesse. Het bouwen van luchtkastelen zit Vitesse in het bloed en soms werkt het ook nog. Er was niemand die Vitesse serieus nam toen de Gelredome gebouwd werd (voor die tijd zat er nog geen 7 k publiek bij een wedstrijd en grote stadions waren voorbehouden aan de top 3) en toch zat er in de Gelredome direct 20 k +. Goed.... Vitesse ramde zichzelf direct in de schulden, beloofde geldschieters bleven steeds op het laatste moment uit en ze hebben tien jaar gekwakkeld maar dat is het risico dat je neemt en dat bij Vitesse past. Ook nu weer.

Over publiek gesproken, de laatste jaren zit er wellicht wat minder maar niet eens zoveel minder. Ze draaien al jaren perspectiefloos bagger en toch zit er al die tijd al zo'n 18 k toeschouwers per thuiswedstijd. Ik moet nog zien hoe druk het in Amsterdam zou zijn na 5 jaar degradatievoetbal. :9
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:15:23 #115
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_85383376
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 02:17 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Er ontgaat jou ook niets
My point exactly.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:16:14 #116
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_85383393
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:28:50 #117
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_85383754
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 19:57 schreef Doublepain het volgende:

[..]

http://www.transfermarkt.de/
Interessante website ^O^
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:07:10 #118
104871 remlof
Europees federalist
pi_85385033
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:16 schreef joppie_saus het volgende:
[ afbeelding ]
"A criminal edge moron?" :D
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:34:20 #119
104871 remlof
Europees federalist
pi_85385996
Ow dat spandoek is opgehangen door afgunstige Nekkers: http://www.telegraaf.nl/t(...)ucces__.html?cid=rss :')
pi_85386058
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:34 schreef remlof het volgende:
Ow dat spandoek is opgehangen door afgunstige Nekkers: http://www.telegraaf.nl/t(...)ucces__.html?cid=rss :')
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
pi_85386079
Zo'n ludieke actie is leuk, beter dan meteen de boel in de fik zetten.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:01:37 #122
198365 Morendo
The Real Deal
pi_85386946
Waarom zag ik Steven Gerrard vandaag door Arnhem lopen? Nu ik er over nadenk: het zou toch niet? Dat is wel een versterking zeg....... :o
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_85387209
:')
pi_85393342
quote:
'Abramovitsj is eigenaar Vitesse'

AMSTERDAM - Niet de Georgiër Merab Zjordania, maar de Rus Roman Abramovitsj is de echte eigenaar van Vitesse. De oliemiljardair en eigenaar van Chelsea zou Zjordania als marionet gebruiken.

© ANP
"Zjordania is niet meer dan een stroman van Abramovitsj", vertelt een vriend van de Rus aan Quote.
"In feite heeft Roman dus Vitesse gekocht. Dat Zjordania miljardair zou zijn, is ronduit belachelijk. Ik heb ook zakelijk met hem van doen gehad. Hij heeft hooguit een paar miljoen."

Bruma
Volgens de bron zullen 'de tweede en derde garnituur van Chelsea binnenkort wel bij Vitesse gestald worden'.
De Nederlandse verdediger Jeffrey Bruma, die afgelopen week zijn debuut maakte voor het Nederlands elftal, zal niet de tijdelijke overstap maken. "Nee, hij is al echt iemand die tegen het basiselftal van Chelsea aanzit."

Aandelenpakket
Maandag werd bekend dat Zjordania, werkzaam in de branche van transfers en uitzendrechten, het volledige aandelenpakket van de huidige voorzitter Maasbert Schouten overneemt. Vitesse zou volgens Schouten vanaf nu 'voor de landstitel gaan'.
Zowel Zjordania als Vitesse ontkende tijdens de presentatie in alle toonaarden dat Abramovitsj iets met de aankoop te maken had.

KNVB
De KNVB benadrukt nogmaals dat de Georgiër niet door de voetbalbond aan een 'persoonlijke screening' is onderworpen.
De bond heeft daarom ook nog niet de overname definitief goedgekeurd. De KNVB stelt nog een onderzoek in om uit te vinden of de betrokken persoon aan andere clubs verbonden is. De onafhankelijkheid van de club moet namelijk gewaarborgd blijven.

nu.nl
:D

Dit is smullen. :9
Don't think twice, it's all right.
pi_85393465
:')

Wat gaat dat worden straks? :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')